Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo 8C Competizione/8C Spider
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo 8C Competizione/8C Spider
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 40
    • 41
    • 15 / 41
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    152
    805
    967
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      montecarlo last edited by

      Ο χρήστης aboukir έγραψε:

      θα πεί οτι μοιραία η πίσω κίνηση ανεβάζει το κόστος παραγωγής, μην αρπάζεσαι

      Μα φυσικά και η πίσω κίνηση είναι μηχανολογικά πιο ακριβή λύση.
      Τώρα το μάθατε ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        wagner669 last edited by

        Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:

        θα πεί οτι μοιραία η πίσω κίνηση ανεβάζει το κόστος παραγωγής, μην αρπάζεσαι

        Μα φυσικά και η πίσω κίνηση είναι μηχανολογικά πιο ακριβή λύση.
        Τώρα το μάθατε ;

        Αν μιλάμε για κατασκευαστή που δεν είχε πισωκίνητο ή τετρακίνητο
        μοντέλο, τότε ναι. Το κόστος παραγωγής θα ανέβαινε αρκετά....
        Πάνω από τις Μπέμπες...
        Στην περίπτωση της Alfa Romeo.... Όχι απαραίτητα.....
        Η χρίση 'κοινών πλαισίων' κατεβάζει το κόστος παραγωγής.
        Από την στιγμή που θα βγει τετρακίνητη έκδοση, -Brera & 159 Q4-
        το κόστος παραγωγής λογικά πέφτει, γιατί δεν υπάρχει ανάγκη να
        σχεδιαστεί νέο πάτωμα για τις πισωκίνητες εκδώσεις.
        Αυτό που λογικά θα ανέβαζε το κόστος παραγωγής, είναι η
        εξέλιξη του πισωκίνητου μοντέλου.
        Στήσιμο ανάρτησης κατ' αρχάς.
        Η Άλφα έχει να βγάλει πισωκίνητο από την εποχή της 75....
        Όμως....
        Στο Groupo Fiat, παράλληλα με την Alfa Romeo, ανήκουν οι
        Ferrari και Maserati. Άρα τεχνογνωσία υπάρχει....
        Επίσης.... Ποιες BMW;;;;
        Σειρά-1;
        Σειρά-3;
        Σειρά-5;
        Σειρά-6;
        Δεν πιστεύω οι Ιταλοί να θέλουν να πετάξουν τα καλά τους
        λεφτάκια και να μη βγάλουν κέρδος.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          ldriver last edited by

          Παντως πισω κινηση σε χαμηλου κυβισμου αυτοκινητα π.χ σειρα 1,147(1600) ειναι ανουσιο..Εκτος αν το μονο σου θελω απο ενα αυτοκινητο ειναι οι πλαγιολισθησεις και ο κρυος ιδρωτας στα λιμανακια

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wagner669 last edited by

            Ο χρήστης LDriver έγραψε:
            Παντως πισω κινηση σε χαμηλου κυβισμου αυτοκινητα π.χ σειρα 1,147(1600) ειναι ανουσιο..Εκτος αν το μονο σου θελω απο ενα αυτοκινητο ειναι **οι πλαγιολισθησεις **και ο κρυος ιδρωτας στα λιμανακια

            Υπαρχει κατι καλυτερο που μπορει να σου προσφερει ενα αμαξι;;;;

            Ειναι στοιχειωδες.....
            Την γυναικα την ψαχνουμε για να κανουμε σεξ και το αμαξι για να
            ειναι μονιμος διπλωμενο....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              krusenstern last edited by

              Ο χρήστης LDriver έγραψε:
              Παντως πισω κινηση σε χαμηλου κυβισμου αυτοκινητα π.χ σειρα 1,147(1600) ειναι ανουσιο..Εκτος αν το μονο σου θελω απο ενα αυτοκινητο ειναι οι πλαγιολισθησεις και ο κρυος ιδρωτας στα λιμανακια

              Πλαγιολίσθηση με 1600 κυβικά και 1200 κιλά?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                felleas last edited by

                Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                Παντως πισω κινηση σε χαμηλου κυβισμου αυτοκινητα π.χ σειρα 1,147(1600) ειναι ανουσιο..Εκτος αν το μονο σου θελω απο ενα αυτοκινητο ειναι οι πλαγιολισθησεις και ο κρυος ιδρωτας στα λιμανακια

                Πλαγιολίσθηση με 1600 κυβικά και 1200 κιλά?

                τα 316 και το 518 το κάνανε......
                η alfetta επίσης....

                εβάλα τα bimmer πρώτα μην κατηγορηθώ ως alfisti

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wagner669 last edited by

                  Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                  Παντως πισω κινηση σε χαμηλου κυβισμου αυτοκινητα π.χ σειρα 1,147(1600) ειναι ανουσιο..Εκτος αν το μονο σου θελω απο ενα αυτοκινητο ειναι οι πλαγιολισθησεις και ο κρυος ιδρωτας στα λιμανακια

                  Πλαγιολίσθηση με 1600 κυβικά και 1200 κιλά?

                  Ω ναι....
                  BMW 116.... ναι μεν παει με τις πορτες.... αλλα λογο απουσειας ροππης.... θελει χερακια για να το κρατησεις μακρυα απο κρασπεδα, καδους, διερχομενα και πεζους....

                  Το καλυτερο σχολειο για παντες ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΧ5

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    ldriver last edited by

                    Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:

                    Παντως πισω κινηση σε χαμηλου κυβισμου αυτοκινητα π.χ σειρα 1,147(1600) ειναι ανουσιο..Εκτος αν το μονο σου θελω απο ενα αυτοκινητο ειναι **οι πλαγιολισθησεις **και ο κρυος ιδρωτας στα λιμανακια

                    Υπαρχει κατι καλυτερο που μπορει να σου προσφερει ενα αμαξι;;;;

                    Ειναι στοιχειωδες.....
                    Την γυναικα την ψαχνουμε για να κανουμε σεξ και το αμαξι για να
                    ειναι μονιμος διπλωμενο....

                    Την ζωη?????

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      wagner669 last edited by

                      Ο χρήστης LDriver έγραψε:

                      Παντως πισω κινηση σε χαμηλου κυβισμου αυτοκινητα π.χ σειρα 1,147(1600) ειναι ανουσιο..Εκτος αν το μονο σου θελω απο ενα αυτοκινητο ειναι **οι πλαγιολισθησεις **και ο κρυος ιδρωτας στα λιμανακια

                      Υπαρχει κατι καλυτερο που μπορει να σου προσφερει ενα αμαξι;;;;

                      Ειναι στοιχειωδες.....
                      Την γυναικα την ψαχνουμε για να κανουμε σεξ και το αμαξι για να
                      ειναι μονιμος διπλωμενο....

                      Την ζωη?????

                      Για να κανουμε τα παραπανω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        ldriver last edited by

                        Επρεπε να δεις τα μουτρα μου οταν βγηκαμε απο διπλωμενο μερσεντες

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          wagner669 last edited by

                          Ο χρήστης LDriver έγραψε:
                          Επρεπε να δεις τα μουτρα μου οταν βγηκαμε απο διπλωμενο μερσεντες

                          Τι Mercedes????

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            ldriver last edited by

                            Clk 200 kom 193 hp

                            Πάντως για να μην 'σκιζουμε' το θεμα μπορεις να δεις στο μερσεντες φορουμ τα τι και τα πως

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              wagner669 last edited by

                              Ο χρήστης LDriver έγραψε:
                              Clk 200 kom 193 hp

                              Πάντως για να μην 'σκιζουμε' το θεμα μπορεις να δεις στο μερσεντες φορουμ τα τι και τα πως

                              Καλο ειναι, η Brera ειναι απο τις λιγες Αλφες που συγκρινοντε με τα Γερμανικα.
                              Σε θεματα οδικης συμπεριφορας, εχω την εντυπωση οτι η Αλφα ειναι αιωνες μπροστα. Πολυ ποιο παιχνιδιαρικη και πολυ ποιο γρηγορη σε στενο στροφιλικη.
                              Το Μερτσεντε ομως, ειναι πισωκινητο.....
                              Και προσωπικα για μενα αυτο ειναι πολυ συμαντικο....

                              Δεν το σκισαμε, νωμιζω το καναμε λιγο ποιο ενδιαφερον.
                              Δωσε λινκ, αν θες, για το τι και πως.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                project940 last edited by

                                Οντως η πισω κινηση σου δινει αλλη αισθηση
                                οταν μπαινεις σε μια στροφη στο οριο,
                                δεν εχει τον κινδυνο να γυρισει με το αφημα του
                                γκαζιου που μπορει να γινει σε προσθιοκινητο.

                                Τετοια εντυπωση τουλαχιστον μου εδωσε η C230
                                που εχουμε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • rocsta
                                  rocsta last edited by

                                  Ο χρήστης felleas έγραψε:

                                  τα 316 και το 518 το κάνανε......
                                  η alfetta επίσης....

                                  εβάλα τα bimmer πρώτα μην κατηγορηθώ ως alfisti

                                  Δεν τα κατάφερες!! Μπροστά στα bmw έβαλες το πληθυντικό του άρθρου 'το' δηλαδή τα ανέφερες ως ουδέτερα. Την alfa την ανέφερες με το θηλυκο άρθρο 'η'.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    ldriver last edited by

                                    Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:

                                    Clk 200 kom 193 hp

                                    Πάντως για να μην 'σκιζουμε' το θεμα μπορεις να δεις στο μερσεντες φορουμ τα τι και τα πως

                                    Καλο ειναι, η Brera ειναι απο τις λιγες Αλφες που συγκρινοντε με τα Γερμανικα.
                                    Σε θεματα οδικης συμπεριφορας, εχω την εντυπωση οτι η Αλφα ειναι αιωνες μπροστα. Πολυ ποιο παιχνιδιαρικη και πολυ ποιο γρηγορη σε στενο στροφιλικη.
                                    Το Μερτσεντε ομως, ειναι πισωκινητο.....
                                    Και προσωπικα για μενα αυτο ειναι πολυ συμαντικο....

                                    Δεν το σκισαμε, νωμιζω το καναμε λιγο ποιο ενδιαφερον.
                                    Δωσε λινκ, αν θες, για το τι και πως.

                                    Και πως θα σου δωσω link ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      caryothraystis last edited by

                                      Ο χρήστης project940 έγραψε:
                                      Οντως η πισω κινηση σου δινει αλλη αισθηση
                                      οταν μπαινεις σε μια στροφη στο οριο,
                                      δεν εχει τον κινδυνο να γυρισει με το αφημα του
                                      γκαζιου που μπορει να γινει σε προσθιοκινητο.

                                      Τετοια εντυπωση τουλαχιστον μου εδωσε η C230
                                      που εχουμε.

                                      Τα Σαξόραλλα ξέρεις γιατι ειναι διαβολακια στα στροφιλικια;

                                      ωραια είναι η πισω κινηση, αλλά το παράδειγμα σου καπως ασαφές.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        ldriver last edited by

                                        Οπως και Gt (punto)..
                                        Tην προηγουμενη βδομαδα φιλος με το που 'ρυθμισε' το 106 με 'πηγε' σαρωνιδα-βουλιαγμενη...

                                        Και πραγματικα κανενα γερμανικο δν σου αφηνει αυτην την αισθηση....
                                        Οι ιπποι απο μονοι τους δεν λενε τιποτα.
                                        Παιζει κατεμε και το πως τους βγαζει αυτους που εχει

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • W
                                          wagner669 last edited by

                                          Ο χρήστης LDriver έγραψε:

                                          Clk 200 kom 193 hp

                                          Πάντως για να μην 'σκιζουμε' το θεμα μπορεις να δεις στο μερσεντες φορουμ τα τι και τα πως

                                          Καλο ειναι, η Brera ειναι απο τις λιγες Αλφες που συγκρινοντε με τα Γερμανικα.
                                          Σε θεματα οδικης συμπεριφορας, εχω την εντυπωση οτι η Αλφα ειναι αιωνες μπροστα. Πολυ ποιο παιχνιδιαρικη και πολυ ποιο γρηγορη σε στενο στροφιλικη.
                                          Το Μερτσεντε ομως, ειναι πισωκινητο.....
                                          Και προσωπικα για μενα αυτο ειναι πολυ συμαντικο....

                                          Δεν το σκισαμε, νωμιζω το καναμε λιγο ποιο ενδιαφερον.
                                          Δωσε λινκ, αν θες, για το τι και πως.

                                          Και πως θα σου δωσω link ?

                                          γραψε την url toy topic στο οποιο αναφερεσαι

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            ldriver last edited by

                                            http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=17568&postdays=0&postorder=asc&start=240

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 15 / 41
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr