-
Μάλιστα, είχα την ευτυχία λοιπόν να γνωρίσω ένα μέλος του Forum από κοντά. Τι να πω βρε Νάσο... Φαίνεσαι καλό παιδί στη φωτό. Το παιδάκι δικόσ ου είναι; Αν ναι, να σου ζήσει. Ειλικρινά παλικάρι μου (δεν το λέω ειρωνικά), πιστεύεις πως χτες έτσι όπως πέρναγες εμένα (ήμουν ο ηλίθιος που σου παίξα 2-3 απανωτές φορές το σινιάλο, αλλά μάλλον δεν πήρες πρέφα χριστό έτσι γρήγορα όπως άλλαξες λωρίδα), δεν έθετες σε κίνδυνο κανέναν από εμάς; Η ταχύτητα που πηγαίναμε ήταν απογοητευτική για Ποσειδώνος 8 το βράδυ; Έκανες μαγκιά; Μας έσπασες τον τσαμπουκά; Βιαζόσουν γιατί γένναγε η γυναίκα σου; Έκανες το χόμπυ σου; Απέδειξες στους κοινούς θνητούς (και στον εαυτό σου πρώτιστα υποθέτω) πως για ακόμα μια φορά όλα πήγαν καλά;
ΥΓ1: Τα περί Υλίκης κλπ με Α4 που έιχα παλιότερα γράψει χωρίς να θεωρώ ότι ήταν σωστή η λογική μου, δεν είχαν καμία μα καμία σχέση με το χτεσινό γιατί, μιλάμε για μη κατοικημένη περιοχή, και ήμασταν 2 αυτοκίνητα μεταξύ μας, σε δρόμο με τσιμεντένιο στηθαίο. Το καταλαβαίνεις αυτό; Κράτησε 4-5 λεφτά, ήταν 2-3 προσπεράσεις του ενός στον άλλον κι όταν ο άλλος (μετά τις στροφές) κι ενώ πήγαινα με 190+ με προσπέρασε στην ευθεία με 200+, παραιτήθηκα μη θέλοντας να επιτείνω την μαλ..α μας.
ΥΓ2: Σκέψου τον πιτσιρικά έστω (ειλικρινής είναι η προτροπή)
ΥΓ3: Μπορείς να μου υποδείξεις και μένα τον αδαή τον αλγόριθμο υπολογισμού του σημείου φραναρίσματος (και της δύναμης πέδησης φαντάζομαι) του άλλου αυτοκινήτου τη στιγμή αλλαγής λωρίδας από εσένα που σφηνώνεις; (αν θες στείλε Pm)
YΓ4: Αν δε σου κάνει κόπο, διάβασε το Post μου, για τις παρενέργειες ενός άλλου αθώου ακουμπήματος 2 αυτοκινήτων με 80-100 χαω:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... start=4770
-
Ξαναλεω:
παρων στην φαση δεν ημουν, οποτε μονο απο αυτα που λετε μπορω να κρινω.
Και οταν μιλας για κενο 20-40 μετρα μεταξυ αυτοκινητων, τοτε δεν στεκει να μιλας για 'σφηνα'.
Το να αλλαζει **συνεχεια *λωριδες, εχοντας ελεγξει οτι εκει που θα μπει δεν θα ενοχλησει κανεναν ειτε μπροστα, ειτε πισω του, ειτε καποιον που θα εμπαινε στο ιδιο σημειο την ιδια στιγμη, και μπαινωντας σε κενα που χωρανε απο 4 εως 10 μηκη αυτοκινητου, τοτε ΟΧΙ δεν κανει σφηνες και οχι δεν ειναι παλαβος και επικινδυνος. Αυτα τα κανω και εγω καθημερινα και φτανω πολυ πιο γρηγορα στον προορισμο μου. Και αυτο (οπως εχω γραψει και παλιοτερα) οχι επειδη βιαζομαι, αλλα επειδη δεν μπορω να τσουλαω σαν ολα τα αλλα 'προβατα' που εχουν απλωθει σε ολες τις λωριδες και πανε με την ιδια (αργη ή κανονικη) ταχυτητα. Και εγω οταν βλεπω κενο το εκμεταλλευομαι και περναω απο εκει.
*Εκει κολλαει και αυτο που ειπε ο Nasos, οτι δεν περιμενει να μην ΦΑΙΝΕΤΑΙ επικινδυνο στον απ'εξω αυτο που κανει. Γιατι εσυ βλεπεις 'εναν παλαβο που μπαινει οπου βρει με κινδυνο να πεσει πανω σε καποιον, και μονο απο θαυμα δεν εσκασε πανω σε καποιον'.
Ο οδηγος απο την αλλη, ξερει οτι εκει που θα μπει δεν θα ενοχλησει κανεναν και εχει υπολογισει απο πριν μια πορεια. Αμα αλλαξει κατι στην εκτελεση αυτης της πορειας, τοτε εχει κρατησει και μια πισινη για να αλλαξει και εκεινος αναλογα.
-
Μάλιστα... από τη στιγμή που υπάρχει κενό -τώρα τον Αύγουστο γίνεται μεγαλύτερο- μεταξύ των αυτοκινήτων στις λωρίδες, τι πιο φυσιο-λογικό να το εκμεταλλευόμαστε
Μιας κι έχουν αδειάσει -και θ'αδειάσουν περισσότερο- δεν μας λέτε και τα δρομολόγιά σας; να ξέρουμε, ειδικά των Ν. Προαστείων
Τώρα που θα βγω θα πάρω το εταιρικό, για παν ενδεχόμενο
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μάλιστα... από τη στιγμή που υπάρχει κενό -τώρα τον Αύγουστο γίνεται μεγαλύτερο- μεταξύ των αυτοκινήτων στις λωρίδες, τι πιο φυσιο-λογικό να το εκμεταλλευόμαστεΜιας κι έχουν αδειάσει -και θ'αδειάσουν περισσότερο- δεν μας λέτε και τα δρομολόγιά σας; να ξέρουμε, ειδικά των Ν. Προαστείων
Τώρα που θα βγω θα πάρω το εταιρικό, για παν ενδεχόμενο
Υπερβολικό σε βρίσκω.
-
Παιδιά δε θέλω να σας προσβάλλω αλλά, σε σχέση με αυτό που είδα εγώ, για όσο μπορούσα να διακρίνω, μόνο ένας μαστουρωμένος (δεν εννοώ τον Νάσο) ή αφελής θα μπορούσε να μπει σε αυτή τη διαδικασία σκέψης περί ασφάλειας, κενού κλπ. Το δε κενό τη στιγμή που ο Νάσος πέρασε τη δική μου σειρά και την αμέσως επόμενη δεν ήταν πάνω από 20 μέτρα με καμία παναγία. Λογικά γύρω στα 13-15 μέτρα πρέπει να ταν, δηλ 2-2,5 αμάξια. Οπότε, όσα λέτε για το χτεσινό, και, ξαναλέω, στο τμήμα της διαδρομής που έβλεπα, δηλ μεταξύ Αγίου Κοσμά και γκολφ Γλυφάδας, εγώ τα ακούω βερεσέδια. Ο νοών νοείτω.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Μάλιστα... από τη στιγμή που υπάρχει κενό -τώρα τον Αύγουστο γίνεται μεγαλύτερο- μεταξύ των αυτοκινήτων στις λωρίδες, τι πιο φυσιο-λογικό να το εκμεταλλευόμαστε
Μιας κι έχουν αδειάσει -και θ'αδειάσουν περισσότερο- δεν μας λέτε και τα δρομολόγιά σας; να ξέρουμε, ειδικά των Ν. Προαστείων
Τώρα που θα βγω θα πάρω το εταιρικό, για παν ενδεχόμενο
Υπερβολικό σε βρίσκω.
τις τελευταίες μέρες που έχει αδειάσει ο Κηφισσός γίνονται όργια από 'βιαστικούς'
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μάλιστα... από τη στιγμή που υπάρχει κενό -τώρα τον Αύγουστο γίνεται μεγαλύτερο- μεταξύ των αυτοκινήτων στις λωρίδες, τι πιο φυσιο-λογικό να το εκμεταλλευόμαστε
Μιας κι έχουν αδειάσει -και θ'αδειάσουν περισσότερο- δεν μας λέτε και τα δρομολόγιά σας; να ξέρουμε, ειδικά των Ν. Προαστείων
Τώρα που θα βγω θα πάρω το εταιρικό, για παν ενδεχόμενο
Υπερβολικό σε βρίσκω.
τις τελευταίες μέρες που έχει αδειάσει ο Κηφισσός γίνονται όργια από 'βιαστικούς'
Πάντοτε όταν 'αδειάζει' η πόλη υπάρχουν τέτοια φαινόμενα.
Αλλά μη φτάνουμε στην άλλη άκρη και πλησιάζουμε την υπερβολή. -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μάλιστα... από τη στιγμή που υπάρχει κενό -τώρα τον Αύγουστο γίνεται μεγαλύτερο- μεταξύ των αυτοκινήτων στις λωρίδες, τι πιο φυσιο-λογικό να το εκμεταλλευόμαστε
Μιας κι έχουν αδειάσει -και θ'αδειάσουν περισσότερο- δεν μας λέτε και τα δρομολόγιά σας; να ξέρουμε, ειδικά των Ν. Προαστείων
Τώρα που θα βγω θα πάρω το εταιρικό, για παν ενδεχόμενο
Υπερβολικό σε βρίσκω.
τις τελευταίες μέρες που έχει αδειάσει ο Κηφισσός γίνονται όργια από 'βιαστικούς'
Παντου τα ιδια... Και στην Κηφισιας, και στην μεσογειον, Παντου...
Ειναι που ο 'αδειος δρομος' δεν σκοτωνει... -
Πριν από κάμποσους μήνες, στην πλατεία περιστεριών, στην Θεσσαλονίκη βγήκε μπροστά μου σε ένα μονόδρομο ένα Audi A3, μέσα ήταν ένας νεαρός οδηγός, ένας συνοδηγός και πίσω 2 κοπέλες, επειδή βρεθήκαμε απέναντι ο ένας στον άλλον του έκανα σινιάλο, προχώρησε ακόμη λίγο και όπως ήταν φυσιολογικό βρέθηκε ό ένας απέναντι στον άλλον, περίμενα να δώ τι θα πεί, μπορεί να μην γνώριζε σκέφτηκα ότι είναι μονόδρομος.
Λάθος το ήξερε πολύ καλά, γιατί έβαλε όπισθεν και άρχισε να πηγαίνει προς τα πίσω σαν διαβολεμένος, στρίβει πάντα με όπισθεν, στον επόμενο δρόμο που βγάζει σε πιο κεντρικό δρόμο, περνάει την πλατεία τη παλιάς λαχαναγοράς που έχει και φανάρι, στρίβει στο στενό της ΔΕΗ, και προχωράει προς την Αγίου Δημητρίου, από και πέρα δεν ξέρω αν συνέχισε με την όπισθεν. (Κινιόταν με την φορά του δρόμου με τηνόπισθεν όλη αυτή την διαδρομή).
Η αλήθεια είναι ότι το πήγαινε τέλεια ό τύπος, αλλά αυτά μπορούσε να τα κάνει σε καμιά πίστα, όχι μέσα στο δρόμο.
Ήταν 5 ώρα το απόγευμα μέρα ακόμη. -
Εγω ξερω οτι ενα σεβαστο κενο (αναλογα με την ταχυτητα με την οποια κινουμε) το αφηνω για λογους ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, και οχι για να παει να μου χωθει ο καθενας... Εχω τακτοποιησει αναλογα μαλιστα κανα 2 σφηνακιδες που ηταν απροσαρμοστοι με την ταχυτητα ολων των υπολοιπων
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μάλιστα... από τη στιγμή που υπάρχει κενό -τώρα τον Αύγουστο γίνεται μεγαλύτερο- μεταξύ των αυτοκινήτων στις λωρίδες, τι πιο φυσιο-λογικό να το εκμεταλλευόμαστε
Μιας κι έχουν αδειάσει -και θ'αδειάσουν περισσότερο- δεν μας λέτε και τα δρομολόγιά σας; να ξέρουμε, ειδικά των Ν. Προαστείων
Τώρα που θα βγω θα πάρω το εταιρικό, για παν ενδεχόμενο
Υπερβολικό σε βρίσκω.
τις τελευταίες μέρες που έχει αδειάσει ο Κηφισσός γίνονται όργια από 'βιαστικούς'
Κάποιος να μαζέψει το ανηψάκι του lkar.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Εγω ξερω οτι ενα σεβαστο κενο (αναλογα με την ταχυτητα με την οποια κινουμε) το αφηνω για λογους ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, και οχι για να παει να μου χωθει ο καθενας... Εχω τακτοποιησει αναλογα μαλιστα κανα 2 σφηνακιδες που ηταν απροσαρμοστοι με την ταχυτητα ολων των υπολοιπωνΤώρα δικαιολογημένα θα βρεθεί κάποιος να σου πει, ότι δεν είναι δουλειά σου να συνεφέρεις τους 'απροσάρμοστους' (κατ΄εσέ) που κινούνται μαζί σου στο δρόμο.
Κάπου στη μέση είναι το καλύτερο πιστεύω. Ειδικά εάν αφήσουμε τον εγωισμό μας στο σπίτι και τον ξαναφορέσουμε μόλις κατεβούμε από το αυτοκίνητο.
Και ο 'σφηνάκιας' και ο 'αστυνόμος' του δρόμου (Ας μου επιτραπούν οι όροι) . Ούτε ο ένας θα πάθει κάτι αν περιμένει λίγα δευτερόλεπτα και μετά να προσπεράσει κάποιον που κινήται αργότερα από αυτόν. Ούτε ο άλλος εάν τον αφήσει να φύγει χωρίς να τον εκενευρίσει κλείνοντάς του το δρόμο. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Κάποιος να μαζέψει το ανηψάκι του lkar.
δεν έχει ανηψάκια ο lkar
Ξεχνάς νομίζω
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Εγω ξερω οτι ενα σεβαστο κενο (αναλογα με την ταχυτητα με την οποια κινουμε) το αφηνω για λογους ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, και οχι για να παει να μου χωθει ο καθενας... Εχω τακτοποιησει αναλογα μαλιστα κανα 2 σφηνακιδες που ηταν απροσαρμοστοι με την ταχυτητα ολων των υπολοιπων
Τώρα δικαιολογημένα θα βρεθεί κάποιος να σου πει, ότι δεν είαι δουλειά σου να συνεφέρεις τους 'απροσάρμοστους' (κατ΄εσέ) που κινούνται μαζί σου στο δρόμο.
Κάπου στη μέση είναι το καλύτερο πιστεύω. Ειδικά εάν αφήσουμε τον εγωισμό μας στο σπίτι και τον ξαναφορέσουμε μόλις κατεβούμε από το αυτοκίνητο.
Και ο 'σφηνάκιας' και ο 'αστυνόμος' του δρόμου (Ας μου επιτραπούν οι όροι) .Ούτε ο ένας θα πάθει κάτι αν περιμένει λίγα δευτερόλεπτα και μετά να προσπεράσει κάποιον που κινήται αργότερα από αυτόν. Ούτε ο άλλος εάν τον αφήσει να φύγει χωρίς να τον εκενευρίσει κλείνοντάς του το δρόμο.
Οταν βλεπεις τα μαρσιποφορα στον καθρεφτη να κανουν σφηνες στους παντες.... προετοιμαζεσαι... Εγω απλα το μονο που εκανα ηταν να κλεισω το κενο μου λιγο πριν φτασουν στο υψος μου... τιποτα παραπανω*. Απλα αναγκαστηκαν να φρεναρουν και πηραν το καταλληλο μηνυμα, αν και αμφισβητω αν εχουν κατι στην περιοχη του κεφαλιου που ειναι ικανο να λαβει οτιδηποτε. Σιγουρα οπως ειπες δεν θα τους βαλουμε εμεις μυαλο, αλλα μερικες φορες γινονται σκετη προκληση.
Δεν ειναι θεμα, εγωισμου... ειναι και θεμα δικης μου ασφαλειας. Εγω δεν γουσταρω να μου κανουν χωσιματα. Και να το θεσω και λιγο ποιο απλα. Αν το ζωο μπει και φρεναρει και γω δεν τον προλαβω, μετα τι θα γινει? Θα πληρωνω και απο πανω σαν τον μαλ@κα για τις μαγκιες αλλου? (αντε να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας....)
*πραγματικα ωρες ωρες σκεφτομαι να εγκαταστησω συστημα καταγραφης εικονας στο αμαξι... γιατι πολυς κοσμος παει γυρευοντας και το δικιο σου δυσκολα το βρισκεις.
-
corsair
παρομοίως πράττω κι εγώ. -
Πολύ έπεσε σ' αυτήν (edit, την προηγούμενη ) την σελίδα!
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Οπότε, όσα λέτε για το χτεσινό, και, ξαναλέω, στο τμήμα της διαδρομής που έβλεπα, δηλ μεταξύ Αγίου Κοσμά και γκολφ Γλυφάδας, εγώ τα ακούω βερεσέδια.I beg your pardon Λάζαρε, αλλά επειδή ξέρω πολύ καλά τι έγινε χθες το βράδυ, δεν παίζει με τίποτα να μ'έβλεπες (και με δυνατότητα να κρίνεις την επικινδυνότητα) για τόση μεγάλη απόσταση, χωρίς να οδηγάς ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που αφορίζεις.
Το μόνο αυτοκίνητο που ακολουθούσε με παρεμφερείς ρυθμούς από Καλαμάκι εώς Καβούρι και ούτε καν αυτό δεν έβλεπα συνέχεια στον καθρέφτη, ήταν ένα μαύρο Ζ4 το οποίο μάλιστα απορώ πως δεν το έχεις αναφέρει μέχρι τώρα.
Επίσης ο γαλανομάτης ξανθομπάμπουρας είναι ανηψιός μου.
lkar
Ατύχησες, γιατί απ'ότι έχω καταλάβει κάπου προς το Φάληρο πρέπει να κινείσαι... Τα συχνότερα δρομολόγιά μου είναι βραδυνά στην παραλιακή, από Πειραιά εώς Σούνιο και πίσω. Πρωινά με το μηχανάκι...
corsair & manosk
Πέρα απ'το ότι σε γενικές γραμμές όπως έχω γράψει και παλαιότερα, διαφωνώ μ'αυτή την τακτική, είναι σίγουρα ένα πραγματικό γεγονός, συμβαίνει συχνά, και δεν μ'ενοχλεί καθόλου. Κόβω κι εγώ, ούτε κολλήματα σε προφυλακτήρες, ούτε φώτα, ούτε κόρνες, και περιμένω την κατάλληλη ευκαιρία για να περάσω με ασφάλεια (για τα δικά μου δεδομένα πάντα=δεν θέλω να τρακάρω=δεν θέλω να τρακάρω άλλους=δεν θέλω να κινδυνεύσει κανενός η σωματική ακεραιότητα). Και αυτή η ευκαιρία έρχεται πάντα, αργά ή γρήγορα. Αν έρθει αργά, θ'αργήσω να περάσω. Απλά...
Ανακεφαλαίωση
Καταλαβαίνω ότι αυτά που γράφω περί ασφάλειας μπορεί να σας φαίνονται παπαριές, αλλά ρε παίδες έτσι είναι. Τελευταία φορά που έκανα εσωτερική αναζήτηση δεν ανακάλυψα ακόμα αυτοκτονικές ή δολοφονικές τάσεις.
Ολοι στο δρόμο χωράνε, υπάρχει τρόπος και το βλέπω καθημερινά τα τελευταία 13.5 χρόνια που οδηγώ. Οι αργοί, οι γρήγοροι, οι 'γλήγοροι', οι οδηγοί του Σαββατοκύριακου, οι παππούδες, οι ταρίφες, οι ντελιβεράδες, οι 'φυσιολογικοί', οι ΚΟΚάκηδες. Αν ανήκω στη μειοψηφία είναι ένα άλλο θέμα, αλλά τουλάχιστον καταλάβετε ότι υπάρχει και η μειοψηφία και όχι μόνο 'εμείς' και οι 'άλλοι'.
Η ασφαλιστική μου ξέρει πως ποτέ δεν είχα πρόβλημα και περνάω εγώ καλά και οι άλλοι καλύτερα. Με το στανιό λοιπόν και τσουβαλοποιόντας καταστάσεις δεν πρόκειται να με πείσετε. Εχω αποδεχθεί πως το 99% το βλέπει εγκληματικό, καφριλίκι, ή όπως αλλιώς θέλετε. Αποδεχθείτε κι εσείς λοιπόν πως μπορεί να μην είναι κι έτσι.
Δεν έχω σκοπό να σας πείσω πως ΠΡΕΠΕΙ να πιστέψετε ότι η γρήγορη οδήγηση στους δημόσιους δρόμους είναι ασφαλής, γιατί σίγουρα δεν είναι. Προσπαθώ να σας κάνω να καταλάβετε όμως, πως υπό ορισμένες προϋποθέσεις μπορεί να γίνει πολύ ασφαλής αφήνοντας μας εκτεθιμένους μόνο στον τελείως τυχαίο παράγοντα, όπως είμαστε όλοι εκτεθιμένοι όπως κι αν οδηγάμε (πχ να περάσει λεωφορείο αεροπορία με κόκκινο σε τυφλή διασταύρωση, πράγμα το οποίο πλάκα-πλάκα το βλέπουμε τόσο καθημερινά που τείνει να πάψει να είναι τυχαίο). Οι προϋποθέσεις αυτές από οδηγό σε οδηγό διαφέρουν, αλλά υποτίθεται πως όλοι οι οδηγοί έχουν σαν τελικό στόχο την ασφάλεια τη δική τους και των γύρων τους.
Από μέρους μου θα προτιμούσα να μη συνεχίσω τη συζήτηση εδώ για το συγκεκριμένο περιστατικό. Λάζαρε, αν θέλεις να σου λύσω τις απορίες για τα πράγματα που ρώτησες μπορούμε να πιούμε κι έναν καφέ. Προτιμώ έτσι, παρά εδώ μέσα.
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
lkar
Ατύχησες, γιατί απ'ότι έχω καταλάβει κάπου προς το Φάληρο πρέπει να κινείσαι... Τα συχνότερα δρομολόγιά μου είναι βραδυνά στην παραλιακή, από Πειραιά εώς Σούνιο και πίσω. Πρωινά με το μηχανάκι...
thanx for the tip.... εταιρικό rulzzzzz
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μάλιστα... από τη στιγμή που υπάρχει κενό -τώρα τον Αύγουστο γίνεται μεγαλύτερο- μεταξύ των αυτοκινήτων στις λωρίδες, τι πιο φυσιο-λογικό να το εκμεταλλευόμαστεΜιας κι έχουν αδειάσει -και θ'αδειάσουν περισσότερο- δεν μας λέτε και τα δρομολόγιά σας; να ξέρουμε, ειδικά των Ν. Προαστείων
Τώρα που θα βγω θα πάρω το εταιρικό, για παν ενδεχόμενο
Εγω ξερω οτι ενα σεβαστο κενο (αναλογα με την ταχυτητα με την οποια κινουμε) το αφηνω για λογους ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, και οχι για να παει να μου χωθει ο καθενας... Εχω τακτοποιησει αναλογα μαλιστα κανα 2 σφηνακιδες που ηταν απροσαρμοστοι με την ταχυτητα ολων των υπολοιπων
Δεν καταλαβα...
Αμα ειμαι στην μεσαια και εχω καποιον μπροστα μου, και ενας απο εσας ειναι στην αριστερη κ 1.5-2 αμαξια πισω μου, και ο μπροστα σας ειναι αλλα 2 μπροστα απο εμενα επισης στην αριστερη, δεν θα μπω στην αριστερη μπροστα σου να περασω αυτον που ηταν μπροστα μου στην μεσαια, να προχωρησω τα δυο αμαξια που εχετε αφησει απο τον πρωην μπροστινο σας και να ξαναμπω μεσαια για να ξεκολλησω πισω απο αυτον που ακολουθουσα στην μεσαια? Τι μας λετε ωρε παιδοπουλα...
Ασε που αμα βγαλω φλας και εσεις ειστε με την ιδια ταχυτητα με εμενα πλαγια πισω αριστερα μου και επιταχυνετε με σκοπο να μην με αφησετε να αλλαξω λωριδα απο την μεσαια στην αριστερη μπροστα σας, μηπως ειστε και λιγο παρανομοι?
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Δεν καταλαβα...
Αμα ειμαι στην μεσαια και εχω καποιον μπροστα μου, και ενας απο εσας ειναι στην αριστερη κ 1.5-2 αμαξια πισω μου, και ο μπροστα σας ειναι αλλα 2 μπροστα απο εμενα επισης στην αριστερη, δεν θα μπω στην αριστερη μπροστα σου να περασω αυτον που ηταν μπροστα μου στην μεσαια, να προχωρησω τα δυο αμαξια που εχετε αφησει απο τον πρωην μπροστινο σας και να ξαναμπω μεσαια για να ξεκολλησω πισω απο αυτον που ακολουθουσα στην μεσαια? Τι μας λετε ωρε παιδοπουλα...
Ασε που αμα βγαλω φλας και εσεις ειστε με την ιδια ταχυτητα με εμενα πλαγια πισω αριστερα μου και επιταχυνετε με σκοπο να μην με αφησετε να αλλαξω λωριδα απο την μεσαια στην αριστερη μπροστα σας, μηπως ειστε και λιγο παρανομοι?
ΩΠ! ενοχληθήκαμε τώρα; σελίδες και σελίδες γράφτηκαν και κλειδώθηκε το θέμα για την αλλαγή λωρίδας στην εθνική -ότι πρέπει να ελέγξει ο άλλος, ότι πρέπει να υπάρχει αρκετή απόσταση μπλα μπλα μπλα- και τώρα που αλλάζεις ΕΣΥ λωρίδα είναι παράνομος αυτός στην αριστερή;
Όταν έχει 20 μέτρα απόσταση από τον μπροστινό με ταχύτητα ας πούμε 100 -που είναι ΜΙΚΡΗ απόσταση ασφαλείας- αν μπεις στα 10 μέτρα η ήδη ΜΙΚΡΗ απόσταση ασφαλείας ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ, οπότε για να διατηρήσει τα αρχικά 20 μέτρα θα φρενάρει -παρακώλυσες την πορεία του-
Το ότι έβγαλες φλας δηλώνει ΠΡΟΘΕΣΗ
Ποιος είναι ο παράνομος;
Ζώα ζώα ζώα