-
Συνεχιζω την ερευνα και μελετη μου, για δειτε και αυτο, πολυ καλο για χομπιστες με αποριες
-
αλλαγή βαλίβας πίεσης και τσιμούχας στροφάλου.
Διαρροή και από τα 2 αλλά σαφώς μεγαλύτερη λόγω της βαλβίδας.
Τέλος καλό όλα καλά
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
αλλαγή βαλίβας πίεσης και τσιμούχας στροφάλου.Διαρροή και από τα 2 αλλά σαφώς μεγαλύτερη λόγω της βαλβίδας.
Τέλος καλό όλα καλά
Δηλαδη τζαμπα την εψαχνες με τα λαδια, μερικες φορες πρεπει να πηγαινουμε σε ειδικους να ριχνουν και καμια ματια
-
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
αλλαγή βαλίβας πίεσης και τσιμούχας στροφάλου.
Διαρροή και από τα 2 αλλά σαφώς μεγαλύτερη λόγω της βαλβίδας.
Τέλος καλό όλα καλά
Δηλαδη τζαμπα την εψαχνες με τα λαδια, μερικες φορες πρεπει να πηγαινουμε σε ειδικους να ριχνουν και καμια ματια
- Δεν την έψαχνα τζάμπα γιατί τόσες μέρες έμαθα πολλά και δεν λέει κανείς ότι το TOTAL ήταν καλύτερο από το Castrol που θα βάζω τώρα.
- Οι ειδικοί δεν είχαν δει τίποτα από τις παραπάνω βλάβες. Εγώ είδα στο σπίτι μου την βαβλίδα και την τσιμούχα του στροφάλου την πρόσεξα εγώ στο συνεργείο αφού ο μηχανικός μου είχε αλλάξει την βαλβίδα και μου λέει 'είσαι έτοιμος φύγε'
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Λιπαντικό κιβωτιου - διαφορικών (μαμα: 75W-90, ημισυνθετικο) σε τουρμπο τετρακίνητο Σκοντα (5άρι κιβώτιο).
Να αλλάξω στις 30.000 χλμ, η μόνον 'ελεγχο και συμπληρωση', συμφωνα με το εγχειριδιο;
Υπαρχει κάτι που να αξιζει τον κοπο σε αφτερμάρκετ;Για το σασμάν σου όπως όλα τα VAG 1.8T (και όπως τα περισσότερα αυτοκίνητα) χρειάζεσαι GL-4.
Άρα για 75W90 GL-4 πας σε μία εκ των δύο (έχουμε ξαναναφερθεί πολλάκις):
AMSOIL MTG 75W90 GL-4
RED LINE MT-90 GL-4Για το πίσω διαφορικό σου δεν βρήκα τί χρειάζεσαι, αλλά λογικά θα χρειάζεται GL-5 για ελεγχόμενα διαφορικά, οπότε πας σε μία εκ των εξής τριών:
AMSOIL SVG 75W90 GL-5
RED LINE 75W90NS GL-5
LE 9921 SYNOLEC 75W90 GL-5Ποιοτικώς δεν έχουν καμία σχέση -ως συνήθως- με τις 'εργοστασιακές' βαλβολίνες. Η συνταγή για έλεγχο και συμπλήρωση της βαλβολίνης είναι συνταγή αργού θανάτου για τα σασμάν-διαφορικά μας, ειδικά εάν τα πιέζουμε απαιτώντας συχνά το μάξιμουμ της απόδοσής τους.
-
Λοιπον στο service book στο suzuki, αλλαγη βαλβολινης στα 40000χλμ, γραφει motul αλλα οχι τον τυπο της βαλβολινης
-
Βασικα επειδη προκειται συντομα να αγορασω ενα Suzuki Swift 1.3 και ηδη αρχισα να ψαχνομαι για λαδια ειμαι μεταξυ των Redline 5W/40 (το πιο καλο και με διαφορα αλλα 'τσουχτερο'), Amsoil European formula (καλο, πιο 'καθημερινο'), Mobil1 0W/40 (το πιο 'καθημερινο και longlife' θα ελεγα)και 8100 ester tech (δεν θεωρω πως με τα Motul εκτος των V300 αξιζει να ασχοληθει κανεις, βασει κοστους παντα, οταν με τα ιδια λεφτα αγοραζει πολυ καλυτερο προιον).
Ξερω πως το Redline απλα δεν συγκρινεται με τα αλλα ειδικα για το σκισιμο που εχω σκοπο να κανω στο αυτοκινητο (οχι δεν με νοιαζει η μεγαλη διαρκεια αλλαγης αφου θα αλλαζω καθε 7500χλμ) αλλα οπως ειπα ειναι ακριβο εδω εκτος κι αγορασει κανεις 12αδα, απλα αναρωτιεμαι αν και κατα ποσο καλο ειναι το Amsoil αφου και χαμηλο δεικτη ΤΒΝ εχει και χαμηλο για τα δικα μου δεδομενα HTHS ενω γενικα τα Mobil1 δεν τα συμπαθουσα ιδιαιτερα ποτε και τα 8100 E-tech.
Ενταξει μην μου πειτε βαλε τα Redline, ειναι προφανες, για τα Amsoil μονο εχω ενδοιασμους! -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Βασικα επειδη προκειται συντομα να αγορασω ενα Suzuki Swift 1.3 και ηδη αρχισα να ψαχνομαι για λαδια ειμαι μεταξυ των Redline 5W/40 (το πιο καλο και με διαφορα αλλα 'τσουχτερο'), Amsoil European formula (καλο, πιο 'καθημερινο'), Mobil1 0W/40 (το πιο 'καθημερινο και longlife' θα ελεγα)και 8100 ester tech (δεν θεωρω πως με τα Motul εκτος των V300 αξιζει να ασχοληθει κανεις, βασει κοστους παντα, οταν με τα ιδια λεφτα αγοραζει πολυ καλυτερο προιον).
Ξερω πως το Redline απλα δεν συγκρινεται με τα αλλα ειδικα για το σκισιμο που εχω σκοπο να κανω στο αυτοκινητο (οχι δεν με νοιαζει η μεγαλη διαρκεια αλλαγης αφου θα αλλαζω καθε 7500χλμ) αλλα οπως ειπα ειναι ακριβο εδω εκτος κι αγορασει κανεις 12αδα, απλα αναρωτιεμαι αν και κατα ποσο καλο ειναι το Amsoil αφου και χαμηλο δεικτη ΤΒΝ εχει και χαμηλο για τα δικα μου δεδομενα HTHS ενω γενικα τα Mobil1 δεν τα συμπαθουσα ιδιαιτερα ποτε και τα 8100 E-tech.
Ενταξει μην μου πειτε βαλε τα Redline, ειναι προφανες, για τα Amsoil μονο εχω ενδοιασμους!Κανε μια προσπαθεια στο ακολουθο link, ξερω οτι δινει λαδι στην Σερβια, αποτι βλεπω εισαι απο Thess και ισως το Red Line σου ερθει φθηνοτερα απο κει:
http://lnx.raceporter.com/catalog/index ... 10049633f0Αλλιως το γνωστο πλεον ελληνικο e-shop ειναι η αμεσως επομενη λυση.
Ειναι ξενερωμα παντος να σε υποχρεωνει καποιος να παρεις κουτα αν δεν σου χρειαζεται, εγω λογο τρελας Red Line και το οτι εχω 2 αυτοκινητα και 2 παπακια μου ειναι χρηστικη η κουτα. Σε αλλους οχι ομως. -
Το AFL 5W40 της AMSOIL έχει χαμηλό αρχικό TBN αλλά το κρατάει σε υψηλά επίπεδα λόγω της υπόλοιπης σύνθεσής του. Η ίδια η AMSOIL το τιμολογεί ακριβότερα του πανίσχυρου AMO 10W40 (7.30$ και 7$), άρα δεν είναι φτηνοσύνθεση. Η τιμή που το δίνει ο Λαμπριανίδης είναι μακράν η καλύτερη όσον αφορά τον λόγο κόστος προς απόδοση. Πάρτο με κλειστά μάτια. Το HTHS είναι παρόμοιο με του M1 0W40 και το κρατάει σξίσου καλά σε βάθος χρόνου.
Ναι το REDLINE είναι καλύτερο για σκίσιμο αλλά το AMO 10W40 (και είναι και περισσότερο longlife από όλα) βγαίνει σε λίγο πιο συμφέρουσα τιμή και ίσως να είναι ακόμη καλύτερο (δεν το φέρνει ο Λαμπριανίδης). Δεν θεωρώ ότι χρειάζεσαι όμως κάτι τόσο ισχυρό για το Swift.
Επιμένω για το AFL 5W40 από τον Λαμπριανίδη. Είναι Group IV/V με μελετημένη σύνθεση για Ευρώπη, υπεραρκετό σε ανθεκτικότητα, συμβατότατο και πάμφθηνο.
Άλλη λογική επιλογή θεωρώ και τα MOTUL 8100 5W40 που είναι επίσης πάμφθηνα (από Λαμπριανίδη πάλι) αλλά δεν θεωρώ ότι έχουν τύχη σαν επιλογή μπροστά στα AFL 5W40. -
Ευχαριστω για το Link αλλα μαλλον θα παρω κουτα οτι κι αν διαλεξω οποτε θα προτιμησω τα Redline που τελικα κοστιζουν εκει οσο κι εδω, αν δεν βεβαιωθω πως καποιο αλλο καλυπτει 100% τις αναγκες μου!
Δεν το συζητω οτι τα Redline ηταν και συνεχιζουν να ειναι ισως τα καλυτερα παγκοσμιως λαδια για σκληρη χρηση και δεν θελω εδω να υποτιμησω τα V300 που βαζω στο Impreza αλλα εφοσον προκειται να χρησιμοποιηθουν σε Swift αμφιβαλω αν αξιζει η διαφορα χρηματων.
Εχω ενα φιλο χημικο εγχωριο παρασκευαστη λαδιων και λεω ετσι για δοκιμη να κανω μια αναλυση πριν και μετα για να εχω αποψη αν βαλω τα Redline τα οποια αν παρω θα χρησιμοποιω και στο Subaru αφου εκει 'ταιριαζουν' 1000%... -
thanks Miltella...
-
Χα, δείτε τι λαβράκι έπιασα όλως τυχαίως αυτές τις μέρες.
Τιμές χονδρικής από slovenia. Μπείτε και δείτε....
http://www.motor-oil.siΆρα είχα δίκιο όταν έγραφα αλλού ότι γενικά τιμή εργοστασίου είναι 2,5-3,5e. Ο τύπος είναι χονδέμπορος , φαντάσου πόσο τα παίρνει από το εργοστάσιο.
Στα castrol ,αριστερά στη σελίδα διαφημίζει castrol με ελληνική ετικέτα(Castrol Greek Labels). Μάλλον έχει καλούς πελάτες από Ελλάδα. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Χα, δείτε τι λαβράκι έπιασα όλως τυχαίως αυτές τις μέρες.
Τιμές χονδρικής από slovenia. Μπείτε και δείτε....
http://www.motor-oil.siΆρα είχα δίκιο όταν έγραφα αλλού ότι γενικά τιμή εργοστασίου είναι 2,5-3,5e. Ο τύπος είναι χονδέμπορος , φαντάσου πόσο τα παίρνει από το εργοστάσιο.
Στα castrol ,αριστερά στη σελίδα διαφημίζει castrol με ελληνική ετικέτα(Castrol Greek Labels). Μάλλον έχει καλούς πελάτες από Ελλάδα.Καλα ελεγα εγω οτι μας κλεβουν οι λαδεμποροι!!!!!!!!!
Στελνει Ελλαδα? Red Line εχει? -
Τελικά μεταξύ 5-40 και 5-30 λαδιών ποια είναι προτιμότερα;
Προφανώς μιλάμε για Ελλάδα, 'σχετικά απαιτητική' οδήγηση (δλδ όχι συνέχεια κόφτες, αλλά συχνά στην εγγύς περιοχή...), καθημερινή χρήση, χωρίς δυνατότητα να αλλάζονται τα λάδια πάντα πριν το καλοκαίρι και πριν το χειμώνα (για να αποφύγω απαντήσεις το καλοκαίρι εκείνα, το χειμώνα τα άλλα). Αλλαγές λαδιών κάθε 7.500 περίπου (σίγουρα θα γίνονται σε λιγότερο από χρόνο)
Για αυτοκίνητο, ας πούμε για καινούρια, αφενός στα 1300 (π.χ. για ένα CZ3) αφετέρου για ένα 1800 (π.χ. για ένα civic).
Για RedLine και AMSOIL επί παραδείγματι.
AMSOIL τα HDD Series 3000 5-30 ή AFL European 5-40 (τα HDD τα δίνει η ίδια πιο ακριβά)
RedLine 5-30 ή 5-40;
Ταιριάζουν όλα τα παραπάνω σε ελληνιθκές συνθήκες και τέτοια αυτοκίνητα/οδήγηση ή κάποιο από αυτά έχει προϋποθέσεις;
Πιθανές διαφορές όσον αφορά σε απόδοση, ικανότητα συντήρησης, πιθανότητα απωλειών;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και ελπίζω να μη σας κούρασα
-
Παντως με μεταφορικα και ΦΠΑ ερχονται περιπου ιδια τιμη εδω οποτε δεν συμφερει και παλι εκτος κι αγορασεις πολυ μεγαλη συσκευασια!
Οσο για την ερωτηση μεταξυ 5/30 και 5/40 εφοσον μιλαμε για καλα λαδια με σταθερη στις υψηλες θερμοκρασιες συνθεση/φιλμ λαδιου και χρηση στην Ελλαδα αδιαμφισβητητα τα 5/40! -
ωραία, και thanx για την απάντηση, μια που είσαι εύκαιρος -λέμε τώρα-, διαφοροποείται η απάντησςη για τα λάδια 'δεύτερης εφαρμογής';
Δλδ, ετνάξει το αμάξι στο φέρνουν με λάδια μέσα, τα κρατάς ας πούμε για 1000-1500 χλμ, τα βγάζεις -να φύγουν τα 'χοντρα'- , και βάζεις τα 'δεύτερης εφαρμογής'.
Περί αυτών αλλάζει κάτι; Είτε σε ιξώδη είτε σε διάρκεια; -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
αναρωτιεμαι αν και κατα ποσο καλο ειναι το Amsoil αφου και χαμηλο δεικτη ΤΒΝ...το ΤΒΝ στα AMSOIL είναι ταμπού.
Ότι και να βάλεις αφού το αλλάζεις τόσο συχνά δεν έχει σημασία.
-
Εγω σας προτεινω τα sunoco.
Αλλα πλεον δεν νομιζω οτι ειναι ευκολο να τα βρειτε.
Αλλαξε προσφατα ο αντιπροσωπος,νομιζω τωρα ειναι ενας απο Β.Ελλαδα.
Για 30.000 χλμ ειναι καλα,μετα τα παιζει το φιλτρο αλλα οχι τα λαδια.Αν βρειτε στοιχεια στο νετ πειτε μου και εμενα,γιατι δεν εχω καταφερει να βρω πολλα,πουλανε κυριως σε αλλες εταιρειες και το δικο τους brand μονο στα βενζιναδικα σε ΗΠΑ και Καναδα.
-
Με διαστηματα 30000χλμ και...διαστημικο λαδι να βαλεις θα βγει τηγανολαδο για να μην πω λιπος απο γυραδικο!
Οποιος στο ειπε αυτο απλα δεν ηξερε τι ελεγε, πιστεψε με, τωρα για τα Synoco δεν τα ξερω οποτε δεν μπορω να εκφερω αποψη αλλα αν ηταν τοσο καλα οπως λες μαλλον θα ηταν και πιο γνωστα εστω σε εξειδικευμενα fora αυτοκινητων.@leonp δυστυχως επειδη ειμαι τελειομανης δεν μπορω να εχω την παραμικρη αμφιβολια με τοσο χαμηλο δεικτη ΤΒΝ, βεβαια ειμαι κι επηρεασμενος απο το Impreza που εχει αρκετο fuel dilution και τα ξεφτιλιζει γρηγορα ολα τα λαδια, δεν νομιζω παραυτα πως θα υπαρχει προβλημα με το κουβαδακι αφου παροτι πολυστροφο δεν νομιζω να καταπονει καθολου τα λαδια!
@mjacobΑν και δεν κατανοω απολυτα τι εννοεις δευτερης εφαρμογης εγω θα αλλαζα αμεσα λαδια στο αυτοκινητο μου (οπως εκανα με το Impreza και σκοπευω να κανω με το Swift) στα πρωτα χιλιομετρα λειτουργιας πχ 100-200 με αλλα οπωσδηποτε ημισυνθετικα αναλογου ιξωδους κι οχι απαραιτητα πολυ καλης ποιοτητας μεχρι τα 1500-2000χλμ (παρατηρωντας τακτικα την πιθανη καταναλωση) οπου και θα εβαζα τα λαδια που κανονικα θα χρησιμοποιουσα και φυσικα θα ειχα ηδη κανει καποια ανοιγματα στο αυτοκινητο να στροφαρει και να αρχισει να ανοιγει.
Επομενη αλλαγη στις 5000-7000χλμ με το ιδιο κανονικο λαδι.
Θα πει κανεις 'τρελλος εισαι τοσες αλλαγες τοσο συντομα' αλλα για να εξηγησω η πρωτη ειναι για να φυγουν τα - εστω ελαχιστης διαμετρου στις μερες μας - ρινισματα και βαζουμε ημισυνθετικο για να καταφερουμε και καλο στρωσιμο κινητηρα αλλα και την ελαχιστη προστασια απο ατοπηματα αφου Ελλαδα ειμαστε με μεγαλες θερμοκρασιες, καθε οδηγος ειναι διαφορετικος και δεν ξερουμε ποσο ατσαλα μπορει κατα στιγμες να φερθει στο αυτοκινητο του!
Η τριτη αλλαγη στις 5000-7000 για να 'καθισουν' τα κανονικα μας λαδια και να φυγουν τυχον υπολειματα απο τα δυο πρωτα ημισυνθετικα λαδια που ειχαμε μεσα.
Ισως υπερβολικος αλλα πιστευω το στρωσιμο και το ζεσταμα-κρυωμα (κρυωμα κυριως στα τουρμπο) συμβαλει σε πανω απο 70% της μακροζωιας και αξιοπιστιας ενος κινητηρα και μεχρι τωρα τουλαχιστο στα αυτοκινητα που ειχα το επιβεβαιωσα πρακτικα αφου κανενα δεν εχει προβλημα σε οσους τα πουλησα με το πρωτο μου να εχει περασει τα 250000χλμ (ειναι βεβαια και Ιαπωνικο αν αυτο παιζει καποιο ρολο)! -
Η μελετη μου και η αναζητηση μου συνεχιζεται, για δειτε και αυτο, Μιλτ θελω την γνωμη σου man!
http://www.chevron.com/products/prodser ... s/ebot.pdf
Περι λιπαντικών γενικώς