Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo 159 & 159TBi
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo 159 & 159TBi
    • 1
    • 2
    • 149
    • 150
    • 151
    • 152
    • 153
    • 241
    • 242
    • 151 / 242
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    304
    4831
    13664
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lkar last edited by

      Ο χρήστης felleas έγραψε:

      Kαλύτερα να τα μεταφράζεις μόνος, να είσαι σίγουρος ότι ΔΕΝ σου μεταφέρουμε ανακρίβειες.

      είμαι σίγουρος

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Μήπως ξέρετε ποιός είναι ο αριθμός ευερισιτεχνίας του twinphaser?

        Έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ το σύστημα αυτό δεν διαφέρει σε τίποτα απο όλα τα υπόλοιπα συστήματα μεταβλητού χρονισμού που έχουν πάρα πολλά αυτοκίνητα, απο το aygo, μέχρι το megane κλπ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          felleas last edited by

          Variable valve timing (Alfetta 2.0 Quadrifoglio Oro '83)..AR is also the first company to develop single variable timing (VVT like V-tec) at the end of 70es and twin phaser (dualVVT like i-vvt-I for example)

          Referrence: http://www.fptpowertrain.com/eng/home.htm

          (αριθμό δεν βρήκα...)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 0
            007 last edited by

            Variable valve timing (Alfetta 2.0 Quadrifoglio Oro '83)..AR is also the first company to develop single variable timing (VVT like V-tec) at the end of 70es and twin phaser (dualVVT like i-vvt-I for example)

            Λαθος κανεις φιλε μου. Το πρωτο VVT που εγινε και πατεντα ηταν απο την General Motors το 1975. Βρεθηκαν ομως καποια τεχνικα προβληματα και εγκαταλειφθηκε το ολο project. Το VTEC της Honda καμια σχεση δεν εχει με το VVT. Πρωτη η Honda εβγαλε πατεντα και μαλιστα το ειχε πρωτοχρησιμοποιησει σε μηχανες. Αλλα το πρωτο μοτερ που ειχε VTEC ηταν το 89 απο την Honda στα Integra/CRX/Civic.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              felleas last edited by

              Ο χρήστης 007 έγραψε:

              Variable valve timing (Alfetta 2.0 Quadrifoglio Oro '83)..AR is also the first company to develop single variable timing (VVT like V-tec) at the end of 70es and twin phaser (dualVVT like i-vvt-I for example)

              Λαθος κανεις φιλε μου. Το πρωτο VVT που εγινε και πατεντα ηταν απο την General Motors το 1975. Βρεθηκαν ομως καποια τεχνικα προβληματα και εγκαταλειφθηκε το ολο project. Το VTEC της Honda καμια σχεση δεν εχει με το VVT. Πρωτη η Honda εβγαλε πατεντα και μαλιστα το ειχε πρωτοχρησιμοποιησει σε μηχανες. Αλλα το πρωτο μοτερ που ειχε VTEC ηταν το 89 απο την Honda στα Integra/CRX/Civic.

              Δεν διαφωνώ ότι την πατέντα ίσως την πήρε η GM η οποία ξεκίνησε να μελετάει την ιδέα την δεκαετία του '60, ούτε επίσης ότι το πρώτο Vtec φορέθηκε σε Ηonda.
              Το θέμα είναι ότι και η AR είχε την ιδέα γιαυτό....καθώς επίσης και το πρώτο δοκιμαστικό μοτέρ με ένα κεντρομολικού τύπου σύστημα σε μια Spider το '78

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lkar last edited by

                μήπως και ο άμεσος ψεκασμός είναι της Alfa κι αυτός;

                όχι πάλι με την ανακάλυψη του τροχού!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  *General Motors patented the first variable valve timing and lift or smart valve system in September of 1975. GM was interested in throttling the intake valves in order to reduce emissions. This was done by minimizing the amount of lift at low load to keep the intake velocity higher, thereby atomizing the intake charge. GM encountered problems running at very low lift, and abandoned the project.

                  Fiat had employed the first functional variable valve timing system, including variable lift. Developed by Giovanni Torazza in the 1970s, the system used hydraulic pressure to vary the fulcrum of the cam followers. The hydraulic pressure changed according to engine speed and intake pressure. The typical opening variation was 37%.

                  http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_valve_timing

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    felleas last edited by

                    Ο χρήστης lkar έγραψε:
                    μήπως και ο άμεσος ψεκασμός είναι της Alfa κι αυτός;

                    όχι πάλι με την ανακάλυψη του τροχού!!

                    Όχι αλλά τα 2 μπουζί ανά κύλινδρο και οι 4 βαλβίδες είναι.
                    H Porche και η Mercedes το κατάφεραν αρκετά αργότερα σε μοτερ σαφώς μεγαλυτέρου κυβισμού και όχι στο 100%.

                    Επειδή είναι εξαιρετικά δύσκολο να χωρέσουν 2 μπουζί και 4 βαλβιδές σε μια πολύ μικρή περιοχή (του κυλίνδρου) η Porche το έκανε με 2 βαλβίδες και η Merc με 3.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      κι η Yamaha/VW έβαλε 5, και;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        felleas last edited by

                        Ο χρήστης lkar έγραψε:
                        κι η Yamaha/VW έβαλε 5, και;

                        πότε?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης felleas έγραψε:

                          κι η Yamaha/VW έβαλε 5, και;

                          πότε?

                          τι πότε; ο 1.8 20V έχει πολλά χρόνια στην πλάτη του, δεκαετία 80 αν δεν κάνω λάθος.

                          Δεν είχε τα ανάλογα αποτελέσματα σαν ατμοσφαιρικός -ας μην το αναλύσουμε-

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            felleas last edited by

                            Ρωτάω για να μάθω....
                            Πόσες βαλβίδες είχε και πόσα μπουζί?

                            καμία σχέση έ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 0
                              007 last edited by

                              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                              *General Motors patented the first variable valve timing and lift or smart valve system in September of 1975. GM was interested in throttling the intake valves in order to reduce emissions. This was done by minimizing the amount of lift at low load to keep the intake velocity higher, thereby atomizing the intake charge. GM encountered problems running at very low lift, and abandoned the project.

                              Fiat had employed the first functional variable valve timing system, including variable lift. Developed by Giovanni Torazza in the 1970s, the system used hydraulic pressure to vary the fulcrum of the cam followers. The hydraulic pressure changed according to engine speed and intake pressure. The typical opening variation was 37%.

                              http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_valve_timing

                              Aυτο επιβεβαιωνει αυτο που ειπα παραπανω. Το θεμα ειναι οτι το VTEC θεωρειται το πρωτο συστημα 'cam switch' γι αυτο ειπα οτι ειναι διαφορετικο απο το VVT.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lkar last edited by

                                Ο χρήστης felleas έγραψε:
                                Ρωτάω για να μάθω....
                                Πόσες βαλβίδες είχε και πόσα μπουζί?

                                καμία σχέση έ?

                                πόσες;;;; τι γράφω τόση ώρα; 5 ανά κύλινδρο, αφού σου γραψα 20V και δεν είχε, έχει ακόμα, τον ανέστησαν στο Polo GTI

                                όχι ΔΕΝ είναι 5κύλινδρος με 4 βαλβίδες

                                κλασικά ένα μπουζί.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  H maserati είχε βγάλει ένα κινητήρα με 6 βαλβίδες ανα κύλινδρο αλλά το ρεκόρ είναι της Honda με 8 (ΝR)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kostis20 last edited by

                                    Pε παιδια ,ξερετε ποσα δοκιμαστικα μοτερ εχει φτιαξει η καθε εταιρεια και τη τεχνολογια ειχε το καθενα?Αμετρητα.Το θεμα ειναι ποιος τα περασε στη παραγωγη και ποια απο αυτα αποδειχθηκαν οτι δουλευουν και συμφερουν...Αφηστε τωρα που ακομα και ταπεινα 1000αρια εξ Ιαπωνιας (ειδικα στην ιαπωνικη αγορα)εχουν μεταβλητο χρονισμο και βυθισμα εδω και 15 χρονια...Οσο για τα δυο μπουζι στον κυλινδρο προσωπικα δε το θεωρω και καμια ιδιαιτερη τεχνολογικη καινοτομια και η ιδια η αλφα το εγκαταλειπει σιγα σιγα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      hunter last edited by

                                      Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                      H maserati είχε βγάλει ένα κινητήρα με 6 βαλβίδες ανα κύλινδρο αλλά το ρεκόρ είναι της Honda με 8 (ΝR)

                                      Καί πρίν από 15 (; ) χρόνια κιόλας

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        felleas last edited by

                                        εγώ για μπουζί μιλήσα όμως και όχι βαλβίδες.
                                        Οι βαλβίδες μας προέκηψαν προσπαθώντας να εξηγήσω, πόσο δύσκολο χοροταξικά είναι το εγχείρημα 4 μπουζί ανά κύλινδρτο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Ο χρήστης felleas έγραψε:
                                          εγώ για μπουζί μιλήσα όμως και όχι βαλβίδες.
                                          Οι βαλβίδες μας προέκηψαν προσπαθώντας να εξηγήσω, πόσο δύσκολο χοροταξικά είναι το εγχείρημα 4 μπουζί ανά κύλινδρτο.

                                          εξαρτάται και από τον κύλινδρο, τον κυβισμό του, τον 'τετραγωνισμό' του κλπ. Στην πράξη είναι το θέμα τι γίνεται και κατά πόσο αποδοτικός/λειτουργικός είναι ο κάθε κινητήρας.

                                          4 μπουζί στον κύλινδρο καμία εταιρεία ακόμα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            felleas last edited by

                                            Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                            εγώ για μπουζί μιλήσα όμως και όχι βαλβίδες.
                                            Οι βαλβίδες μας προέκηψαν προσπαθώντας να εξηγήσω, πόσο δύσκολο χοροταξικά είναι το εγχείρημα 4 μπουζί ανά κύλινδρτο.

                                            εξαρτάται και από τον κύλινδρο, τον κυβισμό του, τον 'τετραγωνισμό' του κλπ. Στην πράξη είναι το θέμα τι γίνεται και κατά πόσο αποδοτικός/λειτουργικός είναι ο κάθε κινητήρας.

                                            4 μπουζί στον κύλινδρο καμία εταιρεία ακόμα

                                            Στην ΑR τα TwinSpark βγήκαν 1.4, 1.6, 1.8 και 2.0
                                            Σχετικά μικρή κυβισμοί.
                                            η Porche και η Merc τα χρησιμοποίησαν σε V σύνολα άνω των 2.5 λίτρων.
                                            Και πάλι δεν κατάφεραν να χωρέσουν και 4 βαλβίδες....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 149
                                            • 150
                                            • 151
                                            • 152
                                            • 153
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 151 / 242
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr