-
Μπορεί να μου πει κανείς ποιο είναι το site του Λαμπριανιδη;
Επίσης διαβάζοντας και μελετώντας σκέφτομαι να βάλω ένα όχι full synth 5W30 στο δίλιτρο ατμοσφαιρικό subaru μου που έχει περίπου 3500 χλμ.
Θα προτιμούσα 0W20 όπως προτείνει το manual (εως 40oC) αλλά δεν μου φαίνεται να υπάρχουν στην Ελλάδα. Ποιο συγκεκριμένα το manual γράφει :API SM OR SL ENERGY CONSERVING, A1, A2,A3 OR WITH NEW SIGN OF ILSAC.Απο liqui moly έχω καταλήξει στο LONGTIME HIGH TECH 5 W-30 και αργότερα στο SYNTHOIL HIGH TECH 5 W-40 (full synth).
Από AmsOil
Series 2000 Synthetic 0W-30 Motor Oil
SAE 5W-30 Synthetic Motor Oil
SAE 5W-30 XL Synthetic Motor Oil
Αλλά δεν ξέρω ποια είναι full synth και ποια όχι (μάλλον είναι όλα full, σωστά;)Θέλω να ψάξω και άλλες εταιρείες, όπως castrol, mobil, κ.λ.π. προτάσεις καλοδεχούμενες (με links αν είναι δυνατόν)
Μάλλον θα βάλω ένα μέτριο 2-3 φορές ακόμα (σε 5W30 ή 0W30) μέχρι να φτάσω τα 10,0000-15,000 χλμ και μετά full synth όπως προτείνει και ο JIM THEO στο http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 50ca0b02fc
Ευχαριστώ
-
Απο liqui moly μονο για στρωσιμο θα χρησιμοποιουσα λαδι και για τιποτε παραπανω και το λεω κατηγορηματικα!
Κατα την αποψη μου αλλαξε τα λαδια αμεσα με ημισυνθετικο κι αν σκοπευεις να το στροφαρεις αλλα χωρις μεγαλο φορτιο κατα το στρωσιμο οπως εκανα εγω στο WRX μου ωστε να στρωσει νωριτερα (και καλυτερα οπως αποδειχτηκε σε συγκριση με ιδια αυτοκινητα σε μαμα κατασταση), στην δευτερη αλλαγη βαλε το κανονικο σου λαδι.
Αν ημουν στη θεση σου αναλογα ποσο συχνα εκανα αλλαγες θα διαλεγα κατι σε Group V/VI απο Motul-Redline-Amsoil η Mobil1 (αν σκοπευα σε μακρα διαστηματα αλλαγης, αν και ξαναλεω δεν μου αρεσουν σαν λαδια, αυτο ομως για τα δικα μας που ειναι τουρμπο, για ατμοσφαιρικα θεωρω οτι ειναι πολυ καλα).
Π.χ. αν τα αλλαζεις καθε 7500/1 χρονο βαλε κατι καλο οπως Redline 5W/40, V300 5W/40 κλπ, αν τα αλλαζεις σε μεγαλυτερα διαστηματα καλυτερα ειναι τα Mobil1 0W/40, Amsoil European formula 5W/40 και παει λεγοντας.Τελος το οτι το βιβλιο προτεινει 0/20 δεν σε περιοριζει απο το να βαλεις 0-5/40 αφου θα δουλευει κανονικα ο μεταβλητος χρονισμος με αυτο το ιξωδες αλλα εχεις μακραν καλυτερη προστασια απο οτι με το λεπτορευστο 0/20 κι εχε υποψιν σου πως παραγοντες οπως που κυκλοφορει το αυτοκινητο (πολη, συχνο σταματημα στα φαναρια κλπ), η ποσοτητα της σκονης στον αερα (ενωσεις πιριτιου που επιβαρυνουν τελικα το λαδι), το ποσο βαρυ ποδι εχεις και τοσα αλλα προυποθετουν και διαφορετικο ιξωδες - το λεει αλλωστε και στο βιβλιο οτι αναλογα τις συνθηκες και την επιβαρυνση του αυτοκινητου απαιτειται διαφορετικη/πιο συχνη συντηρηση.
-
Συγνωμη, το site:
http://www.trade-wind.gr -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Ο Dr. Haas είναι υπέρμαχος των λεπτών λαδιών. Χρησιμοποιεί 5W20 στα υπεραυτοκίνητα που έχει στην κατοχή του, όπως ferrari νομίζω και σε maybach . Εχει κάνει χημικές αναλύσεις ,αν ψάξει κάποιος στο forum θα τις βρεί, not bad η ferrari άντεξε μια χαρά.
Ημουν ένας από τους πολλούς στο bobistheoilguy forum που διαθέσαμε χρήματα για να βρούμε τη μυστική συνταγή. 60% PAO και 40% PAO based esters που αν θυμάμαι καλά στηριζόταν σε μια πατέντα της fuchs germany.Δεν έχω παρακολουθήσει το θέμα στο BITOG αλλά υπάρχει μια σημαντική παράμετρος που δεν παίρνει υπόψη του ο Haas: οι στροφές του κινητήρα. Τη Ferrari και τα άλλα υπεραυτοκίνητά του μάλλον τα οδηγεί με αρκετές στροφές χωρίς να ζορίζει το κινητήρα χαμηλά. Στις ψηλές στροφές χρειάζεται ΛΕΠΤΟ λιπαντικό ενώ μέσα στη πόλη με ξεκινήματα στο ρελαντί και πολύ γκάζι ένα πολύ πιο χοντρό λιπαντικό είναι απαραίτητο.
-
Ευχαριστώ Jim για την γρήγορη απάντηση.
Δεν ρωτάω γιατί έχεις θέμα με την liqui moly, πάμε παρακάτω.Ναι, έχω διαβάσει αυτά που έχεις γράψει σχετικά με το στρώσιμο στο άλλο ποστ. Συμφωνούν λίγο πολύ με όσα γνώριζα και με ότι μου έχουν απαντήσει από το moto όταν το 1998 αγόρασα μια Fazer 600. Αυτό που μου έκανε λίγο εντύπωση είναι αυτό που γράφεις σχετικά με το άφημα του γκαζιού (εγώ συνήθως ανεβάζω ταχύτητα ) επειδή έχω την εντύπωση πως στα σύγχρονα αυτοκίνητα η τροφοδοσία κόβεται έως ότου πέσουν οι στροφές περίπου στις 2000. Τέλος πάντων, δεν είναι μάλλον ιδιαίτερα σημαντική αυτή η λεπτομέρεια.
Σκέφτομαι να αλλάζω λάδια κάθε 6 μήνες, δεν προβλέπω να έχω κάνει πάνω από 5-7.000 χλμ. (εκτός αν έχω πολύ λίγα χλμ οπότε θα τα κρατάω λίγους ακόμα μήνες). Από την άλλη εφόσον για το 2.5 Lt Turbo προτείνει 5W30 σκέφτομαι να μην ξεφύγω παραπάνω (δηλ. να μην πάω σε xW40+), ιδιαίτερα τον χειμώνα.
Δεν καταλαβαίνω γιατί π.χ. να βάλω το 10w40 (γράφει και Subaru πάνω) που βάζει το εξ. Συνεργείο στην Φιλοθέη, ενώ κάτι σε xW30 θα το καταλάβαινα.
Εξ’ άλλου δεν κινούμε ιδιαίτερα στην πόλη ούτε έχω ιδιαίτερα βαρύ πόδι (παρά σπάνια μόνο).Τέλος πάντων, το θέμα είναι μεγάλο… και καταλήγω, όσον αφορά την ρευστότητα αρχικά, ότι θέλω κάτι σε 0W-x ή σε 5W-x (όπως προτείνεις και εσύ). Τα Group V/VI πως τα ξεχωρίζεις; Τώρα μένει να βρω κάτι not full synth σε τέτοια ρευστότητα – ίσως το liqui moly που γράφω ποιο πάνω, ίσως CASTROL GTX 10W30 946ml http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... rod_id=385
Thanks again.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ο Dr. Haas είναι υπέρμαχος των λεπτών λαδιών. Χρησιμοποιεί 5W20 στα υπεραυτοκίνητα που έχει στην κατοχή του, όπως ferrari νομίζω και σε maybach . Εχει κάνει χημικές αναλύσεις ,αν ψάξει κάποιος στο forum θα τις βρεί, not bad η ferrari άντεξε μια χαρά.
Ημουν ένας από τους πολλούς στο bobistheoilguy forum που διαθέσαμε χρήματα για να βρούμε τη μυστική συνταγή. 60% PAO και 40% PAO based esters που αν θυμάμαι καλά στηριζόταν σε μια πατέντα της fuchs germany.Δεν έχω παρακολουθήσει το θέμα στο BITOG αλλά υπάρχει μια σημαντική παράμετρος που δεν παίρνει υπόψη του ο Haas: οι στροφές του κινητήρα. Τη Ferrari και τα άλλα υπεραυτοκίνητά του μάλλον τα οδηγεί με αρκετές στροφές χωρίς να ζορίζει το κινητήρα χαμηλά. Στις ψηλές στροφές χρειάζεται ΛΕΠΤΟ λιπαντικό ενώ μέσα στη πόλη με ξεκινήματα στο ρελαντί και πολύ γκάζι ένα πολύ πιο χοντρό λιπαντικό είναι απαραίτητο.
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Σκέψου ότι στις ΗΠΑ με τα πολλά ροπάτα κυβικά και τις χαμηλές σαλ έχουν επικρατήσει τα 30άρια εδώ και πολλά χρόνια και ήδη άρχισαν να προχωράνε στα 20άρια. Αυτό που κάνει ο Haas με το 20άρι στα υπεραυτοκίνητα με τις υψηλές σαλ θεωρείται ακραίο ακόμη και για τα αμερικάνικα δεδομένα και έχει σηκώσει θύελλα συζητήσεων για την καταλληλότητα ή όχι της μετάβασης στα 20άρια. Δείχνει όμως το πόσο γρήγορα εξελίσσονται τα πράγματα στον χώρο της χημείας των λιπαντικών. Και σίγουρα οι σύγχρονοι κινητήρες κατασκευάζονται με τέτοιες ανοχές που να προβλέπεται η χρήση 20ριού και 30ριού. Θα αργήσει αρκετά πάντως η καθιέρωση τόσο χαμηλού ιξώδους στην Ευρώπη καθότι οι ευρωπαϊκοί πολύστροφοι κινητήρες και τις υψηλές θερμοκρασίες ειδικά στα μεσογειακά κλίματα είναι αρκετά απαιτητικοί για το αδύναμο φιλμ των λεπτόρευστων λιπαντικών. Μόνο η RED LINE έβγαλε 20άρι παραγωγής και πραγματικά ανθεκτικό σαν δυνατό 30άρι. Υπάρχει πολύς δρόμος ακόμη μέχρι να καθιερωθούν τα 20άρια στην απέναντι όχθη, και η Ευρώπη μόλις ξεκίνησε.
Εμείς σαν χρήστες-καταναλωτές για να κατέβουμε ιξώδες θα πρέπει να δούμε εάν πρώτα το έχει προβλέψει ο κατασκευαστής του κινητήρα μας (αναφέρει στο manual). -
Έτυχε πριν από 2 χρόνια να συναντήσω σε ένα αυστραλέζικο φορουμ τον χημικό μηχανικό στον οποίο απευθύνθηκε η subaru όταν αντιμετώπισε προβλήματα κυρίως κατανάλωσης(λιπαντικού) στους κινητήρες της με τα 5w30 που πρότεινε τότε το εργοστάσιο.
Η λύση ήταν η χρήση...10W40 στην αυστραλία όπου οι θερμοκρασίες είναι πιο ακραίες σε σχέση με το μικρό εύρος θερμοκρασιών της Ιαπωνίας.
Ο τύπος είχε στην κατοχή του evo και χρησιμοποιούσε 0W40 επειδή λέει το λάδι πρέπει να φτάνει στην τουρμπίνα όσο το δυνατόν γρηγορότερα στην εκκίνηση του κινητήρα ή στις απότομες επιταχύνσεις. Στο evo άλλαζε το λάδι κάθε 5000χλμ και τις βαλβολίνες κάθε 10.000 !! Ήταν έλεγε η μόνη λύση για να έχεις τέλειες αλλαγές ακόμα και μετά από 200.000 χλμ . -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Με διαστηματα 30000χλμ και...διαστημικο λαδι να βαλεις θα βγει τηγανολαδο για να μην πω λιπος απο γυραδικο!
Οποιος στο ειπε αυτο απλα δεν ηξερε τι ελεγε, πιστεψε μεΔεδομενου οτι ειναι υψηλοβαθμο στελεχος σε μεγαλη εταιρεια λαδιων,μαλλον κατι θα ηξερε και αυτος ο κακομοιρης
-
Μίλτο, για τα fuchs μπορεί να μη θυμάμαι καλά.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Μίλτο, για τα fuchs μπορεί να μη θυμάμαι καλά.Μα δεν βρήκα και κάποια σίγουρη αναφορά. Ο MolaKule το υπέθεσε επειδή έχει μία μεγάλη λίστα-αρχείο με τεχνικά χαρακτηριστικά PAO και Εστέρων και έτσι κατάλαβε καταρχήν ότι ΔΕΝ είναι αμερικανικής κατασκευής αλλά ευρωπαϊκής και λογικά γερμανικής. Μάλλον σε ένα από τα δύο πλέον εξελιγμένα ευρωπαϊκά εργαστήρια κατοχής της FUCHS ή της ELF (και ο ίδιος υποθέτει μάλλον ELF). Αυτή είναι η πλησιέστερη πληροφορία για την προέλευση της σύνθεσης του GC (German Castrol) 0W-30. Έχω ψάξει όλο το BITOG (πολύ δύσκολο και χρονοβόρο) και δεν βρήκα κάτι καλύτερο.
Όσον αφορά το 30άρι ή το 40άρι για τσίτα γκάζια στην Ελλάδα, ιδού ο Dave της REDLINE σε σχετική ερώτησή μου, παλιότερα, για το αν μπορώ να προχωρήσω στο RED LINE 5W30 στον κινητήρα μου:
Miltos,
I would like to see the oil temperature below 150°C. Is that measured before or after the cooler? With that sort of temperature and use I would prefer the 10W40 though the 5W30- or 10W30 should be sufficient.
In the transaxle the MTL would be a good choice.Regards, Dave
Red Line OilΤου είπα ότι χτυπάω 150C, και είναι λογικό που ο άνθρωπος θεωρώντας αυτονόητο ότι έχω ψυγείο λαδιού (που δεν έχω...) να αναρωτιέται. Εδώ είναι Ελλάδα ρεεε!
-
Exω τα Motul 300V 5-40. Τα εβαλα στα 1225 και τωρα στα 5.300 μου εχει καψει λιγο πανω απο τα 3/4 του δεικτη...
Επειδη θα τα αλλαξω στα 7500 και επειδη θελω να συμπληρωσω (για να ειμαι στο full και για να ζωντανεψουν λιγο) μπορω να συμπληρωσω με Motul 8100 5-40 ή θα κανω μ@λ@κι@????
(Θελω να συμπληρωσω με 8100 γιατι αυτο θα βαζω απο την επομενη αλλαγη...και θα εχω ιδιο να συμπληρωσω μελλοντικα αν χρειαστει!
Μην αγορασω 1λιτρο 300V για λιγο συμπληρωμα και μετα το πεταξω, κριμα δεν ειναι??? ) -
@ Bad boy, εισαι ατυχος γιατι τα 5/40 ειναι τα μοναδικα V300 με περισσοτερα προσθετα και ελαφρα διαφορετικα base stocks ωστε να ΜΗΝ ειναι αναμιξιμα με αλλα ακομη και της ιδιας σειρας!
Αν θες παντως ειναι καλυτερα να τα αναμιξεις με V300 10/40 που χρησιμοποιουν αρκετοι και δεν κανει τιποτα να σου δωσουν 300 γραμμαρια!
Αληθεια ποσο ειναι 3/4 του δεικτη, σιγουρα οχι πανω απο 400 γραμμαρια να υποθεσω οπως σε ολα τα Ιαπωνικα;@Tiger δεν θα διαφωνησω μαζι σου αφου θες να εμπιστευεσαι τον γνωστο σου που ειναι και διευθυντης, απλα ΑΝ θες σε παρακαλω με κοστος οχι πανω απο 40-50 ευρω κανε μια αναλυση στο λαδι σου πριν και μετα την αλλαγη αυτη που λες στα 30000χλμ αλλα ανακοινωσε μας τα αποτελεσματα.
Κανουμε μια συμφωνια και το δηλωνω δημοσια, αν ειναι οπως τα λες τα αποτελεσματα σου πληρωνω εγω τα εξοδα της αναλυσης, αν οχι δεν θελω τιποτα παραπανω απο το να δημοσιευσεις απλα τα αποτελεσματα - θεωρω πως δεν θα κανεις π@υστια στο λαδι που θα πας για αναλυση η τουλαχιστο ετσι πρεπει!
Συμφωνοι;
Μου θυμιζει την ιστορια με τους μηχανικους που ενω δεν ξερουν καν τι ειναι προδιαγραφη λαδιου σε κοροιδευουν που πας για αλλαγη καθε πχ 5-10000χλμ λεγοντας περιπαιχτικα 'βγαλτα να τα βαλω εγω στο δικο μου', δηλαδη ολος ο υπολοιπος κοσμος εχει μαυρα μεσανυχτα κι εμεις εδω εχουμε κλασσικα δικιο; -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Εγω σας προτεινω τα sunoco.
Αλλα πλεον δεν νομιζω οτι ειναι ευκολο να τα βρειτε.
Αλλαξε προσφατα ο αντιπροσωπος,νομιζω τωρα ειναι ενας απο Β.Ελλαδα.
Για 30.000 χλμ ειναι καλα,μετα τα παιζει το φιλτρο αλλα οχι τα λαδια.Αν βρειτε στοιχεια στο νετ πειτε μου και εμενα,γιατι δεν εχω καταφερει να βρω πολλα,πουλανε κυριως σε αλλες εταιρειες και το δικο τους brand μονο στα βενζιναδικα σε ΗΠΑ και Καναδα.
Και η AMSOIL λέει για αλλαγές λιπαντικού ανά 40000χλμ και η RED LINE ανά 30000χλμ παρά κάτι, και οι περισσότεροι τέτοια νούμερα δίνουν (η ισραηλίτικη PAZ έδινε από 20000χλμ έως 30000χλμ για τα καλύτερά της και το μοτέρ μου έκανε σαν φραπεδιέρα στα 7-8000χλμ) και οπωσδήποτε δεν το προτείνω. Εδώ είναι Ευρώπη και ακόμη χειρότερα (Ελλάδα). Χώρια που όταν δίνει χιλιόμετρα χρήσης ένας παρασκευαστής λιπαντικού δεν εννοεί σκισμένα χιλιόμετρα, ούτε όλα σε πόλη, ούτε σε πίστα, ούτε συνεχόμενα μισάωρα στις 5500σαλ (και λίγα λέω), χώρια που υπολογισμοί στις ΗΠΑ υπό ιδανικές συνθήκες και σε αμερικάνικα μοτέρ δεν είναι το αντιπροσωπευτικότερο για Ελλάδα σε πρακτικές-καθημερινές συνθήκες και ευρωπαϊκά μοτέρ. Οι προσδιορισμοί χιλιομετρικών αποστάσεων αλλαγής του λιπαντικού είναι ιδανικά μετρημένες και εξυπηρετούν κυρίως σκοπούς μάρκετινγκ.
Όταν ρώτησα την ίδια την AMSOIL κάθε πότε να αλλάζω τα λιπαντικά της με τις συνθήκες οδήγησης που περιέγραψα μου πρότεινε αναλύσεις λιπαντικού στα 5000χλμ, στα 7500χλμ, στα 10000χλμ και στα 15000χλμ για να δω πότε ταιριάζει σε μένα. Ούτε λέξη για 40000χλμ ΦΥΣΙΚΑ! Οπότε τα αλλάζω το ΜΕΓΙΣΤΟ ανά 6μηνο/10000χλμ (μιλώντας για ένα από τα καλύτερα-ανθεκτικότερα λιπαντικά της παγκόσμιας αγοράς - AMO 10W40) και έχω το κεφάλι μου ήσυχο (εν τω μεταξύ βάζω το ματάκι μου, το αυτάκι μου και το μυαλουδάκι μου να αναλύσει το λιπαντικό κι αν μου πει ακόμη και στα 3000χλμ 'τον πούλο' το λαδάκι παίρνει 'τον πούλο' όσο διαστημικής τεχνολογίας κι αν είναι).Τα SUNOCO είναι λιπαντικά που παράγονται από την SUN COMPANY USA (1866) για τις ΗΠΑ και από την SUN OIL COMPANY Belgium (1935) στην Ευρώπη.
Τα λιπαντικά της SUNOCO δείχνουν πολύ ενδιαφέροντα. Τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά παραπέμπουν σε Group IV/V αλλά δυστυχώς δεν βρήκα στοιχεία που να το επιβεβαιώνουν αυτό. Τα MSDS τους δεν αφήνουν ούτε ένα μικρό παραθυράκι ώστε να υποθέσω κάτι. Η πείρα λέει ότι αν κάποια δεν διαφημίζει τα basestock της ως Group IV/V τότε δεν είναι κιόλας. Βέβαια, μπορεί -σαν την Castrol- να παράγει κάποιο ή κάποια από τα λιπαντικά της σε άλλο εργοστάσιο με Group IV/V basestocks.Σύμφωνα με την μητρική SUNOCO στις ΗΠΑ (από το 1866) δεν παράγει τίποτα άλλο από αρίστης ποιότητος Group I (τα ονομάζει Group I plus):
Sunoco supplies basestocks exhibiting the outstanding balance of low sulfur and low volatility characteristics that are ideal for independent compounders of lubricants. Today, lubricant compounders around the world rely on the uncompromising quality and consistency of Sunoco's GF-2 and GF-3 certified Group I Plus basestocks to create exceptional transportation and industrial lubricants.
Περισσότερα εδώ: http://www.sunocolubricants.com/basestock.htmlΑπό την άλλη η βελγική SUN OIL COMPANY έχει ραφιναρία και εργαστήρια δικά της και επειδή συνθέτει τα λιπαντικά της SUNOCO δεν αποκλείεται και να παράγει κάποιο-κάποια σύνθεση με ευρωπαϊκά Group IV/V basestocks. Σε κάποιο προϊόν της (Synturo Brilliant LongLife 3 5W30) βρήκα μία αναφορά για 5% πολυολεφίνες (PIO που είναι Group IV ανώτερα από Group III αλλά κατώτερα από PAO - θεωρείστε τα PIO σαν χαμηλότερης ποιότητας PAO).
O αντιπρόσωπος εν Ελλάδι είναι ο Ευθυμίου:
http://www.efthimiou.gr/gr/company.htmlΞεχώρισα τα παρακάτω:
Synturo Xenon 5W30 - ACEA A3 (εξαιρετικό HTHS)
Synturo Brilliant LongLife 3 5W30 - ACEA A3 (εξαιρετικό Flash Point και HTHS)
Synturo Saphir 5W30 - ACEA A3 (εξαιρετικό Flash Point και HTHS)Η SUNOCO δείχνει πολύ δυνατή στα 30άρια της!
-
http://www.performanceoiltechnology.com ... cation.htm
http://skepdic.com/slick50.html
http://www.chris-longhurst.com/carbible ... bible.html
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
@ Bad boy, εισαι ατυχος γιατι τα 5/40 ειναι τα μοναδικα V300 με περισσοτερα προσθετα και ελαφρα διαφορετικα base stocks ωστε να ΜΗΝ ειναι αναμιξιμα με αλλα ακομη και της ιδιας σειρας!
Αν θες παντως ειναι καλυτερα να τα αναμιξεις με V300 10/40 που χρησιμοποιουν αρκετοι και δεν κανει τιποτα να σου δωσουν 300 γραμμαρια!
Αληθεια ποσο ειναι 3/4 του δεικτη, σιγουρα οχι πανω απο 400 γραμμαρια να υποθεσω οπως σε ολα τα Ιαπωνικα;Δημήτρη δεν το ήξερα αυτό. Είναι διασταυρωμένο; Μου φαίνεται παράξενο να έκανε ασύμβατο 300V η MOTUL, ειδικά όταν μιλάμε για το 300V 5W40 που είναι το πιο overall μικτής χρήσης της σειράς 300V! Τί basestock μπορεί να έχει το 300V 5W40 που το κάνει μή αναμίξιμο; Σκέψου ότι ορισμένοι αρέσκονται στο να αναμιγνύουν ειδικά τα 300V για να ενισχύουν άλλα λιπαντικά με εστέρες (περιττό με τέτοια ποικιλία λιπαντικών που υπάρχει στη αγορά), κάτι που έχει συνήθως απρόβλεπτο αποτέλεσμα ούτως ή άλλως...
-
Για την ωρα βρηκα μονο αυτο:
http://www.motul.co.jp/eg/product_line_ ... oke04.html
'Mixing with another viscosities is not recommended.'
Κι αν δεις στα αλλα V300 γραφει 'Can be mixed with another viscosity of same series to achieve most suitable viscosity for the engine. (except for 5W-40)'.
-
Για να λένε 'Not recommended' κάτι θα ξέρουν. Είναι φανερό ότι το 300V 5W40 έχει πιο εξειδικευμένη-ιδιότροπη σύνθεση από τα υπόλοιπα. Αναφέρονται στην ανάμιξη με άλλα ιξώδη και όχι με άλλα λιπαντικά.
Δηλαδή, όπως το λένε συμπεραίνω ότι μπορείς να αναμίξεις με άλλα 5W40, πόσο μάλλον με το ομόσταυλο συνθετικό 8100 5W40. Σωστά;
Εξάλλου στην ίδια σελίδα στο Feature λέει:
100% Synthetic, Double Ester Technology, 0% Shear loss, can mix, for cars only. -
Οντως Μιλτο το προσεξα, αλλα οταν σου λεει 'can mix' αλλα ταυτοχρονα στην ιδια σελιδα 'not recommended' εγω αλλο συμπερασμα βγαζω!
Βασικα και για να εχει πιο ευρυ ιξωδες απο τα αλλα δεν θα πρεπει να αναμιχθει αν και συναδελφος 'λαδας' με εργαστηριο στην Αθηνα που προμηθευει πολλες Ελληνικες κατασκευαστριες λαδιων μου ειπε να ΜΗΝ ανακατευουε κανενα της σειρας αφου ΔΕΝ εχουν τα ιδια πακεττα προσθετων και συχνα το αποτελεσμα ειναι αμφιλεγομενο!
Απο την αλη οποιο απο τα αλλα και να ανακατεψεις το τελικο λαδι υπαρχει σαν ιξωδες στη σειρα εκτος αν ανακατεψεις καποιο με τα 5/40!!!Και βεβαια επειδη ο ιδιος παρασκευαζει λαδια και εκανε πολλες φορες αναλυσεις στη συγκεκριμενη σειρα (σε Subaru παντα γιατι το αποτελεσμα ποικιλλει απο καρο σε καρο) μου ειπε πως ειναι οτι καλυτερο υπαρχει αυτη τη στιγμη στην αγορα απο πλευρας base stocks και αντοχης στο σκισιμο, αλλα δεν ειχε βρει τα Redline που του προτεινα να δοκιμασει και να εχει συγκριτικα αποτελεσματα - προσωπικα τα θεωρω καλυτερα τουλαχιστον θεωρητικα.
Εκεινο που ειναι σιγουρο ειναι πως ΔΕΝ αντεχουν πολλα χλμ αλλα για οσους ξερουν αυτο ειναι φυσικο επομενο αφου αλλες ειναι και οι προτεραιοτητες τους.Εχω συγκριτικα αποτελεσματα παρα πολλων λαδιων απο Δανεζικο εργαστηριο ξανα ομως μονο σε Subaru με διαφορες βελτιωσεις-χιλιομετρα αλλαγης-καταπονηση, καινουρια και μετα την αλλαγη τους οπου κερδιζουν σε γενικες γραμμες για το δικο τους κλιμα τα λαδια με ευρος 5/40 και 5/50!
Αναρωτιεμαι για Ελλαδα και για καλοκαιρινες θερμοκρασιες συνθηκες λειτουργιας τι γινεται κι υστερα αναρωτιουνται καποιοι 'γιατι να μην βαζω 0/20-0/30 στην Ελλαδα αφου το λεει και το βιβλιο;'...
Αποψεις ειναι αυτες, you pay your money and take your choices! -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Με διαστηματα 30000χλμ και...διαστημικο λαδι να βαλεις θα βγει τηγανολαδο για να μην πω λιπος απο γυραδικο!
Οποιος στο ειπε αυτο απλα δεν ηξερε τι ελεγε, πιστεψε μεΕχεις δικο σου χημειο?
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Με διαστηματα 30000χλμ και...διαστημικο λαδι να βαλεις θα βγει τηγανολαδο για να μην πω λιπος απο γυραδικο!
Οποιος στο ειπε αυτο απλα δεν ηξερε τι ελεγε, πιστεψε μεΕχεις δικο σου χημειο?
Hold on! Mobil 1 speaking...
Γειά σου Μάκη! Άντε να μαζευόμαστε σιγά-σιγά!
Περι λιπαντικών γενικώς