-
Καλησπέρα σε όλους....
Αποφάσισα να δώσω το παλίο μου (1997) πουντάκι sporting και να πάρω κάτι πιο 'δυνατό' kai διαχρονικό.
Μπορώ να διαθέσω έως 6.500.000 δρχ (άντε και κάτι παραπάνω). Το αυτοκίνητο με ενδιαφέρει να είναι από 1.600 έως 1.800 κυβικά, άνω των 130 ίππων, με αξιοπιστία, κρατήματα αλλά και 'μούρη' (να είναι εξωτερικά όμορφο δηλδή).
Είχα υπ'όψιν μου το HGT ABARTH της FIAT. Αλλά θα ήθελα και τη γνώμη σας.
Ευχαριστώ
-
Καλησπέρα σε όλους....
Αποφάσισα να δώσω το παλίο μου (1997) πουντάκι sporting και να πάρω κάτι πιο 'δυνατό' kai διαχρονικό.
Μπορώ να διαθέσω έως 6.500.000 δρχ (άντε και κάτι παραπάνω). Το αυτοκίνητο με ενδιαφέρει να είναι από 1.600 έως 1.800 κυβικά, άνω των 130 ίππων, με αξιοπιστία, κρατήματα αλλά και 'μούρη' (να είναι εξωτερικά όμορφο δηλδή).
Είχα υπ'όψιν μου το HGT ABARTH της FIAT. Αλλά θα ήθελα και τη γνώμη σας.
Ευχαριστώ
-
Καλησπέρα σε όλους....
Αποφάσισα να δώσω το παλίο μου (1997) πουντάκι sporting και να πάρω κάτι πιο 'δυνατό' kai διαχρονικό.
Μπορώ να διαθέσω έως 6.500.000 δρχ (άντε και κάτι παραπάνω). Το αυτοκίνητο με ενδιαφέρει να είναι από 1.600 έως 1.800 κυβικά, άνω των 130 ίππων, με αξιοπιστία, κρατήματα αλλά και 'μούρη' (να είναι εξωτερικά όμορφο δηλδή).
Είχα υπ'όψιν μου το HGT ABARTH της FIAT. Αλλά θα ήθελα και τη γνώμη σας.
Ευχαριστώ
-
Για να μην απομακρυνθείς από την οικογένεια, γιατί δεν κοιτάς την Alfa 147?
130 ίππους δεν έχει, αλλά πίστεψέ με ότι θα πάει πιο γρήγορα, εκεί που έχει σημασία, από το HGT.
Η αξιοπιστία είναι πλέον πολύ καλή και όσο για 'μούρη' δεν το συζητάμε.
-
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου αλλά....
είσαι σίγουρος πως τα 105 άλογα της 147 υπερέχουν σε σημεία από τα 130 του hgt??Το θέμα είναι πως ναι μεν το αμάξι θέλω να είναι μουράτο και όμορφο αλλά θέλω να έχει και γκάζια.
Το πούντο sporting '97 που έχω τώρα τσιπαρισμένο και με διάφορα άλλα βγάζει 90-95 άλογα οπότε δεν νομίζω να καταλάβω τρελλή διαφορά με την 147.
-
Απο το πολυαγαπημενο μας Gruppo εχω να προτεινω το Fiat Stilo 3d στα 1.8 το οποιο εχει και αλογα πολλα και καλες επιδοσεις, πολυ καλη ποιοτητα, παθητικη ασφαλεια, χωρους... στα μειον του οπως λενε πολλοι ειναι το τιμονι... αλλα πιστευω πως ειναι θεμα συνηθειας ποιο πολυ αν κρινω απο το Punto μου. Ααα και 5 χρονακια εγγυηση πλεον εεε...
Αυτο βγαινει στα 7 μυρια αμα βαλουμε και 3-4 πραγματακια ακομα...Απο εκει και περα... χμμμμ εχουμε το Xsara Coupe 2000cc αλλα το μοντελο αλλαζει συντομα! Focus 1.8... great fun to drive... αλλα και αυτο θα μας χαιρετησει!
Μετα εχουμε το 307 Xsi 2000cc το οποιο τσιμπαει λιγο παραπανω στην τιμη απο το Stilo...Aπο εκει και περα... ειτε φευγουμε απο τα λεφτα που θεσαμε... ειτε δεν ειναι ομορφα... και τελος παντων ειναι ελαφρως κακη περιοδος γι αυτη την κατηγορια μιας και πολλα απο τα μοντελα μεσα στον επομενο χρονο αλλαζουν και δεν λεει... !
Για μενα αυτη την στιγμη, σε αυτη την κατηγορια το Stilo ειναι μονοδρομος. Οσον αφορα το Abarthato Punto... καλο... και γρηγορο... αλλα με αυτα τα λεφτα που δινεις παρε το μεγαλυτερο αδερφο που δινει και χωρους και κοπαναει λιγοτερο στον δρομο...
-
Ο χρήστης strangezero έγραψε:
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου αλλά....
είσαι σίγουρος πως τα 105 άλογα της 147 υπερέχουν σε σημεία από τα 130 του hgt??105????
Μα με τα λεφτά που διαθέτεις παίρνεις την Distinctive με 120 άλογα... εκτός αν άλλαξαν τόσο οι τιμές από την τελευταία φορά που κοίταξα.
Καθώς μάλιστα έχουν πέσει και οι τιμές της δίλιτρης, λίγο πάνω από 8 μύρια, δεν είναι καθόλου άσχημη επιλογή.
Τώρα, αν κοιτάξεις κατά Γαλλία μεριά και το 206Gti δεν θα με χάλαγε, αν και θα προτιμούσα να δώσω 2 εκατ. παραπάνω και να πάρω το RC.
-
Πρώτον θα ήθελά να σας ευχαριστήσω για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις σας.
Πράγματι η alpha έχει 120 άλογα .... δεν το είδα καλα.
Είμαι μεταξυ΄της ALPHA του STILO 1.8 και του Peugeot 206 GTI...............
-
Ο χρήστης strangezero έγραψε:
Πρώτον θα ήθελά να σας ευχαριστήσω για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις σας.Πράγματι η alpha έχει 120 άλογα .... δεν το είδα καλα.
Είμαι μεταξυ΄της ALPHA του STILO 1.8 και του Peugeot 206 GTI...............
Κοιτα να δεις... απο αποψη ισχυος, το 206 πρεπει να υπερτερει του Stilo, αλλα το Stilo σε σχεση με τα αλλα 2 ειναι ποιο ολοκληρωμενο. Χανει μεν στο γεγονος το οτι η Αλφα εχει αξονα πολλαπλω συνδεσμων πισω... και στο γεγονος πως πρεπει να εχει λιγοτερο γκαζι απο το 206.
Το 206... ειναι ενα μικρο πυραυλακι... γωνμη μου ειναι να ανεβεις και στην κατηγορια... και μην ξεχνας πως το 206 ειναι λιγακι πλεον παλιο, εχει αρχισει να δειχνει τα χρονακια του. -
Ο χρήστης strangezero έγραψε:
Πρώτον θα ήθελά να σας ευχαριστήσω για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις σας.Πράγματι η alpha έχει 120 άλογα .... δεν το είδα καλα.
Είμαι μεταξυ΄της ALPHA του STILO 1.8 και του Peugeot 206 GTI...............
Alfa 147 1.6 120 HP ειναι η καλυτερη επιλογή από αυτά που ανάφερες.
-
το 206 δεν ειναι και τοσο σφαιράτο...δεν θα το παιρνα...
η αλφα των 120 ειναι καλη λυση και με καλη μεταπωλητικη αξια πιθανοτατα αν το βαρεθεις που δε πιστευω!!
και το στιλο 1.8 μου φαινεται καλο αλλα οχι αλφα!!! -
Η Αλφα ειναι πολυ καλο αμαξι... ομως πρεπει να ενημερωσουμε τον φιλο μας πως εχει ενα σημαντικο μειονεκτημα! Πατωσε με καθε εννοια στα crash test του EuroNcap! Oποτε, εαν τον ενδιαφερει ο παραγοντας ασφαλεια... μαλλον οχι 147.
Εμμ και μπορει η 147 να στηνεται καλυτερα πανω σε μια στροφη, αλλα το Stilo στα 1.8 εχει σαφως μεγαλυτερα αποθεματα ισχυος!
-
με στιλο 1.8 θα εισαι πραγματικα μοναδικος!
εχει καποιες καλες επιδοσεις,χωρους, μερικα γκατζετς..ειναι καλη φαση! -
Ο χρήστης kirimis έγραψε:
Η Αλφα ειναι πολυ καλο αμαξι... ομως πρεπει να ενημερωσουμε τον φιλο μας πως εχει ενα σημαντικο μειονεκτημα! Πατωσε με καθε εννοια στα crash test του EuroNcap! Oποτε, εαν τον ενδιαφερει ο παραγοντας ασφαλεια... μαλλον οχι 147.Μου εξηγείς γιατί οι κάτοχοι γερμανικών αυτοκινήτων δίνετε τόση σημασία στην παθητική ασφάλεια; Δηλαδή τι θα γίνει όταν τρακάρω;
Εμένα μου αρκεί να ξέρω ότι οι 147/156 βγήκαν πρώτες στο μοναδικό τεστ ενεργητικής ασφάλειας -εξ'όσων γνωρίζω- που έκανε Δανέζικο περιοδικό. Τα τεστ είχαν να κάνουν με αποφυγή εμποδίου, φρενάρισμα στη στροφή, ακόμα και τεστ στο χιόνι.
Πρόσεξε, σου μιλάει κάποιος που είχε ήδη ένα σοβαρό ατύχημα στη ζωή του και δεν κρύβω ότι οι αερόσακοι με έσωσαν από σοβαρό τραυματισμό, αλλά, από κει και πέρα, τα τεστ του EuroNCap τα θεωρώ πληροφοριακά και μόνο.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Πρόσεξε, σου μιλάει κάποιος που είχε ήδη ένα σοβαρό ατύχημα στη ζωή του και δεν κρύβω ότι οι αερόσακοι με έσωσαν από σοβαρό τραυματισμό, αλλά, από κει και πέρα, τα τεστ του EuroNCap τα θεωρώ πληροφοριακά και μόνο.
Kανένας δεν ξέρει με σιγουριά τι μπορεί να γίνει (ελπιζω να μην το μάθουμε ποτέ). Εμένα με προβληματίζει ότι το Λαγκούνα πήρε 5 αστέρια και το Α4 φαντάζομαι έχει 4 ή και το 3άρι έχει 4 (φαντάζομαι γιατί δεν άκουσα αν έχουν πέντε). Το Α6 πόσα έχει; Είσαι ποιο ασφαλής στο Λαγκούνα ή στο Α6;
-
Μιλας με Ιταλοφιλο... και κατ επαναληψη κατοχο Ιταλικων, ακομα και τωρα (Puntogralle)... ασχετα με την υπαρξη και της Sportcoupe.
Λοιπον, υπαρχουν και ανθρωποι οπως εγω που θελουν να ξερουν και στο χειροτερο σεναριο τις πιθανοτητες! Ετσι ειμαι λιγακι ευαισθητος σε τετοια θεματα. Προσεχουμε για να εχουμε (το κεφαλι μας). Οι αεροσακοι σε καμια περιπτωση δεν σωζουν αμα η δομη του αμαξωματος ειναι κακη... Ας μην ξεχναμε πως στα πρωτα Crash tests αρκετα αμαξια πετυχαν 4 αστερακια χωρις αεροσακο, οπως επισης αρκετα πατωσαν και ας ειχανκαι 500 αεροσακους. Επισης το EuroNcap ειναι ενδεικτικο του τι προστασια πρεπει να περιμενεις.
-
Αν θες καινουριο αυτες οι προτασεις που σου γινανε ειναι οι καλητερες!Εγω ομως θα σου προτεινω να σκεφτεις κατι!Γιατι δε σκεφτεσε να χτυπησεις ενα calibra με 5 μυρια το πολυ και θα χεις αμαξι πολυ πολυ γρηγορο εξαιρετικο στο δρομο και με αλλο 1.5 μυριο που εχεις το κανεις.... !
Ααααα και τετρακουνα! Σημαντικο! -
Ο χρήστης kirimis έγραψε:
Μιλας με Ιταλοφιλο... και κατ επαναληψη κατοχο Ιταλικων, ακομα και τωρα (Puntogralle)... ασχετα με την υπαρξη και της Sportcoupe.Λοιπον, υπαρχουν και ανθρωποι οπως εγω που θελουν να ξερουν και στο χειροτερο σεναριο τις πιθανοτητες! Ετσι ειμαι λιγακι ευαισθητος σε τετοια θεματα. Προσεχουμε για να εχουμε (το κεφαλι μας). Οι αεροσακοι σε καμια περιπτωση δεν σωζουν αμα η δομη του αμαξωματος ειναι κακη... Ας μην ξεχναμε πως στα πρωτα Crash tests αρκετα αμαξια πετυχαν 4 αστερακια χωρις αεροσακο, οπως επισης αρκετα πατωσαν και ας ειχανκαι 500 αεροσακους. Επισης το EuroNcap ειναι ενδεικτικο του τι προστασια πρεπει να περιμενεις.
Χαίρομαι που ανήκουμε στο ίδιο club και λυπάμαι αλλά με μπέρδεψε εκείνο το Mercedes στην υπογραφή σου.
Τώρα, μπορεί να σε κατέταξα σε λάθος κατηγορία (κλασσικό λάθος ) αλλά αναφερόμουν στην νοοτροπία, την οποία μπορεί και να μην έχεις ακριβώς, που διακατέχει πολλούς κατόχους Γερμανικών -κυρίως- αυτοκινήτων: το αυτοκίνητο να είναι τανκ, μη τυχόν και τρακάρουμε.
Εξακολουθώ να υποστηρίζω ότι η ενεργητική ασφάλεια πρέπει να είναι το πρώτο μέλημα κάθε εταιρίας για τα νέα της αυτοκίνητα και από κει και πέρα, βεβαίως, να φροντίσει για την αντοχή σε συγκρούσεις, να βάλει 36 αερόσακους, κλπ.
Δυστυχώς όμως φαίνεται πιο εύκολη λύση να φτιάξεις ένα υπέρβαρο αυτοκινούμενο, να το φορτώσεις ηλεκτρονικά και να φροντίσεις να λάβει 5 αστέρια στις τυποποιημένες μετρήσεις του EuroNcap. Δεν συμφωνείς ότι αυτό, με την κυριαρχούσα νοοτροπία του pollitical correctness, είναι πολύ καλύτερο μαρκετίστικο κόλπο από το να λες 'το αυτοκίνητό μου στρίβει και φρενάρει γι'αυτό σας προστατεύει καλύτερα';
-
Παντως μια και μιλησες,Vasilios, για βαρια αυτοκινητα με φουλ ηλεκτρονικα κλπ και εισαι και ιταλοφιλος τοτε σου εχω 2,3 ερωτησεις.
α)Τι ειναι η Lancia Thesis?????
β)Τα Stilo ειναι μηπως πουπουλα??
γ)Τι εχει να πει η ιταλικη αυτοκινητοβιομηχανια οταν η Mercedes SL 55AMG (φουλ ηλεκτονικα κοντα δυο τονοι κλπ)πιανει καλυτερες τιμες πλευρικων επιταχυνσεων απο μια Maseratti Spider????Υ.Γ. Δικια μου προτιμηση στα 20.000Ευρω θα ηταν 307 Xsi. Ποιο γρηγορο απο αλφα,φιατ, στριβει και ειναι και ελαφρα ποιοτικοτερο ενω σαφως υπερεχει του ομοσταυλου 206 .
-
Ο χρήστης gto250swb έγραψε:
Παντως μια και μιλησες,Vasilios, για βαρια αυτοκινητα με φουλ ηλεκτρονικα κλπ και εισαι και ιταλοφιλος τοτε σου εχω 2,3 ερωτησεις.ΟΚ, Κώστα, ακούω...
α)Τι ειναι η Lancia Thesis?????
Αποτυχημένη απόπειρα μια άλλοτε κραταίας φίρμας να ανακτήσει το prestige της. Για μένα η Lancia πέθανε μαζί με την Integrale.
β)Τα Stilo ειναι μηπως πουπουλα??
Με παρεξήγησες. Εγώ δήλωσα Ιταλόφιλος, όχι τιφόζι.
Το Stilo είναι ένα αυτοκίνητο βασισμένο σε ξεπερασμένο πρότυπο, δηλαδή στο Golf αντί για το Focus που είναι (κατά την όχι και τόσο ταπεινή γνώμη) το ορόσημο της κατηγορίας.
γ)Τι εχει να πει η ιταλικη αυτοκινητοβιομηχανια οταν η Mercedes SL 55AMG (φουλ ηλεκτονικα κοντα δυο τονοι κλπ)πιανει καλυτερες τιμες πλευρικων επιταχυνσεων απο μια Maseratti Spider????
Θα ήθελα να σοβαρευτούμε σε παρακαλώ...
Παρατηρήσεις του τύπου 'ο μπαμπάς μου μπορεί να δείρει τον μπαμπά σου' δεν νομίζω ότι προάγουν την συζήτηση. Το τι είναι, τι ήταν και τι μπορεί να είναι η Ιταλική Αυτοκινητοβιομηχανία, πρέπει να είναι κανείς ανιστόρητος για να μην το γνωρίζει.
Υ.Γ. Δικια μου προτιμηση στα 20.000Ευρω θα ηταν 307 Xsi. Ποιο γρηγορο απο αλφα,φιατ, στριβει και ειναι και ελαφρα ποιοτικοτερο ενω σαφως υπερεχει του ομοσταυλου 206 .
Πιο γρήγορο από Alfa, που;
Επιπλέον ο άνθρωπος ζητάει, αν κατάλαβα καλά, ένα αυτοκίνητο με κάποια εμφάνιση και το 307 με την μπροστινή όψη αγουροξυπνημένου ρινόκερου δεν νομίζω ότι καλύπτει αυτή την προδιαγραφή.
Νέο Αυτόκίνητο (έως 2000 κυβικά)