-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Κώστα, καλό ακούγεται, αλλά έχω αποφασίσει να μην κάνω καμία αλλαγή στο setup του αυτοκινήτου. Μπορεί να ακούγεται παράξενο, αλλά από τη μία τα περιορισμένα οικονομικά, από την άλλη η έλλειψη ολοκληρωμένων και ασφαλών λύσεων, προτιμώ να μη γίνω εγώ πειραματόζωο του κάθε μάστορα.Η αλλαγή της απόκλισης απαιτεί απλά μια ευθυγράμμιση. Όσο για την αλλαγή του κάμπερ ο ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε αυτό:
Βασίλη,ρυθμιζόμενα top-mount ή camber-kit,πού μπορούμε νά ψάξουμε νά βρούμε;
Camber kit ,αν θυμάμαι καλά, βγάζουν οι H&R , Monroe και άλλες
θα βρεις σε μαγαζιά με αναρτήσεις-αξεσουάρ
Φωτό το magic camper της Monroe και το αντίστοιχο camber bolt της H&RΡυθμιζόμενα top mounts θα βρεις σε μαγαζιά με αναρτήσεις/αγωνιστικό εξοπλισμό. Προσοχή τα racing με μεταλλική μπίλια δεν κάνουν για το δρόμο γιατί δεν έχουν καθόλου λάστιχο να αποσβαίνει τους κραδασμούς. Μερικές εταιρείες βγάζουν και με λάστιχο αλλά για λίγα μοντέλα.
-
Για φθηνά track day λάστιχα έχουμε βρει καμμιά λύση σε hard
Εψαξα λίγο για τα Kumho και δεν βρήκα
Kumho racing tyres
compounds -
Αναγομωμενα ισως? Χωματινα νομιζω τα Fedima.Αυτοι βγαζουν κ ασφαλτινα αραγε?
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Κώστα, καλό ακούγεται, αλλά έχω αποφασίσει να μην κάνω καμία αλλαγή στο setup του αυτοκινήτου. Μπορεί να ακούγεται παράξενο, αλλά από τη μία τα περιορισμένα οικονομικά, από την άλλη η έλλειψη ολοκληρωμένων και ασφαλών λύσεων, προτιμώ να μη γίνω εγώ πειραματόζωο του κάθε μάστορα.
Η αλλαγή της απόκλισης απαιτεί απλά μια ευθυγράμμιση. Όσο για την αλλαγή του κάμπερ ο ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε αυτό:
Βασίλη,ρυθμιζόμενα top-mount ή camber-kit,πού μπορούμε νά ψάξουμε νά βρούμε;
Camber kit ,αν θυμάμαι καλά, βγάζουν οι H&R , Monroe και άλλες
θα βρεις σε μαγαζιά με αναρτήσεις-αξεσουάρ
Φωτό το magic camper της Monroe και το αντίστοιχο camber bolt της H&RΡυθμιζόμενα top mounts θα βρεις σε μαγαζιά με αναρτήσεις/αγωνιστικό εξοπλισμό. Προσοχή τα racing με μεταλλική μπίλια δεν κάνουν για το δρόμο γιατί δεν έχουν καθόλου λάστιχο να αποσβαίνει τους κραδασμούς. Μερικές εταιρείες βγάζουν και με λάστιχο αλλά για λίγα μοντέλα.
Μη μου βάζεις ιδέες... Δεν είναι καιρός για τέτοια...
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Οπωσδηποτε εχει να κανει κ με την χρηση! Εννοειται!
Τα SB11 ειναι slick μεσαια γομα διασταση 15/53/13Κλεισθένη,ψάχνωντας στό νέτ,καταλήγω ότι τά SB11 είναι αναγομωμένα από τήν PNEUS.Ισχύει αυτό;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Οπωσδηποτε εχει να κανει κ με την χρηση! Εννοειται!
Τα SB11 ειναι slick μεσαια γομα διασταση 15/53/13Κλεισθένη,ψάχνωντας στό νέτ,καταλήγω ότι τά SB11 είναι αναγομωμένα από τήν PNEUS.Ισχύει αυτό;
Δεν νομιζω αλλα δεν μπορω να πω με σιγουρια.
Το λαστιχο γραφει Michelin κ δεν εχω δει την μαρκα που λες πανω στο λαστιχο. Παντως τα διακριτικα SB11 ειναι για S για slick, B για... δεν γνωριζω , 11 για την σκληροτητα της γομας. Νομιζω οτι η κλιμακα ειναι απο 0 εως 20 τα οποια πρεπει να ειναι τα σκληροτερα.
Αυτα δεν νομιζω οτι ειναι αναγομωμενα. Σιγουρα ομως ειναι παλιο μοντελο ελαστικου κ δεν πρεπει να βγαινουν πια.
Παντως εψαχνα στο net βαζοντας Michelin SB11 στο search κ δεν μου εβγαζε καποιο σχετικο link. Δεν ξερω γιατι!Εχεις καποιο σχετικο link γι αυτο που αναφερεις παραπανω?
-
Στή μηχανή αναζήτησης πού τό έβαλα,μού βγάζει μόνο συζητήσεις από άλλα φόρουμ (κυρίως Γαλλικά),στά οποία,μάλλον μιλάνε γιά κάτι τέτοιο,τουλάχιστον σέ δύο διαφορετικά φόρουμ.
Ο ένας μάλιστα,ζητάει τη γνώμη τών υπολοίπων,γιά μία τέτοια αναγομωμένη τετράδα,τήν οποία σκοπεύει νά αγοράσει έναντι 100 ευρώ. -
Δεν νομιζω ομως οτι μια εταιρεια σαν την Michelin να βγαζει αναγομωμενο competition use λαστιχο χρησιμοποιωντας το ονομα της πανω σ αυτο! Μου κανει μεγαλη εντυπωση!
Βεβαια δεν βαζω κ το χερι μου στην φωτια αλλα εχω αυτη την αισθηση. -
Επειδή είμαι λίγο άσχετος με το 'θέμα' πίστα μιας και δεν έχω πάει ποτέ θα ήθελα να με διαφωτίσετε...
Τί επιπτώσεις έχουν για το αυτοκίνητο(και κατ'επέκταση για την τσέπη μας) 10 γρήγοροι γύροι στην πίστα;
Τί φθορά προκαλείται στα λάστιχα;
Τα τακάκια πόσο αντέχουν;
Διάβασα καπου πιο πάνω ότι τα Potenza RE720 'βγάζουν' 600χλμ στην πίστα, που σημαίνει ότι στα Μέγαρα(των 2,1χλμ αν δεν κάνω λάθος) 'βγάζουν' 285 γύρους.
Άρα στους 10 γύρους δεν θα πάθουν σχεδόν τίποτα... -
Ίσως εννοούσε 60 αντί 600!!!!
Αν πας σε ρυθμούς βόλτας βγάζουν περίπου όσα χιλιόμετρα βγάζουν και στο δρόμο αν όμως ψάξεις να βρεις τα δικά σου ή του αυτοκινήτου σου τα όρια τα χιλιόμετρα μειώνονται δραστικά. Όσο ποιο οριακοί είναι οι ρυθμοί κίνησης τόσο ποιο έντονες είναι οι φθορές σε ελαστικά και φρένα. Καλύτερα θα ήταν στην πρώτη σου επίσκεψη να έχεις παρέα κάποιον που να γνωρίζει γιατί υπάρχουν μικρά μυστικά που βοηθούν όπως οι αυξημένες πιέσεις στα ελαστικά ώστε να περιορίζεται η φθορά στα πλαϊνά τους. -
Περίπου 600 χιλιόμετρα στήν πίστα,μαζί με τούς γύρους ζεστάματος καί αποθεραπείας,γιά νά φτάσουν στά λινά.
Γιά να φθαρούν αρκετά ώστε νά μήν είναι ιδανικά γιά τόν δρόμο,μάλλον πολύ λιγότερα.
Αυτά ισχύουν γιά τό δικό μου αυτοκίνητο,καί γιά τόν δικό μου τρόπο οδήγησης όμως.
Μέ άλλον οδηγό,μπορεί καί λιγότερο,μπορεί καί περισσότερο.
Γιά τήν πίστα τών Σερρών αυτό. -
Βασικά θα ήθελα πολύ να βάλω το αυτοκίνητό μου στην πίστα.
Όχι φυσικά για να κάνω βόλτα(αυτό το κάνω και στο δρόμο) αλλά για να κάνω ότι δεν μπορώ να κάνω στο δρόμο...
Αν είναι όμως αυτό να μου στοιχίσει μια τετράδα λάστιχα(αυτά που 'φοράω' αυτή τη στιγμή κοστίζουν γύρω στα 800 ευρώ) και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, καλύτερα να μου λείπει! -
H γνώμη μου,είναι να μπείς.
Διάβασε τίς οδηγίες πού έχουμε γράψει σέ αυτό τό θέμα,καί...όρμα!!!
Στά διαλλείματα,ρίχνε από καμιά ματιά στά λάστιχα,καί άν δείς ότι φθείρονται περισσότερο από όσο θά ήθελες,τότε βγές. -
Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
Βασικά θα ήθελα πολύ να βάλω το αυτοκίνητό μου στην πίστα.
Όχι φυσικά για να κάνω βόλτα(αυτό το κάνω και στο δρόμο) αλλά για να κάνω ότι δεν μπορώ να κάνω στο δρόμο...
Αν είναι όμως αυτό να μου στοιχίσει μια τετράδα λάστιχα(αυτά που 'φοράω' αυτή τη στιγμή κοστίζουν γύρω στα 800 ευρώ) και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, καλύτερα να μου λείπει!Αν διάβασες τις προηγούμενες σελίδες θα είδες ότι ακολουθώντας τον κανόνα 1 γύρο προθέρμανση - 3 εως 5 γρήγορους γύρους και 1 γύρο για να κρυώσουν φρένα-λάδια κλπ.
το αυτοκίνητο δεν παρουσιάζει σημαντική φθορά στα αναλώσιμα (τακάκια-λάστιχα)Σε διάστημα 2 χρόνων (που είναι η μέση ζωή των ελαστικών- για να διατηρούνται στο επίπεδο απόδοσης αυτού του αυτοκινήτου) , ένα αυτοκίνητο μπορεί να πάει 3 φορές στη πίστα και να κάνει από 20 γύρους τη φορά χωρίς να καταστρέψει τα λάστιχα. Ειδικά αυτοκίνητα σαν το δικό σου με καλό ζύγισμα και ελαστικά W που αντέχουν περισσότερο.
Μην φοβάσαι δεν πρόκειται να τα καταστρέψεις με μια φορά , αρκεί να μην κάνεις χοντράδες ....... και να μην σε τραβάνε για να βγείς έξω
-
Βρε Βασίλη είναι πιστεύεις δυνατό την πρώτη τουλάχιστον φορά να βγεις έτσι εύκολα από την πίστα;
Δεν ξέρω όταν μπω έχω την εντύπωση ότι μόνο η κούραση θα με κάνει να βγω από εκεί μέσα!!!
Εντάξει άμα πας μερικές φορές πιθανά να την αντιμετωπίζεις ποιο ψύχραιμα και οργανωμένα.
Ίσως το καλύτερο θα ήταν να πας με σχεδόν τελειωμένα ή προς αντικατάσταση ελαστικά ή αν έχεις σκοπό να πηγαίνεις συχνά να πάρεις μια δεύτερη τετράδα. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Βρε Βασίλη είναι πιστεύεις δυνατό την πρώτη τουλάχιστον φορά να βγεις έτσι εύκολα από την πίστα;
Δεν ξέρω όταν μπω έχω την εντύπωση ότι μόνο η κούραση θα με κάνει να βγω από εκεί μέσα!!!
Εντάξει άμα πας μερικές φορές πιθανά να την αντιμετωπίζεις ποιο ψύχραιμα και οργανωμένα.
Ίσως το καλύτερο θα ήταν να πας με σχεδόν τελειωμένα ή προς αντικατάσταση ελαστικά ή αν έχεις σκοπό να πηγαίνεις συχνά να πάρεις μια δεύτερη τετράδα.Η φωνή της λογικής (αν είναι δυνατή ) σου φωνάζει να βγεις έξω.
Αυτό που λες για τα λάστιχα είναι σωστό , δοκιμάζεις στην αρχή με τελειωμένα λάστιχα και αν κολλήσεις το μικρόβιο βρίσκεις μετά κανα σετ μεταχειρισμένα ζαντολάστιχα -ακόμα και competition- και κάνεις τη δουλειά σου.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Αυτό που λες για τα λάστιχα είναι σωστό , δοκιμάζεις στην αρχή με τελειωμένα λάστιχα και αν κολλήσεις το μικρόβιο βρίσκεις μετά κανα σετ μεταχειρισμένα ζαντολάστιχα -ακόμα και competition- και κάνεις τη δουλειά σου.
...ελέγχοντας μήπως έχουν κοντά μπουλόνια
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Αυτό που λες για τα λάστιχα είναι σωστό , δοκιμάζεις στην αρχή με τελειωμένα λάστιχα και αν κολλήσεις το μικρόβιο βρίσκεις μετά κανα σετ μεταχειρισμένα ζαντολάστιχα -ακόμα και competition- και κάνεις τη δουλειά σου.
...ελέγχοντας μήπως έχουν κοντά μπουλόνια
Σωστό κι αυτό
-
Ρε παιδιά έχει κανείς κάποιο διάγραμμα σκαναρισμένο για να μιλήσουμε για αγωνιστικές γραμμές? Οι 4Τ έχουν κάτι πολύ μικρά σχεδιάκια που δεν σκανάρονται. Ενδιαφέρομαι κυρίως για την Κ1-2 γιατί παρατηρώντας κάποια διαγράμματα στους 4Τ θυμάμαι ότι όλα τα αυτοκίνητα* δεν* ακολουθούσαν την ίδια πορεία στο συγκεκριμένο σημείο. Μετά την Κ1 κάποια βγαίνανε πολύ έξω και πέρνανε την Κ2 πολύ ανοιχτά κάποια άλλα μένανε πιο μέσα. Αν κάποιος έχει ένα καθαρό διάγραμμα θα βοηθούσε..
-
Μιας και μόλις είδα την προτροπή του φίλτατου... (από τις 4-5-06... )
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Ενδιαφέρον αυτό, θεωρητικά ισχύει, στην πράξη δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ. Αλλά αφού το λες...
Πες μας τι αρνητικό είχε? ή γράψτο εδώ ( http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=9013 ) καλύτερα που του αρμόζει.Τελευταία φορά που πήγα Σέρρες είχα διάσταση 205-55-15 εμπρός και 195-55-15 πίσω. Σημειώνω ότι η μαμά διάσταση του 206 είναι 195-55-15 παντού. Το αυτοκίνητο άλλαξε σαφώς προς το καλύτερο! Σαφέστατα υπερστροφικό, με καλύτερη πρόσφυση εμπρός και το πίσω μέρος να βοηθάει χωρίς να ενοχλεί. Να μην αναφέρω και το ότι έγινε πολύ πιο ευχάριστο (προφανώς)! Στην πρώτη υποψία υποστροφής άφηνα λίγο το γκάζι, ο κώλος γυρνούσε γλυκά και έβγαινα από τη στροφή με τους 4 τροχούς ευθυγραμμισμένους με την ευθεία!:yahoo:
Στην αρχή είχα μία ανασφάλεια, αλλά συνήθισα γρήγορα. Το μόνο που δεν έκανα ήταν να πάω flat out στην Κ13, μιας και δεν είμαι σε θέση να διορθώσω υπερστροφή με 110+ κοντά σε φράχτες...
Για να αναφέρω και συγκεκριμένα νούμερα, πιο πριν με 195-55-15 παντού γυρνούσα στο 1:50. Με το 205-55-15 μπροστά και 195-55-15 πίσω γυρνούσα στο 1:48! Και σαφώς πιο χαμογελαστός.
Αρνητικά; Δύο:
-
Η σχετική ανασφάλεια στις πιο ανοιχτές στροφές. Πιο πολύ ψυχολογική βέβαια, γιατί ουσιαστικά αν έμενες στο γκάζι το αυτοκίνητο δεν έφευγε, ενώ ακόμα και όταν έφευγε ήταν πολύ γλυκό! Απλά, με τον φράχτη πολύ κοντά στην Κ13 προτίμησα να μην εκβιάσω καταστάσεις...
-
Φθορά πίσω ελαστικών! Με το 206 και ίδιες διαστάσεις μπροστά - πίσω η φθορά των πίσω ήταν ελάχιστη. Με πιο φαρδιά λάστιχα μπροστά, είχα παραπάνω (σε σχέση με πριν) φθορά πίσω και κυρίως στο πλαϊνό του πίσω αριστερού ελαστικού (με το πλάι κι όσο πάει...). Να σκεφτείς ότι ήταν τα λάστιχα που έχω ακόμα στο δρόμο...
-
Οδηγος χρησης πολιτικου αυτοκινητου για οδηγηση σε πιστα.