Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 114
    • 115
    • 116
    • 117
    • 118
    • 315
    • 316
    • 116 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    50634
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      mezzanine, συγνώμη για το πρήξιμο, αλλά εσύ πόση μέση έχεις σε μεικτές συνθήκες;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lotusnick last edited by

        Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
        Επιτέλους τι άλλο θα ακούσουμε.
        Λοιπόν στο ντεπόζιτο γράφει 500 χλμ σε μικτές συνθήκες πολύ άνετα (χωρίς να ανάψει λαμπάκι), αυτό εδώ στο Ελλάδα και με την βενζίνη που διαθέτουμε. Τώρα στην Ουγκάντα αν βγάζει 6000 χιλιόμετρα με 280 χλμ/ωρα σε ανηφόρα δεν ξέρω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mirage last edited by

          Ο χρήστης lotusnick έγραψε:

          Επιτέλους τι άλλο θα ακούσουμε.
          Λοιπόν στο ντεπόζιτο γράφει 500 χλμ σε μικτές συνθήκες πολύ άνετα (χωρίς να ανάψει λαμπάκι), αυτό εδώ στο Ελλάδα και με την βενζίνη που διαθέτουμε. Τώρα στην Ουγκάντα αν βγάζει 6000 χιλιόμετρα με 280 χλμ/ωρα σε ανηφόρα δεν ξέρω.

          Φυσικά και βγάζει τόσα εκεί υπάρχει αντιβαρύτητα και η έννοια της αεροδυναμικής αντίστασης δεν υφίσταται

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Αν υπάρχει αντιβαρύτητα, δεν θα πρέπει όμως να καταναλώνει καύσιμο ώστε να διατηρεί μια χ επαφή με τον δρόμο;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mirage last edited by

              Ο χρήστης drdino έγραψε:
              Αν υπάρχει αντιβαρύτητα, δεν θα πρέπει όμως να καταναλώνει καύσιμο ώστε να διατηρεί μια χ επαφή με τον δρόμο;

              Είπαμε έχει αυτονομία 6000 χιλιομέτρων με σταθερή ταχύτητα 280χλμ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Ένα αυτοκίνητο (σαν το Γκολφ) καίει:
                Χ.Α.Ω. - ΛΤΡ / 100 ΧΛΜ
                130 8,2
                165 11,6
                180 14,1
                200 16,0
                230 21,2

                (αεροδυναμική αντίσταση + τριβές κύλισης)

                ΒΓΑΛΤΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mirage last edited by

                  Ο χρήστης leonp έγραψε:
                  Ένα **αυτοκίνητο (σαν το Γκολφ) **

                  Τέτοιο πράγμα δεν υπάρχει...Υπάρχουν τα αυτοκίνητα και το Golf

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    leonp, αυτό από πού προκύπτει;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Ο χρήστης leonp έγραψε:
                      (αεροδυναμική αντίσταση + τριβές κύλισης)

                      = ιπποδύναμη στο τροχό / 0,84 = ιπποδύναμη στο κινητήρα Χ ειδική κατανάλωση τυπικού βενζινοκινητήρα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Ο χρήστης leonp έγραψε:

                        (αεροδυναμική αντίσταση + τριβές κύλισης)

                        = ιπποδύναμη στο τροχό / 0,84 = ιπποδύναμη στο κινητήρα Χ ειδική κατανάλωση τυπικού βενζινοκινητήρα

                        Οκ, αυτό ήθελα να μάθω!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          karabouzouklis last edited by

                          Παιδια καλο ειναι να εχετε την αποψη σας, αλλα γιατι τοση ειρωνια πια...

                          Ουτε εγω πιστευω αυτη την τιμη που δινει, αλλα μην το ξεφτυλιζουμε το θεμα στην Ειρωνια! Ενα λαθος μπορει να κανει ο ανθρωπος, η να μην του δειχνει σωστη ενδειξη ο υπολογιστης! Δεν καταλαβαινω προς τι τοση ειρωνια πραγματικα!

                          Μονο ενας ειδα να σχολιαζει το θεμα και ποιοτητας καυσιμων... Παλι δε θα δεις 8.7 λιτρα, αλλα σιγουρα μικροτερη αποτι βλεπεις εδω...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dog80 last edited by

                            Έκανα κάποιους υπολογισμούς:

                            Το Golf πιάνει τα 180 με την τελική σχέση περίπου στις 4800σαλ. Ο κυβισμος του είναι 1.4 λίτρα. Εφόσον είναι τετράχρονος ο κινητήρας αυτό σημαίνει οτι ρουφάει αέρα μία φορά κάθε 2 περιστροφές. Στις 4800σαλ είναι δηλαδή 4800/2*1.4=3360 λίτρα αέρα το λεπτό ή 201600 λίτρα την ώρα.

                            Η πυκνότητα του αέρα είναι περίπου 0.00125 kg/l επομένως 201600 -> 252 κιλά αέρα ανα ώρα.

                            Έστω οτι ο κινητήρας λειτουργεί συνέχεια στοιχειομετρικά, δηλαδή AFR=14.7

                            Επομένως ψεκάζονται 252/14.7=17.1 κιλά βενζίνης ανα ώρα. Η πυκνότητα της βενζίνης είναι περίπου 0.9 kg/l δηλαδή 17.1/0.9 = 19 λίτρα βενζίνης ανα ώρα.

                            Με ταχύτητα 180km/h το αυτοκίνητο διανύει τα 100 χιλιόμετρα σε 34 λεπτά.

                            Απο αυτό προκύπτει κατανάλωση 10.8 l/100km

                            Η παραδοχή που έχω κάνει είναι οτι ο κινητήρας είναι ατμοσφαιρικός με πλήρωση 100%. Εφόσον είναι υπερτροφοδοτούμενος η πραγματική κατανάλωση θα είναι μεγαλύτερη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                              Έκανα κάποιους υπολογισμούς:

                              Το Golf πιάνει τα 180 με την τελική σχέση περίπου στις 4800σαλ. Ο κυβισμος του είναι 1.4 λίτρα. Εφόσον είναι τετράχρονος ο κινητήρας αυτό σημαίνει οτι ρουφάει αέρα μία φορά κάθε 2 περιστροφές. Στις 4800σαλ είναι δηλαδή 4800/2*1.4=3360 λίτρα αέρα το λεπτό ή 201600 λίτρα την ώρα.

                              Η πυκνότητα του αέρα είναι περίπου 0.00125 kg/l επομένως 201600 -> 252 κιλά αέρα ανα ώρα.

                              Έστω οτι ο κινητήρας λειτουργεί συνέχεια στοιχειομετρικά, δηλαδή AFR=14.7

                              Επομένως ψεκάζονται 252/14.7=17.1 κιλά βενζίνης ανα ώρα. Η πυκνότητα της βενζίνης είναι περίπου 0.9 kg/l δηλαδή 17.1/0.9 = 19 λίτρα βενζίνης ανα ώρα.

                              Με ταχύτητα 180km/h το αυτοκίνητο διανύει τα 100 χιλιόμετρα σε 34 λεπτά.

                              Απο αυτό προκύπτει κατανάλωση 10.8 l/100km

                              Η παραδοχή που έχω κάνει είναι οτι ο κινητήρας είναι ατμοσφαιρικός με πλήρωση 100%. Εφόσον είναι υπερτροφοδοτούμενος η πραγματική κατανάλωση θα είναι μεγαλύτερη.

                              5000σαλ, αλλά δεν αλλάζει και δραματικά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                Η παραδοχή που έχω κάνει είναι οτι ο κινητήρας είναι ατμοσφαιρικός με πλήρωση 100%. Εφόσον είναι υπερτροφοδοτούμενος η πραγματική κατανάλωση θα είναι μεγαλύτερη.

                                Να προσθέσω πως στον συλλογισμό που έχεις κάνει συμπεριλαμβάνεται η παραδοχή πως το γκάζι είναι πατημένο τέρμα, ή σωστότερα πως η πεταλούδα του γκαζιού είναι πλήρως ανοιχτή.

                                Οπότε ξεχνάς την πιθανότητα αν και εφόσον η κατανάλωση είναι τόση (αν δεχθούμε πως οι πράξεις σου είναι σωστές) ο κινητήρας μπορεί να αποδίδει ισχύ μεγαλύτερη απο την απαιτούμενη προς υπερνίκηση των τριβών και αντιστάσεων και το αυτοκίνητο να επιταχύνει.

                                Σε μια τέτοια περίπτωση θα μειώναμε το γκάζι αναγκάζοντας τον κινητήρα να αναρροφά λιγότερο αέρα (εδώ αλλάζουν τα νούμερα δηλαδή).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                  Έκανα κάποιους υπολογισμούς:

                                  Το Golf πιάνει τα 180 με την τελική σχέση περίπου στις 4800σαλ. Ο κυβισμος του είναι 1.4 λίτρα. Εφόσον είναι τετράχρονος ο κινητήρας αυτό σημαίνει οτι ρουφάει αέρα μία φορά κάθε 2 περιστροφές. Στις 4800σαλ είναι δηλαδή 4800/2*1.4=3360 λίτρα αέρα το λεπτό ή 201600 λίτρα την ώρα.

                                  Η πυκνότητα του αέρα είναι περίπου 0.00125 kg/l επομένως 201600 -> 252 κιλά αέρα ανα ώρα.

                                  Έστω οτι ο κινητήρας λειτουργεί συνέχεια στοιχειομετρικά, δηλαδή AFR=14.7

                                  Επομένως ψεκάζονται 252/14.7=17.1 κιλά βενζίνης ανα ώρα. Η πυκνότητα της βενζίνης είναι περίπου 0.9 kg/l δηλαδή 17.1/0.9 = 19 λίτρα βενζίνης ανα ώρα.

                                  Με ταχύτητα 180km/h το αυτοκίνητο διανύει τα 100 χιλιόμετρα σε 34 λεπτά.

                                  Απο αυτό προκύπτει κατανάλωση 10.8 l/100km

                                  Η παραδοχή που έχω κάνει είναι οτι ο κινητήρας είναι ατμοσφαιρικός με πλήρωση 100%. Εφόσον είναι υπερτροφοδοτούμενος η πραγματική κατανάλωση θα είναι μεγαλύτερη.

                                  ζαλίστηκα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                    Έκανα κάποιους υπολογισμούς:

                                    Το Golf πιάνει τα 180 με την τελική σχέση περίπου στις 4800σαλ...

                                    Ξέρεις τις αεροδυναμικές αντιστάσεις σε αυτή την ταχύτητα;

                                    Ίδια κατανάλωση έχει με 1η/4.800, 2α/4.800 και... 6η/4.800;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                      Η παραδοχή που έχω κάνει είναι οτι ο κινητήρας είναι ατμοσφαιρικός με πλήρωση 100%.

                                      Οι ατμοσφαιρικοί της F1 δε πλησιάζουν καν το 100% και έχουν τεράστιες βαλβίδες. Μόνο με υπερπλήρωση.

                                      Ξεκινάς ανάποδα. Η τριβή κύλισης είναι το βάρος επί ένα συντελεστή, σταθερή και ανεξάρτητη από τη ταχύτητα. Η αεροδυναμική αντίσταση είναι η μετωπική επιφάνεια Χ Cd X σταθερό συντελεστή Χ ταχύτητα^ΤΡΙΤΗ

                                      Αυτά σου δίνουν τη δύναμη που πρέπει να υπερνικήσει ο κινητήρας.
                                      P = F V έχεις την ισχύ (στο τροχό).

                                      Αυτό που έχει σημασία είναι ότι η αεροδυναμική αντίσταση αυξάνεται με τη ταχύτητα ΣΤΗ ΤΡΙΤΗ ΔΥΝΑΜΗ. Δηλαδή αύξηση στη ταχύτητα κατά 20% είναι περίπου (1,2)^3 = 73% αύξηση στην ισχύ του κινητήρα. Δηλαδή αν ένα αμάξι με 120 άλογα πιάνει 200χαω, για να πιασει (+20%) 240 θέλει πάνω από 200 άλογα κινητήρα. Εδώ καταλαβαίνεις πόσο άχρηστες είναι οι βελτιώσεις που δίνουν 2, 3 ή 5 άλογα παραπάνω και πόσο αυξάνεται η κατανάλωση όσο περισσότερο τρέχεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spyros-s last edited by

                                        παιδια να συνοψισουμε; συμφωνουμε λοιπον ολοι οτι το 8,2λ καταναλωση ειναι απιθανο στα 180 χλμ για το δεδομενο αυτοκινητο καθως επισης και οτι δεν εχει 180 χλμ με 4500 στροφες οπως ισχυριστηκε ο 'φιλος' μας; Ας βγει καποιος με ρεαλιστικες μεθοδους να πει τα αληθινα νουμερα(δηλαδη κατα την γνωμη μου 13λτ περιπου και 5000 στροφες αντιστοιχα) για να τελειωνουμε και να μην ειρωνευομαστε το παιδι που στην τελικη απλα εκανε λαθος. Φανταστειτε σε 3-4 χρονια να μας λενε οι ιδιοκτητες golf gt...εχω 100000χλμ δεν εχω αλλαξει δισκο ειναι απροβληματιστο και δεν καιει λαδια...θα τους πιστευουμε αν δεν το δουμε;Εγω παντως οχι οπως φυσικα δεν πιστευω το 7,2 που δινει η εταιρεια. Οπως ξαναειπα ειναι οικονομικο για τουρμπο με 170 αλογα αλλα ειναι ενεργοβορο ακομα και σε συγκριση με το 'θαυμα' που ακουει στο ονομα fsi

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
                                          δηλαδη κατα την γνωμη μου 13λτ περιπου και 5000 στροφες αντιστοιχα

                                          Στη προηγούμενη σελίδα εγώ έγραψα λίγο πάνω από 14 λτρ. για 180 πραγματικά όχι κοντέρ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dog80 last edited by

                                            Ο χρήστης IKE έγραψε:

                                            Η παραδοχή που έχω κάνει είναι οτι ο κινητήρας είναι ατμοσφαιρικός με πλήρωση 100%. Εφόσον είναι υπερτροφοδοτούμενος η πραγματική κατανάλωση θα είναι μεγαλύτερη.

                                            Να προσθέσω πως στον συλλογισμό που έχεις κάνει συμπεριλαμβάνεται η παραδοχή πως το γκάζι είναι πατημένο τέρμα, ή σωστότερα πως η πεταλούδα του γκαζιού είναι πλήρως ανοιχτή.

                                            Οπότε ξεχνάς την πιθανότητα αν και εφόσον η κατανάλωση είναι τόση (αν δεχθούμε πως οι πράξεις σου είναι σωστές) ο κινητήρας μπορεί να αποδίδει ισχύ μεγαλύτερη απο την απαιτούμενη προς υπερνίκηση των τριβών και αντιστάσεων και το αυτοκίνητο να επιταχύνει.

                                            Σε μια τέτοια περίπτωση θα μειώναμε το γκάζι αναγκάζοντας τον κινητήρα να αναρροφά λιγότερο αέρα (εδώ αλλάζουν τα νούμερα δηλαδή).

                                            Έχεις δίκιο, δεν το σκέφτηκα. Επομένως το νούμερο που έβγαλα είναι κάτι σαν worst case scenario ή παίζουν και άλλες παράμετροι που δέν έχω υπολογίσει?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 114
                                            • 115
                                            • 116
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 116 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr