-
ΘΑΨΤΕ ΘΑΨΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ................................................
ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΧΙΟΥΝΤΑΙ 200 ΕΥΡΩ ΦΩΤΑ ΞΕΝΟΝ ΚΑΙ ΦΠΑ..ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΑΜΑΞΙΩΝ....
-
Τα Κορεάτικα θα τα θάψω, την επόμενη δεκαετία έχει πολύ δουλειά με τους Ευρωπαίους και Ιάπωνες, δεν προλαβαίνω
-
Ο χρήστης pipikikinos έγραψε:
Εγω παλι σκεφτομαι οτι σε μερικους αιωνες και τα Κινεζικα θα ειναι πανω απ τον μεσο ορο ,οποτε προσανατολιζομαι προς τα εκειΝα κι ένας που βλέπει πολύ μπροστά.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Kαλά μιλάμε το ποστ του μάνου ήταν όλα τα λεφτά..Μάνο,τόσο αφοπλιστικά που τα έγραψες στο τέλος θα χρειαστώ και γιατρό γιατί...θα αρχίσω να συμπαθώ τα κορεάτικα...Ρε μη κάνεις καμιά μ@λ@κία.
-
''Πάντως μάλλον είναι το μοναδικό Hyundai που αξίζει τα ευρώ του, αν και του λείπουν τα άλογα ... ''
value for money σου λεει μετα
RANDOM ακους? σε δουλεψαν κανονικοταταχμ και σε παρακαλω μη γραφεις με κεφαλαια γιατι φαινεται οτι φωναζεις
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Kαλά μιλάμε το ποστ του μάνου ήταν όλα τα λεφτά..Μάνο,τόσο αφοπλιστικά που τα έγραψες στο τέλος θα χρειαστώ και γιατρό γιατί...θα αρχίσω να συμπαθώ τα κορεάτικα...
Ρε μη κάνεις καμιά μ@λ@κία.
Λες;;
Θα το χεις πάρει χαμπάρι ότι θέλω να γράψω ολόκληρο σεντόνι για τα Κορεάτικα αλλά ρε γμτ...βαριέμαι...
-
-
Αυτό να δεις κρατήματα με τέτοιο βάρος και ακαμψία, τρένο πάει!
-
HighFidelity
Αλλά το μοντέλο που έβαλε την εταιρία σε premium χωράφια, ήταν το μοναδικό Scoupe, που σημαίνει 'αυτό-που-σκουπίζει-πεζοδρόμια'. Κι αυτό είναι επειδή δεν ήταν εύκολο να παραμείνει στο δρόμο. Κι αυτό δεν ήταν και κακό , αφού ήταν κακάσχημο εκτός από επικίνδυνο! Η δεύτερη γενια του μοντέλου είχε και έκδοση turbo, η οποία έστειλε πολλούς στον άλλο κόσμο κι έκανε ευτυχισμένους γιατρούς, νεκροθάφτες και βέβαια τους φαναρτζήδες!
και
Α, μην ξεχνάμε και το Sonata πρώτης γενιάς, Θεος σχωρέστο, έχει καταντήσει συλλεκτικό πια, ή το αυτοκίνητο το ίδιο τα έπαιξε, ή οι συνταξιούχοι (τότε....) ιδιοκτήτες άφησαν το μάταιο τούτο κόσμο...
και
Για το Elantra τα είπαμε, ήταν αστείο ακόμη και τότε και σίγουρα από τα ασχημότερα της αγοράς, άσε που για τόση ασχήμια, μάλλον ακριβό θα το χαρακτήριζα...Η πρώτη γενιά ήταν τσακωμένη με τις ευθείες, η δεύτερη με τις καμπύλες , ενώ και οι δύο ήταν τσακωμένες με την ομορφιά , την καλαισθησία και το στυλ...
ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ!
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Μία εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις
Samsung SM5
Μόνο που το συγκεκριμένο, άσχετα με το κορεάτικο λογότυπο, είναι ένα Nissan.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Με φώναξε κανείς;Τα κορεάτικα είναι σπαστικά οχήματα για όλους (εκτός από τους ιδιοκτήτες τους). Δε φτάνει που αηδιάζουν μόνο που τα κοιτάνε, αργούν πάρα πολύ (υπερφυσικά θα έλεγα πολύ) να καταλήξουν στις μάντρες ανταλλακτικών. Έτσι με δεδομένο ότι ετησίως πωλούνται στη χώρα μας καμιά εκατοστή χιλιάδες από δαύτα , σε βάθος δεκαετίας-δεκαπενταετίας μαζεύονται σε αριθμούς της τάξης άνω του εκατομμυρίου, ώστε να τα βλέπεις όπου και να πας. Το 'δε σπάει-δε χαλάει' μας σπάει τα νεύρα και μας χαλάει τη διάθεση.
Η εμφάνισή τους προκαλεί, ειδικά από τη στιγμή που άρχισαν να μοιάζουν επικίνδυνα με εκπροσώπους σχολών υψηλής αισθητικής. Αντί να μείνουν στα κυβικά τους, πχ στα επίπεδα του πρώτου Atos ή των διαφόρων Korando, επιχειρούν να διασύρουν τις μοναδικές γραμμές των εύμορφων τεχνουργημάτων των απογόνων του Μποτιτσέλι και του Ρούμπενς αντιγράφοντάς τις. Ακόμα χειρότερα, κάποιες φορές τα δικά τους πρωτότυπα κυκλοφορούν πριν τα παρόμοια αντίστοιχα της δυτικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Βέβηλοι κοντοστούπηδες, θα πέσει φωτιά να σας κάψει!
Νομίζουν οι άθλιοι ότι με τη διαφήμιση θα μεταβάλλουν την εντύπωση που έχει ο κόσμος γι' αυτούς. Πρώτες μούρες στην Ολυμπιάδα και στο Μουντιάλ, αλλά το χειρότερο είναι ότι δημιουργούν εξοργιστικούς συνειρμούς με αρνητικές διαφημίσεις που δείχνουν γυμνά πλαίσια με δώρο το τασάκι. Γιατί δηλαδή; Τί έχει το τασάκι; Δεν είναι στιβαρό; Δεν έχει φτιαχτεί με καλά πλαστικά; Δεν κλείνει με το χαρακτηριστικό 'κλουπ' που εξιτάρει οδηγό και επιβάτες; Ασταδιάλα!
Προσπαθούν να χτυπήσουν αυτούς που βγάζουν πραγματικά αυτοκίνητα (ή και 'μη-αυτοκίνητα-αλλά-xxxx') προσφέροντας δωρεάν πράγματα που ΠΡΕΠΕΙ να αγοράζονται. Πίσω δισκόφρενα, μεταλλικό χρώμα, ηλ. παράθυρα, πατάκια, μεταφορά από το τελωνείο κλπ. Ντροπής πράγματα δηλαδή, κάπου νιώθεις όταν αγοράζεις πραγματικό αυτοκίνητο λίγο ΜΑΛΑΚΑΣ.
Δεν έχουν καλή οδική συμπεριφορά τα κορεάτικα, αλλά κάπως τα βοηθάει ο ιερός δράκος της Κορέας και δεν έχουν γεμίσει οι γκρεμοί με δαύτα. Αντιθέτως όσο πιο driver's car είναι το αυτοκίνητο, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχεις να το δεις τουμπαρισμένο - υποθέτω ότι αυτό συμβαίνει επειδή εκεί που σου λέει το κορεάτικο 'Κόψε ρε', το άλλο (το πραγματικό αυτοκίνητο) σου λέει 'Δώσε ρεεεε' ('Δώσε ένα μισθό να το φτιάξεις').
ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑ ΛΕΕΙ!!!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
ακόμη και η Hyundai δεν ασχολήθηκε να του κάνει f/l (συνήθως κάνει 2-3 πριν αλλάξει ένα μοντέλο της...), γιατί θα πήγαινε στράφι, τόσο χάλια ήταν!Προφανώς κάτι δε θυμάσαι καλά.
Λοιπόν, ας τα πάρουμε ένα ένα...
Για να δούμε...
Hyundai Pony (χαχα...το θυμάστε;)
Τι να πρωτοπούμε γι' αυτό το κομψοτέχνημα; Ηρθε να διαδεχτέ το...Lada Nova στις καρδιές και την τσέπη μας... Προσέφερε αντίστοιχο ή χειρότερο κράτημα (φύλλα σούστας πίσω κλπ κλπ) αλλά πιο μοντέρνα εμφάνιση. Πούλησε ελάχιστα κι αυτό βοήθησε να μην τρωθεί το image της εταιρίας πολύ...Αν και η αισθητική είναι κάτι το υποκειμενικό, δεν πιστεύω ότι το σχέδιο του Giugiaro είχε κάτι τρομακτικά άσκημα. Για την ακρίβεια νομίζω ότι υπερείχε ξεκάθαρα σε σχέση με κάτι Κορολες και κάτι Σανι εκείνης της περιόδου (ναι, μιλάω για το Σάνι που κυκλοφόρησε και ως Alfa Romeo Arna).
Πέρασαν τα χρόνια και αφού έλειψε για λίγο από την αγορά, επανέρχεται με νέα αντιπροσωπεία και νέα μοντέλα...
Η αρχή έγινε με το Excel...Mιλάμε για f/l του Pony ουσιαστικά. Παρά τα κάποια ελλατώματά του, έδωσε την ευκαιρία σε πολύ κόσμο να αντικαταστήσει τα αναξιόπιστα και σκουριασμένα Fiat με τα οποία είχε γεμίσει ο κόσμος. Σε αντίθεση με ότι λες, εκτός από αξιόπιστα ήταν και φτηνά στη συντήρηση αλλά και ασφαλή σε κανονικές συνθήκες.
Το πρώτο Lantra το θυμάστε; Που πίσω δεν είχε φώτα αλλά...πολυέλαιο; Να σου πέσει ο άλλος πίσω, να χρειαστεί ο φαναρτζής 3 μέρες για να σου ....αλλάξει τις λάμπες κι άλλες τόσες για τα φώτα!
Χαίρομαι που μόνο αυτό βρήκες σαν μειονέκτημα. Εύχομαι να δω ότι έχεις γράψει αντίστοιχη κακία και για το Saab 9000 πχ
Δεν συνεχίζω με τα υπόλοιπα. Φαντάζεσαι περίπου τι θα σου πω. Σου συνιστώ απλά να διαβάσεις κανένα review για να δεις πόσο καλό αυτοκίνητο ήταν το Lantra j2 όταν παρουσιάστηκε.
Kαι να ζητήσω συγγνώμη αν ήθελες απλά να κάνεις χιούμορ.[/quote]
-
ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΑ 'Θάψτε τα...' ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΠΙΚ;
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Παρά τα κάποια ελλατώματά του, έδωσε την ευκαιρία σε πολύ κόσμο να αντικαταστήσει τα αναξιόπιστα και σκουριασμένα Fiat με τα οποία είχε γεμίσει ο κόσμος. Σε αντίθεση με ότι λες, εκτός από αξιόπιστα ήταν και φτηνά στη συντήρηση αλλά και ασφαλή σε κανονικές συνθήκες.
Δε θα μιλήσω,δε θα μιλήσω.. -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΑ 'Θάψτε τα...' ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΠΙΚ;Μόνο οι γάλλοι τελικά έχουμε χιούμορ...αλλά βέβαια, όταν μένεις στην μέση του πουθενά επειδή κάηκε το λαμπάκι του αναπτήρα και δεν πέρνει μπρος το μπουρδέλο, θέλει χιούμορ...
Ρε συ high fidelity, με το συμπάθειο, αλλά γιατί;;;;;;;;;;
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΑ 'Θάψτε τα...' ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΠΙΚ;Όσες φορές χρειαστεί. Δεν ξέρω τι αίσθηση του χιουμορ έχεις εσύ, εγώ δεν βρήκα κάτι αστείο στον τρόπο που γράφτηκαν τα παραπάνω. Συνεπώς δεν είμαι υποχρεωμένος να απολογηθώ και για τον τρόπο που έγραψα εγώ. Παρόλα αυτά το κάνω αν πρόσεξες.
-
Και επίσης δεν θεωρώ ότι στο όνομο του (ας το πουμε) χιουμορ, επιτρέπονται προτάσεις που εκτός από το ότι απέχουν χιλιόμετρα από την πραγματικότητα, στοχεύουν ξεκάθαρα στη δημιουργία εντυπώσεων.
Ούτε είμαι φαν της Hyundai ούτε τίποτα. Το ότι έχουμε γεμίσει με εξυπνάκηδες μου τη σπάει και αν γουστάρεις βάζω και τον εαυτό μου μέσα.
Και επιμένω ότι το χιούμορ με το συγκεκριμένο post που σχολίασα έχουν τσακωθεί από τη χρονολογία που κυκλοφόρησε το πρώτο Pony (1974 αν θυμάμαι καλά).
-
Όπως καταλαβαίνεις...
Τουλάχιστον γίνεται να μη χαλάς το τόπικ;
-
Καλά, έχεις περάσει από το τόπικ των γάλλων;
-
Η ικανότητα να νιώθεις τα όρια και τον προορισμό του αυτοκινήτου είναι θεμελιώδες στοιχείο ενός 'καλού οδηγού'. Ακόμα και/ειδικά του 'γρήγορου/petrolhead οδηγού'.
Το Clio ΙΙ μου, οι γονείς μου δεν το έχουν φέρει ποτέ σε κατάσταση που να καταλάβουν τις καταπληκτικές οδηγικές του αρετές, οπότε οποιοδήποτε αυτοκίνητο καλύπτει αυτά τα όρια θα τους έκανε.
Το μόνο που μένει να κοιτάξει κανείς σε ΚΑΘΕ περίπτωση είναι τα ζητήματα παθητικής ασφάλειας, τα οποία δεν έχουν να κάνουν με το πώς θα οδηγήσει το τενεκεδάκι.
Τα Hyundai ούτε κι εγώ τα πάω, πάντως, επειδή δίνω πολλή σημασία στο οδηγικό κομμάτι. Αλλά δε νομίζω πως η εταιρία έχει εμένα στο μυαλό της όταν κοιτάει τα ετήσια οικονομικά της. Θα προτιμούσα, βέβαια, ο προσανατολισμός των εταριών να ήταν διαφορετικός, αλλά μάλλον τότε τα αυτοκίνητα θα ήταν πολύ ακριβά για πολύ κόσμο που δε θα είχε ανάγκη τέτοια χαρακτηριστικά.
θΑΨΤΕ ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΤΟ ΤΟΥΣ ΚΟΡΕΑΤΕΣ..ΚΑΙ Ο RANDOM ΜΑΖΙ ΣΑΣ..)))
