Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 117
    • 118
    • 119
    • 120
    • 121
    • 315
    • 316
    • 119 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49136
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      adis4gr last edited by

      καλος ειναι στην οικονομια..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        funkyreverend last edited by

        Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
        Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι είσαι ενδεικτικό δείγμα κατανάλωσης;

        Με τα 225 άλογα στον κινητήρα, ο adis4gr πέτυχε 12,5 λίτρα στο Καλαμαριά-Πυλαία-Καλλικράτεια-Πυλαία, με αρκετή πίεση στο γκάζι...χαρακτηριστικά θυμάμαι την ανηφόρα της Καλλικράτειας...για νούμερα, στείλε μου πμ.

        onyx!
        Μικρότερος κινητήρας, αλλά και συνεχής περιστροφή ενός κομπρέσσορα, ο οποίος παίρνει ενέργεια από το στροφαλοφόρο. Με εκείνον τι γίνεται;

        Προσωπικά, δεν νομίζω ότι η κατανάλωση αποτελεί επιχείρημα για την προτίμηση του ΤΤ από το απλό Τ. Τα υπόλοιπα (τέλη, ασφάλειες και λοιπά κυβικοκρατούμενα έξοδα), ναι είναι επιχειρήματα. Αλλά η προσθήκη ενός ακόμα εξαρτήματος και 0,8 bar επιπρόσθετης πίεσης για να έχω τα ίδια (ή λίγο λιγότερα) άλογα και 0,5 λίτρο ίσως λιγότερης κατανάλωσης...μάλλον για μένα χάνει λίγο την αξία της καινοτομίας. Αντιθέτως, αν πάρουμε τα πράγματα απόλυτα και όχι συγκριτικά, οι τιμές των νέων μοντέλων GT/TSi/κλπ. είναι εξαιρετικές και το αυτοκίνητο αξίζει κάθε σεντ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pskarm last edited by

          Εμενα αλλο με προβληματιζει.

          ειμαι 28χρονων. και παρακολουθω τα αυτοκινητιστικα δρωμενα απο τοτε που με θυμαμαι να μιλαω...

          παντα θυμαμαι να βριζουν απο μικρος τη vw για τις παραλλογες τιμολογιακες τακτικες της, για υπερεκτιμημενα αυτοκινητα, για βισμα ωστε να μπεις σε αντιπροσωπεια vw Και να δεχτουν να τους κλεισεις ενα αμαξι τους...

          βλεπω αυτη την αποτομη μεταστροφη και προβληματιζομαι.

          too good to be true...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            Ο χρήστης pskarm έγραψε:
            Εμενα αλλο με προβληματιζει.

            ειμαι 28χρονων. και παρακολουθω τα αυτοκινητιστικα δρωμενα απο τοτε που με θυμαμαι να μιλαω...

            παντα θυμαμαι να βριζουν απο μικρος τη vw για τις παραλλογες τιμολογιακες τακτικες της, για υπερεκτιμημενα αυτοκινητα, για βισμα ωστε να μπεις σε αντιπροσωπεια vw Και να δεχτουν να τους κλεισεις ενα αμαξι τους...

            βλεπω αυτη την αποτομη μεταστροφη και προβληματιζομαι.

            too good to be true...

            αυτό ισχύει ακόμα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              Ο χρήστης elteo έγραψε:

              Εμενα αλλο με προβληματιζει.

              ειμαι 28χρονων. και παρακολουθω τα αυτοκινητιστικα δρωμενα απο τοτε που με θυμαμαι να μιλαω...

              παντα θυμαμαι να βριζουν απο μικρος τη vw για τις παραλλογες τιμολογιακες τακτικες της, για υπερεκτιμημενα αυτοκινητα, για βισμα ωστε να μπεις σε αντιπροσωπεια vw Και να δεχτουν να τους κλεισεις ενα αμαξι τους...

              βλεπω αυτη την αποτομη μεταστροφη και προβληματιζομαι.

              too good to be true...

              αυτό ισχύει ακόμα...

              +1

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spyros-s last edited by

                Ο χρήστης coyote έγραψε:

                Έχω πάει Θεσσαλονίκη με γέμισμα απο Άνω Πατήσια (50 Ευρώ) και μέση ωριαία ταχύτητα 110 χιλιομέτρων και είχα υπόλοιπο στο trip 80 χιλιόμετρα (για τους εγκάθετους πήγαινα διακοπές και δεν έτρεχα ).

                το ξέρω... σε πέρασα στη Λάρισα

                και εγω...ειχα το yugo florida που σε περασε με 230 στη..λαμια

                ναί αλλά εγω πήρα στην τροχαία τεμπών και σε τσιμπήσανε!!!!

                μπα...2fast4 them

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  technik last edited by

                  Ο χρήστης elteo έγραψε:

                  Εμενα αλλο με προβληματιζει.

                  ειμαι 28χρονων. και παρακολουθω τα αυτοκινητιστικα δρωμενα απο τοτε που με θυμαμαι να μιλαω...

                  παντα θυμαμαι να βριζουν απο μικρος τη vw για τις παραλλογες τιμολογιακες τακτικες της, για υπερεκτιμημενα αυτοκινητα, για βισμα ωστε να μπεις σε αντιπροσωπεια vw Και να δεχτουν να τους κλεισεις ενα αμαξι τους...

                  βλεπω αυτη την αποτομη μεταστροφη και προβληματιζομαι.

                  too good to be true...

                  αυτό ισχύει ακόμα...

                  GT is good and it's true

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sonath last edited by

                    Πωλητής της Opel (να μην πω σε ποια αντιπροσωπεία) και της Toyota κοντά στην Καβάλας:

                    Πολύ πιεσμένος ο κινητήρας του GT. Από 1.4l 170 PS...

                    Δηλαδή, (έπρεπε ο φίος μου να ρωτήσει, αλλά θα τον έκανε ρόμπα)

                    το Meriva 1.6 l 180 PS δεν είναι πιεσμένο σύμφωνα με τα δικά του κριτήρια;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      manosk last edited by

                      Αναλογικά όχι τόσο.
                      Σχέση 8,23 για το ΤΣΙ, 8,8 για το Μερίβα. Μέχρι και το OPC έχει 8,32. Έχει πέσει μεγάλη πίεση κι ο Θεός βοηθός.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        technik last edited by

                        Ο χρήστης sonath έγραψε:
                        Πωλητής της Opel (να μην πω σε ποια αντιπροσωπεία) και της Toyota κοντά στην Καβάλας:

                        Πολύ πιεσμένος ο κινητήρας του GT. Από 1.4l 170 PS...

                        Δηλαδή, (έπρεπε ο φίος μου να ρωτήσει, αλλά θα τον έκανε ρόμπα)

                        το Meriva 1.6 l 180 PS δεν είναι πιεσμένο σύμφωνα με τα δικά του κριτήρια;

                        ...τί άλλο να πούνε ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mezzanine last edited by

                          Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                          Προσωπικά, δεν νομίζω ότι η κατανάλωση αποτελεί επιχείρημα για την προτίμηση του ΤΤ από το απλό Τ. Τα υπόλοιπα (τέλη, ασφάλειες και λοιπά κυβικοκρατούμενα έξοδα), ναι είναι επιχειρήματα. Αλλά η προσθήκη ενός ακόμα εξαρτήματος και 0,8 bar επιπρόσθετης πίεσης για να έχω τα ίδια (ή λίγο λιγότερα) άλογα και 0,5 λίτρο ίσως λιγότερης κατανάλωσης...μάλλον για μένα χάνει λίγο την αξία της καινοτομίας.

                          Καλό είναι όμως να έχεις οδηγήσει και τα δύο αυτοκίνητα σε ίδιες συνθήκες πριν βγάλεις συμπέρασμα για τις διαφορές τους στην κατανάλωση. Σε καθημερινές συνθήκες κίνησης μέσα στην πόλη (με την γνωστή κίνηση ώρες εργασίας, και το βράδυ βόλτα με περισσότερα χιλιόμετρα και υψηλότερες στροφές) η διαφορά του GT απο το GTi είναι 3.0 λίτρα ανα 100 χιλιόμετρα. 9.5 lt/100kmh για το το GT και 12.5 για το GTi. Δηλαδή τουλάχιστον +100 χιλιόμετρα στο ντεπόζιτο για το GT.
                          Εκει που οι διαφορές μειώνονται είναι σε εθνικούς δρόμους, αλλα εκεί όλα τα αυτοκίνητα όταν τα πηγαίνεις σε φυσιολογικούς ρυθμούς έχουν αρκέτα καλή κατανάλωση και μικρές διαφορές μεταξύ τους.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            ratanplan last edited by

                            Συγνώμη αλλά η μεν έχουν βγάλει 170 άλογα απο 1400 κ.εκ κα ιοι δε 180 από 1600 κ.εκ..............πιο σου φαίνεται πιο πιεσμένο?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • kubiak
                              kubiak last edited by

                              §

                              Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
                              Συγνώμη αλλά η μεν έχουν βγάλει 170 άλογα απο 1400 κ.εκ κα ιοι δε 180 από 1600 κ.εκ..............πιο σου φαίνεται πιο πιεσμένο?

                              Αν το πάμε αναλογικά τότε:

                              Aναλογία PS/lt:[list:1iim7fik][:1iim7fik]Opel Meriva OPC (1.598cc - 180 PS): 112,6.[/Ⓜ1iim7fik]
                              [:1iim7fik]Opel Astra OPC (1.998cc - 240 PS): 120,1.[/Ⓜ1iim7fik]
                              [:1iim7fik]VW Golf GT (1.390cc - 170 PS): 122,3[/Ⓜ1iim7fik][/list:u:1iim7fik][list:1iim7fik][:1iim7fik]Σύμφωνα με την αναλογία του Meriva ένας κινητήρας 1.390cc θα είχε 156,6 PS (διαφορά με το GT -13,4 PS) και ένας κινητήρας 1.998cc 225,1 PS (διαφορά με το Astra -14,9 PS).[/Ⓜ1iim7fik]
                              [:1iim7fik]Σύμφωνα με την αναλογία του Astra ένας κινητήρας 1.390cc θα είχε 167,0 PS (διαφορά με το GT -3 PS) και ένας κινητήρας 1.598cc θα είχε 192,0 PS (διαφορά με το Meriva +12 PS).[/Ⓜ1iim7fik]
                              [:1iim7fik]Σύμφωνα με την αναλογία του VW ένας κινητήρας 1.598cc θα είχε 195,4 PS (διαφορά με το Meriva +15,4 PS) και ένας κινητήρας 1998cc 244,4 PS (διαφορά με το Astra +4,4 PS).[/Ⓜ1iim7fik][/list:u:1iim7fik]
                              O κινητήρας του GT είναι Turbo/Compressor (τη στιγμή που πριν από 21 χρόνια η Delta S4 Stradale έβγαζε από 1.759cc 250 PS [142,1 PS/lt] σύμφωνα με ό,τι λέγεται και γράφεται), και αν και ειδικό αυτοκίνητο είναι η μόνη αναφορά που υπάρχει σε αυτοκίνητο δρόμου έστω και περιορισμένης παραγωγής.

                              Η σύγκριση είναι λίγο χοντροκομμένη, δεν παύει όμως να είναι ενδεικτική...

                              §

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Δεν είναι εύκολο ρε παιδιά να πούμε πότε ένα μοτέρ είναι πιεσμένο ή όχι. Ας πούμε του gt έχει άλλον κορμό, πιο ενισχυμένο. Τόσα και τόσα χαρακτηριστικά υπάρχουν που αλλάζουν την αντοχή και τις δυνατότητες. Νομίζω είναι λίγο άτοπη η σύγκριση αυτή...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Τι θα πει πιεσμένο??????

                                  Δε σημείναι πως επειδή ενας κινητήρας έχει μεγάλη ειδική ισχύ πιέζεται κιόλας, στο κάτω κάτω τα παπιά βγάζουν 100 άλογα στο λίτρο και δουλευουν με μηδεν συντήρηση για πάντα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Ένα μοτέρ που δουλεύει ας πούμε 1,5 μπαρ με ενισχυμένα και μελετημένα εντόσθια είναι πιεσμένο; Δεν νομίζω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Πιεσμένο είναι το μοτέρ που έχουν οι άλλοι

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Πιεσμένος είναι ένας κινητήρας αν έχει μεγάλη ταχύτητα εμβόλου, λόγο στροφάλου/μπιέλας κλπ. Αυτά τα ξέρουν και οι γάτες όχι μόνο αυτοί που σχεδιάζουν κινητήρες. Δεν υπάρχουν σήμερα κινητήρες που σίγουρα θα χαλάσουν. Η αξιοπιστία βρίσκεται σε κατασκευαστικές λεπτομέρειες - αν τους φτιάχνουν καλά δε χαλάνε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          technik last edited by

                                          Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                          Πιεσμένο είναι το μοτέρ που έχουν οι άλλοι

                                          για ποιό μιλάς ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            Δεν το πιάσες

                                            αφού δεν έχει η εταιρεία ΜΑΣ -κι έχει ο ανταγωνισμός- κινητήρα 1.4/140/170 είναι πιεσμένος

                                            αφού δεν έχει η εταιρεία ΜΑΣ δίλιτρο ατμοσφαιρικό με 200/240 είναι πιεσμένος/αγωνιστικός/homologation special

                                            αφού δεν έχει η εταιρεία ΜΑΣ turbo είναι φτηνά άλογα

                                            αφού δεν έχει 3.2/343 είναι πιεσμένος κι αυτός και σπάει/ειδική έκδοση/αγωνιστικός

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 119 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr