-
Όχι,καμία σχέση με το Arosa!Μάλλον δεν το ξέρεις το μοντέλο αυτό,οπότε επίτρεψέ μου να παραβάλλω κάποια τεχνικά στοιχεία:έχει έναν 1600άρη που αποδίδει 120 ίππους (ατμοσφαιρικούς),κοντό εξάρι κιβώτιο και νομίζω μπλοκέ διαφορικό.Στα χαρτιά (αλλά και στην πράξη) ενθουσιάζει!Να προσθέσω ότι είναι και πολύ όμορφο με προβολείς xenon,όμορφες ζάντες ελαφρού κράματος και ωραία σπόιλερ!
-
Όντως, κοίταξα γι' αυτό κι έχει αρκετά ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά... Αν δεν κάνει περί τα 18-20.000 ευρώ, θα είναι όντως δελεαστική πρόταση.
1600cc, 125hp, 203km/h, 0-100: 8,3sec
-
Μπλοκέ έχει τελικά;Δε θυμάμαι...
-
Ο χρήστης makinen έγραψε:
Μπλοκέ έχει τελικά;Δε θυμάμαι...Έχει και το ονομάζει EDL (Electronic Differential Lock). Όπως διάβασα υπάρχει ένα είδος σύζευξης με το ABS, με αισθητήρες οι οποίοι ελέγχουν την πρόσφυση των τροχών και αλλάζουν τα ποσοστά της ροπή, ανάλογα με τα δεδομένα. Το EVO γράφει ότι αυτή η διαδικασία είναι τόσο 'ήπια' που ουσιαστικά δε γίνεται αντιληπτή...
-
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γίνεται μία τέτοια επίθεση στο καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας, ακόμα και σήμερα 5 χρόνια μετά την εμφάνση του.Από τα 1400 κ.εκ. ξεχωρίζει (με κάποιες μικρές παραχωρήσεις στο θέμα κινητήρα), λόγω της πολύ καλής ποιότητας υλικών και κατασκευής θυμίζοντας περισσότερο μικρή BMW και της άριστης αξιοπιστίας του.Από πλευράς κρατημάτων κλπ.,έχει γινει συνειδητη επιλογή μαλακών αμορτισέρ-ελατηρίων με στόχο την άνεση(λάθος κατα τη γνώμη μου).Παρόλα αυτά τα όρια του αυτοκινήτου είναι πολύ υψηλά χάρη και στα 205/55/16 λάστιχα που φοράει πλεόν.Τα φρένα του είναι σχεδόν τέλεια και χάρη στο κοντό κιβώτιο καλύπτει το μικρό εύρος λειτουργίας του κινητήρα.
Αντίθετα ο ανταγωνισμός βγάζει άθλια κατασκευαστικά αυτοκίνητα( π.χ. 307), μα κακή λειτουργία ανάρτησης(καθήστε στο πίσω κάθισμα ενός Άστρα και θα με θυμηθείτε) και φτηνιάρικη εικόνα εσωτερικού (Άστρα, Φόκους).
Ουσιαστικά το μόνο αυτοκίνητο που αξίζει να σε βάλει σε δίλημμα στην συγκεκριμένη κατηγορία αυστηρά είναι το Φόκους στα 1600 κ.εκ.Φιλικά
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Μπλοκέ έχει τελικά;Δε θυμάμαι...
Έχει και το ονομάζει EDL (Electronic Differential Lock). Όπως διάβασα υπάρχει ένα είδος σύζευξης με το ABS, με αισθητήρες οι οποίοι ελέγχουν την πρόσφυση των τροχών και αλλάζουν τα ποσοστά της ροπή, ανάλογα με τα δεδομένα. Το EVO γράφει ότι αυτή η διαδικασία είναι τόσο 'ήπια' που ουσιαστικά δε γίνεται αντιληπτή...
Me alla logia oi germanoi ekkanan Copy Paste meta apo 6 xronia to ATTS tou Prelude Type SH.
-
The Prelude has always served as Honda's technological showcase. In this newest Prelude, Honda's creative engineering people have come up with yet another gee-whiz innovation to add to the mix.
Honda calls it the Active Torque Transfer System (ATTS), and it takes front-drive performance cars another step closer to parity with their rear-drive competitors in terms of absolute handling. ATTS distinguishes the standard Prelude from the SH model, which was our test subject.Here's how it works: When a front-drive car hustles around a corner, its front tires have to transfer power to the ground as well as steer the car. That--plus the pronounced forward weight bias that goes with having all the powertrain stuff up front--is why front-drive cars like the Prelude are more prone to understeer than their rear-drive counterparts.
Understeer describes a car's resistance to turn-in. The faster the entry speed to a given corner, the more the car wants to go straight ahead.
ATTS addresses this trait through a clever set of mechanical functions that automatically transfers engine torque to the outside front wheel, while increasing its rotational speed. Transferring as much as 80 percent of the power into the outside front wheel, which typically bears the heaviest load in hard cornering, compensates for the extra load and restores balance.
It's a clever Honda solution to a problem no one else has really managed to solve--and it works.
The latest generation Prelude is slightly larger than the previous generation. The wheelbase has been stretched nearly 1.5 inches, overall length has increased 3.2 inches, height by 1 inch. It's slightly heavier, partly because of the dimensional increases, partly because Honda's chassis engineers have reinforced the platform to increase overall rigidity.
We're impressed with the results. This improvement is all the more remarkable given the previous bodyshell was already one of the best in its class in terms of stiffness, and this rigidity is the cornerstone to greatness in the ride and handling development. Like the last generation--and all other Hondas, for that matter--the Prelude uses Honda's double wishbone suspension fore and aft, with powerful disc brakes all around. ABS is standard equipment, and 16-inch aluminum alloy wheels replace the previous 15-inch wheels.
-
Ο χρήστης dennisd έγραψε:
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γίνεται μία τέτοια επίθεση στο καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας, ακόμα και σήμερα 5 χρόνια μετά την εμφάνση του.Από τα 1400 κ.εκ. ξεχωρίζει (με κάποιες μικρές παραχωρήσεις στο θέμα κινητήρα), λόγω της πολύ καλής ποιότητας υλικών και κατασκευής θυμίζοντας περισσότερο μικρή BMW και της άριστης αξιοπιστίας του.Από πλευράς κρατημάτων κλπ.,έχει γινει συνειδητη επιλογή μαλακών αμορτισέρ-ελατηρίων με στόχο την άνεση(λάθος κατα τη γνώμη μου).Παρόλα αυτά τα όρια του αυτοκινήτου είναι πολύ υψηλά χάρη και στα 205/55/16 λάστιχα που φοράει πλεόν.Τα φρένα του είναι σχεδόν τέλεια και χάρη στο κοντό κιβώτιο καλύπτει το μικρό εύρος λειτουργίας του κινητήρα.
Αντίθετα ο ανταγωνισμός βγάζει άθλια κατασκευαστικά αυτοκίνητα( π.χ. 307), μα κακή λειτουργία ανάρτησης(καθήστε στο πίσω κάθισμα ενός Άστρα και θα με θυμηθείτε) και φτηνιάρικη εικόνα εσωτερικού (Άστρα, Φόκους).
Ουσιαστικά το μόνο αυτοκίνητο που αξίζει να σε βάλει σε δίλημμα στην συγκεκριμένη κατηγορία αυστηρά είναι το Φόκους στα 1600 κ.εκ.Φιλικά
ναι..........αλλα αυτη ειναι η γνωμη σου και να μας επιτρεπεις τους υπολοιπους να εχουμε την δικη μας!!!!!!
ακομα και αν αυτα που λες ισχυουν δεν υπαρχει περιπτωση απλα να μην αρεσει σε καποιον η σχεδιαση του και γιαυτο να μην το επιλεξει;;;;;;;;;
εμενα προσωπικα [και ειναι αυτο υποκειμενικο ασφαλως] οταν το βλεπω να περναει μου θυμιζει γυναικα χαμηλοχοντροκ**α [συγγνωμη αγαπητες κυριες του φορουμ αλλα αυτο μου θυμιζει..... τι να κανω;;]αλλωστε αν αυτα ολα που λες ισχυουν τοτε γιατι οι υπολοιπες ανταγωνιστριες αυτοκινητοβιομηχανιες συνεχιζουν και πουλανε αυτοκινητα και δεν εχουν κυρηξει ακομα πτωχευση ;;;;;;;;
και οχι μονον πουλανε αλλα πουλανε και περισσοτερο ενδεχομενως!!!!!
-
Ο χρήστης dennisd έγραψε:
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γίνεται μία τέτοια επίθεση στο καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας, ακόμα και σήμερα 5 χρόνια μετά την εμφάνση του.Από τα 1400 κ.εκ. ξεχωρίζει (με κάποιες μικρές παραχωρήσεις στο θέμα κινητήρα), λόγω της πολύ καλής ποιότητας υλικών και κατασκευής θυμίζοντας περισσότερο μικρή BMW και της άριστης αξιοπιστίας του.Από πλευράς κρατημάτων κλπ.,έχει γινει συνειδητη επιλογή μαλακών αμορτισέρ-ελατηρίων με στόχο την άνεση(λάθος κατα τη γνώμη μου).Παρόλα αυτά τα όρια του αυτοκινήτου είναι πολύ υψηλά χάρη και στα 205/55/16 λάστιχα που φοράει πλεόν.Τα φρένα του είναι σχεδόν τέλεια και χάρη στο κοντό κιβώτιο καλύπτει το μικρό εύρος λειτουργίας του κινητήρα.
Αντίθετα ο ανταγωνισμός βγάζει άθλια κατασκευαστικά αυτοκίνητα( π.χ. 307), μα κακή λειτουργία ανάρτησης(καθήστε στο πίσω κάθισμα ενός Άστρα και θα με θυμηθείτε) και φτηνιάρικη εικόνα εσωτερικού (Άστρα, Φόκους).
Ουσιαστικά το μόνο αυτοκίνητο που αξίζει να σε βάλει σε δίλημμα στην συγκεκριμένη κατηγορία αυστηρά είναι το Φόκους στα 1600 κ.εκ.Φιλικά
ΟΚ, ώρα να σου κάνω τη δημοσίευση φύλλο και φτερό.
καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας
Αυτό πες το σ'όσους είδαν το Χάρο με τα μάτια τους ή τον γνώρισαν από κοντά χάρη στα 1050 κυβικά της δεύτερης γενιάς και στα 1400 κυβικά με τα 60 άλογα της τρίτης. Η δε τέταρτη, στα 1400 κ.εκ. παραμένει λίαν επιεικώς μέτρια. Όχι βέβαια ότι και τα άλλα έχουν καλύτερες επιδόσεις, αλλά έχουν ΟΛΑ (με την εξαίρεση της παράλογα υπερτιμημένης Corolla) καλύτερο κράτημα και καλύτερη οδική συμπεριφορά.
Από τα 1400 κ.εκ. ξεχωρίζει (με κάποιες μικρές παραχωρήσεις στο θέμα κινητήρα), λόγω της πολύ καλής ποιότητας υλικών και κατασκευής θυμίζοντας περισσότερο μικρή BMW και της άριστης αξιοπιστίας του.
Μικρή BMW; Πρώτη φορά μου λένε ότι μια μάζα μαύρου πλαστικού μοιάζει με σαλόνι BMW. Τα πράγματα ήταν ακόμα χειρότερα στην τρίτη γενιά του Golf, όπου τίποτα δεν έσπαγε τη φτηνιάρικη ψυχοπλακωτική μαυρίλα. Όσον αφορά δε την αξιοπιστία, αυτά ίσχυαν στις παλιές εκδόσεις. Τώρα, είναι ένα από τα χειρότερα της κατηγορίας και επιπλέον, έχει και ΑΙΣΧΡΕΣ αντιπροσωπείες - χειρότερες κι από τις αντιπροσωπείες της FIAT. Σιγά μην πάρω Golf, να μου βγάζει βλάβες, να μου κάνουν σκάρτη δουλειά στο συνεργείο, κι όταν ζητάω να το φτιάξουν ξανά να μου ορμάνε να με δείρουν, όπως μαθαίνω ότι κάνει ο Παζαρόπουλος.
Από πλευράς κρατημάτων κλπ.,έχει γινει συνειδητη επιλογή μαλακών αμορτισέρ-ελατηρίων με στόχο την άνεση(λάθος κατα τη γνώμη μου).Παρόλα αυτά τα όρια του αυτοκινήτου είναι πολύ υψηλά χάρη και στα 205/55/16 λάστιχα που φοράει πλεόν.
Εδώ γελάνε... Πρώτα απ'όλα, με τα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ 80άρια λάστιχα που φόραγε, για πες μας πόσοι αγόρασαν χωράφι λόγω ακατάσχετης υποστροφής. Δεύτερον, δε σου φαίνεται ΒΛΑΚΕΙΑ να φοράς σε ψόφιο 1400άρι 205άρι πατούμενο με 16άρα ζάντα και 55άρι προφίλ; Και μη μου πεις ότι είναι τόσα πολλά τα 75 άλογα του 1400αριού ή τα 100 ή 105 του 1600αριού που να χρειάζονται τόσο θεόφαρδο λάστιχο για να μπουν στο δρόμο. Μου βρωμάει Ford Cortina εδώ (δηλαδή, κάτσε να εντυπωσιάσουμε το θύμα - ε, λάθος, ήθελα να πω πελάτη - στο test drive κι άστονε μετά να κουρεύεται αφού την κάνει τη μ@λ@κί@ και το πάρει).
Αντίθετα ο ανταγωνισμός βγάζει άθλια κατασκευαστικά αυτοκίνητα( π.χ. 307)
Μην προσβάλλεις τη νοημοσύνη των άλλων.
μα κακή λειτουργία ανάρτησης(καθήστε στο πίσω κάθισμα ενός Άστρα και θα με θυμηθείτε)
Δε γνωρίζω κάτοχο Astra - ακόμα και απαιτητικό - που να έχει να κάνει παράπονα για τη λειτουργία της ανάρτησης.
φτηνιάρικη εικόνα εσωτερικού (Άστρα, Φόκους).
Για το Astra ίσως συμφωνήσω, για τη βασική έκδοση όμως. Το Focus όμως είναι μια χαρά. Το Golf μπορεί να έχει πλαστικά που δείχνουν λίγο πιο όμορφα από του Focus, αλλά η ως τώρα εμπειρία έχει δείξει ότι ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ είναι πολύ υποδεέστερο του Ford. Θα έλεγα μάλιστα ότι το Golf δεν είναι πουθενά καλύτερο σε εικόνα εσωτερικού και ποιότητα από τη βασική έκδοση του προηγούμενου, αλλά και του τωρινού, Renault Megane.
Ουσιαστικά το μόνο αυτοκίνητο που αξίζει να σε βάλει σε δίλημμα στην συγκεκριμένη κατηγορία αυστηρά είναι το Φόκους στα 1600 κ.εκ.
Ουσιαστικά τα μόνα αυτοκίνητα που είναι πεταμένα λεφτά στην κατηγορία είναι το Golf, το Stilo και η Corolla.
-
Κάτι δεν πάει καλά με το forum σήμερα.
-
ε οχι ρε παιδια το Golf καλυτερο αυτοκινητο της κατηγοριας του!!!
-
ε οχι ρε παιδια το Golf καλυτερο αυτοκινητο της κατηγοριας του!!!
-
ε οχι ρε παιδια το Golf καλυτερο αυτοκινητο της κατηγοριας του!!!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Κάτι δεν πάει καλά με το forum σήμερα.εχω και εγω προβληματα!!!!!!!!!
-
Το 'failed sending email' και τη μη ενημέρωση της κυρίως σελίδας του φόρουμ για τα νέα μηνύματα;
-
Καλά ντε!! Μη βαράτε!Αυτά είναι γούστα και θέμα προτεραιοτήτων!!Και το μαύρο είναι ωραίο χρώμα!!
Πάντως κάνετε μία άδικη επίθεση στο Golf
IV (το τονίζω- λες και σας ««έκλεψε»» τη γυναίκα κάνετε.) γιατί έχει πολλά πλεονεκτήματα και κρίνετε μεμονωμένα περιστατικά..Πάντως skullone στην αντιπροσωπεία που ανέφερες τα παιδιά είναι μία χαρά και σε εξυπηρετούν άψογα...Απο κει και πέρα πρέπει να εξετάζετε το σύνολο...Ή έπεσα στην περίπτωση και σε 20000 χλμ έχω ένα αυτοκίνητο που δεν έχει παρουσιάσει ποτέ πρόβλημα στους δρόμους των Μεσογείων (Ακρόπολις, 1000 λίμνες κλπ.).
-
Γιατί βγάζετε τόση χολή για το Γκολφάκι ρε παιδιά;
ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ;;;
-
Καλό; Το Golf; Εσύ γιατί νομίζεις ότι υπάρχει πια το αστείο 'αυτοκίνητο ή Golf';
-
Ο χρήστης dennisd έγραψε:
Γιατί βγάζετε τόση χολή για το Γκολφάκι ρε παιδιά;ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ;;;
φιλε μου μπορει να ειναι καλο......... αλλα για αυτους που τους αρεσει ομως και για οσους δεν το εχουν μετανοιωσει που το επελεξαν επισης!!!!!!!
για ολους τους αλλους γιατι θα πρεπει να ειναι [και δεν μιλαω για καποιους που θα ηθελαν να το ειχαν αλλα για οικονομικους λογους δεν μπορεσαν] αλλα για αυτους [και ειναι παααααααααααααρα πολλοι] που επελεξαν αλλο στην ιδια κατηγορια τιμης και ειναι και ευχαριστημενοι με την επιλογη τους!!!!!!!!!
τι ειναι λοιπον ολοι αυτοι;;;;;;;;;;; αναπηροι στο μυαλο και δεν μπορουν να κρινουν;;;;;;;;;;
σα πολυ πονηροι δεν νομιζετε οτι ειστε μερικοι και ολοι οι αλλοι ειναι ηλιθιοι;;;;;;;;;
-
Πες τα βρε Αλέξανδρε!
GOLF!Kαταρρίφθηκε ο μύθος?