-
Θεωρείται από τους περισσότερους αυτονόητο ότι κάθε νέο αυτοκίνητο που παρουσιάζει μια αυτοκινητοβιομηχανία είναι καλύτερο από το απερχόμενο μοντέλο. Θεωρούμε για παράδειγμα ότι το νέο Avensis, Megane, Ibiza ή το οποιοδήποτε αυτοκίνητο είναι a priori καλύτερο από το παλιό μοντέλο λόγω τεχνολογικής εξέλιξης, συσσωρευμένης γνώσης κλπ.
Είναι όμως πράγματι πάντοτε έτσι τα πράγματα;
Υπάρχουν περιπτώσεις που το παλιότερο μοντέλο αποδεικνύεται συνολικά, ή σε επιμέρους χαρακτηριστικά καλύτερο από το νέο μοντέλο;
Απόψεις, παραδείγματα, σκέψεις νομίζω ότι έχουν ενδιαφέρον.
Jacob - Find Your Own Voice
-
Θεωρείται από τους περισσότερους αυτονόητο ότι κάθε νέο αυτοκίνητο που παρουσιάζει μια αυτοκινητοβιομηχανία είναι καλύτερο από το απερχόμενο μοντέλο. Θεωρούμε για παράδειγμα ότι το νέο Avensis, Megane, Ibiza ή το οποιοδήποτε αυτοκίνητο είναι a priori καλύτερο από το παλιό μοντέλο λόγω τεχνολογικής εξέλιξης, συσσωρευμένης γνώσης κλπ.
Είναι όμως πράγματι πάντοτε έτσι τα πράγματα;
Υπάρχουν περιπτώσεις που το παλιότερο μοντέλο αποδεικνύεται συνολικά, ή σε επιμέρους χαρακτηριστικά καλύτερο από το νέο μοντέλο;
Απόψεις, παραδείγματα, σκέψεις νομίζω ότι έχουν ενδιαφέρον.
Jacob - Find Your Own Voice
-
Θεωρείται από τους περισσότερους αυτονόητο ότι κάθε νέο αυτοκίνητο που παρουσιάζει μια αυτοκινητοβιομηχανία είναι καλύτερο από το απερχόμενο μοντέλο. Θεωρούμε για παράδειγμα ότι το νέο Avensis, Megane, Ibiza ή το οποιοδήποτε αυτοκίνητο είναι a priori καλύτερο από το παλιό μοντέλο λόγω τεχνολογικής εξέλιξης, συσσωρευμένης γνώσης κλπ.
Είναι όμως πράγματι πάντοτε έτσι τα πράγματα;
Υπάρχουν περιπτώσεις που το παλιότερο μοντέλο αποδεικνύεται συνολικά, ή σε επιμέρους χαρακτηριστικά καλύτερο από το νέο μοντέλο;
Απόψεις, παραδείγματα, σκέψεις νομίζω ότι έχουν ενδιαφέρον.
Jacob - Find Your Own Voice
-
Μάλλον τεχνολογικά το νεότερο είναι καλύτερο από το προηγούμενο.
Όμως σχεδιαστικά ίσως υπάρχουν μοντέλα που χάλασαν σε σχέση με το προηγούμενο τους.
Και αν όχι με το προηγούμενο τους, τότε με κάποιο κάπως παλιότερο.Πχ παλιά ιταλικά...
-
Θα έλεγα ότι εδώ υπάρχουν δύο απόψεις. Η πρώτη άποψη είναι εάν το καινούργιο μοντέλο βασίζεται σχεδιαστικά σε κάποιο προηγούμενο. Τότε ναί το καινούργιο μοντέλο είναι καλύτερο απο το προηγούμενο.
Η δεύτερη άποψη είναι εάν το καινούργιο μοντέλο προέρχεται κατ'ευθείαν απο το σχεδιαστήριο. Τότε τα πράγματα είναι ρευστά. Όσο μπορεί να είναι ανώτερο απο το προηγούμενο της σειράς άλλο τόσο ίδιο μπορεί να αποδειχτεί και αποτυχία. -
Καλημέρα σας.
Η απάντηση στο ερώτημα αυτό είναι ότι όλα είναι σχετικά... Για παράδειγμα, πιστεύω ότι η υιοθέτηση ημιάκαμπτου άξονα πίσω στα PUNTO, 307, MEGANE και στα επερχόμενα C2, 107, 207, αλλά και αλλού είναι ένα βήμα πίσω σε σχέση με την ανεξάρτητη ανάρτηση των προκατόχων τους.
Επίσης, δεν πιστεύω η ALFA 33 όταν βγήκε να θεωρήθηκε καλύτερη από την SUD...
Υπάρχουν πολλά παραδείγματα, αλλά πιστεύω ότι ο γενικός κανόνας (που έχει όμως πολλές εξαιρέσεις) είναι ότι το νέο μοντέλο βελτιώνεται. Ίσως όχι σε όλους τους τους τομείς, αλλά γενικά... Ακόμα και τα μοντέλα που προανέφερα αν και έχουν κάνει ένα βήμα πίσω στην πίσω ανάρτηση γενικά είναι κατά πολύ βελτιωμένα σε σχέση με τους προκατόχους τους.
-
ÓÅ ÈÅÌÁÔÁ ÐÏÕ ÁÖÏÑÏÕÍ ÔÅ×ÍÏËÏÃÉÁ ÊÁÉ ÅÎÅËÉÎÇ ÅÉÍÁÉ ÓÉÃÏÕÑÁ ÊÁËÕÔÅÑÁ .ÁÕÔÏ ÐÏÕ ÓÕÍÇÈÙÓ ÅÉÍÁÉ ×ÅÉÑÏÔÅÑÏ ÅÉÍÁÉ Ç ÁÉÓÈÇÓÇ ÊÁÉ Ï ×ÁÑÁÊÔÇÑÁÓ ÌÉÁÓ ÊÁÉ ÔÁ ÐÅÑÉÓÓÏÔÅÑÁ ÃÉÍÏÍÔÁÉ ÁÄÉÁÖÏÑÁ ÌÅ ÓÔÏ×Ï ÐËÅÏÍ ÔÏÕÓ ÊÁÈÙÓÐÑÅÐÅÉ? ÌÅ ÏÐËÁ ÊÁÌÉÁ ÄÅÊÁÑÉÁ ÁÅÑÏÓÁÊÏÕÓ ÊÁÉ ÌÉÁ ÍÔÏÕÆÉÍÁ ÇËÅÊÔÑÏÍÉÊÁ
-
Κλασικό παράδειγμα (για εμένα) αυτοκινήτου που χάλασε είναι το Clio...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Επίσης, δεν πιστεύω η ALFA 33 όταν βγήκε να θεωρήθηκε καλύτερη από την SUD...
Σε καμία περίπτωση (αν και είμαι προκατελημένος!)
Η 33 ήταν πάντως πιο προσεγμένη κατασκευαστικά, με καλύτερη αντισκωριακή προστασία και πιο 'pollitically correct' σε χαρακτήρα. Δυστυχώς η τάση αυτή συνεχίζεται και σήμερα, με τα νεώτερα μοντέλα να βγαίνουν πιο 'ασφαλή', πιο 'προβλέψιμα', πιο 'ποιοτικά' και τον κακό τους τον καιρό!
Σε τελική ανάλυση καλά κάνει η Alfa Romeo που δεν βγάζει δεύτερη και τρίτη γενιά στα μοντέλα της (απλώς κάνει face lifting), ή το βγάζεις το αυτοκίνητο καλό εξ'αρχής ή βγάλε άλλο μοντέλο και σταμάτα να μας δουλεύεις.
-
Δεν πιστεύω παιδιά ότι η τεχνολογία είναι μόνο οι αερόσακοι και τα ηλεκτρονικά. Δεν λέω καλά είναι αυτά, αλλά υπάρχουν και τα υλικά, οι αναρτήσεις και πολλά άλλα. Και εκεί κάποιες φορές γίνονται βήματα προς τα πίσω, επειδή ο πολύς κόσμος δεν γνωρίζει τις διαφορές.
Αν και στην ποιότητα των πλαστικών επίσης έχουν σημειωθεί αρνητικά πισωγυρίσματα. Μετά την Ε190 όταν βγήκε η C-CLASSE πολλοί ιδιοκτήτες της τη γύρισαν πίσω και ξαναπήραν την παλιά καλή (και ποιοτική) Ε190. Και η νέα C-CLASSE είναι ακόμα πιο χαμηλά σε ποιότητα. (Τα σχόλια αυτά τα διάβασα στο αγγλικό CAR - δεν τα πιστεύω 100%, διότι πολλές φορές υπερβάλλουνε). Πάντως είναι αλήθεια ότι η MERCEDES έχε ρίξει τα στάνταρ της. Το παραδέχθηκε και η ίδια, λέγοντας ότι μοντέλα όπως η ML-CLASSE, η A-CLASSE και η τωρινή C-CLASSE έχουν 3 φορές παραπάνω απο το συνηθισμένο για την εταιρεία απαιτήσεις εντός εγγύησης. Πράγμα που σημαίνει ότι τα πράγματα δεν είναι ρόδινα.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Επίσης, δεν πιστεύω η ALFA 33 όταν βγήκε να θεωρήθηκε καλύτερη από την SUD...
Η 156, όμως, βγήκε πολύ καλύτερη σε όλους τους τομείς και από τις δύο προηγούμενες που αναφέρεις.
-
Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
Επίσης, δεν πιστεύω η ALFA 33 όταν βγήκε να θεωρήθηκε καλύτερη από την SUD...
Η 156, όμως, βγήκε πολύ καλύτερη σε όλους τους τομείς και από τις δύο προηγούμενες που αναφέρεις.
H 147 είναι πιο κοντά στην κατηγορία των άλλων δύο.
Αλλά για σκέψου, μιλάμε για ένα σχέδιο του 1970 (σε ότι αφορά, π.χ. στην ανάρτηση) από τη μία μεριά, με ένα του 1995 από την άλλη. Είναι λογικό να είναι καλύτερη σε όλους τους τομείς, αλλιώς τι διάβολο γινόταν 25 χρόνια
Αν και, αν θέλεις τη γνώμη μου, δεν είμαι σίγουρος ότι μια 147 1.6TS θα είναι, ας πούμε, πιο γρήγορη στην ίδια διαδρομή από μια καλοσυντηρημένη Alfasud 1.5ti. 120 άλογα για 1200 κιλά στη μία περίπτωση, 105 για κάτω από 900 στην άλλη.
Αλλά, όπως είπα, είμαι προκατελημένος.
-
τεχνολογικά λίγο δύσκολο να είναι πιο σύγχρονο το προηγούμενο από το επόμενο...
αλλά πολλές, πάμπολλες φορές ή έχει αλλάξει ο χαρακτήρας του μοντέλου ή το καινούριο είναι για τα μπάζα...(καμιά σχέση με τον γνωστό γιαπωνεζο )
απόδειξη το δευτερο και τρίτο μοντέλο της αγαπημένης μου νισσαν πριμέρα...ουτε για ταξί δεν ήθελα να το βλέπω... -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
τεχνολογικά λίγο δύσκολο να είναι πιο σύγχρονο το προηγούμενο από το επόμενο...
αλλά πολλές, πάμπολλες φορές ή έχει αλλάξει ο χαρακτήρας του μοντέλου ή το καινούριο είναι για τα μπάζα...(καμιά σχέση με τον γνωστό γιαπωνεζο )
απόδειξη το δευτερο και τρίτο μοντέλο της αγαπημένης μου νισσαν πριμέρα...ουτε για ταξί δεν ήθελα να το βλέπω...Πως ορίζεις το 'πιο σύγχρονο'?
Για παράδειγμα είναι πιο σύγχρονος ο ημιάκαμπτος άξονας από τους υστερούντες βραχίονες;
Θέλω να πω ότι μπορεί σε επόμενο μοντέλο να υιοθετηθούν λύσεις για λόγους οικονομίας κλίμακας, ή ευκολίας συντήρησης.
Εκεί που υπάρχει συνήθως βελτίωση είναι στην στρεπτική ακαμψία του σασί. Οι κινητήρες εξελλίσονται επίσης, κυρίως στον τομέα των εκπομπών ρύπων και της κατανάλωσης.
Φυσικά συμφωνώ απόλυτα στα σχετικά με το χαρακτήρα.
-
ε σε γενικές γραμμες η ανάπτυξη και η εξέλιξη της τεχνολογίας περνά στο καινούριο μοντέλο...αυτό εννοώ!
μη πιανόμαστε από τέτοια παραδείγματα...περισσότερο μας ενδιαφέρει το νέο μοντέλο να αξίζει τα λεφτά του και να μη λέμε δε βαριέσαι και που βγήκε... -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ε σε γενικές γραμμες η ανάπτυξη και η εξέλιξη της τεχνολογίας περνά στο καινούριο μοντέλο...αυτό εννοώ!
μη πιανόμαστε από τέτοια παραδείγματα...περισσότερο μας ενδιαφέρει το νέο μοντέλο να αξίζει τα λεφτά του και να μη λέμε δε βαριέσαι και που βγήκε...Όπως ανέφεραν και προηγούμενοι, πολλές φορές, οικονομικοί, κυρίως, λόγοι, μπορούν να αναγκάσουν μια βιομηχανία να αποσύρει προσφορές που έκανε, (πχ ηλεκτρονικά βοηθήματα κλπ). Αυτό όμως ναι, δε σημαίνει ότι το νέο μοντέλο υστερεί, τεχνολογικά, σε σχέση με τους προκατόχους του.
Μπορεί όμως κάλλιστα να υστερεί αισθητικά. Και υπάρχουν πολλά παραδείγματα για να στηρίξουν αυτή την άποψη. Κυρίως με Ιαπωνέζικα αυτοκίνητα. Πόσοι συμφωνούν μαζί μου ότι τα Νισσάν τείνουν να γίνουν Ρενώ, και έχουν χάσει το χρώμα τους; Ακόμα και τα Χόντα έχουν αλλάξει πολύ. Γενικά όλα τα Γιαπωνέζικα τείνουν να πάρουν ένα καθαρά οικογενειακό χαρακτήρα, με πολύ συγκεκριμένο ντιζάιν για όλες τις φίρμες. Πού είναι η φαντασία και η ευρηματικότητα της Ιταλικής σχολής;
Οι Ιάπωνες (χωρίς να θέλω να χαρακτηριστώ καθαρός Ιταλόφιλος), για να ικανοποιήσουν την απαίτηση για γρήγορες διαδικασίες σχεδιασμού, έχουν εκμηδενίσει στο ελάχιστο τον αισθητικό σχεδιασμό και οι λύσεις για τα καινο΄΄υργια της αμάξια, πολλές φορές δεν ταιριάζουν στο κλίμα.
-
ως πελάτες της νισσάν μπορώ να πω ότι η νισσαν έχασε πολλούς πελάτες μετά το 93, και περισσότερο την εκτίμηση αρκετών που την υποστήριζαν(μεταξύ αυτών και γω)...ευτυχώς έχει αρχίσει να ορθοποδει τώρα τελευταία με τη βοήθεια της Ρενώ...τώρα για τη περίπτωση της Χοντα, αυτή εντάσσεται στην αλλαγή χαρακτήρα και προσπάθεια για πιο φιλικά ήρεμα αυτοκίνητα...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ε σε γενικές γραμμες η ανάπτυξη και η εξέλιξη της τεχνολογίας περνά στο καινούριο μοντέλο...αυτό εννοώ!
μη πιανόμαστε από τέτοια παραδείγματα...περισσότερο μας ενδιαφέρει το νέο μοντέλο να αξίζει τα λεφτά του και να μη λέμε δε βαριέσαι και που βγήκε...Σωστά, συμφωνώ απόλυτα.
-
χαίρομαι που συμφωνούμε!!
αρκετά καινούρια μοντέλα δεν μου λένε τίποτα...πχ. δε θα αγόραζα αβένσις είτε το παλιό είτε το καινούριο...το νέο βεκτρα δεν μου αρεσε...το μεγκαν είναι αλλου παπά ευαγγελιο γιατί η εμφάνιση του είναι τελείως καινοτόμος... -
ÐïëëÜ êáéíïýñãéá åßíáé üôé ðñÝðåé ãéá ìåôáöïñÝò áëëÜ óêåöôåßôå êáé ôï Ìondeo ðïõ üóï ðÜåé ãßíåôáé êáé êáëýôåñï áðü ãåíéÜ óå ãåíéÜ -áöÞóôå ôï Séerra- üðùò áíôßóôïé÷á êáé ôï Focus ,êáìßá ó÷Ýóç ìå ôï Escort.
Ç êáé ç Íéssan ìå ôá Primera ,Micra.
Ο νέος είναι πάντοτε ωραίος ;