-
Αν και έχουμε γίνει προ πολλού off topic,η 2,0Τ είναι πολύ γρήγορη.
Τα 195 τα είδα για πλάκα με 6η...
Το ESP κάνει υπερωρίες στη φάση της επιτάχυνσης,με κρύα λάστιχα,ακόμη και με 3η στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.
Το μοτέρ έχει ανύπαρκτο turbo lag και η δύναμή του είναι πολύ αισθητή μετά τις 1700 σαλ (το test drive είχε μόλις 230 km στο οδόμετρο).
Πιό πολλά σε 8 εβδομάδες... -
Η τιμή της 2.0Τ είναι εξαιρετική γιατί με αυτά τα χρήματα δεν παίρνεις παρα ενα καλα εξοπλισμένο BMW 316 η AUDI A4 1.6. Οσο αφορά σαν κατασκευή (ποιότητα υλικών, συναρμολόγηση)δεν υστερεί και πολύ ενώ το σασί είναι κυριολεκτικά από άλλο πλανήτη με την στιβαρότητα και το δέσιμο που έχει (κάποτε πλεονέκτημα των Γερμανών!! ). Φυσικά θα το προτιμούσα γιατί εκτός από δυναμη που έχει τώρα το αυτοκίνητο έχει πλέον και αναγνωρισμένη ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης.
-
ναι εχουμε ξεφυγει λιγακι,το μονο που με χαλα ειναι που εχει μεγιστη ισχυ στις 5000σαλ-καλα ντιζελ ειναι?-
απο επιδοσεις λογικο ειναι πεταει μιας και εχει 42 (ονομαστικους)ιππους και 9κιλα ροπης παραπανω ,απο οτι καταλαβα τα χιλιομετρα θα ερχοντε πολυ γρηγορα και ειδικα προς την τελικη θα φαινεται περισσοτερο αυτο μιας και η 1,8 προς το τελος τα χιλιομετρα αργουν λιγο
το λαγκ δηλωνει απων μιας και εχει μεγαλη σχετικα συμπιεση συν του οτι εχει μια ειδικα σχεδιασμενη τουρμπινα
-
Ο χρήστης jimded έγραψε:
ναι εχουμε ξεφυγει λιγακι,το μονο που με χαλα ειναι που εχει μεγιστη ισχυ στις 5000σαλ-καλα ντιζελ ειναι?-απο επιδοσεις λογικο ειναι πεταει μιας και εχει 42 (ονομαστικους)ιππους και 9κιλα ροπης παραπανω ,απο οτι καταλαβα τα χιλιομετρα θα ερχοντε πολυ γρηγορα και ειδικα προς την τελικη θα φαινεται περισσοτερο αυτο μιας και η 1,8 προς το τελος τα χιλιομετρα αργουν λιγο
το λαγκ δηλωνει απων μιας και εχει μεγαλη σχετικα συμπιεση συν του οτι εχει μια ειδικα σχεδιασμενη τουρμπινα
Το μοτέρ ανεβάζει άνετα 6200 χωρίς όμως ξεσπάσματα.Οι 165 ίπποι στις 5000 σαλ είναι παρόντες γι'αυτό και οι μεσαίες στροφές είναι το στοιχείο του.Πρακτικά το τράβηγμα είναι δυνατό εως πολύ δυνατό απο τις 1800-2000 στροφές.Στην καθημερινή οδήγηση αυτό είναι το άκρον άωτον της ευχαρίστησης.Σίγουρα μετά τις 5500 δεν γίνεται V-TEC,αντίθετα πέφτει λίγο,αλλά ποιός νοιάζεται όταν έχεις δύναμη σε όλο σχεδόν το υπόλοιπο φάσμα;
Πάντως απο τις 1000-1600 σαλ δεν διαφέρει σημαντικά στο τράβηγμα απο τον 1,8 16V,μ'άλλα λόγια αρπάζει σχετικά καλά.
Περιμένω και το test των 4Τ γιατί κάπου πήρε το μάτι μου πρίν 1 μήνα μια ασημί Laguna με το αυτοκόλλητο στην πόρτα,παρέα με δυό MR2 στην ευθεία της Θήβας στον παράδρομο...;) -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Θα επεκταθώ λίγο εγώ στο θέμα καθώς το γνωρίζω πού καλά λόγω ό,τι πάνω κάτω αυτή είναι η δουλειά μου.Η Ελληνική αντιπροσωπεία είναι υπεύθυνη όχι για την τιμή, αλλά για το πακέτο του εξοπλισμού που είναι εφοδιασμένα τα αυτοκίνητα.Τα ''Ελληνικά RENAULT''είναi από τα καλύτερα σε εξοπλισμό RENAULT της Ευρώπης.Υπάρχουν και MEGANE για άλλες αγορές που δεν έχουν ούτε A/C.Δεν νομίζω να θέλει κανείς τέτοιο αυτοκίνητο πια στην Ελλάδα.Η τιμή του βασικού μοντέλου ξεκινάει από 14900 ΕURO και όπως ξέρεις περιλαμβάνει τα πάντα απου μπορεί να έχει ένα σύγχρονο ασφαλές αυτοκίνητο.
Για τις εγγυήσεις τώρα.
Τα RENAULT έχουν 2 χρόνια εγγύηση σε όλη την Ευρώπη.Πρεπει να ξέρεις ό,τι η εγγύηση δεν τελειώνει στα 2 χρόνια αλλά επεκτείνεται με συμετοχή της εταιρίας μέχρι τα 3.
Επίσης οι καταλύτες έχουν εγγύηση έως τα 5 χρόνια η 70000χλμ, όποιο έρθει πρώτο.
Αισθητήρες λ και εγκέφαλοι 3 χρόνια.
Δηλαδή δεν τελειώνει τίποτα στα 2 χρόνια.
Πολλές εταιρίες δίνουν στην Ελλάδα εγγύησεις και πάνω από 2 χρόνια αλλά πολλές φορές δεν είναι εργοστασιακή.Παράδειγμα η OPEL.Από την μία δίνει εγγύηση 6 χρόνων αν δεν κάνω λάθος στα μηχανικά μέρη και από την άλλη θεωρεί τα μπουζί και τα ηλεκτρικό κομμάτι του αυτοκινήτου, μη μηχανικό και δεν του δίνει την παραπάνω εγγύηση.Επίσης γνωρίζω ό,τι η εγγύηση των OPEL δεν είναι εργοστασιακή για πέρα από την διετία και η OPEL στην ουσία δεν την δέχεται πέρα απο τα όρια της Eλλάδας και δεν δεσμεύεται από αυτή, αν ο πελάτης διεκδικησει κάτι από το εργοστασίο, μετά τα 2 χρόνια.
Αλλα και άλλες εταιρίες έχουν τέτοιους όρους για να τηρηθεί η παράπάνω εγγύηση, που στην ουσία την καθιστούν ασύμφορη.
Γνωρίζω πολύ καλά το θέμα εγγυήσεων της RENAULT και μπορώ να σου πω ό,τι μάλλον είναι στην κορυφή εξυπηρέτησης αυτή την στιγμή στην Ελλάδα.Γνώμη μου για τον εξοπλισμό των Ρενώ μιας και είμαι ήδη κάτοχος Laguna:
Τα Renault έχουν αρκετά καλο εξοπλισμό στις base εκδόσεις και χαμηλό σχετικά στις top.
Ετσι λοιπόν αυτή τη στιγμή η έκδοση Expression της Laguna II 1,8 κοστίζει 7200000 περίπου με έπίπεδο που αγγίζει την έκδοση Dynamique αν εξαιρέσει κανείς το ESP και τις ζάντες 17'.Παρόλα αυτά συνεχίζει να είναι πολύ ακριβότερη απο τον ανταγωνιστή που λέγεται Mondeo χωρίς να προσφέρει ουσιαστικά κάτι παραπάνω στον εξοπλισμό πλήν των 8 αερόσακων.
Κάτι άλλο τώρα:
Εισάγει την 2,0 turbo με σκοπό να ανταγωνιστεί τα A4,Passat ή και τις C-Class ακόμη χωρίς να την διαφοροποιεί απο τις κατώτερες εκδόσεις σε θέματα εξοπλισμού.Δεδομένου οτι ο χαρακτήρας της Λαγκούνα είναι του 'δρομέα μεγάλων αποστάσεων' θάπρεπε τουλάχιστον να εξοπλίζει στάνταρ π.χ. την turbo με cruise control,προβολείς ξένον (οι νορμάλ είναι παντελώς ανεπαρκείς στη μεσαία σκάλα) καθώς και με άλλα στοιχεία πολυτέλειας και ανέσεων ώστε να την κάνει να διαφοροποιηθεί απο τα ασθενέστερα μοντέλα,βλέπε δερμάτινο σαλόνι-δέρμα αλκαντάρα (στάνταρ στις turbo dynamique του εξωτερικού το τελευταίο).
Τέλος ο περιβόητος αισθητήρας της πίεσης των ελαστικών είναι εξτρά στην έκδοση 2,0 Τurbo ενώ είναι στάνταρ στις εκδόσεις με τους μικρότερους κινητήρες.... .
Αλήθεια που είναι τα κουρτινάκια των πίσω επιβατών στις εκδόσεις dynamique?Γιατί υπάρχουν στις κατώτερες Εχpression?Πρέπει τα δικά μου τα μωρά να τα καίει ο ήλιος επειδή ο πατέρας τους διάλεξε ESP και ζάντες 17'????
Αν ήθελε επίσης να γεμίσει ο τόπος 2,0Τ θα έβαζε ως στάνταρ κάποια απο τα στοιχεία αυτά,ή θα τα έβαζε πακέτο με κάτι ακόμη ώστε να πετύχει χαμηλότερες σχετικά τιμές (τέτοια πακέτα υφίστανται στην αγορά της Γερμανίας για παράδειγμα).
Τέλος υπάρχουν οι εκδόσεις Privilege και Initiale οι οποίες είναι ακόμη καλύτερα εξοπλισμένες και διακοσμημένες απο την ελληνική Dynamique (να πώς θα μπορούσε να ανταγωνιστεί το Α4 ή και την C-Class ακόμη...)
Ολα αυτά δηλώνουν,κατά τη γνώμη μου,τον κάπως πρόχειρο σχεδιασμό της ελληνικής αντιπροσωπίας όσον αφορά τον συνδυασμό εξοπλισμού τιμής και κυλινδρισμού,καθώς ακόμη και την έλλειψη σοβαρού οράματος ή και εμπιστοσύνης για το συγκεκριμένο μοντέλο στον δύσκολο στίβο της Ελληνικής αγοράς...
Το σίγουρο λοιπόν είναι οτι δεν φτάνουν τα 5 αστέρια του Euroncap,αλλά χρειάζονται και άλλα πράγματα για να προσελκύσεις κάποιο αγοραστικό κοινό που δεν το είχες μέχρι τώρα!
Αυτά απο έναν σκληρό αλλά πιστό φίλο των Ρενώ!υ.γ.Για τα περι εγγύησης δεν έχω λόγο να αμφιβάλλω αφού είσαι μέσα στα πράγματα και γνωρίζεις καλύτερα!
Πίστε ομοιοπαθή φίλε των RENAULT, ρομβάκια όπως μας ονομάζουν δηλαδή, το σπουδαιότερο ατού της LAGUNA το βάζεις τελευταίο.Την ασφάλεια δηλαδή.Διαβάζω ό,τι μέσα στο αυτοκίνητο μεταφέρεις συχνά πυκνά τα παιδιά σου.Αυτό που μάλλον σε νοιάζει είναι η ασφάλεια τους.Εκεί το αυτοκίνητο είναι κορυφαίο μακράν.Κανένας φίλε μου δεν έχασε την ζωή του αν δεν έχει σκιάδια.Μπορεί να υπάρχουν και αυτοκίνητα με καλύτερο εξοπλισμό, που όμως να είναι κυριολεκτικά, κινητά φέρετρα.
Η Ελλήνική αντιπροσωπεία έχει κατηγορηθεί για το ακριβώς αντίθετο από αυτό που της προσάπτεις.Ό,τι φέρνει ακριβούς εξοπλισμούς.Θυμίσου τι έγινε όταν ήρθε η 2η φάση του CLIO 2.Ολοι μίλαγαν με τα καλύτερα λόγια για το αυτοκίνητο, είχαν όμως παράπονα για την τιμή.Μετά από αυτό η αντιποροσωπεία έφερε τον εξοπλισμό AUTHENTIC, με κανένα βέβαια συμβιβασμό σε θέματα ασφάλειας αλλά με λιγότερο ''χλιδάτες'' επιλογές σε άλλα μέρη.
Υπηρχαν και Laguna Dynamique με κουρτινάκια και φώτα Xenon.Μπορεί να μην υπήρχαν όταν το πηρες εσύ, ή να μην στο είπαν.
Επειμένω όμως ό,τι περνάς σε δεύτερη μοίρα την ασφάλεια που δίνει το αυτοκίνητο και που είναι πραγματικά μοναδική.
Το ό,τι το αυτοκίνητο έχει χιλιάδες ώρες έρευνας και είναι κτισμένο με υλικά που το κάνουν ασφαλέστατο (Ατσάλι πολύ ηψηλού ορίου ελαστικότητας-THLE) μπορεί βέβαια να μην φαίνεται με το μάτι, αλλά είναι γεγονός και βέβαια στοιχίζει κάτι παραπάνω.
Καλές βόλτες με την Turbo -
GTZ υπάρχει και η τρίλιτρη λάγκούνα ε....
θα με οδηγήσεις στη τρέλα...2.0Τ????? ωχ παναγιά μου!!
αφου στην Ελλάδα ρε σεις δεν 'εχει ποτέ ήλιο!!!
κανα νέο απο μεγκαν δίλιτρο υπάρχει? -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Πίστε ομοιοπαθή φίλε των RENAULT, ρομβάκια όπως μας ονομάζουν δηλαδή, το σπουδαιότερο ατού της LAGUNA το βάζεις τελευταίο.Την ασφάλεια δηλαδή.Διαβάζω ό,τι μέσα στο αυτοκίνητο μεταφέρεις συχνά πυκνά τα παιδιά σου.Αυτό που μάλλον σε νοιάζει είναι η ασφάλεια τους.Εκεί το αυτοκίνητο είναι κορυφαίο μακράν.Κανένας φίλε μου δεν έχασε την ζωή του αν δεν έχει σκιάδια.Μπορεί να υπάρχουν και αυτοκίνητα με καλύτερο εξοπλισμό, που όμως να είναι κυριολεκτικά, κινητά φέρετρα.
Η Ελλήνική αντιπροσωπεία έχει κατηγορηθεί για το ακριβώς αντίθετο από αυτό που της προσάπτεις.Ό,τι φέρνει ακριβούς εξοπλισμούς.Θυμίσου τι έγινε όταν ήρθε η 2η φάση του CLIO 2.Ολοι μίλαγαν με τα καλύτερα λόγια για το αυτοκίνητο, είχαν όμως παράπονα για την τιμή.Μετά από αυτό η αντιποροσωπεία έφερε τον εξοπλισμό AUTHENTIC, με κανένα βέβαια συμβιβασμό σε θέματα ασφάλειας αλλά με λιγότερο ''χλιδάτες'' επιλογές σε άλλα μέρη.
Υπηρχαν και Laguna Dynamique με κουρτινάκια και φώτα Xenon.Μπορεί να μην υπήρχαν όταν το πηρες εσύ, ή να μην στο είπαν.
Επειμένω όμως ό,τι περνάς σε δεύτερη μοίρα την ασφάλεια που δίνει το αυτοκίνητο και που είναι πραγματικά μοναδική.
Το ό,τι το αυτοκίνητο έχει χιλιάδες ώρες έρευνας και είναι κτισμένο με υλικά που το κάνουν ασφαλέστατο (Ατσάλι πολύ ηψηλού ορίου ελαστικότητας-THLE) μπορεί βέβαια να μην φαίνεται με το μάτι, αλλά είναι γεγονός και βέβαια στοιχίζει κάτι παραπάνω.
Καλές βόλτες με την TurboΦίλε μου γνωρίζω πολύ καλά το προσόν της παθητικής ασφάλειας της Laguna II,όπως επίσης και τον κορυφαίο κατασκευαστικό της σχεδιασμό που εξασφαλίζει αυτά τα 5 αστέρια.Αλλωστε είμαι εδώ και πολύν καιρό μέλος ενός Γερμανικού και ενός Ισπανικού φόρουμ που ασχολούνται μόνο με Laguna II.Μαθαίνω λοιπόν απο πρώτο χέρι τα νέα που αφορούν το αυτοκίνητο αυτό,τόσο τα καλά όσο και τα κακά.Να φανταστείς οτι είχα αρχίσει να να ρωτώ για την 2,0Τ στην αντιπροσωπία πριν απο πολύν καιρό και με κοιτούσαν σαν να μιλά Κινέζος...
Το πακέτο με τις τιμές του εξτρά εξοπλισμού της 2,0Τ που έχεις κι εσύ στην αντιπροσωπία που εργάζεσαι (6δισκο CD Cabasse,xenon,park sensors,cruise control,δερμάτινα καθίσματα κλπ) έγινε γνωστό και διανεμήθηκε σε όλους τους αντιπροσώπους Ρενώ μετά απο δικό μου e-mail όπου ζητούσα διευκρινήσεις ακριβώς για αυτα τα στοιχεία εξοπλισμού,αφού αρχικά τηλεφωνικώς δεν έπαιρνα καμμιά σαφή ενημέρωση απο τους κατα τόπυς αντιπροσώπους,ούτε απο τη σελίδα της Ρενώ Ελλάδος στο Ιντερνέτ η οποία ήταν χωρίς ενημέρωση απο καιρό!Οσο για τις 1,8 Dynamique με κουρτινάκια,σαφώς και με είχαν παραπλανήσει ,τότε το 2001,αφού μου απαντούσαν οτι δεν διατίθενται και έπρεπε να προτιμήσω την Expression!BTW να σε ενημερώσω οτι το εργοστάσιο της Sandouville που παράγει τις Laguna,δεν θα παράγει καμμιά 2,0Τ τον Απρίλιο,οπότε θα καθυστερήσουν οι παραδόσεις του μοντέλου αυτού.Επίσης καταργείται ο 2,0 IDE (F5R)και αντικαθίσταται με τον 2,0 16V (F4R).
Ευχαριστώ για τις ευχές σου και φυσικά καταλαβαίνεις απ'όλα τα παραπάνω αλλά και απο την επιλογή της 2,0Τ σε ποιά θέση μέσα μου έχω τοποθετήσει την κατασκευάστρια εταιρία και τις κατασκευές της... -
-
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Πίστε ομοιοπαθή φίλε των RENAULT, ρομβάκια όπως μας ονομάζουν δηλαδή, το σπουδαιότερο ατού της LAGUNA το βάζεις τελευταίο.Την ασφάλεια δηλαδή.Διαβάζω ό,τι μέσα στο αυτοκίνητο μεταφέρεις συχνά πυκνά τα παιδιά σου.Αυτό που μάλλον σε νοιάζει είναι η ασφάλεια τους.Εκεί το αυτοκίνητο είναι κορυφαίο μακράν.Κανένας φίλε μου δεν έχασε την ζωή του αν δεν έχει σκιάδια.Μπορεί να υπάρχουν και αυτοκίνητα με καλύτερο εξοπλισμό, που όμως να είναι κυριολεκτικά, κινητά φέρετρα.
Η Ελλήνική αντιπροσωπεία έχει κατηγορηθεί για το ακριβώς αντίθετο από αυτό που της προσάπτεις.Ό,τι φέρνει ακριβούς εξοπλισμούς.Θυμίσου τι έγινε όταν ήρθε η 2η φάση του CLIO 2.Ολοι μίλαγαν με τα καλύτερα λόγια για το αυτοκίνητο, είχαν όμως παράπονα για την τιμή.Μετά από αυτό η αντιποροσωπεία έφερε τον εξοπλισμό AUTHENTIC, με κανένα βέβαια συμβιβασμό σε θέματα ασφάλειας αλλά με λιγότερο ''χλιδάτες'' επιλογές σε άλλα μέρη.
Υπηρχαν και Laguna Dynamique με κουρτινάκια και φώτα Xenon.Μπορεί να μην υπήρχαν όταν το πηρες εσύ, ή να μην στο είπαν.
Επειμένω όμως ό,τι περνάς σε δεύτερη μοίρα την ασφάλεια που δίνει το αυτοκίνητο και που είναι πραγματικά μοναδική.
Το ό,τι το αυτοκίνητο έχει χιλιάδες ώρες έρευνας και είναι κτισμένο με υλικά που το κάνουν ασφαλέστατο (Ατσάλι πολύ ηψηλού ορίου ελαστικότητας-THLE) μπορεί βέβαια να μην φαίνεται με το μάτι, αλλά είναι γεγονός και βέβαια στοιχίζει κάτι παραπάνω.
Καλές βόλτες με την TurboΦίλε μου γνωρίζω πολύ καλά το προσόν της παθητικής ασφάλειας της Laguna II,όπως επίσης και τον κορυφαίο κατασκευαστικό της σχεδιασμό που εξασφαλίζει αυτά τα 5 αστέρια.Αλλωστε είμαι εδώ και πολύν καιρό μέλος ενός Γερμανικού και ενός Ισπανικού φόρουμ που ασχολούνται μόνο με Laguna II.Μαθαίνω λοιπόν απο πρώτο χέρι τα νέα που αφορούν το αυτοκίνητο αυτό,τόσο τα καλά όσο και τα κακά.Να φανταστείς οτι είχα αρχίσει να να ρωτώ για την 2,0Τ στην αντιπροσωπία πριν απο πολύν καιρό και με κοιτούσαν σαν να μιλά Κινέζος...
Το πακέτο με τις τιμές του εξτρά εξοπλισμού της 2,0Τ που έχεις κι εσύ στην αντιπροσωπία που εργάζεσαι (6δισκο CD Cabasse,xenon,park sensors,cruise control,δερμάτινα καθίσματα κλπ) έγινε γνωστό και διανεμήθηκε σε όλους τους αντιπροσώπους Ρενώ μετά απο δικό μου e-mail όπου ζητούσα διευκρινήσεις ακριβώς για αυτα τα στοιχεία εξοπλισμού,αφού αρχικά τηλεφωνικώς δεν έπαιρνα καμμιά σαφή ενημέρωση απο τους κατα τόπυς αντιπροσώπους,ούτε απο τη σελίδα της Ρενώ Ελλάδος στο Ιντερνέτ η οποία ήταν χωρίς ενημέρωση απο καιρό!Οσο για τις 1,8 Dynamique με κουρτινάκια,σαφώς και με είχαν παραπλανήσει ,τότε το 2001,αφού μου απαντούσαν οτι δεν διατίθενται και έπρεπε να προτιμήσω την Expression!BTW να σε ενημερώσω οτι το εργοστάσιο της Sandouville που παράγει τις Laguna,δεν θα παράγει καμμιά 2,0Τ τον Απρίλιο,οπότε θα καθυστερήσουν οι παραδόσεις του μοντέλου αυτού.Επίσης καταργείται ο 2,0 IDE (F5R)και αντικαθίσταται με τον 2,0 16V (F4R).
Ευχαριστώ για τις ευχές σου και φυσικά καταλαβαίνεις απ'όλα τα παραπάνω αλλά και απο την επιλογή της 2,0Τ σε ποιά θέση μέσα μου έχω τοποθετήσει την κατασκευάστρια εταιρία και τις κατασκευές της...Η αντιπροσωπεία της RENAULT και κάθε αντιπροσωπεία πρέπει να μεταφέρει ακριβής πληροφορίες στον πελάτη και για αυτό όταν δεν είναι σίγουρη για κάτι, είναι φειδωλή στην παροχή πληροφοριών.Επίσης για ευνόητους εμπορικούς λόγους δεν δίνει πληροφορίες για ένα αναμενόμενο μοντέλο και το επίσημο δίκτυο μαθαίνει τις πληροφορίες την τελευταία στιγμή.Παράδειγμα.Κανένα επίσημο site της RENAULT στον πλανήτη δεν έχει αυτή την στιγμή φωτογραφίες και πληροφορίες για τα επερχόμενα SCENIC, CABRIO ενώ όλοι ξέρουμε ό,τι σε λίγο θα είναι μαζί μας.
Για τα κουρτινάκια δεν σε παραπλάνησαν.Το 2001 η DYNAMIQUE δεν παραγόταν με κουρτινάκια. -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Πίστε ομοιοπαθή φίλε των RENAULT, ρομβάκια όπως μας ονομάζουν δηλαδή, το σπουδαιότερο ατού της LAGUNA το βάζεις τελευταίο.Την ασφάλεια δηλαδή.Διαβάζω ό,τι μέσα στο αυτοκίνητο μεταφέρεις συχνά πυκνά τα παιδιά σου.Αυτό που μάλλον σε νοιάζει είναι η ασφάλεια τους.Εκεί το αυτοκίνητο είναι κορυφαίο μακράν.Κανένας φίλε μου δεν έχασε την ζωή του αν δεν έχει σκιάδια.Μπορεί να υπάρχουν και αυτοκίνητα με καλύτερο εξοπλισμό, που όμως να είναι κυριολεκτικά, κινητά φέρετρα.
Η Ελλήνική αντιπροσωπεία έχει κατηγορηθεί για το ακριβώς αντίθετο από αυτό που της προσάπτεις.Ό,τι φέρνει ακριβούς εξοπλισμούς.Θυμίσου τι έγινε όταν ήρθε η 2η φάση του CLIO 2.Ολοι μίλαγαν με τα καλύτερα λόγια για το αυτοκίνητο, είχαν όμως παράπονα για την τιμή.Μετά από αυτό η αντιποροσωπεία έφερε τον εξοπλισμό AUTHENTIC, με κανένα βέβαια συμβιβασμό σε θέματα ασφάλειας αλλά με λιγότερο ''χλιδάτες'' επιλογές σε άλλα μέρη.
Υπηρχαν και Laguna Dynamique με κουρτινάκια και φώτα Xenon.Μπορεί να μην υπήρχαν όταν το πηρες εσύ, ή να μην στο είπαν.
Επειμένω όμως ό,τι περνάς σε δεύτερη μοίρα την ασφάλεια που δίνει το αυτοκίνητο και που είναι πραγματικά μοναδική.
Το ό,τι το αυτοκίνητο έχει χιλιάδες ώρες έρευνας και είναι κτισμένο με υλικά που το κάνουν ασφαλέστατο (Ατσάλι πολύ ηψηλού ορίου ελαστικότητας-THLE) μπορεί βέβαια να μην φαίνεται με το μάτι, αλλά είναι γεγονός και βέβαια στοιχίζει κάτι παραπάνω.
Καλές βόλτες με την TurboΦίλε μου γνωρίζω πολύ καλά το προσόν της παθητικής ασφάλειας της Laguna II,όπως επίσης και τον κορυφαίο κατασκευαστικό της σχεδιασμό που εξασφαλίζει αυτά τα 5 αστέρια.Αλλωστε είμαι εδώ και πολύν καιρό μέλος ενός Γερμανικού και ενός Ισπανικού φόρουμ που ασχολούνται μόνο με Laguna II.Μαθαίνω λοιπόν απο πρώτο χέρι τα νέα που αφορούν το αυτοκίνητο αυτό,τόσο τα καλά όσο και τα κακά.Να φανταστείς οτι είχα αρχίσει να να ρωτώ για την 2,0Τ στην αντιπροσωπία πριν απο πολύν καιρό και με κοιτούσαν σαν να μιλά Κινέζος...
Το πακέτο με τις τιμές του εξτρά εξοπλισμού της 2,0Τ που έχεις κι εσύ στην αντιπροσωπία που εργάζεσαι (6δισκο CD Cabasse,xenon,park sensors,cruise control,δερμάτινα καθίσματα κλπ) έγινε γνωστό και διανεμήθηκε σε όλους τους αντιπροσώπους Ρενώ μετά απο δικό μου e-mail όπου ζητούσα διευκρινήσεις ακριβώς για αυτα τα στοιχεία εξοπλισμού,αφού αρχικά τηλεφωνικώς δεν έπαιρνα καμμιά σαφή ενημέρωση απο τους κατα τόπυς αντιπροσώπους,ούτε απο τη σελίδα της Ρενώ Ελλάδος στο Ιντερνέτ η οποία ήταν χωρίς ενημέρωση απο καιρό!Οσο για τις 1,8 Dynamique με κουρτινάκια,σαφώς και με είχαν παραπλανήσει ,τότε το 2001,αφού μου απαντούσαν οτι δεν διατίθενται και έπρεπε να προτιμήσω την Expression!BTW να σε ενημερώσω οτι το εργοστάσιο της Sandouville που παράγει τις Laguna,δεν θα παράγει καμμιά 2,0Τ τον Απρίλιο,οπότε θα καθυστερήσουν οι παραδόσεις του μοντέλου αυτού.Επίσης καταργείται ο 2,0 IDE (F5R)και αντικαθίσταται με τον 2,0 16V (F4R).
Ευχαριστώ για τις ευχές σου και φυσικά καταλαβαίνεις απ'όλα τα παραπάνω αλλά και απο την επιλογή της 2,0Τ σε ποιά θέση μέσα μου έχω τοποθετήσει την κατασκευάστρια εταιρία και τις κατασκευές της...Η αντιπροσωπεία της RENAULT και κάθε αντιπροσωπεία πρέπει να μεταφέρει ακριβής πληροφορίες στον πελάτη και για αυτό όταν δεν είναι σίγουρη για κάτι, είναι φειδωλή στην παροχή πληροφοριών.Επίσης για ευνόητους εμπορικούς λόγους δεν δίνει πληροφορίες για ένα αναμενόμενο μοντέλο και το επίσημο δίκτυο μαθαίνει τις πληροφορίες την τελευταία στιγμή.Παράδειγμα.Κανένα επίσημο site της RENAULT στον πλανήτη δεν έχει αυτή την στιγμή φωτογραφίες και πληροφορίες για τα επερχόμενα SCENIC, CABRIO ενώ όλοι ξέρουμε ό,τι σε λίγο θα είναι μαζί μας.
Για τα κουρτινάκια δεν σε παραπλάνησαν.Το 2001 η DYNAMIQUE δεν παραγόταν με κουρτινάκια. -
Kai m'ena mou arese alla den trelathika ki olas! Sumfwnw me ton gatony oti to mprosta ithele ligi douleia perissoteri! Alla asximo den to les! Sto eswteriko ta pragmata pantws einai xeirotera! Den einai asximo alla kapws ...ligo! Den pirane tipota apo to Laguna pou apo mesa einai polu anwtero!
To cabrio to eidate (se fotos)? To perimena polu kalutero, idiws pisw! Ti kwlara einai auti? Kamia sxesi me to kleisto! Den kserw an mporousan na to kanoun ppoio kampulo logw orofis alla me apogoiteuse! Oute ta fwta den mporesan na moiazoun? Krima. -
Το μπροστά μέρος,αν έχετε παρατηρήσει το αμάξι στο δρόμο,έχει κάποιες λεπτομέρειες που τελικά σε οδηγούν στο συμπέρασμα πως δεν είναι'λίγο' σε σχέση με το πίσω μέρος.Το αμάξι από μπροστά φαντάζει φαρδύ και σπορτίφ,ειδικά λόγο των σνασηκωμένων φτερών.Ίσως αξίζει να το προσέξετε,και να μην εστιάζετε στο πίσω μέρος μόνο[όπως όλοι μας,όταν βλέπουμε κάτι 'ιδιαίτερο' ]
-
OXI!
TO SXEDIO MAKRAN APO TA ASXHMOTERA TIS TELEYTAIAS DEKAETIAS...
POLYMORFIKO ME ENA PISO MEROS GIA 'MELLONTIKES TAINIES'....
BEBAIA AN TO MARKETING THS ETAIRIAS KATAFEREI NA EPHREASEI TA TORINA 'GOUSTA' THA EINAI AXIOI! -
Για μένα είναι θεικο..Ασχετα αν δεν κατάφερε να πουλήσει...
-
Îå÷ùñéóôü íáé
Ðéï óôñùôü ôï 5õñï ,ôþñá ãéá ôï 3èõñï -
'ντάξει ρε παιδιά,σε 4-5 χρόνια όλοι θα λένε 'τι ωραίο που είναι το μεγκάν!!!)
Πάντως εγω προσωπικά σαν πρώην κάτοχος μεγκάν κουπέ οφείλω να ομολογήσω οτι σχεδιαστικά είναι λιγο ατσούμπαλο....σαν να σχεδίασε άλλος το μπροστά μέρος και άλλος το πίσω....ΚΑΙ ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΝΑ ΜΕ ΠΕΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ...
-
εγω νομιζω οτι η δημοσκοπιση τα λεει ολα
-
Το 3θυρο μου αρέσει,το 5θυρο έτσι και έτσι.
-
η ουσία του προβλήματος είναι ακριβώς αυτή, το κοινό, οι δημοσιογράφοι, ακόμη και οι τραπεζίτες που χρηματοδοτούν τέτοια projects εμφανίζονται διχασμένοι (με μια πιο έντονη ίσως αρνητική τάση στην αρχή η οποία είναι πιθανό να υποχωρήσει ελαφρά όσο το σχήμα γίνεται πιο οικείο στό δρόμο)..
η πρόκληση όμως συγκινεί άλλες ηλικίες, άλλες κατηγορίες πιθανών αγοραστών και σίγουρα όχι αυτούς της μικρομεσαίας κατηγορίας που δίνουν έμφαση σε άλλα πράγματα, αλλιώς αν δεν έδιναν φαντάζομαι δεν θα ήταν το GOLF τόσα χρόνια ο 'αδιαμφισβήτητος ηγέτης της κατηγορίας' (όπως οι πωλήσεις δείχνουν δηλαδή, χωρίς να συμμερίζομαι απόλυτα στην ουσία της την άποψη αυτή)
προσωπικά αγαπώ τη γαλλική σχολή και περίμενα μετά από το Megane Coupe να δω στο νέο Megane μια βελτίωση στην ποιότητα κατασκευής και στους ΧΩΡΟΥΣ...αλλαγές ουσίας δηλαδή...απεναντίας έχουμε αμφιλεγόμενο σχήμα και διαφορα gadgets τα οποία τουλάχιστον εμένα με αφήνουν αδιάφορο..
φαντάζομαι πως κίνητρο ήταν η διαφοροποίηση μέσα από την πρόκληση..αλλά το πήγαν λιγάκι μακριά για τα δεδομενα της κατηγορίας στην οποία βασίζουν και το 35% των πωλήσεών τους..οπότε μάλλον τέτοια πολιτική δεν επιφέρει όγκο πωλήσεων....γι'αυτό και εφαρμόζεται σε εταιρίες που στοχεύουν ειδικά τμήματα της αγοράς..ναι η 147 είναι κούκλα..όμως απευθήνεται σε πιο νεανικό κοινό η έστω σβέλτο κοινό που δεν ενδιαφέρεται για τα 7 μύρια που κοστίζει στην αρχική της έκδοση, ούτε για τα 10+ λίτρα που πίνει στα 100km, ούτε για τα 280 λίτρα του χώρου αποσκευών που δεν χωράνε τια πράγματα των παιδιών και τη βαλίτσα της πεθεράς
ακόμη όμως και αν σας αρέσει όμως το Megane II, σκεφθείτε πόσος χρόνος μπορεί να περάσει μέχρι το face-lift του...αν τα πράγματα πάνε έτσι ίσως λιγοστός....με την προοπτική αυτή θα επενδύατε το κεφάλαιό σας στο Megane II?
-
ακόμη όμως και αν σας αρέσει όμως το Megane II, σκεφθείτε πόσος χρόνος μπορεί να περάσει μέχρι το face-lift του...αν τα πράγματα πάνε έτσι ίσως λιγοστός....με την προοπτική αυτή θα επενδύατε το κεφάλαιό σας στο Megane II?
Ναι, γιατί:
- Το αυτοκίνητο είναι εντελώς καινούργιο.
- Μου αρέσει, κι ας λέτε ό,τι θέλετε.
- Θα αποκτήσει αξία ως αντίκα!
Στο κάτω-κάτω και το αυτοκίνητο που αγόρασα υπέστει αλλαγές μετά από έναν χρόνο. Ε, απλά με διαφορερική πόρτα πορτμπαγκάζ και πίσω φώτα, τι να χάσει σε αξία μεταπώλησης;
Σας αρέσει εμφανησιακά το νέο Megane?