-
Aν το ΑC δεν το πολυχρησιμοποιείς αλλά ελάχιστα τότε πάλι προξενούνται ζημιές και φθορές?Εχω 1,5 χρόνο το αμάξι και το έχω χρησιμοποιήσει 4-5 φορές το καλοκαίρι και 1 φορά το χειμώνα για να το ξυπνήσω από την ακινησία
Δεν το χρησιμοποιώ γιατί με ενοχλεί ιδιαίτερα στην υγεία μου -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Αν για καθαριστικό ψυγείου εννοεί το αντιμηκυτιακό, τότε ναι είναι ακριβό. Το spray 300ml της Wurth κοστίζει γύρω στα 20 με 25 ευρώ λιανική.Απίστευτο, προφανώς για να πωλείται υπάρχει κόσμος που αγοράζει κάτι τόσο υπερτιμημένο. Θα ψάξω σε φαρμακαποθήκες να βρω πόσο στοιχίζουν τα αντιμηκυτιακά.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
αυτά πάνε ξεχωριστά φιλαράκο, μόνο το φάρμακο που ρίχνω για πλύσιμο του ψυγείου έχει 270 ευρώ συν ΦΠΑ τα 25 λίτρα
Αν ήταν τόσο ακριβό θα σου έδειχνε τη μάρκα σίγουρα. Επίσης, τόσο ακριβό προϊόν θα ερχόταν σε συσκευασίες λίτρου - όχι 25λιτρες. Δεν νομίζω να υπάρχουν τόσο ακριβά καθαριστικά.
Αν για καθαριστικό ψυγείου εννοεί το αντιμηκυτιακό, τότε ναι είναι ακριβό. Το spray 300ml της Wurth κοστίζει γύρω στα 20 με 25 ευρώ λιανική.
Όχι, εννοεί το καθαριστικό για να φύγουν λάδια-σκόνες-μάκα κ.λπ κ.λπ. Το έχω ξανακούσει αυτό (για το ακριβό καθαριστικό) όταν πήγα σε άλλον 'ξύπνιο' για πλύσιμο κινητήρα, ο οποίος ζήταγε 25 ευρώ ('Φίλε, μόνο το φάρμακο που βάζω έχει 15 ευρώ'). Πάλι καλά που μ' εκείνον δεν έγινα 'φιλαράκος' .
Συμπέρασμα: Τα συνεργεία προσφέρουν φιλικότητα ('φίλε', 'φιλαράκο'), επαγγελματισμό ιατρικού επιπέδου (χρησιμοποιούν φάρμακα) και τις τιμές τις καθορίζουν με βάση όσα τους λείπουν. Αυτά!
-
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
Πλάκα-πλάκα είναι πολλά τα λεφτά Άρη...
Αλήθεια που είναι ο super dooper συντηρητής για να μαθαίνουμε κι εμείς οι 'άσχετοι'?Όπως ήδη έγραψα, στον Α. Δημήτριο επί της Λ. Βουλιαγμένης. Αν θες ακριβή διεύθυνση, PM
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν για καθαριστικό ψυγείου εννοεί το αντιμηκυτιακό, τότε ναι είναι ακριβό. Το spray 300ml της Wurth κοστίζει γύρω στα 20 με 25 ευρώ λιανική.
Απίστευτο, προφανώς για να πωλείται υπάρχει κόσμος που αγοράζει κάτι τόσο υπερτιμημένο. Θα ψάξω σε φαρμακαποθήκες να βρω πόσο στοιχίζουν τα αντιμηκυτιακά.
Το spray 300ml της Wurth τελικά το αγοράζω 18,75 ευρώ. Επομένως η τιμή λιανικής είναι 25-30 ευρώ. Έχω και no name 400ml που το πουλάω 9,50 ευρώ. Σήμερα είδα στον κατάλογο της Terosson μπιτόνι 5 λίτρων για επαγγελματική χρήση που κοστίζει γύρω στα 50 ευρώ.
-
Το μόνο που έχω ψεκάσει στην εισαγωγή του αέρα (πίσω από το ντουλαπάκι) είναι lysol spray http://www.lysol.com Αυτά τα ακριβότερα δεν τα ήξερα. Ξεσκίζει όλα τα βακτήρια και μυρωδιές.
-
Ενας φιλος μου εχει ενα παλιο hyundai excel μοντελο 1991 1400cc, με 180000χλμ.
Θελει να του βαλει air condition.
Δεν ξερω αν γινεται να τοποθετηθει air condition σε αμαξι παλιο, αν γινεται τεχνικα, αν ειναι απροβληματιστο, αν κοστιζει πολυ και εν τελει αν εχει αποδοση και αξιζει τον κοπο, ουτε ποιος κανει αυτη τη δουλεια αξιοπιστα.
Θα ηθελα τις γνωμες σας για το θεμα αυτο, οτιδηποτε γνωριζετε θα με διευκολυνε. -
Φυσικά και μπορεί.
Υπάρχουν αρκετά μοντέλα, από πολύ φθηνά έως αρκετά ακριβά.
Αυτό παίζει ρόλο στο ποια εταιρία θα επιλέξει και στα πόσα BTU θα είναι.Για φθηνό, μπορεί να κοιτάξει σε Firstline που ξεκινάν από τα 149 ευρώ στα 9.000 btu, ενώ για κάτι ακριβό μπορεί να κοιτάξει σε Toshiba, General Electic και τα λοιπά.
Αυτό που θα πρέπει να προσέξει στην αγορά, είναι η κλιματιστική μονάδα, να έχει και φίλτρο για τον καπνό των τσιγάρων ή όπως το λένε αλλιώς ιονιστή.
Μπορεί να τα βρει σε όλα τα καταστήματα ηλεκτρονικών, ακόμα και στο Καρφούρ, αλλά προτιμότερο θα ήταν να απευθυνθεί σε έναν επαγγελματία ψυκτικό.
Τώρα για το πώς θα μπει μία μονάδα σπιτιού σε αυτοκίνητο, δεν είναι δύσκολο πρόβλημα.
Την εξωτερική μονάδα, μπορεί να την βάλει σε διάφορα σημεία, όπως οροφή (στην σχάρα), στο πορτ παγκάζ (εκεί πρέπει να κόψει γρίλιες για να αποβάλει στο εξωτερικό περιβάλλον τον ζεστό αέρα, αλλά και να αερίζετε), είτε να κόψει το πίσω παρ μπριζ, και εκεί να την στηρίζει με μεταλλικούς συνδέσμους.
Την εσωτερική μονάδα, μπορεί να την βάλει είτε κάτω από τα εμπρός καθίσματα, είτε στην οροφή (με άγκιστρα και αλυσίδα), είτε στην εταζέρα.
Όποια λύση και να χρησιμοποιήσει θα έχει εξίσου καλά αποτελέσματα.
¨Όσο για το ρεύμα δεν υπάρχει πρόβλημα, μιας και πουλάνε στο εμπόριο αντάπτορες που κάνουν τα 12 βολτ 220 σε εναλλασσόμενο από συνεχές.
Αλλά προσοχή μην πάρει την σειρά Miror της LG γιατί το βράδυ θα έχει πρόβλημα με τα φώτα από τους απέναντι.
Αυτά από εμένα, ότι άλλο θες, εδώ είμαι να σου λύσω ή να σου δημιουργήσω, ότι απορία θες.
Φιλικά.
Μαργαρίτα. -
Θα κοστίσει 2 φορές την αξία του αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Θα κοστίσει 2 φορές την αξία του αυτοκινήτου.Έλα ρε συ, μην λες τέτοια στον φίλο μας από εδώ… αφού είπαμε 149 ευρώ το κλιματιστικό, 30 ευρώ ο αντάπτορας για το ρεύμα και 3 ευρώ τα καλώδια… άντε κανένα 2ευρώ τα λοιπά ανταλλακτικά που θα χρειαστούν.. . ξέρεις… βίδες, μεταλλικά ελάσματα και τα λοιπά…
Σιγά το πράγμα, 184 ευρώ και είναι έτοιμο…
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Θα κοστίσει 2 φορές την αξία του αυτοκινήτου.
Έλα ρε συ, μην λες τέτοια στον φίλο μας από εδώ… αφού είπαμε 149 ευρώ το κλιματιστικό, 30 ευρώ ο αντάπτορας για το ρεύμα και 3 ευρώ τα καλώδια… άντε κανένα 2ευρώ τα λοιπά ανταλλακτικά που θα χρειαστούν.. . ξέρεις… βίδες, μεταλλικά ελάσματα και τα λοιπά…
Σιγά το πράγμα, 184 ευρώ και είναι έτοιμο…
Μα τι λες τώρα δεν είδες τι τρέξιμο έριξε ο άλλος για λίγα κλιπσακια.
Παραπάνω από 2 ευρώ είναι, μπορεί να φτάσει το ποσό και 3,40. Ξεφεύγει πολύ σου λέω.Και κάτι εκτός θέματος.
Μόλις το διάβασα το πρώτο που σκέφτηκα είναι αυτό που έγραψε ο Σπύρος. Μεγαλύτερη η αξία του κλιματιστικού και της τοποθέτησης, από την αξία του αυτοκινήτου.
Συγνώμη για το εκτός θέματος. -
It’s ok Tazio… κανένα πρόβλημα, όλοι μπορούμε να βγούμε κάποτε εκτός θέματος…
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Την εξωτερική μονάδα, μπορεί να την βάλει σε διάφορα σημεία, όπως οροφή (στην σχάρα), στο πορτ παγκάζ (εκεί πρέπει να κόψει γρίλιες για να αποβάλει στο εξωτερικό περιβάλλον τον ζεστό αέρα, αλλά και να αερίζετε), είτε να κόψει το πίσω παρ μπριζ, και εκεί να την στηρίζει με μεταλλικούς συνδέσμους.
Την εσωτερική μονάδα, μπορεί να την βάλει είτε κάτω από τα εμπρός καθίσματα, είτε στην οροφή (με άγκιστρα και αλυσίδα), είτε στην εταζέρα.
Ενας φιλος μου προτιμησε την λύση να φτιάξει κλιματιστικό με ενεργεια απο τα κυματα της θαλασσας.Δηλαδη φτιαχνεις εναν τετοιο σταθμο κόστους περιπου 100 μυριων ευρώ σε ένα μερος με κυμα (πρεπει να βρεις φτηνο οικοπεδο κοντα στην θαλασσα,καθολου ευκολο), και μετα περνας σωλήνες μέχρι το αυτοκινητο (ανοιγεις τρυπα στην οροφη).
Το πλεονεκτημα ειναι οτι η εξωτερικη μοναδα και γενικα ολη η βαβουρα γινεται εκτος αυτοκινητου,κατι που σημαινει οτι δεν επιβαρυνεις το δυναμο.
Το μειονεκτημα ειναι η μειωμενη αποσταση που μπορεις να διανυσεις,ειναι περιπου 100 μετρα , οποτε εαν εισαι στο νησακι του Αγ.Γεωργιου ειναι ολα ΟΚ,αν οχι τοτε οποτε θες να πας πιο μακρια γκαζωνεις,και εχεις προβλεψει για κλιπ ωστε να αποσυνδέεται εύκολα ο σωλήνας χωρις δικη σου παρεμβαση.Βεβαια μετα τα 100μετρα δεν θα εχεις aircondition,αλλα απλως μια ροη του αερα απο την τρυπα στην οροφη.
It is worth trying
-
και για να μην νομίζεις οτι μόνο εσύ είχες την ιδέα
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Φυσικά και μπορεί.Υπάρχουν αρκετά μοντέλα, από πολύ φθηνά έως αρκετά ακριβά.
Αυτό παίζει ρόλο στο ποια εταιρία θα επιλέξει και στα πόσα BTU θα είναι.Για φθηνό, μπορεί να κοιτάξει σε Firstline που ξεκινάν από τα 149 ευρώ στα 9.000 btu, ενώ για κάτι ακριβό μπορεί να κοιτάξει σε Toshiba, General Electic και τα λοιπά.
Αυτό που θα πρέπει να προσέξει στην αγορά, είναι η κλιματιστική μονάδα, να έχει και φίλτρο για τον καπνό των τσιγάρων ή όπως το λένε αλλιώς ιονιστή.
Μπορεί να τα βρει σε όλα τα καταστήματα ηλεκτρονικών, ακόμα και στο Καρφούρ, αλλά προτιμότερο θα ήταν να απευθυνθεί σε έναν επαγγελματία ψυκτικό.
Τώρα για το πώς θα μπει μία μονάδα σπιτιού σε αυτοκίνητο, δεν είναι δύσκολο πρόβλημα.
Την εξωτερική μονάδα, μπορεί να την βάλει σε διάφορα σημεία, όπως οροφή (στην σχάρα), στο πορτ παγκάζ (εκεί πρέπει να κόψει γρίλιες για να αποβάλει στο εξωτερικό περιβάλλον τον ζεστό αέρα, αλλά και να αερίζετε), είτε να κόψει το πίσω παρ μπριζ, και εκεί να την στηρίζει με μεταλλικούς συνδέσμους.
Την εσωτερική μονάδα, μπορεί να την βάλει είτε κάτω από τα εμπρός καθίσματα, είτε στην οροφή (με άγκιστρα και αλυσίδα), είτε στην εταζέρα.
Όποια λύση και να χρησιμοποιήσει θα έχει εξίσου καλά αποτελέσματα.
¨Όσο για το ρεύμα δεν υπάρχει πρόβλημα, μιας και πουλάνε στο εμπόριο αντάπτορες που κάνουν τα 12 βολτ 220 σε εναλλασσόμενο από συνεχές.
Αλλά προσοχή μην πάρει την σειρά Miror της LG γιατί το βράδυ θα έχει πρόβλημα με τα φώτα από τους απέναντι.
Αυτά από εμένα, ότι άλλο θες, εδώ είμαι να σου λύσω ή να σου δημιουργήσω, ότι απορία θες.
Φιλικά.
Μαργαρίτα. -
Εβαλα κλιματισμο στο ΖΧ το 98 αλλα ακομα δεν εχει ψυχθει ο θαλαμος των επιβατων.
Οχι δεν ειμαι καθολου μα καθολου ευχαριστημενος.Το κυριοτερο ειναι που κοβει αλογα (τωρα πια στις αποτομες ανηφορες το κλεινω),για να δροσιστουν οι πισω ιδρωνουν οι μπροστινοι και λογω σχηματος του αυτοκινητου αμα ανοιξεις το πορτ μπαγκαζ ξαναρχιζεις απο την αρχη.
-
Υπαρχει κανενα καλο συνεργειο γι' αυτες τις δουλειες?
-
Υπαρχει ενα καλο συνεργειο στην Αλασκα,ανοιγουν τρυπα στην οροφη και ειναι ολα ΟΚ αλλα αυτο το συστημα δεν δουλευει εκτος Αλάσκας
-
Κατι πιο ρεαλιστικο.
-
Πέρα από τα off-topic η απάντηση είναι αυτή:
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Θα κοστίσει 2 φορές την αξία του αυτοκινήτου.Οπότε ο φίλος σου μπορεί να πάει σε 2-3 μέρη να ρωτήσει και όταν ακούσει τις τιμές για A/C να σκεφτεί την αγορά ενός μεταχειρισμένου οχήματος. Σε παρόμοια τιμή με την τοποθέτηση A/C πρέπει να μπορεί να αγοράσει όχημα με λιγότερα χιλιόμετρα από τα δικά του και φυσικά A/C.
AC , Clima