-
..
(το συνεχιζουμε, ετσι??) -
Εγώ τουλάχιστον μόνο χιουμοριστικά! Δεν μπορώ να δεχτώ ότι μια συσκευή που κοστίζει στην κατασκευή μερικά ευρώ καθιστά το Prius παρωχημένη τεχνολογία...
ή μήπως να προσπαθήσουμε να πουλήσουμε τα μαγνητάκια στους ιδιοκτήτες Prius για ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση;
-
Κυκλοφορουν πολλα ωραια... (τουρμπο ζετ, στορμυ κλπ!)
-
Είναι ντροπη περιοδικα αυτοκινητων να δοκιμασουν κατι τετοιο.
Η προταση ειναι παραλογη.Και τελος ειναι αξιον αποριας πως καποιος που εχει λεφτα να αγορασει αυτοκινητο δεν εχει αρκετη νοημοσυνη να καταλαβει την απατη.
Οπως λενε στο ποκερ,ειναι ανηθικο να αφηνεις εναν ηλιθιο να διαχειρίζεται τα λεφτα του. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Είναι ντροπη περιοδικα αυτοκινητων να δοκιμασουν κατι τετοιο.
Η προταση ειναι παραλογη.Και τελος ειναι αξιον αποριας πως καποιος που εχει λεφτα να αγορασει αυτοκινητο δεν εχει αρκετη νοημοσυνη να καταλαβει την απατη.
Οπως λενε στο ποκερ,ειναι ανηθικο να αφηνεις εναν ηλιθιο να διαχειρίζεται τα λεφτα του.Άσχετο αλλά αν κοιτάξεις γύρω σου θα βρεις πολλούς που έχουν χρήματα αλλά κενό κρανίο. Μάλλον σε αυτούς απευθήνονται τέτοιου τύπου προϊόντα.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Θα πρότεινα στους 4Τ να αγοράσουν (δεν ειναι ακριβά) 2-3 τέτοια εξαρτήματα και με μια δυναμομέτρηση να δώσουν τέλος μια για πάντα σε αυτή τη σαχλαμάρα.Σωστό αλλά θέλει πολλά 'φασαρία' για να γίνει κάτι τέτοιο. Όχι μόνο από τους 4Τ αλλά από οποιοδήποτε περιοδικό. Σκέψου χαμένα χρήματα από διαφημίσεις μέχρι ότι άλλο μπορούμε να σκεφτούμε.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Οι 4Τ είχαν αρκετές ολοσέλιδες διαφημίσεις αυτού του προϊόντος (και παλαιότερα άλλων μαγνητών σε μικρότερες διαφημίσεις) αλλά το πήραν χαμπάρι και το σταμάτησαν. [..]Επειδη οταν πρωτομπηκε η διαφημιση δεν το γνωριζαν ε? Σταματω επειδη ειμαι εκτος θεματος.
-
Θυμάμαι σε ένα παλιό τεύχος του Power Techniques είχαν δοκιμάσει ενα προιόν που μπαίνει στην εισαγωγή και υποτίθεται βελτιώνει το στροβιλισμό του αέρα και βοηθά την καύση (σαν αυτό: http://www.mistris.gr/turbostormy.htm ).
Τελικά στο δυναμόμετρο σε ένα Saxo VTS έδειξε 1-2hp λιγότερα με την τοποθέτηση του προιόντος!
Πρέπει να έχω ακόμα το τεύχος κάπου στην αποθήκη. Άμα το βρώ θα το σκανάρω.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Θυμάμαι σε ένα παλιό τεύχος του Power Techniques είχαν δοκιμάσει ενα προιόν που μπαίνει στην εισαγωγή και υποτίθεται βελτιώνει το στροβιλισμό του αέρα και βοηθά την καύση (σαν αυτό: http://www.mistris.gr/turbostormy.htm ).Τελικά στο δυναμόμετρο σε ένα Saxo VTS έδειξε 1-2hp λιγότερα με την τοποθέτηση του προιόντος!
Πρέπει να έχω ακόμα το τεύχος κάπου στην αποθήκη. Άμα το βρώ θα το σκανάρω.
Εάν δέν προσπαθήσνε να το σώσουνε λέγοντας π.χ. ότι η αίσθηση ή η ελαστικότητα βελτιώθηκε,πάλι καλά
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Θυμάμαι σε ένα παλιό τεύχος του Power Techniques είχαν δοκιμάσει ενα προιόν που μπαίνει στην εισαγωγή και υποτίθεται βελτιώνει το στροβιλισμό του αέρα και βοηθά την καύση (σαν αυτό: http://www.mistris.gr/turbostormy.htm ).
Τελικά στο δυναμόμετρο σε ένα Saxo VTS έδειξε 1-2hp λιγότερα με την τοποθέτηση του προιόντος!
Πρέπει να έχω ακόμα το τεύχος κάπου στην αποθήκη. Άμα το βρώ θα το σκανάρω.
Εάν δέν προσπαθήσνε να το σώσουνε λέγοντας π.χ. ότι η αίσθηση ή η ελαστικότητα βελτιώθηκε,πάλι καλά
Νομιζω οτι ελεγαν ποσο καλα σχεδιασμενη ειναι απο την Σιτροεν η εισαγωγη οποτε δεν παιρνει τιποτα καλυτερο.
-
Τίποτα καλύτερο μπορέι να μην παίρνει αλλά ένα εμπόδιο στην εισαγωγή σίγουρα δε βοηθάει.
Θυμάμαι σε άλλο φόρουμ είχα δει ένα μέλος εκεί να εκθειάζει τόσο τα μαγνητάκια όσο και αυτή τη σαχλαμάρα στην εισαγωγή του αέρα.
-
Το καλυτερο ειναι το σπρευ που καθαριζει τον κινητηρα και δινει μεχρι +5% άλογα ,το ειχα δει σε μια καγκουροέκθεση μαζί με τα αντιραντάρ σπρέυ και δεν ξερω αν είχε και τίποτα για την ποδάγρα και την φαλάκρα
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Το καλυτερο ειναι το σπρευ που καθαριζει τον κινητηρα και δινει μεχρι +5% άλογα ,το ειχα δει σε μια καγκουροέκθεση μαζί με τα αντιραντάρ σπρέυ και δεν ξερω αν είχε και τίποτα για την ποδάγρα και την φαλάκραΜόνο 5%
Τότε με τα φωτιζόμενα πιτσιλιστήρια έχουμε περισσότερο κέρδος 10% με λιγότερα χρήματα.
Βελτιωτες καυσιμων