Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τα νεα μετρα περι ασφαλειας!
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Τα νεα μετρα περι ασφαλειας!
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 11 / 16
    Ελληνικοί Αγώνες
    56
    306
    795
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kouk last edited by

      Ηταν ουσιαστικά αγώνας ρεγκιουλαριτέ! Από όσα έμαθα έγινε εντελώς σε φιλικό περιβάλλον και τα αυτοκίνητα ήταν όλα ιστορικά απο πλευράς ηλικίας (όχι απαραίτητα δηλωμένα ιστορικά.)

      Από όσα κατάλαβα, εκδήλωση του Δήμου ήταν και οχι αγώνας.
      Μαζεύτηκαν αρκετοί γνωστοί και έκαναν το κέφι τους.
      Να το απαγορεύσουμε και αυτό?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        el-em last edited by

        Ο χρήστης kouk έγραψε:
        Ηταν ουσιαστικά αγώνας ρεγκιουλαριτέ! Από όσα έμαθα έγινε εντελώς σε φιλικό περιβάλλον και τα αυτοκίνητα ήταν όλα ιστορικά απο πλευράς ηλικίας (όχι απαραίτητα δηλωμένα ιστορικά.)

        Από όσα κατάλαβα, εκδήλωση του Δήμου ήταν και οχι αγώνας.
        Μαζεύτηκαν αρκετοί γνωστοί και έκαναν το κέφι τους.
        Να το απαγορεύσουμε και αυτό?

        REFULARITE ΜΕ ΠΑΝΤΗΛΙΚΙΑ ???
        ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΟΡΦΗ ΑΓΩΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ???
        ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ?

        ΦΙΛΙΚΑ,

        'EL-EM'

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          go7887 last edited by

          Ο χρήστης el-em έγραψε:

          Ηταν ουσιαστικά αγώνας ρεγκιουλαριτέ! Από όσα έμαθα έγινε εντελώς σε φιλικό περιβάλλον και τα αυτοκίνητα ήταν όλα ιστορικά απο πλευράς ηλικίας (όχι απαραίτητα δηλωμένα ιστορικά.)

          Από όσα κατάλαβα, εκδήλωση του Δήμου ήταν και οχι αγώνας.
          Μαζεύτηκαν αρκετοί γνωστοί και έκαναν το κέφι τους.
          Να το απαγορεύσουμε και αυτό?

          REFULARITE ΜΕ ΠΑΝΤΗΛΙΚΙΑ ???
          ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΟΡΦΗ ΑΓΩΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ???
          ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ?

          ΦΙΛΙΚΑ,

          'EL-EM'

          Οι περισσότεροι που συμμετείχαν σίγουρα δεν γνωρίζουν τι σημαίνει αγώνας regularity.
          Και κάτι άλλο. Από τότε που θυμάμαι να έχω ενασχόληση με τους αγώνες έμαθα πρώτα-πρώτα ότι ο μοναδικός αρμόδιος φορέας που δίνει άδεια τέλεσης αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι η ΕΛΠΑ σαν εκπρόσωπος της FIA. Εδώ τι γίνεται????
          Οποιος γνωρίζει καλά όμως το θέμα ας απαντήσει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            go_for_pole last edited by

            A little light reading

            The Grand Prix Drivers Association is supporting the publication of a new safety handbook created by the FIA Institute for all new motor racing drivers. The handbook aims to educate the younger drivers and remind the more experienced drivers about all aspects of safety in motor sport.

            'This booklet is an extremely useful accessory for any driver in the sport from karting to Formula 1,' says GPDA director Michael Schumacher. 'If every driver follows these guidelines then motor sport will be a much safer environment and that can only be good for all of us.'

            The handbook will be published later this year and one hopes that all the F1 drivers will be careful to make sure they follow its guidelines.

            Πηγη:
            http://www.grandprix.com/ns/ns17217.html

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gvala last edited by

              Ο χρήστης go7887 έγραψε:
              Από τότε που θυμάμαι να έχω ενασχόληση με τους αγώνες έμαθα πρώτα-πρώτα ότι ο μοναδικός αρμόδιος φορέας που δίνει άδεια τέλεσης αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι η ΕΛΠΑ σαν εκπρόσωπος της FIA. Εδώ τι γίνεται????
              Οποιος γνωρίζει καλά όμως το θέμα ας απαντήσει.

              Απ' όσο ξέρω, η αρμοδιότητα της ΕΛΠΑ για τέλεση αγώνων πηγάζει από τις αποφάσεις του Ελληνικού Κράτους.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                go_for_pole last edited by

                http://motorsport.ert.gr/motorsport_det ... ?id=246980

                Τσεκαρετε το βιντεακι Ζακχαιου στο τελος της σελιδας, να ειναι καλα παλι ο Θεουλης

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gvala last edited by

                  Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                  http://motorsport.ert.gr/motorsport_details.asp?id=246980

                  Τσεκαρετε το βιντεακι Ζακχαιου στο τελος της σελιδας, να ειναι καλα παλι ο Θεουλης

                  Να υποθέσω ότι όλα αυτά γίνονται γιατί ακόμα δεν άρχισαν να εφαρμόζονται τα καινούρια μέτρα της ΕΘΕΑ;
                  Να υποθέσω ότι αν ο Ζακχαίος είχε σκοτώσει κάποιον, θα έφταιγε ότι δεν είχε περάσει από εργομετρικό....
                  Ή ότι δεν είχε προλάβει να κάνει σεμινάρια ασφαλούς οδήγησης ...
                  Αλλά μπορεί και να έφταιγε και ο συνοδηγός του (που επίσης δεν έχει περάσει σεμινάρια) ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    oikonomoy_racing last edited by

                    Καλά εχω μείνει κάγκελο βλέπονταν το in car video απο το αυτοκίνητο του Νίκου.Και η ΕΘΕΑ αντί να κοιτάξει να συμορφώσει τους οργανωτές και να ξεκαθαρίσει την πηγή του κακού των αγώνων,κοιτάει πως να ξεζουμίσει και να δυσκολέψει την ζωή του ταλαίπορου ελληνα αγωνιζώμενου.Μου αρέσει που στέλνει τους νέους για σπρίντ υποχρεωτικά ταχαμ και καλά για εμπειρεία.Κατι τέτοια βλέπω και δεν μετανιώνω που συνεχίζω να απέχω απο τους ανοργάνωτους ελληνικούς αγώνες.ίσως τελικά μόνο πίστα αξίζει να τρέχεις γιατί εκεί δεν θα βρείς να σου ρχετε αντίθετα μοτο-αυτο-φορτηγό,και παιδάκια αφημένα στην τύχη τους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikors last edited by

                      Εγω ήμουν ακριβώς το επόμενο αυτοκίνητο από το Νίκο... Χωρίς να ξέρω τι συμβαίνει έφτασα εκεί αρκετά γρήγορα και παρά το γεγονός του Νίκου, είχε πάλι κόσμο στην άκρη του δρόμου, πράγμα το οποίο με τρόμαξε αρκετά και παραλίγο να χάσω και εγώ το αυτοκίνητο. Και αναρωτιέμαι εγώ τώρα: τι θα γινόταν αν ήμουν εγώ στην θέση του Νίκου; που δεν έχω την εμπειρία του; Αν δεν προλάβαινα να αποφύγω το παιδάκι; Που έκανα τον 2ο αγώνα μου και τώρα θεωρούμαι έμπειρος;;; Αν το χτύπαγα ποιος θα έφταιγε;; Κάποια στιγμή θα ανεβάσω και το δικό μου ιν καρ να δειτε τον κοσμο στον δρόμο..... και την αντίδρασή μου... Δεν ξέρω τι να πω....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        amaxopoulos last edited by

                        ελα μωρε,πως κανετε ετσι.....

                        '....με απολυτη επιτυχια διεξηχθη το ραλλι-σπριντ στην......'

                        αλλωστε ειναι συνηθεια να το βουλωνουμε και να '....παμε παρακατω.....η ζωη συνεχιζεται...'

                        Τωρα ενας αγωνιζομενος λιγοτερος(η και δυο η και τρεις....),ενα παιδακι λιγοτερο.....
                        Αυτα συμβαινουν....

                        Φιλε οδηγε,εκανες τον σταυρο σου πριν μπεις στην ειδικη?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hyperion last edited by

                          Προσπαθούσα τόσο καιρό να μην εμπλακώ στην κουβέντα, αλλά είδα το in car και ανατρίχιασα.
                          Και ούτε ένας δεν σκέφτηκε να πάει 20 μέτρα πίσω, στην προηγούμενη στροφή να κάνει ένα σινιάλο στο πλήρωμα?
                          Καλά για κριτές και ενδιάμεσους δεν μιλάμε γιατί έχει καταντήσει άνέκδοτο πια.

                          Συγχαρητήρια στον οδηγό για την ψυχραιμία του να κόψει λίγο δεξιά , που ήταν ο μόνος τρόπος να σωθεί το βλήμα που περνούσε.

                          Αλλοίμονό μας.....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            glf last edited by

                            Ω ΘΕΕ ΜΟΥ....

                            ανατρίχιασα όταν είδα τους θεατές !!!!!!!!!!!!! καλά που δεν το έχασε ο Νίκος !!

                            φυσικά και δεν έχω να συμπληρώσω τίποτα. ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΣΟ ΛΙΓΕΣ...

                            αν και μάλλον το κατάλαβα.. το εργομετρικό είναι χρήσιμο τελικά. σου λεει, αν βρεις αναποδα μηχανάκια τρακτέρ και αγροτικά, πόσο γρήγορα θα αντιδράσεις ?
                            αν βρεις τον κόσμο να σου κλείνει το δρόμο, θα μπορείς να περάσεις με καμια 100αρια, 5 πόντους από τον τελευταίο πιτσιρίκο ?
                            ΕΡΓΟΜΕΤΡΙΚΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.

                            Ζακχαίο, ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              glf last edited by

                              ΠΡΟΣ ΕΘΕΑ :

                              ΥΠΟΘΕΣΤΕ ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ 2 ΝΕΚΡΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ ΚΑΙ 4 ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ

                              ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ? ΘΑ ΕΜΕΝΑΤΕ ΣΤΑ ΙΔΙΑ -ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΙΚΑ- ΜΕΤΡΑ ?

                              ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΑΜΕ ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΡΑΛΛΥ ?

                              ΘΑ ..

                              ...

                              ΗΤΑΝ ΘΕΜΑ ΤΥΧΗΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                racer last edited by

                                Θα παρακαλούσα τους υπεύθυνους του ΣΟΑΑ, πριν πάρουν οποιαδήποτε απόφαση, να ρίξουν μια ματιά σε αυτό το βίντεο. Πρέπει να το δουν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι νόημα έχει η συγκεκριμένη συζήτηση για το συμβάν της Καλαμάτας.

                                  Ναι, 'είχαμε άγιο' και μπράβο στο Νίκο για την ψυχραιμία που επέδειξε.
                                  Οχι, δεν θα σωζόταν η κατάσταση με τα νέα μέτρα.

                                  Τι αποδεικνύει αυτό ? Πως τα νέα μέτρα δεν είναι καλά ? Οχι, φυσικά, απλά αποδεικνύει πως motorsport can be dangerous και πως δεν υπάρχει 100% ασφάλεια. Αυτό δε σημαίνει πως δεν μπορεί και δεν πρέπει να αυξάνεται η ασφάλεια όσο μπορεί. Και τα νέα μέτρα (και το εργομετρικό, και τα σεμινάρια, και οι υπεύθυνοι ασφάλειας) είναι προς την κατεύθυνση αυτή (δε νομίζω να τεκμηριώνεται σοβαρή αντίρρηση επ΄ αυτού).

                                  Δηλαδή και σε ένα αγώνα του WRC μπορεί να συμβεί να βγει αγωνιστικό σε σημείο που δεν υπάρχει ενδιάμεσος (*) και να μαζευτούν θεατές (εκτός να κάνουμε τις ειδικές αναβάσεις με ενδιάμεσους σε οπτική επαφή ο ένας με τον άλλο, που είναι φυσικά ανέφικτο). Και δυστυχώς δεν μπορούμε να υποχρεώσουμε τους θεατές, αν συμβεί κάτι τέτοιο, ούτε να στέκονται σε ασφαλές σημείο ούτε να πάει κάποιος στην προηγούμενη στροφή να ειδοποιεί τα πληρώματα. Αν το κάνει, έχει καλώς (θυμάστε το Ροβάνπερα πριν 4-5 χρόνια στη Σουηδία με τον Πυκαλίστο (?) σταματημένο στη μέση του δρόμου μετά από χάσιμο ?) αλλά δεν μπορούμε να βασιζόμαστε σε αυτό...

                                  Αυτό φυσικά που είναι απαράδεκτο και αδικαιολόγητο σαν ασφάλεια του συγκεκριμένου αγώνα είναι οι ανάποδα κινούμενες μηχανές

                                  (*) Οταν όμως στο WRC βάζουν σαν προϋπόθεση ασφάλειας να είναι όλος ο αγώνας 'no go zone' ΕΚΤΟΣ από εκεί που είναι 'περιοχές θεατών' και υπάρχουν ενδιάμεσοι, ποιός από εδώ μέσα δε διαμαρτύρεται για 'μάντρωμα' και δε 'σηκώνονται μπαϊράκια' κτλ. κτλ. ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    amaxopoulos last edited by

                                    Αυτο Χριστο πρεπει να το πεις στην ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ.

                                    Οι του Σοαα ειναι 700 χρονια αγωνιζομενοι,λογικα τα ξερουν πολυ καλα,απο πρωτο χερι ειτε στο προσφατο ειτε στο λιγοτερο προσφατο παρελθον.

                                    Αλλο που ολοι μας τα ξεχναμε -προσπερναμε -τα δεχομαστε ως τυχαια γεγονοτα που 'δεν υπηρχε περιπτωσε ,θα γλιτωναμε'.....

                                    Θα μου πεις ο προεδρος της ΕΘΕΑ τι ειναι-ηταν και αυτος,αλλα 700 χρονια....
                                    Εκει ........

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      amaxopoulos last edited by

                                      Απο οτι ακουσα χθες, υπηρχε κριτης κοπελα.
                                      Οποιος ξερει σιγουρα ας επιβεβαιωσει αν οντως υπηρχε και σε ποιο σημειο.
                                      Νιζακ?????

                                      .....Παντως ετσι και αλλιως και η περιπτωση των μηχανων αρκει για να τιθεται ΘΕΜΑΤΑΡΑ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Αν υπήρχε κριτής στο σημείο τότε είναι για σφαλιάρες όλη η οργάνωση του αγώνα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hyperion last edited by

                                          Ο χρήστης nass έγραψε:
                                          Αν υπήρχε κριτής στο σημείο τότε είναι για σφαλιάρες όλη η οργάνωση του αγώνα

                                          Και ποιος ακριβώς θα δώσει τις σφαλιάρες και με ποιον τρόπο?

                                          Και πότε ακούσαμε να πέφτουν οι σφαλιάρες όταν είχαμε στο παρελθόν καταγεγραμμένα τέτοια γεγονότα?
                                          Και πάλι οι οδηγοί φταίνε που δεν συνδικαλίζονται σωστά, και δεν κάνουν συνέχεια αποχές?
                                          Δεν υπάρχει εποπτεία του αγώνα και της οργάνωσης?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Πριν τον αγώνα, ο υπεύθυνος ασφάλειας ('θα βάλετε ενδιάμεσους εκεί και εκεί και μπαριέρες εκεί και εκεί._')

                                            Μετά τον αγώνα, η ΕΘΕΑ, πχ. μη δίνοντας τον αγώνα για του χρόνου.

                                            Και επίσης είναι και θέμα εκπαίδευσης των κριτών, αν είχε κριτή εκεί και άφησε να γίνει πεζόδρομος η ειδική τότε ...

                                            Θέλει πολιτική βούληση από όλες τις πλευρές αλλά δε βλέπω άλλο τρόπο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 11 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr