-
ρε παιδια, η μηχανη δεν ειναι τοσο ευκολη για τον υπολοιπο κοσμο οσο ειναι για μας. πχ η γυναικα μου και παρα πολλες γυναικες που ξερω δεν προκειται να οδηγησουν μηχανη/ακι (σκεφτομουνα τους φιλους μου και συνειδητοποιησα οτι και οι 4 εχουν μηχανη...) στο γραφειο αυτοι που ερχονται με αυτοκινητο παλι δεν ειναι της μηχανης.
Αυτο που θελω να πω ειναι η μηχανη δεν ειναι κατι ευκολο η εστω δεν θεωρειται απο πολλους, ειτε αντρας ειτε γυναικα, μην κατηγορειτε/κοροιδευετε ολους αυτους με τα αυτοκινητα αφηστε τους στον πονο τους (κινηση, καθυστερηση κλπ), και δεν το λεω ειρωνικα το εννοω.
-
Ο χρήστης vrax έγραψε:
ρε παιδια, η μηχανη δεν ειναι τοσο ευκολη για τον υπολοιπο κοσμο οσο ειναι για μας. πχ η γυναικα μου και παρα πολλες γυναικες που ξερω δεν προκειται να οδηγησουν μηχανη/ακι (σκεφτομουνα τους φιλους μου και συνειδητοποιησα οτι και οι 4 εχουν μηχανη...) στο γραφειο αυτοι που ερχονται με αυτοκινητο παλι δεν ειναι της μηχανης.Αυτο που θελω να πω ειναι η μηχανη δεν ειναι κατι ευκολο η εστω δεν θεωρειται απο πολλους, ειτε αντρας ειτε γυναικα, μην κατηγορειτε/κοροιδευετε ολους αυτους με τα αυτοκινητα αφηστε τους στον πονο τους (κινηση, καθυστερηση κλπ), και δεν το λεω ειρωνικα το εννοω.
+1
Δυστυχως αυτοι ειναι οι αληθεια, η μοτοσυκλετα απαιτει ενεργο συμμετοχη του αναβατη, δεν ειναι για αλλους!
Αυτο ομως δεν σημαινει οτι ακροβατουν οσοι ειναι αναβατες.
Ενα οχημα δεν ειναι απο μονο του σκοτωστρα.
Σκοτωστρα το κανει ο οδηγος και οι γυρω του.Και για να μην παρεξηγηθω, και εγω φυσικα οδηγω και εχω αμαξι,και δυστυχως το χρησιμοποιω καθημερινα, ομως μεσα σε αυτο το μπαχαλο που λεγεται μεγαλουπολη, με λυπαμαι καθε φορα που βρισκομαι μεσα σε αυτην την ατελειωτη ταλαιπωρια, γιατι αν δεν το εχετε καταλαβει σε τρωει ψυχικα αυτη η καθημερινη κινηση.
Κοιταχτε λιγο τα προσωπα τριγυρω σας, μοιαζουν με πολεμιστες μεσα σε τανκς.
Αξιζει αυτη η ποιοτητα ζωης?
Μακαρι να με καλυπτε το μετρό, αλλα η πιο κοντινη σταση απεχει παρα πολυ και απο το σπιτι μου, και απο το καταστημα που εχω.Σημερα πραγματικα αν εκανα ολη αυτην την διαδρομη με αυτοκινητο, θα ειχα βαρεσει ενεσεις!
Και οπως ξαναειπα, η μοτοσυκλετα δεν ειναι προβλημα, ειναι λυση!
Αυτο πρεπει να το καταλαβουν ολοι, και κυριως αυτοι που μας κυβερνανε! -
Ο χρήστης After έγραψε:
Φιλε Οδυσσεα πας να βρεις δικιο σε ενα φορουμ για αυτοκινητιστες....
Δεν υπαρχει περιπτωση...Μα, εδώ πρόκειται περί κοινής λογικής! Τουλάχιστον, όσον αφορά το θέμα της κυκλοφορίας στην πόλη!
Όσον αφορά το θέμα της επιλογής (αυτοκίνητο ή μηχανή) έχει να κάνει καθαρά με τον τρόπο που σκέπτεται και ζει ο καθένας και, με το κατά πόσον απολαμβάνει το ένα μέσον ή το άλλο.
(Αν και δεν νομίζω ότι η ελευθερία που προσφέρει η μηχανή, μπορεί να συγκριθεί, σε οποιαδήποτε περίπτωση).ΥΓ. Δεν έχω μηχανή.
-
ρε παιδια, η μηχανη δεν ειναι τοσο ευκολη για τον υπολοιπο κοσμο οσο ειναι για μας. πχ η γυναικα μου και παρα πολλες γυναικες που ξερω δεν προκειται να οδηγησουν μηχανη/ακι (σκεφτομουνα τους φιλους μου και συνειδητοποιησα οτι και οι 4 εχουν μηχανη...) στο γραφειο αυτοι που ερχονται με αυτοκινητο παλι δεν ειναι της μηχανης.
Αυτο που θελω να πω ειναι η μηχανη δεν ειναι κατι ευκολο η εστω δεν θεωρειται απο πολλους, ειτε αντρας ειτε γυναικα, μην κατηγορειτε/κοροιδευετε ολους αυτους με τα αυτοκινητα αφηστε τους στον πονο τους (κινηση, καθυστερηση κλπ), και δεν το λεω ειρωνικα το εννοω.
Συμφωνω με την παραπανω δηλωση. Και προσθετω οτι ο καθενας διαλεγει με ποιο τροπο να μετακινηθει. Και στο κατω κατω υπαρχουν και τα μεσα μαζικης μεταφορας για οποιον δεν αντεχει κλπ. Αλλα ουτε αυτα μας αρεσουν σαν γνησιοι ελληνες που ειμαστε:iconcool:
Οσο για ατυχηματα κλπ και για το ποιο ειναι πιο ασφαλες ειναι αλλο κεφαλαιο και δεν προκειται να το αναλυσω σε αυτο το τοπικ...
-
Δεν θέλω να διατυπώσω άποψη σε αυτο το διαρκές ερώτημα με την ουτοπική απάντηση.Απλα το ιδανικό γκαράζ για μένα έχει οπωσδήποτε 2 αυτοκίνητα,και 3 μηχανές.Ε αναλόγως διάθεσης και συνθηκών διαλέγεις και παίρνεις. Αυτές τις ΜΠΟΥΡΔΕΣ με τις συγκρίσεις ατυχημάτων ούτε να τις ακούω δε θέλω.
-
Ο χρήστης offset έγραψε:
Δεν θέλω να διατυπώσω άποψη σε αυτο το διαρκές ερώτημα με την ουτοπική απάντηση.Απλα το ιδανικό γκαράζ για μένα έχει οπωσδήποτε 2 αυτοκίνητα,και 3 μηχανές.Ε αναλόγως διάθεσης και συνθηκών διαλέγεις και παίρνεις. Αυτές τις ΜΠΟΥΡΔΕΣ με τις συγκρίσεις ατυχημάτων ούτε να τις ακούω δε θέλω.Μα δεν μιλαμε για συγκριση οχηματων ουτε για το προτιμα κανεις ανεξαρτητος συνθηκων!
Μιλαμε για το θεμα ''μποτιλιαρισμα'', και εκει δυστυχως ειτε εχεις ferrari ειτε seicento ειναι το ιδιο πραγμα(βασικα 1000 φορες seicento)
-
Άν και φανατικός βενζινοκέφαλος, χρησιμοποιώ δίκυκλο τα τελευταία χρόνια για μετακινήσεις σε ακτίνα 25km απο το σπίτι μου. Δεν είμαι ενθουσιώδης δικυκλιστής, αναγνωρίζω όμως τα εξαιρετικά πλεονεκτήματα της μηχανής. Απο εκεί και πέρα όμως, το βασικό μειονέκτημα της έκθεσης σε κινδύνους με προβληματίζει σχεδόν κάθε μέρα.
Έχω φάει αρκετές τούμπες είτε ερχόμενος σε επαφή με κάποιον άλλο, είτε προσπαθόντας απλά να σώσω το τομάρι μου. Κοινός παρονομαστής σε όλες τις περιπτώσεις οτι δεν είχα ευθύνη. Απο εκεί και πέρα όμως το ποιός φταίει μικρή σημασία θα έχει όταν κάποιος ασυνείδητος θα σε στείλει να παίζεις τάβλι με τον Άγιο Πέτρο.
Η αλήθεια είναι το ακόμη και αν είσαι 100% συγκεντρωμένος και φοράς τον κατάλληλο εξοπλισμό, ο μ@λ@κ@ς είναι ανίκητος και αν θέλει θα βρεί τρόπο να σε ξεκάνει.
Χαρακτηριστικό το παράδειγμα που με έβαλε πάλι σε σκέψεις προχτές. Ανεβαίνω την Αγίου Ιωάννου στην Αγία Παρασκευή και κινούμαι με μικρή ταχύτητα πίσω απο ένα λευκό Celica. Βγαίνει κάποια στιγμή κάθετα απο τα αριστερά φορτηγό φορτωμένο με μπάζα, και όπως φρενάρει για να ελέγξει φεύγει κοτρώνα 30x30cm και σκάει μισό μέτρο μπροστά απο το Celica. Ούτε που πρόλαβε να καταλάβει τί έγινε ο χριστιανός, την πέρασε απο πάνω και σακάτεψε το αυτοκίνητό του. Εγώ δεν χρειάστηκε να κάνω τίποτα, εκτός απο το να φρενάρω και με έναν ελιγμό να αποφύγω θύτη και θύμα.
Θα μπορούσε η πέτρα να είχε σκάσει πάνω στο αυτοκίνητο, ανάλογα με το πού ίσως να συνέβαινε το χειρότερο. Φυσικά όπου και να έβρισκε εμένα δεν υπήρχε περίπτωση να την βγάλω καθαρός. Οι κίνδυνοι λοιπόν ελλοχεύουν παντού και πάντα, οι πιθανότητες όμως είναι πάντα κατά των δικυκλιστών.
Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν οτι το μειονέκτημα υπερκαλύπτει να πλεονεκτήματα. Είναι αυτοί που μποτιλιαρίζονται κάθε μέρα στους δρόμους μέσα στα αυτοκίνητά τους. Είναι όμως επιλογή τους, δεν τους αδικώ, δεν τους λυπάμαι όταν προσπερνώ ουρές χιλιομέτρων και δεν τους κακολογίζω. Ίσα ίσα που τους καταλαβαίνω κιόλας. Άλλωστε μην ξεχνάμε οτι δεν μπορούν όλοι να οδηγούν μηχανές, όπως δεν θα έπρεπε και όλοι να μπορούν να οδηγούν αυτοκίνητα. Απλά εγώ είμαι διατεθημένος να πάρω το ρίσκο.
-
Ο χρήστης panark έγραψε:
όπως δεν θα έπρεπε και όλοι να μπορούν να οδηγούν αυτοκίνητα.Αυτο ξαναπες το!
Δυστυχως μονο αν καποιος ανεβει σε μηχανη καταλαβαινει τι κινδυνους περναει καθε μερα!
Τι πρεπει να κανουμε λοιπον? Προσοχη στους συνανθρωπους μας!Μπορει να μην εισαι φανατικα μοτοσυκλετιστης φιλε panark, πιστευω ομως να εχεις δωσει τα απαιτουμενα χρηματα για εξοπλισμο, και φυσικα να τον φορας.
-
Χωρίς να θέλω να προκαλέσω.
Πόσοι από εσάς που χρησιμοποιήτε μοτοσυκλέτες και γενικότερα δίκυκλα για τις μετακινήσεις σας μέσα στις πόλεις, θα το κάνατε με βάση τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας; (Όχι κίνηση ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, όχι περνώ με κόκκινο έστω και προσεκτικά και κοιτώντας αν έρχεται κάποιος, όχι ανάποδά σε μονόδρομους κ.λ.π. ) Άρα και με ανάλογη επιβάρυνση στο χρόνο μετακίνησης σας.
Απαντήστε αντικειμενικά κι όχι εγωιστικά. Αλλά βασικά απαντήστε στον εαυτό σας πρώτα. Όσοι απαντήσετε ναι, μπορώ να δεχθώ ότι είστε 'μηχανόβιοι' (Ο όρος εδώ χρησιμοποιήτε μόνο γιατί είναι σύνηθες να αποκαλούνται έτσι οι μοτοσυκλετιστές κι όχι προσβλητικά).
Οι υπόλοιποι είστε απλά χρήστες δικύκλου μόνο και μόνο για την ευκολία που προσφέρει στις μετακινήσεις και την ευκολία που σας δίνει στο να κάνετε κάποιες από τις παραπάνω παραβάσεις. -
Το δικό μου στύλ οδήγησης στην πόλη είναι σαν να οδηγώ αυτοκίνητο ,αλλά ελέγχω περιμετρικά σαν να είμαι κατασκευασμένος απο πλαστελίνη.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Χωρίς να θέλω να προκαλέσω.Πόσοι από εσάς που χρησιμοποιήτε μοτοσυκλέτες και γενικότερα δίκυκλα για τις μετακινήσεις σας μέσα στις πόλεις, θα το κάνατε με βάση τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας; (Όχι κίνηση ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, όχι περνώ με κόκκινο έστω και προσεκτικά και κοιτώντας αν έρχεται κάποιος, όχι ανάποδά σε μονόδρομους κ.λ.π. ) Άρα και με ανάλογη επιβάρυνση στο χρόνο μετακίνησης σας.
Απαντήστε αντικειμενικά κι όχι εγωιστικά. Αλλά βασικά απαντήστε στον εαυτό σας πρώτα. Όσοι απαντήσετε ναι, μπορώ να δεχθώ ότι είστε 'μηχανόβιοι' (Ο όρος εδώ χρησιμοποιήτε μόνο γιατί είναι σύνηθες να αποκαλούνται έτσι οι μοτοσυκλετιστές κι όχι προσβλητικά).
Οι υπόλοιποι είστε απλά χρήστες δικύκλου μόνο και μόνο για την ευκολία που προσφέρει στις μετακινήσεις και την ευκολία που σας δίνει στο να κάνετε κάποιες από τις παραπάνω παραβάσεις.Το να περναω μεσα απο τα αυτοκινητα εννοειται, και ειναι ενα χιλιοστο απο το να θεωρηθει νομιμο, γιατι ατυπα ειναι νομιμο, απλως μια υπογραφη χρειαζεται οπως και σε αλλες χωρες!
Για τις πρωτες δυο παραβασεις, με συγχωρεις αλλα με βαζεις στο ιδιο τσουβαλι με χιλιαδες χρηστες δικυκλων που εχουν παρει δικυκλο μονο και μονο για να γλυτωνουν κινηση!
Και σε πληροφορω οτι δεν νιωθω καθολου ''ιδιος'' με τετοια ατομα, ετιτε εχουν παπι, ειτε varKadero!(δεν κανουν τα ρασα τον παπα)
Αλλωστε ο χρονος που κερδιζεις αν περασεις με κοκκινο ειναι γελειος και συνηθως οσους βλεπω να το κανουν μπροστα μου, τους περναω μετα απο 10'' γιατι πανε με 40(εξακριβωμενο)Μαθετε να ξεχωριζετε, ειτε καποιος οδηγει μηχανη, ειτε αμαξι!
Θα θελατε να σας παρομοιασω με τον ανοητο που οδηγαει στην αριστερη λωριδα της εθνικης με 70 ή μηπως με τον Σπαταναιο με τις 234 αεροτομες?
Το ιδιο πραγμα ειναι, μην τα τσουβαλιαζουμε. -
tazio. full νόμιμος δεν είναι κανένας.
ούτε με μηχανή, ούτε με αμάξι
αυτό δε σημαίνει ότι παίρνεις το αμάξι γιατί το βλέπεις σα μέσο μετακίνησης, απλά ο καθένας έχει τη δίκια του φιλοσοφία.στην αρχή είχα παρόμοιες σκέψεις με αυτές του φίλου που έβαλε το topic.
μετά κατάλαβα ότι εμενα με βολεύει που υπάρχουν όλα αυτά τα κορόιδα που πάνε στο κέντρο της αθηνας κολωνάκι ξέρω γω με το αμάξι (πρόβλημα τους και δικαίωμα τους). όσο περισσότερα μηχανάκια και μηχανές, τόσο χειρότερα για μένα, γιατί θα δημιουργείται κίνηση ανάμεσα στα αμάξια και δε θα μπορώ να πηγαίνω το ίδιο γρήγορα που πήγαινα (τώρα είμαι εξωτερικό k είμαι με το πόδι, αλλα σκοπεύω να αγοράσω ένα ποδήλατο)
όσον αφορά την επικινδυνότητα.. ο καθένας βάζει τα δικά του όρια..
άλλος φοβάται τις γέφυρες, άλλος τα αεροπλάνα, άλλος τις μηχανές και άλλος τα μικρόβια.. έτσι είναι αυτά..κανεις δεν μπορεί να πείσει τον άλλο για την ορθότητα της επιλογής του, είναι θέμα προτιμήσεων και προτεραιοτήτων.
άλλος προτιμάει να μένει κολλημένος στην κίνηση 2 ώρες για μια απόσταση 10 χλμ, k άλλος περνάει αέρα σε 10 λεπτά παίρνοντας τα ρίσκα του
εμενα προσωπικά στa @@ μου.. ας κάνει ο καθένας ο,τι γουστάρει, εγώ μια φορα θα περνάω αέρα από παντού.. από κάτω, από πάνω, ανάμεσα από τα αμάξια, από αερογέφυρες πλατείες και πεζοδρόμια..
δεν είμαι ούτε μοτοσυκλετιστής ούτε τίποτα..
είμαι κάφρος και γουστάρω.. έτσι k αλλιώς, ο καθένας στην αθηνα κάνει τη μαλακια του και εγώ τη δίκια μου
'γιαυτο' όταν περνάω κάντε στην πάντα, γιατί είμαι καμικάζι και θα βρεθείτε χωρίς καθρέφτη (δεν έχω πινακίδα εννοείται)ps. αυτοί οι μπάτσοι δε θα με σταματήσουν ποτε στην αθηνα? όλο μαλακίες κάνω, και δε μου δίνουν σημασία..
δηλαδή τι, να πιάσω δεξιά με τα παπάκια k να πηγαίνω με 30, έχω καμια ελπίδα? -
Ο χρήστης After έγραψε:
Χωρίς να θέλω να προκαλέσω.
Πόσοι από εσάς που χρησιμοποιήτε μοτοσυκλέτες και γενικότερα δίκυκλα για τις μετακινήσεις σας μέσα στις πόλεις, θα το κάνατε με βάση τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας; (Όχι κίνηση ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, όχι περνώ με κόκκινο έστω και προσεκτικά και κοιτώντας αν έρχεται κάποιος, όχι ανάποδά σε μονόδρομους κ.λ.π. ) Άρα και με ανάλογη επιβάρυνση στο χρόνο μετακίνησης σας.
Απαντήστε αντικειμενικά κι όχι εγωιστικά. Αλλά βασικά απαντήστε στον εαυτό σας πρώτα. Όσοι απαντήσετε ναι, μπορώ να δεχθώ ότι είστε 'μηχανόβιοι' (Ο όρος εδώ χρησιμοποιήτε μόνο γιατί είναι σύνηθες να αποκαλούνται έτσι οι μοτοσυκλετιστές κι όχι προσβλητικά).
Οι υπόλοιποι είστε απλά χρήστες δικύκλου μόνο και μόνο για την ευκολία που προσφέρει στις μετακινήσεις και την ευκολία που σας δίνει στο να κάνετε κάποιες από τις παραπάνω παραβάσεις.Το να περναω μεσα απο τα αυτοκινητα εννοειται, και ειναι ενα χιλιοστο απο το να θεωρηθει νομιμο, γιατι ατυπα ειναι νομιμο, απλως μια υπογραφη χρειαζεται οπως και σε αλλες χωρες!
Για τις πρωτες δυο παραβασεις, με συγχωρεις αλλα με βαζεις στο ιδιο τσουβαλι με χιλιαδες χρηστες δικυκλων που εχουν παρει δικυκλο μονο και μονο για να γλυτωνουν κινηση!
Και σε πληροφορω οτι δεν νιωθω καθολου ''ιδιος'' με τετοια ατομα, ετιτε εχουν παπι, ειτε varKadero!(δεν κανουν τα ρασα τον παπα)
Αλλωστε ο χρονος που κερδιζεις αν περασεις με κοκκινο ειναι γελειος και συνηθως οσους βλεπω να το κανουν μπροστα μου, τους περναω μετα απο 10'' γιατι πανε με 40(εξακριβωμενο)Μαθετε να ξεχωριζετε, ειτε καποιος οδηγει μηχανη, ειτε αμαξι!
Θα θελατε να σας παρομοιασω με τον ανοητο που οδηγαει στην αριστερη λωριδα της εθνικης με 70 ή μηπως με τον Σπαταναιο με τις 234 αεροτομες?
Το ιδιο πραγμα ειναι, μην τα τσουβαλιαζουμε.Μα η ερώτηση δεν έγινε για να προσβάλει απλά για να ξεχωρίσουν οι σωστοί από τους υπόλοιπους. Όπως πολύ σωστά γράφεις τα ράσα δε κάνουν τον παππά. Ξέρεις πόσους έχω γνωρίσει που θεωρούν τους εαυτούς τους μοτοσυκλετιστές, αλλά μόνο με τις συνθήκες που έγραψα πιο πάνω.
Με μοτοσυκλετιστές και αυτοκινητιστές συνειδητοποιημένους η κίνηση για όλους μας στους δρόμους σίγουρα θα είναι καλύτερη.
Ομολογώ ότι δεν περνάω και πολύ συχνά από το φόρουμ με τις μοτοσυκλέτες ώστε να έχω διαβάσει και να ξέρω πως σκέφτεται και πράτει ο καθένας από εσάς κι αυτή η ερώτηση θα με βοηθήσει να καταλάβω. -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Χωρίς να θέλω να προκαλέσω.
Πόσοι από εσάς που χρησιμοποιήτε μοτοσυκλέτες και γενικότερα δίκυκλα για τις μετακινήσεις σας μέσα στις πόλεις, θα το κάνατε με βάση τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας; (Όχι κίνηση ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, όχι περνώ με κόκκινο έστω και προσεκτικά και κοιτώντας αν έρχεται κάποιος, όχι ανάποδά σε μονόδρομους κ.λ.π. ) Άρα και με ανάλογη επιβάρυνση στο χρόνο μετακίνησης σας.
Απαντήστε αντικειμενικά κι όχι εγωιστικά. Αλλά βασικά απαντήστε στον εαυτό σας πρώτα. Όσοι απαντήσετε ναι, μπορώ να δεχθώ ότι είστε 'μηχανόβιοι' (Ο όρος εδώ χρησιμοποιήτε μόνο γιατί είναι σύνηθες να αποκαλούνται έτσι οι μοτοσυκλετιστές κι όχι προσβλητικά).
Οι υπόλοιποι είστε απλά χρήστες δικύκλου μόνο και μόνο για την ευκολία που προσφέρει στις μετακινήσεις και την ευκολία που σας δίνει στο να κάνετε κάποιες από τις παραπάνω παραβάσεις.Το να περναω μεσα απο τα αυτοκινητα εννοειται, και ειναι ενα χιλιοστο απο το να θεωρηθει νομιμο, γιατι ατυπα ειναι νομιμο, απλως μια υπογραφη χρειαζεται οπως και σε αλλες χωρες!
Για τις πρωτες δυο παραβασεις, με συγχωρεις αλλα με βαζεις στο ιδιο τσουβαλι με χιλιαδες χρηστες δικυκλων που εχουν παρει δικυκλο μονο και μονο για να γλυτωνουν κινηση!
Και σε πληροφορω οτι δεν νιωθω καθολου ''ιδιος'' με τετοια ατομα, ετιτε εχουν παπι, ειτε varKadero!(δεν κανουν τα ρασα τον παπα)
Αλλωστε ο χρονος που κερδιζεις αν περασεις με κοκκινο ειναι γελειος και συνηθως οσους βλεπω να το κανουν μπροστα μου, τους περναω μετα απο 10'' γιατι πανε με 40(εξακριβωμενο)Μαθετε να ξεχωριζετε, ειτε καποιος οδηγει μηχανη, ειτε αμαξι!
Θα θελατε να σας παρομοιασω με τον ανοητο που οδηγαει στην αριστερη λωριδα της εθνικης με 70 ή μηπως με τον Σπαταναιο με τις 234 αεροτομες?
Το ιδιο πραγμα ειναι, μην τα τσουβαλιαζουμε.Μα η ερώτηση δεν έγινε για να προσβάλει απλά για να ξεχωρίσουν οι σωστοί από τους υπόλοιπους. Όπως πολύ σωστά γράφεις τα ράσα δε κάνουν τον παππά. Ξέρεις πόσους έχω γνωρίσει που θεωρούν τους εαυτούς τους μοτοσυκλετιστές, αλλά μόνο με τις συνθήκες που έγραψα πιο πάνω.
Με μοτοσυκλετιστές και αυτοκινητιστές συνειδητοποιημένους η κίνηση για όλους μας στους δρόμους σίγουρα θα είναι καλύτερη.
Ομολογώ ότι δεν περνάω και πολύ συχνά από το φόρουμ με τις μοτοσυκλέτες ώστε να έχω διαβάσει και να ξέρω πως σκέφτεται και πράτει ο καθένας από εσάς κι αυτή η ερώτηση θα με βοηθήσει να καταλάβω.οκ
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Χωρίς να θέλω να προκαλέσω.Πόσοι από εσάς που χρησιμοποιήτε μοτοσυκλέτες και γενικότερα δίκυκλα για τις μετακινήσεις σας μέσα στις πόλεις, θα το κάνατε με βάση τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας; (Όχι κίνηση ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, όχι περνώ με κόκκινο έστω και προσεκτικά και κοιτώντας αν έρχεται κάποιος, όχι ανάποδά σε μονόδρομους κ.λ.π. ) Άρα και με ανάλογη επιβάρυνση στο χρόνο μετακίνησης σας.
Ανάμεσα στα αυτοκινητα ναι (με μια λογική ταχύτητα)
Κόκκινα, στοπ, μονόδρομοι, ποτε. -
Την δεκαετια των 75-85 γεννηθηκε μια ομαδα δικυκλιστων που εδωσαν στους μοτοσυκλετιστες το 'κακο' ονομα καμικαζι.
Με ελευθερωμενα μπολντορια και κομμενες Kawa 1000, (συχνα κλεμμενα) σκιζοντουσαν στις κοντρες στην βουτα, την παραλιακη και τα λιμανακια.
Μερικοι απο αυτους την γλυτωσαν και τωρα οδηγουν αυτοκινητο...
Αλλοι μας αφησαν για καλυτερους δρομους εκει πανω.
Ακομα και σημερα υπαρχουν αναλογοι ανοητοι που προτιμουν να φανε τα μουτρα τους στις στροφες της Βαρκιζας αντι να δεχτουν την ταπεινωση στα Μεγαρα ή τις Σερρες.Τις μα***ιες τους τις πληρωνουμε ολοι οι μοτοσυκλετιστες απο τοτε μεχρι τωρα και για πολυ ακομα.
Η ιδεα οτι η μοτοσυκλετα ειναι επικινδυνη ειναι πλαστη. Επικινδυνος ειναι ο αναβατης. Αν οδηγαει σαν καμικαζι θα την βρει μπροστα του την μοιρα.
Αν οδηγει ηρεμα και σωστα δεν θα την βρει.
Προσωπικα οσες φορες εχω κινδυνεψει εκανα μα***ιες ή βιαζομουν.Παρτε το χαμπαρι.
Αν περνατε αναμεσα στα σταματημενα αυτοκινητα με χιλια θα φατε πορτα.
Αν περνατε κοκκινα ντουκου, θα φατε λαμαρινα, γκαραντι.
Αν δεν φορατε κρανος και τουλαχιστον γαντια, παπαλα.
Αν δεν σταματατε - κοβετε στις διασταυρωσεις, ερχεται η προικα.
Αν κολλατε πισω απο φορτηγα, εφτασε η μπετοβεργα, την βλεπω.
Αν στριβετε με 130 στο Μαρουσι, η γλιτσα θα νικησει.
Αν κοιτατε τις γκομενες στο πεζοδρομιο, θα φρεναρει ο ταριφας.
Αν περνατε σταματημενα λεωφορεια ντουκου, εχει πεζο το μενου.
Ειναι θεμα χρονου.Μην κανω τον δασκαλο τωρα, 30 χρονια στο κουρμπετι κατι μαθαμε.
Νομιζω... -
Ο χρήστης Οδυσσεας Τσαγκαρης έγραψε:
Την δεκαετια των 75-85 γεννηθηκε μια ομαδα δικυκλιστων που εδωσαν στους μοτοσυκλετιστες το 'κακο' ονομα καμικαζι.
Με ελευθερωμενα μπολντορια και κομμενες Kawa 1000, (συχνα κλεμμενα) σκιζοντουσαν στις κοντρες στην βουτα, την παραλιακη και τα λιμανακια.
Μερικοι απο αυτους την γλυτωσαν και τωρα οδηγουν αυτοκινητο...
Αλλοι μας αφησαν για καλυτερους δρομους εκει πανω.
Προσωπικα οσες φορες εχω κινδυνεψει εκανα μα***ιες ή βιαζομουν.
Παρτε το χαμπαρι.
Αν περνατε αναμεσα στα σταματημενα αυτοκινητα με χιλια θα φατε πορτα.
Αν περνατε κοκκινα ντουκου, θα φατε λαμαρινα, γκαραντι.
Αν δεν φορατε κρανος και τουλαχιστον γαντια, παπαλα.
Αν δεν σταματατε - κοβετε στις διασταυρωσεις, ερχεται η προικα.
Αν κολλατε πισω απο φορτηγα, εφτασε η μπετοβεργα, την βλεπω.
Αν στριβετε με 130 στο Μαρουσι, η γλιτσα θα νικησει.
Αν κοιτατε τις γκομενες στο πεζοδρομιο, θα φρεναρει ο ταριφας.
Αν περνατε σταματημενα λεωφορεια ντουκου, εχει πεζο το μενου.
Ειναι θεμα χρονου.respect. se ola.
-
Εάν είναι να περιμένω στην ουρά μαζί με τα αυτοκίνητα τότε ποιό είναι το όφελος της μηχανής? Θα τρώω στη μάπα κρύο/ζέστη, θα κινδυνεύω να πέσει απο πίσω μου με 1000 κανας μπάρμπας που μιλάει στο κινητο και στο τέλος δεν θα φτάνω πιο γρήγορα στον προορισμό μου.
-
Οδυσσεα συμφωνουμε απολυτα και πολυ σωστα ολα. Δεν εχω να προσθεσω τπτ αλλο.
-
στο ιδιο τσουβαλι με χιλιαδες χρηστες δικυκλων που εχουν παρει δικυκλο μονο και μονο για να γλυτωνουν κινηση!
Και οι οποίοι, να σημειώσω, ζήτημα είναι να φορέσουν και κράνος!... (Κατ' αυτούς, άλλωστε, μπουφάν, μπότες, γάντια και γενικά, 'εξάρτυση' μηχανής, είναι για τους... καμικάζι! Εσείς, το ξέρατε αυτό;! Γιατί εγώ... το άκουσα εσχάτως!...)
Όποιος διαθέτει δίκυκλο (είτε ποδήλατο, είτε παπάκι, είτε μηχανή αξιώσεων) δεν εντάσσεται αυτόματα, στους λάτρεις των 2 τροχών... όπως και, όποιος διαθέτει αυτοκίνητο, δεν έπεται ότι είναι λάτρης της οδήγησης...
(Και στις δύο περιπτώσεις, δεν ισχύει πάντα αντιστρόφως!)
ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑ και κονσερβοκουτια