-
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΟ OCTAVIA RS ABT ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ. ΑΝ ΤΟ ABT ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΩΣΤΑ , ΚΑΝΕΙ ΘΟΡΥΒΟ ΜΕΤΑ ΤΑ 120 ΧΛΜ, ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ………………….
-
Ο χρήστης gas-ion έγραψε:
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΟ OCTAVIA RS ABT ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ. ΑΝ ΤΟ ABT ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΩΣΤΑ , ΚΑΝΕΙ ΘΟΡΥΒΟ ΜΕΤΑ ΤΑ 120 ΧΛΜ, ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ………………….Για το θέμα του θορύβου γράψαμε κάτι στις 3-4 τελευταίες σελίδες αυτού του thread. Έχω το Combi 4x4 (όχι ΑΒΤ) και νομίζω ότι κάνει λίγο θόρυβο μετά τα 140.
-
Μια και εγω αλλαξα τσιπακι, ξερω οτι οι χαρτες ειναι στην EPROM και ειναι και αρκετα μεγαλοι για να μπουν στην στην NOVRAM που εχει ή σε περισσευουμενο χωρο στην EPROM. Το μυστηριο παραμενεινει στο τι ακριβως κανουν...
Λουκα γιατι δεν μπορεις να κανεις Upload? Δωσε μας την διευθυνση....
Εξυπνο αυτο με το timer του αυτοκινητου! Υπαρχει αραγε προγραμματακι σαν τα PC που να αλλαζει συνεχεια το ρολοι και να το γυρναει πισω ?
Nα επικοινωνει αραγε το timer του ταμπλο με την ECU?gas-ion: Στα 'τσιπαρισμενα' τοσο η τουρμπινα οσο και η 'σκαστρα' στις αλλαγες ταχυτητων, ακουγονται περισσοτερο.
Στο GTC club θα κανουν unofficial track day το Σαββατο στα Μεγαρα. Παμε ? (κατα πασα πιθανοτητα θα παω...)
-
Ο χρήστης steve έγραψε:
Nα επικοινωνει αραγε το timer του ταμπλο με την ECU?
Σίγουρα επικοινωνεί, γιατί τους συζήτησα το ενδεχόμενο να αλλάξω ταμπλό και μου είπαν ότι θέλει λίγη δουλειά με την ECU γιά να περάσουν τα παλιά δεδομένα στο καινούργιο (δηλαδή Km διανυθέντα συνολικά και από τον τελευταίο μηδενισμό...), και είναι λογικό αυτά να αποθηκεύονται στην ECU μέσω επικοινωνίας.
-
ΧΩΡΙΣ ΣΚΑΣΤΡΑ ΤΟ RS ABT ΚΑΝΕΙ ΘΟΡΥΒΟ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 140-150ΧΛΜ?
-
Ο χρήστης gas-ion έγραψε:
ΧΩΡΙΣ ΣΚΑΣΤΡΑ ΤΟ RS ABT ΚΑΝΕΙ ΘΟΡΥΒΟ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 140-150ΧΛΜ?To απλό ΑΒΤ πάντως κάνει θόρυβο μετά τις 4000rpm παρά τη μόνωση του καπό που μου συνέστησαν να βάλω μετά το chip της ΑΒΤ. Λογικά το ίδιο πρέπει να συμμβαίνει και στο RS . Mάλιστα κάποιο περιοδικό πρόσφατα που τέσταρε το RS-ABT (νομίζω το CAR χωρίς να είμαι 100% βέβαιος) αναφέρει σαν δυνητικό μειονέκτημα τον επιπλεόν θόρυβο του κινητήρα στις ψηλές στροφές. Είναι βέβαια και θέμα γούστου αυτό το σημείο. Εμένα πάντως δεν με ενοχλεί. Ακούγεται μέσα στην καμπίνα των επιβατών ένας τραχύς ήχος από τον κινητήρα χωρίς βέβαια να είναι και τίποτα το φοβερό...
Προχώρα στην επιλογή σου άφοβα, νομίζω ότι δεν θα το μετανοιώσεις. Εκείνο που χρειάζεται προσοχή στο RS-ABT και το σχολιάζουν σχεδόν όλα τα περιοδικά είναι η αναβάθμιση της ανάρτησης, γιατί το αυτοκίνητο αποκτά μεγάλη ροπή (γύρω στα 31-32Kgm) και δείχνει να χάνει πρόσφυση στα δυνατά πατήματα του γκαζιού!!!
-
ΘΑ ΕΝΝΟΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΣΠΙΝ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΛΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!!!!!!! ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΘΑ ΘΕΛΕΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΣΤΟΙΧΙΖΟΥΝ ΑΝ ΓΝΩΡΗΖΕΙΣ?
-
Ο χρήστης steve έγραψε:
Nα επικοινωνει αραγε το timer του ταμπλο με την ECU?
Σίγουρα επικοινωνεί, γιατί τους συζήτησα το ενδεχόμενο να αλλάξω ταμπλό και μου είπαν ότι θέλει λίγη δουλειά με την ECU γιά να περάσουν τα παλιά δεδομένα στο καινούργιο (δηλαδή Km διανυθέντα συνολικά και από τον τελευταίο μηδενισμό...), και είναι λογικό αυτά να αποθηκεύονται στην ECU μέσω επικοινωνίας.
Γιατι (αν δεν γινομαι αδιακριτος) ζητησες αλλαγη στο ταμπλο? Τι επαθε το παλιο?
Η δουλεια που θελει, ειναι να γινει επικοινωνια για να συγχρονιστουν οι κωδικοι του imobiliser και φυσικα να αλλαχτουν τα χιλιομετρα. Η αποθηκευση γινεται τοπικα στο ταμπλο. Ωστοσο επικοινωνια υπαρχει μεταξυ ταμπλο-ECU, δεν ξερω ομως αν 'ταπεινες' πληροφοριες οπως η ωρα ανταλλασονται....ΧΩΡΙΣ ΣΚΑΣΤΡΑ ΤΟ RS ABT ΚΑΝΕΙ ΘΟΡΥΒΟ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 140-150ΧΛΜ?
ΔΕΝ υπαρχει περιπτωση κινητηρας με turbo να μην εχει καποιου ειδους σκαστρα. Απλως εδω ειναι πιο εντονη η εκτονωση της και ακουγεται περισσοτερο η τουρμπινα και ο αερας που 'φυσαει'.
ΘΑ ΕΝΝΟΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΣΠΙΝ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΛΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!!!!!!! ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΘΑ ΘΕΛΕΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΣΤΟΙΧΙΖΟΥΝ ΑΝ ΓΝΩΡΗΖΕΙΣ?
Απ' οτι λενε παρ'ολο το αντισπιν, το αυτοκινητο δεν μαζευεται....Αν εχεις σκοπο για πανω απο 220ΗΡ θα σου συνιστουσα το 4χ4 . Σκληροτερες αναρτησεις θα σου πει ο CKOSM που εβαλε. Ξερω οτι η κορυφαια PSS9 της Bilstein παει γυρω στα 1700 Ε.
-
(ΔΙΨΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗ)SORRY ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ TURBO ΓΙ ΑΥΤΟ ΡΩΤΩ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ.ΕΙΜΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛ. ΔΙΠΛΩΜΑ. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ NORMAL ΓΙΑ ΑΡΧΗ(180) ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ , ΕΙΠΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΗ ΦΑΜΕ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ.(ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΝΕΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΜΕΣΑ ΤΗΝ ΦΑΜΙΛΙΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΤΑ ΔΙΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ!!!!! ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ Ο ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ OCTAVIA EINAI KΑΛΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ(ΜΕ ΝORMAL ΧΡΗΣΗ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ!!!!) ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.
-
Ο χρήστης gas-ion έγραψε:
(ΔΙΨΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗ)SORRY ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ TURBO ΓΙ ΑΥΤΟ ΡΩΤΩ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ.ΕΙΜΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛ. ΔΙΠΛΩΜΑ. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ NORMAL ΓΙΑ ΑΡΧΗ(180) ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ , ΕΙΠΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΗ ΦΑΜΕ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ.(ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΝΕΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΜΕΣΑ ΤΗΝ ΦΑΜΙΛΙΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΤΑ ΔΙΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ!!!!! ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ Ο ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ OCTAVIA EINAI KΑΛΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ(ΜΕ ΝORMAL ΧΡΗΣΗ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ!!!!) ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.Eγώ προσωπικά θα σου έλεγα να παρεις το νορμαλ (180 ίπποι) κα8ώς είναι αρκετοί και δεν χρειάζεται να πληρώσεις περισσότερα για το ΑΒΤ.
Μια άλλη λύση ειναι είναι ένα 4χ4 ΑΒΤ που αν μπορείς να το αντέξεις οικονομικά θα ήταν προτιμότερη (επίσης να έβαζες και τα φρένα και αναρτήσεις από το RS όπως έκανε ο ckosm ακομα καλύτερα αλλά θα βγει αρκετά ακριβό αλλά θα είναι μοναδικό. Επίσης μπορείς να αλλάξεις και το τούρμπο με άλλο μεγαλύτερο οποτε έχεις 250 ιππάκια άνετα αλλά θέλεις να δώσεις τόσα πολλα;).
Ο κινητήρας ειναι αξιόπιστος αλλά μικροπροβλήματα υπάρχουν (ανάφλεξη κλπ.).
Τελειώντας, το γνωστό κλισέ 'άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου'.
-
Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΤΟΥ RS ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΡΕΛΑ, ΤΟ 4Χ4 ΜΟΥ ΔΙΧΝΕΙ ΦΤΩΧΟ (ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ) ΑΝ ΕΙΧΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΚΑΝ!!!!!!!!!!!!ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟ CLIMA ΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΛΑ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΩΜΑ (ΑΣΗΜΙ ΛΕΩ).ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ OCTAVIA ΠΟΤΕ ΒΓΑΖΕΙ?
-
Ο χρήστης gas-ion έγραψε:
Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΤΟΥ RS ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΡΕΛΑ, ΤΟ 4Χ4 ΜΟΥ ΔΙΧΝΕΙ ΦΤΩΧΟ (ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ) ΑΝ ΕΙΧΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΚΑΝ!!!!!!!!!!!!ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟ CLIMA ΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΛΑ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΩΜΑ (ΑΣΗΜΙ ΛΕΩ).ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ OCTAVIA ΠΟΤΕ ΒΓΑΖΕΙ?Πράγματι το RS είναι πολύ καλά εξοπλισμένο και με πολύ καλά φρένα.
Το καινούριο Οκτάβια δεν ξέρω πότε θα βγεί ίσως σε έναν χρόνο αλλά πρόσεξε δεν νομίζω να υπάρχει κινητήρας 1.8τ τότε...θα γίνει 2.0τ μάλλον άρα....
-
Ο χρήστης gas-ion έγραψε:
Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΤΟΥ RS ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΡΕΛΑ, ΤΟ 4Χ4 ΜΟΥ ΔΙΧΝΕΙ ΦΤΩΧΟ (ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ) ΑΝ ΕΙΧΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΚΑΝ!!!!!!!!!!!!ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟ CLIMA ΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΛΑ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΩΜΑ (ΑΣΗΜΙ ΛΕΩ).ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ OCTAVIA ΠΟΤΕ ΒΓΑΖΕΙ?Καλως να ερθεις στο κλαμπ φιλε gas-ion.Δεν εχεις αδικο για το σαλονι του Elegance που το 'ρημαξανε' για χαρη του ανταγωνισμου των τιμων.Οι διαφορες απ οτι θυμαμαι ειναι στα δερματα στο τιμονι(του RS ειναι και πιο ομορφο),στο χειροφρενο και στο λεβιε.Το RS εχει την σειρα carbon (ανθρακονηματα στυλ) σε καποια σημεια της διακοσμησης,υποκειμενικα συζητησιμο αν αρεσει η οχι..Kαι βασικα στα δερματα των καθισματων.Το RS δεν εχει το πολυ χρησιμο ομως κεντρικο στηριγμα μπροστα.Και βασικα τα θεικα μπροστινα καθισματα του RS. οπου εξω τα δινουν και εξτρα,εδω μ ο ν ο με παραγγελια και υπομονη.
Ο κλιματισμος εργαζεται ακουραστα και αποδοτικα,κατα την ταπεινη μου γνωμη.Ιδρωνω πολυ,αλλα μεσα στο Οκταβια μονο σε α μ ε σ ο καλοκαιρινο ηλιο(40 βαθμοι εξω) και με τετραδα λιγο με πειραξε.
Οσο για τα του μοτερ που λες,και αν αντεχεις οικονομικα και χρονικα παρε το 4χ4 με το τσιπακι,περιποιησου το στις αναρτησεις(χαμηλωμα και αντιστρεπτικες),ριξε φρενα απο το γρηγορο και με ενα μπροστινο προφυλακτηρα εξτρα(και ισως καποια αλλα καλουδια απο Milo-Tec) θα εχεις ενα μοναδικο αυτοκινητο.
Τα παντα μπορουν να γινουν με εξτρα παραγγελιες(μεσα-εξω).
-
........α,και το νεο θα παει καπου κοντα στους παρα-ολυμπιακους.....οποτε,εχεις χρονο να το χαρεις.Και μετα,.....next!!
-
ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ RS ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΝΑΙ ΜΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΑΛΛΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΕ ΞΕΝΑ SITES(BRISKODA.NET)OTI ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ ΞΕΦΤΙΖΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΕΠΑΝΕΛΙΜΕΝΩΣ
-
Ο χρήστης gas-ion έγραψε:
ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ RS ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΝΑΙ ΜΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΑΛΛΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΕ ΞΕΝΑ SITES(BRISKODA.NET)OTI ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ ΞΕΦΤΙΖΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΕΠΑΝΕΛΙΜΕΝΩΣΚαπου το πηρε το ματι μου καποιο αντιστοιχο ποστ στο Briskoda.Δεν μπορω να φερω γνωμη,αλλα εχω να πω οτι δεν ειναι μονο η ομορφια αλλα βασικα η λειτουργικοτητα τους που τα κανει απαραιτητα,κατα τη γνωμη μου.Προσφερουν φ ο β ε ρ η πλευρικη στηριξη και ολο το 'καθισμα' τους ειναι πολυ πιο καλο απο τα απλα.(Εχω το 4χ4 και εχω κανει καλες 'βολτες' με το RS)Ισως να χρειαζονται πιο τακτικη συντηρηση η με την πρωτη ενδειξη φθορας μια γενικη 'δερματοποιηση' σε ενα καλο μαγαζι,που εχει γινει και της μοδας,και ξενοιαζεις.
Μπρος στα καλη τι ειν ο πονος αλλωστε???
-
Gas-ion καλώς ηλθες...
Πάρε το normal RS χωρίς το ABT για αρχή. Να δείς πως συμπεριφέρεται γενικά, να το μάθεις, κλπ. Αργότερα μπορείς να βρείς λύση για chip είτε της ABT, Revo, APR, etc. Προτείνω να το πάρεις και με ηλιοροφή, αξίζει (και αν σου αρέσει βέβαια).
Τώρα το RS καλύπτει άνετα και τις όποιες οικογενιακές ανάγκες. Βέβαια αυτό που εγώ έχω παρατηρήσει είναι ότι για ταξίδια, με 4-5 άτομα και φούλ πορτμπαγκάζ δεν πάει και τόσο καλά.... κάνει σχετικά καλές προσπεράσεις με 3η αλλά δεν είναι πολύ γρήγορες...(ταχύτητες απο 120-160). Τότε φαίνονται πολύ και οι αδυναμίες της ανάρτησης..
Βέβαια τι περιμένεις με σχεδόν 2 τόνους να κάνουν και οι 180?..
Για θόρυβο απο την 'σκάστρα' δεν νομίζω ότι θα τον παρατηρήσεις ευκολα (είναι εσωτερικής εκτόνωσης και όχι ατμοσφαιρικής). Ισως το σφύριγμα της τουρμίνας σε χαμηλές ταχύτητες και ανοιχτό παράθυρο..αλλά είναι ωραίο νομίζω..
Αναρτήσεις σίγουρα θέλει κάποια στιγμή. Μου αρέσουν οι KW variant II η ΙΙΙ που είναι πλήρως ρυθμιζόμενες.. κόστος?, μάλλον ακριβές.. 2-2,5Κ Ευρώ?. δεν ξέρω ακριβώς.
Τέλος το δέρμα καλό είναι, εγώ δεν παρατήρησα τίποτα στο δικό μου..και συνήθως είναι φούλ στα άτομα και πράγματα. Τώρα για τους άγγλους ίσως να είχε κάποιος που ήταν υπέρβαρος και το κάθισμα ξεχείλωσε.. ποιός ξέρει..(από την πολή μπύρα όλοι είναι διπλάσιοι εκεί πάνω).Steve,
Αυτά που εγραψα είναι κατά αντιπαραβολή με αντίστοιχη λειτουργία ενός τυπικού Η/Υ. Η διαφορά είναι ότι οι ECU τών αυτοκινήτων 'τρέχουν' embedded operating system, με μικρό 'footprint' στην μνήμη, γρήγορο, και proprietary για κάθε κατασκευαστή (νομίζω). Τώρα για αλλαγές σε περιοχές μνήμης με στοιχεία για 'χάρτες', κλπ γίνεται με κατάλληλα εργαλεία λογισμικού, κλπ αρκεί να ξέρεις τι αλλάζεις, πού, κλπ..
Πιστεύω οτι μπορείς να έχεις και δεύτερο, κλπ 'πρόγραμμα' ανάλογα με τους τύπους ECU (αρα και flash chip types, κλπ).
Προσπαθώ να κανω upload στο geocities για να μπορέσω να βάλω το Link σε μυνήματα...Αντε να φτιάξει ο καιρός μπάς και οργανώσουμε τίποτα...
-
Steve,
Για το VCT ...
Αν βρώ και άλλα θα τα στείλω.
Εχεις βάλει μήπως όργανα για πίεση, κτλ (στην κονσόλα, κολόνα, κλπ).
Τα λέμε.
-
ΦΙΛΕ SKUDRS ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ.ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΥΤΟ? - ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ RS ΑΒΤ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΝΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΥΩ , ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΤΙΣ ΚΟΝΤΡΕΣ, ΕΙΜΑΙ 36 ΧΡΟΝΩΝ ΜΕ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΔΗΓΩ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΣΥΝΕΣΗ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΠΟΔΥΝΑΜΗ.ΝΟΜΙΖΗΣ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ(210) ΘΑ ΘΕΛΕΙ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ? ΑΠΟ ΚΑΥΣΙΜΑ ΠΩΣ ΠΑΕΙ? ΓΙΑ ΗΛΙΟΡΟΦΗ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ 1-2 ΜΗΝΕΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΝΟΜΙΖΩ ΦΥΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕ 5 ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΦΟΥΛ ΦΩΡΤΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΔΟΣΗ!!!!!!!!!!!
-
ΓΕΙΑ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΟΥΡΜΠΟ ΟΡΓΑΝΑΚΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙ?
Skoda Octavia 1.8 T