-
Ό,τι λέει ο τίτλος: θα αγοράζατε ποτέ σε 'προνομιακή' τιμή από εμπορία αυτοκίνητο που έχει χρησιμοποιηθεί ως test drive;
-
Ό,τι λέει ο τίτλος: θα αγοράζατε ποτέ σε 'προνομιακή' τιμή από εμπορία αυτοκίνητο που έχει χρησιμοποιηθεί ως test drive;
-
Ό,τι λέει ο τίτλος: θα αγοράζατε ποτέ σε 'προνομιακή' τιμή από εμπορία αυτοκίνητο που έχει χρησιμοποιηθεί ως test drive;
-
Αν το δει μηχανικός και το εγκρίνει, δεν ακούγεται άσχημη ιδέα. Για πόσο προνομιακή (%) τιμή μιλάμε;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Αν το δει μηχανικός και το εγκρίνει, δεν ακούγεται άσχημη ιδέα. Για πόσο προνομιακή (%) τιμή μιλάμε;Ας πούμε στα 2/3 της τιμής καταλόγου (με τα εξτρά), ηλικίας ενάμιση έτους, με 15.000 χλμ.
-
χμμμ... δεν ειμαι σίγουρος εαν είναι προνομιακή τιμή αυτό ή κανοκική τιμή μεταχειρισμένου....
το σίγουρο πάντως είναι οτι το αυτοκίνητο είναι 'κακοστρομένο'
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Ό,τι λέει ο τίτλος: θα αγοράζατε ποτέ σε 'προνομιακή' τιμή από εμπορία αυτοκίνητο που έχει χρησιμοποιηθεί ως test drive;Τσου!!!
-
Βασικά εδώ και 15 ημέρες έχω ένα τεστ ντραϊβ και κυκλοφορό λόγο αναμονής του νέου μου τουτου, είναι ενός έτους με 22000 χιλιομετρα και μπορω να πω πως είναι αρκετά ταλεπωριμένο (οπτικα) γρατζουνιές φθορές μέσα και τέτοια. για μηχανικά δεν μπορώ να πω τίποτα μιας και πρέπει να το έχεις καιρό για να δείς τι θα βγάλει. Πιστεύω πως αν θεωρητικά το κρατούσα μέχρι τα 40000-50000 δεν θα έβγαζε τίποτα. μετά όμως?
-
Τα testdrive δεν είναι τόσο χάλια. Αυτά που είναι σπασμένα και ταλαιπωρημένα όσο δεν πάει, είναι αυτά που τα δίνουν για 2 και 3 μέρες.
Μακρυά. -
no way hose
καλύτερα κανονικό μτχ παρά test drive -
Ανάλογα το ποσό της τελικής τιμής.Τι εννοώ:αν μιλάμε π.χ. για τουτού 50k,τότε τα 34k είναι πολύ καλή τιμή και δεν είναι τιμή μεταχειρισμένου. Απαραίτητο να το δει μηχανικός όμως και αφού του εξηγήσουμε τι έχει..υποστεί το αμάξι
Αν όμως μιλάμε για 25-26k τιμή καταλόγου,δηλ πάμε για 18k τότε θα το ξανασκεφτόμουν... Θέλω να πω,ότι αξίζει το -όποιο- ρίσκο αν είναι και μεγάλο το κέρδος και μπορούμε να αποκτήσουμε ένα ακριβό αμάξι που υπό άλλες συνθήκες θα ήταν απλησίαστο.Αν είναι να αποκτήσουμε ένα αμάξι που με λίγο μόνο παράπανω ζόρι θα το παίρναμε καινούριο,τότε.. Δε νομίζω ότι αξίζει... -
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Αν το δει μηχανικός και το εγκρίνει, δεν ακούγεται άσχημη ιδέα. Για πόσο προνομιακή (%) τιμή μιλάμε;
Ας πούμε στα 2/3 της τιμής καταλόγου (με τα εξτρά), ηλικίας ενάμιση έτους, με 15.000 χλμ.
Aν είχε εγγύηση 2 χρόνια που μου τη μετρούν από την 1η κυκλοφορία του οχήματος (δηλ. υπόλοιπο μόνο 6 μήνες) με βαριά καρδιά δεν θα το έπερνα.
Σε κάθε άλλη περίπτωση όμως σίγουρα! Ειδικά αν μπορείς να τους πείσεις να μετρήσουν την εγγύηση από τη στιγμή που το πέρνεις...
Καλύτερες ευκαιρίες πάντως είναι τα test drive 6μήνου με 20% έκπτωση.
Είχα πετύχει κάτι τέτοιο σε Corolla και ήταν ένα από τα σοβαρά υποψήφια για αγορά. Τελικά δεν το πήραμε γιατί είχαμε ήδη ένα μικρομεσαίο και θέλαμε το 2ο να είναι mini. -
Αγορά από test drive αντιπροσωπείας?
Οχι!
Είναι σαν να έπαιρνες εκπαιδευτικό με κάποια χιλιόμετρα επάνω. Τουλάχιστον το εκπαιδευτικό πάει ποιο 'χαλαρά' ...Εχω κάνει αρκετά test drive και η λογική είναι την ώρα του test είναι:
Σκίσε το!
Πάτα το! Πάτα και άλλο!!!
Μπες με τις μπάντες να δεις ότι κρατάει!
Ανέβα τα πεζοδρόμια!
Μπες στο χωματόδρομο!
Τράβα σε ανωμαλίες να δεις την συμπεριφορά και την ανάρτηση.
Πάτα φρένο να δεις καλό ABS!
Βάλε και το clima!
Mην το λυπάσαιιι!!!!
κλπ...κλπ...Με κάποια χιλιόμετρα στην πλάτη του το αυτοκίνητο και κάνοντας συνέχεια τα παραπάνω ... δεν νομίζω ότι αξίζει. (εκτός αν αλλάξουν λάστιχα, ανάρτηση και ότι άλλο χρειάζεται ...!)
-
Mε τίποτα ακόμη και στη μισή τιμή δε θα το έπαιρνα. Δεν έχει στρωθεί τίποτε πάνω του, έχουν ανοιγοκλείσει τα ντουλαπάκια & πόρτες εκατοντάδες φορές, έχουν ‘‘παίξει’’ με το λεβιέ ταχυτήτων ακόμη περισσότερες και έχουν κάτσει στα καθίσματα (φθορές απο το τρίψιμο που θα φανούν πολύ νωρίτερα) κάθε λογής φρούτο.
Επίσης επειδή είναι της αντιπροσωπείας πλένεται τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα σε πλυντήριο με αποτέλεσμα το χρώμα στάνταρ να έχει ταλαιπωρηθεί.
Μ Α Κ Ρ Ι Α ! ! ! -
Και δε συζητάμε την περίπτωση το αυτοκίνητο αυτό να έχει δοθεί και σε περιοδικό για δοκιμή, ελλείψη άλλου, ή να έχει δοθεί και σαν αυτοκίνητο αντικατάστασης...
-
Λοιπόν το αμάξι αυτό κατ'αρχήν δεν στρώθηκε ποτέ!
Αν είσαι τυχερός ίσως το συγκεκριμένο να το είχε χρεωθεί κάποιος πωλητής (συνήθως τα TD τα παίρνουν οι πωλητές και πηγαινοέρχονται σπίτι τους) κάποιας ηλικίας που το πήγαινε καλά κα ιτο πρόσεχε (όταν το έπαιρνε βέβαια κάποιος πελάτης για TD χέστω δεν τ οσυζητάμε) επίσης όταν κάποιος πωλήτής πρέπει να πάει σε πελάτη, ή κάποια δουλειά της εταιρίας ή κάποιος άλλος υπάλληλος της εταιρίας πρέπει να πάει σε κάποια δουλειά παίρνει κάποιο από τα ΤD....και φαντάζεσαι πόσο το προσέχει!
Άσε που πολλές φορές βγάζουνε TD αυτοκίνητα που τους έχουν μείνει πολύ καιρό (και λύγει η έγκρισή τύπου....ναι συμβαίνει και αυτό) ή τελος πάντων αυτοκίνητα που πρέπει να ξεφορτωθούν!
Βασικά κοίταξε αν του έχουν κάνει και τα προγραμματισμένα service....
Επίσης πιο πάνω κάποιος φίλος είπε αν η εγγύηση θα αρχίζει απο την ημ πρώτης αδείας ή από την ημερομηνία που θα έρθει στα χέρια σου!Δεν υπάρχει περίπτωση να μην αρχιζει όταν βγήκε ΄πρώτη φορά η άδεια!
-
Λοιπόν σήμερα πήγα στην αντιπροσωπεία της OPEL και είδα ένα OPEL VECTRA s/w 1,6 με 5000χλμ το οποίο ήταν από test drive.
Η τιμή που το δίνουν είναι 17500
-
Τα πραγματα ειναι απλα:
Κοιταζουμε ποσο εχουν τα αντιστοιχα μετάχειρα.
Συγκρινουμε με την τιμη που μας δινουν για το TD.Προτιμουμε το φτηνοτερο!Εαν ειναι παρα πολυ κοντα ή ολόιδιες οι τιμές,προτιμουμε το μεταχειρο.
-
Σκέψου ότι σε 3-4-5 χρόνια που ίσως να θέλεις να το πουλήσεις....όλοι θα παίρνουν το 1800 και όχι το 1600...το station για φόρτωμα το θέλουν!
Με full φορτίο ο 1600ρις είναι κάπως λίγος!
-
Σκέψου ότι σε 3-4-5 χρόνια που ίσως να θέλεις να το πουλήσεις....όλοι θα παίρνουν το 1800 και όχι το 1600...το station για φόρτωμα το θέλουν!
Με full φορτίο ο 1600ρις είναι κάπως λίγος!
Αγορά test drive αντιπροσωπείας