-
Μάνο, χτες πήγα βολτίτσα στη Λίμνη Εύβοιας. Χρόνος (μέσω Χαλκίδας). 2:15 (ίδιο κ στο πήγαινε κ στο έλα). Χιλιόμετρα διανυθέντα. 320 περίπου (από Χαιδάρι που μένω). Καταναλώθηκαν γύρω στα 32 λίτρα Vpower, δηλ. 10λτ/100χλμ μέση κατανάλωση (1800άρι μοτέρ). Άτομα 2 ήμασταν. Το αμάξι αισίως ζύγωσε 12000χλμ (σε σχεδόν 11 μήνες κυκλοφορίας). Οταν πηγαίναμε τίποτα το ιδιαίτερο απ τον κινητήρα (είχε κ φουλ ζέστη βέβαια). Στην επιστροφή πάντως γα..σε. Τι εννοώ; Μέχρι τη χαλκίδα πήγαινα απλά νορμάλ (είχε κ ουρά -11:15 τη νύχτα). Λίγο μετά την κρεμαστή γέφυρα κ πριν βγούμε εθνική, αντιλαμβάνομαι ένα θηριώδες τζποειδές να έχει σχεδόν κολλήσει (βλακωδώς) πίσω μου λες κ του φταιγα εγώ που σε δρόμο με συνεχείς στροφές και ουρά, δεν τρέχαμε όσο γούσταρε η αφεντιά του. Anyway, βγαίνουμε εθνική, κι ο τύπος με ένα μεγάλο Mitsu Pajero τελευταίας εσοδείας και 1 ή 2 άτομα μέσα, μου κάνει μια προκλητική προσπέραση από πολύ κοντά. Τον αφήνω λίγο, κ μετά που ανοίγει ο δρόμος (μηδενική κίνηση) ανοίγω το αμάξι κ τον πλησιάζω. Σε κάποια στιγμή τον περνώ με 160+. Ο τύπος ωστόσο το παίρνει βαρέως κι ενώ επιταχύνω και κάποια στιγμή βλέπω γύρω στα 210 (με ελαφρά κατηφόρα), ο τύπος ξαναπερνά και γκαζώνει όσο πάει. Τον αφήνω κ φεύγει, κ κόβω περίπου στα 130-150 κ συνεχίζω μαυτούς τους ρυθμούς μέχρι κηφισό. ¨οταν φτάνω στη στροφή για καβάλας δεξιά, βλέπω δίπλα μου το pajero και περνώ μπροστά του. Οι τύποι μέσα (γύρω στα 40-45) μάλλον δεν πήραν χαμπάρι. Δύο συμπεράσματα. 1) Δε λέει κ πολλά να τρέχεις με 200άρες εκτός αν είσαι οδηγός αγώνων με το κατάλληλο εργαλείο, τουλάχιστον ως λόγος για να φτάσεις ουσιωδώς γρηγορότερα στον προορισμό σου. 2) Το μοτέρ του GTC σόλο αυτό το σκηνικό ήταν σα να είχε αποκτήσει αισθητά καλύτερη ελαστικότητα, χάιδευες-άφηνες γκάζι και τράβαγε πολύ καλά σόλες τις περιπτώσεις. (σόρρυ για το εν μέρει οφ τόπικ)....Παρεμπιπτόντως, η Λίμνη πανέμορφη Μάνο...
-
Ετσι είναι. Μετά απο κάποια χιλιόμετρα ο κινητήρας ανοίγει. Πριν τα 10.000 χιλιόμετρα στο δικό μου ο δείκτης του κοντέρ με βια ξεπερνούσε τα 180 χλμ. Μετά απο τα 17000 χλμ σε ευθεία έβλεπα κοντερίσια 200.
-
Ο χρήστης stilskin έγραψε:
Ετσι είναι. Μετά απο κάποια χιλιόμετρα ο κινητήρας ανοίγει. Πριν τα 10.000 χιλιόμετρα στο δικό μου ο δείκτης του κοντέρ με βια ξεπερνούσε τα 180 χλμ. Μετά απο τα 17000 χλμ σε ευθεία έβλεπα κοντερίσια 200.εμένα το κοντέρ έχει δείξει 205 με 4000 χλμ
-
Σε συζητήσεις που κάνω με φίλους (σχετικούς με την έννοια της αυτοκίνησης) συχνά πυκνά ακούγεται η φράση : αυτό το μοντέλο είναι ακριβό για αυτά που προσφέρει. Και όπως είναι αναμενόμενο εκείνη τη στιγμή η ατμόσφαιρα ανάβει μιας και οι απόψεις διίστανται.
Τελικά ποιο είναι το σημείο που τελειώνει η φαντασία και ξεκινάει η λογική; Υπάρχει αυτό το περίφημο value for money ή είναι απλά μια εικασία για να χαρακτηρίζουμε τα αυτοκίνητα ή κάποιο άλλο υλικό αγαθό;
Αυτή η ανταπόδοση της αξίας ενός αυτοκινήτου (υλική) προς την αξία (χρηματική) συγκρούεται σε όλες τις κατηγορίες και πόσο μάλλον σε αυτές που έχουν και το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς σήμερα. Φυσικά ο μέγιστος συναγωνισμός παρατηρείται στην μικρομεσαία παράταξη όπου κάθε εταιρία κάνει τα αδύνατα δυνατά για να παρουσιάσει ένα μοντέλο που θα τα κάνει ΟΛΑ και θα συμφέρει.
Στα κοντινά μας πλέον χρόνια το 306 έδειξε ότι ένα αυτοκίνητο μπορεί να είναι και άνετο και απίστευτα διασκεδαστικό στην οδήγηση. Λίγο αργότερα έρχεται το φόκους κάνοντας την επανάσταση, συνδυάζοντας οδηγική απόλαυση, χώρους, οικονομία, επαρκές γκάζι και σύγχρονη σχεδίαση. Το γκολφ από την άλλη αντιπαραθέτει την αίσθηση ποιότητας και εργονομίας στο εσωτερικό του θέτοντας τα στάνταρ. Από την μεριά τον ιαπώνων, η Κορόλα ξεχώριζε για την παραδειγματική της αξιοπιστία και τον user friendly της χαρακτήρα. Στο στρατόπεδο των γερμανών υπάρχει και η εταιρία με τον κεραυνό στη μάσκα της. Η όπελ με το άστρα κατάφερε να παραθέσει πολύ καλές πωλήσεις χωρίς όμως να κάνει καμιά ουσιαστική διαφορά ως προς τον ρου της ιστορίας.
Πέρυσι παρουσίασε το καινούργιο της μοντέλο στην 5θυρη έκδοση του και φέτος της σειρά πήρε η 3θυρη με κωδικό όνομα GTC. Και φυσικά όπως είναι αναμενόμενο κατά ένα φανταστικό τρόπο οι πωλήσεις της εταιρίας ανέβηκαν με γοργό ρυθμό. Ο λόγος; Ποιος άλλος πέρα του εντυπωσιακού σχήματος. Το σφηνοειδές αμάξωμα δένει ομοιόμορφα με τα μεγάλα μπροστινά φωτιστικά σώματα συνδυαζόμενο με τις εντυπωσιακές σε σχεδιασμό ζάντες του. Οι μεγάλες μπροστινές γυάλινες επιφάνειες καθώς οδεύουν προς τα πίσω μικραίνουν δίνοντας την αίσθηση ενός κουπέ και όχι τόσο 3θυρου μοντέλου, μιας και τα πίσω παράθυρα είναι μικρά και με σφηνοειδές σχήμα.
Ναι μπορεί να δείχνει όμορφο αυτό το σχήμα αλλά δεν παύει να δημιουργεί μία αίσθηση κλειστοφοβίας στο εσωτερικό του και ειδικά στους επιβάτες των πίσω καθισμάτων. Αντίθετα οι συνολικοί χώροι είναι πολύ καλοί και σίγουρα η οποιαδήποτε μετακίνηση θα γίνει με χαρακτηριστική άνεση. Από εκεί και μετά η πρόσβαση στο πίσω κάθισμα είναι ελαφρώς δύσκολη μιας και το άνοιγμα είναι σχετικά μικρό και το κάθισμα του οδηγού/συνοδηγού συνήθως μπλοκάρουν. Τέλος ο οδηγός θα βρει την θέση που επιθυμεί εύκολα μιας και το κάθισμα και το τιμόνι ρυθμίζονται ποικιλοτρόπως. Η πλευρική στήριξη είναι αρκετά καλή αλλά η βάση αρκετά σκληρή σε σημείο που σε μακρινό ταξίδι θα κουράσει.
Στον επιμέρους διάκοσμο, τα πλαστικά είναι καλής ποιότητας με σωστή συναρμογή (αν και υπάρχουν και παραφωνίες σε μερικά σημεία), η εργονομία θετική αλλά όχι και άψογη και η οθόνη στην κορυφή της κονσόλας ευανάγνωστη δίνοντας τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό. Αυτό που πρέπει να τονιστεί είναι η έλλειψη θέσεων για τα μικροαντικείμενα σε σημείο που να αναρωτιέσαι : εγώ το κινητό μου πού να το αφήσω; Η μόνη θέση είναι κάτω από το χειρόφρενο, η οποία και αυτή δεν βολεύει μιας και δεν είναι εύκολα προσβάσιμη. Η συνολική ορατότητα είναι πολύ καλή μιας και οι μπροστινές γυάλινες επιφάνειες είναι μεγάλες. Το ίδιο όμως δεν ισχύει όταν ο οδηγός αποφασίσει να κοιτάξει προς τα πίσω. Η ορατότητα από τον μεσαίο καθρέφτη είναι περιορισμένη, καθώς και οι νεκρές γωνίες είναι μεγάλες τόσο από τους εξωτερικούς καθρέφτες όσο και από τις πίσω κολώνες.
Το σίγουρο είναι πάντως ότι το εσωτερικό δεν σου φτιάχνει το κέφι. Έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το εντυπωσιακό εξωτερικό περιτύλιγμα, το οποίο κλέβει την παράσταση. Τα πλαστικά εκτός ότι είναι σκουρόχρωμα, δίχως διαβάθμιση στον τόνο, ακολουθούν και την σοβαρή και μουντή γραμμή της μαμά εταιρίας δίνοντας σου μια αίσθηση κατάθλιψης μέσα από την οποία χάνεται αυτή η νεανική φρεσκάδα.
Βγαίνοντας στο δρόμο τώρα αυτό που αντιλαμβάνεται ο οδηγός είναι ότι το άστρα είναι ένα τυπικό όπελ. Δηλαδή ένα αυτοκίνητο που δεν έχει αυτό το κάτι παραπάνω για τον οδηγό του. Ο κινητήρας του είναι ο κλασικός 1,600άρης της εταιρίας με τεχνολογία twinport. Τα χαρακτηριστικά του είναι σαν και αυτά ενός τούρμπο κινητήρα. Δηλαδή αποδίδει μόνο σε συγκεκριμένες στροφές και σε μικρός εύρος αυτών. Κάτω από τις 2,000 στροφές είναι σαν να μην υπάρχει, μετά ξυπνάει και βγάζει την δύναμη του μέχρι τις 5,000 στροφές όπου και εξασθενεί. Ο ήχος που βγάζει μάλλον είναι αδιάφορος και ακούγεται σαν πλυντήριο στη φάση του στυψίματος. Ευτυχώς συνεργάζεται καλά με το κιβώτιο ταχυτήτων οπότε και μπορείς να τον εκμεταλλευτείς στις συγκεκριμένες στροφές. Ο επιλογέας έχει μια παράξενη αίσθηση τόσο στην αφή του όσο και στο κούμπωμα του. Ειδικά η αλλαγή από 2α σε 3η είναι μια καινούργια εμπειρία στα χέρια του οδηγού. Τέλος η κατανάλωση κυμάνθηκε σε μέτρια επίπεδα μιας και για πλάκα και με λίγη πίεση ανέβαινε άνετα πάνω από τα 10 λίτρα ανά 100 km.
Στα επιμέρους τώρα. Όπως ειπώθηκε και παραπάνω η θέση οδήγησης είναι γενικώς καλή και ο εκάστοτε οδηγός θα βρει αυτή που τον βολεύει. Το τιμόνι είναι μικρό σε διάμετρο με καλούτσικο βάρος αλλά με μέτρια αφή. Στο δρόμο τώρα, είναι άμεσο χάρη στην 2,5αρα κρεμαγιέρα και σχετικά σαφές. Η αίσθηση είναι παντελώς τεχνική και το feedback που αποκομίζεις από την άσφαλτο μηδαμινό. Συν τοις άλλοις υπάρχει και ένας ελαφρύς τζόγος γύρω από την θέση της ευθείας.
Χωρίς αίσθηση είναι και το πλαίσιο του αυτοκινήτου, το οποίο συν τοις άλλοις δεν είναι και κανένα υπόδειγμα ακαμψίας, αναλογικά πάντα με τα μέτρα της κατηγορίας. Στο θέμα της ανάρτησης τα πράγματα είναι λίγο πολύ αναμενόμενα με γόνατα mc ferson μπροστά και τον μετεξεταστέο ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Η ρύθμιση της τείνει προς το σκληρό / κουραστικό ειδικά όταν πρόκειται και για εγκάρσιες ανωμαλίες. Το πλαίσιο δεν έχει την βέλτιστη ακαμψία, με αποτέλεσμα να νιώθεις μια ελαφριά στρέβλωση του κάτω από έντονες ανωμαλίες. Σε συνδυασμό με τα σκληρά καθίσματα η όποια μετακίνηση κρίνεται μάλλον κουραστική πόσο μάλλον σε ταξίδι. Στην ευθεία τώρα ο θόρυβος από τον κινητήρα είναι σε αποδεκτά όρια αλλά καθώς ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα κάνουν την εμφάνιση τους και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι, ειδικά από τους πλαϊνούς καθρέφτες. Εκεί που τελειώνει η ευθεία και έρχεται η πρώτη στροφή το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται σαν αγουροξυπνημένο. Στρίβει με περίσσια ασφάλεια και σίγουρα δεν θα προβληματίσει τον κάτοχο μιας και ο τελευταίος αφού το αγόρασε , μάλλον δεν την ψάχνει και πολύ και αρέσκεται απλά στην μετακίνηση μεταξύ σημείων. Σε περίπτωση τώρα που πίσω από το τιμόνι βρεθεί κάποιος με περισσότερη αλανιά μέσα του, θα μείνει με το αίσθημα της μη ολοκλήρωσης. Το αυτοκίνητο λατρεύει την ουδετερότητα με πινελιές από υποστροφή. Φυσικά δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας για το τελευταίο μιας και όλη η διαδικασία γίνεται τόσο αργά που σε κάνει να χασμουριέσαι. Από την άλλη υπάρχει και το αντισπίν το οποίο κάλλιστα μπορεί να χαρακτηριστεί ως ένα περιττό εξτρά. Η ουρά ζει στο δικό της φανταστικό κόσμο και έχει σηκώσει ταμπέλα λέγοντας ότι θα ακολουθεί το υπόλοιπο αμάξωμα χωρίς να ενοχλεί. Με (απότομο) φρένο μέσα στη στροφή μπορείς να την κάνεις να χορέψει αλλά και πάλι είναι τόσο εύκολος ο χειρισμός όπου δεν εμπνέει φόβο.
Και κάπου εδώ έρχεται η κυρία Όπελ και αναγγέλλει ότι το 3θυρο αμάξωμα θα εφοδιάζεται σαν στάνταρ με το σύστημα IDS +, ενεργοποιούμενο από ένα κουμπί (sport) στην κονσόλα, δίπλα από τα αλάρμ. Τι κάνει αυτό το κουμπί τώρα; η απόκριση του γκαζιού γίνεται πιο άμεση και σφίγγει η ανάρτηση. Και ναι το κάνει. Υπάρχει ένα αλλά όμως. Το αυτοκίνητο γίνεται ελαφρώς απότομο με τη πιο άμεση απόκριση από την στιγμή κιόλας που το εύρος λειτουργίας του κινητήρα είναι συγκεκριμένο και στην μεσαία κλίμακα. Η ανάρτηση όντως σφίγγει ελαφρά κάνοντας την πιο ενοχλητική σε δρόμους με ανωμαλίες και μειώνοντας ελαφρώς τις κλήσεις στις στροφές. Η συμπεριφορά του αμαξώματος όμως παραμένει η ίδια. Οπότε, πιο το νόημα του εν λόγω gadget? Αν το έχετε στο βασικό σας εξοπλισμό, οκ κρατήστε το, αλλά μην πληρώσετε για να το βάλετε.
Καλό το γκάζι, καλές και οι στροφές αλλά και κάπως πρέπει να σταματάει. Τα φρένα του GTC είναι ανεπαρκή. Το αυτοκίνητο ζορίζεται να σταματήσει παρόλα τα πίσω δισκόφρενα (μιας και μερικοί τα θεωρούν απαραίτητο αξεσουάρ χωρίς να κοιτάνε το αποτέλεσμα). Η διαδρομή τους είναι αρκετή και το bite τους μέτριο. Φυσικά για αίσθηση ούτε λόγος, κάποιος θα το χαρακτήριζε σαν να πατάς σταφύλια. μάλλον δεν θα είχε άδικο…
Η έκδοση της δοκιμής τιμολογείται στα 20,000 ευρώ. Και ερχόμαστε στο αρχικό ερώτημα, είναι το άστρα value for money; Προσωπική απάντηση δεν θα δώσω, θα αφήσω όμως στον κάθε έναν από εσάς να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα με έναν πολύ απλό συλλογισμό. Δύο άλλα μοντέλα που μπορεί κάποιος να αποκτήσει με τα ίδια χρήματα είναι το Ford Focus 1,600 στην έκδοση Sport και το VW Golf 1.600 στην έκδοση sportline (με ελάχιστα χρήματα παραπάνω). Το μεν Focus έχει να αντιπαραθέσει κορυφαία ανάρτηση, παθητική ασφάλεια , πλαίσιο σε συνδυασμό με ένα δυνατό κινητήρα και πολύ καλά φρένα τυλιγμένα σε ένα (κατά πολλούς) συντηρητικό σχήμα. Το δε Golf αντιπαραθέτει δυνατό και νέας τεχνολογίας κινητήρα, κορυφαίο πλαίσιο και ανάρτηση σε ένα σχήμα που δεν διαφοροποιείται πολύ από τον πρόγονο του. Και τελικά αναρωτιέται ο υποψήφιος αγοραστής : το άστρα που κερδίζει; Η απάντηση είναι μάλλον μόνο στο σχεδιασμό από την στιγμή που σε όλα τα άλλα απέχει παρασάγγας από τα υπόλοιπα μοντέλα της συνομοταξίας.
Θα ερωτευόσασταν ποτέ μια κοπέλα μόνο και μόνο επειδή είναι όμορφη; Απαντήστε ανάλογα…
-
πρόσεξε να δεις. εμένα μου άρεσε πολύ τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά και γνωρίζοντας ότι η αξιοπιστία του είναι σε καλά επίπεδα το αγόρασα.
Όσον αφορά την ερώτησή σου, σου απαντώ πως, αναρτήσεις ζάντες ελατήρια και ότι άλλο θες το αλλάζεις για να το κάνεις ακόμα καλύτερο και ταχύτερο...... πως όμως θα αλλάξεις το καλούπι του Golf & Focus? Δηλ. αν κατάλαβες, έχοντας το ομορφότερο από τα 3 αυτοκίνητα, μπορείς να το αλλάξεις 'εσωτερικά' και να το κάνεις ακόμα πιο καλό. Το καλούπι όμως του Golf & Focus δε θα μπορέσεις να το αλλάξεις ποτέ
-
popol@ros, αν και κατανοώ πως η προσπάθειά σου είναι εν γένει καλοπροαίρετη, εν τούτοις νομίζω πως έχεις υποπέσει σε κάποια σφάλματα/αντιφάσεις. Ομολογώ εξ αρχής πως είμαι κάτοχος εδώ κι 11 μήνες του GTC 1.8 με τον 125άρη κινητήρα στην έκδοση cosmo, οπότε σίγουρα ξέρω 2-3 πράγματα για το εν λόγω αυτοκίνητο. Απ την άλλη πλευρά, δε θά θελα επ ουδενί να θεωρηθεί πως απλά θίχτηκα που (ψιλο)θάβεις το αμάξι μου (μας). Νομίζω ωστόσο πως υπάρχουν σημεία που χρήζουν περαιτέρω σχολιασμού. Έχουμε κ λέμε λοιπόν. Καταρχήν αναφέρεις σχετικά με την εικόνα του εσωτερικού, πως είναι απρόσωπη, σοβαρή, η ποότητα καλή με σχετικές παραφωνίες κλπ. Ερωτώ: Για το μεν σοβαρή ή όχι εικόνα, οι κρίσεις ίσως είναι υποκειμενικές ανάλογα με τα γούστα-διάθεση του καθενός. Ωστόσο, όταν αναφέρεις πιο κάτω για τα Golg V, Focus II, οπότε συνειρμικά το μυαλό πάει κ προς εκεί, το εύλογο ερώτημά μου είναι: Τα εν λόγω αυτοκίνητα, αλήθεια εμφανίζουν πιο ανάλαφρη εικόνα, πιο ευχάριστη, ή πιο προσεγμένη συναρμογή από το GTC (στην έκδοση cosmo τουλάχιστον). Κατεμέ σε ότι αφορά την εικόνα εσωτερικού είναι πάνω κάτω εξίσου σοβαρά, σε ότι δε αφορά την συνολική ποιότητα εσωτερικού (κι όχι μόνο) θα πω πως (έχοντας δει από 2-3 φορές για αρκετή ώρα πριν αγοράσω το GTC τα 2 που αναφέρεις), το μεν golf κ στην έκδοση Trendline και στην sportline είναι συνολικά μισό κλικ κάτω από το GTC (μπορούμε να το αναλύσουμε σε άλλο Post αυτό αν θες) το δε Focus II ειλικρινά με απογοήτευσε σε αυτόν τον τομέα (εκδόσεις Titanium και Ghia) ειδικά σε σχέση και με τους διθυράμβους που εισέπραξε (και) σε αυτόν τον τομέα από τα περισσότερα περιοδικά του χώρου για την πολύ αναβαθμισμένη ποότητα υλικών εσωτερικού-συναρμογής. Κατεμέ τρίχες. Πολύ απλά το focus II είναι σαφώς αναβαθμισμένο σε σχέση με το Ι αλλά απέχει σαφέστατα από τα golf και GTC. Αναφέρεις για το πλαίσιο του GTC πως δεν είναι δα και υπόδειγμα ακαμψίας. Χωρίς να μπορώ να το τεκμηριώσω με νούμερα αυτό (δε γνωρίζω την τιμή της ακαμψίας - stiffness- του μοντέλου) αυτό που μπορώ να πω είναι πως μετά 11 μήνες και 12000 χλμ οδήγησης σε κάθε τύπο οδοστρώματος, συνθηκών κλπ, μόνο αίσθηση μη άκαμπτου δε μου χει αφήσει το εν λόγω πλαίσιο. Κάθε άλλο. Έχω περάσει πάνω από άπειρες λακκούβες, σαμάρια κλπ και ποτέ δεν ένιωσα κούφιο το πλαίσιο... Βέβαια δεν έχω οδηγήσει golf V ή Focus II, αλλά ειλικρινά δυσκολεύομαι πολύ να πιστέψω πως στην ακαμψία πλαισίου καθαυτή (δε μιλώ για γεωμετρία αμαξώματος, να εξηγούμαστε), υπερτερούν εμφανώς του GTC. Άλλωστε στο κείμενό σου υποπέφτεις και σε μια αντίφαση γράφοντας απ τη μια πως η ακαμψία του πλαισίου δεν είναι ιδιαίτερα αυξημένη και απ την άλλη πως Το πλαίσιο δεν έχει την δυνατότητα να απορροφήσει την ενέργεια της συμπίεσης με αποτέλεσμα μέρος της να περνά στην καμπίνα...Τι εννοείς με αυτό; Αυτό που εγώ καταλαβαίνω είναι πως αυτό που αναφέρεις είναι χαρακτηριστικό ενός άκαμπτου κι όχι ενός ενδοτικού πλαισίου..Σκέψου απλά. Ένα άκαμπτο πλαίσιο είναι ένα πλαίσιο που συμπεριφέρεται σαν βράχος όπως λέμε, οπότε δεν αποσβαίνει το ίδιο ανωμαλίες, δονήσεις κλπ. Ένα ενδοτικό πλαίσιο, πέρα απ την αίσθηση χαλαρότητας, πιθανότατα αποσβαίνει-απορροφά καλύτερα τις συνήθεις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων. Άλλωστε οι κορεάτες πχ, δε φημίζονται για την άνεση των αυτοκινήτων τους σε περάσματα από λακκούβες κλπ; Ενώ ταυτόχρονα τα πλαίσιά τους είναι από τα πλέον ενδοτικά-χαλαρά...Εν πάσει περιπτώσει... Για την αίσθηση του κινητήρα που αναφέρεις δε μπορώ εν γένει να διαφωνήσω καθώς σε σχέση με το βάρος του αυτοκινήτου οι 105 ονομαστικού ίπποι του 1600άρη σίγουρα δεν είναι ικανοί να χαρίσουν στο εντυπωσιακό αμάξωμα τις επιδόσεις και τη σβελτάδα που προδιαθέτει. Αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που προσωπικά στράφηκα κατευθείαν στον 1800, έστω και με 125 άλογα (σκεφτόμουν μάλιστα και τον 2λιτρο 200άρη..). Ίσως τελικά αυτή να έιναι και η πικρία που σου μείνε από την όποια εμπειρία σου εμ το συγκεκριμένο GTC...ότι το αμάξι είναι λίγο για αυτά που προδιαθέτει (πάντα σε σχέση με τον twinport κινητήρα 1.6). Αν πρέπει να κατηγορήσω την opel είναι αναφορικά με θέματα όπως χώροι για μικροαντικείμενα, αίσθηση κιβωτίου-επιλογέα (όπως σωστά αναφέρεις) και άνεσης ανάρτησης (που όμως έχει να κάνει σε ικανό βαθμό και με το συνδυασμό ελαστικού-ζάντας). Εγώ πχ που εν γνώσει μου έβαλα 17άρα με λάστιχο 224/45 δικαίως ταλαιπωρούμαι στο κεφάλαιο άνεση σε σχέση με την συνολικά σοφότερη λύση της 16άρας με 205/55... Γούστα-βίτσια είναι αυτά... Για δε την οδική συμπεριφορά που αναφέρεις θα πω πως απλά συνολικά το GTC συμπεριφέρεται ως ένα πολύ τίμιο και αξιοπρεπές κουπέ, δηλ. καταπίνει τα χιλιόμετρα με μεγάλη ευκολία, είναι πολύ σταθερό στην ευθεία με πολλά χιλιόμετρα, είναι ουδέτερο με συμπεριφορά τρένου στις σχετικά ανοικτές στροφές της εθνικής και υποστρέφει με πολύ φιλικό τρόπο αν πιεστεί σε κλειστές στροφές επαρχιακών δρόμων. Με λίγα λόγια δεν είναι 106 rallye...Τα άλλα που αναφέρεις αλήθεια πόσο καλύτερα είναι στα σημεία που προανέφερα; Για τα φρένα τέλος θα πω πως έχουν μια νεκρή διαδρομή στο πεντάλ που για χρήση πόλης δεν είναι ιδανική, αλλά σε ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο με πολλά χαω λειτουργούν υποδειγματικά και κοκκαλώνουν εύκολα το αμάξι χωρίς ίχνος τάσης μπλοκαρίσματος. Ίσως σε έντονες στροφές με κατηφορική κλίση να θέλουν λίγη προσοχή ελέω και βάρους αυτοκινήτου... θα μπορούσα να γράψω κι άλλα, αλλά επειδ΄΄η ήμουν να φύγω απ το σπίτι, γράφω αυτά και σταματώ...
-
η έκφραση για το πλαισιο ήταν όντως λάθος και το διόρθωσα
για όλα τα άλλα δεν έχω να προσθέσω κάτι, τα είπα πιο πάνω.
-
Εμένα το αμάξι μου άρεσε από την ΠΡΩΤΗ στιγμή, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Τρελαίνομαι που η κονσόλα φτάνει μέχρι τις ταχύτητες χωρίς 'διακοπές' ή παράξενα καλλιτεχνικά 'βαθουλώματα'. Ο πίνακας οργάνων ... μούρλια. Η κεντρική οθόνη...τρέλα...οι πληροφορίες που δίνει με μια ματιά ... πολλές. Το τιμόνι...άψογο. Και δεν αρχισα για το εξωτερικό ακόμα.
Γούστα είναι αυτά και δεν επιβάλλονται. Ο καθένας επιλέγει όπως του αρέσει.
Εγω πάντως από το 1.8 με το ids+ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και δεν έχω μετανιώσει ούτε στιγμή για την επιλογή μου.
Δεν είμαι και κανένας οδηγός που πηγαίνει με 'τις μπάντες' και σε μεγάλα ταξίδια που έχω κάνει (5 φορές Αθήνα - Θεσ/νίκη) το αμάξι ήταν πολύ ξεκούραστο και ανετο (λίγο ο θόρυβος από τον κινητήρα με χαλάει, περίπου στις 4500 στροφές) -
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Nop φίλε μου.
ένας φίλος μου, έκανε τεστ drive στο 1.8 140 HP GTC και είπε πως στις στροφές όταν πίεζε το ESP έμπαινε σε λειτουργία κόβωντας κάπως τις στροφές, όταν στο δικό μου 1400 όσο και να παίζω με το τιμόνι, δε το έχω δει να ενεργοποιείται ποτέ.... σε σημείο που πιστεύω πως όταν το λαμπάκι ανάβει κατά την εκκίνηση είναι απλά διακοσμητικό.... αναρωτιέμαι λοιπόν, εφόσον δεν υπάρχει ρύθμιση ευαισθησίας.... για πιο λόγο υπάρχει αυτή η διαφορετικότητα? οφείλεται μήπως σε διαφορετική 'έκδοση' ESP από κυβισμό σε κυβισμό και από μοντέλο σε μοντέλο?
Φίλε σουμ δεν είναι θέμα ευαισθησίας του esp αλλά πόσο γρήγορα φτάνει το αυτοκίνητο στο όριο για να μπεί το esp. Και αυτό γίνετε φυσιολογικότατα πολύ περισσότερες φορές στα 140 απο τα 90 άλογα
Η ένστασή μου ωστόσο είναι αλλού. Δηλ. πως γίνεται στο 1.8 να ενεργοποιείται το ESP χωρίς να τη παίρνει με 'πολλά', μου είχε πει ότι δε πήγαινε ιδιαίτερα γρήγορα και άλλωστε τεστ drive έκανε, σιγά μη τον άφηνε η αντιπροσωπεία να το 'λιώσει', ενώ στο δικό μου πχ, δε μπορώ να το ενεργοποιήσω με τπτ Μου έχει γλυστρήσει (πίσω) και δεν άναψε. Ένας φίλος είπε για να σιγουρευτείς ότι δουλεύει το σύστημα, κάνε το εξής απλό. Βάλε χειρόφρενο, 1η ταχύτητα στρίψε το τιμόνι προς κάποια κατεύθυνση, και επιτάχυνε απότομα για να δεις την αντίδραση. Αυτό είναι εν μέρη 'ακίνδυνο' διότι μιλάμε για μηδενικές ταχύτητες και δε πρόκειται να σου 'φύγει' ωστόσο δε ξέρω αν πρέπει να ακολουθήσω αυτό το τρόπο
Ενας τρόπος που δοκιμάζω το esp είναι ο εξής:
Βρίσκομαι σε φανάρι που είναι κάθετο σε δρόμο με 3 λωρίδες και μπαίνω στο δεξί το ρευμα πχ είσοδος στον περιφεριακό της Θεσ/νίκης. Αν έχω μπροστά μου αλλον , τον αφήνω να ξεφύγει...Ξεκινώ με αργά με πρώτη και γρήγορα βάζω δευτέρα. Γκάζι στο πάτωμα, και το τιμόνι σχεδόν στην ευθεία. Μόλις φτάσω στην μέση περίπου του δρόμου κόβω απότομα και αριστερά για να πιάσω την μεσαία λωρίδα. Λόγω της μεγάλης επιτάχυνσης (και όχι ταχύτητας) το αμάξι τείνει να φύγει με τα μούτρα και τότε ακούς το abs και ταυτόχρονα το γκάζι δεν ανταποκρίνεται... Η πορεία διορθώνεται και τα αμάξι ακολουθεί ...την θέση του τιμονιού.
Αυτά... -
Μια ερωτηση...Το gtc βγαινει με ηλιοροφη???
-
Και τι ηλιοροφή!!!
-
δεν εννοω το πανοραμικο εννοω κανονικη ηλιοροφη...
-
Τότε...έλα μου ντε!
To 5θυρο πρέπει να έχει, αλλά για το gtc δεν έχω ακούσει κάτι. -
το 5θυρο εχει και ολοκληρη την οροφη μαλιστα αλλα το gtc?????
-
Μόνο με πανοραμική προσφέρεται το gtc. Ηλιοροφή γιοκ! Μόνο το 5θυρο έχει ηλιοροφή! Αν και θα προτιμούσα ηλιοροφή στο Gtc έναντι της πανοραμικής οροφής.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
http://popolaros.blogspot.com/Εξαιρετικό, σα να διαβάζεις παλιούς 4Τ τότε που έψαχναν και τη τελευταία λεπτομέρεια στο τεστ.
-
Διπλή ηλεκτρική ηλίοροφή [WP1] € 1.010
Γυάλινη ηλεκτρική ηλιοροφή εμπρός, συρόμενη και ανακλινόμενη με σκιάδιο , γυάλινη ηλιοροφή πίσω με σκιάδιοΠανοραμική οροφή [WP1] € 1.210
Γυάλινη οροφήΣτο καταλογο εχει και τα δυο πάντος
-
Ο χρήστης amyntas1 έγραψε:
Διπλή ηλεκτρική ηλίοροφή [WP1] € 1.010
Γυάλινη ηλεκτρική ηλιοροφή εμπρός, συρόμενη και ανακλινόμενη με σκιάδιο , γυάλινη ηλιοροφή πίσω με σκιάδιοΕχθες με ενημερωσαν απο την Οπελ οτι ηρθε στην εκθεση το αυτοκινητο που ειχα παραγγειλει με την πανοραμικη οροφη που λεμε.
Παω λοιπον ανοιγω το αυτοκινητο και ψαχνω να βρω το κουμπι που ανοιγει το σκιαδιο.Εντωμεταξυ ερχεται ο πωλητης την ωρα που εψαχνα καθεται διπλα μου βαζει το χερι του επανω στην οροφη, τραβαει το σκιαδιο προς τα πισω και μου λεει 'αυτο ειναι μου λεει ετσι ανοιγει χειροκινητα μην ψαχνεις για κουμπι και εμεις μου λεει δεν το ξεραμε οτι ηταν χειροκινητο τωρα το ειδαμε που εφεραν το δικο σου'.Οπως φανταζεσται εμεινα καγκελο.Να δινεις 1200 ευρω να σου λενε απο την Οπελ και στο σαιτ και στα περιοδικα οτι το σκιαδιο ανοιγει μηχανικα εσυ να το παραγγελνεις και να σου ερχεται χειροκινητο.ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.ΥΓ.Το θετικο ειναι οτι με το χειροκινητο δεν θα εχω προβλημα μην κολλησει πχ ο μηχανισμος το αρνητικο ομως ειναι οτι την ωρα που οδηγας και σε ενοχλησει ο ηλιος πρεπει να κανεις ταρζανια για να το κλεισεις με το χερι οποτε τι θα κανω θα σταματαω να το κλεινω και θα ξανασυνεχιζω?
Αν ειναι δυνατον.Κανονικα θα επρεπε να ειχε μηχανισμο και να ειχε και την χειροκινητη ρυθμιση σε περιπτωση βλαβης του μηχανισμου.Τι να πω ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ. -
Εχει ενας φιλος μου το astra h 1.4 και προχτες μας αφησε στο δρομο απο δισκο για δευτερη φορα μεσα σε 56000 χλμ η πρωτη ηταν στα 30000 εχει τυχει παλι σε κανεναν?
-
Ο χρήστης ΣΑΒΒΑΣ ΚΟΥΡΚΟΥΤΗΣ έγραψε:
Διπλή ηλεκτρική ηλίοροφή [WP1] € 1.010
Γυάλινη ηλεκτρική ηλιοροφή εμπρός, συρόμενη και ανακλινόμενη με σκιάδιο , γυάλινη ηλιοροφή πίσω με σκιάδιοΕχθες με ενημερωσαν απο την Οπελ οτι ηρθε στην εκθεση το αυτοκινητο που ειχα παραγγειλει με την πανοραμικη οροφη που λεμε.
Παω λοιπον ανοιγω το αυτοκινητο και ψαχνω να βρω το κουμπι που ανοιγει το σκιαδιο.Εντωμεταξυ ερχεται ο πωλητης την ωρα που εψαχνα καθεται διπλα μου βαζει το χερι του επανω στην οροφη, τραβαει το σκιαδιο προς τα πισω και μου λεει 'αυτο ειναι μου λεει ετσι ανοιγει χειροκινητα μην ψαχνεις για κουμπι και εμεις μου λεει δεν το ξεραμε οτι ηταν χειροκινητο τωρα το ειδαμε που εφεραν το δικο σου'.Οπως φανταζεσται εμεινα καγκελο.Να δινεις 1200 ευρω να σου λενε απο την Οπελ και στο σαιτ και στα περιοδικα οτι το σκιαδιο ανοιγει μηχανικα εσυ να το παραγγελνεις και να σου ερχεται χειροκινητο.ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.ΥΓ.Το θετικο ειναι οτι με το χειροκινητο δεν θα εχω προβλημα μην κολλησει πχ ο μηχανισμος το αρνητικο ομως ειναι οτι την ωρα που οδηγας και σε ενοχλησει ο ηλιος πρεπει να κανεις ταρζανια για να το κλεισεις με το χερι οποτε τι θα κανω θα σταματαω να το κλεινω και θα ξανασυνεχιζω?
Αν ειναι δυνατον.Κανονικα θα επρεπε να ειχε μηχανισμο και να ειχε και την χειροκινητη ρυθμιση σε περιπτωση βλαβης του μηχανισμου.Τι να πω ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ.Πέρα απο το γεγονός ότι δεν έχω δεί σε αυτοκίνητο να τραβιέται μόνο του το σκιάδιο δεν μας λές και
ποια αντιπροσωπεία σου είπε ότι είναι αυτόματο
ποιο περιοδικό έγραφε ότι είναι αυτόματο
ποιο σαιτ έγραφε ότι είναι αυτόματο (με λινκ γιατί δεν πιστεύω να ΄το έβγαλαν τώρα που ήρθε το δικό σου.Θα έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον νομίζω...
Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)