Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μάλιστα, σπορ οικογενειακά με 1:20 στα Μέγαρα
η GT???
αυτή
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=9185
με 160 άλογα στον τροχό (180-190 στρόφαλο)
Είδες που δεν ξέρεις κάν τη GT???
Η Laguna του συγκριτικού που αναφέρεσαι είναι η phase 1 των 165 ίππων.
Ιδια με τη δικιά μου δηλαδή.Το αυτοκίνητο του test δυναμομετρήθηκε στο dynojet με 160 άλογα στον τροχό και 10 άλογα απώλειες.Στο συγκεκριμένο τέστ δεν αναφέρονται οι απώλειες μιας και μόλις τότε είχε αποφασίσει το περιοδικό να μην τις ξαναναφέρει στα τέστ διότι μπερδεύουν τον αναγνώστη.Σε πρό 6μήνου τέστ όμως είχαν αναφέρει και τις απώλειες,οι οποίες ήταν 10 ίπποι.
Τα 180-190 ps που αναφέρεις,αν παρασύρεσαι απο την υπογραφή μου προκύπτουν απο δυναμομετρήσεις δικές μου στο ΤΑΤ,μιας και το δικό μου αυτοκίνητο έχει πειραχθεί... .
Τέλος η GT,είναι η Laguna facelift,ειδική έκδοση με χαμηλωμένες αναρτήσεις και το μοτέρ του Magane RS (το οποίο έχει άλλη τουρμπίνα,άλλο στρόφαλο,άλλα μπέκ,άλλα πιστόνια,άλλη φλάντζα που χαμηλώνουν τη συμπίεση) σε μια detuned έκδοσή του με 205 άλογα (215 στα δυναμόμετρα).
Με άλλα λόγια αν κάτι δεν το ξέρουμε (και ακόμα χειρότερα αν το...μισοξέρουμε=ημιμάθεια) καλύτερα είναι να σωπαίνουμε και να μην γεμίζουμε το σέρβερ με άσχετα Posts...