-
Έστω λοιπόν ότι έχετε ένα παλιό αυτοκίνητο, που θεωρείται **αντίκα **όμως.
Θα κάνατε έστω κάποια βελτίωση ή αλλαγή ή δεν θα αλλάζατε απολύτως τίποτα για να είναι όσο πιο γνήσιο γίνεται?
Για παράδειγμα έχω δει βελτιώσεις όσον αφορά μηχανικά μέρη (πιο δυνατό δυναμό αλλά όχι ίδιας μάρκας με αυτό που είχε τότε, μεγαλύτερη μηχανή, εξατμίσεις, λάστιχα, ζάντες κλπ κλπ) ή θέματα εμφάνισης (καθίσματα, ακόμα και χρώμα που δεν το είχε βγάλει τότε ή εταιρεία!)
-
Έστω λοιπόν ότι έχετε ένα παλιό αυτοκίνητο, που θεωρείται **αντίκα **όμως.
Θα κάνατε έστω κάποια βελτίωση ή αλλαγή ή δεν θα αλλάζατε απολύτως τίποτα για να είναι όσο πιο γνήσιο γίνεται?
Για παράδειγμα έχω δει βελτιώσεις όσον αφορά μηχανικά μέρη (πιο δυνατό δυναμό αλλά όχι ίδιας μάρκας με αυτό που είχε τότε, μεγαλύτερη μηχανή, εξατμίσεις, λάστιχα, ζάντες κλπ κλπ) ή θέματα εμφάνισης (καθίσματα, ακόμα και χρώμα που δεν το είχε βγάλει τότε ή εταιρεία!)
-
Έστω λοιπόν ότι έχετε ένα παλιό αυτοκίνητο, που θεωρείται **αντίκα **όμως.
Θα κάνατε έστω κάποια βελτίωση ή αλλαγή ή δεν θα αλλάζατε απολύτως τίποτα για να είναι όσο πιο γνήσιο γίνεται?
Για παράδειγμα έχω δει βελτιώσεις όσον αφορά μηχανικά μέρη (πιο δυνατό δυναμό αλλά όχι ίδιας μάρκας με αυτό που είχε τότε, μεγαλύτερη μηχανή, εξατμίσεις, λάστιχα, ζάντες κλπ κλπ) ή θέματα εμφάνισης (καθίσματα, ακόμα και χρώμα που δεν το είχε βγάλει τότε ή εταιρεία!)
-
oia amxia thewrountai antikes??
mia alfa san tou rokkou thewreitai??an katalava antika ennoeis aytokinhta pro tou 60 kati bugatti type 59 kai kati alfa romeo monza
an ennoeis ayta de tha allaza tpt propswika alla ti mporeis na kaneis an ena antallaktiko exei provlhma kai de mporeis na vreis pouthena to gnhsio? -
Έχω και εγώ την ίδια απορία με το Βαγγέλη, ποια αυτοκίνητα θεωρείς αντίκες;
Π.χ. Alfa Romeo TZ, αυτή τη στιγμή πωλείται 278000€, δες στο:
http://www.carclassic.com/html/DK02.htmΈνας βασικός λόγος που οι τιμές είναι στα ύψη για ανακατασκευασμένα παλιά αυτοκίνητα είναι ακριβώς το φοβερό κόστος διασφάλισης 'original' ανταλλακτικών.
Εγώ θα έλεγα ότι το μόνο που θα επέτρεπα σαν... παρεκτροπή σε τέτοια αυτοκίνητα, είναι η επιλογή κάποιων 'replica' ανταλλακτικών, ή κάποιων από πολύ κοντινό μοντέλο (π.χ. ίδιο μοντέλο/μεγαλύτερου κυβισμού). Πέραν αυτού, μόνο ... custom λύσεις (που σημαίνει αντιγράφω - δημιουργώ από το μηδέv κάποιο εξάρτημα σε μηχανή CNC π.χ.).
-
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
oia amxia thewrountai antikes??
mia alfa san tou rokkou thewreitai??an katalava antika ennoeis aytokinhta pro tou 60 kati bugatti type 59 kai kati alfa romeo monza
Έχω και εγώ την ίδια απορία με το Βαγγέλη, ποια αυτοκίνητα θεωρείς αντίκες;
Π.χ. Alfa Romeo TZ, αυτή τη στιγμή πωλείται 278000&, δες στο:
http://www.carclassic.com/html/DK02.htmΑντίκα ή συλλεκτικό ή ιστορικό αυτοκίνητο θεωρείται οποιοδήποτε αυτοκίνητο 25 ετών με βάση όσα λέει η ΕΟΟΕ.
-
25 etwn dhladh pro tou 78 e?
e koita
ama htan kamia alfa romeo typou veloce julia junior ktl tha alaza pragmata.
opws epishs kai se kana triumph splitfire mk2 h kanena opel....den xerw an pianoun oloi ton diaxwrismo pou kanw -
Αν το αυτοκίνητο είναι ιστορικό ή αντίκα, τότε έχει πολύ μεγαλύτερη αξία ως γνήσιο. Τώρα κάποιες μικρές παρατυπίες πχ ρέπλικα ανταλλακτικά ελλείψη γνησίων, συγχωρούνται.
Θα 'θελα να 'ξερα σε καμιά 20αριά χρόνια που το rallye θα θεωρείται συλλεκτικό λόγω της πορείας του στους αγώνες και του χαρακτήρα του, αν θα μπορεί να βρει κανείς κάποιο που δεν θα είναι πειραγμένο.
-
Μ' αρέσει που κανείς μέχρι τώρα δεν θέλει να πειράξει ένα κλασσικό.
Κι εγώ συμφωνώ. Θα το 'πείραζα' (=να βάλω ανταλλακτικό μη αυθεντικό) μόνο εάν δεν μπορώ να βρώ το αυθεντικό. Όσο για το πείραγμα για να το βελτιώσω, με τίποτα... Εξάλλου, πόσο μπορείς να βελτιώσεις μια Veloce ή μια GTam?? Χώρια που σήμερα δεν υπάρχουν ή είναι πολύ λίγα και τα μαστόρια...
Η μόνη περίπτωση που θα δεχόμουν κάτι μη αυθεντικό είναι το γνήσιο να μην υπάρχει ή να είναι πανάκριβο... οπότε αναγκαστικά... Αλλά και τότε θα το ήθελα όσο πιο κοντά γίνεται σε αίσθηση με το αυθεντικό.
-
Η αξία της αντίκας έγκειται στην αυθεντικότητά της.....
-
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Θα 'θελα να 'ξερα σε καμιά 20αριά χρόνια που το rallye θα θεωρείται συλλεκτικό λόγω της πορείας του στους αγώνες και του χαρακτήρα του, αν θα μπορεί να βρει κανείς κάποιο που δεν θα είναι πειραγμένο.
ΟΧΙ
...γι αυτό πάρε ένα 'μαμά' και κράτα το ως έχει.
-
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Θα 'θελα να 'ξερα σε καμιά 20αριά χρόνια που το rallye θα θεωρείται συλλεκτικό λόγω της πορείας του στους αγώνες και του χαρακτήρα του, αν θα μπορεί να βρει κανείς κάποιο που δεν θα είναι πειραγμένο.
Ήδη τα 1300άρια Rallye σε original κατάσταση θεωρούνται από πολλούς άτυπα classics και δεν είναι ούτε 10 ετών...
Αυτό που ήθελα να παρατηρήσω είναι ότι, αν ένα κλασσικό αυτοκίνητο χρησιμοποιείται κιόλας, δεν το έχεις δηλαδή για κάποιες εκδηλώσεις μόνο, δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει 'μαμά'. Οι παλιές Alfa είναι κλασσικό παράδειγμα, μπορεί να μην έχουν 'βελτιώσεις' τόσο πολύ αλλά για πρακτικούς λόγους έχουν αλλαχτεί σημαντικά πράγματα, π.χ. κινητήρες Twin Spark σε Giulia.
-
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Αν το αυτοκίνητο είναι ιστορικό ή αντίκα, τότε έχει πολύ μεγαλύτερη αξία ως γνήσιο. Τώρα κάποιες μικρές παρατυπίες πχ ρέπλικα ανταλλακτικά ελλείψη γνησίων, συγχωρούνται.Θα 'θελα να 'ξερα σε καμιά 20αριά χρόνια που το rallye θα θεωρείται συλλεκτικό λόγω της πορείας του στους αγώνες και του χαρακτήρα του, αν θα μπορεί να βρει κανείς κάποιο που δεν θα είναι πειραγμένο.
gia afto egw exw krathsei kai ta mama antallaktika pou antikatesthsa
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
...γι αυτό πάρε ένα 'μαμά' και κράτα το ως έχει.
Όχι άλλο 106! Πάω για γιαπωνέζικο μετά!
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Θα κάνατε έστω κάποια βελτίωση ή αλλαγή ή δεν θα αλλάζατε απολύτως τίποτα για να είναι όσο πιο γνήσιο γίνεται?Αναρρωτιέμαι το εξής: Αν κάνεις κάποια 'βελτίωση' είτε στον κινητήρα είτε στο αμάξωμα είτε στην ανάρτηση, η οποία όμως γινόταν την εποχή του αυτοκινήτου, πάλι χάνει την αξία του; Ακόμα κι αν με αυτή τη μετατροπή έτρεχε επίσημα σε αγώνες της εποχής;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Αναρρωτιέμαι το εξής: Αν κάνεις κάποια 'βελτίωση' είτε στον κινητήρα είτε στο αμάξωμα είτε στην ανάρτηση, η οποία όμως γινόταν την εποχή του αυτοκινήτου, πάλι χάνει την αξία του; Ακόμα κι αν με αυτή τη μετατροπή έτρεχε επίσημα σε αγώνες της εποχής;Φαντάζομαι πως το να βάλεις σε μια Fulvia τα Βέμπερ με τα οποία έτρεχε στα ράλι δεν είναι και τόσο 'κακό'. Παρόλα αυτά, σε μία αυστηρή αξιολόγηση από ένα συλλέκτη, όπου τα κριτήρια δεν σχετίζονται με την απόδοση, το γνήσιο πάντα θα είναι μπροστά.
-
Ας πω και εγώ την άποψη μου!
Δεν θα άλλαζα τίποτα ...
Εκτός όπως είπαμε αν δεν μπορούσα και αλλιώς...
Για παράδειγμα τα καθίσματα έχουν χαλάσει και χρειάζονται αλλαγή
Όπως είναι λογικό δεν μπορώ να βρω ακριβώς το ίδιο χρώμα του πλαστικοποιημένου δέρματος ούτε τα ίδια σχέδια.Αυτό όμως που σκέφτομαι σοβαρά να προσθέσω, γιατί είναι θέμα ζωής...είναι τα προσκέφαλα στα μπροστινά καθίσματα.
Θα αλλάξει τρομερά ή όψη ενός αυτοκινήτου που βγήκε το 69 αλλά δεν μπορώ να ρισκάρω στην περίπτωση που κάποιος με τρακάρει από πίσω με ταχύτητα...Τα αποτελέσματα θα είναι δραματικά...Γι'αυτό ΝΑΙ στις αλλαγές μόνο όταν τίθεται θέμα επικινδυνότητας (αντικειμενικά, γιατί κάποιος μπορεί να αλλάξει τα φρένα του γιατί νομίζει ότι είναι επικίνδυνα) ή αν δεν μπορεί να κάνει και αλλιώς.
-
Αν θα άλλαζα, θα ήταν αλλαγή που θα γίνοταν πολύ διακριτικά και θα συμπεριλαμβανόταν στις εγκεκριμένες από τους ομίλους ιδιοκτητών αλλαγές.
Θα έκανα δε μετατροπή για τους εξής λόγους:
- Ευχρηστία/αξιοπιστία (π.χ. μετατροπή για να καίει αμόλυβδη ή, εφόσον είναι δυνατόν, αναβάθμιση του συστήματος θέρμανσης ή των ηλεκτρικών)
- Ασφάλεια
- Συμμόρφωση με την κείμενη νομοθεσία
-
Ενα αμάξι PONTIAC TRANS AM ρέπλικα ΚΙΤΤ μπορεί να θεωρηθεί αντίκα?
Αντίστροφα μια Pontiac Τρανσ αμ αντίκα μπορεί να βελτιωθεί με εξαρτήματα της εποχής ?
Τα εξαρτήματα που φτιάχνουν τη ρέπλικα ΚΙΤΤ βασίζονται σε μοντέλα και σχέδια της δεκαετία 80. Παρακαλώ αν γνωρίζετε κάτι πάνω στην ανακήρυξη μιας trans am΄ως αντίκα και μετατροπή της με πρόσθετη μάσκα σε ρέπλικα KNIGHT RIDER 2000....παραθέστεΣας ευχαριστώ
-
Μάλλον εξαρτάται από το μοντέλο ... Θα μου άρεσε πάρα πολύ ένα 2 λιτρο ΜΚ ΙΙ κι ας ήταν και μετατροπή.
Δεν θα πείραζα όμως ένα σκαραβαίο ή ένα μίνι. Ψιλο-διαφωνώ όμως με το θέμα για την ασφάλεια.¨Οχι τόσο
για τα προσκέφαλα που ανφέρθηκαν όσο για την όλη ιδέα. Δηλαδή αν κάποιος θέλει να αισθάνεται (έχει
μεγάλη διαφορά με το να είναι) ασφαλής καλύτερα να μην ασχοληθεί καθόλου με κάτι παλιό.
Θα κάνατε αλλαγές/βελτιώσεις σε παλιά αυτοκίνητα-αντίκες ?