Ο χρήστης BTS έγραψε:
Προφανώς δεν είναι FIA αυτοκίνητο. Και πιθανώς θα κοστίζει πολύ λιγότερο από ένα WRC. Αλλά βλέπετε εδώ στην Ελλάδα που το χρήμα ρέει άφθονο στους αγώνες, ακολουθούμε τη FIA κατά γράμμα και δεν επιτρέπουμε τέτοιες κατασκευές
Θα κοστίζει πολύ λιγότερο από ένα WRC επειδή είναι ...Group N. Ουσιαστικά είναι λογικής 'σιλουέτ', αμάξωμα από μοντέλο Χ και μηχανικά μέρη από μοντέλο Υ, σύμφωνα με τους κανονισμούς της ομάδας Ν (αλλά χωρίς το μεγάλο πρόβλημα της ομάδας Ν, την υποχρέωση παραγωγής 2500 κομματιών).
H Toyota στην Αυστραλία βγάζει τέτοιο αυτοκίνητο για να ανταγωνιστεί τα Subaru και τα Mitsubishi, καθώς δεν έχει στην γκάμα της τέτοιο μοντέλο.
Στην Ελλάδα ποιός θα το κάνει και για ποιό λόγο ? Και με τι κόστος ? 2 φορές ένα Evo ? Ή έστω όσο ένα Evo ? Και γιατί ? Αυτό είναι το πρόβλημα των Ελληνικών αγώνων, πως δεν υπάρχει ανταγωνισμός στα Evo ?
(Αυτά που λέω ισχύουν για τα ράλι. Αλλά μια φτηνή κατηγορία γρήγορων ισοζυγισμένων αυτοκινήτων ίσως βγάλει τους αγώνες ταχύτητας από το τέλμα)