-
Για το πολυσυζητημένο θέμα του στριψίματος των προηγουμένων γενιών Civic έχουν ακουστεί πολλά για τα διπλά ψαλίδια, το πλαίσιο, το στήσιμο κλπ.
Αυτό που δεν έχουν κατανοήσει πολλοί είναι οτι πρόκειται για ένα γρήγορο family car οπότε και η ανάρτησή του είναι μαλακή, το γενικότερο στήσιμο υποστροφικό το πλαίσιο κατα το δυνατόν ελαφρύ αλλά το κυριότερο πραγμα που ποτέ δεν έχω ακούσει να αναφέρεται είναι η τοποθέτηση του κινητήρα αρκετά μπροστά από τον μπροστινό άξονα.
-
Το ειδα σημερα που πηγα για μπανακι Ζουμπερη. Το ειχα ξαναδει Αγγλια αλλα σε εκθεση. Πρωτη φορα το ειδα στο δρομο. Πραγματικα φοβερος σχεδιασμος. Πολυ μπροστα το αμαξι
-Ασχετο ειδα και μια τουμπανιασμενη GTV-
-
Ο χρήστης nickval έγραψε:
Καλή σου μέρα Zeus! Περιμένω review και από το επερχόμενο ταξιδάκι σου...
Όχι όμως από αυτό το Forum, θα αφρίζει πάλι ο Omicrone3Δεν πειράζει ας αφριζει.. Αναμένουμε σχολια...
Και οποιος τραβάει ζόρι να παει στο VW Forum (η οπου αλλου θελει) να αράξει
-
Η ουσια ειναι οτι ειναι ενα πολύ ομορφο αυτοκινητο, αρκετά βελτιωμένο σε ολους τους τομείς σε σχεση με τον προκατοχο του, καλοφτιαγμένο, σβέλτο, οικονομικό και αξιοπιστο
Απο εμφάνιση και στύλ, ανοιγει το δρομο για το μέλλον και βάζει τα γυαλια στον ανταγωνισμο (τουλαχιστον στο συγκρισιμο εύρος τιμών)
Το οτι οπως λετε δεν εχει την οδική συμπεριφορά ενος GT δεν νομιζω οτι ειναι σοβαρος παράγοντας για να 'θάψουμε¨το αυτοκινητο. Για μενα μεγαλυτερο προβλημα ειναι οτι η Honda δικαιούται καλύτερης επισημης αντιπροσώπευσης στην Ελλάδα και ευχομαι καποια στιγμη να την έχει.
Επισης καλο ειναι αντι να λεμε ο καθενας το κοντο και το μακρύ του να ευχηθουμε στα παιδια που το πηραν ** ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟΙ ** και να μας καταθεσουν τις εντυπώσεις τους
-
Παρέλαβε κανένας?
-
Έχοντας συμπληρώσει 300 και κάτι χιλιόμετρα έχω να πώ πολλά!
Αρχικά το αμάξι χρειάζεται ένα αξεσουάρ οπωσδήποτε: ένα ΜΑΤΙ!!! Μιλάμε θα μου το ματιάξουνε! Από το παρκαδόρο, τον βενζινά, το ταξιτζή, τους πάντες! Τα κεφάλια γυρνάνε και τα θετικά σχόλια πάνε και έρχονται! Η καλύτερη ατάκα ενός παρκαδόρου στο συναδερφό του τη στιγμή που μπαίνει μέσα: Στέλιο σε διαστημόπλοιο έχεις ξαναμπεί; (ώχχχ, ήδη ο Omicrone3 θα ακονίζει τα μαχαίρια του!)
Συνεχίζω στα ουσιώδη! Προσοχή στους μελλοντικούς κατόχους να μή ξεχάσουν να ξεφουσκώσουν τα λάστιχα διότι το αμάξι έρχεται με τη πίεση στα 45!!! Επίσης η συμβουλή μου να βάλουν συναγερμό διότι ο εργοστασιακός είναι απλά περιμέτρικός. Μάλιστα επειδή δεν υπάρχει εμπειρία και γνώση στη συνδεσμολογία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, όποιος ενδιαφέρεται να βάλει συναγερμό και είναι στη περιοχή της Θεσσαλονίκης ας μου στείλει μήνυμα. Το αμάξι δε το ζορίζω ακόμα και δε μπορώ να δώσω σαφή άποψη για το κινητήρα. Πάντως έχει την απαραίτητη δύναμη από χαμηλά και δείχνει πως μετά τις 3.500 με 4000 στρ μπορεί να δώσει ακόμα περισσότερα. Με τη βοήθεια του οικονομόμετρου και των λοιπών ενδείξεων μπορεί κάποιος να πετύχει αρκετά καλές τιμές κατανάλωσης. Εγώ βρίσκομαι γύρω στα 7 λίτρα/100 χλμ με μεικτή χρήση. Το αμάξι είναι πολύ στιβαρό και σταθερό και εμπνέει εμπιστοσύνη. Τα φρένα είναι ΤΡΟΜΕΡΑ. Ένα από τα ατού του Civic σίγουρα! Η ανάρτηση είναι αρκετά σκληρή, στα γούστα μου όμως. Οι κλίσεις είναι ελάχιστες άν και όπως είπα δεν το έχω πιέσει. Πάντως από τα λίγα που έχω δεί το πίσω μέρος ακολουθά πιστά το μπροστινό. Ούτε λόγος για τριγμούς και άλλα μικροπροβλήματα. Το ηχοσύστημα πολύ δυνατό για εργοστασιακό! Μου έκανε εντύπωση. Δεν υπάρχει λόγος να αναλύσω το ΘΕΙΚΟ ταμπλό με τις 10αδες ευκολίες και την απίστευτη απόλαυση που δίνει.
Σαν πρόβλημα μπορώ να τονίσω την περιορισμένη ορατότητα προς τα πίσω όσο και μπροστά. Οι αισθητήρες παρκαρίσματος είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΙ! Επίσης οι πίσω επιβάτες εάν δεν αποσχολημένοι με το να χαζεύουν τη θέα που προσφέρει το ταμπλό μπορεί να νιώσουν μια μικρή δυσφορία με τα πίσω παράθυρα τα οποία ξεκινούν αρκετά μπροστά.
Αυτά τα λίγα για αρχή. Γενικώς είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος άν και είναι αρχή ακόμα. Μόλις βρώ χρόνο και διανύσω αρκετά χιλιόμετρα και τελειώσω από τη διαδικασία του στρωσίματος θα γράψω και άλλα...
-
Ο χρήστης nickval έγραψε:
...Συνεχίζω στα ουσιώδη! Προσοχή στους μελλοντικούς κατόχους να μή ξεχάσουν να ξεφουσκώσουν τα λάστιχα διότι το αμάξι έρχεται με τη πίεση στα 45!!!
όλα κάπως έτσι έρχονται, αλλά στο PDI ΠΡΕΠΕΙ να τα ξεφουσκώσουν. Αν σου χρέωσαν έξοδα προετοιμασίας κλπ και άφησαν τα λάστιχα έτσι...
-
Η δική μου περίπτωση παράδοσης ήταν λίγο ιδιαίτερη βέβαια... ίσως κανονικά να το ελέγχουν.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
...Συνεχίζω στα ουσιώδη! Προσοχή στους μελλοντικούς κατόχους να μή ξεχάσουν να ξεφουσκώσουν τα λάστιχα διότι το αμάξι έρχεται με τη πίεση στα 45!!!
όλα κάπως έτσι έρχονται, αλλά στο PDI ΠΡΕΠΕΙ να τα ξεφουσκώσουν. Αν σου χρέωσαν έξοδα προετοιμασίας κλπ και άφησαν τα λάστιχα έτσι...
τι φουστης εισαι....
το θυμηθηκες!!!!!!
ωραίος. -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
τι φουστης εισαι....
το θυμηθηκες!!!!!!
ωραίος.εγκάθετος
-
Εμφανισιακά είναι πολύ ωραίο το 5θυρο και φαντάζομαι το 3θυρο θα είναι ακόμα καλύτερο. Πάντως εγώ θα το έπερνα για ένα και μόνο λόγο ...ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ .
Έχουν περάσει 3 civic ( μοντ 85 , 88 , 97) από τα χέρια μου τα 2 τελευταία υπάρχουν ακόμα στην οικογένειά μου και δεν έχει αλλαχτεί τίποτε και ποτέ σε αυτά τα αμαξάκια ( το 1ο δε ξέρω τι γίνεται , πουλήθηκε για να αγοραστεί το 2ο). Είτε το πιστεύετε είτε όχι μόνο στο 2ο έχει αλλαχτεί ένας δίσκος στα 120000 και μία αντλία νερού.Τώρα έχει κάπου 250000 . Στο 3ο τίποτα μα τίποτα!
Τώρα θα μου πεις γιατί πήρες Micra ; E το civic 1.4 ήταν αργό σε σχέση με το Micra μου ήταν και μεγαλύτερο σε μήκος ( μέγα πρόβλημα το parking στη γειτονία μου ) και το 1.6 ( τότε ) ήταν ακριβό για το πορτοφόλι μου.
Το νεο 1.4 είναι ακόμα πιο αργό αλλά φαντάζομαι δε θα καίει τιποτα σε σχέση με τα υπόλοιπα 1400άρια. Πιστεύω πως πλέον οι ιάπωνες δε κοιτάνε ιπποδυνάμεις και 0-100 αλλά αξιοπιστία ( ανέκαθεν η honda) και οικονομία (καυσίμου).Ίσως κοιτάνε και ρύπους παραπάνω από όσο θα έπρεπε ....(μα 83 άλογα στα 1.4 lt έλεος!) τώρα τελευταία και image μαλλον.
Για τα 0-100 , τα στροφιλίκια και για τους υπόλοιπους του forum που για να βγάλουν καλό ένα αυτοκίνητο πρέπει να ρίχνει σε EVO και σε STi .... ή να κάνει 150000 euro και πάνω .... έρχεται το TYPE-R. -
Έχω παραλάβει και εγώ από προχθές, αλλά δεν έχω κάτι επιπλέον να προσθέσω στις εντυπώσεις των παιδιών, άλλωστε έχω κάνει 260χλμ μόνο και δεν το έχω τρέξει ακόμα. Γενικά έχω καλές εντυπώσεις, για αλλαγή θα δώσω τα αρνητικά:
- το κλειδί: ρε γμτ είναι δυνατόν να δίνουν τέτοιο κλειδί με τέτοιο αμάξι? Δε συμβαδίζει καθόλου με τη νοοτροπία του υπόλοιπου design του αυτοκινήτου, είναι μεγάλο και άχαρο imho. Έπρεπε να δίνουν κάρτα πιστεύω, ή τουλάχιστον κάτι που να 'διπλώνει', στυλ Audi Peugeot κλπ
- το κλείδωμα : έπρεπε να έχει ένα mode να κλείνουν με το κλείδωμα καθρέφτες (είναι και μεγάλοι, το έχω άγχος ότι θα μου τους σπάσουν) και παράθυρα(γιατί είμαι ξεχασιάρης με τα πίσω...)
- η εκκίνηση/το σβήσιμο: ηλίθια διαδικασία και αψυχολόγητο σκεπτικό κατά τη γνώμη μου. Για να εκκινήσεις i.βάζεις κλειδί, ii.στρίβεις δύο σκάλες, iii.πατάς το starter. Για να σβήσεις γυρίζεις και βγάζεις το κλειδί. Γιατί να μην τα διαχειρίζεται όλα το starter button??
Αυτά προς το παρόν. Άμα δω κάτι άξιο λόγου θα επανέλθω. Φυσικά αν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ερώτηση (όχι τύπου αν είναι καλή η ανάρτηση, τα παμε αυτά) θα απαντήσω asap!
--WinMik--
-
ειναι καλη η αναρτηση?
-
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
- η εκκίνηση/το σβήσιμο: ηλίθια διαδικασία και αψυχολόγητο σκεπτικό κατά τη γνώμη μου. Για να εκκινήσεις i.βάζεις κλειδί, ii.στρίβεις δύο σκάλες, iii.πατάς το starter. Για να σβήσεις γυρίζεις και βγάζεις το κλειδί. Γιατί να μην τα διαχειρίζεται όλα το starter button??
το σταρτερ θα το βαλανε μονο για τα 5 αστερια στο NCAP. Κάτι καλο παίζει με τα αμάξια που έχουν κουμπί
-
Ο χρήστης nickval έγραψε:
Έχοντας συμπληρώσει 300 και κάτι χιλιόμετρα έχω να πώ πολλά!
...
Αυτά τα λίγα για αρχή. Γενικώς είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος άν και είναι αρχή ακόμα. Μόλις βρώ χρόνο και διανύσω αρκετά χιλιόμετρα και τελειώσω από τη διαδικασία του στρωσίματος θα γράψω και άλλα...Έτσι ακριβώς όπως τα λες. Θέλει ΜΑΤΙ σίγουρα.
Και εγώ έκανα 700 χιλ και πάει σφαίρα.
Τώρα να πούμε και μια αστοχία.
Στο δικό μου τουλάχιστον. Αν κοιτάξεις από πίσω το αυτοκίνητο θα δεις ότι στο αριστερό μέρος του πορτ μπαγκαζ δεν εφαρμόζει τέλεια. Φαίνεται σαν να είναι λίγο σηκωμένο (αγγλική συναρμολόγηση). Δες το δικό σου;
Και γω από θεσ/νικη το πήρα. -
από κάτω δεν εχει 2 λαστιχα στρογγυλά που στριβουν για να ρυθμίζεις το βαθος του καπω όταν κλείνει?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
από κάτω δεν εχει 2 λαστιχα στρογγυλά που στριβουν για να ρυθμίζεις το βαθος του καπω όταν κλείνει?Εμενα παλι η πορτα του οδηγου φαινεται να κλεινει λιγο πιο βαθια απο οτι θα επρεπε σε σχεση με την πισω αριστερη πορτα
Μηπως εχεις καμμια προταση φιλε coyote και για εκει?
Να αρχισω να ψαχνω για λαστιχα ρεγουλατορους?
Ημαρτον με τους Αγγλους πια...Το μονο αρνητικο που εχω βρει στο αυτοκινητο ειναι αυτο ως τωρα (η αγγλικη συναρμολογηση) ...ενω αν ηταν Ιαπωνια δεν θα το συζηταγαμε καν...
-
Μετά από 5000 χλμ πηγαινε το για σφηξιμο
Το εχω δει σε σ2000 και το αμάξι αλλαξε τελειως....
Στο power μου το ειχανε πει καποτε.... [/img] -
Ο χρήστης Zeus έγραψε:
από κάτω δεν εχει 2 λαστιχα στρογγυλά που στριβουν για να ρυθμίζεις το βαθος του καπω όταν κλείνει?
Εμενα παλι η πορτα του οδηγου φαινεται να κλεινει λιγο πιο βαθια απο οτι θα επρεπε σε σχεση με την πισω αριστερη πορτα
Μηπως εχεις καμμια προταση φιλε coyote και για εκει?
Να αρχισω να ψαχνω για λαστιχα ρεγουλατορους?
Ημαρτον με τους Αγγλους πια...Το μονο αρνητικο που εχω βρει στο αυτοκινητο ειναι αυτο ως τωρα (η αγγλικη συναρμολογηση) ...ενω αν ηταν Ιαπωνια δεν θα το συζηταγαμε καν...
Σιγα ρε παιδια και το δικο μου (avensis) στην Αγγλια συναρμολογηθηκε αλλα ατελεια δεν βρηκα καμια. μην τα ριχνουμε ολα στους σφυριχτρες..
Και οι πορτες εχουν ρεγουλατορους........ ρυθμισε τους.
Ηonda Civic 2005