-
ακυρο
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Τελικα ολοι οι aLFISTI ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΕΡΝΟΥΝ ΑΛΦΑ
Θα σου λεγα να πας μια βόλτα από το alfisti.gr να δεις κατά πόσο οι alfisti ξαναπαίρνουν alfa, αλλά επειδή θα δεις ότι έχεις άδικο και μπορεί να πληγωθείς ας το αφήσουμε καλύτερα.
Αλήθεια ο φίλος σου πήρε τελικά αυτοκίνητο αντικατάστασης ή βαρέθηκε να πάει; Περιμένω φωτογραφίες από την διετίας ατρακάριστη ιταλίδα του που αγόρασε 27.000Ε. Είπαμε να το βοηθήσουμε το παιδί να την ξεφορτωθεί. 12 χιλιάρικα είπες έτσι; Μη νομίσουνε οι υπόλοιποι που διαβάζουν το τόπικ ότι εγώ ή εσύ είμαστε παπατζήδες.Δεν χρειαζεται να παω σε κανενα σαιτ. Μου αρκει που ξερω 5-10 ανθρωπους οι οποιοι αν και ερωτευμενοι με την αλφα, δεν θα ξαναπαρουν ποτε αλφα.
Τελικα του εδωσαν ενα πουντο
φωτογραφιες δεν βαζω εγω αν θελει να βαλει αυτος.
Ατρακαριστη ειναι σιγουρα αλλα 1,6 με 120 αλογα και απο εξτρα δεν εχει μονο ηλιοροφη και πλοηγηση. Φυσικα και δεν προκειται να τη δωσει με 12.000, δεν ειναι δα τοσο μαλακας. αλλα αν βρει 15.000 πιστευω οτι δεν προκειται να το σκεφτει πολυ. Το προβλημα ειναι οτι εχει 4-5-6 καπου εκει
δοσεις ακομα για να το ξεχρεωσει -
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Δεν χρειαζεται να παω σε κανενα σαιτ. Μου αρκει που ξερω 5-10 ανθρωπους οι οποιοι αν και ερωτευμενοι με την αλφα, δεν θα ξαναπαρουν ποτε αλφα.
Τελικα του εδωσαν ενα πουντο
φωτογραφιες δεν βαζω εγω αν θελει να βαλει αυτος.
Ατρακαριστη ειναι σιγουρα αλλα 1,6 με 120 αλογα και απο εξτρα δεν εχει μονο ηλιοροφη και πλοηγηση. Φυσικα και δεν προκειται να τη δωσει με 12.000, δεν ειναι δα τοσο μαλακας. αλλα αν βρει 15.000 πιστευω οτι δεν προκειται να το σκεφτει πολυ. Το προβλημα ειναι οτι εχει 4-5-6 καπου εκει
δοσεις ακομα για να το ξεχρεωσειΔεν ξέρω τι κάνουν οι 5-10 και τα γούστα τους αλλά σίγουρα το 'όλοι' που έγραψες είναι άτοπο. Κάτι σαν το παλιότερο σου 'οι κινητήρες της Alfa είναι οι πιο αδύναμοι στην Ευρώπη'.
Βασικά δεν ξέρω αν είναι αυτό το πιο αστείο, ή το ότι υπάρχει άνθρωπος στον κόσμο που έδωσε 27 χιλιάρικα για μια 147 1600άρα pro fl η οποία είχε δώρο και τα δερμάτινα. -
Black Line
http://img441.imageshack.us/img441/5218/3sv1.jpg
http://img441.imageshack.us/img441/8861/4yf6.jpgCollezione (νέα 17ara ζάντα παρόμοιας σχεδίασης με την 18ara της Brera)
-
κουκλαρα Σακη!
ΑΠΛΑ
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Δεν χρειαζεται να παω σε κανενα σαιτ. Μου αρκει που ξερω 5-10 ανθρωπους οι οποιοι αν και ερωτευμενοι με την αλφα, δεν θα ξαναπαρουν ποτε αλφα.
Τελικα του εδωσαν ενα πουντο
φωτογραφιες δεν βαζω εγω αν θελει να βαλει αυτος.
Ατρακαριστη ειναι σιγουρα αλλα 1,6 με 120 αλογα και απο εξτρα δεν εχει μονο ηλιοροφη και πλοηγηση. Φυσικα και δεν προκειται να τη δωσει με 12.000, δεν ειναι δα τοσο μαλακας. αλλα αν βρει 15.000 πιστευω οτι δεν προκειται να το σκεφτει πολυ. Το προβλημα ειναι οτι εχει 4-5-6 καπου εκει
δοσεις ακομα για να το ξεχρεωσειΔεν ξέρω τι κάνουν οι 5-10 και τα γούστα τους αλλά σίγουρα το 'όλοι' που έγραψες είναι άτοπο. Κάτι σαν το παλιότερο σου 'οι κινητήρες της Alfa είναι οι πιο αδύναμοι στην Ευρώπη'.
Βασικά δεν ξέρω αν είναι αυτό το πιο αστείο, ή το ότι υπάρχει άνθρωπος στον κόσμο που έδωσε 27 χιλιάρικα για μια 147 1600άρα pro fl η οποία είχε δώρο και τα δερμάτινα.Στο τελευταιο συμφωνω απολυτα και πλεον συμφωνει και αυτος.
Ασχετο
Η 147 του με 17αρα ζαντα και 215 λαστιχο γιατι ειναι πιο γρηγορη απο την δικια μου 156 fl με την στανταρ ζαντα και λαστιχο ???
Μιλαμε για μια διαφορα που αξιζει αναφορας μιας και στα νουμερα φαινεται το αναποδο -
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Ασχετο
Η 147 του με 17αρα ζαντα και 215 λαστιχο γιατι ειναι πιο γρηγορη απο την δικια μου 156 fl με την στανταρ ζαντα και λαστιχο ???
Μιλαμε για μια διαφορα που αξιζει αναφορας μιας και στα νουμερα φαινεται το αναποδοόντως περίεργο...οι 156 παντως με το μηχ.γκάζι ειναι ελαφρως πιο γρηγορες απο τις 147 (παιζει ρολο και το κιβώτιο βέβαια-με κοφτη 2ας στην 156, η 147 εχει κουμπωσει 3η)
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Black Line
...........Κουκλα ειναι
Κι η ζαντα ακομα πιο -
Ο χρήστης Harris_alfistigr έγραψε:
Ασχετο
Η 147 του με 17αρα ζαντα και 215 λαστιχο γιατι ειναι πιο γρηγορη απο την δικια μου 156 fl με την στανταρ ζαντα και λαστιχο ???
Μιλαμε για μια διαφορα που αξιζει αναφορας μιας και στα νουμερα φαινεται το αναποδοόντως περίεργο...οι 156 παντως με το μηχ.γκάζι ειναι ελαφρως πιο γρηγορες απο τις 147 (παιζει ρολο και το κιβώτιο βέβαια-με κοφτη 2ας στην 156, η 147 εχει κουμπωσει 3η)
Παίζουν ρόλο κι οι καταλύτες. Έχω την εντύπωση ότι η facelift 147 είναι πιο 'φιμωμένη'.
-
Υπάρχουν κάποιες ενδείξεις για αλλαγή του μεταβλητού;
-
Όλα ωραία και καλά με την Blackline αλλα αυτές τις ενδείξεις στο πίνακα οργάνων τι τις θέλαν;
Πολύ καλύτερες οι στάνταρ με το πιο απέρριτο font...
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Υπάρχουν κάποιες ενδείξεις για αλλαγή του μεταβλητού;Όταν έχεις ακίνητο το αμάξι για ένα ολόκληρο βράδυ π.χ. και το βάλεις μπροστά τότε για 2-3 δευτερόλεπτα κάνει σαν diesel...τότε ξέρεις πως πρέπει να επισκευάσεις ή να αντικαταστήσεις τον μεταβλητό σου.
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Όλα ωραία και καλά με την Blackline αλλα αυτές τις ενδείξεις στο πίνακα οργάνων τι τις θέλαν;Ποιες ενδείξεις? Εγώ ίδια με την 147FL τα βλέπω..
Και επίσης:
-
Ο χρήστης JohnnyWalker έγραψε:
Υπάρχουν κάποιες ενδείξεις για αλλαγή του μεταβλητού;
Όταν έχεις ακίνητο το αμάξι για ένα ολόκληρο βράδυ π.χ. και το βάλεις μπροστά τότε για 2-3 δευτερόλεπτα κάνει σαν diesel...τότε ξέρεις πως πρέπει να επισκευάσεις ή να αντικαταστήσεις τον μεταβλητό σου.
Ευχαριστω φίλε περιπατητη. Απλά παραξενεύτηκα επειδή μου είχε κάψει ~1λιτρο λαδι σε 1700 χλμ χωρίς ποτέ να μπει σε κίνηση. Μόνο σε γρήγορες διαδρομές και ταξίδια.
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Υπάρχουν κάποιες ενδείξεις για αλλαγή του μεταβλητού;
Όταν έχεις ακίνητο το αμάξι για ένα ολόκληρο βράδυ π.χ. και το βάλεις μπροστά τότε για 2-3 δευτερόλεπτα κάνει σαν diesel...τότε ξέρεις πως πρέπει να επισκευάσεις ή να αντικαταστήσεις τον μεταβλητό σου.
Ευχαριστω φίλε περιπατητη. Απλά παραξενεύτηκα επειδή μου είχε κάψει ~1λιτρο λαδι σε 1700 χλμ χωρίς ποτέ να μπει σε κίνηση. Μόνο σε γρήγορες διαδρομές και ταξίδια.
Τίποτα ρε συ, anytime!
Δυο μικρά tips για το λάδι είναι: να το αφήνεις να ζεσταθεί λίγο το τουτού πριν το κινήσεις, μέχρι να ζεσταθεί καλά να μην του ανεβάζεις στροφές κ να του βάζεις το λάδι που προτείνει ο κατασκευαστής(αυτό είναι δικό μου δεν ξέρω κατα πόσο ισχύει )Για την κατανάλωση λαδιού δεν μπορώ να σου πω αν είναι υψηλή ή χαμηλή γιατί δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με αυτό μιας κ η δικιά μου (146 μοντ.2000) δεν κάει καθόλου λάδι
-
Aυτό με τις στροφές το τηρώ πάντα. Ποτέ δεν έχω πιάσει με το καλημέρα πάνω απο 3500 στροφες. Πάντα περιμένω κανα 10λεπτο πριν το σκίσω (σταδιακά). Σήμερα πάντως έβαλα λάδι 10-60. Θα δουμε
Για το αλλο που λες όμως: Να το αφήνω να δουλευει για λιγο ακίνητο, πριν ξεκινήσω;; -
Υψηλή είναι η κατανάλωση του φίλου rocsta. Σου έκαιγε και πριν τόσο λάδι; Για τι λάδι μιλάμε και πόσα km έχεις κάνει από την τελευταία αλλαγή;
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Υψηλή είναι η κατανάλωση του φίλου rocsta. Σου έκαιγε και πριν τόσο λάδι; Για τι λάδι μιλάμε και πόσα km έχεις κάνει από την τελευταία αλλαγή;10 40 πρεπει να ήταν. Λεω πρεπει γιατι οταν πηρα το αυτοκίνητο ειχε 58000 χλμ και είχα συμπληρωσει. Τωρα έχει 60000 και πηγε για σερβις
-
Αν ήταν στα τελευταία τους τα προηγούμενα λάδια μην πολυανησυχείς. Τώρα να δούμε τι θα κάνει.
Υ.Γ. Σέρβις των 60.000km ε; Περαστικά.
-
Φίλε **rocsta **εγώ στη δικιά μου από τότε που την πήρα στα χέρια μου πάντα όταν βάζω μπροστά την αφήνω 5 λεπτά να ζεσταθεί λίγο κ μετά την κινώ...κ βάζω πάντα κ μόνο selenia κόκκινα.
Πραγματικά δεν ξέρω αν φταίει αυτό αλλά σε εμένα φαίνεται να λειτουργεί.
Όπως είπε ο φίλος alfista αν ήταν στα τελευταία τους τα λαδάκια ίσως κ να υπάρχει εξήγηση, οπότε κοίτα με τα τωρινά λαδάκια τι θα γίνει...
Alfa 147 forum