-
Ήθελα τη γνώμη σας για το stratus. Μηχανικά και οδηγικά αν έχετε εμπειρία.
Έχω βρει μια πάρα πολύ καλή ευκαιρία και το σκέφτομαι για αμάξι της βόλτας και μόνο, όχι σαν ένα οποιοδήποτε κάμπριο αλλά σαν συνδυασμό (αισθητικά και μηχανικά) στοιχείων που μου αρέσουν πολύ. -
Ήθελα τη γνώμη σας για το stratus. Μηχανικά και οδηγικά αν έχετε εμπειρία.
Έχω βρει μια πάρα πολύ καλή ευκαιρία και το σκέφτομαι για αμάξι της βόλτας και μόνο, όχι σαν ένα οποιοδήποτε κάμπριο αλλά σαν συνδυασμό (αισθητικά και μηχανικά) στοιχείων που μου αρέσουν πολύ. -
Ήθελα τη γνώμη σας για το stratus. Μηχανικά και οδηγικά αν έχετε εμπειρία.
Έχω βρει μια πάρα πολύ καλή ευκαιρία και το σκέφτομαι για αμάξι της βόλτας και μόνο, όχι σαν ένα οποιοδήποτε κάμπριο αλλά σαν συνδυασμό (αισθητικά και μηχανικά) στοιχείων που μου αρέσουν πολύ. -
Ρώτα πόσο κοστίζει η συντήρηση. Καλύτερα merc και bmw παρά αυτό από διάφορα που έχω ακούσει.
-
Δε σκοπεύω να απευθύνομαι στην Chrysler για συντήρηση έχω 1-2 έγκυρες εναλλακτικές.
Με ενδιαφέρει να μάθω πόσο αξιόπιστο είναι μηχανικά και ποιά η συμπεριφορά του οδηγικά σε συνθήκες που δεν μπορώ να δω μόνο από ένα test-drive.
Δεδομένου ότι θα έχει κάποια χλμ στην πλάτη αλλά και μιας και δεν πάω στη δουλειά μου με το αυτοκίνητο κι υπάρχει και δεύτερο μικρό για χαζοδουλειές, το θέλω μόνο για το κέφι. Συνδυασμός που μου αρέσει είναι μεγάλο δίπορτο cabrio με εξαιρετικό σαλόνι (για την ηλικία του) στο στυλ της volvo κι όχι της BMW.
-
Ο χρήστης Jaeger έγραψε:
Δε σκοπεύω να απευθύνομαι στην Chrysler για συντήρηση έχω 1-2 έγκυρες εναλλακτικές.Με ενδιαφέρει να μάθω πόσο αξιόπιστο είναι μηχανικά και ποιά η συμπεριφορά του οδηγικά σε συνθήκες που δεν μπορώ να δω μόνο από ένα test-drive.
Δεδομένου ότι θα έχει κάποια χλμ στην πλάτη αλλά και μιας και δεν πάω στη δουλειά μου με το αυτοκίνητο κι υπάρχει και δεύτερο μικρό για χαζοδουλειές, το θέλω μόνο για το κέφι. Συνδυασμός που μου αρέσει είναι μεγάλο δίπορτο cabrio με εξαιρετικό σαλόνι (για την ηλικία του) στο στυλ της volvo κι όχι της BMW.
Πανάκριβο service.
Να δοκιμάσεις αν σε χωράει σε ύψος. Είναι κοντό αυτοκίνητο, εκτος αν έχεις σκοπό να το χρησιμοποιείς μόνο ξεσκουφωτό -
Το είχε φίλος μου (και το έχει, αλλά με καμιά 450.000 km το έχει παρατήσει πια). Είναι δίλιτρο (αυτό με τα 136 άλογα, αν θυμάμαι καλά και χειροκίνητο)
Όποιος σχεδίασε τα μηχανικά μέρη βαριόταν πάρα πολύ, καθώς όποιος ανοίξει το καπό αναρωτιέται για πολλά. Μια φορά που χρειάστηκε ν' αλλάξουμε μπαταρία, η αλλαγή γίνεται ως εξής: Βγάζουμε τον μπροστά αριστερό τροχό, βγάζουμε το θόλο κι εμφανίζεται η μπαταρία. Την αλλάζουμε κοκ.
Τα ίδια και για κάθε παρόμοια επισκευή. Η Chrysler είναι όντως πανάκριβη, και λόγω του 'εξεζητημένου' σχεδιασμού πρέπει να έχεις καλό μάστορα. Η διαθεσιμότητα των ανταλλακτικών είναι άλλη μια πονομένη υπόθεση.
Κατά τα άλλα, το θεωρώ το πιό άνετο cabrio από άποψη χώρων (έχω μπει και στα αντίστοιχα Merc, BMW και Saab), είναι ασφαλές οδηγικά, αλλά με το αργό και αναίσθητο τιμόνι και τον νωχελικό δίλιτρο δε σε προκαλεί για κλειστά κομμάτια. Το στοιχείο του είναι οι χαλαρές παραθαλάσσιες βόλτες. Η ποιότητα μέσα κι η εργονομία είναι κλασσικά αμερικάνικες (πάτημα συμπλέκτη για να ενεργοποιηθεί η μίζα κα)
Το συγκεκριμένο αμάξι έβγαλε πάρα πολλά χαζοπροβλήματα, αλλά με τόσα χλμ και δύο γερά τρακαρίσματα, δεν είναι και ό,τι πιο ενδεικτικό.
Εγώ το θεωρώ πανέμορφο, και για τη χρήση που το θες νομίζω πως είναι ό,τι πρέπει. Με μια επιφύλαξη για το θέμα του service. -
Ο χρήστης ast έγραψε:
Όποιος σχεδίασε τα μηχανικά μέρη βαριόταν πάρα πολύ, καθώς όποιος ανοίξει το καπό αναρωτιέται για πολλά. Μια φορά που χρειάστηκε ν' αλλάξουμε μπαταρία, η αλλαγή γίνεται ως εξής: Βγάζουμε τον μπροστά αριστερό τροχό, βγάζουμε το θόλο κι εμφανίζεται η μπαταρία. Την αλλάζουμε κοκ.
Καλύτερα να αλλάξεις τροπέτο δηλαδή.
Γενικότερα τι εννοείς ότι έβγαλε 'χαζοπροβλήματα';
-
ast
Όποιος σχεδίασε τα μηχανικά μέρη βαριόταν πάρα πολύ, καθώς όποιος ανοίξει το καπό αναρωτιέται για πολλά. Μια φορά που χρειάστηκε ν' αλλάξουμε μπαταρία, η αλλαγή γίνεται ως εξής: Βγάζουμε τον μπροστά αριστερό τροχό, βγάζουμε το θόλο κι εμφανίζεται η μπαταρία. Την αλλάζουμε κοκ.
Τραγικο...Δηλαδη αμα θες να αλλαξεις λαστιχο πρεπει να βγαλεις τη μπαταρια??
-
εγω οταν τα βλεπω στο δρομο ανοιχτα νομιζω οτι καποιος βγηκε βολτα με τη μπανιερα του!!!
-
Ο χρήστης PUNTOCC έγραψε:
εγω οταν τα βλεπω στο δρομο ανοιχτα νομιζω οτι καποιος βγηκε βολτα με τη μπανιερα του!!!λογω μεγεθους, μοιαζει περισσοτερο με πισινα θα ελεγα
-
Την ιδιοτροπία με τη μπαταρία την έχουν και άλλα Chrysler, το θέμα είναι αν είχε και άλλες σοβαρές ή αν απλώς δημιουργούνται εντυπώσεις.
-
Πανάκριβο service.
Να δοκιμάσεις αν σε χωράει σε ύψος.Αμ δε θα πάω chrysler! Το δοκίμασα, είμαι οκ.
το έχει, αλλά με καμιά 450.000 km το έχει παρατήσει πια
Αυτό που είδα έχει 60.000 σε 6 χρόνια.
με το αργό και αναίσθητο τιμόνι και τον νωχελικό δίλιτρο δε σε προκαλεί για κλειστά κομμάτια
Είμαι εδώ και 8 χρόνια από 65 έως 75 άλογα οπότε είμαι just fine με 136!
Το συγκεκριμένο αμάξι έβγαλε πάρα πολλά χαζοπροβλήματα
Κάποιο παράδειγμα;
εγω οταν τα βλεπω στο δρομο ανοιχτα νομιζω οτι καποιος βγηκε βολτα με τη μπανιερα του!!!
λογω μεγεθους, μοιαζει περισσοτερο με πισινα θα ελεγα
Τέτοιες μπανιερο-πισίνες μ'αρέσουν παιδιά! Τί να πω; Περί ορέξεως ...κολοκυθόπιττα!
Παιδιά σας ευχαριστώ όλους, με βοηθάτε πολύ! Αν το πάρω τελικά σας χρωστάω βόλτα! Σε όσους θυμίζει μπανιέρα μην ξεχάσετε το αφρόλουτρο!
-
Κυνηγός πράμα,γιατί δεν παίρνεις τετρακίνητο;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Κυνηγός πράμα,γιατί δεν παίρνεις τετρακίνητο;Απο που κατάλαβες ότι είναι ... συνάδελφος;;
-
Από τό νίκνειμ.Στα Γερμανικά είναι ο κυνηγός.
(εκτός και άμα κυνηγάει άλλα μυστήρια θηράματα αυτός ) -
Απο γερμανικά δεν ξερω την τύφλα μου εκτός απο το 'achtung baby'
-
Από τό νίκνειμ.Στα Γερμανικά είναι ο κυνηγός
Δεν το ήξερα! Είναι και μάρκα ρολογιών / μετρητών κι απλά μου ηχεί ωραία.
εκτός και άμα κυνηγάει άλλα μυστήρια θηράματα αυτός
Ε, κάτι θα κάνει και το chrysler, όχι τόσα χρόνια που τα έκανε όλα ο οδηγός
-
Σωστόοοος!!!!
(κρατα μας κανένα κοκκαλάκι έ; )
-
Kλασικο γαμπριστικο όχημα.
Αν δεν σε ενδιαφερει η μαλλον υποτιμητικη γνωμη των ομοφυλων σου (ελεεινος, μουνακιας, λιμοκοντόρος κλπ), αλλά η γνωμη συγκεκριμένης (μεγαλης) κατηγορίας εκπροσωπων του αντιθετου φυλου, παρ' το!Και, οπως εγραψαν και οι 4Τ σε προσφατο συγκριτικο τεστ βαπορίσιων κάμπριο, 'Η ωρα η καλη'!
Τη γνώμη σας για το chrysler Stratus Cabrio