-
Τα ιδια αντιμετωπιζω και εγω οταν φορτωνω!
Πιστευω οτι με καποιο νουμερο κοντα στο 300 θα γελασουμε και εμεις....
Mε την αναρτηση τι θα κανουμε... Αλλος για Group buy? -
ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ ΑΒΤ ΚΑΤ ΕΥΘΕΙΑΝ!!!!!!!!!!!!!!!!
(ΕΝΤΑΞΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΜΕ ΓΕΜΑΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ?ΚΑΙ PORCHSE ΝΑ ΗΤΑΝΕ ΠΑΛΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΦΩΡΤΙΟ!!!!!!!!!!!) -
ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ ΑΒΤ ΚΑΤ ΕΥΘΕΙΑΝ!!!!!!!!!!!!!!!!
Ρε gas,
Τι να μου κάνει και το ABT.. Σου λέω ότι ο Leon ήταν πύραυλος. Πρέπει να είχε ΠΟΛΛΑ άλογα. Και άδειος να ήμουν θα μου έριχνε στα αυτιά...Steve,
Κάντε κράτει ρε παιδιά. Τι αναρτησεις λέτε? τι group buy? για πείτε για πειτε?
-
Ειναι γνωστο οτι οι 'λεοντακηδες' ειναι πιο προχωρημενοι σε μετατροπες (ισως λογω του νεαροτερου της ηλικιας τους!)
Αυτο που εννοω (ξερω ημουν λιγο δυσνοητος αλλα δεν ειχα πολυ χρονο οταν το εγραφα..) ειναι οτι για παραπανω ιππους πρεπει να αλλαξουμε αναρτηση μην 'αγορασουμε' κανα χωραφακι...Και καλα εσεις οι κατα κανονα 'ασφαλτοκινητοι' , εμεις οι 4χ4 που ειμαστε και χωματεροι τι κανουμε?? Για το group buy εννοω να παρουμε μαζικα τουρμπινες,ιντζεκτορς,προγραμματα κλπ μπας και πετυχουμε καλυτερη τιμη (αν δεν βρουμε τιποτα μεταχειρω...).** Ευχαριστουμε τον moderator που αλλαξε τον τιτλο. ** Πιστευω οτι τωρα μας περιλαμβανει ολους (αφηνει εξω τις απλες οκταβιες, αλλα δυστυχως εκει δεν εχουμε εμπειρια...)
-
Ο χρήστης SKUDRS έγραψε:
ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ ΑΒΤ ΚΑΤ ΕΥΘΕΙΑΝ!!!!!!!!!!!!!!!!
Ρε gas,
Τι να μου κάνει και το ABT.. Σου λέω ότι ο Leon ήταν πύραυλος. Πρέπει να είχε ΠΟΛΛΑ άλογα. Και άδειος να ήμουν θα μου έριχνε στα αυτιά...Steve,
Κάντε κράτει ρε παιδιά. Τι αναρτησεις λέτε? τι group buy? για πείτε για πειτε?
Μηπως ηταν ενα πολυ 'κακο' μαυρο με μαυρες 18αρες?Με ενα.......σηματακι στο πισω καπω?(ΜΤΜ).Αν ναι,τοτε 333 ΗΡ αλλα και κουστουμακι 'τσιφτικο'.Τα καλουδια μονο μαζι με την περιποιηση γυρω στα (!!!!) 35000 Ε........χωρια το αμαξι.Με τις υγειες μας.
-
ΜΗΝ ΤΡΕΛΕΝΟΣΑΣΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, Ο ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ!!!!!!!!!!ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!! ΤΕΛΙΚΑ ΣΚΑΣΤΡΑ ΕΞΩΤΕΡ.ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΑ OCTAVIA TURBO ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ?
-
Ο χρήστης paris 2 έγραψε:
Μηπως ηταν ενα πολυ 'κακο' μαυρο με μαυρες 18αρες?Με ενα.......σηματακι στο πισω καπω?(ΜΤΜ).Αν ναι,τοτε 333 ΗΡ αλλα και κουστουμακι 'τσιφτικο'.Τα καλουδια μονο μαζι με την περιποιηση γυρω στα (!!!!) 35000 Ε........χωρια το αμαξι.Με τις υγειες μας.Ναι, μάλλον ήταν αυτό του ΜΤΜ με τα 333hp (προσοχή μετρημένο με 41 βαθμούς στο λιοπύρι του περασμένου Ιουλίου..., βγάλτε τα συμπεράσματά σας πόσο θα έβγαζε στα πρόσφατα κρύα )
Τώρα όσο γιά την ανάρτηση που είπε ο Steve, πιστεύω ότι η κορυφαία - αν κανείς έχει βλέψεις γιά 250+ hp - είναι η PSS 9 της Bilstein με 9 επίπεδα ρύθμισης (καθ' ύψος + σκληρότητα bump-rebound). Την έβαλε πρόσφατα φίλος με Leon Cupra-R από το gtcc, και οι πρώτες εντυπώσεις είναι εκπληκτικές. Βέβαια η τιμή είναι λίγο τσουχτερή, γύρω στα 1500 Ε... . Αλλη εξ' ίσου καλή επιλογή πιστεύω ότι είναι η KW (ρυθμιζόμενη).
-
Για το group buy εννοω να παρουμε μαζικα τουρμπινες,ιντζεκτορς,προγραμματα κλπ μπας και πετυχουμε καλυτερη τιμη (αν δεν βρουμε τιποτα μεταχειρω...).
Εχεις τίποτα κατα νού? Εμένα πάντως (αν θέλεις κιτ έτοιμο και όχι custom λύσεις) τo APR Stage III μου αρέσει πολύ (μέχρι στιγμής). Υπάρχει δυνατότητα αν έχεις το Stage I (chip μόνο) να αναβαθμίσης με καλύτερο κόστος σε III όταν το θελεις( έτσι λέει στο site). Δεν ξέρω αν το έχει βάλει κανείς αλλά θα ρωτήσω.
Αλλη λύση θα ήταν να αναβαθμιστεί σαν το ΤΤ 225 και με ενα μόνο chip της revo η άλλο θα φτάσεις σε καλά επίπεδα.Μηπως ηταν ενα πολυ 'κακο' μαυρο με μαυρες 18αρες?Με ενα.......σηματακι στο πισω καπω?(ΜΤΜ).Αν ναι,τοτε 333 ΗΡ αλλα και κουστουμακι 'τσιφτικο'.Τα καλουδια μονο μαζι με την περιποιηση γυρω στα (!!!!) 35000 Ε........χωρια το αμαξι.Με τις υγειες μας.
Οχι δεν ήταν το MTM (του Γιώργου Σ...).
Αυτό ήταν με φτερούγες, κλπ σαν το διαστημόποιο Enterprise.Τώρα όσο γιά την ανάρτηση που είπε ο Steve, πιστεύω ότι η κορυφαία - αν κανείς έχει βλέψεις γιά 250+ hp - είναι η PSS 9 της Bilstein με 9 επίπεδα ρύθμισης (καθ' ύψος + σκληρότητα bump-rebound). Την έβαλε πρόσφατα φίλος με Leon Cupra-R από το gtcc, και οι πρώτες εντυπώσεις είναι εκπληκτικές. Βέβαια η τιμή είναι λίγο τσουχτερή, γύρω στα 1500 Ε... . Αλλη εξ' ίσου καλή επιλογή πιστεύω ότι είναι η KW (ρυθμιζόμενη).
Σκέφτεται κανείς για KW? για group buy και τοποθέτηση?
Για την PSS κανείς? θα πετύχουμε λέτε καλύτερες τιμές και πόσο?Πάντως έτσι και είχαμε να διαθέσουμε τόσα φράγκα στο Octavia στο φτιάχνανε με 550 άλογα και θα πυροβολούσε τους πάντες και τα πάντα.
-
Ένα πιό πεζό θέμα έχω εγώ...
Έχω ένα τρίξιμο στο ταμπλό που ακούγεται μεταξύ 60-90χαω, συνέχεια, όχι μόνο σε λακούβες. Μοιάζει σαν θόρυβος που θα τον έκανε το διάφανο πλαστικό μπροστά από τα όργανα, αλλά δεν είναι αυτό (το πιέζω αλλά το τρίξιμο παραμένει). Φαίνεται ο θόρυβος να έρχεται από πιό 'βαθιά' στο ταμπλό.
Αν έχει τύχει σε κανέναν σας, να μου πεί τι είναι... θα το πάω σύντομα στην Σκόντα αλλά θα προτιμούσα να το φτιάξω μόνος μου.Επίσεις τριξίματα από τις πόρτες, στην παραμικρή ανωμαλία. Ο steve μου πρότεινε λάδωμα μεντεσέδες και κλειδαριές. Ξέρει κανείς άλλος κάτι?
Υπόψη δεν το έχω ταλαιπωρήσει καθόλου το αυτοκίνητο, και έχω μόνο 6000χλμ.
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
Ένα πιό πεζό θέμα έχω εγώ...Έχω ένα τρίξιμο στο ταμπλό που ακούγεται μεταξύ 60-90χαω, συνέχεια, όχι μόνο σε λακούβες. Μοιάζει σαν θόρυβος που θα τον έκανε το διάφανο πλαστικό μπροστά από τα όργανα, αλλά δεν είναι αυτό (το πιέζω αλλά το τρίξιμο παραμένει). Φαίνεται ο θόρυβος να έρχεται από πιό 'βαθιά' στο ταμπλό.
Αν έχει τύχει σε κανέναν σας, να μου πεί τι είναι... θα το πάω σύντομα στην Σκόντα αλλά θα προτιμούσα να το φτιάξω μόνος μου.Επίσεις τριξίματα από τις πόρτες, στην παραμικρή ανωμαλία. Ο steve μου πρότεινε λάδωμα μεντεσέδες και κλειδαριές. Ξέρει κανείς άλλος κάτι?
Υπόψη δεν το έχω ταλαιπωρήσει καθόλου το αυτοκίνητο, και έχω μόνο 6000χλμ.
Είχα και γώ κάποια τριξίματα στην πίσω αριστερή πόρτα και μου έβαλαν κάποιο είδος σιλικόνης στις κλειδαριές και στον πύρο που έχουν οι πόρτες χαμηλά κάτω ..... το πρόβλημα λύθηκε άμεσα ..... δες αν στο ντουλαπάκι έχεις τίποτα που να 'παίζει'....
-
Λοιπόν..... έχουμε και λέμε..... Βάζω μπροστά το αυτοκίνητο σήμερα το απόγευμα και μου παραμένει αναμμένο το λαμπάκι με την ένδειξη της μηχανής !!! Σταματάω , ελέγχω το manual και λέει για πρόβλημα με τα ηλεκτρικά ή τα καυσαέρια , χωρίς μεγάλη σπουδαιότητα αλλά καλό είναι να πάω σε κάποιο Skoda service. Παίρνω τηλέφωνο στη Skoda και πολύ ευγενικά με διαβεβαίωσαν ότι δεν είναι κάτι το σημαντικό και να περάσω όποτε θέλω. Οπότε κανονίζω ραντεβου για αύριο το πρωι. Επειδή όμως με έτρωγε , πάω στον φίλο με το Vag-Com και βλέπουμε ότι έχει καταγραφεί το εξής error :
16985 p0601 Internal Cont.Module Memory Check Sum Error
Δεν έχω ιδέα τι είναι αλλά ο φίλος με το Vag-Com μου λέει ότι είχε αντιμετωπίσει το ίδιο με κάποιο δικό του chip και απλά όταν το άλλαξε το πρόβλημα διορθώθηκε . Τώρα περιμένω να δω τι θα γίνει αύριο στο συνεργείο και θα σας ενημερώσω ..... πάντως βρήκα στο net και κάποιους άλλους, με chip από ARP, με την ίδια ένδειξη λάθους ....
Ο Θεός βοηθός .......
-
Φιλε Fast,
Συνήθως στα υπολογιστικά συστήματα με την εκκίνηση γίνονται μερικά checks σε διάφορα υποσυστήματα για να επιβεβαιωθεί η σωστή τους κατάσταση.
Τώρα πιστεύω οτι η ECU με τα self test που 'τρέχει' ελέγχει και για το άν τα περιεχόμενα των διαφόρων Roms, EProms, EEproms, Flash, Κλπ είναι σωστά.
Για να γίνει αυτό 'τρέχει' κάποια (ες) λογικές πράξεις στα περιεχόμενα των θέσεων μνήμης της Eprom και βγάζει ένα αριθμό. Αυτόν τον συγκρίνει με τον αριθμό που ο κατασκευαστής έχει γράψει στην Eprom σε συγκεκριμένη περιοχή (λέγεται checksum). Αν υπάρχει διαφορά τότε βλέπεις checksum error..
Ισως να άλλαξαν κάποια δεδομένα στην Eprom (απίθανο) η η ECU έκανε λάθος πράξεις και το αποτέλεσμα είναι διαφορετικό.
Τώρα απο που προήλθε...τι γίνεται ...δεν ξέρω. Ισως υπάρχει περίπτωση να είναι 'πεσμένη' η μπαταρία σου?
Προτείνω να πας στον φίλο σου να κάνεις erase το error τσέκαρε το ηλεκτρικό σου σύστημα (αν δουλεύει σωστά, μπαταρία, κλπ) και δες αν στο ξαναβγάλει.
Εγώ στην θέση σου δεν θα τρελενόμουνα (δεν νομίζω οτι είναι σοβαρό).
Το μόνο που φοβάμαι είναι αν πας στην Skoda και σου πούν ότι έχεις τσιπάκι άλλο (εκτος απο ΑΒΤ) δεν αναλαμβάνουν, κλπ.Με το APR είσαι ευχαριστημένος?
-
Ο χρήστης Fast@Safe έγραψε:
Ένα πιό πεζό θέμα έχω εγώ...
Έχω ένα τρίξιμο στο ταμπλό που ακούγεται μεταξύ 60-90χαω, συνέχεια, όχι μόνο σε λακούβες. Μοιάζει σαν θόρυβος που θα τον έκανε το διάφανο πλαστικό μπροστά από τα όργανα, αλλά δεν είναι αυτό (το πιέζω αλλά το τρίξιμο παραμένει). Φαίνεται ο θόρυβος να έρχεται από πιό 'βαθιά' στο ταμπλό.
Αν έχει τύχει σε κανέναν σας, να μου πεί τι είναι... θα το πάω σύντομα στην Σκόντα αλλά θα προτιμούσα να το φτιάξω μόνος μου.Επίσεις τριξίματα από τις πόρτες, στην παραμικρή ανωμαλία. Ο steve μου πρότεινε λάδωμα μεντεσέδες και κλειδαριές. Ξέρει κανείς άλλος κάτι?
Υπόψη δεν το έχω ταλαιπωρήσει καθόλου το αυτοκίνητο, και έχω μόνο 6000χλμ.
Είχα και γώ κάποια τριξίματα στην πίσω αριστερή πόρτα και μου έβαλαν κάποιο είδος σιλικόνης στις κλειδαριές και στον πύρο που έχουν οι πόρτες χαμηλά κάτω ..... το πρόβλημα λύθηκε άμεσα ..... δες αν στο ντουλαπάκι έχεις τίποτα που να 'παίζει'....
ΟΚ το πήγα σήμερα το πρωί στην Βιαμάρ στην Βουλιαγμένης. Άκουσε το τρίξιμο στο ταμπλό (το κάνει συνέχεια - ευτυχώς).
Για τα άλλα τριξίματα όμως έκανε τον κινέζο. Και δεν είμαι υπερβολικός, κάτι τρέχει, το πιθανότερο με τις πόρτες. Το ακούω ακριβώς πίσω μου από τις κολώνες, και ξεκίνησε και από δεξιά και αριστερά ταυτόχρονα, σιγά σιγά στην αρχή και τώρα έντονα. Μάλιστα εκτός από τις λακούβες ακούγεται και όταν ξεκινάω, ή απλώς πατώντας λίγο το φρένο. Μάλλον βλέπω να το φτιάχνω μόνος μου. Σιλικόνη είπαμε έ?
Καταρχήν όταν με το καλημέρα μου λέει 'μα ξέρετε, όλα τα αυτοκίνητα τρίζουν λίγο', πριν καν μπεί στο αυτοκίνητο, δεν έχουμε ξεκινήσει καλά.Δεν επέμενα, ας φτιάξει πρώτα το ταμπλό που μου σπάει τα νεύρα και μετά βλέπουμε. Περιμένω τηλέφωνο με αγωνία... θα διαλύσουν το αυτοκίνητο και θα βάλουν τα μισά πράγματα πάλι στην θέση τους? θα βρίσκω βίδες στο πάτωμα και θα αναρωτιέμαι από που είναι? αφήστε έχω απίστευτες εμπειρίες από συνεργεία...
-
Ο χρήστης SKUDRS έγραψε:
Εγώ στην θέση σου δεν θα τρελενόμουνα (δεν νομίζω οτι είναι σοβαρό).
Το μόνο που φοβάμαι είναι αν πας στην Skoda και σου πούν ότι έχεις τσιπάκι άλλο (εκτος απο ΑΒΤ) δεν αναλαμβάνουν, κλπ.Με το APR είσαι ευχαριστημένος?
Παρεξήγηση φίλε SKUDRS.... ABT έχω και γω απλά το πρόβλημα το είχαν και κάποιοι άλλοι με APR.....
έχουμε και λέμε....
Πρωί πρωί στη Skoda Synergy .... Το συνεργείο μου στην Πειραιώς.... Ευγενικός, όπως πάντα, ο υπεύθυνος του συνεργείου είδε την ένδειξη στο ταμπλό και με παρέπεμψε στον αρχιμηχανικό . Έρχεται ο κύριος Γιώργος .... βάζουμε το αμάξι στο διαγνωστικό...... 'ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ'........ ΣΟΚ εγώ ..... επί 1 ώρα προσπαθούσαμε να καθαρίσουμε το μήνυμα από την μνήμη ... τίποτα αυτό.... ξηλώσαμε την μπαταρία .... το χαβά του αυτο.... ξηλώσαμε τον εγκέφαλο και τον ξαναβάλαμε .... 'ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ'.... και να μην σβήνει η ένδειξη με τίποτα ..... χαλασμένος εγκέφαλος αυτός , εγκεφαλικά εγώ ..... Τώρα ??
Φέυγω ... πάω σπίτι, παίρνω το άλλο κλειδί με τις ενδείξεις του immobilizer, πάω στα κεντρικά της Skoda που με περιμένουν , παίρνω τον καινούργιο εγκέφαλο και γυρνάω στο συνεργείο..... παρεπιπτόντως είδα το τιμολόγιο που έκοψαν για το συνεργείο από την Βιαμαρ.... 646.33 Euro....χωρίς το ΦΠΑ.... και προσέξτε ... όχι για τον πελάτη.... για το συνεργείο.... πάω πίσω .... βάζουμε τον νέο εγκέφαλο.... πάμε να δοκιμάσουμε επικοινωνία με το διαγνωστικο.... τρείς λαλούν και 2 χορεύουν....το cruise control έκανε τα δικά του.... βάζουμε τους κωδικούς που ζήταγε και τσακκκκκκκκκκκ...... WE HAVE CONTACT...... χαρές και πανηγύρια και το χαμόγελο ξαναπάει στη θέση του..... τελειώσαμε ???? οχι βέβαια.... φέυγουν και οι δύο εγκέφαλοι (παλιός και νέος ) και πάνε στη Βιαμάρ για να γίνει ο νέος εγκέφαλος ΑΒΤ...... περίμενε να γυρίσει ο εγκέφαλος πίσω..... Από τις 07:45 είχε πάει η ώρα περίπου 03:30 .... Περιτό να σας πω ότι οι άνθρωποι στο Synergy ήταν ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΟΙ όση ώρα περίμενα ..... 15 φορές με ρώτησαν αν θέλω καφέ η κάτι άλλο .... Αλλά εγώ το μόνο που ήθελα ήταν το αμαξάκι μου ....Μην τα πολυλογώ ...έρχεται ο εγκέφαλος αγριεμένος , τον βάλαμε , τον ελέγξαμε , πήρα το αμάξι και έφυγα .... και από τη στεναχώρια μου πήγα στο practiker και πήρα καινούργια πατάκια , κερί στο ίδιο χρώμα να βγάλω τις γρατζουνιές , αρωματικά , ένα δεύτερο κερί , ένα σπρευ σιλικόνης για τα τριξίματα και ένα μηχανηματάκι που σου γυαλίζει το αμάξι χωρίς να τρίβεις με τις ώρες (αυτό ήταν το καλύτερο).....SHOPING THERAPY κύριοι....Τώρα κάθομαι και σκέφτομαι...... μέχρι τώρα έχω αλλάξει:
Εγκέφαλο τετρακίνησης στους 7 μήνες
Συναγερμό στους 9 μήνες
Εγκέφαλο παραθύρων στους 10 μήνες
Εγκέφαλο αυτοκινήτου στους 16 μήνεςΆραγε υπάρχουν άλλοι εγκέφαλοι στο αυτοκίνητο να αλλάξω ??
Μήπως πρέπει να αλλάξω αυτοκίνητο ???Υπολογίζω ότι αν αυτά χαλάγανε εκτός εγγύησης ....την είχα κάτσει....πάνω κάτω γύρω στα 3.000-5.000 euro θα μου πήγαιναν.... Ευτυχώς που υπάρχει και το VAG-COM και μου λύνει τα χέρια .....
Αυτά παιδιά και εις άλλα με υγεία ......
να συμπληρώσω το εξής ... το chip του ΑΒΤ δεν είχε κανένα πρόβλημα .... ο εγκέφαλος είχε το πρόβλημα .... και στο νέο εγκέφαλο έβαλαν το παλιό chip του ΑΒΤ και πάιζει κανονικότατα.....
-
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ ΤΟ RS ABT ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?ΜΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΠΕΡΙΒΟΛΙ!!!!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ.ΑΣ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΗΣΥΧΑΣΕΙ!!!!!!! ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!!!!
-
Ο χρήστης gas-ion έγραψε:
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ ΤΟ RS ABT ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?ΜΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΠΕΡΙΒΟΛΙ!!!!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ.ΑΣ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΗΣΥΧΑΣΕΙ!!!!!!! ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!!!!Μην τα ακούς εσύ αυτά gas-ion...!!! Πάρτο με το καλό και σου εύχομαι να μην έχεις κανένα πρόβλημα. Η αλήθεια είναι ότι το αυτοκίνητο δεν παρουσιάζει σημαντικά προβλήματα πέραν της diverter valve στα chip-αρισμένα όπως π.χ. ΑΒΤ, που λύνεται σχετικά φτηνά, και τα τριξίματα που νομίζω ότι λίγο πολύ τα φτιάχνουν ... αν τους γίνεις 'στενός κορσές'. Οπως εμένα το παράθυρο του συνοδηγού..., τώρα δεν τρίζει. Φαίνεται ότι στον Georgex ήταν ήδη 'φορτωμένοι' γιατί τη Δευτέρα 21/4/2003 εγώ είδα άλλον έναν που ζήταγε να του φτιάξουν το 'τριζάτο' παράθυρο
Βλέπεις δεν πήραμε Α4 ή Passat, και ο χρυσός κανόνας λέει: 'Oτι πληρώνεις παίρνεις'.
Πάντως σε σχέση με συνεργεία άλλων αντιπροσωπειών στο παρελθόν (μακρυά από εμάς) νομίζω ότι τα παιδιά στη ΒΙΑΜΑΡ Βουλιαγμένης κάνουν ότι μπορούν... αν και μερικές φορές κοπανάνε.
Γιώργο (Fast&safe) ειλικρινά λυπάμει γιά την ταλαιπωρία σου σήμερα
-
Ο χρήστης gas-ion έγραψε:
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ ΤΟ RS ABT ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?ΜΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΠΕΡΙΒΟΛΙ!!!!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ.ΑΣ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΗΣΥΧΑΣΕΙ!!!!!!! ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!!!!gas μη μασάς .... δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα και το αμάξι σου θα το καταχαρείς .... έχεις κάνει από τις καλύτερες επιλογές για τα λεφτά του και πίστεψέ με θα το ευχαριστηθείς και με το παραπάνω
-
O.K. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ!!!!!! ΑΝ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΥΠΑΛΗΛΟΣ ΤΗΣ SKODA ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ.(ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟ ΕΚΛΕΙΣΑ ΑΠΟ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΜΕΝΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ SKODA ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ VIAMAR. ΟΛΟΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ VIAMAR ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ 10 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ,ΕΠΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΑΡΓΙΕΣ!!!!!!!!) ΤΕΛΙΚΑ ΣΚΑΣΤΡΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΕΚΤΟΝΟΣΗΣ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ RS ?ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ?
-
Ο χρήστης gas-ion έγραψε:
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ ΤΟ RS ABT ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?ΜΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΠΕΡΙΒΟΛΙ!!!!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ.ΑΣ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΗΣΥΧΑΣΕΙ!!!!!!! ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!!!!Loipon, gia na prosgeiw8oyme stin pragmatikotita, ta ama3ia ths VAG parousiazoun mikroproblimata (dil. den 8a se afisoun ston dromo alla 8a sou fane ligo xrono kai arketa xrimata).
Ayta pou anefere o Fast&Safe einai average kai anamenomena gia VAG. Koitaxte ti grafoun sto vortex. Sto diko mou eixa airflow sensor, ignition coil (mou alla3ane ta fwta), airbag light (2 fores), asfaleia antlias benzinis.
Twra gia osous me Octavia, an 3anabreis megalo autokinito me 7-8 ekat kai 200 ippoys pes to mou. Opote pirate kati poly kalo se aristi timi...apodekteite kai merika e3oda syntirisis.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Twra gia osous me Octavia, an 3anabreis megalo autokinito me 7-8 ekat kai 200 ippoys pes to mou. Opote pirate kati poly kalo se aristi timi...apodekteite kai merika e3oda syntirisis.
Να κάνω μία μικρή δόρθωση.... το αμάξι (4χ4 - limo-ΑΒΤ) κάνει 27.000 Euro.... δηλαδή 9.200.000..... και δεν θεωρώ έξοδα συντήρησης την αλλαγή τόσων 'εγκεφάλων' σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα ....Δηλαδή με την λογική αυτή σε 4 χρόνια θα έχω 'αλλάξει' όλο το αμάξι σαν 'έξοδα συντήρησης' ??
Skoda Octavia 1.8 T