Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi S3 2006
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi S3 2006
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 33
    • 34
    • 9 / 34
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    97
    672
    899
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Ο χρήστης lkar έγραψε:

      Σε λευκό κάτι λέει

      Ακόμα και η μάσκα τύπου H.L. κρύβεται λίγο ...

      κοίτα χαρά ο γαλατααααααααιιιιιςςςς

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        technik last edited by

        **1.455 κιλά **

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nidosan last edited by

          Ο χρήστης elteo έγραψε:

          Σε λευκό κάτι λέει
          Ακόμα και η μάσκα τύπου H.L. κρύβεται λίγο ...

          κοίτα χαρά ο γαλατααααααααιιιιιςςςς

          Αν δεν παινέψεις το γάλα....εεεε....χρώμα σου.....

          ΟΚ, κι εγώ είχα γαλατάδικο πριν από αυτό που έχω τώρα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης technik έγραψε:
            **1.455 κιλά **

            Kαλό νούμερο. Ετσι όπως είναι τα πράγματα θα το θεωρούσα επιτυχία αν το πραγματικό βάρος είναι στα 1500 κιλά (που καταντήσαμε !)

            Το βάρος (και οι δυναμομετρήσεις) ορισμένων μοντέλων , μετρημένο από τον ίδιο φορέα ....

            Α3 TFSi Quattro ..... 1590
            Golf GTi ................ 1444
            Golf R32 .............. 1568 - 1625
            130i .................... 1447
            SLK 350 .............. 1548

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              Κάποιος παίζει με τα τούρμπο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                meco last edited by

                Ο χρήστης lkar έγραψε:
                Κάποιος παίζει με τα τούρμπο

                Tι εννοείς πάλι?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  technik last edited by

                  Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

                  **1.455 κιλά **

                  Kαλό νούμερο. Ετσι όπως είναι τα πράγματα θα το θεωρούσα επιτυχία αν το πραγματικό βάρος είναι στα 1500 κιλά (που καταντήσαμε !)

                  Το βάρος (και οι δυναμομετρήσεις) ορισμένων μοντέλων , μετρημένο από τον ίδιο φορέα ....

                  Α3 TFSi Quattro ..... 1590
                  Golf GTi ................ 1444
                  Golf R32 .............. 1568 - 1625
                  130i .................... 1447
                  SLK 350 .............. 1548

                  θεωρώ ότι τα κιλά κρατήθηκαν σε καλά επίπεδα...

                  να ναι καλά ο TFSI

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lkar last edited by

                    Ο χρήστης meco έγραψε:

                    Κάποιος παίζει με τα τούρμπο

                    Tι εννοείς πάλι?

                    είναι πολλά στον τροχό για 200 ονομαστικά

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      technik last edited by

                      κάτι είδα για καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι από αλλαγές στην χαρτογράφηση της ηλεκτρικής υποβοήθησης του τιμονιού:

                      http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=252&page_id=4163

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        omikrone3 last edited by

                        Α3 TFSi Quattro ..... 1590

                        αν ηταν ελαφρυτερο..απλα δε θα ταν premium(βλ 159,Ε90 κτλ)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          technik last edited by

                          Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
                          Α3 TFSi Quattro ..... 1590

                          αν ηταν ελαφρυτερο..απλα δε θα ταν premium(βλ 159,Ε90 κτλ)

                          αν και πάλι βαρύ είναι,

                          1.470 κιλά

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Η πρώτη γνωριμία του αγγλικού CAR λέει πως δεν αξίζει τη χρηματική διαφορά απο το GTi:

                            http://www.carmagazine.co.uk/first_driv ... 131&page=1

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης technik έγραψε:

                              Α3 TFSi Quattro ..... 1590

                              αν ηταν ελαφρυτερο..απλα δε θα ταν premium(βλ 159,Ε90 κτλ)

                              αν και πάλι βαρύ είναι,

                              1.470 κιλά

                              H Audi δίνει 1470 κιλά και ζυγίστηκε στα 1590 και το Sportback είναι ακόμα 30-40 κιλά πιο βαρύ.
                              Γι'αυτό λέω ότι αν το S3 είναι στα 1500 θα είναι επιτυχία.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                Η πρώτη γνωριμία του αγγλικού CAR λέει πως δεν αξίζει τη χρηματική διαφορά απο το GTi:

                                http://www.carmagazine.co.uk/first_driv ... 131&page=1

                                Καλά τους Αγγλάρες δεν τους εμπιστεύομαι και τόσο, δε μπορεί κάτι παραπάνω θα έχει να προσφέρει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kid last edited by

                                  Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

                                  Η πρώτη γνωριμία του αγγλικού CAR λέει πως δεν αξίζει τη χρηματική διαφορά απο το GTi:

                                  http://www.carmagazine.co.uk/first_driv ... 131&page=1

                                  Καλά τους Αγγλάρες δεν τους εμπιστεύομαι και τόσο, δε μπορεί κάτι παραπάνω θα έχει να προσφέρει.

                                  Παραπάνω σίγουρα έχει να προσφέρει, αυτό που λένει είναι ότι αυτό το παραπάνω δεν αξίζει τα τόσα παραπάνω

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Y
                                    yannislp last edited by

                                    Σορρυ αλλα το Ρ32 Γκολφ δεν εχει και αληθινη τετρακινηση και παραπλησιες επιδοσεις με το Σ3?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      popol-ros last edited by

                                      Ο χρήστης yannisLP έγραψε:
                                      Σορρυ αλλα το Ρ32 Γκολφ δεν εχει και αληθινη τετρακινηση και παραπλησιες επιδοσεις με το Σ3?

                                      αληθιμη τετρακινηση οχι

                                      επιδοσεις μπορει...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

                                        Η πρώτη γνωριμία του αγγλικού CAR λέει πως δεν αξίζει τη χρηματική διαφορά απο το GTi:

                                        http://www.carmagazine.co.uk/first_driv ... 131&page=1

                                        Καλά τους Αγγλάρες δεν τους εμπιστεύομαι και τόσο, δε μπορεί κάτι παραπάνω θα έχει να προσφέρει.

                                        απο τη στιγμη που το R32 ειναι καλυτερο απο το GTi, σιγουρα το S3 θα ειναι και αυτο καλυτερο απο το GTi.

                                        το ποσο καλυτερο και αν αξιζει τα λεφτα του θα το δουμε...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Το ίδιο σύστημα τετρακίνησης έχουν τα R32/S3, αν είναι 'αληθινό' ή ψευτικό ρωτήστε αυτούς που κάνουν τους χαρακτηρισμούς αυτούς.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Y
                                            yannislp last edited by

                                            Για να μην παρεξηγηθω απλα αναπαραγω το οτι και καλα μερικοι λενε το χαλντεξ ως ντεμι (ντεμεκ) ενω τα 3 διαφορικα (ιμπρεζα) ως αληθινο.

                                            Απλα νομιζα οτι το Ρ32 ειχε 3 διαφορικα οπως το ΡΣ4, Ιμπρεζα και Εβο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 9 / 34
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr