-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Μα δε νομίζω να υπάρχει ατμοσφαιρικός δίλιτρος κινητήρας αυτών των εταιρειών ισχυρότερος ακόμα από τον 1.9 της alfa κι εσύ μας λες για τους πιο αδύναμους κινητήρες στην Ευρώπη; Πάρα πολύ μεγάλη κουβέντα.
Mαλιστα. Λοιπον το μοτερ του S2K (JDM) δεν ειναι ατμοσφαιρικο...Τι αλλο θα ακουσουμε να δω...
Ρε φίλε το 'αυτών των εταιρειών' δεν το είδες να ψαχτείς για ποιές εταιρείες μιλούσαμε; Για να σε βγάλω από τον κόπο ο MANGO έγραψε
Εγω να παραθεσω?
Στησε μια 2λιτρη 147,156,166,GT διπλα σε ενα διλιτρο αντιστοιχο .
VW group? opel ? Audi? SAAb? Volvo? Merc ? Seat ? Bmw ?Βλέπεις πουθενά τη Honda εκεί μέσα; Και ρωτάω εγώ τώρα: 'Το τι άλλο θα ακούσουμε να δω...' ποιος πρέπει να το πει, εγώ ή εσύ που κάθεσαι στη γωνία για να με ενημερώσεις τι μοτέρ έχει το S2000 χωρίς να διαβάζεις τα παραπάνω;
CARυοθραύστης δεν είπα ότι είσαι αντιαλφίστας και ίσως ούτε με αφορά. Όταν το παλικάρι λέει σύγκρινε τον δίλιτρο της alfa με έναν αντίστοιχο των παραπάνω εταιρειών για να δούμε αν είναι ο πιο αδύναμος της Ευρώπης, εσύ τι καταλαβαίνεις; Ούτε είπα ότι έχει κάτι κακό το turbo, ούτε όμως προφανώς μπορώ να συμφωνήσω ότι ο παραπάνω κινητήρας είναι ο πιο αδύναμος της Ευρώπης τη στιγμή που κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Που στο καλό είναι το παράλογο; Για το 'πλερώνω και έχω απαιτήσεις' συμφωνώ απόλυτα γι' αυτό και τα έχω χώσει πολλάκις στην FAH.
-
αλφίστα στο ότι δεν ειναι ο πιο αδύναμος την Ευρωπης (πχ λέμε οτι ειναι ο 6ος) σε κάνει να νιώθεις καλύτερα;
Εχετε χασει το μπαλάκι μερικοί: οι υπόλοιποι θα επρεπε να παλεύουν να φτάσουν την Αλφα και όχι το αντιθετο.
και εννοείται αναφέρομαι σε αυτά που είχε επιδείξει η εταιρία στις περασμένες δεκαετίες.
-
Βλέπεις πουθενά τη Honda εκεί μέσα; Και ρωτάω εγώ τώρα: 'Το τι άλλο θα ακούσουμε να δω...' ποιος πρέπει να το πει, εγώ ή εσύ που κάθεσαι στη γωνία για να με ενημερώσεις τι μοτέρ έχει το S2000 χωρίς να διαβάζεις τα παραπάνω;
Mαλιστα. Εγω φιλε μου ξερω οτι οταν μια εταιρεια βγαζει ενα αμαξι με ενα συγκεκριμενο μοτερ συγκρινεται με ολα τα αντιστοιχα μοτερ που εχουν βγει απο ολες τις αλλες εταιρειες στον κοσμο και οχι μονο με αυτες που μας συμφερει.
Δευτερον, σιγα μην καθομαι και στην γωνια για να σε ενημερωσω. Μια απλη υπενθυμηση εκανα και μια χαρα διαβασα για ποιες εταιρειες μιλαγατε.
Τριτον, για ποια ακριβως διλιτρα τις Alfa μιλας?
147: 150bhp
156: 150bhp και μετα την τοποθετηση του αμεσου ψεκασμου 165bhp
166: 150bhp
GT: 165bhp
Και εφοσον μου ειχαν ερθει τα παραπανω στο μυαλο ανεφερα το S2K που αν δεν κανω λαθος διλιτρο δεν ειναι? Ατμοσφαιρικο δεν ειναι? Γιατι δεν το αναφερεις? I rest my case... -
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Βλέπεις πουθενά τη Honda εκεί μέσα; Και ρωτάω εγώ τώρα: 'Το τι άλλο θα ακούσουμε να δω...' ποιος πρέπει να το πει, εγώ ή εσύ που κάθεσαι στη γωνία για να με ενημερώσεις τι μοτέρ έχει το S2000 χωρίς να διαβάζεις τα παραπάνω;
Mαλιστα. Εγω φιλε μου ξερω οτι οταν μια εταιρεια βγαζει ενα αμαξι με ενα συγκεκριμενο μοτερ συγκρινεται με ολα τα αντιστοιχα μοτερ που εχουν βγει απο ολες τις αλλες εταιρειες στον κοσμο και οχι μονο με αυτες που μας συμφερει.
Δευτερον, σιγα μην καθομαι και στην γωνια για να σε ενημερωσω. Μια απλη υπενθυμηση εκανα και μια χαρα διαβασα για ποιες εταιρειες μιλαγατε.
Τριτον, για ποια ακριβως διλιτρα τις Alfa μιλας?
147: 150bhp
156: 150bhp και μετα την τοποθετηση του αμεσου ψεκασμου 165bhp
166: 150bhp
GT: 165bhp
Και εφοσον μου ειχαν ερθει τα παραπανω στο μυαλο ανεφερα το S2K που αν δεν κανω λαθος διλιτρο δεν ειναι? Ατμοσφαιρικο δεν ειναι? Γιατι δεν το αναφερεις? I rest my case...Όλες οι συγκρίσεις είναι δεκτές αρκεί να έχουμε προσδιορίσει τι συμπέρασμα ζητάμε από την σύγκριση.
Αν ζητάμε ποιός εχει την 'καλύτερη' τεχνολογία (αν μπορεί να οριστεί κάτι τέτοιο) τότε πχ το S2000 θα το συγκρίνουμε με τον 3.2 της Alfa καθώς η μια εταιρία επέλεξε να στροφάρει στις 10000σαλ για να βγάλει 240 άλογα ενώ η άλλη εταιρία επέλεξε 6 κυλίνδρους και πολλά κυβικά. Mια 3η εταιρία επέλεξε ένα 2λιτρο τούρμπο για τα ίδια άλογα (WRX, EVO, 1.8T ...).
Μάλιστα η σύγκριση έχει νόημα αφού τα προιόντα κοστίζουν σχεδον το ίδιο 45-50χιλ.
Σύγκριση του 'απλού' δίλιτρου της Alfa με τον vtec-αρισμένο της Honda απευθύνεται σε 'άσχετους' και είναι μόνο για πρόκληση εντυπώσεων.
Και αυτό γιατί:
1ον ο ένας τοποθετείται σε μοντέλο 50χιλιάδω ευρώ και ο άλλος σε μοντέλο 30-35 χιλιάδων ευρώ ή στην περίπτωση της Brera 40χιλιάδων. Στα 50 χιλίάρικα όπως είπαμε η Alfa επέλεξε τα 3 λίτρα.2ον η ίδια η Honda όπως και η Toyota δεν έχουν επιλέξει να χρησιμοποιήσουν τους vtec/vvti κινητήρες σε μεγαλύτερης κατηγορίας και 'βαρύτερα' μοντέλα όπως τα CRV, ACCORD, avensis, RAV 4 όπου το μεν accord έχει 2λιτρο στα 155 άλογα (-10 από τον 2.0JTS , -30 από τον 2.2JTS) το δε avensis έχει τον 1800άρι με τα 129 άλογα
Διερωτηθήκατε ποτέ γιατί? Μήπως επιεδή αυτά τα 'τεχνολογικά' θαυματά έχουν φτιαχτεί μόνο για ελαφρές extreme spor κατασκευές (celica, corolla ts, type-r, s2000) και αδυνατούν να κινήσουν βαρύτερα αμάξια όπως το accord, avensis σε αντίθεση με τον Twin Spark 2.0 που κινεί την 166, και τον 1.9/2.2 JTS που κινούν τις βαρυές 159/Brera.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
...τα 'τεχνολογικά' θαυματά έχουν φτιαχτεί μόνο για ελαφρές extreme spor κατασκευές (celica, corolla ts, type-r, s2000)...Οι λέξεις έχουν χάσει το νόημά τους
-
Κόκκινη Brera για'μένα...
(Βαριέμαι να βάζω σακάκι κάθε φορά που βγαίνω έξω! ) -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Βλέπεις πουθενά τη Honda εκεί μέσα; Και ρωτάω εγώ τώρα: 'Το τι άλλο θα ακούσουμε να δω...' ποιος πρέπει να το πει, εγώ ή εσύ που κάθεσαι στη γωνία για να με ενημερώσεις τι μοτέρ έχει το S2000 χωρίς να διαβάζεις τα παραπάνω;
Mαλιστα. Εγω φιλε μου ξερω οτι οταν μια εταιρεια βγαζει ενα αμαξι με ενα συγκεκριμενο μοτερ συγκρινεται με ολα τα αντιστοιχα μοτερ που εχουν βγει απο ολες τις αλλες εταιρειες στον κοσμο και οχι μονο με αυτες που μας συμφερει.
Δευτερον, σιγα μην καθομαι και στην γωνια για να σε ενημερωσω. Μια απλη υπενθυμηση εκανα και μια χαρα διαβασα για ποιες εταιρειες μιλαγατε.
Τριτον, για ποια ακριβως διλιτρα τις Alfa μιλας?
147: 150bhp
156: 150bhp και μετα την τοποθετηση του αμεσου ψεκασμου 165bhp
166: 150bhp
GT: 165bhp
Και εφοσον μου ειχαν ερθει τα παραπανω στο μυαλο ανεφερα το S2K που αν δεν κανω λαθος διλιτρο δεν ειναι? Ατμοσφαιρικο δεν ειναι? Γιατι δεν το αναφερεις? I rest my case...Όλες οι συγκρίσεις είναι δεκτές αρκεί να έχουμε προσδιορίσει τι συμπέρασμα ζητάμε από την σύγκριση.
Αν ζητάμε ποιός εχει την 'καλύτερη' τεχνολογία (αν μπορεί να οριστεί κάτι τέτοιο) τότε πχ το S2000 θα το συγκρίνουμε με τον 3.2 της Alfa καθώς η μια εταιρία επέλεξε να στροφάρει στις 10000σαλ για να βγάλει 240 άλογα ενώ η άλλη εταιρία επέλεξε 6 κυλίνδρους και πολλά κυβικά. Mια 3η εταιρία επέλεξε ένα 2λιτρο τούρμπο για τα ίδια άλογα (WRX, EVO, 1.8T ...).
Μάλιστα η σύγκριση έχει νόημα αφού τα προιόντα κοστίζουν σχεδον το ίδιο 45-50χιλ.
Σύγκριση του 'απλού' δίλιτρου της Alfa με τον vtec-αρισμένο της Honda απευθύνεται σε 'άσχετους' και είναι μόνο για πρόκληση εντυπώσεων.
Και αυτό γιατί:
1ον ο ένας τοποθετείται σε μοντέλο 50χιλιάδω ευρώ και ο άλλος σε μοντέλο 30-35 χιλιάδων ευρώ ή στην περίπτωση της Brera 40χιλιάδων. Στα 50 χιλίάρικα όπως είπαμε η Alfa επέλεξε τα 3 λίτρα.2ον η ίδια η Honda όπως και η Toyota δεν έχουν επιλέξει να χρησιμοποιήσουν τους vtec/vvti κινητήρες σε μεγαλύτερης κατηγορίας και 'βαρύτερα' μοντέλα όπως τα CRV, ACCORD, avensis, RAV 4 όπου το μεν accord έχει 2λιτρο στα 155 άλογα (-10 από τον 2.0JTS , -30 από τον 2.2JTS) το δε avensis έχει τον 1800άρι με τα 129 άλογα
Διερωτηθήκατε ποτέ γιατί? Μήπως επιεδή αυτά τα 'τεχνολογικά' θαυματά έχουν φτιαχτεί μόνο για ελαφρές extreme spor κατασκευές (celica, corolla ts, type-r, s2000) και αδυνατούν να κινήσουν βαρύτερα αμάξια όπως το accord, avensis σε αντίθεση με τον Twin Spark 2.0 που κινεί την 166, και τον 1.9/2.2 JTS που κινούν τις βαρυές 159/Brera.
Λαθος κανεις σε ολα. Πρωτον, το S2K δεν βγαζει 240 αλλα 250 ιππους. Δευτερον, εννοειται πως συγκρινουμε κυβικα και οχι τιμες. Ποιον vtec-arismeno οπως λες? Ατμοσφαιρικο μοτερ δεν θεωρειται? Τριτον, ιδου η απαντηση στην απορια σου και η οποια αναιρει οσα λες...
Additionally, Japan has a tax on engine displacement, requiring Japanese auto manufacturers to make higher-performing engines with lower displacement. VTEC serves as yet another method to derive very high specific output from lower displacement motors.
Καταλαβες mate? Να εισαι σιγουρος και να αναρωτιεσαι πως αν μπορουν εκει στην Ιαπωνια να βγαλουν 250+ αλογα απο διλιτρο οτι μπορουν να βγαλουν περισσοτερα απο παραπανω κυβικα.
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Εγω φιλε μου ξερω οτι οταν μια εταιρεια βγαζει ενα αμαξι με ενα συγκεκριμενο μοτερ συγκρινεται με ολα τα αντιστοιχα μοτερ που εχουν βγει απο ολες τις αλλες εταιρειες στον κοσμο και οχι μονο με αυτες που μας συμφερει.
Δευτερον, σιγα μην καθομαι και στην γωνια για να σε ενημερωσω. Μια απλη υπενθυμηση εκανα και μια χαρα διαβασα για ποιες εταιρειες μιλαγατε.Συγνώμη φίλε μου αλλά αποκλείεται να διάβασες το τι λέμε γιατί τότε δεν θα είχες τις απορίες που λες. Τις εταιρείες με τις οποίες συγκρίναμε τον κινητήρα τις Alfa τις έθεσε ο αντίδικος και προτίμησε να περιοριστεί στις ευρωπαϊκές. Μην περιμένεις να απολογηθώ γι' αυτό αφού δεν τις διάλεξα εγώ όπως λες ότι με συμφέρει. Επιπλέον γράφοντας εσύ 'να δω τι άλλο θα διαβάσουμε εδώ μέσα' αναφέροντας το δίλιτρο ατμοσφαιρικό της Honda και λέγοντας ειρωνικά ότι δεν είναι ατμοσφαιρικό δίλιτρο ε τότε μόνο ένας αφελής θα πίστευε ότι διάβασες πραγματικά τα παραπάνω post κι ότι έκανες απλά μια υπενθύμιση.
CARυοθραύστης για οπαδό της ατμόσφαιρας με ικανοποιεί και με το παραπάνω. Σκέφτεσαι πολλές καλύτερες εναλλακτικές από τον ανταγωνισμό;
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Καταλαβες mate? Να εισαι σιγουρος και να αναρωτιεσαι πως αν μπορουν εκει στην Ιαπωνια να βγαλουν 250+ αλογα απο διλιτρο οτι μπορουν να βγαλουν περισσοτερα απο παραπανω κυβικα.
Mate να είσαι σίγουρος ότι η τεχνολογία κινητήρων δεν είναι time-travel, και warp-drive. Τεχνολογίες όπως το vtec, το turbo, το twin-turbo κλπ είναι διαθέσιμες σε όλους. H κάθε εταιρία απλά διαλέγει ποια τεχνολογία την βολεύει και σε απόδοση, και σε τεχνο-οικονομικά κριτήρια και σε ιστορικά κριτήρια.
Αν μπορούν οι Ιάπωνες να βγάλουν 240 άλογα από 2 λίτρα, μπορούν και οι Ευρωπαίοι, όπως μπορούν και οι Ιάπωνες να βγάλουν 240 άλογα από 3 λίτρα. Δεν αποτελεί πατέντα κανενός.
Έχουμε ξεφύγει ή μάλλον προσπαθείς να εκτροχιάσεις την κουβέντα.
Όταν συζητάμε για τεχνολογίες και λύσεις το σωστό είναι να συγκρίνουμε παρόμοιες τεχνολογίες λαμβάνοντας υπ-όψιν και τον παράγοντα τιμή. Είναι γελοίο να μου συγκρίνεις 2λιτρο ατμόσφαιρα με 2λιτρο τούρμπο ή με δίλιτρο vtec που κοστίζει αντίσοιχα με ένα 3λιτρο, και αυτό προσπάθησα να σου δείξω.
Όταν συζητάμε για αγορά όμως τότε 'επιτρέπεται' να συγκρίνεται το οτιδήποτε.
Για παράδειγμα τιμολογιακά μια GT 3.2 240 άλογα με 44 χιλιάρικα είναι φθινότερη από μια CLK200K με 163 άλογα. Εκεί μπορεί ω αγοραστής να θέσεις το δίλλημα μεταξύ των δύο επιλογών, και ας έχουν διαφορετική τεχνολογία.
Όμως 'τεχνολογικά' η GT 3.2 πρέπει να συγκριθει με την πολύ ακριβότερη της CLK 280/350.
Είναι δύο διαφορετικές συζητήσεις.
-
Αυτούς τους κανόνες συγκρίσεων ποιός τους συντάσει? Απο το Manual του ΥΠΕΡ ΑΤΟΥ τους διαβάζετε?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αυτούς τους κανόνες συγκρίσεων ποιός τους συντάσει? Απο το Manual του ΥΠΕΡ ΑΤΟΥ τους διαβάζετε?teach us master
-
-
-
IKE
-
Για πές μας λοιπόν εσύ ποιά τα κριτήρια που συγκρίνεις τα αυτοκίνητα...
master.... -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Όλες οι συγκρίσεις είναι δεκτές αρκεί να έχουμε προσδιορίσει τι συμπέρασμα ζητάμε από την σύγκριση.
Αν ζητάμε ποιός εχει την 'καλύτερη' τεχνολογία (αν μπορεί να οριστεί κάτι τέτοιο) τότε πχ το S2000 θα το συγκρίνουμε με τον 3.2 της Alfa καθώς η μια εταιρία επέλεξε να στροφάρει στις 10000σαλ για να βγάλει 240 άλογα ενώ η άλλη εταιρία επέλεξε 6 κυλίνδρους και πολλά κυβικά. Mια 3η εταιρία επέλεξε ένα 2λιτρο τούρμπο για τα ίδια άλογα (WRX, EVO, 1.8T ...).
Μάλιστα η σύγκριση έχει νόημα αφού τα προιόντα κοστίζουν σχεδον το ίδιο 45-50χιλ.
Σύγκριση του 'απλού' δίλιτρου της Alfa με τον vtec-αρισμένο της Honda απευθύνεται σε 'άσχετους' και είναι μόνο για πρόκληση εντυπώσεων.
Και αυτό γιατί:
1ον ο ένας τοποθετείται σε μοντέλο 50χιλιάδω ευρώ και ο άλλος σε μοντέλο 30-35 χιλιάδων ευρώ ή στην περίπτωση της Brera 40χιλιάδων. Στα 50 χιλίάρικα όπως είπαμε η Alfa επέλεξε τα 3 λίτρα.*2ον η ίδια η Honda όπως και η Toyota δεν έχουν επιλέξει να χρησιμοποιήσουν τους vtec/vvti κινητήρες σε μεγαλύτερης κατηγορίας και 'βαρύτερα' μοντέλα όπως τα CRV, ACCORD, avensis, RAV 4 όπου το μεν accord έχει 2λιτρο στα 155 άλογα (-10 από τον 2.0JTS , -30 από τον 2.2JTS) το δε avensis έχει τον 1800άρι με τα 129 άλογα
Διερωτηθήκατε ποτέ γιατί? Μήπως επιεδή αυτά τα 'τεχνολογικά' θαυματά έχουν φτιαχτεί μόνο για ελαφρές extreme spor κατασκευές (celica, corolla ts, type-r, s2000) και αδυνατούν να κινήσουν βαρύτερα αμάξια όπως το accord, avensis σε αντίθεση με τον Twin Spark 2.0 που κινεί την 166, και τον 1.9/2.2 JTS που κινούν τις βαρυές 159/Brera.
-
Στο ελλάντα μπορεί, για κοίτα πόσο κοστίζει ακόμα το S2000 στο εξωτερικό και πόσο κοστίζουν τα 3.2 επίσης στο εξωτερικό, στην πλειοψηφία των αγορών
-
Άλλες οι ανάγκες του κοινού των Accord, Avensis και RAV κι άλλες φυσικά του Type R και του TS (Corolla του γνωστού εγκάθετου κι όχι Twin Spark) Σιγά μην βάλεις στο RAV κινητήρα με κόκκινο στις 7 και 0 ροπή στις χαμηλές. Ούτε ασφάλτινη ανηφόρα δεν θ'ανεβαίνει
Αυτό απέχει πάρα πολύ από το να χαρακτηριστούν τα υπόλοιπα.... Extreme Sport τι είναι; Bunjee jumping; Κι εδώ ισχύει ότι και στο S2000, 23-25K κόστιζε στην πλειοψηφία των ευρωπαϊκών αγορών το Type R.
To ίδιο και για το Clio και φυσικά μην ξεχνάς τον δίλιτρο του PSA με 180 που ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ σε Extreme Sport κατασκευές, εκτός κι αν εννοείς τη C4 VTS και το 307 CC Extreme Sport.
κι από το άλλο τόπικ για τους 'μικρούς' κινητήρες, έχεις ξεχάσει τους απλούς V-Tec 1.6 με 125 των HRV και απλών Civic και του... Polo GTI 1.6/125
-
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
- Στο ελλάντα μπορεί, για κοίτα πόσο κοστίζει ακόμα το S2000 στο εξωτερικό και πόσο κοστίζουν τα 3.2 επίσης στο εξωτερικό, στην πλειοψηφία των αγορών
Και οι 3.2 Alfa είναι αρκετά φθινότερες έξω από ότι εδώ.
- Άλλες οι ανάγκες του κοινού των Accord, Avensis και RAV κι άλλες φυσικά του Type R και του TS (Corolla του γνωστού εγκάθετου κι όχι Twin Spark) Σιγά μην βάλεις στο RAV κινητήρα με κόκκινο στις 7 και 0 ροπή στις χαμηλές. Ούτε ασφάλτινη ανηφόρα δεν θ'ανεβαίνει
Γιατί ρε φίλε άλλες οι ανάγκες? Η 3άρα , το Α4 η 159 είναι στην ίδια κατηγορια με το accord/avesis δεν είναι? Όμως τα παραπάνω έχουν έκδοση στα 250 άλογα, τα Τζαπόνια δεν έχουν ή τουλάχιστον δεν έχουν στην Ευρώπη*. Εφόσον λοιπόν έχουν του 2λιτρο με τα 240 άλογα γιατί δεν τον βάζουν?
Ειδικά η Τουοτα όχι μόνο δεν βάζει τον 1.8 192PS αλλά δεν βάζει ούτε τον 1.8 143PS, αλλά βάζει τον ακόμα πιο αδύναμο 129PS.
Είπα λοιπόν απλά ότι το συγκεκριμένο μοτερ είναι για ελαφρά σπορ αμάξια και όχι για family cars που και πιο βαρυά είναι, αλλά γίνονται ακόμα βαρύτερα με αποσκευες και επιβάτες.
Το ίδιο ισχύει για το RAV4. Ένα 3λιτρο μοτέρ θα κινούσε άνετα το SUV σε αντίθεση με τον 'ά-ροπο' vtec
**Ουσιαστικά τόνισα την αδυναμία του κινητήρα σε σχέση με αντίστοιχο 2λιτρο τούρμπο ή 3λιτρο ατμόσφαιρα. για να απαντήσω στον 007 που τον παρουσίασε ώς τεχνολογικό θαύμα
**Αυτό απέχει πάρα πολύ από το να χαρακτηριστούν τα υπόλοιπα.... Extreme Sport τι είναι; Bunjee jumping; Κι εδώ ισχύει ότι και στο S2000, 23-25K κόστιζε στην πλειοψηφία των ευρωπαϊκών αγορών το Type R.
Κακως χρησιμοποίησα τον όρο και τον παρεξήγησες κι εσύ και ο cavallino με το δίκιο σας. Απλά ήθελα να πω ότι το typer/corolla ts, celica/s2000 είναι οι σπορ προτάσεις των δύο εταιριών* και ήθελα να τις διαχωρήσω από τις απλες εκδόσεις τους (1600, κλπ)
To ίδιο και για το Clio και φυσικά μην ξεχνάς τον δίλιτρο του PSA με 180 που ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ σε Extreme Sport κατασκευές, εκτός κι αν εννοείς τη C4 VTS και το 307 CC Extreme Sport.
κι από το άλλο τόπικ για τους 'μικρούς' κινητήρες, έχεις ξεχάσει τους απλούς V-Tec 1.6 με 125 των HRV και απλών Civic και του... Polo GTI 1.6/125
Mην πιέζεσαι για να μου θυμίσεις.
Είχα πει
Από τα early 90s η Alfa έβγαζε 120 άλογα από 1600, 144 άλογα από 1800 και 155 άλογα από 2000κ.ε. (Με το euro4 ο 1.8 βγάζει 140 και ο 2.0 150).
Και όλα αυτά σε ευρείας παραγωγής μοντέλα. Η απλή και entry level 145/146/147 από τα 1600 ειχε ιπποδύναμη όση τα 1800άρια και δίλιτρα μοντέλα την αντίσοιχη εποχή (eary-mid 90s) και μόλις την τελευατία 10ετία βγήκανε 1600άρια με 115 άλογα, 1800άρια με 140 και 2λιτρα με 150.
Φυσικά υπήρχαν και εξαιρέσεις όπως ο 1600 του saxo/rallye και άλλα που δεν μου έρχονται στο μυαλό αλλά ήταν μεμονωμένες περιπτώσεις, αφού στην Alfa Romeo από τα 1400 μέχρι τα 2000 κ.ε και από τις 33/75//155/145/146/GTV μέχρι τις 147/156/166/GT δηλαδή σε όλα τα μοντέλα και σε όλες τις εκδόσεις υπήρχε υπεροχή.
Η διαφορά όπως έχω πει είναι ότι ΟΛΗ η γκάμα της AR ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ(ΜΟΝΤΕΛΑ) ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΑ (ΕΚΔΟΣΕΙΣ) ήταν και είναι οι δυνατότεροι κινητήρες στην κατηγορία τους. Ναι υπήρχαν εταιρίες που άλλη έβγαζε λίγο πιο δυνατό 1600άρη, άλλη πιο δυνατό 1800άρη κλπ **αλλά καμια δεν ήταν ταυτόχρονα δυνατή σε όλα όπως η Alfa Romeo. **
Αυτό υπάρχει και τώρα απλά λόγω έλειψης κεφαλάιω του Γκρουπ σε σχέση πχ με τον Γερμανικό ανταγωνισμό έχουν αργήσει οι τούρμπο κινητήρες με αποτέλεσμα δικάιως ή αδίκως να συγκρίνονται οι ατμοσφαιρικοί με τους υπερτροφοδοτούμενους και να μαλώνουμε μεταξύ μας
- Εαν στην Ευρώπη υπάρχουν και άλλες δυνατότερες εκδόσεις των accord/avensis στα 200+ άλογα όπως και άλλα σπορ μοντέλα ανακαλώ
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Και οι 3.2 Alfa είναι αρκετά φθινότερες έξω από ότι εδώ.
είπα κάτι διαφορετικό; Ενδεικτικά στην Αγγλία το S2000 κοστίζει 27-28Κ λίρες, η Brera 3.2 28-30 κι η Spider -που είναι κι ανοιχτή- 31Κ.
Γιατί ρε φίλε άλλες οι ανάγκες? Η 3άρα , το Α4 η 159 είναι στην ίδια κατηγορια με το accord/avesis δεν είναι? Όμως τα παραπάνω έχουν έκδοση στα 250 άλογα, τα Τζαπόνια δεν έχουν ή τουλάχιστον δεν έχουν στην Ευρώπη*. Εφόσον λοιπόν έχουν του 2λιτρο με τα 240 άλογα γιατί δεν τον βάζουν?
Ειδικά η Τουοτα όχι μόνο δεν βάζει τον 1.8 192PS αλλά δεν βάζει ούτε τον 1.8 143PS, αλλά βάζει τον ακόμα πιο αδύναμο 129PS.
Ίδιες οι ανάγκες ενός οικογενειακού κι ενός σπορ αυτοκινήτου; Ένας 50άρης με Avensis θα τον ενδιέφερε πολύ να στροφάρει στις 9Κ; ούτε που ξέρει αυτό το νούμερο Ο κάθε κινητήρας πρέπει να συνδυάζεται και με το ανάλογο αμάξωμα/κιβώτιο/ανάγκες που εξυπηρετεί. Υπάρχουν ορισμένοι που μπαίνουν άνετα σε πολλά αυτοκίνητα λόγω χαρακτηριστικών, αλλά κι εκεί αλλάζουν οι προταιρεότητες.
Είπα λοιπόν απλά ότι το συγκεκριμένο μοτερ είναι για ελαφρά σπορ αμάξια και όχι για family cars που και πιο βαρυά είναι, αλλά γίνονται ακόμα βαρύτερα με αποσκευες και επιβάτες.
Το ίδιο ισχύει για το RAV4. Ένα 3λιτρο μοτέρ θα κινούσε άνετα το SUV σε αντίθεση με τον 'ά-ροπο' vtec
**Ουσιαστικά τόνισα την αδυναμία του κινητήρα σε σχέση με αντίστοιχο 2λιτρο τούρμπο ή 3λιτρο ατμόσφαιρα. για να απαντήσω στον 007 που τον παρουσίασε ώς τεχνολογικό θαύμα
**Όταν έχεις μεγάλη γκάμα κινητήρων και μοντέλων λογικό είναι να έχεις και πολλές επιλογές. Όταν έχεις 2-3 κινητήρες ΑΥΤΟΥΣ θα βάλεις σε όλα σου τα μοντέλα. Λογικό δεν είναι; ή είναι υποχρεωτικό να βάζεις το καλύτερό σου σύνολο σε όλα τα μοντέλα;
Κακως χρησιμοποίησα τον όρο και τον παρεξήγησες κι εσύ και ο cavallino με το δίκιο σας. Απλά ήθελα να πω ότι το typer/corolla ts, celica/s2000 είναι οι σπορ προτάσεις των δύο εταιριών* και ήθελα να τις διαχωρήσω από τις απλες εκδόσεις τους (1600, κλπ)
Ότι και απο πάνω. Οι πιο σπορ, ακριβές εκδόσεις θα έχουν κι άλλο κινητήρα, που είναι το μεμπτό;
Mην πιέζεσαι για να μου θυμίσεις.
Είχα πει
Από τα early 90s η Alfa έβγαζε 120 άλογα από 1600, 144 άλογα από 1800 και 155 άλογα από 2000κ.ε. (Με το euro4 ο 1.8 βγάζει 140 και ο 2.0 150).
Και όλα αυτά σε ευρείας παραγωγής μοντέλα. Η απλή και entry level 145/146/147 από τα 1600 ειχε ιπποδύναμη όση τα 1800άρια και δίλιτρα μοντέλα την αντίσοιχη εποχή (eary-mid 90s) και μόλις την τελευατία 10ετία βγήκανε 1600άρια με 115 άλογα, 1800άρια με 140 και 2λιτρα με 150.
Φυσικά υπήρχαν και εξαιρέσεις όπως ο 1600 του saxo/rallye και άλλα που δεν μου έρχονται στο μυαλό αλλά ήταν μεμονωμένες περιπτώσεις, αφού στην Alfa Romeo από τα 1400 μέχρι τα 2000 κ.ε και από τις 33/75//155/145/146/GTV μέχρι τις 147/156/166/GT δηλαδή σε όλα τα μοντέλα και σε όλες τις εκδόσεις υπήρχε υπεροχή.
Η διαφορά όπως έχω πει είναι ότι ΟΛΗ η γκάμα της AR ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ(ΜΟΝΤΕΛΑ) ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΑ (ΕΚΔΟΣΕΙΣ) ήταν και είναι οι δυνατότεροι κινητήρες στην κατηγορία τους. Ναι υπήρχαν εταιρίες που άλλη έβγαζε λίγο πιο δυνατό 1600άρη, άλλη πιο δυνατό 1800άρη κλπ **αλλά καμια δεν ήταν ταυτόχρονα δυνατή σε όλα όπως η Alfa Romeo. **
Αυτό υπάρχει και τώρα απλά λόγω έλειψης κεφαλάιω του Γκρουπ σε σχέση πχ με τον Γερμανικό ανταγωνισμό έχουν αργήσει οι τούρμπο κινητήρες με αποτέλεσμα δικάιως ή αδίκως να συγκρίνονται οι ατμοσφαιρικοί με τους υπερτροφοδοτούμενους και να μαλώνουμε μεταξύ μας
Μόνο που ΟΛΗ η γκάμα της AR περιορίζεται σε 3-4 μοντέλα με 2-3 εκδόσεις το καθένα. Καμία σχέση με τις υπόλοιπες εταιρείες.
Άλλες εταιρείες θέλουν να καλύψουν όσο το δυνατό μεγαλύτερο μερίδιο με το μοντέλο τους και βγάζουν supermini από 65 μέχρι 180 άλογα (Grande για παράδειγμα). Το ίδιο και για τα μικρομεσαία, από 80 μέχρι 250. Η AR δύο εκδόσεις έχει, αυτές θα πουλήσει με το μερίδιο που της αντιστοιχεί. Δεν φταίνε οι άλλοι που έχουν τεράστια γκάμα κινητήρων
Ούτε επίσης φταίνε για την έλλειψη κεφαλαίων άλλων εταιρειών.
- Εαν στην Ευρώπη υπάρχουν και άλλες δυνατότερες εκδόσεις των accord/avensis στα 200+ άλογα όπως και άλλα σπορ μοντέλα ανακαλώ
Για το Accord υπάρχει η Type S 2,4/200 άλογα... μάντεψε γιατί έβαλε 2,4 κινητήρα, ροπή! Βέβαια αυτός δεν θα χε καμία τύχη στην Ελλάδα, εδώ δεν έχει ο δίλιτρος κι ας μην πούμε τίποτα για τον 3,5 V6 του Legend
Η Toyota δεν έχει σε αυτή την έκδοση του Avensis κάτι πιο ισχυρό από τον D-4D. Κι η Ford επίσης από 125-220 άλογα είναι η γκάμα της, αφού έχει τόσους κινητήρες τους χρησιμοποιεί ανάλογα.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Γιατί ρε φίλε άλλες οι ανάγκες? Η 3άρα , το Α4 η 159 είναι στην ίδια κατηγορια με το accord/avesis δεν είναι? Όμως τα παραπάνω έχουν έκδοση στα 250 άλογα, τα Τζαπόνια δεν έχουν ή τουλάχιστον δεν έχουν στην Ευρώπη*. Εφόσον λοιπόν έχουν του 2λιτρο με τα 240 άλογα γιατί δεν τον βάζουν?
Ειδικά η Τουοτα όχι μόνο δεν βάζει τον 1.8 192PS αλλά δεν βάζει ούτε τον 1.8 143PS, αλλά βάζει τον ακόμα πιο αδύναμο 129PS.
Ίδιες οι ανάγκες ενός οικογενειακού κι ενός σπορ αυτοκινήτου; Ένας 50άρης με Avensis θα τον ενδιέφερε πολύ να στροφάρει στις 9Κ; ούτε που ξέρει αυτό το νούμερο Ο κάθε κινητήρας πρέπει να συνδυάζεται και με το ανάλογο αμάξωμα/κιβώτιο/ανάγκες που εξυπηρετεί. Υπάρχουν ορισμένοι που μπαίνουν άνετα σε πολλά αυτοκίνητα λόγω χαρακτηριστικών, αλλά κι εκεί αλλάζουν οι προταιρεότητες.
Είπα λοιπόν απλά ότι το συγκεκριμένο μοτερ είναι για ελαφρά σπορ αμάξια και όχι για family cars που και πιο βαρυά είναι, αλλά γίνονται ακόμα βαρύτερα με αποσκευες και επιβάτες.
Το ίδιο ισχύει για το RAV4. Ένα 3λιτρο μοτέρ θα κινούσε άνετα το SUV σε αντίθεση με τον 'ά-ροπο' vtec
**Ουσιαστικά τόνισα την αδυναμία του κινητήρα σε σχέση με αντίστοιχο 2λιτρο τούρμπο ή 3λιτρο ατμόσφαιρα. για να απαντήσω στον 007 που τον παρουσίασε ώς τεχνολογικό θαύμα
**Όταν έχεις μεγάλη γκάμα κινητήρων και μοντέλων λογικό είναι να έχεις και πολλές επιλογές. Όταν έχεις 2-3 κινητήρες ΑΥΤΟΥΣ θα βάλεις σε όλα σου τα μοντέλα. Λογικό δεν είναι; ή είναι υποχρεωτικό να βάζεις το καλύτερό σου σύνολο σε όλα τα μοντέλα;
Κακως χρησιμοποίησα τον όρο και τον παρεξήγησες κι εσύ και ο cavallino με το δίκιο σας. Απλά ήθελα να πω ότι το typer/corolla ts, celica/s2000 είναι οι σπορ προτάσεις των δύο εταιριών* και ήθελα να τις διαχωρήσω από τις απλες εκδόσεις τους (1600, κλπ)
Ότι και απο πάνω. Οι πιο σπορ, ακριβές εκδόσεις θα έχουν κι άλλο κινητήρα, που είναι το μεμπτό;
Επαναλαμβάνω ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ!!! Προσπαθώ να δείξω ότι τα 240 άλογα από 2 λίτρα έχουν ΣΟΒΑΡΑ μειοκεκτήματα και ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να τα συγκρίνουμε με την ορθότερη επιλογή των ΠΟΛΛΩΝ Κυβικών!!!
Δεν κατηγορώ την Honda/Toyota που δεν εξοπλίζουν όλα τα μοντέλα τους με αυτα. Καλά κάνουν και δεν θα μπορούσαν να κάνουν και αλλιώς. Όμως πολλοί στο φόρουμ έχοντας Θεοποιήσει τον vtec δεν το καταλαβαίνουν αυτό και έτσι έθιξα το ζήτημα.
Mην πιέζεσαι για να μου θυμίσεις.
Είχα πει
Από τα early 90s η Alfa έβγαζε 120 άλογα από 1600, 144 άλογα από 1800 και 155 άλογα από 2000κ.ε. (Με το euro4 ο 1.8 βγάζει 140 και ο 2.0 150).
Και όλα αυτά σε ευρείας παραγωγής μοντέλα. Η απλή και entry level 145/146/147 από τα 1600 ειχε ιπποδύναμη όση τα 1800άρια και δίλιτρα μοντέλα την αντίσοιχη εποχή (eary-mid 90s) και μόλις την τελευατία 10ετία βγήκανε 1600άρια με 115 άλογα, 1800άρια με 140 και 2λιτρα με 150.
Φυσικά υπήρχαν και εξαιρέσεις όπως ο 1600 του saxo/rallye και άλλα που δεν μου έρχονται στο μυαλό αλλά ήταν μεμονωμένες περιπτώσεις, αφού στην Alfa Romeo από τα 1400 μέχρι τα 2000 κ.ε και από τις 33/75//155/145/146/GTV μέχρι τις 147/156/166/GT δηλαδή σε όλα τα μοντέλα και σε όλες τις εκδόσεις υπήρχε υπεροχή.
Η διαφορά όπως έχω πει είναι ότι ΟΛΗ η γκάμα της AR ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ(ΜΟΝΤΕΛΑ) ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΑ (ΕΚΔΟΣΕΙΣ) ήταν και είναι οι δυνατότεροι κινητήρες στην κατηγορία τους. Ναι υπήρχαν εταιρίες που άλλη έβγαζε λίγο πιο δυνατό 1600άρη, άλλη πιο δυνατό 1800άρη κλπ **αλλά καμια δεν ήταν ταυτόχρονα δυνατή σε όλα όπως η Alfa Romeo. **
Αυτό υπάρχει και τώρα απλά λόγω έλειψης κεφαλάιω του Γκρουπ σε σχέση πχ με τον Γερμανικό ανταγωνισμό έχουν αργήσει οι τούρμπο κινητήρες με αποτέλεσμα δικάιως ή αδίκως να συγκρίνονται οι ατμοσφαιρικοί με τους υπερτροφοδοτούμενους και να μαλώνουμε μεταξύ μας
Μόνο που ΟΛΗ η γκάμα της AR περιορίζεται σε 3-4 μοντέλα με 2-3 εκδόσεις το καθένα. Καμία σχέση με τις υπόλοιπες εταιρείες.
Άλλες εταιρείες θέλουν να καλύψουν όσο το δυνατό μεγαλύτερο μερίδιο με το μοντέλο τους και βγάζουν supermini από 65 μέχρι 180 άλογα (Grande για παράδειγμα). Το ίδιο και για τα μικρομεσαία, από 80 μέχρι 250. Η AR δύο εκδόσεις έχει, αυτές θα πουλήσει με το μερίδιο που της αντιστοιχεί. Δεν φταίνε οι άλλοι που έχουν τεράστια γκάμα κινητήρων
Μα τι σχέση έχει άν έχεις 3-4 εκδόσεις η 500?
Εισαι ο καλύτερος στα 1600, 1800, 2000, 2500, 3200 **κάθε επόχή **κ.ε από όλους? Είσαι (είπαμε κάποιοι σε περνούσαν σε κάποια έκδοση Αλλα ποτέ συνολικά!!!) . Ακόμα και όταν έβγαζε 1400 πάλι είχε το δυνατότερο μοτερ της εποχής.
Μας αρέσει δεν μας αρέσει η Alfa Romeo πρόσφερε τα δυνατότερα μοτερ και ακόμα προσφέρει τα δυνατότερα σε ατμόσφαιρα. Ας περιμένουμε να δούμε και τα υπερτροφοδοτούμενα.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Επαναλαμβάνω ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ!!! Προσπαθώ να δείξω ότι τα 240 άλογα από 2 λίτρα έχουν ΣΟΒΑΡΑ μειοκεκτήματα και ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να τα συγκρίνουμε με την ορθότερη επιλογή των ΠΟΛΛΩΝ Κυβικών!!!
Δεν κατηγορώ την Honda/Toyota που δεν εξοπλίζουν όλα τα μοντέλα τους με αυτα. Καλά κάνουν και δεν θα μπορούσαν να κάνουν και αλλιώς. Όμως πολλοί στο φόρουμ έχοντας Θεοποιήσει τον vtec δεν το καταλαβαίνουν αυτό και έτσι έθιξα το ζήτημα.
γιατί είναι 'ορθότερη' επιλογή; για σκέψου ένα S2000 με το βάρος ενός V6 μπροστά πόσο 'ορθό' θα ήταν. Γιατί ορισμένοι δεν θεοποιούν το twinphaser; (Κι ότι άλλο ιταλικό; )
Μα τι σχέση έχει άν έχεις 3-4 εκδόσεις η 500?
Εισαι ο καλύτερος στα 1600, 1800, 2000, 2500, 3200 **κάθε επόχή **κ.ε από όλους? Είσαι (είπαμε κάποιοι σε περνούσαν σε κάποια έκδοση Αλλα ποτέ συνολικά!!!) . Ακόμα και όταν έβγαζε 1400 πάλι είχε το δυνατότερο μοτερ της εποχής.
Μας αρέσει δεν μας αρέσει η Alfa Romeo πρόσφερε τα δυνατότερα μοτερ και ακόμα προσφέρει τα δυνατότερα σε ατμόσφαιρα. Ας περιμένουμε να δούμε και τα υπερτροφοδοτούμενα.
Τα δυνατότερα οκ ναι, ΟΤΙ ΠΕΙΣ. Τόσα παραδείγματα αναφέρθηκαν, εσύ εκεί τα δυνατότερα στο σύνολο -ποιος το ορίζει; επειδή 'συμφέρει'- γιατί τα άλλα έμπαιναν σε ειδικές εκδόσεις, xtreme sport, homologation special Δεν έχει σχέση αν έχεις 3-4 εκδόσεις;;;;
Είμαι πολύ περίεργος να δω τα σχόλια για τους τούρμπο της Alfa -σε όσα χρόνια- -που τόσο απαξιώνεται αυτή η λύση σήμερα από ορισμένους σαν... 'φτηνά άλογα'- Ή μήπως και αυτή η πατέντα -άμεσος ψεκασμός+τούρμπο είναι... ιταλική;-
Τα γραπτά μένουν
α και της Rover ο 1.4 103 άλογα έβγαζε -άσχετα αν είχε μόνο αυτόν. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.-
ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;