Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συγκρίσεις κινητήρων [Διάσπαση]
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Συγκρίσεις κινητήρων [Διάσπαση]
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 12
    • 13
    • 6 / 13
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    38
    249
    612
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      babbis last edited by

      Ο χρήστης 007 έγραψε:
      babbis mate ποτε σε βαφτισα εγω αλφιστι? Επισης ποτε σου ειπα να κανεις τεστ εξυπναδας? Μην λες πραγματα τα οποια δεν ισχυουν. Μια απλη ερωτηση σου εκανα και περιμενω μια απλη απαντηση.

      Με συγχωρείς πολύ αλλά όταν γράφεις:

      Τα υπολοιπα δεν τα σχολιαζω. Απλα μια ερωτηση θα κανω επειδη ειμαι περιεργος και θελω ειλικρινα να μαθω τη γνωμη σου.** Ποια εταιρεια αυτοκινητων κατα τη γνωμη σου ειναι καλυτερη απο την Αλφα?** (ας εξαιρεσουμε Φερραρι κλπ ετσι...)

      δεν υπονοείς ότι είμαι πορωμένος οπαδός της Alfa?

      Kαι αν είχες τις καλύτερες προθέσεις τότε γιατί έβαλες στο τέλος το ?

      Αλλα ουσιαστικα δεν χρειαζεται να μου απαντησεις απο τη στιγμη που εκανες αυτο το excel-φυλλο συγκριτικο και εβγαλες (εσυ) συμπερασμα οτι ολα τα μοντελα της Αλφα ειναι καλυτερα απο ολα τα αλλα των αλλων εταιρειων. Και μην λες οτι μονο εσυ παραθετεις επιχειρηματα κλπ επειδη και εγω προσωπικα σου εχω παραθεσει τα οποια επισης εχεις αγνοησει.

      Φιλε εγώ πήρα από τους 4Τροχους 12/04, 1/06 και από τους πίνακες τεχνικών τα στοιχεία για τα μοτερ 1600, 1800, 2000, 3200 κλπ, αφαίρεσα τα μοτερ που είναι κοινά(πχ ο 1.6FSI φάνηκε 1 φορά και όχι 4 φορες για skoda, seat, audi, vw), και το excel έβγαλε τους μέσους όρους, που δείχνουν την AR να έχει

      +13 PS στα 1600 από τον μέσο όρο
      +14 PS στα 1800 από τον μέσο όρο
      +2 PS o Τwin Spark, και +17 PS ο JTS από τον μέσο όρο.

      +25 PS στα 2200-2400 από τον μέσο όρο
      +5 PS ο παλιός V6 στα 3200 από τον μέσο όρο. (αμεληταίο και ανάξιο αναφοράς)

      Πιστεύω 'οτι αυτά δείχνουν ότι η AR βγάζει ΤΑ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΑ μοτερ, έστω και αν αυτά τείνουν να εγκαταληφθούν καθώς οι Twin Spark πλέον έχουν παραγερασει.

      Αν έχεις αντίρρηση για τον τρόπο που έβγαλα το excel θα χαρώ να προτείνεις εσύ έναν άλλο πιο σωστό τρόπο να συγκρίνουμε κινητήρες.

      Και η παράδοση συνεχίζεται με τον 1.9JTS (1859κ.ε) 160PS, 2.2 JTS 185PS, 3.2 260PS.

      H ΑR χάνει μόνο στα τούρμπο τα οποία βλακωδώς κατ εμέ καθυστερεί να βγάλει σε παραγωγή, με αποτέλεσμα συνολικά σαν μοτερ να υπολείπεται του VAG γκρουπ που με τους 1.8Τ, 2.0TFSI κανει πάρτυ.

      Για τελευταια φορα (ελπιζω) τα μοτερ συγκρινονται με βαση τα κυβικα τους και οχι την τιμη τους η οποια δεν ειναι αντικειμενικη. Η βασικη τιμη ενος αυτοκινητου βγαινει απο τον στανταρ εξοπλισμο, το status του σηματος της καθε εταιρειας, την τεχνολογια που προσφερει, το μοτερ, την ασφαλεια, το design και του τι κατηγορια ειναι το αμαξι. Αλλη τιμη πληρωνεις για cabrio-roadster, αλλη τιμη για coupe, αλλη για sedan κλπ κλπ...Ελπιζω να ειμαι σαφης.

      Σημειωση: μολις επεστραψα σπιτι λερωμενος...εμεινα απο λαστιχο και το αλλαζα

      Η διαφορά τιμής του S2000 με μια spider 2.0 δεν οφείλεαι ούτε στο κύρος (που υπερτερεί η Alfa), ούτε στον εξοπλισμό (δεν ξέρω ποιος υπερτερεί αλλά το S είναι μάλλον λιτό), ούτε στο αμάξωμα καθώς roadster και spider είναι πολύ συγγενικά είδη. Οφείλεται στο ότι υπεροστολογείται το μοτερ του σαν 3λιτρο αφού έχει σχεδιαστεί να χτυπήσει το συγκεκριμένο market segment, όπως φαίνεται από τις τιμές Ελλάδας και Αγγλίας που παρέθεσα.

      Σέβομαι την άποψη σου να λες διλιτρα είναι συγκρίνονται, αλλά δεν την αποδέχομαι καθώς σε μια σύγκριση νόημα έχει και το κόστος αλλά κυρίως ο ρόλος στην αγορά που καλείται να πάιξει ένα μοτερ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros last edited by

        Babbis

        Στο γραψαμε πολλοι αλλα δεν θες να το καταλαβεις: Βγαζεις μεσο ορο απο πραγματα που δεν ειναι ιδια!!!

        Η Αλφα ειναι σπορ κατασκευαστης, δε μπορει να βαλεις τη Χιουνται (πχ) μεσα στη λιστα σου και να βγαλεις μεσους ορους!!! Η Χιουνται βγαζει ενα μοτερ (παραπιπτοντως ειναι και δυνατο) για να ικανοποιησει τους απλους οικογενειαρχες που θελουν να πανε απο το Α στο Β. Η Αλφα υποτιθεται οτι εχει αλλο προσανατολισμο!

        Και παλι ομως, και με αυτους τους μεσους ορους που εχεις βγαλει...

        *** προσθετω επισης οτι κακως δεν εχεις βαλει στον υπολογισμο σου τα μοτερ που ειναι κοινα σε διαφορες μαρκες. Πχ, και το golf και το leon ειναι απεναντι στην 147, αρα πρεπει να υπολογιζεις 2 φορες το μοτερ αυτο και οχι μια, καθως ειναι διαφορετικα αυτοκινητα.
        Πως θα διαμορφωνοταν αραγε το αποτελεσμα τοτε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          babbis last edited by

          Ο χρήστης spiros έγραψε:
          Babbis

          Στο γραψαμε πολλοι αλλα δεν θες να το καταλαβεις: Βγαζεις μεσο ορο απο πραγματα που δεν ειναι ιδια!!!

          Η Αλφα ειναι σπορ κατασκευαστης, δε μπορει να βαλεις τη Χιουνται (πχ) μεσα στη λιστα σου και να βγαλεις μεσους ορους!!! Η Χιουνται βγαζει ενα μοτερ (παραπιπτοντως ειναι και δυνατο) για να ικανοποιησει τους απλους οικογενειαρχες που θελουν να πανε απο το Α στο Β. Η Αλφα υποτιθεται οτι εχει αλλο προσανατολισμο!

          Αγαπητε spiros δεκτή η ένστανση σου, και θα ήταν ενδιαφερον να το κάνουμε. Αλλά που θα ορίσουμε το σπορ? Το 1.6 civic το παλιο με 110 άλογα είναι σπορ? Το 1.8 civic το τωρινό είναι σπορ? H VW είναι σπορ? Η Mercedes? Δλδ θα χαθεί λίγο η μπάλλα εκέι. Άλλωστε εδω δεν συμφωνούμε αν είναι σωστή η σύγκριση 2λιτρου ατμόσφαιρα με 2λιτρο τούρμπο, σκέψου να εισάγουμε και τον χαρακτηρισμό σπορ...

          Και παλι ομως, και με αυτους τους μεσους ορους που εχεις βγαλει...

          *** προσθετω επισης οτι κακως δεν εχεις βαλει στον υπολογισμο σου τα μοτερ που ειναι κοινα σε διαφορες μαρκες. Πχ, και το golf και το leon ειναι απεναντι στην 147, αρα πρεπει να υπολογιζεις 2 φορες το μοτερ αυτο και οχι μια, καθως ειναι διαφορετικα αυτοκινητα.
          Πως θα διαμορφωνοταν αραγε το αποτελεσμα τοτε?

          Η Alfa υπερτερεί σε όλσες σχεδόν τις κατηγορίες. Αν πχ έβαζα τον 1.6FSI, και τον 8βάλβιδο 1.6 4 φορές θα έπεφτε ακόμα περισσότερο ο μέσος όρος οπότε η διαφορά θα ήταν καλύτερη υπερ της Alfa. Ομοίως για τον 2.0FSI κλπ.

          Πάντως όταν υπάρχουν διαφορές στην χαρτογράφηση έβαλα 2 φορες το μοτερ αν και πάλι αυτό δεν είναι σωστό

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            αρα, ολα μεσα και αχταρμας?

            ποιος 8βαλβιδος 4 φορες? Μονο το Α4 τον φοραει νομιζω. Ολοι οι αλλοι ειναι 1600 fsi, 115hp.

            παλιος ειναι ο πινακας που εφτιαξες?

            επισης κατι που δεν τεθηκε: Δεν εχει σημασια μονο που βρισκεσαι σε σχεση με το μεσο ορο, αλλα και το ευρος των τιμων που απαρτιζουν τον πινακα σου. Ειναι αλλο πραγμα να λες οτι ειμαι πχ 10 αλογα πανω απο το μεσο ορο σε ενα δειγμα τιμων απο 75-130 αλογα, και τελειως αλλο να λες οτι ειμαι 10 αλογα πανω σε ενα πινακα που εχει τιμες 70-220 αλογα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              επισης κατι αλλο!

              Λες η Αλφα ειναι +14 αλογα πανω απο το μεσο ορο. Δε μας λες τι γινεται με τους αλλους ομως!!! Πχ, η Τογιοτα ποσο ειναι?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                babbis last edited by

                Ο χρήστης spiros έγραψε:
                αρα, ολα μεσα και αχταρμας?

                Ο καλός ο μύλος όλα τα αλέθει

                ποιος 8βαλβιδος 4 φορες? Μονο το Α4 τον φοραει νομιζω. Ολοι οι αλλοι ειναι 1600 fsi, 115hp.

                παλιος ειναι ο πινακας που εφτιαξες?

                Το είχα πει πριν διασπαστεί το νήμα αλλά και πιο πάνω ότι το excel είναι παλιό (12/04, 1/05). Δεν είχα χρόνο να το ενημερώσω. Άλλωστε το έφτιαξα για ενδεικτηκούς λόγους. Δεν είμαι και ο Νικολακόπουλος:lol:

                επισης κατι που δεν τεθηκε: Δεν εχει σημασια μονο που βρισκεσαι σε σχεση με το μεσο ορο, αλλα και το ευρος των τιμων που απαρτιζουν τον πινακα σου. Ειναι αλλο πραγμα να λες οτι ειμαι πχ 10 αλογα πανω απο το μεσο ορο σε ενα δειγμα τιμων απο 75-130 αλογα, και τελειως αλλο να λες οτι ειμαι 10 αλογα πανω σε ενα πινακα που εχει τιμες 70-220 αλογα...

                Λες η Αλφα ειναι +14 αλογα πανω απο το μεσο ορο. Δε μας λες τι γινεται με τους αλλους ομως!!! Πχ, η Τογιοτα ποσο ειναι?

                Αυτά είναι ασκήσεις για τον αναγνώστη. Δεν είχα σκοπό και χρόνο να κάνω μελέτη για όλες τις εταιρίες. Πάντως παρέθεσα και ενδιαφέροντα διαγράμματα. Το excel είναι εκεί για όποιον ενδιαφέρεται για περαιτέρω στοιχεία

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spiros last edited by

                  με εκανες και κατεβασα τον πινακα

                  πανω απο το 30% των τιμων που εχεις δεν ισχυουν πλεον! Ενα παραδειγμα: ο 2λιτρος της VW δεν βγαζει πλεον 115 (αλογα) !!! Βγαζει 150 & 200.

                  παρομοια ισχουν και σε αλλες φιρμες & μοντελα! Επομενως, το να τον επικαλεισαι σημερα, ειναι εκτος πραγματικοτητας!!!

                  διορθωσε με εαν κανω λαθος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    funkyreverend last edited by

                    Ο χρήστης lkar έγραψε:
                    Babbis: Πόσο καλύτερος/χειρότερος είναι ο block GM 3.195 V6/260 από τον Audi 3.123 V6/255;

                    Νομίζω, περίπου 8 μονάδες θετικής κινητηροσύνης υπερισχύει ο block GM ως πιο καλός στη συγκεκριμένη σύγκριση!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      babbis last edited by

                      Ο χρήστης spiros έγραψε:
                      με εκανες και κατεβασα τον πινακα

                      πανω απο το 30% των τιμων που εχεις δεν ισχυουν πλεον! Ενα παραδειγμα: ο 2λιτρος της VW δεν βγαζει πλεον 115 (αλογα) !!! Βγαζει 150 & 200.

                      παρομοια ισχουν και σε αλλες φιρμες & μοντελα! Επομενως, το να τον επικαλεισαι σημερα, ειναι εκτος πραγματικοτητας!!!

                      διορθωσε με εαν κανω λαθος

                      ρε spiros είπα ότι το excel είναι παλιό. Έχει και κάποια λάθη εκ παραδρομής (πχ ο 2λιτρος του VAG ) όμως είσαι υπερβολικός για το 30% των τιμών.

                      Επίσης από το excel λείπουν τα νέα μοτερ της Alfa που είναι ακόμα πιο δυνατα! ενώ είδη καλύπτει τα FSI/TFSI/ και new BMW. Άρα πιο πολύ υπερ της Alfa θα έβγαινε ένα τέτοιο 'ενημερωμένο' excel

                      Τον επικαλέστηκα όμως για άλλο λόγο. Είχα υποστηρίξει ότι τα μοτερ της Alfa και την 10ετία του 90 και του 2000 είναι τα καλύτερα (κατ εμε και κατα excel) ατμοσφαρικά. Μια απόδειξη αυτού είναι ότι στο excel ακόμα και τα παλια μοτερ (Twin Spark, V6 ARESE) καταφέρνουν μετά από τόσα χρόνια να είναι πάνω από τον μέσο όρο και κοντά στην κορυφή.

                      Ελπίζω να βρω χρόνο να φτιάξω μια νεώτερη έκδοση και δεκτές οι όποιες παρατηρήσεις και διορθώσεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 0
                        007 last edited by

                        ο κινητηρας το s δεν βγαζει στην καμια 250ιππους..
                        ουτε καν το ιαπωνικο που ειναι 2.2

                        Απο το επισημο site δινω λινκ να το διαβασετε:

                        http://world.honda.com/S2000/technology/t4.html

                        To offer instantaneous throttle response and exhilarating performance in all driving situations, Honda developed a 2-liter normally aspirated 4-cylinder DOHC VTEC engine with a maximum output of 250PS at 8,300rpm for a specific output of 125PS per liter, and a maximum torque of 22.2kgm at 7,500rpm. Honda has further refined its proprietary VTEC technology and devised technologies to reduce friction and improve breathing efficiency to produce a high-revving, high-output engine. As a result, engine output is powerful from low engine speeds all the way up to the 9,000rpm redline

                        Οπου 1 PS = 75 kp·m/s = 0.73549875 kW = 0.9863201652997627 hp δλδ αν κανουμε τα μαθηματικα ειναι καθαρα 246 κατι ιπποι και αν κανουμε την μετατροπη σε bhp που ειναι η πιο καθαρη μετρηση επειδη:

                        • bhp is the measure of an engine's horsepower without the loss in power caused by the gearbox, generator, differential, water pump and other auxiliaries*

                        πιστευω δεν χρειαζεται να συνεχισω. Αν θελετε σας παραθετω και stock dyno μετρησεις για να δουμε ποσα βγαζει και στους τροχους...Δευτερον δεν ειναι 2.2 το μοτερ ειναι 2.156cc και τριτον εφοσον αυτο το σχολιο παει σε μοτερ Honda και BMW για το αν βγαζουν οσα λενε, το ιδιο δεν θα επρεπε να ρωταω και εγω για τα 240 του τριλιτρου της Αλφα? Ειπατε οτι ο συγκεκριμενος διλιτρος δεν μπαινει σε αλλα μοντελα της γκαμας οχι λογω ιππων αλλα ροπης και ρωταω εγω. Μηπως τα μοτερ της Αλφα μπαινουν σε ολα τα μοντελα της γκαμας για να καταφερουν να κινησουν τα βαρια αμαξωματα οταν η 3.2 Spider ζυγιζει 1470 kg, η διλιτρη JTS 1405 και το S2K 1.250?

                        babbis οντως ρωτουσα τη γνωμη σου και δεν υπονοησα τπτ. Οσο για το εμοτικον πηγαινε για αλλο μερος του ποστ δεν ξερω πως πηγε στο τελος του ποστ μου. Αν θες το κανω edit. Παρολα αυτα απαντηση στην ερωτηση μου δεν πηρα. Και τελος φαινεται καθαρα οτι εχουμε διαφορετικες αποψεις ως προς την συγκριση των μοτερ καθε εταιρειας οποτε δεν καθομαι να διαφωνησω αλλο. Ας μεινουμε ετσι.

                        Επισης απο που και ως που η Αλφα εχει πιο βαρυ ονομα απο την Honda? Μηπως λογω αγωνιστικου παρελθοντος που δεν ειναι και κανα ουσιαστικο επιχειρημα μιας και η αγωνιστικη ιστορια της εταιρειας απο Ιαπωνια συνεχιζεται ακομη και τωρα και οχι μονο στην αυτοκινηση? Μηπως λογω design το οποιο εχει καταντησει αμφισβητουμενο? Μπορει να ξεφευγουμε απο το τοπικ αλλα πολυ θα ηθελα να μαθω.

                        Παρτε και μια φωτο απο το μοτερ ετσι για να φτιαχτουμε:

                        και αλλη μια για wallpaper (off topic)

                        Oλες οι φωτο και πληροφοριες απο το επισημο Ιαπωνεζικο site. Μην με ρωτησετε πως καταλαβαινα τα ιαπωνεζικα, σημασια εχει οτι την βρηκα την ακρη

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          babbis last edited by

                          Ο χρήστης 007 έγραψε:

                          Σημειωση: μολις επεστραψα σπιτι λερωμενος...εμεινα απο λαστιχο και το αλλαζα

                          Η Θεία Δίκη γι'αυτά που γράφεις, ελπίζω να συνετιστείς

                          Για τελευταια φορα (ελπιζω) τα μοτερ συγκρινονται με βαση τα κυβικα τους και οχι την τιμη τους η οποια δεν ειναι αντικειμενικη. Η βασικη τιμη ενος αυτοκινητου βγαινει απο τον στανταρ εξοπλισμο, το status του σηματος της καθε εταιρειας, την τεχνολογια που προσφερει, το μοτερ, την ασφαλεια, το design και του τι κατηγορια ειναι το αμαξι. Αλλη τιμη πληρωνεις για cabrio-roadster, αλλη τιμη για coupe, αλλη για sedan κλπ κλπ...Ελπιζω να ειμαι σαφης.

                          Θα επιστρέψω με ένα παράδειγμα.

                          Όπως έχω πει κάθε σύγκριση είναι αποδεκτή, αρκεί να έχουμε προσδιορίσει τον στόχο της σύγκρισης, τι ζητάμε να βγάλουμε, ποιο είναι το ζητούμενο.

                          Ας υποθέσουμε ότι έχουμε 3 εταιρίες :

                          Εταιρία 'Α' :
                          2000κ.ε 165 άλογα
                          3200κ.ε 260 άλογα

                          Εταιρία 'Β' :
                          2000κ.ε 155 άλογα
                          2000κ.ε vvti 240 άλογα

                          Εταιρία 'Γ' :
                          2000κ.ε 150 άλογα
                          1800Τ κ.ε 250 άλογα

                          Έστω ότι το rnd για κάθε εταιρία είναι το ίδιο δλδ ανάλογα με το segment
                          Και έστω ότι το ζητούμενο είναι το ποια εταιρία έχει τα δυνατότερα μοτερ!!

                          Σύμφωνα με την δική σου(και πολλών άλλων) προσσέγγιση το δυνατότερο 2λιτρο το έχει η 'Β' εταιρία. Συμφωνώ.

                          όμως τι αξία έχει αυτό το συμπέρασμα?

                          Για μένα καμία. Διότι όταν ο σκοπός μου είναι να δω ποια εταιρία έχει δυνατότερα μοτερ βλέπω ότι η 'Α' με ίδιο rnd με την 'B' βγάζει από ένα 2λιτρο 10 άλογα παραπάνω, και τα κοστολογεί το ίδιο.

                          Όμως για το επίπεδο των 230+ αλόγων οι δύο εταιρίες έχουν επενδύσει τα ίδια λεφτά σε άλλες λύσεις. Η 'Α' επένδυσε σε ένα 3λιρτρο, η 'B' σε ένα 2λιτρο που στροφάρει στις 9000σαλ και η 'Γ' σε ένα 1.8 τούρμπο.

                          Εκεί λοιπόν θα πω ότι η 'Α' εταιρία έχει 'καλύτερο-δυνατότερο' σετ κινητήρων καθώς προσφέρει low end προταση δυνατότερη (165 έναντι 155 και 150) και high-end πρόταση με 260 έναντι 240 και 250 αλόγων.

                          Στο ερώτημα λοιπόν ποια εταιρία έχει τα καλύτερα μοτερ εγώ θα απαντούσα η 'A', και στο ερώτημα ποια εταιρία έχει το καλύτερο δίλιτρο θα έλεγα πάλι η 'A' αφού της 'Β' αποτελεί απάντηση σε άλλες προτάσεις με πολύ υψηλότερο rnd και κόστος.

                          Αν το παρουμε ξερά χωρις τον παράγοντα κόστος και ανταγωνισμό τότε ναι ο 2λιτρος της 'Β' είναι ο καλύτερος.

                          Ελπίζω να έγινα σαφής. Είναι θέμα οπτικής γωνίας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nass last edited by

                            Ο χρήστης Babbis έγραψε:
                            Είχα υποστηρίξει ότι τα μοτερ της Alfa και την 10ετία του 90 και του 2000 είναι τα καλύτερα (κατ εμε και κατα excel) ατμοσφαρικά.

                            Καλύτερα και από Honda και από BMW

                            Αν η μέγιστη τιμή της ιπποδύναμης είναι το κριτήριό σου, τότε είναι υπεραπλουστευτικό για να πεις 'το καλύτερο μοτέρ'. Δηλαδή δε λαμβάνεις υπόψη σου: ροπή, καμπύλες ροπής / ιπποδύναμης, αξιοπιστία, κατανάλωση, βάρος/διαστάσεις, βελτιωσιμότητα, μηχανολογικός σχεδιασμός/πρωτοπορία κτλ. κτλ.

                            Η εντύπωσή μου είναι πως πρώτα έβγαλες το συμπέρασμα και μετά προσπάθησες να το στηρίξεις με ψευδοεπιστημονικό τρόπο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 0
                              007 last edited by

                              Σημειωση: μολις επεστραψα σπιτι λερωμενος...εμεινα απο λαστιχο και το αλλαζα

                              Off topic- οντως εμεινα, καθως ερχομουνα σπιτι απο μεσογειων, εκει εξω απο το Πλαισιο εκει μου εσκασε....και ευτυχως ηταν πιο κατω ενα βενζιναδικο της BP και το αλλαξα εκει περα μεσημεριατικο αλλιως με εβλεπα στη μεση του δρομου να το αλλαζω

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                babbis last edited by

                                Ο χρήστης nass έγραψε:

                                Είχα υποστηρίξει ότι τα μοτερ της Alfa και την 10ετία του 90 και του 2000 είναι τα καλύτερα (κατ εμε και κατα excel) ατμοσφαρικά.

                                Η εντύπωσή μου είναι πως πρώτα έβγαλες το συμπέρασμα και μετά προσπάθησες να το στηρίξεις με ψευδοεπιστημονικό τρόπο

                                Και η δικιά μου εντύπωση είναι ότι είχατε μεσάνυχτα και βλέποντας το excel ψάχνετε να επιβάλλετε την δικιά σας πραγματικότητα με ψευδεπιστημονικό τρόπο.

                                **Όμως με τέτοιου είδους δηλώσεις nass δεν βγαίνει συμπέρασμα ούτε νόημα, παρα μόνο ανεβαίνουν οι τόνοι από την 'συγκαλλημένη' προσωπική επίθεση οπότε ας το αφήσουμε
                                **

                                Αν η μέγιστη τιμή της ιπποδύναμης είναι το κριτήριό σου, τότε είναι υπεραπλουστευτικό για να πεις 'το καλύτερο μοτέρ'. Δηλαδή δε λαμβάνεις υπόψη σου: ροπή, καμπύλες ροπής / ιπποδύναμης, αξιοπιστία, κατανάλωση, βάρος/διαστάσεις, βελτιωσιμότητα, μηχανολογικός σχεδιασμός/πρωτοπορία κτλ. κτλ.

                                Μα ρε nass έχω στο excel τις στροφές μέγιστης ισχύος, μέγιστης ροπής οπότε μπορούν να εξαχθούν τα όποια συμπεράσματα. Και εκεί οι Alfa φαίνεται να έχουν χαμηλά την ροπή και υψηλά την ιπποδύναμη.

                                --(3250 και 3800 ο 2λιτρος TS, JTS έναντι 4159 του μέσου όρου 2λιτρων)

                                --(3900 ο 1.8 TS έναντι 4122 του μέσου όρου 1.8 λιτρων)

                                --(4200 ο 1.6 TS έναντι 4189 του μέσου όρου 1.6 λιτρων)

                                Συμφωνώ στο ότι η 'έννοια' καλύτερος έχει να κάνει και με την κατανάλωση και την αξιοπιστία, και την βελτιωσιμότητα κλπ. Δυστυχώς γι'αυτά δεν μπορουν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα τουλάχιστον από μένα. Αυτό που μας νοιάζει εδώ στο φόρουμ όντας λάτρεις της αυτοκίνησης και ειδικά της σπορ μορφης της είναι η δύναμη του μοτερ που είναι άμεσα διαθέσιμη προς συζήτηση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  το εξελ που εχεις βαλει δεν ισχυει λεμε!!!

                                  και απο αυτο ομως, παλι μπορει καποιος να βγαλει διαφορα συμπερασματα, καθως αυτα που εσυ εγραψες ως τετοια ειναι η μιση αληθεια, η οποια ως συνηθως ειναι χειροτερη...

                                  και στο απεδειξα πολυ απλα οταν σε ρωτησα τι συμπερασμα βγαινει με την Τογιοτα και τι γινεται με το ευρος διακυμανσης...

                                  αν παρεις μεμονομενα στοιχεια, στη κυριολεξια βγαζεις οτι συμπερασμα θελεις...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kostis20 last edited by

                                    Ti άλλα? Τι νέα? Τι γίνετε...?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Ο χρήστης Babbis έγραψε:

                                      Είχα υποστηρίξει ότι τα μοτερ της Alfa και την 10ετία του 90 και του 2000 είναι τα καλύτερα (κατ εμε και κατα excel) ατμοσφαρικά.

                                      Η εντύπωσή μου είναι πως πρώτα έβγαλες το συμπέρασμα και μετά προσπάθησες να το στηρίξεις με ψευδοεπιστημονικό τρόπο

                                      Και η δικιά μου εντύπωση είναι ότι είχατε μεσάνυχτα και βλέποντας το excel ψάχνετε να επιβάλλετε την δικιά σας πραγματικότητα με ψευδεπιστημονικό τρόπο.

                                      **Όμως με τέτοιου είδους δηλώσεις nass δεν βγαίνει συμπέρασμα ούτε νόημα, παρα μόνο ανεβαίνουν οι τόνοι από την 'συγκαλλημένη' προσωπική επίθεση οπότε ας το αφήσουμε
                                      **

                                      To Excel σου ούτε το έχω δει, ούτε πρόκειται.
                                      Επίθεση δεν σου έκανα, ούτε φανερά ούτε συγκαλυμένα, είπα την άποψή μου με κόσμιο τρόπο. Μας λες πως κάθισες και έφτιαξες το Excel από επιστημονικό ενδιαφέρον και μόνο και δεν ήθελες να αποδείξεις τίποτα. ΟΚ, μπράβο σου, αλλά η άποψή μου είναι πως έχασες το χρόνο σου, διότι είναι τόσο υπεραπλουστευτικό, που δεν αποδεικνύει τίποτα. Διότι η ποιότητα των κινητήρων δε φαίνεται μόνο από τα νούμερα. Κατ΄ ελάχιστο πρέπει να συγκρίνεις διαγράμματα ισχύος / ροπής, και αυτό δεν το έχεις κάνει, πάω στοίχημα. Χώρια έννοιες όπως αξιοπιστία, κατανάλωση κτλ. που ήδη ανέφερα.

                                      Ρίξε και μια ματιά http://www.ukintpress.com/engineoftheyear/previous04.html για το τι θεωρείται καλός κινητήρας και πες μου αν δεν υπάρχει σαφέστατη υπεροχή των Honda και BMW... (αλλά μάλλον δεν ξέρουν τι λένε και προτιμάς το Excel. Κανένα πρόβλημα. Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        ntamp last edited by

                                        Ο χρήστης 007 έγραψε:
                                        ...
                                        Επισης απο που και ως που η Αλφα εχει πιο βαρυ ονομα απο την Honda? Μηπως λογω αγωνιστικου παρελθοντος που δεν ειναι και κανα ουσιαστικο επιχειρημα μιας και η αγωνιστικη ιστορια της εταιρειας απο Ιαπωνια συνεχιζεται ακομη και τωρα και οχι μονο στην αυτοκινηση? Μηπως λογω design το οποιο εχει καταντησει αμφισβητουμενο? Μπορει να ξεφευγουμε απο το τοπικ αλλα πολυ θα ηθελα να μαθω.
                                        ...

                                        Αλήθεια Babbis, γιατί δεν απάντησες σε αυτό?
                                        Θα με ενδιέφερε η άποψη σου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          babbis last edited by

                                          ΤOYOTA

                                          1600Κ.Ε υπεροχή της Alfa

                                          110PS 6000σαλ, 15.2Kgm 4800σαλ TOYOTA

                                          vs

                                          120PS 6200, 14.9Kgm 4200σαλ Alfa

                                          Σημαντικό το ότι στις στροφές μέγιστης ισχύος η Alfa εχει 14.05Kgm, ενώ η ΤOYOTA 13,31 Kgm δείγμα την καμπυλης ροπής που ενδιαφέρει και τον nass

                                          **1800κ.ε ουσιαστικά ισοδυναμία.
                                          **
                                          (Παρόλο που διαφωνείτε για μένα ο 192PS της ΤΟΥΟΤΑ ναι μεν είναι δυνατότερος αλλά και πολύ ακριβότερος και για τους λόγους που είπα σε προηγούμενο ποστ δεν τον θεωρώ 'σωστό' αντίπαλο, αλλά μάλλον πιο πολύ αντίπαλο του 2.0TFSI, 2000vtec κλπ)

                                          143PS 6400σαλ, 17.4Kgm 4200σαλ TOYOTA

                                          και

                                          129PS 6000σαλ, 17.3Kgm 4200σαλ TOYOTA

                                          και

                                          192PS 7800σαλ, 18.3Kgm 6800σαλ TOYOTA

                                          vs

                                          140PS 6500, 16.6Kgm 3900σαλ Alfa

                                          2000κ.ε Υπεροχή Alfa.

                                          150PS 6400σαλ, 19.6Kgm 4000σαλ TOYOTA

                                          vs

                                          150PS 6300σαλ, 18.5Kgm 3800σαλ Alfa

                                          και

                                          165PS 6400σαλ, 21Kgm 3250σαλ Alfa

                                          Στα 3λίτρα η ΤΟΥΟΤΑ δεν έχει μοτερ για σύγκριση****

                                          ****Στο excel δεν συμπεριέλαβα μοτερ των SUV/Off road καθώς αυτά έχουν τελείως διαφορετικό προσανατολισμό και καμπύλες οπότε θα ήταν λάθος η σύγκριση. Έτσι δεν συμπεριέλαβα τον 3,6λίτρα της TOYOTA με τα 249 άλογα του Land Cruiser.

                                          Aπο αυτά πιστευω ότι η Alfa υπερέχει συνολικά της TOYOTA σε δύναμη μοτερ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                                            Babbis: Πόσο καλύτερος/χειρότερος είναι ο block GM 3.195 V6/260 από τον Audi 3.123 V6/255;

                                            Νομίζω, περίπου 8 μονάδες θετικής κινητηροσύνης υπερισχύει ο block GM ως πιο καλός στη συγκεκριμένη σύγκριση!

                                            όπως super mandolini;

                                            Μα πως, αφού ο Audi έχει μεγαλύτερη ειδική ισχύ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 6 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr