Γεια σας φίλοι,
περιμένω να παραλάβω το νέο μου αυτοκίνητο (Honda Civic 1.8 5d) αλλά ενώ με ενημέρωσαν ότι ο εκτελωνισμός έγινε και είναι έτοιμο από το τμήμα προετοιμασίας, έπεσα πάνω στην απεργία των φορτηγών και πλέον είναι άγνωστο πότε θα παραλάβω...
Μπορώ να ζητήσω από τον αντιπρόσωπο να μου βγάλει τις πινακίδες, να τις πάρω και να πάω Αθήνα να το παραλάβω προσωπικά; Μπορεί να μου το αρνηθεί;
Αν μπορώ να το παραλάβω προσωπικά, τι γίνεται με τα έξοδα μεταφοράς;
Μου επιστρέφονται;
Latest posts made by panayiotis
-
Έξοδα μεταφοράς νέου αυτ/του και απεργία φορτηγών
-
RE: Ηonda Civic 2005
Θα ήθελα να ρωτήσω αν με την αλλαγή στην εγγύηση που δίνει ο Σ (10 αντί για 7) έχει αλλάξει και το χρονοδιάγραμμα σέρβις και αλλαγής λαδιών για το Honda Civic.
Ένας πωλητής μου έλεγε ότι πλέον είναι 20.000 χλμ ή έτος και για τα δύο...αλλά αργότερα ένας άλλος (μάλλον πιο υπεύθυνος) μου είπε σέρβις κάθε 20.000 χλμ ή έτος και αλλαγή λαδιών κάθε 10.000χλμ ή 6 μήνες.
Τελικά τι ισχύει? -
RE: To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων
Σκάνδαλο, σκάνδαλο!
Το Audi RS8 δεν αντέχει τη θερμοκρασία και παίρνει φωτιά!!!
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=188&page_id=5854Αμέσως η Audi να εφοδιάσει το RS8 με σύστημα αυτόματης πυρόσβεσης (όπως F1) αφού πληροφορίες λένε ότι στην Ελλάδα που έχουμε ζέστη έρχονται χωρίς...ανεμιστήρα!
Πλάκα κάνουμε έτσι;
-
RE: SUZUKI FORUM
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Έστειλα σχετικό mail στο Σφακιανάκη αλλά δεν έλαβα ακόμα απάντηση.
και ούτε θα λάβεις.
Με πήρανε μόλις τώρα τηλέφωνο από το τμήμα marketing της Σφακιανάκης!!!
Δεν είναι στις προθέσεις τους να φέρουν τον 1.6 diesel. Το ίδιο για τον 1.3.
Επίσης αν θέλω παραγγέλνω το 1.9 με ESP αλλά περιμένω 6-8 μήνες... -
RE: SUZUKI FORUM
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
O 1600ρης πετρελαιοκινητήρας είναι προέλευσης Peugeot και έχει ως σκοπό να πλαισώσει τον υπάρχοντα 1,9DDiS και να συνεχίσει την επιτυχημένη εμπορική πορεία του Ιαπωνικού μοντέλου.
Ο νέος κινητήρας αποδίδει 90ps και 21,7kg ροπής, συνδυάζεται με ένα πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και βοηθάει το αυτοκίνητο να κάνει το 0-100 σε 12.2sec με τελική ταχύτητα 175km/h.
Περιεργο μου φαινεται...
Αφου υπαρχει ηδη συνεργασια με τη Fiat, γιατι επιλεξαν 1600αρη κινητηρα Peugeot εναντι του 1.3 16v M-Jet της Fiat, που εχει αντιστοιχες επιδοσεις?Στην Αγγλία (http://www.suzuki4.co.uk/) έχουν τον 1.6 diesel όμως...Βέβαια όπως το λες θα συνέφερε ο 1.3 με τα 90PS...
Οι συμφωνίες είναι περίεργες, έχω την εντύπωση ότι η Suzuki έχει λιγότερα δικαιώματα στη συμφωνία χρήσης του 1.9 diesel στο SX4 και πιστεύω ότι η έλλειψη ESP στο diesel είναι μια απόδειξη ότι δεν θέλει να ανταγωνιστεί στον τομέα αυτό τη Fiat.Τώρα είδα ότι στη Γαλλία με τον 1.9 δίνουν και το ESP! Είναι θέμα Ελλάδας...
-
RE: SUZUKI FORUM
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
O 1600ρης πετρελαιοκινητήρας είναι προέλευσης Peugeot και έχει ως σκοπό να πλαισώσει τον υπάρχοντα 1,9DDiS και να συνεχίσει την επιτυχημένη εμπορική πορεία του Ιαπωνικού μοντέλου.
Ο νέος κινητήρας αποδίδει 90ps και 21,7kg ροπής, συνδυάζεται με ένα πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και βοηθάει το αυτοκίνητο να κάνει το 0-100 σε 12.2sec με τελική ταχύτητα 175km/h.
Περιεργο μου φαινεται...
Αφου υπαρχει ηδη συνεργασια με τη Fiat, γιατι επιλεξαν 1600αρη κινητηρα Peugeot εναντι του 1.3 16v M-Jet της Fiat, που εχει αντιστοιχες επιδοσεις?Στην Αγγλία (http://www.suzuki4.co.uk/) έχουν τον 1.6 diesel όμως...Βέβαια όπως το λες θα συνέφερε ο 1.3 με τα 90PS...
Οι συμφωνίες είναι περίεργες, έχω την εντύπωση ότι η Suzuki έχει λιγότερα δικαιώματα στη συμφωνία χρήσης του 1.9 diesel στο SX4 και πιστεύω ότι η έλλειψη ESP στο diesel είναι μια απόδειξη ότι δεν θέλει να ανταγωνιστεί στο τομέα αυτό τη Fiat. -
RE: SUZUKI FORUM
Έστειλα σχετικό mail στο Σφακιανάκη αλλά δεν έλαβα ακόμα απάντηση.
Επίσης σε τηλέφωνο που πήρα στη Personal Best δεν ήξεραν τίποτα.
Λέτε να είναι ράδιο-αρβύλα; -
RE: SUZUKI FORUM
Διαβάζω από http://sportdrive.gr/articles.php?art=714 ...
'...Η Suzuki επεκτείνει την γκάμα του SX4 αφού προσθέτει σαν επιπλέον επιλογή μια diesel έκδοση 1.6 lt. O 1600ρης πετρελαιοκινητήρας είναι προέλευσης Peugeot και έχει ως σκοπό να πλαισώσει τον υπάρχοντα 1,9DDiS και να συνεχίσει την επιτυχημένη εμπορική πορεία του Ιαπωνικού μοντέλου.Ο νέος κινητήρας αποδίδει 90ps και 21,7kg ροπής, συνδυάζεται με ένα πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και βοηθάει το αυτοκίνητο να κάνει το 0-100 σε 12.2sec με τελική ταχύτητα 175km/h. Φυσικά το αδιαμφισβήτητο πλεονέκτημα του νέου κινητήρα είναι η μικρή κατανάλωση καυσίμου. Έτσι, σημειώνεται μια μέση κατανάλωση 5.1lt/100km ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 περιορίζονται στα 139g/km.
To νέο SX4 DDiS θα προσφέρεται με ίδιο επίπεδο εξοπλισμού με τα υπάρχοντα βενζινοκίνητα μοντέλα....'
Ξέρετε τίποτα;
Αύριο θα ρωτήσω τιμή, αν είναι λογική και όχι τρελή όπως του 1.9 θα... το σκεφτώ! -
RE: Ηonda Civic 2005
Το αυτοκίνητο που το παρατήρησα είχε και αυτό περίπου 26000χλμ και ακουγόνταν μόνο υπό φορτίο!
Πάντως πολύ καλό το τιμόνι και το κράτημα, η άνεση όμως είναι λίγο μείον αλλά δεν πειράζει...και η αεροτομή πίσω κόβει οπτικό πεδίο αλλά τουλάχιστον οι πλαινοί καθρέπτες είναι μεγάλοι.
Μου άρεσε... -
RE: Ηonda Civic 2005
Ευχαριστώ για την απάντηση, απλά ήταν η πρώτη μου φορά σε i-vtec και ξαφνιάστηκα. Αλλά είναι αισθητός θόρυβος και όχι χαμηλός. Εκτός και το συγκεκριμένο είχε άλλο πρόβλημα. Θα προσπαθήσω να οδηγήσω και άλλο...