-
Καγκουριά, ΙΜΗΟ....
-
Ο χρήστης Spanti έγραψε:
όχι ακόμα...να σου πω την αλήθεια...είμαι ανάμεσα σε 350 Ζ(για πιο φθηνά) και Ζ4 Μ(για πιο ακριβά)......βλέπουμε350Ζ...;
Μη μας ξενερώνεις έτσι...
Αν θες να πάρεις ιαπωνικό πισωκίνητο με αισθητική manga, γιατί δεν παίρνεις το RX8 Cosmo; Είναι λίγο πιο αργό από το 350, με παρόμοια αισθητική και στυλ, καλύτερα πλαστικά και ΠΟΛΥ φτηνότερο!!! Και από κατανάλωση πάνω κάτω στα ίδια είναι... 1600 κιλά είναι αυτά.
Στην τελική πάρε την 3λιτρη Ζ4... -
Αν και σιχαινομαι την Z4 επειδη χωραει μονο κοντους, θα ριξω εκει την ψηφο μου διοτι η σχεση αξια/αγορα ειναι κλασεις ανωτερη απο αυτην της gayman
-
Φίλε Mango πόσο ύψος έχεις...εγω που είμαι 1,90 μια χαρά χώρεσα και ήμουν και άνετα στην Ζ4...στα μόνα που έχω συναντήσει πρόβλημα είναι στο S2000 και λίγο στο ΜΧ 5
-
new TT 3.2 quattro...!!!χεχεχεχεχεχε! σας μπερδεψα?
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
350Ζ...;
Μη μας ξενερώνεις έτσι...
Αν θες να πάρεις ιαπωνικό πισωκίνητο με αισθητική manga, γιατί δεν παίρνεις το RX8 Cosmo; Είναι λίγο πιο αργό από το 350, με παρόμοια αισθητική και στυλ, καλύτερα πλαστικά και ΠΟΛΥ φτηνότερο!!! Και από κατανάλωση πάνω κάτω στα ίδια είναι... 1600 κιλά είναι αυτά.
Στην τελική πάρε την 3λιτρη Ζ4...Χαχαχαχαχχαα. Έλεος.
Παρόμοια αισθητική; Παρόμοια κατανάλωση; Λίγο πιο αργό;(στο 0-100 μόνο)Στο θέμα μας τώρα,κανένα απο τα δυο δε θα έπαιρνα. Τουλάχιστον στις εκδόσεις αυτές. Αν σου αρέσει πιο πολύ η Cayman δώσε παραπάνω για τα καθίσματα και άσε τα Xenon και τις 18άρες. Απο την άλλη υπάρχει και το μπλοκέ στην Μ.
-
Να δεις τι ωραία που θα γελάσει (αυτός που το πάρει) όταν διαπιστώσει ότι έδωσε 55 χήνες για ένα Nissan...
Σίγουρα το 350 είναι πιο γρήγορο από το RX, αλλά όχι τόσο ώστε να δικαιολογεί τα 20.000 (!!!!!!!!!!) ευρώ που αξίζει παραπάνω.
Και τα δύο έχουν μέση κατανάλωση γύρω στα 16-17 λίτρα/10 χλμ, ενώ από αισθητική τι παραπάνω προσφέρει...; Τα πλαστικά του πάντως είναι πολύ καλύτερα...
Και επιμένω για να μην ξεφεύγουμε και από το θέμα... 55.000 έχει και η 3λιτρη Ζ4.
Αναρωτιέμαι με ποιά λογική θα προτιμήσει κάποιος το 350 από την συγκεκριμένη Ζ4; Στην τελική ένα μπλοκέ aftermarket πόσο έχει...; -
Αυτός που δεν θέλει κάμπριο και/ή θέλει exclusivity θα αγοράσει το νισσάν.
-
Μεταξύ των δύο Z4M. Και πιο ωραία αισθητικά και πιο ολοκληρωμένη - με τις δικές μου προτεραιότητες - και με καλύτερη σχέση κόστους/ωφελείας.
-
Ντερμπι με τα ολα του! Εκανα μια μικρη 'βολτα' στο mobile.de και ειδα οτι παιζουν στα ιδια επιπεδα απο τιμες, αλλα οι Ζ4 εχουν ελαχιστα χιλιομετρα. Ειναι και τα 2 καταπληκτικα αυτοκινητα. Μπλοκε μπαινει στην Cayman?
-
Z4 M από εμένα, αλλά η Cayman δεν μπορεί να αγνοηθεί από κανένα φίλο της αυτοκίνησης
Τα περί Gayman,χειρότερης Πόρσε παραγωγής κ.ά τα ακούω βερεσέ...
-
Λευτέρη υπήρχε πρόβλεψη να μπει μπλοκέ στην Cayman αλλά το τμήμα μάρκετινκ της Porsche δεν άφησε να μπει. Οπότε υποθέτω ότι θα είναι πολύ εύκολο να μπει after-market.
-
Τωρα σοβαρα μιλαμε για τιμες και χρηματα σε αυτοκινητα τετοιου επιπεδου?
-
ΔΓ/ΔΑ απο μενα.
Σε 1:18 παντως περιμενω να παρω κ τις 2.. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Να δεις τι ωραία που θα γελάσει (αυτός που το πάρει) όταν διαπιστώσει ότι έδωσε 55 χήνες για ένα Nissan...
Σίγουρα το 350 είναι πιο γρήγορο από το RX, αλλά όχι τόσο ώστε να δικαιολογεί τα 20.000 (!!!!!!!!!!) ευρώ που αξίζει παραπάνω.Μιλάς μόνο για την καθόλου διαστρεβλωμένη αγορά της Ελλάδας φαντάζομαι. Ε, λοιπόν για την τιμή στο εξωτερικό, κόψε τα περίπου 15-20Κ που καρπώνεται το κράτος και κάνε έτσι τη σύγκριση...
-
Cayman γιατί δεν μου αρέσει να οδηγώ καθήμενος στον πίσω άξονα (Z4) και το καπώ (Ζ4) θα το ήθελα ποιο μαζεμένο!.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Να δεις τι ωραία που θα γελάσει (αυτός που το πάρει) όταν διαπιστώσει ότι έδωσε 55 χήνες για ένα Nissan...
Σίγουρα το 350 είναι πιο γρήγορο από το RX, αλλά όχι τόσο ώστε να δικαιολογεί τα 20.000 (!!!!!!!!!!) ευρώ που αξίζει παραπάνω.Μιλάς μόνο για την καθόλου διαστρεβλωμένη αγορά της Ελλάδας φαντάζομαι. Ε, λοιπόν για την τιμή στο εξωτερικό, κόψε τα περίπου 15-20Κ που καρπώνεται το κράτος και κάνε έτσι τη σύγκριση...
Για την τιμή της Porsche δεν ευθύνεται το ελληνικό 'κράτος', αφού το ίδιο ποσοστό είναι τα τέλη ταξινόμησης και στα δύο μοντέλα
-
Ο χρήστης Nick έγραψε:
Cayman γιατί δεν μου αρέσει να οδηγώ καθήμενος στον πίσω άξονα (Z4) και το καπώ (Ζ4) θα το ήθελα ποιο μαζεμένο!.το εχω πει και εγω αυτο
με το Ζ4 δεν πετας 'κωλο'
πετας 'καμπινα' -
Ο χρήστης skye έγραψε:
Cayman γιατί δεν μου αρέσει να οδηγώ καθήμενος στον πίσω άξονα (Z4) και το καπώ (Ζ4) θα το ήθελα ποιο μαζεμένο!.
το εχω πει και εγω αυτο
με το Ζ4 δεν πετας 'κωλο'
πετας 'καμπινα' -
ντέρμπι??? ΒΜW Z4 M coupe VS Porsche Cayman 2,7