-
Ας πει επιτέλους κάποιος τι και πόσο αυξήθηκε η τιμή? Felleas?
-
Ο χρήστης felleas έγραψε:
keep going....Σωστά, λάθος μου, απαγορεύεται η αναφορά και ο σχολιασμός τιμών βιομηχανικών προϊόντων
-
Σταματήστε ρε!
-
Οι τιμές μέχρι τώρα ήταν ειδικές κ αυτό γιατί η 159 έβγαινε μόνο σε 1.9 κ 2.2 με επίπεδα εξοπλισμού progression κ distinctive μόνο. Με τον ερχομό όμως της 1.8 κ νέων συνόλων εξοπλισμού υπήρξε αυτή η σχετική αύξηση των τιμών. Πιστεύω πάντως πως είναι πολύ καλές οι τιμές συγκριτικά με τον ανταγωνισμό....
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
τι και πόσο αυξήθηκε η τιμή?159 1.8 Impression 26.000
159 1.8 Progression 27.900
159 1.8 Distictive 29.000
159 1.9JTS Impression 29.500
159 1.9JTS Progression 31.400(+1.500)
159 1.9JTS Distinctive 32.500(+1.100)
159 1.9JTDm Progression 33.900
159 1.9JTDm Distinctive 35.000
159 2.2JTS Progression 34.200(+1.400)
159 2.2JTS Distinctive 35.300(+1.000)
159 2.4JTDm Distinctive 40.000
159 3.2JTS Q4 Distinctive 49.600......................................................................
Alfa 159 1.8 Impression 26.000
Audi A4 1.6 24.880
Saab 9-3 1.8 Vind 26.300Alfa 159 1.8 Progression 27.900
BMW 316i Comfort 28.950
Saab 9-3 1.8 Linear 28.300Αlfa 159 1.9JTS Progression 31.400
BMW 318i 2.0 Comfort 32.700
Audi A4 2.0 30.900
Mercedes Benz C180 Kompressor 36.700
Saab 1.8t 2.0 Linear 34.200Alfa 159 2.2JTS Progression 34.200
BMW 320i Comfort 34.950
Audi A4 1.8T 33.300
Mercedes Benz C200 Kompressor 38.900
Cadillac BLS 2.0t Business 34.990
Saab 9-3 2.0t Linear 34.950
Volvo S60 2.0T Kinetic 33.690Alfa 159 3.2JTS Q4 Distinctive 49.600
Jaguar X Type 3.0 47.800
Mercedes Benz C280 3.0 47.000
Mercedes Benz C280 3.0 4matic 52.900
BMW 330i Advantage 48.950
BMW 330xi Advantage 52.300
Cadillac BLS 2.8t Elegance 47.950
Saab 9-3 2.8t 50.700 -
Συγγνώμη αλλά με ποια λογική άλλαξαν οι τιμές της 159 προς τα πάνω κατά 1100 και 1500 ευρώ? Το ίδιο θυμάμαι είχαν κάνει και επί εποχής GT όταν λανσαρανε την 1.8 αυξήσας κάπου 2000 την 2.0. Αυτό το θεωρώ σκέτη κοροιδία. Αντί να τοποθετήσουν την 1,8 Progression στα 26Κ τη βάζουν στα 28Κ και αυξάνουν τη τιμή της 1.9 Prog για να μην υπάρχει εσωτερικός ανταγωνισμός. Μήπως μας δουλεύουν κερδοσκοπώντας ασύστολα οι τύποι της Fiat Auto? Κύριοι η θέση στη premium κατηγορία κερδίζεται σιγά σιγά στη συνείδηση του κόσμου και όχι από τη μια στιγμή στην άλλη απλά αυξάνοντας τις τιμές εν μία νυκτί. Λέγοντας τα παραπάνω δεν εννοώ ότι η 1.8 ή 1.9 είναι φοβερά ακριβές με βάση αυτά που προσφέρουν και τον ανταγωνισμό, απλά με ξενίζει και μου δημιουργεί άσχημη εντύπωση η νοοτροπία και η συμπεριφορά της μαμάς Fiat auto. Ας την έβαζαν από την αρχή την2.0 στα 31400 και 32500 και όχι να δουλεύουν το κοσμάκη με αυτό το τροπο. Έλεος πια. Τέλος πάντων καλές πωλήσεις αν και φοβάμαι ότι η πολιτική της εδώ αντιπροσωπείας θα θάψει (ξανά) στις τελευταίες θέσεις του πίνακα πωλήσεων ένα καθ΄ όλα αξιόλογο αυτοκίνητο.
-
Premium είναι, ό,τι θέλουν κάνουν.
-
Ο χρήστης xalkidaios έγραψε:
Συγγνώμη αλλά με ποια λογική άλλαξαν οι τιμές της 159 προς τα πάνω κατά 1100 και 1500 ευρώ? Το ίδιο θυμάμαι είχαν κάνει και επί εποχής GT όταν λανσαρανε την 1.8 αυξήσας κάπου 2000 την 2.0. Αυτό το θεωρώ σκέτη κοροιδία. Αντί να τοποθετήσουν την 1,8 Progression στα 26Κ τη βάζουν στα 28Κ και αυξάνουν τη τιμή της 1.9 Prog για να μην υπάρχει εσωτερικός ανταγωνισμός. Μήπως μας δουλεύουν κερδοσκοπώντας ασύστολα οι τύποι της Fiat Auto? Κύριοι η θέση στη premium κατηγορία κερδίζεται σιγά σιγά στη συνείδηση του κόσμου και όχι από τη μια στιγμή στην άλλη απλά αυξάνοντας τις τιμές εν μία νυκτί. Λέγοντας τα παραπάνω δεν εννοώ ότι η 1.8 ή 1.9 είναι φοβερά ακριβές με βάση αυτά που προσφέρουν και τον ανταγωνισμό, απλά με ξενίζει και μου δημιουργεί άσχημη εντύπωση η νοοτροπία και η συμπεριφορά της μαμάς Fiat auto. Ας την έβαζαν από την αρχή την2.0 στα 31400 και 32500 και όχι να δουλεύουν το κοσμάκη με αυτό το τροπο. Έλεος πια. Τέλος πάντων καλές πωλήσεις αν και φοβάμαι ότι η πολιτική της εδώ αντιπροσωπείας θα θάψει (ξανά) στις τελευταίες θέσεις του πίνακα πωλήσεων ένα καθ΄ όλα αξιόλογο αυτοκίνητο.+1
-
Ο χρήστης xalkidaios έγραψε:
Συγγνώμη αλλά με ποια λογική άλλαξαν οι τιμές της 159 προς τα πάνω κατά 1100 και 1500 ευρώ? Το ίδιο θυμάμαι είχαν κάνει και επί εποχής GT όταν λανσαρανε την 1.8 αυξήσας κάπου 2000 την 2.0. Αυτό το θεωρώ σκέτη κοροιδία. Αντί να τοποθετήσουν την 1,8 Progression στα 26Κ τη βάζουν στα 28Κ και αυξάνουν τη τιμή της 1.9 Prog για να μην υπάρχει εσωτερικός ανταγωνισμός. Μήπως μας δουλεύουν κερδοσκοπώντας ασύστολα οι τύποι της Fiat Auto? Κύριοι η θέση στη premium κατηγορία κερδίζεται σιγά σιγά στη συνείδηση του κόσμου και όχι από τη μια στιγμή στην άλλη απλά αυξάνοντας τις τιμές εν μία νυκτί. Λέγοντας τα παραπάνω δεν εννοώ ότι η 1.8 ή 1.9 είναι φοβερά ακριβές με βάση αυτά που προσφέρουν και τον ανταγωνισμό, απλά με ξενίζει και μου δημιουργεί άσχημη εντύπωση η νοοτροπία και η συμπεριφορά της μαμάς Fiat auto. Ας την έβαζαν από την αρχή την2.0 στα 31400 και 32500 και όχι να δουλεύουν το κοσμάκη με αυτό το τροπο. Έλεος πια. Τέλος πάντων καλές πωλήσεις αν και φοβάμαι ότι η πολιτική της εδώ αντιπροσωπείας θα θάψει (ξανά) στις τελευταίες θέσεις του πίνακα πωλήσεων ένα καθ΄ όλα αξιόλογο αυτοκίνητο.Φίλε xalkidaios θες να πεις ότι αν από την αρχή οι τιμές της 159 ήταν υψηλότερες και απλά εμφανιζόταν σήμερα η 159 1,8 με αυτές τις τιμές, οι συνολικές πωλήσεις θα ήταν καλύτερες; Σόρρυ αλλά δεν το καταλαβαίνω.
Υ.Γ. Η απορία μου απευθύνεται και προς τον συναλφίστα Λαρισαίο.
-
Όχι δεν εννοώ αυτό. Απλά πιστεύω ότι οι τιμές της 1.9 θα έπρεπε να μείνουν ως έχουν και η 1.8 Progression να λανσαριστεί στα 26Κ. Τότε οι πωλήσεις κατα τη γνώμη μου θα πήγαιναν πολύ καλύτερα. Απλά αν η Alfa Romeo ήθελε να πουλήσει ακριβά ας το έκανε από την αρχή βάζοντας την 1.9 στη σημερινή τιμή. Και για να το θέσω αλλιώς με τη μεχρι πριν λίγες μέρες τιμή της 1.9 Progression στα 29,8Κ η Αλφα Ρομέο σαφώς και έβγαζε κέρδος, επομένως η αύξηση των 1500
-
xalkidaios συνηθίζεται αν μια εταιρεία δεν έχει ένα προϊόν σε κάποιο τμήμα της αγοράς, να δοκιμάζει μέσω χαμηλότερης τιμής κάποιου άλλου προϊόντος της να προσελκύσει ένα μέρος των καταναλωτών και του συγκεκριμένου κομματιού της αγοράς. Όταν με το καλό προκύψει το νέο προϊόν που θα απευθύνεται στο συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς λογικό είναι να διαμορφωθούν οι τιμές στα επίπεδα που η εταιρεία από την αρχή θεωρούσε φυσιολογικά.
Ασέβεια κατ' εμέ της εταιρείας προς αυτόν που της εμπστεύτηκε τα λεφτά του είναι να μειώνεται η τιμή του αυτοκινήτου μετά την αγορά του αφού έτσι χάνει χρήματα. Το να τοποθετεί τις τιμές (όσο κι αν κι εγώ θα τις ήθελα χαμηλότερες) εκεί που πιστεύει ότι της εξασφαλίζουν το επιθυμητό περιθώριο κέρδους δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι μεμπτό. -
Ο χρήστης alfista έγραψε:
xalkidaios συνηθίζεται αν μια εταιρεία δεν έχει ένα προϊόν σε κάποιο τμήμα της αγοράς, να δοκιμάζει μέσω χαμηλότερης τιμής κάποιου άλλου προϊόντος της να προσελκύσει ένα μέρος των καταναλωτών και του συγκεκριμένου κομματιού της αγοράς. Όταν με το καλό προκύψει το νέο προϊόν που θα απευθύνεται στο συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς λογικό είναι να διαμορφωθούν οι τιμές στα επίπεδα που η εταιρεία από την αρχή θεωρούσε φυσιολογικά.
Ασέβεια κατ' εμέ της εταιρείας προς αυτόν που της εμπστεύτηκε τα λεφτά του είναι να μειώνεται η τιμή του αυτοκινήτου μετά την αγορά του αφού έτσι χάνει χρήματα. Το να τοποθετεί τις τιμές (όσο κι αν κι εγώ θα τις ήθελα χαμηλότερες) εκεί που πιστεύει ότι της εξασφαλίζουν το επιθυμητό περιθώριο κέρδους δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι μεμπτό.Ποια άλλη αντιπροσωπεία το 'χει κάνει στην Ελλάδα; ήρθε πχ το Challenge κι ανέβηκε η τιμή του Cosmo; -που έχουν ξεσκιστεί να πουλάνε- Ήρθε το GT κι ανέβηκε το GTI 1.500;-επίσης- Ήρθε η 316 και ανέβηκε η 320 -μία από τα ίδια;;;;;
Πες μου ΜΙΑ ΕΣΤΩ -ας αφήσουμε το συνηθίζεται- που έχει εφαρμόσει ανάλογη πολιτική.
Αυτό δείχνει καθαρά έλλειψη εμπιστοσύνης στο προϊόν που η ίδια θέλει να πλασάρει ως premium. Ήξερε από την αρχή ότι με σχεδόν ίδιες τιμές -εκεί είναι πλέον- δεν πρόκειται να κοντράρει -όπως και έγινε- στα ίσα τον ανταγωνισμό, οπότε ας πουλήσουμε αρχικά φτηνότερα -με λίγο ή καθόλου κέρδος- μήπως και τσιμπήσουμε πελατάκους κι όταν έρθει η βασική, ας τους προτρέψουμε για την 1.8, γιατί 1.9 & 2.2 ποιος θα πάρει τώρα;
Η εταιρεία μπορεί να θεωρεί φυσιολογική την 159 1.9 στα 40.000 ευρώ, το θέμα είναι να πείσει και φυσικά να πουλήσει σε αυτήν την τιμή.
Κατά τ' άλλα, όταν λέω πως η 159 είναι αργή και ακριβή είμαι εγκάθετος και 'αντι αλφίστας'
Στα αυτοκίνητα λόγω της μαζικής παραγωγής, μείωσης κόστους, γήρανσης των μοντέλων οι τιμές πέφτουν κι αρχίζουν οι μειώσεις τιμών, είτε φωναχτές 'ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΜΑΣ ΚΑΛΕ ΜΕ 2.000 ΕΥΡΩ ΕΚΠΤΩΣΗ' ή στις εκθέσεις 'κάτω από το τραπέζι'.
Αν εσύ θεωρείς σωστό και λογικό να αυξάνονται οι τιμές, 3-4 μήνες μετά την παρουσίαση ενός 'πρίμιουμ', 'δυνατού χαρτιού' μοντέλου, κανένα απολύτως πρόβλημα. Η αγορά μάλλον έχει αντίθετη άποψη.
Ανάποδα, η Renault άλλαξε 2-3 φορές τιμές μέσα σ' 'ενα μήνα στο Clio, που παρέμεινε ψηλά -και όλοι βλέπουμε πόσο πουλάει
Σε κάποιον είχε 30-32Κ και ενδιαφερόταν για την 1.9, τι θα πει η εταιρεία; 'να αυξήθηκαν οι τιμές, αλλά έχουμε την 1.8 με τον ισχυρότερο κινητήρα στα 1.800 και θα σας μείνουν ρέστα; ή δώστε άλλα 1.500 για την 1.9;;'
-
Ο χρήστης xalkidaios έγραψε:
Συγγνώμη αλλά με ποια λογική άλλαξαν οι τιμές της 159 προς τα πάνω κατά 1100 και 1500 ευρώ? Το ίδιο θυμάμαι είχαν κάνει και επί εποχής GT όταν λανσαρανε την 1.8 αυξήσας κάπου 2000 την 2.0. Αυτό το θεωρώ σκέτη κοροιδία. Αντί να τοποθετήσουν την 1,8 Progression στα 26Κ τη βάζουν στα 28Κ και αυξάνουν τη τιμή της 1.9 Prog για να μην υπάρχει εσωτερικός ανταγωνισμός. Μήπως μας δουλεύουν κερδοσκοπώντας ασύστολα οι τύποι της Fiat Auto? Κύριοι η θέση στη premium κατηγορία κερδίζεται σιγά σιγά στη συνείδηση του κόσμου και όχι από τη μια στιγμή στην άλλη απλά αυξάνοντας τις τιμές εν μία νυκτί. Λέγοντας τα παραπάνω δεν εννοώ ότι η 1.8 ή 1.9 είναι φοβερά ακριβές με βάση αυτά που προσφέρουν και τον ανταγωνισμό, απλά με ξενίζει και μου δημιουργεί άσχημη εντύπωση η νοοτροπία και η συμπεριφορά της μαμάς Fiat auto. Ας την έβαζαν από την αρχή την2.0 στα 31400 και 32500 και όχι να δουλεύουν το κοσμάκη με αυτό το τροπο. Έλεος πια. Τέλος πάντων καλές πωλήσεις αν και φοβάμαι ότι η πολιτική της εδώ αντιπροσωπείας θα θάψει (ξανά) στις τελευταίες θέσεις του πίνακα πωλήσεων ένα καθ΄ όλα αξιόλογο αυτοκίνητο.+1 και από εμένα.
Δεν γνωρίζω αν αυτό ωφείλετε στην πολιτική της Fiat Auto Hellas ή έρχεται από Ιταλία.Για τους Ελλήνες της FAH ξέρουμε ότι ζουν στο δικό τους κόσμο εδώ και καιρό. Τα παράπονα σε όλους τους τομέις δίνουν και πέρνουν και πραγματαικά δυσφημίζουν τις εταιρίες εδώ στην Ελλάδα με τις στρατηγικές κ πολιτικές που ακολουθούν....
Αν όμως έρχετε από Ιταλία θα ρωτήσουμε να μάθουμε γιατί συνέβει... -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Σε κάποιον είχε 30-32Κ και ενδιαφερόταν για την 1.9, τι θα πει η εταιρεία; 'να αυξήθηκαν οι τιμές, αλλά έχουμε την 1.8 με τον ισχυρότερο κινητήρα στα 1.800 και θα σας μείνουν ρέστα; ή δώστε άλλα 1.500 για την 1.9;;'
Mάλλον μπορεί να έχει κάποια βάση αυτό για να μην 'κανιβαλιστούν' η 1.8 με την 1.9.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
xalkidaios συνηθίζεται αν μια εταιρεία δεν έχει ένα προϊόν σε κάποιο τμήμα της αγοράς, να δοκιμάζει μέσω χαμηλότερης τιμής κάποιου άλλου προϊόντος της να προσελκύσει ένα μέρος των καταναλωτών και του συγκεκριμένου κομματιού της αγοράς. Όταν με το καλό προκύψει το νέο προϊόν που θα απευθύνεται στο συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς λογικό είναι να διαμορφωθούν οι τιμές στα επίπεδα που η εταιρεία από την αρχή θεωρούσε φυσιολογικά.
Ασέβεια κατ' εμέ της εταιρείας προς αυτόν που της εμπστεύτηκε τα λεφτά του είναι να μειώνεται η τιμή του αυτοκινήτου μετά την αγορά του αφού έτσι χάνει χρήματα. Το να τοποθετεί τις τιμές (όσο κι αν κι εγώ θα τις ήθελα χαμηλότερες) εκεί που πιστεύει ότι της εξασφαλίζουν το επιθυμητό περιθώριο κέρδους δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι μεμπτό.Ποια άλλη αντιπροσωπεία το 'χει κάνει στην Ελλάδα; ήρθε πχ το Challenge κι ανέβηκε η τιμή του Cosmo; -που έχουν ξεσκιστεί να πουλάνε- Ήρθε το GT κι ανέβηκε το GTI 1.500;-επίσης- Ήρθε η 316 και ανέβηκε η 320 -μία από τα ίδια;;;;;
Πες μου ΜΙΑ ΕΣΤΩ -ας αφήσουμε το συνηθίζεται- που έχει εφαρμόσει ανάλογη πολιτική.
Αυτό δείχνει καθαρά έλλειψη εμπιστοσύνης στο προϊόν που η ίδια θέλει να πλασάρει ως premium. Ήξερε από την αρχή ότι με σχεδόν ίδιες τιμές -εκεί είναι πλέον- δεν πρόκειται να κοντράρει -όπως και έγινε- στα ίσα τον ανταγωνισμό, οπότε ας πουλήσουμε αρχικά φτηνότερα -με λίγο ή καθόλου κέρδος- μήπως και τσιμπήσουμε πελατάκους κι όταν έρθει η βασική, ας τους προτρέψουμε για την 1.8, γιατί 1.9 & 2.2 ποιος θα πάρει τώρα;
Η εταιρεία μπορεί να θεωρεί φυσιολογική την 159 1.9 στα 40.000 ευρώ, το θέμα είναι να πείσει και φυσικά να πουλήσει σε αυτήν την τιμή.
Κατά τ' άλλα, όταν λέω πως η 159 είναι αργή και ακριβή είμαι εγκάθετος και 'αντι αλφίστας'
Στα αυτοκίνητα λόγω της μαζικής παραγωγής, μείωσης κόστους, γήρανσης των μοντέλων οι τιμές πέφτουν κι αρχίζουν οι μειώσεις τιμών, είτε φωναχτές 'ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΜΑΣ ΚΑΛΕ ΜΕ 2.000 ΕΥΡΩ ΕΚΠΤΩΣΗ' ή στις εκθέσεις 'κάτω από το τραπέζι'.
Αν εσύ θεωρείς σωστό και λογικό να αυξάνονται οι τιμές, 3-4 μήνες μετά την παρουσίαση ενός 'πρίμιουμ', 'δυνατού χαρτιού' μοντέλου, κανένα απολύτως πρόβλημα. Η αγορά μάλλον έχει αντίθετη άποψη.
Ανάποδα, η Renault άλλαξε 2-3 φορές τιμές μέσα σ' 'ενα μήνα στο Clio, που παρέμεινε ψηλά -και όλοι βλέπουμε πόσο πουλάει
Σε κάποιον είχε 30-32Κ και ενδιαφερόταν για την 1.9, τι θα πει η εταιρεία; 'να αυξήθηκαν οι τιμές, αλλά έχουμε την 1.8 με τον ισχυρότερο κινητήρα στα 1.800 και θα σας μείνουν ρέστα; ή δώστε άλλα 1.500 για την 1.9;;'
+1
(όχι δεν μαστούρωσα )
εκτός από το αργή και ακριβή σε σχέση με τον premium ανταγωνισμό στα ίδια φράγκα (316/318, C180, A4 2.0)
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Σε κάποιον είχε 30-32Κ και ενδιαφερόταν για την 1.9, τι θα πει η εταιρεία; 'να αυξήθηκαν οι τιμές, αλλά έχουμε την 1.8 με τον ισχυρότερο κινητήρα στα 1.800 και θα σας μείνουν ρέστα; ή δώστε άλλα 1.500 για την 1.9;;'
Mάλλον μπορεί να έχει κάποια βάση αυτό για να μην 'καννιβαλιστούν' η 1.8 με την 1.9.
Ναι μεν, αλλά υπάρχουν πολλά παραδείγματα που οι βασικές μεγαλύτερες εκδόσεις κοστίζουν ακόμα και... λιγότερο από τις πλούσιες μικρότερες ή με μικρή διαφορά τιμής, χωρίς να κανιβαλλίζεται η αγορά
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
+1
(όχι δεν μαστούρωσα )
εκτός από το αργή και ακριβή σε σχέση με τον premium ανταγωνισμό στα ίδια φράγκα (316/318, C180, A4 2.0)
Εκτός του Α4 2.0 που δεν υπάρχει, κι αυτά αργά και ακριβά είναι, απλώς πιο αργά και πιο ακριβά αφού δεν υπάρχουν πρίμιουμ
-
Η C180 δεν ειναι ιδιαιτερα αργή το αντίθετο μάλλον ειδικά με μηχανικό κιβώτιο
Ωραίο πράμα ο κομπρέσσορας -
Πραγματικά πολύ ακριβές όλες οι εκδόσεις της 159...
Αν η Άλφα Ρομέο περιμένει να πουλήσει έτσι και χωρίς καλό χρηματοδοτικό (δες Ρενώ και Φόρντ) ... -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Η C180 δεν ειναι ιδιαιτερα αργή το αντίθετο μάλλον ειδικά με μηχανικό κιβώτιο
Ωραίο πράμα ο κομπρέσσορας36.700 με 143 άλογα
Alfa Romeo 159 & 159TBi