-
Τζίμη Μπόντυ
εννοέιται και ειναι συγκρίσιμα! έτσι το ειπα για να πιάσω κανενα ψάρι.ειναι σαν να λέμε οτι οι turbo diesel είναι για τα μπαζα επειδή τουρμπο. πάτε καλά ωρε;
και ερώτηση προς το κοινό: γιατί ωρε παληκαρια θεωρείτε τις τουρμπίνες ευκολη υποθεση; επειδή ακριβως δεν ειναι ευκολη δεν την έχουν υιοθετησει ολοι. και το οποίο αλλάζει με την εμπειρία που αποκτούν όλοι με τους TD
-
Διαλιέχτεεεεεεε
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 531#362531
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 755#317755
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 744#290744
αρκετά το σκίσαμε (και αυτό )
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
BabbisΘα μας τρελλανεις τωρα?Δηλαδη εσυ πιστευεις τωρα,για παραδειγμα, οτι ο 2,2 straight six bmw ,ειναι χειροτερος απο τον JTS ???Kαταρχην ο JTS τους ιππους τους βγαζει στα χαρτια,για να μη μιλησω για ποιοτητα και χαρακτηριστικα λειτουργειας.
Συγκρισεις μπορω να κανω και εγω oμως...BMW 3,0 265PS (130i) aLFA 3.2 260 PS Της BMW είναι με 98+ βενζίνη. Η Alfa ανακοινώνει νούμερα με 95
BMW 3,2 343PS aLFA3,2 260PS Απάντησα πιο πάνω. Το συγκεκριμένο μοτερ λόγω τιμής σχεδιάστηκε ως μια εναλλακτική σε μοτερ άνω των 4 λίτρων. Εξού και η Ταυτόχρονη ύπαρξη 330 και Μ3. Επίσης δεν χρησιμοποιείται σε 5, 6,7 series αλλά χρησιμοποιούνται 4λιτρα μοτερ εκεί. Γιατί?
BMW 2,0 173PS ALFA2.0 165 PS Το συγκεκριμένι μοτερ βγήκε για να πα΄ρει Homologation η BMW. Θα παραχθεί σε 2500χιλ περίπου κομάτια μόνο. Είναι μια tuned έκδοση του απλού δίλιτρου χωρις valvetronic. Κάθε κατασκευαστης μπορεί να tun-άρει ένα μοτερ να βγάλει κάποια άλογα. Το θέμα είναι να το βγάλει και σε ευρεία παραγωγή
BMW 2,0d 163PS ALFA1,9 d 150PS Yπάρχουν 100κ.ε διαφορά mate!!! άσε που πλέον ο 1.9 θα αποδίδει 175 αλογα
BMW 4,8 V8 367PS ALFA-----------
BMW 5,0 V10 507 PS ALFA-----------
BMW 3,0 d 286PS ALFA-----------Βλεπεις πως αλλαζουν τα πραγματα?Που ειναι η κατα κρατος νικη της αλφα?
Και για να σου δείξω ότι δεν τα λέω όπως με συμφέρουν, αν πρόσεξες δεν έκανα σύγξριση του 318 μοτερ με 129 άλογα, ούτε του 1.8 της 318ti με 117 άλογα για τον ίδιο λόγο που δεν συμπεριέλαβα την 320si 173 άλογα!! Δλδ δε με ενδιαφέρουν οι tuned-down/ tuned up εκδόσεις !
Η αλφα δε βγαζει κινητηρες σαν της m5 οχι γιατι η αλφα δε θελει να βγαλει τετοιους κινητηρες αλλα γιατι μαλλον δε μπορει....
Η BMw χανει το λογαριασμο απο τα βραβεια που παιρνει για τους κινητηρες της ,με απιστευτες τεχνολογικες καινοτομιες και εσυ λες οτι η αλφα εχει πιο καλους κινητηρες ??Τι εχει να επειδηξει στη τεχνολογια κινητηρων?Το twinphaser?To honda του θειου μου εχει μεταβλητο χρονισμο εδω και 15 χρονια ,ο οποιος δουλευει ακομα ,αντιθετα με της αλφα...Ναι αυτο ηταν μπηχτη για την 147Η Alfa είναι brand ενώ η BMW είναι και όμιλος μαζι. Aν θές σύγκριση πάρε FIAT Group και BMW και έλα να μου πεις για τα μοτερ της BMW μετά.
Η Μ5 δουεύει με 400 άλογα. Αν την δουλεύεις μόνιμα στα 500 πέρνεις το μοτερ στα χέρια
-
Σωστά, η Alfa με τη ΜΙΝΙ πρέπει να συγκριθεί τελικά αφού το ίδιο μερίδιο θα 'χουν σιγά σιγά... η BMW είναι... group..
πολλοί εγκάθετοι μαζεύτηκαν τελικά, αντι αλφίστι όλοι
-
Δηλαδή η BMW δεν βγάζει 173 σε όλα της τα μοντέλα επειδή θα σπάσουνε?
Ξέρεις πολλές Μ5 που να πήραν το μοτέρ στο χέρι? Εγώ όσες ξέρω δουλεύουν κανονικά.. Μήπως και το SMG έχει προγράμματα για να μην σπάσει από την πολύ χρήση στο γρήγορο πρόγραμμα?
Δεν χρησιμοποιείται ο κινητήρας της Μ3 γιατί δεν υπάρχει λόγος να χρησιμοποιηθεί. Εξάλλου δεν είναι ζητούμενο τα άλογα αλλά η ροπή..
Επίσης υπάρχει και η Μ3 CSL που το μοτέρ της βγάζει ακόμα περισσότερα άλογα..
Οι άσχετοι δημοσιογράφοι σύγκριναν Μ5 με 430.. Τα συμπεράσματα για ομίλους κτλ κτλ βγάλτα μόνος σου..
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Η Μ5 δουεύει με 400 άλογα. Αν την δουλεύεις μόνιμα στα 500 πέρνεις το μοτερ στα χέριαΔε ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω με αυτά που διαβάζω εδώ... κ εντελώς συμπωματικά όλα τα ΩΡΑΙΑ τα γράφουν AR owners-fans...
-
βαρεθηκα, δειτε αυτο: http://youtube.com/watch?v=_zYWOqm_Zkc& ... fth%20gear
και μετα μπορουμε να συνεχισουμε με αλλες, ανουσιες, συζητησεις!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Αν συνεχιστουν τα οφτόπικ περί ειδικής ισχύος κινητήρων, το κλειδώνω να ησυχάσουμε. Όποιος νομίζει ότι το να σπάμε συνέχεια τα θέματα είναι εύκολο και ευχάριστο, να του δώσω το password.
[mod]
**τρίτη φορά**
-
Τέταρτη λουκέτο ε?
-
έτσι κι αλλιώς...
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Η Μ5 δουεύει με 400 άλογα. Αν την δουλεύεις μόνιμα στα 500 πέρνεις το μοτερ στα χέριαδεν εχω δει κανεναν παντως να κουβαλει τον V10 στα χερια στο δρομο προς το συνεργειο!!!
σε λιγο θα μας πεις οτι ειναι και αργη!
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Η Μ5 δουεύει με 400 άλογα. Αν την δουλεύεις μόνιμα στα 500 πέρνεις το μοτερ στα χέρια
Για να το λες εσύ κάτι θα ξέρεις.
Μια και η εταιρεία που προτιμάς έχει παράδοση στο να δίνει το μοτέρ στα χέρια του ευτυχή κατόχου. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Η Μ5 δουεύει με 400 άλογα. Αν την δουλεύεις μόνιμα στα 500 πέρνεις το μοτερ στα χέρια
δεν εχω δει κανεναν παντως να κουβαλει τον V10 στα χερια στο δρομο προς το συνεργειο!!!
σε λιγο θα μας πεις οτι ειναι και αργη!
Άστα να πάνε. Δε πάει μια λέμε.
Άσε που δεν είναι καλή μια και δε καίει λάδια. Βασικός παράγοντας ενός καλού μοτέρ. -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Η Alfa είναι brand ενώ η BMW είναι και όμιλος μαζι. Aν θές σύγκριση πάρε FIAT Group και BMW και έλα να μου πεις για τα μοτερ της BMW μετά.
Kαλό! Ωραία το πήγες
Άρα η 159, γενικά, έχει καλύτερες ρεπρίζ από την 3αρα,
επειδή ανήκει στο Fiat Group το οποίο έχει ένα θεικό μοτέρ, αυτό της F430 -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Η Μ5 δουεύει με 400 άλογα. Αν την δουλεύεις μόνιμα στα 500 πέρνεις το μοτερ στα χέρια
δεν εχω δει κανεναν παντως να κουβαλει τον V10 στα χερια στο δρομο προς το συνεργειο!!!
σε λιγο θα μας πεις οτι ειναι και αργη!
Φυσικά και είναι... με 400 άλογα μέχρι και τα ΤΤ τη φτάνουν στις Σέρρες
Ακούς εκεί μόνο 400 άλογα
-
δειτε το βιντεο που εβαλα πιο πανω να δειτε ποσο αργη ειναι!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δειτε το βιντεο που εβαλα πιο πανω να δειτε ποσο αργη ειναι!Ρε τι video και αηδίες. Αφού το λέει ο ειδήμων (στις Alfa) ότι είναι αργή τι επιμένεις.
-
Babbis
Απλα θελησα να σου δειξω ποσο ευκολα αλλαζουν τα πραγματα και να γραψω
οτι η κατα κρατος νικη της αλφα που ανεφερες ειναι ονειρο θερινης νυκτος!
Επισης πολυ ευκολα και εγω μπορω να γραψω οτι με συμφερει και με επιχειρηματα που δε στεκουν.Babbis εγραψε
BMW 3.0 231PS vs Alfa 3.2 250PS (και τα δυο εκτός παραγωγής πλέον)Εχουν 200 κ.ε. διαφορα 'μέιτ'
- 2979κ.ε 77,5 ps/litre vs 3179cc 78,6 ps/litre
ΒΜW 3.0 258PS vs Alfa 3.2 260PS (οι καινούριοι) Εχουν 200 κ.ε. διαφορα'μέιτ'
Αυτο εννοω οταν λεω οτι γραφεις οτι σε συμφερει.
Babbis εγραψε
Της BMW είναι με 98+ βενζίνη. Η Alfa ανακοινώνει νούμερα με 95
Εγω ακουσα οτι βαζουν μαγικο ζωμο....
Η διαφορα στην αποδοση του τριλιτρου στη 3αρα και στην 1 οφειλεται στην διαφορετικη εισαγωγη αερα στη μασκα!
**Βεβαια και που τα ανακοινωνει τα νουμερα η αλφα τι σημασια εχει?Αφου οτι θελουν λενε τοσα χρονια,ειδικα στους πρωτους JTS επρεπε να πας στον ιπποδρομο για να μαζεψεις τα χαμενα αλογα.
**Babbis εγραψε>
άσε που πλέον ο 1.9 θα αποδίδει 175 αλογα
Ποτε σε δυο χρονια??Το 2008 μαζι με τα 420 της gta?
Babbis εγραψεΗ Μ5 δουεύει με 400 άλογα. Αν την δουλεύεις μόνιμα στα 500 πέρνεις το μοτερ στα χέρια
Εχεις καποιο στοιχειο ή αποδειξη για αυτα που λες ?Γιατι καποιοι αλλοι στην προκειμενη περιπτωση εχουν και το ονομα και τη χαρη!
Επισης για την οικονομια της συζητησης μηπως θα μπορουσες να μου απαντησεις στα ερωτηματα που εθεσα για το τι εχει να δειξει η αλφα στην τεχνολογια κινητηρων???Εκτος απο το twinphaser...
-
Krus, σπασε το θεμα για να μην ειμαστε και εκτος...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Krus, σπασε το θεμα για να μην ειμαστε και εκτος...
Συγκρίσεις κινητήρων [Διάσπαση]