Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    αγορα CITROEN C2 VTS.Τι λετε?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. αγορα CITROEN C2 VTS.Τι λετε?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 5 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    45
    95
    1944
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      ratanplan last edited by

      Δεν είναι μονόδρομος, και δεν το κράζουμε εμείς, σαν C2 αλλά σαν αντικαταστάστη.....αν το positioning του αμαξιού ήταν.....ένα καινούριο ασφαλές αμαξι κλπ κλπ όλα οκ, αλλά ότνα η Citroen μέσω των περιοδικών προσπαθεί να το κάνει αντικαταστάτη του saxo ε συγνώμη αλλά.......

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pavlos23 last edited by

        Ο χρήστης jim01 έγραψε:
        Γιατι κανετε το λαθος να το θαβετε το αμαξι επειδη δεν εχει τον χαρακτηρα του saxo vts και 106 ραλυ?????

        Μα αυτό λέμε και εμείς,δεν έχει τον χαρακτήρα του rallye. Και πολλά άλλα. Πέρα απο παθητική ασφάλεια δε μπορώ να σκεφτώ τι καλύτερο έχει.

        Κανενα απο τα καινουρια δεν συγκρινεται με αυτα. Οποτε απο τις επιλογες που εχει ο αγοραστης σημερα, τι περιθωρια εχει?
        Στα λεφτα του ειναι μονοδρομος για εμενα σημερα.

        Θα προτιμούσα το Fiesta S. Το μόνο ίσως που θυμίζει κάτι απο τα παλιά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          popol-ros last edited by

          Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:

          Γιατι κανετε το λαθος να το θαβετε το αμαξι επειδη δεν εχει τον χαρακτηρα του saxo vts και 106 ραλυ?????

          Μα αυτό λέμε και εμείς,δεν έχει τον χαρακτήρα του rallye. Και πολλά άλλα. Πέρα απο παθητική ασφάλεια δε μπορώ να σκεφτώ τι καλύτερο έχει.

          Κανενα απο τα καινουρια δεν συγκρινεται με αυτα. Οποτε απο τις επιλογες που εχει ο αγοραστης σημερα, τι περιθωρια εχει?
          Στα λεφτα του ειναι μονοδρομος για εμενα σημερα.

          Θα προτιμούσα το Fiesta S. Το μόνο ίσως που θυμίζει κάτι απο τα παλιά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jim01 last edited by

            Απο οσα εχω διαβασει (τα παντα ελλαδα -εξωτερικο) χωρις να το εχω οδηγησει, μαλλον θα συμφωνουσα αν ειχε εναν καλυτερο κινητηρα. Εχει μεγαλυ σημασια στην σπορ οδηγιση ο κινητηρας. Δινει αλλη αισθηση το γκαζι (δεν μιλαο μονο για ευθειες) και το c2 εχει και καλη συμεριφορα.

            Για εμενα (παντα με βαση οσα διαβαζω) το μονο μειον το c2 (περα απο το μεγετηοσ για μερικους) ειναι η υστερηση στο ηλ. γκαζι, η αισθηση στο τιμονι, και το EBD που δεν απενεργοποιειται.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stayrros46 last edited by

              Θες κ άλλα μείον?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jim01 last edited by

                Οχι δεν θελω αλλα αυτα και παλι ποιες εναλλακτικες εχεις? Εδω το ibiza Fr που το εκθειασαν οι 4 τροχοι εχει τρελη υσερηση λογο τourbo αλλα και ηλ. γκαζιου στις χαμηλομαισαιες. Ολα εχουν ( η σχεδον ολα) απο λιγη ως περισσοτερη υστερηση.

                Τωρα για την αισθηση στο τιμονι, και παλι νομιζω οτι πιο πολυ το θαβουν επειδη το συγκρινουν με το saxo παρα για το οτι εχει χειροτερο τιμονι απ του ανταγωνισμου.

                Με λιγα λογια ειναι τοσο φλωρικα τα σημερινα gti (δεν θεωρω gti ενα αμαξι των 30.000 Ε) , και ειμαστε και τοσο απαιτιτικοι (την τριχα την κανουμε τριχιά, παραδεχτειτε το, και ουτε εχουμε οδηγησει οριακα ολα τα αυτοκινητα, εικασιες κανουμε με μεγαλο περιθωριο λαθους ), που τι να κανουμε, στους τυφλους βασιλευει ο μονοφθαλμος

                (δεν ειναι μονοφθαλμος το c2, απλα πολυ ευκολα η citroen θα μπορουσε να το κανει να ξεχωριζει πολυ περισσοτερο)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pai-mei last edited by

                  Ο χρήστης elteo έγραψε:

                  Σε ποιούς απευθύνεται; Σίγουρα όχι στους γνώστες. Σίγουρα ναι, σε όσους παρασύρθηκαν από τη διάφημιση, σε όσους δεν σκαμπάζουν μία από δυναμική συμπεριφορά, σε όσους τους το χάρισαν, σε όσους μαγεύτηκαν από το design του.

                  Εσύ ξέρεις κάποιο αυτοκίνητο που να έμεινε pure οπως ο προκάτοχός του? Οχι. Ολα αλλάζουνε. Και στην τελική μπορώ να σου αναφέρω δεκάδες υλοποιήσεις που να ανταποκρίνονται σε χειρότερο βαθμό στον ορισμό που αναφέρεις.

                  Σε μένα η ερώτηση ή σε σένα; Διότι εγώ δεν θα απαντούσα όχι. Μπορώ να σου αναφέρω μερικά αυτοκίνητα, που παρέμειναν εξίσου αγνά στις μετέπειτα εκδόσεις τους, ή και πιο 'ξερά'. Π.χ.: 106, M3 E36-346, Lancer Evo, Fiesta, Ζ3-Ζ4 κ.λπ. Ωστόσο η απάντησή σου ουδόλως κολλάει σε αυτό που έγραψα. Το ότι υπάρχουν άλλες υλοποιήσεις που συνάδουν περισσότερο με τον ορισμό, δεν αναιρεί το ότι και αυτή η υλοποίηση ανήκει στην ίδια κατηγορία. Παντού υπάρχουν διαβαθμίσεις.

                  Κόστος αγοράς. Παραείναι ακριβό. Βέβαια το pricing είναι ολόκληρη επιστήμη, αλλά όχι, λυπάμαι, δεν θα πληρώσω περισσότερα για να πάρω αυτοκίνητο χειρότερο από τον προκατοχό του. Πλην της παθητικής ασφάλειας, το είπαμε.

                  κοστίζει δηλ πολλά για εσένα ένα μικρό πολύ καλά εξοπλισμένο με μοτέρ 125 αλόγων? Τι να πουν και οι άλλοι που αγοράζουν Civic 83 αλόγων στα 19 χιλιάρικα?

                  Και πάλι το αυτό. Το ότι η Στεφανίδου είναι 'πιο κουτσομπόλα' δεν σημαίνει ότι ο Χίος δεν είναι κουτσομπόλης. Οι άλλοι που αγοράζουν Civic με 19Κ γουστάρουν και καλά κάνουν. Το ίδιο ισχύει και με το C2. Για μένα ναι, είναι υπερβολικό το τίμημα.

                  Πάμε σε πρακτικά ζητήματα: Χωροταξία. Είναι τρομακτική επιτυχία το ότι κατάφεραν να έχουν ένα αμάξωμα μεγαλύτερο του Saxo, αλλά παράλληλα και λιγότερο ευρύχωρο και λιγότερο πρακτικό. Όσοι έχετε ζήσει και με τα δύο θα καταλάβετε τη διαφορά. Η διπλά ανοιγόμενη πίσω πόρτα τους μάρανε.

                  τα έχεις λίγο μπερδέψει...η γκάμα της Citroen δεν μπορεί να συγκριθεί με την προηγούμενη. Πλέον υπάρχει για τα μικρά C1-C2-C3 ...τότε μόνο το Saxo. Eάν δε, παρατηρήσεις το C2 βγαίνει μόνο 2πορτο και το C3 μόνο με 4 πόρτες. Το Saxo ήταν universal. ε κάπως έπρεπε να συμπτυχθούν...δεν ξέρω αν με πιάνεις...

                  Δεν τα έχω μπερδέψει καθόλου. Μάλλον η Citroen έπεσε σε μαρκετινίστικο σφάλμα με τη νέα στρατηγική, και στο τέλος οι πωλήσεις θα δείξουν τις συνέπειες. Με το Saxo είχες ένα τίμιο, πρακτικό αυτοκίνητο πόλης, με καλή δυναμική συμπεριφορά, το οποίο έκανε (το VTS) kai άνετο ταξίδι.
                  Τώρα: το C1 είναι ένα πανάκριβο 3κύλινδρο κουτί, ικανό μόνο για μεσ' στην πόλη. Λιγότερο πρακτικό από το Saxo, καμία σχέση σε συμπεριφορά.
                  Θα 'πρεπε να κοστίζει τουλάχιστον 2Κ λιγότερο, για να 'χει νόημα. Έχουν κάνει αισχρή οικονομία κλίμακας. Το C2 είναι κι αυτό λιγότερο πρακτικό του Saxo, με όλα τα υπόλοιπα δεινά που αναφέραμε. Το C3 είναι μια ανοησία σε 4 τροχούς.
                  Ελπίζω να έγινε σαφές, το πόσο άστοχη είναι η νέα 'πολιτική PSA' και δη Citroen. Αλλά αφού οι αγοραστές είναι ΠΡΟΒΑΤΑ, καλά να πάθουν. Η μανία με τον αεροδυναμικό συντελεστή της δεκαετίας του '80-'90, μετατέθηκε πλέον στην παθητική ασφάλεια. Το πρόβλημα δεν είναι ότι τα αυτοκίνητα είναι πλέον πιο -παθητικά- ασφαλή. Είναι ότι αγνοήθηκαν όλα τα υπόλοιπα. Το βάρος στο Θεό, η συμπεριφορά χειρότερη, το κόστος στα ουράνια, ματαιότης ματαιοτήτων ματαιότης!

                  Βάρος: Πόσο έχει πάει; 1100+ κιλά; Τι να κάνει και ο TU; Σε επιδόσεις το Saxo γάζωνε. Αυτό, ίσα που παίρνει τα πόδια του.

                  το βάρος του είναι 1045 κιλά όταν του Saxo ήταν 950 κιλά i think. Λογική η ΜΙΚΡΗ αύξηση όταν μιλάμε και για παθητική ασφάλεια. 8,36kg/hp έχουν πολλά στην αγορά...βρε τον καημένο τον TU...

                  100 κιλά πάνω, τουτέστιν περίπου 10% αύξηση, είναι μικρή διαφορά;
                  Μην παραβιάζουμε και κάποια όρια λογικής!

                  Τεχνολογία συνδεδεμένη με marketing: sensodrive (γενικώς για C2). Τραβάς το paddle σήμερα, και αλλάζει ταχύτητα αύριο. Απλώς για κλωτσιές. Αυτό είναι που λέμε 'ορισμός του marketing των ασχέτων'. Ήθελαν να λένε ότι έχουν σειριακό ημιαυτόματο. Έχουν 'αυτόματο απόκρισης εγγύου από τη στιγμή της σύλληψης μέχρι τη στιγμή της γέννας'.

                  η έκδσοη VTS εφόσον μιλάμε για αυτή και όχι γενικά περι υδάτων ΔΕΝ έχει Sensodrive.

                  Ευτυχώς που έβαλα σε παρένθεση και το ότι δεν αναφερόμουν μόνο στο VTS.

                  Εν ολίγοις: Ένα αυτοκίνητο, ζωντανο παράδειγμα ότι η αυτοκ/ανία σε πολλούς τομείς πάει πίσω και όχι μπροστά.

                  για τα δικά σου κριτίρια όπως λέει και ο offset. Δεν είναι όλοι pure ...υπάρχουν και οι middle.

                  Μα δεν είναι θέμα μόνο sportiness. Είναι θέμα συνολικής υλοποίησης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    farmakopoios last edited by

                    Pai Mei Να σου πω... >Αλλά αφού οι αγοραστές είναι ΠΡΟΒΑΤΑ, καλά να πάθουν.

                    Ένα παλικάρι 21 χρονών που βγάζει δικά του λεφτά και γουστάρει να πάρει ένα αυτοκίνητο με 'γκάζι' αλλά αλλα να μην δουλεύει 35χρόνια να το ξεπληρώσει είναι ΠΡΟΒΑΤΟ αν πάρει το C2?? Εσύ τι θα έπαιρνες δηλ? Στεκόμαστε και συγκρίνουμε την *#%τσα με την βούρτσα μου φαίνεται.. Τα δεδομένα καλώς ή κακώς αλλάζουν... Οι επιλογές δεν είναι πολλές αν κάποιος θέλει να δώσει λίγα χρήματα για ένα γρήγορο αυτοκίνητο...

                    M3 E36-346, Lancer Evo, Fiesta, Ζ3-Ζ4 κ.λπ.

                    Πέρα από το Fiesta έχεις κάτι που να έχει κάτω απο 45.000 € ??Και η F 430 είναι καλύτερη από την F 360.. Τι πάει να πει αυτό?
                    Φιλικά..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pavlos23 last edited by

                      Ο χρήστης Farmakopoios έγραψε:

                      Οι επιλογές δεν είναι πολλές αν κάποιος θέλει να δώσει λίγα χρήματα για ένα γρήγορο αυτοκίνητο...

                      Αυτό θα το ευχαριστηθεί πολύ περισσότερο.

                      Επίσης αν σε ενδιαφέρει η ταχύτητα και το handling και δε δείνεις προτεραιτότητα στην παθητική ασφάλεια υπάρχουν και τα μεταχειρησμένα Rallye. Ακόμη και το 1.6 8v δεν υστερεί (έως τις μεσαίες) σε σύγκριση με το C2 VTS.
                      Άν με ενδιέφερε να είναι καινούριο και να έχει και επιδόσεις αλλά να μη περιμένω πως θα είναι και rallye θα περίμενα οπωσδήποτε το Swift Sport. Aυτό λέμε του φίλου μας, πως αξίζει να περιμένει για κάτι καλύτερο απο το C2.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stayrros46 last edited by

                        Το Swift διάβασα ότι θα έρχεται με 17άρες ζάντες

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          crazywolf last edited by

                          Ωραια, επιδη βαρεθικα ολη αυτην την ανουσια σιζητιση, να το θεσω απλα.
                          Φιλε, θες ενα αμαξακι (μικροτερης κατιγοριας απο polo & clio )
                          το οποιο στριβει (οχι σαν σαξοραλλο αφου επιμενετε), εχει γκαζι (οχι σαν colt turbo αφου επιμενετε), εχει ασφαλεια (οχι σαν mercendes αφου επιμενετε), εχει οικονομια (οχι σαν prius αφου επιμενετε), και γενικα εχει ενα σχημα πολυ σπορτιφ και ομορφο (οχι σαν brera αφου επιμενετε), και εχει και δινατοτιτα εξελιξης (οχι σαν punto 1 αφου επιμενετε...), παρτο.
                          Αν δεν τα θελεις ολα αυτα ΜΗΝ το παρεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tony78 last edited by

                            Σωστά τα λες Αλεξ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              last_in_line last edited by

                              Ακόμη και το 1.6 8v δεν υστερεί (έως τις μεσαίες) σε σύγκριση με το C2 VTS

                              οχι μονο δεν υστερει αλλα ειναι σαφως πιο γρηγορο παντου και παντα!!

                              παντως το c2 ειναι μια τιμια προταση και αν ηταν να επερνα καινουργιο μικρο gti θα ηταν μεσα στη λιστα μου...

                              σαφως και δεν θα το συγκρινα με το saxo αλλα με τους τωρινους ανταγωνιστες...

                              απλα πιστευω μειωνεκτημα του αυτοκινητου ειναι οτι δεν διακρινεται σε κανενα τομεα σε σχεση με ανταγωνισμο...
                              π.χ st=πλαισιο,κρατημα κτλ...,CZT=επιδοσεις...IS='αγωνιαρικη' συμπεριφορα..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                crazywolf last edited by

                                Ο χρήστης last_in_line έγραψε:
                                σαφως και δεν θα το συγκρινα με το saxo αλλα με τους τωρινους ανταγωνιστες...

                                απλα πιστευω μειωνεκτημα του αυτοκινητου ειναι οτι δεν διακρινεται σε κανενα τομεα σε σχεση με ανταγωνισμο...
                                π.χ st=πλαισιο,κρατημα κτλ...,CZT=επιδοσεις...IS='αγωνιαρικη' συμπεριφορα..

                                +1

                                Αλλα μην ξεχναμε και κυβισμους (CZT, ST), καθως και οτι ανοικουν σε μια κατηγωρια μεγαλητερη... Αυτη του C3.
                                Ασχετο οτι (δυστιχος) η citroen δεν εχει βαλει κανα καλο μοτερ στο C3 (το οποιο ομως δεν μπορει να γυνει με τπτ σπορ σε εμφανιση... )
                                Το C2 παιζει με τα Ka κλπ. Το saxo επαιζε σε μεγαλητερη κατηγορια απο το C2, και μαλιστα με αξιοσεις. Αλλα το saxo πεθανε, και τωρα ειτε αρεσει στους 'απολυτους οδιγους' φιλους μας ειτε οχι, αυτο ειναι το νεο saxo.

                                αλλωστε το τι αρεσει στον καθενα ειναι σχετικο. Και εγω οδιγισα το Golf GTI και ξενερωσα απιστευτα. Για μενα δεν κραταγε καθολου, και ειχε πιο αργο γκαζι και απο το Replay... Ασε που το τυμονι του ειναι λιγο πιο φλιαρο απο τον μουγκο. Αυτο παει να πει οτι δεν ειναι καλο αμαξι? Απο την στιγμη που ριχνει φαπες σε χρονους, τα αλλα ειναι υποκειμενικα.

                                Το C2 δεν ριχνει φαπες στην πιστα? Ριχνει. Αρα για καποιον που θελει ενα γρηγορο σπορ αμαξακι, ειναι ιδανικο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  To CZT ειναι 1500κ.εκ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    crazywolf last edited by

                                    soz... (& turbo...)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 3
                                    • 4
                                    • 5
                                    • 5 / 5
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr