-
Ρε παιδιά βοηθήστε μεεε!Έλεος!Έχω τρέλα με τα αυτοκίνητα.οπως και όλοι εδω μέσα φαντάζομαι,αλλά έχω γεννηθεί σε λάθος οικογένεια.Ο πατέρας μου έχει την κλασσική σχέση με τα αυτοκίνητα,δηλαδή ότι είναι μέσα μετακίνησης από το Α στο Β,δεν έχει ιδέα ούτε από το παραμικρό όσον αφορά τεχνικά μέρηκλπ,κλπ.Α,ξέχασα αλλάζει μονίμως ταχύτητα στις 3000-3500 στροφες.Δεν είναι λίγο κουλό προσπέρασμα με 5η και 2200στροφές σ'ενα rover416 που ο κινητήρας του δεν θα λεγα ότι είναι και ότι πιο ψόφιο κυκλοφορεί...;;Δεν δέχεται ότι υπαρχουν και καλύτεροι τρόποι οδήγησης και όταν πάω να του εξηγήσω με αποπαιρνει σε στυλ ''τώρα βγήκε απ τ' αυγό,νομίζει ότι ξέρει κιόλας''.Είμαι 19 και έχω δίπλωμα κάνα 6μηνο,αλλά έχω πλήρη επίγνωση της ασχετοσύνης μου,ελλειψη εμπειρίας γαρ.Δεν τρέχω γιατί ξέρω ότι η θεωρία απέχει απ' την πράξη,σιγά σιγά όλα θα γίνουν..Αλλά δεν ανέχομαι να μου λένε ότι νομίζω ότι τα ξέρω όλα επειδή διαβάζω περιοδικά κλπ.Ισα ίσα αντιλαμβάνομαι το μέγεθος της άγνοιάς μου-δεν λέω το κλασσικό ''οδηγάω 20 χρόνια και δεν έχω τρακάρει ποτέ''Ωραίο κριτήριο!Σήμερα ειδικά πήρα ανάποδες γιατί ένας φίλος του πατέρα μου υποστήριζε με πάθος ότι το ABS είναι χειρότερο από τα απλά φρένα γιατί καθυστερεί το αυτοκίνητο να σταματήσει!Δε μίλαγε για τη βοήθεια που προσφέρει το μπλοκάρισμα στην τοποθέτηση του αυτοκινήτου στην στροφή όπως στους αγώνες,απλά για μεγαλυτερη απόσταση ακινητοποίησης και μειωμένη κατευθυντικότητα στο φρενάρισμα.Ο τύπος πρόβαλε ως επιχείρημα τα πολλα χιλιόμετρα που έχει γράψει στη ζωή του λόγω δουλειάς,αλλά το γελοίο είναι ότι έχει στην κατοχή του για οικογενειακό αυτοκίνητο ένα Matiz ,όχι λόγω οικονομικής στενότητας,αλλά επειδή λέει ότι δεν του χρειάζεται κάτι παραπάνω.Μου τα πρηζε και ότι όλα τα σημερινά αυτοκίνητα είναι ίδια όταν είπ ότι θέλω να κάνω test drive πριν καταλήξω στο 1400άρι που θα πάρω κλπ(ίδιο το clio με το polo;;)
Σας κούρασα αλλά τα πα και ξεθύμανα.Η επίθεση των ηλιθίων-άσχετων.Α, ρε safetrack που τους (μας) χρειάζεται γαι να ξυπνήσουν!! -
Ρε παιδιά βοηθήστε μεεε!Έλεος!Έχω τρέλα με τα αυτοκίνητα.οπως και όλοι εδω μέσα φαντάζομαι,αλλά έχω γεννηθεί σε λάθος οικογένεια.Ο πατέρας μου έχει την κλασσική σχέση με τα αυτοκίνητα,δηλαδή ότι είναι μέσα μετακίνησης από το Α στο Β,δεν έχει ιδέα ούτε από το παραμικρό όσον αφορά τεχνικά μέρηκλπ,κλπ.Α,ξέχασα αλλάζει μονίμως ταχύτητα στις 3000-3500 στροφες.Δεν είναι λίγο κουλό προσπέρασμα με 5η και 2200στροφές σ'ενα rover416 που ο κινητήρας του δεν θα λεγα ότι είναι και ότι πιο ψόφιο κυκλοφορεί...;;Δεν δέχεται ότι υπαρχουν και καλύτεροι τρόποι οδήγησης και όταν πάω να του εξηγήσω με αποπαιρνει σε στυλ ''τώρα βγήκε απ τ' αυγό,νομίζει ότι ξέρει κιόλας''.Είμαι 19 και έχω δίπλωμα κάνα 6μηνο,αλλά έχω πλήρη επίγνωση της ασχετοσύνης μου,ελλειψη εμπειρίας γαρ.Δεν τρέχω γιατί ξέρω ότι η θεωρία απέχει απ' την πράξη,σιγά σιγά όλα θα γίνουν..Αλλά δεν ανέχομαι να μου λένε ότι νομίζω ότι τα ξέρω όλα επειδή διαβάζω περιοδικά κλπ.Ισα ίσα αντιλαμβάνομαι το μέγεθος της άγνοιάς μου-δεν λέω το κλασσικό ''οδηγάω 20 χρόνια και δεν έχω τρακάρει ποτέ''Ωραίο κριτήριο!Σήμερα ειδικά πήρα ανάποδες γιατί ένας φίλος του πατέρα μου υποστήριζε με πάθος ότι το ABS είναι χειρότερο από τα απλά φρένα γιατί καθυστερεί το αυτοκίνητο να σταματήσει!Δε μίλαγε για τη βοήθεια που προσφέρει το μπλοκάρισμα στην τοποθέτηση του αυτοκινήτου στην στροφή όπως στους αγώνες,απλά για μεγαλυτερη απόσταση ακινητοποίησης και μειωμένη κατευθυντικότητα στο φρενάρισμα.Ο τύπος πρόβαλε ως επιχείρημα τα πολλα χιλιόμετρα που έχει γράψει στη ζωή του λόγω δουλειάς,αλλά το γελοίο είναι ότι έχει στην κατοχή του για οικογενειακό αυτοκίνητο ένα Matiz ,όχι λόγω οικονομικής στενότητας,αλλά επειδή λέει ότι δεν του χρειάζεται κάτι παραπάνω.Μου τα πρηζε και ότι όλα τα σημερινά αυτοκίνητα είναι ίδια όταν είπ ότι θέλω να κάνω test drive πριν καταλήξω στο 1400άρι που θα πάρω κλπ(ίδιο το clio με το polo;;)
Σας κούρασα αλλά τα πα και ξεθύμανα.Η επίθεση των ηλιθίων-άσχετων.Α, ρε safetrack που τους (μας) χρειάζεται γαι να ξυπνήσουν!! -
Ρε παιδιά βοηθήστε μεεε!Έλεος!Έχω τρέλα με τα αυτοκίνητα.οπως και όλοι εδω μέσα φαντάζομαι,αλλά έχω γεννηθεί σε λάθος οικογένεια.Ο πατέρας μου έχει την κλασσική σχέση με τα αυτοκίνητα,δηλαδή ότι είναι μέσα μετακίνησης από το Α στο Β,δεν έχει ιδέα ούτε από το παραμικρό όσον αφορά τεχνικά μέρηκλπ,κλπ.Α,ξέχασα αλλάζει μονίμως ταχύτητα στις 3000-3500 στροφες.Δεν είναι λίγο κουλό προσπέρασμα με 5η και 2200στροφές σ'ενα rover416 που ο κινητήρας του δεν θα λεγα ότι είναι και ότι πιο ψόφιο κυκλοφορεί...;;Δεν δέχεται ότι υπαρχουν και καλύτεροι τρόποι οδήγησης και όταν πάω να του εξηγήσω με αποπαιρνει σε στυλ ''τώρα βγήκε απ τ' αυγό,νομίζει ότι ξέρει κιόλας''.Είμαι 19 και έχω δίπλωμα κάνα 6μηνο,αλλά έχω πλήρη επίγνωση της ασχετοσύνης μου,ελλειψη εμπειρίας γαρ.Δεν τρέχω γιατί ξέρω ότι η θεωρία απέχει απ' την πράξη,σιγά σιγά όλα θα γίνουν..Αλλά δεν ανέχομαι να μου λένε ότι νομίζω ότι τα ξέρω όλα επειδή διαβάζω περιοδικά κλπ.Ισα ίσα αντιλαμβάνομαι το μέγεθος της άγνοιάς μου-δεν λέω το κλασσικό ''οδηγάω 20 χρόνια και δεν έχω τρακάρει ποτέ''Ωραίο κριτήριο!Σήμερα ειδικά πήρα ανάποδες γιατί ένας φίλος του πατέρα μου υποστήριζε με πάθος ότι το ABS είναι χειρότερο από τα απλά φρένα γιατί καθυστερεί το αυτοκίνητο να σταματήσει!Δε μίλαγε για τη βοήθεια που προσφέρει το μπλοκάρισμα στην τοποθέτηση του αυτοκινήτου στην στροφή όπως στους αγώνες,απλά για μεγαλυτερη απόσταση ακινητοποίησης και μειωμένη κατευθυντικότητα στο φρενάρισμα.Ο τύπος πρόβαλε ως επιχείρημα τα πολλα χιλιόμετρα που έχει γράψει στη ζωή του λόγω δουλειάς,αλλά το γελοίο είναι ότι έχει στην κατοχή του για οικογενειακό αυτοκίνητο ένα Matiz ,όχι λόγω οικονομικής στενότητας,αλλά επειδή λέει ότι δεν του χρειάζεται κάτι παραπάνω.Μου τα πρηζε και ότι όλα τα σημερινά αυτοκίνητα είναι ίδια όταν είπ ότι θέλω να κάνω test drive πριν καταλήξω στο 1400άρι που θα πάρω κλπ(ίδιο το clio με το polo;;)
Σας κούρασα αλλά τα πα και ξεθύμανα.Η επίθεση των ηλιθίων-άσχετων.Α, ρε safetrack που τους (μας) χρειάζεται γαι να ξυπνήσουν!! -
[list:3h0oad05]Παρ ολο που ο πατερας μου ειναι ενας φανταστικος ανθρωπος, να στον στειλω να κανουν παρεα με τον δικο σου? [/list:u:3h0oad05][list:3h0oad05]Που να με δεις σε καταστασεις........φρικης με τα κουφα που ακουω [/list:u:3h0oad05][list:3h0oad05]Δυστιχως δεν εισαι ο μονος, ασχετα με το τι γνωριζεις απο αυτοκινητα(η προσπαθεια αρκει και φερνει αποτελεσματα)που ερχεται σε ρηξη με τους 'λογικα' σκεπτομενους.Αυτα ειναι τα καταλοιπα της κοινωνιας μας που δημιουργησαν οι πολιτικοι μας.Ας ειναι καλα η παιδεια μας.Να παρηγοριεσε ομως σκεφτοντας οτι οι αρμοδιοι επι του θεματος που υποτιθετε οτι ειναι του πανεπηστημιου ειναι τρις χειροτεροι απ τους πατερες μας!!!!!!!![/list:u:3h0oad05]
-
ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΑΔΕΡΦΕ!
ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΜΑΣ (ΕΓΩ ΣΙΓΟΥΡΑ)ΕΙΧΑΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΠΟΤΕ.
ΤΟ ΤΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ(ΣΤΗ 'ΖΟΥΛΑ') ΓΙΝΟΤΑΝΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΕΙΔΗΣΗ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ,ΔΕΝ ΛΕΓΩΝΤΑΙ.
ΤΟ ΤΙ ΚΡΑΞΙΜΟ ΕΠΕΦΤΕ ΟΤΑΝ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΔΙΛΙΤΡΟ(ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟ ΑΜΑΞΩΜΑ-ΔΕΝ ΤΑ 'ΣΗΚΩΝΕΙ' ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ) ΑΥΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ!!!
ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟΟΔΗΓΗΣΕ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙ ΣΑΝ ΔΙΛΙΤΡΟ,ΤΑ ΞΕΧΑΣΕ ΟΛΑ
-ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΤΙΣ ΚΑΝΩ ΤΙΣ BMW ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ,ΜΟΥ ΛΕΓΕ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΩΝΕ.
Α ΡΕ ΜΠΑΡΜΠΑ-ΜΗΤΣΟ,ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΣ ΝΩΡΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΑ ΣΥΓΝΩΜΗ,ΠΟΥ ΣΕ ΘΕΩΡΟΥΣΑ ΧΑΖΟ,ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ -
Αχ,παιδιά,μην ξύνετε τέτοιες πληγές...
Πάλι καλά που μου έκατσε και παρακολούθησα το σεμινάριο της Alfa Romeo με τη βοήθεια των 4Τροχών και ανέβηκα κάπως στην εκτίμηση των 'έμπειρων'(και καλά).
Safetrack χρειάζεται σε όλους μας ανεξαιρέτως... -
Οταν πρίν απο μερικά χρόνια κάποιο αεροπλάνο που κατευθυνόταν πρός το αεροδρόμιο της Θεσαλονίκης έπεσε, όλοι τότε βγήκαν και είπαν ότι το φταίξιμο ήταν του αεροδρομίου διότι δεν είχε σύστημα auto direction & landing. Και βέβαια θα συμφωνίσω στο ότι εάν υπήρχε το σύστημα αυτό, ΙΣΩΣ και να είχε αποφευθεί η συγκεκριμένη αεροπορική τραγωδία. ΑΛΛΑ, το ερωτηματικό που βγαίνει είναι, τι ρόλο έχει πλέον ο ανθρώπινος παράγων? Ειναι απλά συνοδός ή πρέπει να είναι σε θέση και να έχει πάντα τον τελευταίο λόγο? και πέραν αυτού στο αν και κατά πόσο θα πρέπει να εμπιστεύομαστε τη ζωή μας και την ασφαλειά μας στα ηλεκτρονικά?
Και για να επανέλθω στο θέμα αυτοκίνητο. Τα σημερινά λοιπόν αυτοκίνητα πράγματι διαθέτουν ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης, όπως το ABS, EDB, Anti Spin, κλπ. που τουλάχιστον στη θεωρία θα βοηθήσουν τον οδηγό σε κάποια δύσκολη στιγμή. Συμβαίνει όμως και το ίδιο στην πράξη? Κατα την προσωπική μου γνώμη δεν θα έλεγα ότι είναι έτσι κατά 100% τα πράγματα. Και αυτό για τον πολύ απλό λόγο, ότι η ασφάλεια στην αυτοκίνηση είναι συνάρτηση πολλών παραγώντων μαζί, και που αυτοί οι παράγοντες πρέπει να βρίσκονται όλοι στα ίδια στανταρ. Και για να εξηγήσω τι ενοώ, πόσο θα με βοηθήσει το ABS όταν το οδόστρωμα που κινούμαι είναι χάλια? και υπάρχει πιθανότητα κάποια απο τις λακούβες να μου κόψει κάποιο άξονα ή ακόμη και να με πετάξει απο το δρόμο? ή ακόμα να μου κόψει το λάστιχο? Οι κάπως παλαιότεροι θα θυμούνται την τσιμεντένια λωρίδα στο εθνικό μας δύκτιο που όταν έβρεχε γινόταν κυριολεκτικά γυιαλί και που έστειλε αδιάβαστους τόσους και τόσους. Νομίζεται ότι άν τότε τα αυτοκίνητα είχαν ABS θα είχαν γλυτώσει όλα?
Δυστιχώς στον τόπο μας δεν βλέπω σύντομα να φτάνουμε σε επίπεδο της ασφαλούς οδήγησης όπου και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα των αυτοκινήτων θα είναι σε θέση να αποδώσουν τα αναμενόμενα πρός όφελος το οδηγού. Ετσι κατά τη γνώμη μου κανένας οδηγός (στην Ελλάδα τουλάχιστον) ποτέ δεν θα πρέπει να υπολογίζει στην άμεση βοήθεια όλων αυτών των συστημάτων. Απο την άλλη είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει και να σέβεται τις δυνατότητες του εκάστοτε αυτοκινήτου του και ποτέ να μην τις υπερβαίνει, διότι τότε κανένα ABS ή άλλο ηλεκτρονικό βοήθημα δεν πρόκειται να τον σώσειΚαι τελειώνοντας θα έλεγα το εξής. Πρώτον ότι τουλαχιστο στην Ελληνική πραγματικότητα η εμπειρία στην οδήγηση είναι ανώτερη όλων των συγχρόνων συστημάτων, και δεύτερον ας μην είμαστε πάντα θύματα του automarketing.
-
Το θέμα μας δεν είναι τεχνικό,εξάλλου δεν πιστεύω ότι μόνο τα διαφορα συστήματα μπορούν να σου σώσουν τι ζωή,απλά λέω ότι η συγκεκριμένη συνομοταξία των πατεράδων δεν ξέρει ούτε καν τι κάνει αυτό το ρημάδι το ABS και όταν πας να τους πεις δυο πράγματα σου τη βγαίνουν κι απο πάνω γιατί δεν ''έχεις 20 χρόνια δίπλωμα''κλπ,κλπ.Το ωραίο είναι όταν είπα ότι το fiesta σύμφωνα με διαγράμματα ισχυος που χω δει είναι ψιλοψόφιο πάνω από τις 4500στροφές και ήρθε η αντίδραση ''Τι να τις κανεις 4500στροφές.να ΠΕΤΑΞΕΙΣ;''Τι να πω μετά εγώ ο καημένος;;
Μήπως θα πρεπε να ιδρύσουμε καμιά λέσχη τέτοιων πατεράδων και να τους πάμε για ομαδική θεραπεία με οδήγηση impreza;Μπορεί να πιάσει σε κάποιους... -
Εντάξει τι να γίνει, βρε φίλε; Να σου πω... βλέπω την κοπέλα μου τι τραβάει με τον πατέρα της και σκέφτομαι 'Πάλι καλά που ο δικός μου πρώτα μηχανή έμαθε να οδηγεί και μετά αυτοκίνητο και αυτό του άνοιξε τα μυαλά'. Μετά μου τα άνοιξε κι εμένα!:-)
Πάντως μη γίνεσαι κι εσύ επίμονος... η ανοιχτομυαλιά είναι αντιστρόφως ανάλογη της ηλικίας. Δε χρειάζεται να ανοίγεις συζητήσεις με ανθρώπους που δεν θέλουν να καταλάβουν κάτι, χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν... απλά μερικοί άνθρωποι είναι έτσι. Σκέψου το κι αλλιώς: δεν θα κερδίσεις κάτι αν πείσεις τον πατέρα σου πχ ότι το ΑΒS αξίζει. Θα αλλάξει κάτι; Απλά δεν χρειάζεται να επιδιώκεις συζητήσεις.
Μη θυμώνεις για τέτοια πράγματα. Είσαι νέος στο δρόμο (όπως κι εγώ άλλωστε) και πρέπει να μάθεις να διατηρείς την ψυχραιμία σου. Το τιμόνι αλλάζει τη ζωή του ανθρώπου και κυρίως στην Ελλάδα. Με όλη αυτή τη συγκεντρωμένη παπαριά που βλέπεις πάνω στην άσφαλτο πρέπει να μάθεις να την απορρίπτεις και να την γράφεις κανονικά. Αλλιώς η άλλη λύση είναι να καταντήσεις (γιατί είναι πραγματικά κατάντια) να θυμώνεις με το παραμικρό και να βρίζεις με το παραμικρότερο...
Και για να μην καταλήξεις υστερικός μετά από λίγα χρόνια, προπονήσου στο να κρατάς την ψυχραιμία σου και να αποφεύγεις ό,τι δεν αξίζει να πλησιάζεις, αρχίζοντας από τις συζητήσεις περί αυτοκίνησης με τους συγγενείς σου.
Μη νομίζεις ότι είμαι κανένας έμπειρος... 19άρης είμαι κι εγώ και τον Ιούνιο κλείνω ένα χρόνο στο τιμόνι. Τράκαρα και μια φορά μόνος μου από δική μου μαλακία. 4 μήνες αφότου πήρα το δίπλωμα, είδα τόση πολλή ΜΑΛΑΚΙΑ (συγγνώμη παιδιά για τη λέξη αλλά δεν μπορεί να χαρακτηριστεί αλλιώς η κατάσταση στους ελληνικούς δρόμους) συγκεντρωμένη που ξύπνησα ένα πρωί και είπα 'Από σήμερα τα γράφω όλα'. Και αυτό με βοήθησε όχι μόνο στο τιμόνι αλλά και στη ζωή... Ξεδίνω αλλού πχ στο Devil May Cry και σε άλλα συναφή βιντεοπαιχνίδια.
Βρες μια ασχολία που να σε εκτονώνει και ήρεμα πάνω στο τιμόνι...
Και καλό δρόμο, φίλε μου, τώρα που πήρες το δίπλωμα! -
Ela entaksei, auta den einai tipota! Ego ti na po? Eixa ton patera mou epi 20 xronia me to katarameno Fiat 128 pou den elege na to allaksei. Filosofia? Afou me paei mia xara apo to simeio A sto B giati na to allakso?
KSEROKEFALIA STO MEGALEIO TIS
Ola auta, mexri tin stigmi pou katafera kai ton evala mesa stin antiprosopeia tis Mercedes Eee ton evala kai pire mia c-class, kai stin proti volta anafonise monos tou: Ti vlakas hmoun tosa xronia kai den allaza amaksi!
Eee meta egine poio dektikos kai stin sigxroni texnologia. Tou ekana seminaria oloklira giro apo ta ABS, ESP kai loipous automatismous tou autokinitou
Aaaa to vasikotero: Katalave ti oraia pou einai ena amaksi na exei periseia isxyos kai na kanei anetes prosperaseis, kai na travaei opou thes, opote thes apo opoia taxitita thes!
Fovamai min gino kai go pote kserokefalos san ton patera mou
-
Μην αγχώνεσε με τέτοια θέματα, το σημαντικότερο είναι όταν οδηγάς να είσαι κυρίαρχος του οχήματος σου και να μην επηρεάζεσε από λάθη που κάνουν οι άλλοι (οδηγοί) ή ακόμα και από τις απόψεις του συνοδηγού σου (πίστεψε με την έχω πατήσει, μία λανθασμένη κίνηση και πολλές γρατσουνιές στο δεξί μέρος του αυτοκινήτου μου εξαιτίας μίας στενής γέφυρας, στην οποία επέμενα ότι δεν χωράω).
Όσο για το άλλο θέμα γνώρισα κάποτε ένα μηχανικό καραβιών(άσχετο???), ο οποιος προσπαθούσε να με πείσει ότι γνωρίζει από μοτέρ αυτοκινήτων, και μάλιστα επέμενε ότι τα πίσω δισκόφρενα δεν είναι καλά...
Ο συγκεκρίμενος κύριος μάλιστα είχε πει στον πατέρα μου ότι δεν έπρεπε να είχα πάρει αυτοκινητο τόσο νωρις (21 χρόνων???). -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Fovamai min gino kai go pote kserokefalos san ton patera mou
ΚΟΥΡΣΑΡΕ,ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΠΑΡΟΙΜΙΑ?
'ΑΛΙΜΟΝΟ ΣΤΟ ΝΕΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ,ΚΑΙ ΑΛΙΜΟΝΟ ΣΤΟ ΓΕΡΟ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ'.
ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ,ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΣΥΝΤΗΡΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟΨΕΙΣ,ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΤΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΑ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ 'ΣΤΕΝΟΚΕΦΑΛΟΙ' ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΤΕΡΟΥΣ ΟΣΟ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΛΙΚΑΣ(ΤΡΙΑΝΤΑ ΤΡΙΩΝ ΧΡΟΝΩΝ)ΑΛΛΑ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ(ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ)ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ. -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Ela entaksei, auta den einai tipota! Ego ti na po? Eixa ton patera mou epi 20 xronia me to katarameno Fiat 128 pou den elege na to allaksei. Filosofia? Afou me paei mia xara apo to simeio A sto B giati na to allakso?KSEROKEFALIA STO MEGALEIO TIS
Ola auta, mexri tin stigmi pou katafera kai ton evala mesa stin antiprosopeia tis Mercedes Eee ton evala kai pire mia c-class, kai stin proti volta anafonise monos tou: Ti vlakas hmoun tosa xronia kai den allaza amaksi!
Eee meta egine poio dektikos kai stin sigxroni texnologia. Tou ekana seminaria oloklira giro apo ta ABS, ESP kai loipous automatismous tou autokinitou
Aaaa to vasikotero: Katalave ti oraia pou einai ena amaksi na exei periseia isxyos kai na kanei anetes prosperaseis, kai na travaei opou thes, opote thes apo opoia taxitita thes!
Fovamai min gino kai go pote kserokefalos san ton patera mou
Den einai genika oikonomiko to 8ema?
Alla megalo jump apo 128 se Mercedes C.
-
Akou ti 8a kanhs. Mono etsi 8a tou spasis to tsamouka tou mpampa kai 8a ma8h pios einai o odigaras kai pios kserh perisotera. Ego etsi tou ekana molis phra duploma.
Afou 8a kanhs epidiksh oti eise upeu8hnos odigos kai propantos asfalhs kai apo pleuras dikias sou alla kai gia tous guro.
Meta apo kapio diastima balton mesa sthn 8esh sunodigou. Deston kala sto ka8isma.
Tora xostsa kai dikstou ti mporhs na kanhs kai ti mporh na kanh to autokinito. Kanton na katouri8h pano tou. Etsi 8a katalabh pios einai o Boss kai pos mpos mporh kapios na exei fun kai me to auokinito.
Ego auto ekkana. Apo tote me afise hsuxo kai metapidise sto allo stropedo diaologismou kai ideologias ths uparkshs autokinitou. Mexri pou katafera kai ton ekana apo germanofilo se japonezakia. haha
Sthn xoiroterh 8a ta parh sto kranio o mpampas kai den 8a sou dosh oxhma gia kanena mhna kai 8a ton parakalas na sou to dosh. Big Deal. Kalutera etsi para na ton parakalas na anebash to strofometro peran ton 2000 strofon.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Den einai genika oikonomiko to 8ema?
Alla megalo jump apo 128 se Mercedes C.
Ma auto einai to kalitero... oti den htan pote thema oikonomiko!
Einai apla pos ama o anthropos filosofisei strava to thema, asta meta! Gia na tou allakseis ta miala prepei na doseis maxes epi maxon
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Eee meta egine poio dektikos kai stin sigxroni texnologia. Tou ekana seminaria oloklira giro apo ta ABS, ESP kai loipous automatismous tou autokinitouAaaa to vasikotero: Katalave ti oraia pou einai ena amaksi na exei periseia isxyos kai na kanei anetes prosperaseis, kai na travaei opou thes, opote thes apo opoia taxitita thes!
Ante kai tou xronou me mia E55 AMG o mpampas!!
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Ñå ðáéäéÜ âïçèÞóôå ìååå!¸ëåïò!¸÷ù ôñÝëá ìå ôá áõôïêßíçôá.ïðùò êáé üëïé åäù ìÝóá öáíôÜæïìáé,áëëÜ Ý÷ù ãåííçèåß óå ëÜèïò ïéêïãÝíåéá.Ï ðáôÝñáò ìïõ Ý÷åé ôçí êëáóóéêÞ ó÷Ýóç ìå ôá áõôïêßíçôá,äçëáäÞ üôé åßíáé ìÝóá ìåôáêßíçóçò áðü ôï Á óôï Â,äåí Ý÷åé éäÝá ïýôå áðü ôï ðáñáìéêñü üóïí áöïñÜ ôå÷íéêÜ ìÝñçêëð,êëð.Á,îÝ÷áóá áëëÜæåé ìïíßìùò ôá÷ýôçôá óôéò 3000-3500 óôñïöåò.Äåí åßíáé ëßãï êïõëü ðñïóðÝñáóìá ìå 5ç êáé 2200óôñïöÝò ó'åíá rover416 ðïõ ï êéíçôÞñáò ôïõ äåí èá ëåãá üôé åßíáé êáé üôé ðéï øüöéï êõêëïöïñåß...;;Äåí äÝ÷åôáé üôé õðáñ÷ïõí êáé êáëýôåñïé ôñüðïé ïäÞãçóçò êáé üôáí ðÜù íá ôïõ åîçãÞóù ìå áðïðáéñíåé óå óôõë ''ôþñá âãÞêå áð ô' áõãü,íïìßæåé üôé îÝñåé êéüëáò''.Åßìáé 19 êáé Ý÷ù äßðëùìá êÜíá 6ìçíï,áëëÜ Ý÷ù ðëÞñç åðßãíùóç ôçò Óáò êïýñáóá áëëÜ ôá ðá êáé îåèýìáíá.Ç åðßèåóç ôùí çëéèßùí-Üó÷åôùí.Á, ñå safetrack ðïõ ôïõò (ìáò) ÷ñåéÜæåôáé ãáé íá îõðíÞóïõí!!Ìçí ìáóÜò áðï üëá áõôÜ ôá Ý÷ïõí æÞóåé êáé ôá õðïìÝíïõí êáé Üëëïé .....
ÅìÝíá ìïõ ôçí Ýðåöôáí óõíïìßëçêïé(29÷ñ) åðåéäÞ îÝäéíá óå êáñô . êáé íüìéæáí ðùò Þìïõí ôñåëüò ðïõ ìüëéò Ýâãáéíá óôï äñüìï èá Þìïõí ï ×Üñïò Ïôáí ôïõò åîÞãçóá ôçí äéáöïñÜ êáñô êáé äçìüóéïõ äñüìïõ ìå êïßôáãáí ì@@@@@ò.Ôþñá ôï êáëýôåñï ðïõ Ý÷åéò íá êÜíåéò åßíáé íá ìçí ÷Üóåéò ôï åíèïõóéáóìü óïõ êáé íá ãßíåéò êáëýôåñïò ìå üëïõò ôïõò ôñüðïõò ðïõ ìðïñåßò êáé Üóå ôïõò Üëëïõò íá ....... êáíÝíáò äåí ðñüêåéôáé íá óïõ êñáôÜ ôï ôéìüíé êáé íá óå óþóåé üôáí êÜôóåé ç óôñáâÞ -
σωστα τα λεει ο ανθρωπος..τι να τις κανεις τις 4000στροφες?
και γιατι να χει 10 ιππους παραπανω το αμαξι?
συστηματα και μ@@@@@@ς δε χρειαζονται...αμα εχεις το νου σου...α!και λαστιχα μην αλλαζεις θα στριβει καλυτερα ετσι....Α ΡΕ ΘΕΕ!!!
λογικο ειναι παντως,αν δεν εχεις καθολου επαφη με το αντικειμενο και εισαι εκτος εποχης...κουραγιο!
πες τους να ανοιξουν κανα βιβλιο!η κανα περιοδικο...κακο δε θα κανει! -
Τι να κάνουν και οι μεγάλοι ρε παιδιά, εχουν δεί τα μάτια τους....
Πάντως οτι και να πείτε, για εναν ανεξήγητο (?) λόγο, κάθε χρόνος που περνάει είμαστε και 2 δευτερόλεπτα πιό αργοί..
-
Παιδιά ηρεμία. Μην κρίνεται τόσο αυστηρά τους πατεράδες σας. Μην ξεχνάτε σε τι αυτοκίνητα και με τι μέσα έμαθαν να οδηγούν και τι αυτοκίνητα έχουν οδηγήσει. Σκεφτείτε ότι ελάχιστα αυτοκίνητα της εποχής τους έπιαναν πάνω από 100 χιλιόμετρα. Πόσες λάθος εντυπώσεις έχουν λόγω των επιλογών των κατασκευαστών στις περασμένες δεκαετίες όταν και αυτοί δεν είχαν τα μέσα για κάτι καλύτερο ( βαριά αυτοκίνητα με χοντρή λαμαρίνα αλλά και ελαστικά σασί). Πως ξεκίνησε η λάθος εντύπωση ότι τα βαριά αυτοκίνητα είναι πιο σταθερά στις στροφές γιατί πατάνε καλύτερα και πιο ασφαλή γιατί γκρεμίζουν και τοίχο. Η πιθανότητα να τους αλλάξεις πεποιθήσεις δεκαετιών είναι μικρές έως ανύπαρκτες. Σκεφτείτε ότι πολλά από τα λανθασμένα κλισέ τους, έχουν μεταφερθεί και σε άτομα μικρότερης ηλικίας, στα οποία επίσης είναι δύσκολο να τους αλλάξεις κεφάλι. Μόνο ή ενημέρωση πάνω σε ότι καινούργιο, μαζί με επαφή με αυτοκίνητα που διαθέτουν αυτά τα καινούργια για τα οποία τους μιλάμε μπορεί να φέρει κάποια αλλαγή. Όλα αυτά όμως θέλουν κόπο, χρόνο και υπομονή. Εξάλλου είναι δύσκολο σε ένα γονέα να πάρει μαθήματα από το παιδί του όταν το φυσιολογικό γι αυτόν είναι το αντίστροφο. Πάντως τον δικό μου μετά από επίπονες προσπάθειες κατάφερα να τον πίσω για την καλύτερη ασφάλεια των καινούργιων αυτοκινήτων και να αλλάξω την πεποίθηση του ότι οδηγάει καλύτερα έχοντας πιει δυο ποτηράκια κρασί!!!!
Είναι ηλίθιοι!!