Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Επειδη γραφονται ανακριβειες για κινητηρες της ΒΜW ,για αλλη μια φορα,θα ηθελα να σε διορθωσω sakiss...
Ο τριλιτρος diesel της BMW αποδιδει πλεον** 286** ιππους και εχει** 95,33 hp/lt** .Και **580ΝΜ **ροπης δηλαδη 192 nm/lt.Αυτα προς αποκατασταση της αληθειας.Οριστε και το λινκ
http://www.worldcarfans.com/news.cfm/ne ... ountry/gcf
Δεν έγραψα καμία ανακρίβεια καθώς ο κινητήρας στον οποίο αναφέρθηκα συνεχίζει να διατίθεται στην αγορά και συγκεκριμένα στην 535d.Τα στοιχεία είναι όπως τα μετέφερα.Προφανώς δεν κατάλαβες οτί αυτό που ήθελα να δείξω είναι ότι ο δίλιτρος diesel της Fiat auto με μονή υπερτροφοδότηση καταφέρνει και έχει μεγαλύτερη ειδική ισχύ από έναν 3λιτρο με διπλή υπερτροφοδότηση και επέλεξα αυτόν της σειράς 5....δεν είχα σκοπό να κάνω απόλυτες συγκρίσεις.Ο κινητήρας που αναφέρεις είναι το step 2 του 3λιτρου της Bmw και θα είναι αρχικά διαθέσιμος στην σειρά 3 τον ερχόμενο σεπτέμβριο.Ο 1.9JTDm της Fiat auto θα έχει στο step 2 (2007) διπλή υπερτροφοδότηση,200hp-105hp/lt και θα είναι ο πρώτος diesel που θα σπάσει το φράγμα των 100hp/lt!
Mηπως διαλεξες απλως οτι σε βολευει?Δηλαδη τον πιο αδυναμο απο τους δυο τριλιτρους και οχι τον πιο ισχυρο?Εσυ ο ιδιος γραφεις οτι ο 1,9 της αλφα με τους 175 ιππους θα χρησιμοποιηθει τον Oκτωβρη:
sakiss εγραψε:
Ο νέος Diesel (οκτώβρη)
1.9ΜJET 175hp
Αν διαβασεις το αρθρο που εδωσα παραπανω ο νεος τριλιτρος θα ειναι διαθεσιμος στην Αγγλια το σεπτεμβριο ,αλλα στη γερμανια ειναι ηδη διαθεσιμος,στην X3.(http://www.bmw.de).Αρα εσυ αναφερεσαι σε κινητηρα που δε διατιθεται ακομα και οχι εγω...
Επισης παραπανω γραφεις οτι το step2 του diesel της αλφα ειναι αυτο που θα μπει τον Οκτωβρη και οχι αυτο του 2007.:
sakiss εγραψε:
Την προηγούμενη εβδομάδα παρουσιάστηκε στο Balocco η 147my2006.Σύμφωνα με γερμανό dealer οι εκδόσεις Blackline/Ti αποτελούν παρελθόν και ίσως δούμε τον 1.8MPI/1.9JTDm 175hp step 2.
Aρα και οι δυο μιλαμε για παρομοια σταδια εξελιξης.Αν και δε βλεπω αυτο να εχει και μεγαλη σημασια ,απλα το γραφω γιατι το ανεφερες.
Οσο για το φραγμα των 100 ιππων ανα λιτρο απομενει να το δουμε.Το 2007 ειναι μακρυα ακομα και η BMW απεχει μονο 14 ιππους για να το σπασει.
Επισης εδω θα ηθελα να σημειωσω οτι ο κυριος λογος υπαρξης των δυο τουρμπο δεν ειναι η απολυτη δυναμη αλλα η πιο ομαλη αποδοση σε ολη την κλιμακα των στροφων και η μεγαλυτερη αποδοση ροπης απο τις χαμηλες στροφες κατι που βοηθα και στην οικονομια καυσιμου.Ας μην ξεχναμε και το κυριοτερο προτερημα των diesel.Ετσι που παμε σε λιγο θα ξεχασουμε την οικονομια και θα φτιαχνουμε diesel με 150 ιππους στο λιτρο και καταναλωση 20 λιτρα στα 100χμ.