-
Παιδιά ευχαριστω και τους 2!! Το σέρβις των 60 δεν μου ηρθε ακριβό αφου έγιναν μόνο αλλαγες λαδιων και φίλτρων. Ιμάντες και τεντοτήρες είχαν αλλαχθει.
-
Ο χρήστης JohnnyWalker έγραψε:
Φίλε **rocsta **εγώ στη δικιά μου από τότε που την πήρα στα χέρια μου πάντα όταν βάζω μπροστά την αφήνω 5 λεπτά να ζεσταθεί λίγο κ μετά την κινώ...κ βάζω πάντα κ μόνο selenia κόκκινα.
Πραγματικά δεν ξέρω αν φταίει αυτό αλλά σε εμένα φαίνεται να λειτουργεί.
Όπως είπε ο φίλος alfista αν ήταν στα τελευταία τους τα λαδάκια ίσως κ να υπάρχει εξήγηση, οπότε κοίτα με τα τωρινά λαδάκια τι θα γίνει...Selenia κοκκινα ειναι και τα 20Κ και τα STar...
Anyway να βαζεις Star -
Ο χρήστης JohnnyWalker έγραψε:
Φίλε **rocsta **εγώ στη δικιά μου από τότε που την πήρα στα χέρια μου πάντα όταν βάζω μπροστά την αφήνω 5 λεπτά να ζεσταθεί λίγο κ μετά την κινώ...κ βάζω πάντα κ μόνο selenia κόκκινα.
Πραγματικά δεν ξέρω αν φταίει αυτό αλλά σε εμένα φαίνεται να λειτουργεί.
Όπως είπε ο φίλος alfista αν ήταν στα τελευταία τους τα λαδάκια ίσως κ να υπάρχει εξήγηση, οπότε κοίτα με τα τωρινά λαδάκια τι θα γίνει...turbo είναι ?
-
5 λεπτα ζεσταμα ειναι πολλα για καλοκαιρι ???
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Παιδιά ευχαριστω και τους 2!! Το σέρβις των 60 δεν μου ηρθε ακριβό αφου έγιναν μόνο αλλαγες λαδιων και φίλτρων. Ιμάντες και τεντοτήρες είχαν αλλαχθει.Ε τότε εντάξει. Το 5λεπτο ζέσταμα θεωρείται περιττό και δεν προτείνεται από την εταιρεία.
-
Ο χρήστης xdream έγραψε:
Φίλε **rocsta **εγώ στη δικιά μου από τότε που την πήρα στα χέρια μου πάντα όταν βάζω μπροστά την αφήνω 5 λεπτά να ζεσταθεί λίγο κ μετά την κινώ...κ βάζω πάντα κ μόνο selenia κόκκινα.
Πραγματικά δεν ξέρω αν φταίει αυτό αλλά σε εμένα φαίνεται να λειτουργεί.
Όπως είπε ο φίλος alfista αν ήταν στα τελευταία τους τα λαδάκια ίσως κ να υπάρχει εξήγηση, οπότε κοίτα με τα τωρινά λαδάκια τι θα γίνει...Selenia κοκκινα ειναι και τα 20Κ και τα STar...
Anyway να βαζεις StarΣωστά Νίκο, παράληψή μου...Τα Star βάζω αν κ το μοτέρ μου είναι ένα απλό 1.4 TS
-
υπάρχει και το amsoil 5w 40
-
Ο χρήστης Harris_alfistigr έγραψε:
υπάρχει και το amsoil 5w 40Τα οποία είναι πανάκριβα....
Selenia μαυρά και ξερό ψωμί -
Alfa 147 Q2, world premiere
The Alfa 147 on show in Paris represents the world premiere of the self-locking front differential (known as the Q2) that maintains and implements all the attributes of a front wheel drive in terms of active safety and intuitive driving, while increasing driving satisfaction and control. The innovative system also guarantees some benefits typical of four wheel drive but with decidedly lower weight and cost.
The Q2 system is based on the presence of a Torsen mechanical limited slip differential. This differential performs the specific task of distributing torque over the front wheels in a dynamic, continuous manner according to driving and road surface conditions. When combined with the exclusive front double wishbone suspension, the system allows particularly effective tuning of the car.
The Alfa Romeo engineers were fortunate because front wheel drive already enjoys an excellent reputation among their customers (it is no mere chance that this alternative is chosen by most car manufacturers). Suffice it to say that over and above the general benefits of this type of structure (weight, passenger room etc.), the understeering behaviour of a front wheel drive engine allows the driver to respond to vehicle stress more intuitively under limit conditions: hence the feeling that front wheel drive is ‘more sincere’ than rear wheel drive.
A significant increase in driving safety, in other words. Opponents argue that front wheel drive can impair full driving satisfaction and control under certain conditions, giving rise to traction problems on corners, performance at the limit of understeer or steering reactions because the steering wheels are also the drive wheels.
Alfa Romeo has overcome this disadvantage by developing the Q2 system that offers all the attributes of a front wheel drive system with significantly increased roadholding, traction and stability during over-run. At the same time, it lessens understeer during acceleration, the action of electronic controls and steering wheel vibrations. The following two practical examples highlight the technical potentials of the Q 2 system.Example one: vehicle cornering
When cornering in conditions of poor grip (e.g. wet, snowy or muddy road) or during sporty driving, the inside wheels often lose grip due to the fact that the differential distributes torque to the wheel with the least load and takes torque away from the outside wheel that could be subject to higher friction since it has to bear the additional weight exerted by vehicle roll.
This situation may determine two different responses, according to the equipment on the car. On a model without ASR – VDC, the perceived result is slipping of the inside wheel, loss of vehicle control (strong understeer) and lack of acceleration when coming out of the bend. If the vehicle is equipped with ASR – VDC, the steering assistance systems cut in to take power from the engine by adjusting the throttle. This makes it impossible to modulate the accelerator and gives the driver the unpleasant sensation of a loss of power and interaction with the vehicle.
The result in both cases is a feeling of being at a standstill on leaving the corner.- What happens if the Q2 system is present
As the inside wheel begins to lose grip, torque is partly transferred to the outside wheel to ensure less understeer, greater stability, higher exit speed from the corner and fewer and less invasive vehicle control system operations. The net result is an increase in driving satisfaction and full control of the vehicle.Second example: ground with poor grip.
When driving over ground with poor grip, the traction of the drive wheels is often different. For example, when driving after a snowfall or heavy rain, one wheel is on the edge of the carriageway in direct contact with lying snow while the other is in a clean, dry area.
In these particular conditions, when the car sets off or accelerates strongly, the wheel subjected to critical friction conditions will slip with strong reactions on the steering wheel, unsatisfactory take-off and the need to make continual corrections to the steering wheel to maintain the trajectory.
- What happens if the Q2 system is present
The negative effects are countered due to gradual transfer of torque toward the wheel that is able to exploit the greatest friction coefficient. This makes it easier, for example, to perform a hill start on a mountain road and safer and more comfortable to drive over road sections with poor surfaces.The sophisticated Q2 system is yet another example of Alfa Romeo excellence in the quest for technical solutions geared for safety and driving satisfaction.
http://www.fiatautopress.com/download/G ... 01_800.jpg
http://www.fiatautopress.com/download/G ... 02_800.jpg -
Σαν μπλοκέ δηλαδή?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Σαν μπλοκέ δηλαδή?Nαι,25%.
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Σαν μπλοκέ δηλαδή?
Nαι,25%.
Τιμές ξέρουμε?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Σαν μπλοκέ δηλαδή?
Nαι,25%.
Τιμές ξέρουμε?
Δυστυχώς θα διατίθεται μόνο στην Diesel έκδοση των 150 ίππων (1.9JTDm).Σύντομα και στην Gt.
-
Κρίμα..
-
ψαχνοντας για νεο αυτοκινητο σημερα περασα κι απο την αλφα ρομεο για να δω την 147 ..... αυτο ηταν !!!!! ειδα golf, focus, astra (3d-5d) και τελευταια την 147 ......
απιστευτη κομψοτητα,το εσωτερικο ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ !!! με εκανε να ξεχασω τα αλλα (ισως σκεφτομαι λιγακι και το focus λογω πληροτητας και τιμης-18000 με το κλειδι στο χερι, με esp, μεταλλικο, κτλ κτλ αλλα μεχρι τελος του μηνα η προσφορα του)
και απο τιμη μουρλια η 147... μειωση 1700
-
Καλη αυτή με τα 105 άλλα θα σου πρότινα να πας κατευθείαν στα 120!Καμία σχέση με την μικρή σε δύναμη-απόδοση κινητήρα και θα σε ικανοποιήσει πλήρως!Και βέβαια κορυφαία οδική συμπεριφορά για την κατηγορία της και πολύ καλες επιδόσεις.
Αντε καλορίζικη και δεν θα το μετανιώσεις καθόλου! -
Ο χρήστης dimmer81 έγραψε:
να βαλω cruise control τι λετε?cruise control σε alfa ; και ειδικά στην Ελλάδα;;
-
φιλε καλοριζικο οτι και αν παρεις
θα σου λεγα την 120 να παρεις -
120 χωρις δεύτερη σκέψη. Αλλωστε η διαφορά σε χρήματα ειναι μικρή....
Αν ταξιδεύεις βάλτο θα το αγαπήσεις το κοντρολ.. Το είχε ο ξάδερφός μου και ταξιδεψαμε πολύ με αυτό.. Τρειλερ πίσω μας, δεξιά λωρίδα και 100κμ στο cruise, φραππεδιά στο ταμπλό και κλιμα...
Καλορίζικη..Χρώμα εσωτερικου/εξωτερικού;
-
[quote='dimmer81']ψαχνοντας για νεο αυτοκινητο σημερα περασα κι απο την αλφα ρομεο για να δω την 147 ..... αυτο ηταν !!!!! ειδα golf, focus, astra (3d-5d) και τελευταια την 147 ......
απιστευτη κομψοτητα,το εσωτερικο ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ !!! με εκανε να ξεχασω τα αλλα (ισως σκεφτομαι λιγακι και το focus λογω πληροτητας και τιμης-18000 με το κλειδι στο χερι, με esp, μεταλλικο, κτλ κτλ αλλα μεχρι τελος του μηνα η προσφορα του)
και απο τιμη μουρλια η 147... μειωση 1700
Alfa 147 forum