Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παει η ΚΑΝΤΙΝΑ στα ΛΙΜΑΝΑΚΙΑ....((((
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Παει η ΚΑΝΤΙΝΑ στα ΛΙΜΑΝΑΚΙΑ....((((
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 10 / 10
    Αντίλογος
    45
    196
    519
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kouk last edited by

      Ο χρήστης skullone έγραψε:
      Άρα, όλα όσα μας έλεγαν οι Στρατισσίνο, Καββαθάς, Δήμου κλπ για Τέλειες Διαδρομές πάνε στο πυρ το εξώτερον. Πολύ ωραία!

      Επειδή τα'χεις μπλέξει μάλλον.
      Η αντιρρήσεις είναι για ανθρωπους που θεωρούν οτι μπορούν να θέτουν σε κίνδυνο, με την οδήγησή τους, τους άλλους χρήστες του δρόμου.
      Και αυτό δεν το έχει πει κανείς ποτέ.

      Μην ερμηνεύεις, κατά το δοκούν, λόγια που έχουν ειπωθεί αλλά δεν έχουν καμιά σχέση με κόντρες και εξωπραγματική οδήγηση.

      Αν διάβαζες καλύτερα ΚΚ, θα θυμόσουν οτι κάπου μίλαγε για αμυντική οδήγηση και πολλή προσοχή στους άλλους οδηγούς γύρω μας. Οχι για μπασίματα με όλα στην κατηφορική της Κατεχάκη!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pathos last edited by

        Ο χρήστης skullone έγραψε:
        Είπε σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Octane ότι τα όρια ταχύτητας δεν χρησιμεύουν καθόλου στην οδική ασφάλεια και ότι η αργή οδήγηση είναι απλά ένα μέσο ελέγχου των μαζών. Διατείνεται μάλιστα - άκουσον άκουσον - ότι οδική ασφάλεια θα έχουμε μόνον αν οι οδηγοί εκπαιδευθούν σωστά και μάθουν να ελέγχουν το αυτοκίνητό τους κάτω από όλες τις συνθήκες... Τι αιρετικές απόψεις! Α, και είναι ΥΠΕΡ της γρήγορης οδήγησης. Στους ΔΡΟΜΟΥΣ και όχι μόνον στις πίστες.

        Συμφωνώ 100%. Όποτε πάω Βέλγιο, κυριολεκτικά εκεί ευχαριστιέμαι να οδηγώ/κυκλοφορώ!! Άριστοι δρόμοι, οι βέλγοι γενικώς το πατάνε πολύ* αλλά κινούνται πολύ προσεκτικά. ΠΑΝΤΑ δίνουν προτεραιότητα σε αυτόν που έρχεται απο δεξιά ή στον πεζό - ειδικά σε αυτόν. Τώρα όμως πάει να το άλλαξει το κράτος βάζοντας κάμερες, ενώ τους οδηγους θα τους χαρακτήριζα τουλάχιστον ως πολύ καλούς...

        *Δεν υπερβάλλω καθόλου, πραγματικά πάνε γρήγορα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tazz last edited by

          007, φίλε μου, ν' αγιάσει το πληκτρολόγιό σου. Respect από μένα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skullone last edited by

            Ο χρήστης kouk έγραψε:

            Άρα, όλα όσα μας έλεγαν οι Στρατισσίνο, Καββαθάς, Δήμου κλπ για Τέλειες Διαδρομές πάνε στο πυρ το εξώτερον. Πολύ ωραία!

            Επειδή τα'χεις μπλέξει μάλλον.
            Η αντιρρήσεις είναι για ανθρωπους που θεωρούν οτι μπορούν να θέτουν σε κίνδυνο, με την οδήγησή τους, τους άλλους χρήστες του δρόμου.
            Και αυτό δεν το έχει πει κανείς ποτέ.

            Μην ερμηνεύεις, κατά το δοκούν, λόγια που έχουν ειπωθεί αλλά δεν έχουν καμιά σχέση με κόντρες και εξωπραγματική οδήγηση.

            Αν διάβαζες καλύτερα ΚΚ, θα θυμόσουν οτι κάπου μίλαγε για αμυντική οδήγηση και πολλή προσοχή στους άλλους οδηγούς γύρω μας. Οχι για μπασίματα με όλα στην κατηφορική της Κατεχάκη!

            Δεν τα έχω μπλέξει καθόλου. Απλώς, δε μου αρέσει η γενίκευση 'α, αυτός παραδέχεται ότι οδηγεί γρήγορα, άρα είναι κοντράκιας, κάφρος, επιδειξίας κλπ.' Τέτοιου είδους νοοτροπίες μας φτάσανε εκεί που φτάσαμε, να ξεκληρίζεται κάθε χρόνο μια κωμόπολη στους δρόμους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης kouk έγραψε:
              ... Οχι για μπασίματα με όλα στην κατηφορική της Κατεχάκη!

              Σιγά τα ωά ... βάλε μας κανα δύσκολο ρε Νίκο ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fiestapower last edited by

                Ο χρήστης 007 έγραψε:

                Μαλιστα. Να ρωτησω, καινουργια καραμελα ειναι αυτο τωρα για να δικαολογησουμε την γρηγορη οδηγηση στον δρομο οτι και καλα ολα τα γρηγορα αυτοκινητα ειναι γρηγορα για τον δρομο και οχι για την πιστα? Ενδιαφερον αποψη η οποια επετρεψε μου να πω οτι κατα τη γνωμη μου ειναι λαθος. Και αυτο γιατι νομιζεις λαθος. Ολες οι sport κατασκευες προοριζονται για την πιστα μιας και εκει ειναι που βλεπεις τις πραγματικες δυνατοτητες του αυτοκινητου σου. Ποιος σου εχει δωσει το δικαιωμα εσυ να καθεσαι και να δοκιμαζεις ειτε τα χερια σου ειτε το αμαξι σου στο δρομο? Εγω παντως οχι. Μονος σου το εχεις παρεις και θετεις και σε κινδυνο και μενα και τους υπολοιπους που κυκλοφορουν. Δλδ μια elise πχ πρεπει την απολαμβανεις στο δρομο και οχι στην πιστα?
                Λες οτι :
                ''Εγώ ξέρω ότι όλα τα αυτοκίνητα, γρήγορα ή μη, προορίζονται για τους δρόμους και ο καθένας κανονίζει την πορεία του, βάσει των ικανοτήτων του (πρωτίστως) και των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου του - και μάλιστα για την πάρτη του.
                Οχι φιλε μου δεν καθοριζει ο καθενας την πορεια του οπως θελει αλλα την καθοριζει με το να σεβεται και τους αλλους γυρω του. Η ελευθερια σου σταματαει εκει που ξεκιναει η ελευθερια του αλλου και etc...

                Επισης σε καποια φαση λες για την οδηγηση σε ενα ωραιο τοπιο και οτι το απολαμβανεις κλπ...Πως ακριβως το απολαμβανεις πηγαινωντας γ****ντας που κανονικα πρεπει να εισαι 100% προσηλωμενος σε αυτο που κανεις? Θα το απολαυσεις πηγαινωντας με μια σεβαστη ταχυτητα, ασφαλες κλπ απολαμβανοντας το αμαξι σου σε πληρη αρμονια με σενα τον οδηγο και το περιβαλλον γυρω σου. Υποψην η σβελτη οδηγηση δεν παει να πει οτι ειναι η γρηγορη οδηγηση.

                Eδώ φίλε 007 χάνεις το μέτρο της λογικής και επιχειρηματολογείς άστοχα για να επιβάλλεις λαϊκιστικά την άποψη σου, και φυσικά σύμφωνα με τα λεφόμενα σου, δύσκολα θα αλλάξεις άποψη εκτός και αν διαφέρεις από τους υπόλοιπους.

                Θα γίνω και εγώ λαϊκιστής και θα σου απαντήσω ακόμα απλοϊκότερα.

                Ας πούμε ότι εσύ αγοράζεις ένα Golf GTi, το σημερινό best seller της κατηγορίας. Πληρώνεις τα 30.000 ευρώ, και το παίρνεις στην κατοχή σου. Διανύεις τα 20.000 πρώτα χιλιόμετρα τον πρώτο χρόνο, κατά την διάρκεια των οποίων δεν πιέζεις το αυτοκίνητο στα όρια του και αποφασίζεις ότι θα το κάνεις εντός πίστας. Επισκέπτεσαι 3 φορές τα Μέγαρα, φθείρεις αισθητά το αυτοκινητο σου σαπουνιάζοντας λάστιχα, βράζοντας λάδια τουρμπίνες κλπ, και εντέλει έχεις διανύσει το πολύ 100 χλμ εντός πίστας (αν αντέξεις).

                Ταυτόχρονα, το όχημα υποφέρει, καθώς είναι στημένο για ΔΡΟΜΟ, και όχι για πίστα, κάνοντας σε να αναρωτιέσαι γιατί γέρνει τόσο, γιατί το 106 με τα 122 ψωροάλογα μπροστά σου εξαφανίζεται στο σύμπλεγμα Κ8-Κ9 κλπ.

                -Ποιο το νόημα της αγοράς σου?
                -Νομίζεις ότι αρκούν τα 100 χλμ εντός πίστας να μάθεις να οδηγάς στο όριο?

                Μιλάς για Lotus Elise, μια καθαρόαιμη σπορ κατασκευή, ΝΑΙ, αυτή δεν υποφέρει στην πίστα. Υποφέρει όμως το Golf σου, που στήθηκε για να μπαίνει ρυθμίσιμα και φέτες σε επαρχιακά στροφιλίκα ημι-πατημένα, καμπές εθνικών κλπ. Εκεί που το Golf σου σχεδιάστηκε για να λειτουργέι σωστά, εκεί που πρέπει να πας τέζα για να μάθεις τα πατήματα και να αξιοποιήσεις τα +10000 που έδωσες από την έκδοση FSI, εκεί είναι που θα το αφήσεις αναξιοποίητο με την νοοτροπία σου. Με αυτά τα +10000 θα είχες αγοράσει ένα κάρτ που θα το χαιρόσουν ανέξοδα στην πίστα, και θα είχες αγοράσει και λάπτοπ, φωτογραφική, μετοχές κ.α.

                Τώρα, όσον αφορά αυτά που λέει ο Skullone περι τουρισμού έχει απόλυτο δίκιο. Εκφανση τουρισμού θεωρείται να μπαίνεις φέτες σε νέες διαδρομές και να φτάνεις γρήγορα (αρκεί φυσικά να ξέρεις που θα πατήσεις σε μια στροφή, να ξέρεις να βλέπεις μακριά, να υπολογίζεις από την είσοδο τη φύση της, πότε θα προσπεράσεις κλπ) εξού και ο ορισμός Grand Tourisme! Και φυσικά, αν δείς ένα ωραίο τοπίο μπορείς κάλλιστα να σταματήσεις, δεν είναι ανάγκη να κοιτάς καθώς οδηγάς....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tazz last edited by

                  Ο χρήστης fiestapower έγραψε:
                  Εκφανση τουρισμού θεωρείται να μπαίνεις φέτες σε νέες διαδρομές και να φτάνεις γρήγορα (αρκεί φυσικά να ξέρεις που θα πατήσεις σε μια στροφή, να ξέρεις να βλέπεις μακριά, να υπολογίζεις από την είσοδο τη φύση της, πότε θα προσπεράσεις κλπ) εξού και ο ορισμός Grand Tourisme! Και φυσικά, αν δείς ένα ωραίο τοπίο μπορείς κάλλιστα να σταματήσεις, δεν είναι ανάγκη να κοιτάς καθώς οδηγάς....

                  Φάσκεις και αντιφάσκεις, αγαπητέ (δες τα bold). Πώς θα ξέρεις πού θα πατήσεις σε μια νέα διαδρομή; Και άντε, πες ότι μαντεύεις το apex, διαβάζοντας τα πέριξ του δρόμου (δέντρα, κολώνες κ.λπ. - άρα μοιράζεις την προσοχή σου). Την κλίση που μπορεί να αλλάξει απροειδοποίητα; Τη μειωμένη πρόσφυση από ένα μπάλωμα; Τον πάγο που μπορεί να έχει πιάσει σε μια σκιά το χειμώνα; Αν εσύ, με τέτοιες συνθήκες, και σε άγνωστο σε σένα δρόμο, επιμένεις να μπαίνεις φέτες, θα μου επιτρέψεις να εύχομαι να μη συναντηθούν οι δρόμοι μας

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    manosk last edited by

                    Το πρόβλημα της Ελλάδας είναι ότι διδαχθήκαμε τον Σοσιαλισμό, τον Καπιταλισμό και την Οδήγηση από Έλληνες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      emmanoyhl last edited by

                      Είτε το θέλουμε είτε όχι κάθε μοντέλο έχει φτιαχτεί να κάνει καλά κάποιες δουλείες και όχι όλες. Δεν είναι δυνατόν εξάλλου να είναι καλό παντού όταν υπάρχουν τόσες παράμετροι και μάλιστα αντικρουόμενες. Το στήσιμο των αναρτήσεων κατά κανόνα είναι ακατάλληλο για πίστα μια και στο δρόμο έχουν να αντιμετωπίσουν ένα πολύ ποιο αφιλόξενο περιβάλλον από την άσφαλτο χαρτί της πίστας.
                      Επίσης δεν είναι κακό κάθε άλλο μάλιστα να δοκιμάζεις πράγματα (όχι φυσικά χειροφρενιές προς τέρψη όσων σε παρακολουθούν!!! ) σε γνωστούς δρόμου με ορατότητα ικανή ώστε να μην κινδυνεύεις αλλά πάντα μένοντας μέσα στην λωρίδα σου εκμεταλλευόμενος την πλήρως αλλά όχι όλο το πλάτος του δρόμου. Δεν είναι για μένα αυτοσκοπός οι μεγάλες ταχύτητες όσο η αναζήτηση των ορίων των δικών σου αλλά και του αυτοκινήτου σου. Καλό θα ήταν να υπάρχει εύκολη πρόσβαση σε πίστες παντού αλλά δεν πετάμε στα σύννεφα ούτε είμαστε όλοι κάτοικοι Αθηνών ή Σερρών τι να κάνουμε. Είμαστε αναγκασμένοι να βελτιωνόμαστε όσο μπορούμε είτε με μετεκπαίδευση (τύπου safetruck) ή εκμεταλλευόμενοι κάθε δυνατότητα που μας δίνουν οι κοινοί δρόμοι. Ευτυχώς τουλάχιστον στην επαρχία υπάρχουν πολλές καλές και ασφαλείς διαδρομές με εύκολη επίσης πρόσβαση που μπορούν να βοηθήσουν όποιον επιθυμεί να μάθει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        msamaro last edited by

                        Kαταρχάς διαφωνώ με την άποψη που έχει εκφραστεί πολλές φορές και λέει 'Αν αισθάνεσαι γρήγορος, πήγαινε τρέξε σε αγώνες!'. Μακάρι να είχαμε όλοι τα λεφτά να τρέχαμε σε αγώνες αλλά δυστυχώς δεν φτάνουν. Στην περίπτωση που κάποιος έχει τα λεφτά για αγώνες αλλά προτιμά να κοντράρεται στους δρόμους, τότε για μένα είναι βλάκας.

                        Άποψη μου είναι ότι η αλήθεια είναι κάπου στην μέση, όπως πάντα...

                        Αν κάποιος με ρωτήσει: 'Είναι σωστό να 'τρέχει' κάποιος σε δημόσιο δρόμο?' Τότε θα του απαντήσω πως φυσικά δεν είναι σωστό. Αν όμως με ρωτήσει αν εγώ 'τρέχω' σε δημόσιο δρόμο τότε θα του απαντήσω, πως ναι δυστυχώς 'τρέχω'.

                        Βάζω το τρέχω σε εισαγωγικά γιατί είναι μία σχετική έννοια. Εγώ όταν τρέχω πάω όσο πιο γρήγορα προσπαθώντας να μην πέρνω καθόλου ρίσκα. Άλλος μπορεί όταν τρέχει να πηγαίνει με την ταυτότητα στο στόμα... Για την μάνα μου, τρέχω σημαίνει πάω απλά σβέλτα... Επίσης το δικό μου τρέχω χωρίς ρίσκα, μπορεί να σημαίνει πάω κομμάτια για μία φίλη μου άσχετη από οδήγηση.

                        Το συμπέρασμα για μένα είναι ότι δεν είναι σωστό να πέρνεις ρίσκα σε δημόσιο δρόμο. Επίσης όποιος από εδώ μέσα υποστηρίζει ότι δεν 'τρέχει' ποτέ με το αυτοκίνητο είναι υποκριτής.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          krusenstern last edited by

                          Ο χρήστης manosk έγραψε:
                          Το πρόβλημα της Ελλάδας είναι ότι διδαχθήκαμε τον Σοσιαλισμό, τον Καπιταλισμό και την Οδήγηση από Έλληνες.

                          Τάδε έφη ποιος?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                            Το πρόβλημα της Ελλάδας είναι ότι διδαχθήκαμε τον Σοσιαλισμό, τον Καπιταλισμό και την Οδήγηση από Έλληνες.

                            Τάδε έφη ποιος?

                            Μπαμπηςςς!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              manosk last edited by

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                fiestapower last edited by

                                Ο χρήστης tazz έγραψε:

                                Εκφανση τουρισμού θεωρείται να μπαίνεις φέτες σε νέες διαδρομές και να φτάνεις γρήγορα (αρκεί φυσικά να ξέρεις που θα πατήσεις σε μια στροφή, να ξέρεις να βλέπεις μακριά, να υπολογίζεις από την είσοδο τη φύση της, πότε θα προσπεράσεις κλπ) εξού και ο ορισμός Grand Tourisme! Και φυσικά, αν δείς ένα ωραίο τοπίο μπορείς κάλλιστα να σταματήσεις, δεν είναι ανάγκη να κοιτάς καθώς οδηγάς....

                                Φάσκεις και αντιφάσκεις, αγαπητέ (δες τα bold). Πώς θα ξέρεις πού θα πατήσεις σε μια νέα διαδρομή; Και άντε, πες ότι μαντεύεις το apex, διαβάζοντας τα πέριξ του δρόμου (δέντρα, κολώνες κ.λπ. - άρα μοιράζεις την προσοχή σου). Την κλίση που μπορεί να αλλάξει απροειδοποίητα; Τη μειωμένη πρόσφυση από ένα μπάλωμα; Τον πάγο που μπορεί να έχει πιάσει σε μια σκιά το χειμώνα; Αν εσύ, με τέτοιες συνθήκες, και σε άγνωστο σε σένα δρόμο, επιμένεις να μπαίνεις φέτες, θα μου επιτρέψεις να εύχομαι να μη συναντηθούν οι δρόμοι μας

                                Αρκεί να είσαι πάντα ένα κλικ κάτω από το όριο και με σωστές γραμμές για να έχεις την ασφάλεια του απροόπτου, και ταυτόχρονα εκμεταλλεύεσαι το δρόμο αφήνοντας να χωράει ένα φαρύ όχημα από το απέναντι ρεύμα, τότε μπορείς να θεωρήσεις ότι μπαίνεις 'φέτες' και προσεκτικά ταυτόχρονα.
                                Και βέβαια υπερέβαλα για ένα άγνωστο στροφιλίκι, αλλά η 2η και μετά επίσκεψη σε ίδιες συνθήκες σου επιτρέπει να κινηθείς με σχετική ασφάλεια στα 9/10 πιστεύω - πάντα αν ξέρεις τι κάνεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • nasos
                                  nasos last edited by

                                  'Επαναφορά' λοιπόν...

                                  Ο Κώστας, ο γνωστός καντινιέρης στα Λιμανάκια, άνοιξε νέο μαγαζί εδώ και λίγες μέρες στο χώρο της πρώην Express Service στην Αγία Μαρίνα. Δεν έχει καμία σχέση σαν χώρος και φιλοσοφία με την καντίνα στα Λιμανάκια, πολύ πιο ωραίος, άνετος και μακρία από τη βαβούρα, αλλά βλέπεις τουλάχιστον γνώριμους ανθρώπους.

                                  Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! ™

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tazz last edited by

                                    Ο χρήστης nasos έγραψε:
                                    'Επαναφορά' λοιπόν...

                                    Ο Κώστας, ο γνωστός καντινιέρης στα Λιμανάκια, άνοιξε νέο μαγαζί εδώ και λίγες μέρες στο χώρο της πρώην Express Service στην Αγία Μαρίνα. Δεν έχει καμία σχέση σαν χώρος και φιλοσοφία με την καντίνα στα Λιμανάκια, πολύ πιο ωραίος, άνετος και μακρία από τη βαβούρα, αλλά βλέπεις τουλάχιστον γνώριμους ανθρώπους.

                                    Ωχ, ωχ, ωχ, σε εκείνο το σημείο υπάρχει τριπλή διασταύρωση και 'περίεργο' φανάρι. Ελπίζω να μην αρχίσουν να 'στήνονται' στο φανάρι, γιατί σε εκείνο το σημείο ειδικά έχουν γίνει αμέτρητα ατυχήματα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      skye last edited by

                                      yo στην καντινα λοιπον

                                      καντινα = η ακροπολη του συγχρονου ελληνισμου

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 6
                                      • 7
                                      • 8
                                      • 9
                                      • 10
                                      • 10 / 10
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr