-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Το φίλτρο αν έχει τις ίδιες τρύπες και την τσιμούχα στην ίδια θέση δέν έχει κανένα πρόβλημα. Να καταλάβεις, στο μηχανάκι μου (Yamaha) έχω βάλει φίλτρο λαδιού απο Nissan Sunny.Με το ματι που το ειδα ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ σα να ειχε διαφορετικη σχεδιαση στις τρυπες...ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ σα να μην ηταν διαμπερεις αλλα να ειχαν στην πισω μερια κατι μεταλλικα ...δε μου αρεσε με το ματι , αλλα λεω ενταξει ιδιες τρυπες (ποσοτητα)(δεν ειχαμε αλλη επιλογη εκεινη την ωρα μιας και ειχαμε βγαλει τα λαδια)-ιδιο μεγεθος εχει ας το βαλουμε.
Και αν δεν ειναι το φιλτρο τι αλλο μπορει να ειναι???????
-
Αυτή η διαφορά στον τύπο του λαδιού μπορεί να προκαλέσει τόση διαφορά στην λειτουργία της μηχανής;
Μια φορά πάντως που είχα αλλάξει το φίλτρο λαδιού στο 304 μου με άλλο από βενζινάδικο, μετά μου άναβε το λαμπάκι της πίεσης λαδιού και είχα παρόμοια συμπτώματα. Άλλαξα ξανά λάδια και φίλτρο, και όλα οκ. Βέβαια μπορεί να ήταν κάτι άλλο παροδικό και να ήταν σύμπτωση, δεν ξέρω. Μήπως να βάλεις ένα φίλτρο λαδιού της μάνας του;
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Το φίλτρο αν έχει τις ίδιες τρύπες και την τσιμούχα στην ίδια θέση δέν έχει κανένα πρόβλημα. Να καταλάβεις, στο μηχανάκι μου (Yamaha) έχω βάλει φίλτρο λαδιού απο Nissan Sunny.Το φίλτρο μπορεί να ταιριάζει αλλά αν είναι της κακιάς ώρας το χάρτινο φίλτρο εσωτερικά μπορεί να ξεκολλήσει (ή να καταρρεύσει) και να πάει να βουλώσει την εξαγωγή του φίλτρου με αποτέλεσμα ελάχιστη ως καθόλου παροχή λαδιού στο κινητήρα.
Αν ο αισθητήρας πίεσης του λαδιού είναι μετά το φίλτρο τότε ανάβει το λαμπάκι στο ταμπλό αλλά αν είναι πριν το φίλτρο, δεν ανάβει τίποτα.
-
Στην δευτερη αλλαγη λαδιων αλλαξατε φιλτρο;
-
Παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις!!
μαλλον κατι τετοιο γινοταν γιατι ποσο χαλια πλεον ηταν το λαδι??
Ναι στη 2η αλλαγη αλλαξαμε και φιλτρο αλλα επειδη ημουν μακρυα, πηγε η μητερα μου οποτε προτιμησε το πλησιεστερο βενζιναδικο!!
Με την πρωτη ευκαιρια θα βαλω ενα μαμισιο να ησυχασουμε και απο κει!
Τη δευτερη φορα βαλαμε castrol rs 0/40 (ουσιστικα το καλυετρο που ειχε το βενζιναδικο) -
giati αλλαζετε λαδια στα βενζιναδικα?
Γ@μω την ελληνικη μου νοοτροπια.Οτι φιλτρο λαδιου υπαρχει στο ραφι μπηξτο πανω αφου βιδωνει και να πα να γ@μηθει
και δευτερον ποιος εδωσε την εξιουσιοδοτηση στα βενζιδικα χωρις πτυχιο μηχανικου πακιστανοι αλβανοι ρουμανοι κλπ να βαζουν χερι στα αυτοκινητα?Νομος υπαρχει ποιο μπ@υρδελο κρατος να τα δει
-
Δεν υπάρχει λιπαντικό τόσο ακατάλληλο που να σου παρουσιάσει το ακραίο φαινόμενο που περιέγραψες. Μόνο από βουλωμένο φίλτρο λαδιού μπορεί να συμβεί (συμφωνείς Μάκη;). Το κακό είναι ότι μπορεί να καταστραφεί ο κινητήρας σου από βουλωμένο φίλτρο και κάτι τέτοιο θα είναι πολύ κρίμα από ένα εξάρτημα των 3-10Ε! Για να καταλάβεις πόσο σημαντικό είναι το φίλτρο λαδιού... Είναι ασφαλέστερο εάν στα 10000χλμ αλλάξεις φίλτρο λαδιού χωρίς να αλλάξεις τα λάδια και απλώς συμπληρώσεις το λάδι που χρειάζεται, από το να αλλάξεις λάδια χωρίς να αλλάξεις το φίλτρο. Το φίλτρο συσσωρεύει κατάλοιπα, ρινίσματα και λοιπές ακαθαρσίες αποτρέποντάς τες να ξανακυκλοφορήσουν, αλλά εάν δεν το αλλάξεις στην επόμενη αλλαγή λαδιών το μολυσμένο φίλτρο θα μολύνει και τα φρέσκα λάδια με αποτέλεσμα να οξειδωθούν γρηγορότερα και επιπλέον το φίλτρο θα επιβαρυνθεί κι άλλα κατάλοιπα και ακαθαρσίες δυσκολεύοντας την σωστή ροή στο λιπαντικό. Εάν το φίλτρο έχει βαλβίδα διαφυγής τότε δεν θα βουλώσει μεν αλλά θα πάψει να φιλτράρει το λιπαντικό κάτι λιγότερο μεν αλλά επιβλαβές. Και εννοείται ότι θα χρησιμοποιήσεις το σωστό φίλτρο που έχει υπολογιστεί ότι συνεργάζεται σωστά με τον κινητήρα σου (εργοστασιακό ή αντίστοιχο επώνυμο).
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
giati αλλαζετε λαδια στα βενζιναδικα?Γ@μω την ελληνικη μου νοοτροπια.Οτι φιλτρο λαδιου υπαρχει στο ραφι μπηξτο πανω αφου βιδωνει και να πα να γ@μηθει
και δευτερον ποιος εδωσε την εξιουσιοδοτηση στα βενζιδικα χωρις πτυχιο μηχανικου πακιστανοι αλβανοι ρουμανοι κλπ να βαζουν χερι στα αυτοκινητα?Νομος υπαρχει ποιο μπ@υρδελο κρατος να τα δει
Να σου πω την αληθεια επειδη ο βενζινας στραβωσε που δεν πηραμε λαδια απο αυτον (και ας ειμαστε πελατες απο τοτε που εχουμε αμαξι) τα αλλαξα μονος μου
Οσο για το φιλτρο πηραμε ενα αλλα εκανε λαθος ο πωλητης και μετα το αμαξι δεν μπορουσε να κουνηθει μιας και ειχαμε βγαλει λαδια...
ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ
Τη δευτερη φορα επρπε να παει στο κοντινοτερο σημειο για αλλαγη λαδιων μιας και ανεβαζε πολυ θερμοκρασια
ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ
υγ συγγνωμη κιολας αλλα το κρατος που ειναι οταν το καθε συνεργειο του ζηταει οτι του λειπει στην αλλαγη λαδιων
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
giati αλλαζετε λαδια στα βενζιναδικα?Στοίχημα ότι με γαλλικό κλειδί ή κάβουρα ξεβίδωσαν τη τάπα.
-
Το προβλημα σας ειναι οτι πηρατε Lancia
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
giati αλλαζετε λαδια στα βενζιναδικα?
Στοίχημα ότι με γαλλικό κλειδί ή κάβουρα ξεβίδωσαν τη τάπα.
mh γελας ρε......το κερατο μου
Ασε,οταν ερχονται με κλωτσημενες ταπες και πληρωνουν τα σπειρωματα κανα 60ευρω για ρωτα τους τα ξαναλλαζουν στα βενζιναδικα?
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Το προβλημα σας ειναι οτι πηρατε Lanciaπου κολλαει αυτο τωρα?
-
Ο χρήστης romilos έγραψε:
giati αλλαζετε λαδια στα βενζιναδικα?
Γ@μω την ελληνικη μου νοοτροπια.Οτι φιλτρο λαδιου υπαρχει στο ραφι μπηξτο πανω αφου βιδωνει και να πα να γ@μηθει
και δευτερον ποιος εδωσε την εξιουσιοδοτηση στα βενζιδικα χωρις πτυχιο μηχανικου πακιστανοι αλβανοι ρουμανοι κλπ να βαζουν χερι στα αυτοκινητα?Νομος υπαρχει ποιο μπ@υρδελο κρατος να τα δει
Να σου πω την αληθεια επειδη ο βενζινας στραβωσε που δεν πηραμε λαδια απο αυτον (και ας ειμαστε πελατες απο τοτε που εχουμε αμαξι) τα αλλαξα μονος μου
Οσο για το φιλτρο πηραμε ενα αλλα εκανε λαθος ο πωλητης και μετα το αμαξι δεν μπορουσε να κουνηθει μιας και ειχαμε βγαλει λαδια...
ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ
Τη δευτερη φορα επρπε να παει στο κοντινοτερο σημειο για αλλαγη λαδιων μιας και ανεβαζε πολυ θερμοκρασια
ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ
**υγ συγγνωμη κιολας αλλα το κρατος που ειναι οταν το καθε συνεργειο του ζηταει οτι του λειπει στην αλλαγη λαδιων **
to syνεργειο δεν ζηταει οτι του λειπει φιλε μου απ τα λαδια.
Ειναι επιχειρηση και συν τα βεβαρυμενα εξοδα ο πελατης καλειτε να πληρωσει και την τεχνογνωσια.Οι χρεωσεις στα λιπαντικα ειναι ελαχιστα παραπανω απ τον καθε τυχοδιωκτη και πιστεψε με δεν αξιζει να καψεις το μοτερ για καθαρα οικονομικα κριτηρια.
Αν παθαινες ζημια θα το σκεφτοσουν πολυ την επομενη φορα.Και η ταλαιπωρια σου θα πρεπει να σε ειχε κανει να ααναθεωρησεις.
-
Μια χαρα ειναι το λαντσια παει και καλα...
Και γω πιστευω δυσκολο να ειναι θεμα λαδιου!ΑΝ ηταν δε θα χε προβλημα με τη μια??
-
Αυτό που περιέγραψες δεν μπορεί να προέλθει από ακατάλληλο λιπαντικό. Ακόμη κι αν είναι Kolopetinitsa Oil 10W60 σε σύγχρονο κινητήρα VAG...
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Ασε,οταν ερχονται με κλωτσημενες ταπες και πληρωνουν τα σπειρωματα κανα 60ευρω για ρωτα τους τα ξαναλλαζουν στα βενζιναδικα?Ποιά βενζινάδικα; Άμα σου κλωτσήσει το σπείρωμα του κάρτερ (προσοχή: όχι της τάπας!) σε εξουσιοδοτημένο και θέλουν Χ ευρώ για να σου αλλάξουν κάρτερ και Υ ευρώ για την εργασία, ενώ το αμάξι πήγαινε για αρκετά χρόνια στο ίδιο συνεργείο, τους κλωτσάς η όχι;
Τελικά μου έκαναν τη 'χάρη' να μου βάλουν άλλο κάρτερ χωρίς χρέωση, αλλά χωρίς να με ενημερώσουν έβαλαν μεταχειρισμένο και ...κάπως τρακαρισμένο!
Το καλύτερο μέρος είναι το συνεργείο 'γκαράζ του σπιτιού μου' που θα αναλάβει τις επόμενες αλλαγές λαδιών και λοιπές εργασίες. Και εκεί όλα τα λάθη του τα αναλαμβάνει ο μάστορας, θέλοντας και μη!
to syνεργειο δεν ζηταει οτι του λειπει φιλε μου απ τα λαδια.
Ειναι επιχειρηση και συν τα βεβαρυμενα εξοδα ο πελατης καλειτε να πληρωσει και την τεχνογνωσια.Οι χρεωσεις στα λιπαντικα ειναι ελαχιστα παραπανω απ τον καθε τυχοδιωκτη και πιστεψε με δεν αξιζει να καψεις το μοτερ για καθαρα οικονομικα κριτηρια.
Αν παθαινες ζημια θα το σκεφτοσουν πολυ την επομενη φορα.Και η ταλαιπωρια σου θα πρεπει να σε ειχε κανει να ααναθεωρησεις.
Φίλε G60POWER, απ'ότι έχω καταλάβει έχεις συνεργείο ή κάποια σχετική με το χώρο επιχείρηση. Αν εφαρμόζεις εκεί αυτά που γράφεις στο forum, είσαι μια θετική εξαίρεση στο χάος των (μόνο κατ'όνομα) επαγγελματιών. Πόση ταλαιπωρία περνάει ο κόσμος από κακούς ή αδιάφορους μάστορες πιστεύω ότι το ξέρεις, δε χρειάζεται να στο πω εγώ...
Τα μισά συνεργεία κοιτάνε να βγάλουν όσα περισσότερα μπορούν εις βάρος του πελάτη. Τα άλλα μισά κάνουν σωστά τη δουλειά τους και χρεώνουν τις υπηρεσίες που πραγματικά προσφέρουν και όχι τις διπλάσιες. Αλλά δυστυχώς πρέπει να πάθεις για να μάθεις να ξεχωρίζεις τους μεν από τους δε! -
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
**υγ συγγνωμη κιολας αλλα το κρατος που ειναι οταν το καθε συνεργειο του ζηταει οτι του λειπει στην αλλαγη λαδιων **o syνεργειο δεν ζηταει οτι του λειπει φιλε μου απ τα λαδια.
Ειναι επιχειρηση και συν τα βεβαρυμενα εξοδα ο πελατης καλειτε να πληρωσει και την τεχνογνωσια.Οι χρεωσεις στα λιπαντικα ειναι ελαχιστα παραπανω απ τον καθε τυχοδιωκτη και πιστεψε με δεν αξιζει να καψεις το μοτερ για καθαρα οικονομικα κριτηρια.
Αν παθαινες ζημια θα το σκεφτοσουν πολυ την επομενη φορα.Και η ταλαιπωρια σου θα πρεπει να σε ειχε κανει να ααναθεωρησεις.
Για το μονο που μετανοιωσα ηταν οτι ακουσα τη μανα μου που δεν ηθελε να με βλεπει να κυλιεμαι κατω για να αλλαξω τα λαδια (στο δικο μου βεβαια και που το λεει δεν ακουω ) και δεν τα αλλαξα μονος μου στο σπιτι!!Εκει και λαθος φιλτρο να ειχα θα πηγαινα να επαιρνα αλλο απο τα ανταλλακτικα!
Προσωπικα δε θεωρω οτι η δουλεια αξιζει 15 ευρω(++) που παιρνουν μερικοι!!
ουτε εχει καμια τεχνογνωσια!!
Χαιρομαι οταν βλεπω γνωστα συνεργεια στην αθηνα να περναει καποιος τυχαια , να του πηγαινει λαδια και να του τα αλλαζει δωρεαν!!Αν καποιος ερχοταν σε σας (απο οτι καταλαβα εχετε συνεργειο..) θα το κανατε αυτο??
Και φανηκε, επειδη τον γνωριζω σχετικα καλα , οτι το εκανε με την ψυχη του (δε φανηκε να κατεβαζει τα καντηλια του αιωνα επειδη ο αλλος ηρθε και εφυγε!!)Και να πω και κατι αλλο...
αν πηγαιναμε σε συνεργειο και βαζαμε λαδια δικα του και για καποιο λογο μετα απο 6 μηνες παθαινε ζημια που κατα σοβαρη πιθανοτητα σχετιζοταν με τα λαδια θα σου εφτιαχνε τη ζημια το συνεργειο???
Αντε και στην εφτιαχνε, μονο η διαδικασια, να αποδειξεις οτι φταιγανε τα λαδια με τετοιο τροπο ωστε ο μηχανικος να το αποδεχθει θα σου ειχε στοιχησει τοσο πολυ σε κοπο-νευρα-χρημα που θα σου εβγαινε ξυνο!!!!Αλλωστε δεν ειναι δυνατον να δοκιμασεις ολα τα συνεργεια για να καταληξεις στο καλυετρο!!Και γνωμες αλλες να ακους, εδω δε συμφωνουμε σε αλλα απλουστερα θεματα σιγα μη βγαζαμε ακρη για αυτο!!
ΑΡΑ παλι πεφτουμε στον παραγοντα τυχη!!
Οταν παει η επισημη αντιπροσωπεια της πεζω (σε μεγαλη επαρχιακη πολη) και σου βαζει 4 ΛΙΤΡΑ ΛΑΔΙ στο 106 τι αλλο θελεις??????? ρε μαστρορα 3,2 παιρνει!!!!!!!οχι σιγα μη μας πεις και τη δουλεια μας!!!!!!
ξερω ξερω δεν ειναι ολοι το ιδιο αλλα επειδη εχω μια ικανοποιητικη εικονα απο το χωρο τουλαχιστον στη αθηνα, βλεπω πως στους τυφλους βασιλευει ο μονοφθαλμος!
g60 δε γνωριζω τη δουλεια σου..
δε μιλαω προσωπικα απλα εχω στο νου μου συγκεκριμενα πραγματα που οσο καλος και αν εισαι (που δεν αμφιβαλλω μιας και το ψαχνεις το θεμα, αλλοι ουτε τι ειναι το Pc δεν ξερουν) δεν παυουν να ισχυουν! -
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Επίσης διαβάζοντας και μελετώντας σκέφτομαι να βάλω ένα όχι full synth 5W30 στο δίλιτρο ατμοσφαιρικό subaru μου που έχει περίπου 3500 χλμ.
Θα προτιμούσα 0W20 όπως προτείνει το manual (εως 40oC) αλλά δεν μου φαίνεται να υπάρχουν στην Ελλάδα. Ποιο συγκεκριμένα το manual γράφει :API SM OR SL ENERGY CONSERVING, A1, A2,A3 OR WITH NEW SIGN OF ILSAC.
......
Κατα την αποψη μου αλλαξε τα λαδια αμεσα με ημισυνθετικο κι αν σκοπευεις να το στροφαρεις αλλα χωρις μεγαλο φορτιο κατα το στρωσιμο οπως εκανα εγω στο WRX μου ωστε να στρωσει νωριτερα (και καλυτερα οπως αποδειχτηκε σε συγκριση με ιδια αυτοκινητα σε μαμα κατασταση), στην δευτερη αλλαγη βαλε το κανονικο σου λαδι.
Αν ημουν στη θεση σου αναλογα ποσο συχνα εκανα αλλαγες θα διαλεγα κατι σε Group V/VI απο Motul-Redline-Amsoil η Mobil1 (αν σκοπευα σε μακρα διαστηματα αλλαγης, αν και ξαναλεω δεν μου αρεσουν σαν λαδια, αυτο ομως για τα δικα μας που ειναι τουρμπο, για ατμοσφαιρικα θεωρω οτι ειναι πολυ καλα).
Π.χ. αν τα αλλαζεις καθε 7500/1 χρονο βαλε κατι καλο οπως Redline 5W/40, V300 5W/40 κλπ, αν τα αλλαζεις σε μεγαλυτερα διαστηματα καλυτερα ειναι τα Mobil1 0W/40, Amsoil European formula 5W/40 και παει λεγοντας.Τελος το οτι το βιβλιο προτεινει 0/20 δεν σε περιοριζει απο το να βαλεις 0-5/40 αφου θα δουλευει κανονικα ο μεταβλητος χρονισμος με αυτο το ιξωδες αλλα εχεις μακραν καλυτερη προστασια απο οτι με το λεπτορευστο 0/20 κι εχε υποψιν σου πως παραγοντες οπως που κυκλοφορει το αυτοκινητο (πολη, συχνο σταματημα στα φαναρια κλπ), η ποσοτητα της σκονης στον αερα (ενωσεις πιριτιου που επιβαρυνουν τελικα το λαδι), το ποσο βαρυ ποδι εχεις και τοσα αλλα προυποθετουν και διαφορετικο ιξωδες - το λεει αλλωστε και στο βιβλιο οτι αναλογα τις συνθηκες και την επιβαρυνση του αυτοκινητου απαιτειται διαφορετικη/πιο συχνη συντηρηση.
Jim έλαβα εν μέρη υπόψιν αυτά έγραψες. συμφώνω δηλαδή με το 'στροφάρισμα' και τις συχνές αλλάγες με όχι full synth αλλά δεν βρήκα όχι full synth. Αναρωτιέμαι πόσο θέμα είναι αυτό... ;
Δεν συμφωνώ να πάω σε xxW40 εφόσον ο κινητήρας ζητά xxW20, γιατι να πηδηξω δύο βήματα?
Εσύ γράφεις καλύτερη προστασία (με xxW40)... είσαι σίγουρος; Σε πίστα ναι, έχεις δίκιο....
Κατ αρχην να διευκρινησω......δεν ειμαι εξουσιοδοτημενο συνεργειο.......μακρια απο καταρεςΑισθανομαι παντα την υποχρεωση να προτεινω το καλυτερο στον πελατη,ανεξαρτητως κοστους.Και πιστεψε με,ο περισσοτερος κοσμος πληρωνει,αρκει να ξερει τι πληρωνει.
Προσωπικα απ το 2000 μοντ και μετα στα περισσοτερα αυτοκινητα που εχω μπαινει 5/30 και τα κραταω 15000 km.Για τα FSI δεν το συζηταω,οποιος δεν θελει 5/30.......δεν του αλλαζω λαδια.Φευγει οπως ηρθε.Τοσο απλα.
Μα θα πεις η αντιπροσωπεια του βαζει 10/40.Να παει να τα βαλει εκει,οχι εγω.
...
Το ανταλλακτικο που θαμπει πανω θα πρεπει να ειμαι πρωτα εγω σιγουρος οτι θα δουλεψει κι ας κοστιζει τοσο.Θελεις καλως,δε θελεις παραδιπλα.Και τα λιπαντικα δεν εξαιρουνται απ τον κανονα.Ειναι κι αυτα ανταλλακτικα του κινητηρα.
Σε οσα μοτερ λοιπον βαλαμε εξ αρχης 5/30 δεν υπηρχε προβλημα καψιματος ποτε.
Οσα ειχαν 10/40 απ τις αντιπροσωπειες και μετα συνεχισαν σε μενα το σερβις το 5/30 το επιναν σαν νερο.Αυτο το προβλημα το εχω πλεον λυσει με τα λιπαντικα της valvoline.Εψαξα να βρω λοιπον το 5/30 που να λειτουργει στα μοτερ και να μην το καιει,κι οχι να καλυψω την καταναλωση λιπαντικου με 15/50!
....
Με χρηση τετοιων λιπαντικων λοιπον,τα μοτερ ειναι υγιεστατα πεντακαθαρα και χωρις ιχνος προβληματων οπως ωστηρια και λοιπα χαζα προβληματα.Ειδικα σε οσα αμαξια εχω κανει αλλαγη απ τα πρωτα 1000km με 5/30 δεν εκαψαν στην πορεια σχεδον τιποταΤα παραπάνω με επηρέασαν έντονα.
Τελίκα βρήκα XXW20 και έβαλα μόλις σήμερα.
Ποιο συγκεκριμένα έβαλα torco 5w20
http://eolcs.api.org/DisplayLicenseInfo ... nseNo=1131
που βρήκα στην trade wind (thanks και πάλι JimTheo).Δέχομαι χωρίς να προσβάλομαι ... κράξιμο αλλά και άλλα σχόλια
Θα σας ενημερώσω για τις εξελίξεις...
Στην subaru φιλοθέης με κοίταζαν σαν να είμαι UFO, βάζουν 10w40 ... πόσα χρόνια πίσω είναι;Jim Theo, αύριο Παρασκεύη ταξιδεύω με οικογένεια προς Λίμνη Πλαστήρα. Θα μπορούσαμε να συναντηθούμε αν είσαι εκει.
Πάντα φιλικά
-
Τα Torco θεωρουνται καλα λαδια αν και χρησιμοποιουν πολυ MPZ που τεινει να ξεπεραστει αλλα το 0/20 για τα δικα μας αυτοκινητα το θεωρω υπερβολικα χαμηλο ιξωδες για την Ελλαδα ακομη και για ατμοσφαιρικο!
Εισαι σιγουρος πως στο βιβλιο προτεινει αυτο για χρηση εως 40 βαθμους (και για κυκλοφορια σε 'δυσκολες' συνθηκες οπως θεωρει την κινηση στα φαναρια, σε σκονισμενους δρομους κλπ);
Το λεω γιατι ναι μεν οι θερμοκρασιες εχουν πεσει κι επειδη ειναι ακομη πολυ σφιχτο το μοτερ και καινουριο μπορει να μην εχεις προβλημα αλλα γενικα τα αυτοκινητα μας αρεσκονται σε λιγο παχυτερο λαδακι (ενας απο τους λογους ειναι τα οριζοντια πιστονια που δημιουργουν ανομοιομορφο φιλμ στο ανω και κατω σημειο τους και φυσικα η μεγαλη ταχυτητα πιστονιου που μπορουν να αναπτυξουν γι'αυτο ακομη και τα τουρμπο στροφαρουν ανετα εως τις 7800-8000rpm).
Δεν θελω να σε επηρεασω εσυ αποφασιζεις με τα δικα σου κριτηρια και βεβαια θα πληρωσεις τα οποια θετικα η αρνητικα αποτελεσματα απλα παραθετω καποια αποψη που εχω για τα συγκεκριμενα αυτοκινητα. -
Τωρα κοιταζω ξανα και δεν βλεπω Torco 5W/20 μηπως ειναι 5W/30 αυτα που εβαλες και τζαμπα συζηταμε;
Περι λιπαντικών γενικώς