-
Ο χρήστης aboukir έγραψε:
θα πεί οτι μοιραία η πίσω κίνηση ανεβάζει το κόστος παραγωγής, μην αρπάζεσαι
Μα φυσικά και η πίσω κίνηση είναι μηχανολογικά πιο ακριβή λύση.
Τώρα το μάθατε ; -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
θα πεί οτι μοιραία η πίσω κίνηση ανεβάζει το κόστος παραγωγής, μην αρπάζεσαι
Μα φυσικά και η πίσω κίνηση είναι μηχανολογικά πιο ακριβή λύση.
Τώρα το μάθατε ;Αν μιλάμε για κατασκευαστή που δεν είχε πισωκίνητο ή τετρακίνητο
μοντέλο, τότε ναι. Το κόστος παραγωγής θα ανέβαινε αρκετά....
Πάνω από τις Μπέμπες...
Στην περίπτωση της Alfa Romeo.... Όχι απαραίτητα.....
Η χρίση 'κοινών πλαισίων' κατεβάζει το κόστος παραγωγής.
Από την στιγμή που θα βγει τετρακίνητη έκδοση, -Brera & 159 Q4-
το κόστος παραγωγής λογικά πέφτει, γιατί δεν υπάρχει ανάγκη να
σχεδιαστεί νέο πάτωμα για τις πισωκίνητες εκδώσεις.
Αυτό που λογικά θα ανέβαζε το κόστος παραγωγής, είναι η
εξέλιξη του πισωκίνητου μοντέλου.
Στήσιμο ανάρτησης κατ' αρχάς.
Η Άλφα έχει να βγάλει πισωκίνητο από την εποχή της 75....
Όμως....
Στο Groupo Fiat, παράλληλα με την Alfa Romeo, ανήκουν οι
Ferrari και Maserati. Άρα τεχνογνωσία υπάρχει....
Επίσης.... Ποιες BMW;;;;
Σειρά-1;
Σειρά-3;
Σειρά-5;
Σειρά-6;
Δεν πιστεύω οι Ιταλοί να θέλουν να πετάξουν τα καλά τους
λεφτάκια και να μη βγάλουν κέρδος..... -
Παντως πισω κινηση σε χαμηλου κυβισμου αυτοκινητα π.χ σειρα 1,147(1600) ειναι ανουσιο..Εκτος αν το μονο σου θελω απο ενα αυτοκινητο ειναι οι πλαγιολισθησεις και ο κρυος ιδρωτας στα λιμανακια
-
Ο χρήστης LDriver έγραψε:
Παντως πισω κινηση σε χαμηλου κυβισμου αυτοκινητα π.χ σειρα 1,147(1600) ειναι ανουσιο..Εκτος αν το μονο σου θελω απο ενα αυτοκινητο ειναι **οι πλαγιολισθησεις **και ο κρυος ιδρωτας στα λιμανακιαΥπαρχει κατι καλυτερο που μπορει να σου προσφερει ενα αμαξι;;;;
Ειναι στοιχειωδες.....
Την γυναικα την ψαχνουμε για να κανουμε σεξ και το αμαξι για να
ειναι μονιμος διπλωμενο.... -
Ο χρήστης LDriver έγραψε:
Παντως πισω κινηση σε χαμηλου κυβισμου αυτοκινητα π.χ σειρα 1,147(1600) ειναι ανουσιο..Εκτος αν το μονο σου θελω απο ενα αυτοκινητο ειναι οι πλαγιολισθησεις και ο κρυος ιδρωτας στα λιμανακιαΠλαγιολίσθηση με 1600 κυβικά και 1200 κιλά?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Παντως πισω κινηση σε χαμηλου κυβισμου αυτοκινητα π.χ σειρα 1,147(1600) ειναι ανουσιο..Εκτος αν το μονο σου θελω απο ενα αυτοκινητο ειναι οι πλαγιολισθησεις και ο κρυος ιδρωτας στα λιμανακια
Πλαγιολίσθηση με 1600 κυβικά και 1200 κιλά?
τα 316 και το 518 το κάνανε......
η alfetta επίσης....εβάλα τα bimmer πρώτα μην κατηγορηθώ ως alfisti
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Παντως πισω κινηση σε χαμηλου κυβισμου αυτοκινητα π.χ σειρα 1,147(1600) ειναι ανουσιο..Εκτος αν το μονο σου θελω απο ενα αυτοκινητο ειναι οι πλαγιολισθησεις και ο κρυος ιδρωτας στα λιμανακια
Πλαγιολίσθηση με 1600 κυβικά και 1200 κιλά?
Ω ναι....
BMW 116.... ναι μεν παει με τις πορτες.... αλλα λογο απουσειας ροππης.... θελει χερακια για να το κρατησεις μακρυα απο κρασπεδα, καδους, διερχομενα και πεζους....Το καλυτερο σχολειο για παντες ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΧ5
-
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Παντως πισω κινηση σε χαμηλου κυβισμου αυτοκινητα π.χ σειρα 1,147(1600) ειναι ανουσιο..Εκτος αν το μονο σου θελω απο ενα αυτοκινητο ειναι **οι πλαγιολισθησεις **και ο κρυος ιδρωτας στα λιμανακια
Υπαρχει κατι καλυτερο που μπορει να σου προσφερει ενα αμαξι;;;;
Ειναι στοιχειωδες.....
Την γυναικα την ψαχνουμε για να κανουμε σεξ και το αμαξι για να
ειναι μονιμος διπλωμενο....Την ζωη?????
-
Ο χρήστης LDriver έγραψε:
Παντως πισω κινηση σε χαμηλου κυβισμου αυτοκινητα π.χ σειρα 1,147(1600) ειναι ανουσιο..Εκτος αν το μονο σου θελω απο ενα αυτοκινητο ειναι **οι πλαγιολισθησεις **και ο κρυος ιδρωτας στα λιμανακια
Υπαρχει κατι καλυτερο που μπορει να σου προσφερει ενα αμαξι;;;;
Ειναι στοιχειωδες.....
Την γυναικα την ψαχνουμε για να κανουμε σεξ και το αμαξι για να
ειναι μονιμος διπλωμενο....Την ζωη?????
Για να κανουμε τα παραπανω.
-
Επρεπε να δεις τα μουτρα μου οταν βγηκαμε απο διπλωμενο μερσεντες
-
Ο χρήστης LDriver έγραψε:
Επρεπε να δεις τα μουτρα μου οταν βγηκαμε απο διπλωμενο μερσεντεςΤι Mercedes????
-
Clk 200 kom 193 hp
Πάντως για να μην 'σκιζουμε' το θεμα μπορεις να δεις στο μερσεντες φορουμ τα τι και τα πως
-
Ο χρήστης LDriver έγραψε:
Clk 200 kom 193 hpΠάντως για να μην 'σκιζουμε' το θεμα μπορεις να δεις στο μερσεντες φορουμ τα τι και τα πως
Καλο ειναι, η Brera ειναι απο τις λιγες Αλφες που συγκρινοντε με τα Γερμανικα.
Σε θεματα οδικης συμπεριφορας, εχω την εντυπωση οτι η Αλφα ειναι αιωνες μπροστα. Πολυ ποιο παιχνιδιαρικη και πολυ ποιο γρηγορη σε στενο στροφιλικη.
Το Μερτσεντε ομως, ειναι πισωκινητο.....
Και προσωπικα για μενα αυτο ειναι πολυ συμαντικο....Δεν το σκισαμε, νωμιζω το καναμε λιγο ποιο ενδιαφερον.
Δωσε λινκ, αν θες, για το τι και πως. -
Οντως η πισω κινηση σου δινει αλλη αισθηση
οταν μπαινεις σε μια στροφη στο οριο,
δεν εχει τον κινδυνο να γυρισει με το αφημα του
γκαζιου που μπορει να γινει σε προσθιοκινητο.Τετοια εντυπωση τουλαχιστον μου εδωσε η C230
που εχουμε. -
Ο χρήστης felleas έγραψε:
τα 316 και το 518 το κάνανε......
η alfetta επίσης....εβάλα τα bimmer πρώτα μην κατηγορηθώ ως alfisti
Δεν τα κατάφερες!! Μπροστά στα bmw έβαλες το πληθυντικό του άρθρου 'το' δηλαδή τα ανέφερες ως ουδέτερα. Την alfa την ανέφερες με το θηλυκο άρθρο 'η'.
-
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Clk 200 kom 193 hp
Πάντως για να μην 'σκιζουμε' το θεμα μπορεις να δεις στο μερσεντες φορουμ τα τι και τα πως
Καλο ειναι, η Brera ειναι απο τις λιγες Αλφες που συγκρινοντε με τα Γερμανικα.
Σε θεματα οδικης συμπεριφορας, εχω την εντυπωση οτι η Αλφα ειναι αιωνες μπροστα. Πολυ ποιο παιχνιδιαρικη και πολυ ποιο γρηγορη σε στενο στροφιλικη.
Το Μερτσεντε ομως, ειναι πισωκινητο.....
Και προσωπικα για μενα αυτο ειναι πολυ συμαντικο....Δεν το σκισαμε, νωμιζω το καναμε λιγο ποιο ενδιαφερον.
Δωσε λινκ, αν θες, για το τι και πως.Και πως θα σου δωσω link ?
-
Ο χρήστης project940 έγραψε:
Οντως η πισω κινηση σου δινει αλλη αισθηση
οταν μπαινεις σε μια στροφη στο οριο,
δεν εχει τον κινδυνο να γυρισει με το αφημα του
γκαζιου που μπορει να γινει σε προσθιοκινητο.Τετοια εντυπωση τουλαχιστον μου εδωσε η C230
που εχουμε.Τα Σαξόραλλα ξέρεις γιατι ειναι διαβολακια στα στροφιλικια;
ωραια είναι η πισω κινηση, αλλά το παράδειγμα σου καπως ασαφές.
-
Οπως και Gt (punto)..
Tην προηγουμενη βδομαδα φιλος με το που 'ρυθμισε' το 106 με 'πηγε' σαρωνιδα-βουλιαγμενη...Και πραγματικα κανενα γερμανικο δν σου αφηνει αυτην την αισθηση....
Οι ιπποι απο μονοι τους δεν λενε τιποτα.
Παιζει κατεμε και το πως τους βγαζει αυτους που εχει -
Ο χρήστης LDriver έγραψε:
Clk 200 kom 193 hp
Πάντως για να μην 'σκιζουμε' το θεμα μπορεις να δεις στο μερσεντες φορουμ τα τι και τα πως
Καλο ειναι, η Brera ειναι απο τις λιγες Αλφες που συγκρινοντε με τα Γερμανικα.
Σε θεματα οδικης συμπεριφορας, εχω την εντυπωση οτι η Αλφα ειναι αιωνες μπροστα. Πολυ ποιο παιχνιδιαρικη και πολυ ποιο γρηγορη σε στενο στροφιλικη.
Το Μερτσεντε ομως, ειναι πισωκινητο.....
Και προσωπικα για μενα αυτο ειναι πολυ συμαντικο....Δεν το σκισαμε, νωμιζω το καναμε λιγο ποιο ενδιαφερον.
Δωσε λινκ, αν θες, για το τι και πως.Και πως θα σου δωσω link ?
γραψε την url toy topic στο οποιο αναφερεσαι
-
Alfa Romeo 8C Competizione/8C Spider