Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa 147 forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa 147 forum
    • 1
    • 2
    • 121
    • 122
    • 123
    • 124
    • 125
    • 141
    • 142
    • 123 / 142
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    227
    2822
    18266
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • rocsta
      rocsta last edited by

      Παιδιά ευχαριστω και τους 2!! Το σέρβις των 60 δεν μου ηρθε ακριβό αφου έγιναν μόνο αλλαγες λαδιων και φίλτρων. Ιμάντες και τεντοτήρες είχαν αλλαχθει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • X
        xdream last edited by

        Ο χρήστης JohnnyWalker έγραψε:
        Φίλε **rocsta **εγώ στη δικιά μου από τότε που την πήρα στα χέρια μου πάντα όταν βάζω μπροστά την αφήνω 5 λεπτά να ζεσταθεί λίγο κ μετά την κινώ...κ βάζω πάντα κ μόνο selenia κόκκινα.
        Πραγματικά δεν ξέρω αν φταίει αυτό αλλά σε εμένα φαίνεται να λειτουργεί.
        Όπως είπε ο φίλος alfista αν ήταν στα τελευταία τους τα λαδάκια ίσως κ να υπάρχει εξήγηση, οπότε κοίτα με τα τωρινά λαδάκια τι θα γίνει...

        Selenia κοκκινα ειναι και τα 20Κ και τα STar...
        Anyway να βαζεις Star

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 1
          147ti last edited by

          Ο χρήστης JohnnyWalker έγραψε:
          Φίλε **rocsta **εγώ στη δικιά μου από τότε που την πήρα στα χέρια μου πάντα όταν βάζω μπροστά την αφήνω 5 λεπτά να ζεσταθεί λίγο κ μετά την κινώ...κ βάζω πάντα κ μόνο selenia κόκκινα.
          Πραγματικά δεν ξέρω αν φταίει αυτό αλλά σε εμένα φαίνεται να λειτουργεί.
          Όπως είπε ο φίλος alfista αν ήταν στα τελευταία τους τα λαδάκια ίσως κ να υπάρχει εξήγηση, οπότε κοίτα με τα τωρινά λαδάκια τι θα γίνει...

          turbo είναι ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • X
            xdream last edited by

            5 λεπτα ζεσταμα ειναι πολλα για καλοκαιρι ???

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alfista last edited by

              Ο χρήστης rocsta έγραψε:
              Παιδιά ευχαριστω και τους 2!! Το σέρβις των 60 δεν μου ηρθε ακριβό αφου έγιναν μόνο αλλαγες λαδιων και φίλτρων. Ιμάντες και τεντοτήρες είχαν αλλαχθει.

              Ε τότε εντάξει. Το 5λεπτο ζέσταμα θεωρείται περιττό και δεν προτείνεται από την εταιρεία.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                johnnywalker last edited by

                Ο χρήστης xdream έγραψε:

                Φίλε **rocsta **εγώ στη δικιά μου από τότε που την πήρα στα χέρια μου πάντα όταν βάζω μπροστά την αφήνω 5 λεπτά να ζεσταθεί λίγο κ μετά την κινώ...κ βάζω πάντα κ μόνο selenia κόκκινα.
                Πραγματικά δεν ξέρω αν φταίει αυτό αλλά σε εμένα φαίνεται να λειτουργεί.
                Όπως είπε ο φίλος alfista αν ήταν στα τελευταία τους τα λαδάκια ίσως κ να υπάρχει εξήγηση, οπότε κοίτα με τα τωρινά λαδάκια τι θα γίνει...

                Selenia κοκκινα ειναι και τα 20Κ και τα STar...
                Anyway να βαζεις Star

                Σωστά Νίκο, παράληψή μου...Τα Star βάζω αν κ το μοτέρ μου είναι ένα απλό 1.4 TS

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  harris_alfistigr last edited by

                  υπάρχει και το amsoil 5w 40

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    felleas last edited by

                    Ο χρήστης Harris_alfistigr έγραψε:
                    υπάρχει και το amsoil 5w 40

                    Τα οποία είναι πανάκριβα....
                    Selenia μαυρά και ξερό ψωμί

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sakiss last edited by

                      Alfa 147 Q2, world premiere

                      The Alfa 147 on show in Paris represents the world premiere of the self-locking front differential (known as the Q2) that maintains and implements all the attributes of a front wheel drive in terms of active safety and intuitive driving, while increasing driving satisfaction and control. The innovative system also guarantees some benefits typical of four wheel drive but with decidedly lower weight and cost.
                      The Q2 system is based on the presence of a Torsen mechanical limited slip differential. This differential performs the specific task of distributing torque over the front wheels in a dynamic, continuous manner according to driving and road surface conditions. When combined with the exclusive front double wishbone suspension, the system allows particularly effective tuning of the car.
                      The Alfa Romeo engineers were fortunate because front wheel drive already enjoys an excellent reputation among their customers (it is no mere chance that this alternative is chosen by most car manufacturers). Suffice it to say that over and above the general benefits of this type of structure (weight, passenger room etc.), the understeering behaviour of a front wheel drive engine allows the driver to respond to vehicle stress more intuitively under limit conditions: hence the feeling that front wheel drive is ‘more sincere’ than rear wheel drive.
                      A significant increase in driving safety, in other words. Opponents argue that front wheel drive can impair full driving satisfaction and control under certain conditions, giving rise to traction problems on corners, performance at the limit of understeer or steering reactions because the steering wheels are also the drive wheels.
                      Alfa Romeo has overcome this disadvantage by developing the Q2 system that offers all the attributes of a front wheel drive system with significantly increased roadholding, traction and stability during over-run. At the same time, it lessens understeer during acceleration, the action of electronic controls and steering wheel vibrations. The following two practical examples highlight the technical potentials of the Q 2 system.

                      Example one: vehicle cornering

                      When cornering in conditions of poor grip (e.g. wet, snowy or muddy road) or during sporty driving, the inside wheels often lose grip due to the fact that the differential distributes torque to the wheel with the least load and takes torque away from the outside wheel that could be subject to higher friction since it has to bear the additional weight exerted by vehicle roll.
                      This situation may determine two different responses, according to the equipment on the car. On a model without ASR – VDC, the perceived result is slipping of the inside wheel, loss of vehicle control (strong understeer) and lack of acceleration when coming out of the bend. If the vehicle is equipped with ASR – VDC, the steering assistance systems cut in to take power from the engine by adjusting the throttle. This makes it impossible to modulate the accelerator and gives the driver the unpleasant sensation of a loss of power and interaction with the vehicle.
                      The result in both cases is a feeling of being at a standstill on leaving the corner.

                      - What happens if the Q2 system is present
                      As the inside wheel begins to lose grip, torque is partly transferred to the outside wheel to ensure less understeer, greater stability, higher exit speed from the corner and fewer and less invasive vehicle control system operations. The net result is an increase in driving satisfaction and full control of the vehicle.

                      Second example: ground with poor grip.
                      When driving over ground with poor grip, the traction of the drive wheels is often different. For example, when driving after a snowfall or heavy rain, one wheel is on the edge of the carriageway in direct contact with lying snow while the other is in a clean, dry area.
                      In these particular conditions, when the car sets off or accelerates strongly, the wheel subjected to critical friction conditions will slip with strong reactions on the steering wheel, unsatisfactory take-off and the need to make continual corrections to the steering wheel to maintain the trajectory.
                      - What happens if the Q2 system is present
                      The negative effects are countered due to gradual transfer of torque toward the wheel that is able to exploit the greatest friction coefficient. This makes it easier, for example, to perform a hill start on a mountain road and safer and more comfortable to drive over road sections with poor surfaces.

                      The sophisticated Q2 system is yet another example of Alfa Romeo excellence in the quest for technical solutions geared for safety and driving satisfaction.


                      http://www.fiatautopress.com/download/G ... 01_800.jpg
                      http://www.fiatautopress.com/download/G ... 02_800.jpg

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kid last edited by

                        Σαν μπλοκέ δηλαδή?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sakiss last edited by

                          Ο χρήστης Kid έγραψε:
                          Σαν μπλοκέ δηλαδή?

                          Nαι,25%.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kid last edited by

                            Ο χρήστης sakiss έγραψε:

                            Σαν μπλοκέ δηλαδή?

                            Nαι,25%.

                            Τιμές ξέρουμε?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sakiss last edited by

                              Ο χρήστης Kid έγραψε:

                              Σαν μπλοκέ δηλαδή?

                              Nαι,25%.

                              Τιμές ξέρουμε?

                              Δυστυχώς θα διατίθεται μόνο στην Diesel έκδοση των 150 ίππων (1.9JTDm).Σύντομα και στην Gt.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kid last edited by

                                Κρίμα..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimmer81 last edited by

                                  ψαχνοντας για νεο αυτοκινητο σημερα περασα κι απο την αλφα ρομεο για να δω την 147 ..... αυτο ηταν !!!!! ειδα golf, focus, astra (3d-5d) και τελευταια την 147 ......

                                  απιστευτη κομψοτητα,το εσωτερικο ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ !!! με εκανε να ξεχασω τα αλλα (ισως σκεφτομαι λιγακι και το focus λογω πληροτητας και τιμης-18000 με το κλειδι στο χερι, με esp, μεταλλικο, κτλ κτλ αλλα μεχρι τελος του μηνα η προσφορα του)

                                  και απο τιμη μουρλια η 147... μειωση 1700

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tan last edited by

                                    Καλη αυτή με τα 105 άλλα θα σου πρότινα να πας κατευθείαν στα 120!Καμία σχέση με την μικρή σε δύναμη-απόδοση κινητήρα και θα σε ικανοποιήσει πλήρως!Και βέβαια κορυφαία οδική συμπεριφορά για την κατηγορία της και πολύ καλες επιδόσεις.
                                    Αντε καλορίζικη και δεν θα το μετανιώσεις καθόλου!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mousatos last edited by

                                      Ο χρήστης dimmer81 έγραψε:
                                      να βαλω cruise control τι λετε?

                                      cruise control σε alfa ; και ειδικά στην Ελλάδα;;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        biscione last edited by

                                        φιλε καλοριζικο οτι και αν παρεις
                                        θα σου λεγα την 120 να παρεις

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          citastak last edited by

                                          120 χωρις δεύτερη σκέψη. Αλλωστε η διαφορά σε χρήματα ειναι μικρή....

                                          Αν ταξιδεύεις βάλτο θα το αγαπήσεις το κοντρολ.. Το είχε ο ξάδερφός μου και ταξιδεψαμε πολύ με αυτό.. Τρειλερ πίσω μας, δεξιά λωρίδα και 100κμ στο cruise, φραππεδιά στο ταμπλό και κλιμα...
                                          Καλορίζικη..

                                          Χρώμα εσωτερικου/εξωτερικού;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            popol-ros last edited by

                                            [quote='dimmer81']ψαχνοντας για νεο αυτοκινητο σημερα περασα κι απο την αλφα ρομεο για να δω την 147 ..... αυτο ηταν !!!!! ειδα golf, focus, astra (3d-5d) και τελευταια την 147 ......

                                            απιστευτη κομψοτητα,το εσωτερικο ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ !!! με εκανε να ξεχασω τα αλλα (ισως σκεφτομαι λιγακι και το focus λογω πληροτητας και τιμης-18000 με το κλειδι στο χερι, με esp, μεταλλικο, κτλ κτλ αλλα μεχρι τελος του μηνα η προσφορα του)

                                            και απο τιμη μουρλια η 147... μειωση 1700

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 123
                                            • 124
                                            • 125
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 123 / 142
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr