Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HONDA CIVIC 1.8 VS GOLF GT
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HONDA CIVIC 1.8 VS GOLF GT
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 8 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    42
    156
    797
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kid last edited by

      Ότι δεν υπάρχει λόγος να πειράζουμε τα αυτοκίνητα που αγοράζουμε. Αν θέλουμε κάτι γρηγορότερο, το παίρνουμε εξαρχής και δεν κάνουμε μετά πειράματα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Ο χρήστης nickval έγραψε:

        Το έφερε από Γερμανία μόλις βγήκε. Πιθανότατα το πρώτο που ήρθε Ελλάδα. Πάντως lkar πρόσεχε μη βάλεις κανα προγραμματάκι στο Gti σου... Αυτός έβαλε +50 ίππους και άρχισε να βγάζει μπλε καπνό... τί να σημαίνει αυτό;;;

        δεν έχω βάλει κι ούτε πρόκειται.

        Τι σημαίνει;

        κοινώς αν αλλάζεις κάτι από τις προδιαγραφές -που μπορεί να είναι κι αμφιβόλου προέλευσης- να περιμένεις και κάποιες συνέπειες

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nickval last edited by

          Και εγώ δε συμφωνώ με τα πειράγματα. Απλά αρκετοί διατυμπανίζουν τη βελτιωσιμότητα των κινητήρων του ομίλου...
          Τί κακός που είμαι...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nicknt last edited by

            Εεε, όπως φαίνεται λοιπόν, είναι σα να λέμε... 'απλά μην τρακάρεις με το Golf'!

            Σας ευχαριστώ για τη συμμετοχή στη συζήτηση, αλλά είναι λίγο δύσκολο να βγάλει κανείς συμπέρασμα για το κόστος συντήρησης, όσο μπλέκουμε με ενδεχόμενα! Κάτι απολύτως αναμένομενο βέβαια, αλλά δύσκολο στην παραμετροποίηση.

            Το σέρβις ανά 30000 είναι ένα συν, αντίθετα με ότι περίμενα. Εν τούτοις, επειδή κάποτε το G-ladder παρέδιδε το πνεύμα στα 100Κ, αυτό είναι ίσως το μοναδικό ενδεχόμενο που με ανησυχεί (όσο μπορεί να με ανησυχεί βέβαια, μιας και δεν είμαι εγώ στο δίλημμα).

            Άρα, μας μένει η κατανάλωση, και η χρήση 98άρας (τι γίνεται αλήθεια;;;).

            Από κει και πέρα, φαντάζομαι η επιλογή θα κριθεί από το πως θα ξυπνήσει το πρωί ο εν λόγω φίλος μου...

            Σε γενικές γραμμές, τείνω προς το ότι το civic είναι πιο ελαφρώς πιο ασφαλής επιλογή, οικονομοτεχνικά πάντα, αλλά το Golf έχει αυτά τα καταραμένα 170hp- διαλέγεις και παίρνεις (αφήνουμε τα της συμπεριφοράς, δεν ενδιαφέρουν εν προκειμένω).

            Κάθε περαιτέρω σχόλιο, καλοδεχούμενο!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nickval last edited by

              Φίλε NickNT, είναι όλα θέμα προτεραιοτήτων. Εάν βάλεις σε πρώτη μοίρα τις επιδόσεις, η επιλογή είναι αυτονόητη. Αρκεί βέβαια να σου αρέσει το αμάξι εξωτερικά-εσωτερικά. Δε θα μπορούσα ποτέ να πάρω ένα Atos ή Agila ή Panda ακόμα και εάν είχαν τη συμπεριφορά, τις επιδόσεις και την αίσθηση όχι μόνο του Gt αλλά και Ferrari! Ακραίο το παράδειγμα, αλλά θέλω να πώ οτι δε θα μπορούσα να 'συζήσω' με αμάξι το οποίο δε με φτιάχνει οπτικά. Και το Golf δε με συγκινεί. Δεν είναι άσχημο βέβαια... To θέμα κόστους συντήρησης κτλ: πιο οικονομικό το Civic, με πιό συχνά service αλλά πιο φτηνά. Πόσο δε ξέρω. Μή ξεχνάμε την 7ετή εγγύηση. Πάντως οι τιμές της VW σε ανταλλακτικά-σέρβις είναι τσουρουφλιστές! Όχι πως ο Σαρακάκης είναι τέλειος... Το Civic σίγουρα δε θέλει 100άρα αλλά νομίζω ούτε το Gt. Τo Gt καίει παραπάνω, αλλά χαλάλι για τις επιδόσεις του! Εγώ βάζω και το θέμα της αξιοπιστίας του κινητήρα κυρίως. Βέβαια και σαν σύνολο θεωρώ το Civic πιο αξιόπιστο. Αλλά εάν βάλεις πάνω από όλα τις επιδόσεις... Στο θέμα του στησίματος στο δρόμο, είναι και πάλι θέμα προτεραιοτήτων. Εγώ πιστεύω πως δε μπορώ να φτάσω το Civic στα όριά του. Κάποιος άλλος σίγουρα θα μπορεί και μπορεί το Civic να του φαίνεται ανεπαρκές και το Gt πολύ ανώτερο. Εγώ δεν έχω τις δυνατότητες και τη θέληση. Κάνει ο φίλος σου και ένα test-drive και βγάζει συμπεράσματα. Βεβαίως και η διαφορά των 2000

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sodhad last edited by

                [quote='nickval']Φίλε NickNT, είναι όλα θέμα προτεραιοτήτων. Εάν βάλεις σε πρώτη μοίρα τις επιδόσεις, η επιλογή είναι αυτονόητη. Αρκεί βέβαια να σου αρέσει το αμάξι εξωτερικά-εσωτερικά. Δε θα μπορούσα ποτέ να πάρω ένα Atos ή Agila ή Panda ακόμα και εάν είχαν τη συμπεριφορά, τις επιδόσεις και την αίσθηση όχι μόνο του Gt αλλά και Ferrari! Ακραίο το παράδειγμα, αλλά θέλω να πώ οτι δε θα μπορούσα να 'συζήσω' με αμάξι το οποίο δε με φτιάχνει οπτικά. Και το Golf δε με συγκινεί. Δεν είναι άσχημο βέβαια... To θέμα κόστους συντήρησης κτλ: πιο οικονομικό το Civic, με πιό συχνά service αλλά πιο φτηνά. Πόσο δε ξέρω. Μή ξεχνάμε την 7ετή εγγύηση. Πάντως οι τιμές της VW σε ανταλλακτικά-σέρβις είναι τσουρουφλιστές! Όχι πως ο Σαρακάκης είναι τέλειος... Το Civic σίγουρα δε θέλει 100άρα αλλά νομίζω ούτε το Gt. Τo Gt καίει παραπάνω, αλλά χαλάλι για τις επιδόσεις του! Εγώ βάζω και το θέμα της αξιοπιστίας του κινητήρα κυρίως. Βέβαια και σαν σύνολο θεωρώ το Civic πιο αξιόπιστο. Αλλά εάν βάλεις πάνω από όλα τις επιδόσεις... Στο θέμα του στησίματος στο δρόμο, είναι και πάλι θέμα προτεραιοτήτων. Εγώ πιστεύω πως δε μπορώ να φτάσω το Civic στα όριά του. Κάποιος άλλος σίγουρα θα μπορεί και μπορεί το Civic να του φαίνεται ανεπαρκές και το Gt πολύ ανώτερο. Εγώ δεν έχω τις δυνατότητες και τη θέληση. Κάνει ο φίλος σου και ένα test-drive και βγάζει συμπεράσματα. Βεβαίως και η διαφορά των 2000

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  funkyreverend last edited by

                  Εγώ πάλι σκέφτομαι τη φάση με την 95αρα στον TSi. Ρε γμτ, λογικά ο κινητήρας ανεβάζει τρελή υπερπίεση (κάτι για 2,5 bar σταθερά θυμάμαι), ναι μεν έχει knock sensor που γλιτώνει από ζημιά μεγάλης έκτασης, αλλά με 95αρα δεν θα είναι συνεχώς σε κατάσταση 'μεταβολής του αβάνς'; Πόσο σωστά θα λειτουργεί ένας τέτοιος κινητήρας, ειδικά από τη στιγμή που το φορτίο του αρχίζει από αρκετά χαμηλές στροφές;

                  Επίσης, για την κατανάλωση νομίζω ότι το Civic θα υπερισχύει...αλλά αν δεν τα οδηγήσουν για πολλά χιλιόμετρα οι αντίστοιχοι ιδιοκτήτες, δεν θα ξέρουν να μας πουν...

                  Ωραία η ροπή (είμαι σίγουρος για αυτό, και το 'τουριστικό' στήσιμο δεν με ενοχλεί καθόλου) του GT, αλλά μερικά ερωτήματα σχετικά με τον κινητήρα θέλουν χρόνο για να απαντηθούν...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coyote last edited by

                    Ο χρήστης lkar έγραψε:

                    Το έφερε από Γερμανία μόλις βγήκε. Πιθανότατα το πρώτο που ήρθε Ελλάδα. Πάντως lkar πρόσεχε μη βάλεις κανα προγραμματάκι στο Gti σου... Αυτός έβαλε +50 ίππους και άρχισε να βγάζει μπλε καπνό... τί να σημαίνει αυτό;;;

                    δεν έχω βάλει κι ούτε πρόκειται.

                    Τι σημαίνει;

                    κοινώς αν αλλάζεις κάτι από τις προδιαγραφές -που μπορεί να είναι κι αμφιβόλου προέλευσης- να περιμένεις και κάποιες συνέπειες

                    μπλε= βαλβίδες?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sodhad last edited by

                      Ο χρήστης NickNT έγραψε:
                      Εεε, όπως φαίνεται λοιπόν, είναι σα να λέμε... 'απλά μην τρακάρεις με το Golf'!

                      Σας ευχαριστώ για τη συμμετοχή στη συζήτηση, αλλά είναι λίγο δύσκολο να βγάλει κανείς συμπέρασμα για το κόστος συντήρησης, όσο μπλέκουμε με ενδεχόμενα! Κάτι απολύτως αναμένομενο βέβαια, αλλά δύσκολο στην παραμετροποίηση.

                      Το σέρβις ανά 30000 είναι ένα συν, αντίθετα με ότι περίμενα. Εν τούτοις, επειδή κάποτε το G-ladder παρέδιδε το πνεύμα στα 100Κ, αυτό είναι ίσως το μοναδικό ενδεχόμενο που με ανησυχεί (όσο μπορεί να με ανησυχεί βέβαια, μιας και δεν είμαι εγώ στο δίλημμα).!

                      Για να πάψουν τα πιο πάνω να είναι ενδεχόμενα και να γίνουν βεβαιοτητα προτείνω το εξής. Να επισκεφθεις δύο - τρία εξουσιοδοτημένα και των δύο εταιρειών και να ρωτήσεις:

                      1. Πόσο στοιχίζει περίπου ένα τυπικο σέρβις;
                      2. Πόσο περίπου θα στοιχίσει ένα σερβις στις 60000 χλμ;
                      3. Πόσο στοιχίζουν δυο-τρία συγκεκριμένα μηχανικά εξαρτήματα;
                      4. Πόσο στοιχίζει ένα φαναρι, ένα φτερο, μια πορτα, ένας προσυλακτήρας;

                      Αν σε δυσκολέψουν πες τους ότι είσαι σχεδόν έτοιμος να γοράσεις το αυτοκίνητο τους και ότι εξετάζεις την τελευταία παράμετρο πριν αποφασίσεις οριστικά. Δε θα σου αρνηθούν.

                      Άρα, μας μένει η κατανάλωση, και η χρήση 98άρας (τι γίνεται αλήθεια;;;).

                      Από κει και πέρα, φαντάζομαι η επιλογή θα κριθεί από το πως θα ξυπνήσει το πρωί ο εν λόγω φίλος μου...

                      Σε γενικές γραμμές, τείνω προς το ότι το civic είναι πιο ελαφρώς πιο ασφαλής επιλογή, οικονομοτεχνικά πάντα, αλλά το Golf έχει αυτά τα καταραμένα 170hp- διαλέγεις και παίρνεις (αφήνουμε τα της συμπεριφοράς, δεν ενδιαφέρουν εν προκειμένω).

                      Κάθε περαιτέρω σχόλιο, καλοδεχούμενο!

                      Αν διάβασες τις πληροφορίες για την συντήρηση του τούρμπο που παρέθεσα πιο πάνω θα πρόσεξες ότι η λειτουργία και η αποδοση αυτου επηρεαζεται απο την ποιοτητα του καυσίμου. Ο φίλος σου θα πρέπει επίσης να λάβει σοβαρά υπόψη ότι σε περίπτωση επιλογής του Golf γίνεται κατά κάποιο τρόπο πειραματόζωο. Μπορεί να του βγει και να είναι τρισευτυχισμένος με την επιλογή του. Μπορεί και όχι. Ο ίδιος πρέπει να αποφασίσει αν θα πάρει το ρίσκο. Πρέπει όμως να αντιληφθει ότι η επιλογή του Γκολφ ενέχει ρίσκο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coyote last edited by

                        Ο χρήστης sodhad έγραψε:

                        Εεε, όπως φαίνεται λοιπόν, είναι σα να λέμε... 'απλά μην τρακάρεις με το Golf'!

                        Σας ευχαριστώ για τη συμμετοχή στη συζήτηση, αλλά είναι λίγο δύσκολο να βγάλει κανείς συμπέρασμα για το κόστος συντήρησης, όσο μπλέκουμε με ενδεχόμενα! Κάτι απολύτως αναμένομενο βέβαια, αλλά δύσκολο στην παραμετροποίηση.

                        Το σέρβις ανά 30000 είναι ένα συν, αντίθετα με ότι περίμενα. Εν τούτοις, επειδή κάποτε το G-ladder παρέδιδε το πνεύμα στα 100Κ, αυτό είναι ίσως το μοναδικό ενδεχόμενο που με ανησυχεί (όσο μπορεί να με ανησυχεί βέβαια, μιας και δεν είμαι εγώ στο δίλημμα).!

                        Για να πάψουν τα πιο πάνω να είναι ενδεχόμενα και να γίνουν βεβαιοτητα προτείνω το εξής. Να επισκεφθεις δύο - τρία εξουσιοδοτημένα και των δύο εταιρειών και να ρωτήσεις:

                        1. Πόσο στοιχίζει περίπου ένα τυπικο σέρβις;
                        2. Πόσο περίπου θα στοιχίσει ένα σερβις στις 60000 χλμ;
                        3. Πόσο στοιχίζουν δυο-τρία συγκεκριμένα μηχανικά εξαρτήματα;
                        4. Πόσο στοιχίζει ένα φαναρι, ένα φτερο, μια πορτα, ένας προσυλακτήρας;

                        Αν σε δυσκολέψουν πες τους ότι είσαι σχεδόν έτοιμος να γοράσεις το αυτοκίνητο τους και ότι εξετάζεις την τελευταία παράμετρο πριν αποφασίσεις οριστικά. Δε θα σου αρνηθούν.

                        Άρα, μας μένει η κατανάλωση, και η χρήση 98άρας (τι γίνεται αλήθεια;;;).

                        Από κει και πέρα, φαντάζομαι η επιλογή θα κριθεί από το πως θα ξυπνήσει το πρωί ο εν λόγω φίλος μου...

                        Σε γενικές γραμμές, τείνω προς το ότι το civic είναι πιο ελαφρώς πιο ασφαλής επιλογή, οικονομοτεχνικά πάντα, αλλά το Golf έχει αυτά τα καταραμένα 170hp- διαλέγεις και παίρνεις (αφήνουμε τα της συμπεριφοράς, δεν ενδιαφέρουν εν προκειμένω).

                        Κάθε περαιτέρω σχόλιο, καλοδεχούμενο!

                        Αν διάβασες τις πληροφορίες για την συντήρηση του τούρμπο που παρέθεσα πιο πάνω θα πρόσεξες ότι η λειτουργία και η αποδοση αυτου επηρεαζεται απο την ποιοτητα του καυσίμου. Ο φίλος σου θα πρέπει επίσης να λάβει σοβαρά υπόψη ότι σε περίπτωση επιλογής του Golf γίνεται κατά κάποιο τρόπο πειραματόζωο. Μπορεί να του βγει και να είναι τρισευτυχισμένος με την επιλογή του. Μπορεί και όχι. Ο ίδιος πρέπει να αποφασίσει αν θα πάρει το ρίσκο. Πρέπει όμως να αντιληφθει ότι η επιλογή του Γκολφ ενέχει ρίσκο.

                        o καφες στο σαρακάκη είναι ακριβός? Να ρωτήσουμε και γι αυτό...

                        Παντως ο φίλος εχει δίκιο μπορεις να ρωτησεις πολλά
                        Γενικά ένα παράδειγμα
                        Οταν ειχα οπελ εβρισκα και πολλά αφτερ μαρτκετ ιδια με της αντιπροσωπειας και μαλιστα στη μισή τιμή !!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nicknt last edited by

                          Ρε παιδιά, ξέρω πως το έχετε συζητήσει πολλάκις, αλλά δε μπορώ να βγάλω συμπέρασμα...

                          Ειλικρινά, ζητώ συγγνώμη που ξαναρωτάω (παρακαλώ αποφύγετε το emoticon ), αλλά μπορεί να δώσει κάποιος μια σαφή απάντηση στο ερώτημα:

                          'TSI και σούπερ αμόλυβδη';

                          Ξέρω ότι ο φίλος lkar έχει αναφερθεί ουκ ολίγες φορές σε αυτό το ζήτημα, αλλά δεν είχα το χρόνο ή την υπομονή αν θέλετε να αποσαφηνίσω το τι ακριβώς συμβαίνει.

                          Ευχαριστώ, κάπου εδώ κλείνει το θέμα από πλευράς μου!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            Ο χρήστης NickNT έγραψε:
                            Ρε παιδιά, ξέρω πως το έχετε συζητήσει πολλάκις, αλλά δε μπορώ να βγάλω συμπέρασμα...

                            Ειλικρινά, ζητώ συγγνώμη που ξαναρωτάω (παρακαλώ αποφύγετε το emoticon ), αλλά μπορεί να δώσει κάποιος μια σαφή απάντηση στο ερώτημα:

                            'TSI και σούπερ αμόλυβδη';

                            Ξέρω ότι ο φίλος lkar έχει αναφερθεί ουκ ολίγες φορές σε αυτό το ζήτημα, αλλά δεν είχα το χρόνο ή την υπομονή αν θέλετε να αποσαφηνίσω το τι ακριβώς συμβαίνει.

                            Ευχαριστώ, κάπου εδώ κλείνει το θέμα από πλευράς μου!

                            όπως κι ο TFSI λειτουργεί χωρίς πρόβλημα και με απλή αμόλυβδη. Το μοναδικό 'πρόβλημα' είναι κάποια απώλεια ισχύος (πχ αντί 200-198, 170-168, 140-138)

                            από τα 115 των 1.6 προτιμώ τα 138

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nickval last edited by

                              Μα καλά, ο 1.6 FSi δεν υποτίθεται οτι δυναμομετρήθηκε από γνωστό 'γερμανόφιλο' (υπερβολές ) περιοδικό στα 127;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                corsair last edited by

                                Ο χρήστης nickval έγραψε:
                                Μα καλά, ο 1.6 FSi δεν υποτίθεται οτι δυναμομετρήθηκε από γνωστό 'γερμανόφιλο' (υπερβολές ) περιοδικό στα 127;

                                Καμια υπερβολη.... ειναι οντως 120+ στον στροφαλο και γυρω στα 110-115 στον τροχο. Αυτα εχουν δυναμομετρηθει περιπου και ισχυουν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyote last edited by

                                  Ο χρήστης nickval έγραψε:
                                  Μα καλά, ο 1.6 FSi δεν υποτίθεται οτι δυναμομετρήθηκε από γνωστό 'γερμανόφιλο' (υπερβολές ) περιοδικό στα 127;

                                  τα περιοδικά καλά θα κάνουν να δυναμομετρούν αμάξια ιδιωτών
                                  Εγω αν ειχα αντιπροσωπεία θα τους έδεινα τσιπωμένο!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    rallye40 last edited by

                                    Δεν νομίζω να γίνονται αυτά!!!
                                    Πάντως πριν απο μερικά χρόνια η ΚΑΡΕΝΤΑ δεν εδινε ευκολα
                                    αυτοκίνητα για δοκιμή

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyote last edited by

                                      Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
                                      Δεν νομίζω να γίνονται αυτά!!!
                                      Πάντως πριν απο μερικά χρόνια η ΚΑΡΕΝΤΑ δεν εδινε ευκολα
                                      αυτοκίνητα για δοκιμή

                                      να μην είσαι σίγουρος. Οταν πάρεις το δικό σου μέτρα το και εγώ μαζί σου

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 3
                                      • 4
                                      • 5
                                      • 6
                                      • 7
                                      • 8
                                      • 8 / 8
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr