Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ραλάκι μου καλό, καλό μου ραλάκι...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ραλάκι μου καλό, καλό μου ραλάκι...
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 21
    • 22
    • 8 / 22
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    76
    430
    1159
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      krusenstern last edited by

      Κάτι επεισόδια έχω χάσει... or not?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pavlos23 last edited by

        reddragon ωραίος!!!
        Σε καταλαβαίνουμε απόλυτα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tm last edited by

          .. το να αποχωρηστεί κάποιος το 106 ή οχι είναι ενα ερωτημα το οποιο με ταλανιζει εδω και πολυ καιρο...
          (2-3 μερες)...
          στοχος μου η υπερβαση

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pavlos23 last edited by

            Ο χρήστης tm έγραψε:
            .. το να αποχωρηστεί κάποιος το 106 ή οχι είναι ενα ερωτημα το οποιο με ταλανιζει εδω και πολυ καιρο...
            (2-3 μερες)...
            στοχος μου η υπερβαση

            Το να αποχωριστώ το rallye μου μου φαίνεται αδιανόητο. Είμαι σίγουρος οτι παρόμοιο αυτοκίνητο δε βρίσκεται. Οποιοδήποτε άλλο προσθιοκίνητο πέρα απο επιπλέον επιδόσεις,χώρους και ασφάλεια δε μπορεί να προσφέρει τίποτα περισσότερο. Οι παραπάνω τομείς δε με ενδιαφέρουν,προς το παρόν, για βελτίωσή τους οπότε θεωρώπως θα γεράσω με αυτό.
            Η μόνη αλλαγή που μπορεί να γίνει στο στόλο μου είναι η προσθήκη ενός ΜΧ-5.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tm last edited by

              το θα γερασω μ' αυτο ειναι μεγαλη κουβεντα..
              σιγουρα κανενα αυτοκινητο να μη μπορει να προσφερει οσα προσεφερε το συγκεκριμενο στο θεμα της συγκινησης και της συμμετοχης στην οδηγηση, αλλα και το mx-5 που αναφερεις, εχει χασει αυτο που ειχαν οι προηγουμενες γενιες (προσωπικη αποψη).
              αν υποθεσουμε οτι πας για καινουριο, λοιπον, οτιδηποτε παρεις θα ειναι μια πιο 'ραφιναρισμενη' εκδοση των δυνατοτητων της προηγουμενης γενιας, με τα σημερινα δεδομενα..
              αυτη και ειναι η υπερβαση που προσπαθω να κανω...
              σηκωνει συζητηση και θα φυγουμε εκτος θεματος...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pavlos23 last edited by

                Ο χρήστης tm έγραψε:
                το θα γερασω μ' αυτο ειναι μεγαλη κουβεντα..
                σιγουρα κανενα αυτοκινητο να μη μπορει να προσφερει οσα προσεφερε το συγκεκριμενο στο θεμα της συγκινησης και της συμμετοχης στην οδηγηση, αλλα και το mx-5 που αναφερεις, εχει χασει αυτο που ειχαν οι προηγουμενες γενιες (προσωπικη αποψη).
                αν υποθεσουμε οτι πας για καινουριο, λοιπον, οτιδηποτε παρεις θα ειναι μια πιο 'ραφιναρισμενη' εκδοση των δυνατοτητων της προηγουμενης γενιας, με τα σημερινα δεδομενα..
                αυτη και ειναι η υπερβαση που προσπαθω να κανω...
                σηκωνει συζητηση και θα φυγουμε εκτος θεματος...

                Ξέχασα να αναφέρω πως μιλάω μόνο για Miata ΝΒ. Το NA είναι πολύ καλό αλλά παλιό για εμένα πλεόν και το NC δε το συζητώ καν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tm last edited by

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    reddragon last edited by

                    Καλησπερα και απο εμενα.
                    Το να πουλησεις το πεζακι για μιατα ΝΒ 1.6 ειναι no no Εζησα με το ΝΑ εναν υπεροχο χρονο κανοντας πανω απο 25κ χλμ και ομολογω οτι εμαθα πολλα. Λογω στησηματος δεν απελαυσα πολυ τα χαζογληστρηματα αλλα το λατρεψα το πατημα του. Τι μου ελειψε. Ενα cusco και ΔΥΝΑΜΗ. Δεν ειναι αργο αλλα δεν ειναι και ο πυραυλος, να το γυρνας με 3ες και να στριβεις.(πολλυ τον Βατανεν εβλεπα μικρο μου φαινεται ) Θα λατρεψεις τον οργανικο τροπο που στριβει (που ειναι ακομα πιο οργανικος απο του 106) και το ποσο γραμμικο ειναι στις αντιδρασεις του ακομα και σε χοντραδες. θα μου λειψει πολυ, μα παρα πολυ.. (σημερα το εδωσα).
                    Βεβαια επειδη αμα πας σε πισωκινητο δεν γυρνας ευκολα το επομενο παιχνιδι μου (coming soon) θα ειναι καρμπυρατερατο, σχεσατο και με μπλοκε που θα τσιριζει για ωωωωωωρααα. Για καθε μερα και για την ζουγκλα του πηγαιν ελα γραφειο ο νεος μου ερωτας λεγεται panda 4x4
                    Αν ειχα παντος 106 απο καινουριο. Θα γερνουσα μαζι του στην κυριολεξια..
                    Ποσοι ειναι αυτοι που δωσανε escort και τωρα μουτζωνονται

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alman310 last edited by

                      Το Rallye είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, και μακάρι να υπήρχε η δυνατότητα να κρατούσα το δικό μου 16V (μοντ. 2001). Δυστυχώς αναγκάστηκα να το δώσω πριν δυο χρόνια, αλλά δεν άντεξα για πολύ χωρίς 106 και φέτος πήρα το 1.3 (με κάποια εξτρά ).

                      Υποψιάζομαι δε ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μπορεί και να το έχει μετανιώσει . Γιώργο τι λες, είναι έτσι?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        the-judge last edited by

                        Ο χρήστης rallye έγραψε:
                        Pai Mei και οι υπόλοιποι το είδατε το άρθρο στο car σχετικά με τα ραλλάκια.Mέσα στο κατακαλόκαιρο οι 3 γενιές των 106 rallye σε ειδικό αφιέρωμα δεν είναι και λίγο πράγμα... ξυπνά μνήμες.Μπράβο σε όσους συνέβαλαν για να πραγματοποιηθεί!Τελικά, ο Άλεξ συνειδητοποίησε την ανωτερότητα του 16ν ή ακόμα δίνει όρκους στο όνομα της αμεσότητας του 13αριού !Υ.Γ. Το φλικάρισμα πολύ καλό... keep rallyeing!

                        Απλα δεν ασχολειται το παιδι και καλα κανει...

                        Υπαρχουν αρκετα παλαιοτερα αρθρα,εγκυρων ξενων περιοδικων,που ξερουν να ξεχωρισουν και αλλα πραγματα εκτος απο ενα υδραυλικο τιμονι και 20 επιπλεον αλογα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          the-judge last edited by

                          ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            the-judge last edited by

                            Double post...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              ratanplan last edited by

                              Ναί όπως το ταμπούρο? Ειδικά αν το βάλεις σε μία μπουγάτσα!

                              Άσε ρε Στελάρα που θα μας πεις για το 13ρι.....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                the-judge last edited by

                                Ναι ρε,γιατι εσυ εκει στην χαμουτζα,εκτος απο ταμπουρο,καλη μπουγατσα δεν προκειται να φας ποτε!!!

                                Bon apetit μικρε ταμπουροφαγε!

                                Υ.Γ.Σκυλος και να τρωει ταμπουρα παντως...Πολυ πεινα πρεπει να επεσε...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  agalanop last edited by

                                  Ο χρήστης the judge έγραψε:

                                  Pai Mei και οι υπόλοιποι το είδατε το άρθρο στο car σχετικά με τα ραλλάκια.Mέσα στο κατακαλόκαιρο οι 3 γενιές των 106 rallye σε ειδικό αφιέρωμα δεν είναι και λίγο πράγμα... ξυπνά μνήμες.Μπράβο σε όσους συνέβαλαν για να πραγματοποιηθεί!Τελικά, ο Άλεξ συνειδητοποίησε την ανωτερότητα του 16ν ή ακόμα δίνει όρκους στο όνομα της αμεσότητας του 13αριού !
                                  Υ.Γ. Το φλικάρισμα πολύ καλό... keep rallyeing!

                                  Απλα δεν ασχολειται το παιδι και καλα κανει...

                                  Υπαρχουν αρκετα παλαιοτερα αρθρα,εγκυρων ξενων περιοδικων,που ξερουν να ξεχωρισουν και αλλα πραγματα εκτος απο ενα υδραυλικο τιμονι και 20 επιπλεον αλογα.

                                  Στέλιο, φυσικά και ασχολούμαι, και το συγκεκριμένο άρθρο είναι από τα καλύτερα που έχω διαβάσει ποτέ για τα 106 μας.
                                  (στο club έχει σχολιαστεί αρκετά το θέμα μετά από 'εισήγησή' μου, για ψάξτο...)
                                  Για την ακρίβεια είναι το μόνο που μετά τη λήξη της παραγωγής και του τελευταίου 106 ψάχνει να βρει τι διαχωρίζει τελικά τη μια έκδοση Rallye από την άλλη.
                                  Ούτε σε αγγλικό περιοδικό δεν έχω διαβάσει κάτι αντίστοιχο.
                                  Και πίστεψέ με ο συγκεκριμένος συντάκτης ξέρει να ξεχωρίσει αυτά τα άλλα πράγματα που λες. Αν έχεις διαβάσει το άρθρο σίγουρα θα το κατάλαβες. 😉

                                  Η κάθε έκδοση έχει συγκεκριμένα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα μέσα στο άρθρο.
                                  Το ποιό θα επέλεγε ο καθένας για δικό του είναι καθαρά θέμα προτιμήσεων.
                                  Εγώ φυσικά και ψηφίζω 1300άρι λόγω... κατοχής του αλλά αν αύριο το πρωί έβλεπα στη θέση του ένα 16V δε θα με χάλαγε κιόλας.
                                  Ψιλοκαλό αυτοκινητάκι είναι κι αυτό...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    ratanplan last edited by

                                    Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:

                                    Pai Mei και οι υπόλοιποι το είδατε το άρθρο στο car σχετικά με τα ραλλάκια.Mέσα στο κατακαλόκαιρο οι 3 γενιές των 106 rallye σε ειδικό αφιέρωμα δεν είναι και λίγο πράγμα... ξυπνά μνήμες.Μπράβο σε όσους συνέβαλαν για να πραγματοποιηθεί!Τελικά, ο Άλεξ συνειδητοποίησε την ανωτερότητα του 16ν ή ακόμα δίνει όρκους στο όνομα της αμεσότητας του 13αριού !
                                    Υ.Γ. Το φλικάρισμα πολύ καλό... keep rallyeing!

                                    Απλα δεν ασχολειται το παιδι και καλα κανει...

                                    Υπαρχουν αρκετα παλαιοτερα αρθρα,εγκυρων ξενων περιοδικων,που ξερουν να ξεχωρισουν και αλλα πραγματα εκτος απο ενα υδραυλικο τιμονι και 20 επιπλεον αλογα.

                                    Στέλιο, φυσικά και ασχολούμαι, και το συγκεκριμένο άρθρο είναι από τα καλύτερα που έχω διαβάσει ποτέ για τα 106 μας.
                                    (στο club έχει σχολιαστεί αρκετά το θέμα μετά από 'εισήγησή' μου, για ψάξτο...)
                                    Για την ακρίβεια είναι το μόνο που μετά τη λήξη της παραγωγής και του τελευταίου 106 ψάχνει να βρει τι διαχωρίζει τελικά τη μια έκδοση Rallye από την άλλη.
                                    Ούτε σε αγγλικό περιοδικό δεν έχω διαβάσει κάτι αντίστοιχο.
                                    Και πίστεψέ με ο συγκεκριμένος συντάκτης ξέρει να ξεχωρίσει αυτά τα άλλα πράγματα που λες. Αν έχεις διαβάσει το άρθρο σίγουρα θα το κατάλαβες. 😉

                                    Η κάθε έκδοση έχει συγκεκριμένα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα μέσα στο άρθρο.
                                    Το ποιό θα επέλεγε ο καθένας για δικό του είναι καθαρά θέμα προτιμήσεων.
                                    Εγώ φυσικά και ψηφίζω 1300άρι λόγω... κατοχής του αλλά αν αύριο το πρωί έβλεπα στη θέση του ένα 16V δε θα με χάλαγε κιόλας.
                                    Ψιλοκαλό αυτοκινητάκι είναι κι αυτό...

                                    Καλά τα λες μόνο αν ξανάχουμε κατοχή ή χούντα θα βγει καλίτερο το 13ρι απο την 106ρα μου με τον 3φυσσο!

                                    Ουρτ ρε με τα ταμπούρα, και με το μισό μοτέρ, -300 κυβικά -1 εκκ - 8 βαλβίδες

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      the-judge last edited by

                                      Ο χρήστης ratanplan έγραψε:

                                      Καλά τα λες μόνο αν ξανάχουμε κατοχή ή χούντα θα βγει καλίτερο το 13ρι απο την 106ρα μου με τον 3φυσσο!

                                      Ουρτ ρε με τα ταμπούρα, και με το μισό μοτέρ, -300 κυβικά -1 εκκ - 8 βαλβίδες

                                      Σκυλε,ευτυχως ή δυστυχως,εσεις ακομα και με +4 βαλβιδες,+300 κυβικα και +1 εκκεντροφορο,δεν μπορειτε να στροφαρετε εκει που 'γυριζει' το 13αρι οποτε παρε το...8v Golf σου απο εδω και ασε τα 13αρια να κανουν 'παιχνιδι' μετα τις 7000.

                                      Οσο για τα ταμπουρα... Ε,κανενας δεν ειναι τελειος...Αφησαμε και εμεις ενα ψεγαδι για να εχετε να σχολιαζετε!

                                      Αλεξη μεταφερω αυτουσιο αυτο που ειπε ο Στελιος σχετικα με το αρθρο και τον συντακτη στο 106 forum.

                                      Απλά η περιγραφή μου φάνηκε λίγο πως να στο πω, σα να άκουγες τον Αλέξη Κωστάλα να περιγράγει το Euro 2004 και όχι τον Χελάκη!

                                      Ελπιζω να καταλαβες την αποψη μου και το γιατι πολυ δυσκολα θα βρεις αντικειμενικο συντακτη ο οποιος θα μπορεσει να δωσει ολη την ουσια του συγκριτικου...

                                      Και ευτυχως ή δυστυχως,η Αγγλια στην συγκεκριμενη γενια αυτοκινητων,οσο αφορα τον ειδικο τυπο,ειναι πολυ μπροστα.
                                      Ειναι σαν να ζητας απο ελληνα συντακτη να σου περιγραψει Clio Williams...Οτι και να σου πει λιγο θα ειναι καθως ο μοναδικος που ειχε βγαλει μια ορθη αποψη με τα κριτηρια της εποχης,ηταν ο Στρατισσινο που και αυτο το αρθρο ηταν τοσο μικρο που δεν 'χορταινες' με το μεγεθος του.

                                      Τεσπα,off topic η τελευταια παραγραφος...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pad last edited by

                                        Θέλω και γω rallaki....
                                        Ψάχνω συνέχεια και δεν έχει βρεθεί τπτ αξιόλογο..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tm last edited by

                                          στην περιοχη αγια παρασκευη - χαλανδρι κυκλοφορουσε ενα κιτρινο gti σε πολυ καλη κατασταση με πωλητηριο... Ειχε αγοραστει την ιδια εποχη με το δικο μου (Αρχες '03)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pad last edited by

                                            Ο χρήστης tm έγραψε:
                                            στην περιοχη αγια παρασκευη - χαλανδρι κυκλοφορουσε ενα κιτρινο gti σε πολυ καλη κατασταση με πωλητηριο... Ειχε αγοραστει την ιδια εποχη με το δικο μου (Αρχες '03)

                                            Πολύ καλό θα είναι!
                                            Ψάχνω μήπως βρω κάτι φθηνότερο...1300 8v ή 1600 8v.
                                            Eυχαριστώ πάντως!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 8 / 22
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr