-
Τον ΙΑΝ 2005 παρέλαβα στη Ρόδο ένα Volvo S40 Mommentum.
Τα καλά: όμορφο (υποκειμενικό), στιβαρό, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, αίσθηση ασφάλειας.
Τα κακά:
1)1 μήνα αργότερα θόρυβος στους επιτόπιους ελιγμούς που προερχόταν κάπου από την περιοχή των αναρτήσεων
2)Τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα γυρίζοντας το κλειδί στη μίζα δεν κατάφερνε να πάρει μπροστά, έπρεπε νε βγει το κλειδί και να ξαναγίνει η διαδικάσία (κάτι σαν restart)
3)Δύσκολο κούμπωμα 2ης και 3ης σχέσης σε σημείο που μερικές φορές να 'κρεμά' τοα αυτοκίνητο
4)Τριγμοί στo βάθος του tableau σε ταχύτητες 100 km/h και πάνω
5)Τρεμόπαιγμα στα φώτα (ασταθής ένταση) όταν γύριζε το τιμόνι (ηλεκτροϋδραυλικό)
6)Απροσδόκητο σβήσιμο του κινητήρα στο ρελαντί 2 φορέςΣτη Ρόδο δεν υπήρχε ακόμη εξουσιοδοτημένο service, το αυτοκίνητο με ευθύνη της Volvo μεταφέρθηκε σε κάποιo Service Center (Σαρακάκης, Αθήνα) όπου τίποτα δεν εντοπίστηκε (!!!) αλλά επιπλέον άλλαξαν το μπροστινό παρμπρίζ επειδή (είπαν) στο online σύστημα έτσι είχε προτείνει η Volvo για κάποια οχήματα (χωρίς επίσημη ανάκληση)
Για να μην σας κουράζω...
15 μήνες μετά από επανειλημμένες επισκέψεις και στο service της Ρόδου (που στο μεταξύ είχε οργανωθεί) μόνο ο θόρυβος στο γύρισμα του τιμονιού είχε φτιαχτεί (αλλαγή κάποιων ελαστικών στις βάσεις των ελατηρίων).
Μετά από πίεση και διαμαρτυρίες τελικά η Volvo Car Hellas άγόρασε το αυτοκίνητό μου και με χρηματοδότησε ως ένα βαθμό στην αγορά ενος νέου S40 1,8L Summum.
Το έχω εδώ και 40 ημέρες και μαντέψτε.
Όλα καλά αλλά το τελευταίο 10 ημερο 'αρνήθηκε' να πάρει μπροστά 2 φορές (!!!).Γενικά έχω ακούσει για αρκετά προβλήματα με τα νέα Volvo και στην Ελλάδα αλλά και σε fora εξωτερικού.
Αναμένω από εσάς τυχόν παρόμοιες εμπειρίες, ιδιαίτερα στο θέμα της εκκίνησης του κινητήρα. -
Τον ΙΑΝ 2005 παρέλαβα στη Ρόδο ένα Volvo S40 Mommentum.
Τα καλά: όμορφο (υποκειμενικό), στιβαρό, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, αίσθηση ασφάλειας.
Τα κακά:
1)1 μήνα αργότερα θόρυβος στους επιτόπιους ελιγμούς που προερχόταν κάπου από την περιοχή των αναρτήσεων
2)Τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα γυρίζοντας το κλειδί στη μίζα δεν κατάφερνε να πάρει μπροστά, έπρεπε νε βγει το κλειδί και να ξαναγίνει η διαδικάσία (κάτι σαν restart)
3)Δύσκολο κούμπωμα 2ης και 3ης σχέσης σε σημείο που μερικές φορές να 'κρεμά' τοα αυτοκίνητο
4)Τριγμοί στo βάθος του tableau σε ταχύτητες 100 km/h και πάνω
5)Τρεμόπαιγμα στα φώτα (ασταθής ένταση) όταν γύριζε το τιμόνι (ηλεκτροϋδραυλικό)
6)Απροσδόκητο σβήσιμο του κινητήρα στο ρελαντί 2 φορέςΣτη Ρόδο δεν υπήρχε ακόμη εξουσιοδοτημένο service, το αυτοκίνητο με ευθύνη της Volvo μεταφέρθηκε σε κάποιo Service Center (Σαρακάκης, Αθήνα) όπου τίποτα δεν εντοπίστηκε (!!!) αλλά επιπλέον άλλαξαν το μπροστινό παρμπρίζ επειδή (είπαν) στο online σύστημα έτσι είχε προτείνει η Volvo για κάποια οχήματα (χωρίς επίσημη ανάκληση)
Για να μην σας κουράζω...
15 μήνες μετά από επανειλημμένες επισκέψεις και στο service της Ρόδου (που στο μεταξύ είχε οργανωθεί) μόνο ο θόρυβος στο γύρισμα του τιμονιού είχε φτιαχτεί (αλλαγή κάποιων ελαστικών στις βάσεις των ελατηρίων).
Μετά από πίεση και διαμαρτυρίες τελικά η Volvo Car Hellas άγόρασε το αυτοκίνητό μου και με χρηματοδότησε ως ένα βαθμό στην αγορά ενος νέου S40 1,8L Summum.
Το έχω εδώ και 40 ημέρες και μαντέψτε.
Όλα καλά αλλά το τελευταίο 10 ημερο 'αρνήθηκε' να πάρει μπροστά 2 φορές (!!!).Γενικά έχω ακούσει για αρκετά προβλήματα με τα νέα Volvo και στην Ελλάδα αλλά και σε fora εξωτερικού.
Αναμένω από εσάς τυχόν παρόμοιες εμπειρίες, ιδιαίτερα στο θέμα της εκκίνησης του κινητήρα. -
Τον ΙΑΝ 2005 παρέλαβα στη Ρόδο ένα Volvo S40 Mommentum.
Τα καλά: όμορφο (υποκειμενικό), στιβαρό, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, αίσθηση ασφάλειας.
Τα κακά:
1)1 μήνα αργότερα θόρυβος στους επιτόπιους ελιγμούς που προερχόταν κάπου από την περιοχή των αναρτήσεων
2)Τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα γυρίζοντας το κλειδί στη μίζα δεν κατάφερνε να πάρει μπροστά, έπρεπε νε βγει το κλειδί και να ξαναγίνει η διαδικάσία (κάτι σαν restart)
3)Δύσκολο κούμπωμα 2ης και 3ης σχέσης σε σημείο που μερικές φορές να 'κρεμά' τοα αυτοκίνητο
4)Τριγμοί στo βάθος του tableau σε ταχύτητες 100 km/h και πάνω
5)Τρεμόπαιγμα στα φώτα (ασταθής ένταση) όταν γύριζε το τιμόνι (ηλεκτροϋδραυλικό)
6)Απροσδόκητο σβήσιμο του κινητήρα στο ρελαντί 2 φορέςΣτη Ρόδο δεν υπήρχε ακόμη εξουσιοδοτημένο service, το αυτοκίνητο με ευθύνη της Volvo μεταφέρθηκε σε κάποιo Service Center (Σαρακάκης, Αθήνα) όπου τίποτα δεν εντοπίστηκε (!!!) αλλά επιπλέον άλλαξαν το μπροστινό παρμπρίζ επειδή (είπαν) στο online σύστημα έτσι είχε προτείνει η Volvo για κάποια οχήματα (χωρίς επίσημη ανάκληση)
Για να μην σας κουράζω...
15 μήνες μετά από επανειλημμένες επισκέψεις και στο service της Ρόδου (που στο μεταξύ είχε οργανωθεί) μόνο ο θόρυβος στο γύρισμα του τιμονιού είχε φτιαχτεί (αλλαγή κάποιων ελαστικών στις βάσεις των ελατηρίων).
Μετά από πίεση και διαμαρτυρίες τελικά η Volvo Car Hellas άγόρασε το αυτοκίνητό μου και με χρηματοδότησε ως ένα βαθμό στην αγορά ενος νέου S40 1,8L Summum.
Το έχω εδώ και 40 ημέρες και μαντέψτε.
Όλα καλά αλλά το τελευταίο 10 ημερο 'αρνήθηκε' να πάρει μπροστά 2 φορές (!!!).Γενικά έχω ακούσει για αρκετά προβλήματα με τα νέα Volvo και στην Ελλάδα αλλά και σε fora εξωτερικού.
Αναμένω από εσάς τυχόν παρόμοιες εμπειρίες, ιδιαίτερα στο θέμα της εκκίνησης του κινητήρα. -
Απαράδεκτα προβλήματα... Και είχα διαβάσει οτι η Volvo είναι πολύ ψηλά στην ποιότητα κατασκευής! Ισως έπεσες στην περίπτωση φίλε, τι να πώ
-
Εχω το 1.8 summum εδω και ενα χρόνο. Το μονο που εχω δει ειναι η δυσκολια στο κουμπωμα απο 2α σε 3η και το οποιο διορθώθηκε μονο του ενα μήνα μετά (προφανως παραήταν σφικτο το κιβώτιο) Κατα τα αλλα ειμαι απολυτα ευχαριστημένος.
Οπως και να εχει απαιτησε να στο διορθώσουν αμεσα. Σε γενικες γραμμες η αντιπροσωπεια 'ακούει'
-
Εγω λεω παρτε ενα Hyundai για να μην εχετε προβληματα.....
-
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... highlight=
Σε αυτό το θέμα ο pan-volvo είχε γράψει για κάποιο πρόβλημα που έχει και ....
Ο χρήστης pan-volvo έγραψε:
ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ VOLVO S40 1600 ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ 2005.ΝΔΕΣΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 12 ΠΕΡΙΠΟΥ ΩΡΕΣ ΑΚΙΝΗΣΙΑΣ ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΚΟΜΜΕΝΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ. ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΗΡΕ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΡΟΝΟ ΜΟΥ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΤΟ VOLVO S40 1800 ΜΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΙΜΗΣ.Απορία. Τόσο εύκολα προτείνουν στους πελάτες τους αλλαγή αυτοκινήτου και τόσο εύκολα το δέχονται οι πελάτες;
Δεν κριτικάρω τους αγοραστές που το μόνο που θέλουν είναι να λύσουν το πρόβλημά τους. Αλλά την αντιπροσωπεία.
-
μαλλον ξερουν οτι υπαρχει προβλημα και προσπαθουν ετσι να αποφυγουν τη δυσφημιση.
νομιζω οτι υπαρχει νομος μεσα στην ΕΕ οτι μπορεις να επιστρεψεις το αμαξι μεσα σε 6 μηνες αν δεν εισαι ευχαριστημενος ,καλα κανουν αυτοι και το τηρουν
απορω αν ποτε εχουν βρεθει τοσα προβληματα μαζεμενα σε ασιατικο αμαξι---το χιουνται δεν τριζει
-
Όσο αφορά αυτό που ανέφερε ο patro, από το 2000 ή το 2003 (δε θυμάμαι ακριβώς τι είπε ο δικηγόρος μου) η δυνατότητα αναστροφής αγοράς ισχύει για **2 έτη **και όχι μόνο για 6 μήνες όπως ήταν παλαιότερα.
Prometheas,
αν μπορείς κάνε την παρακάτω δοκιμασία με το Summum σου:
Βράδυ, στάσου με αναμμένα τα φώτα στάθμευσης (θα φαινόταν και στα φώτα πορείας αν ήταν κλασσικά αλογόνου -Momentum- και όχι Xenon) μπροστά σε μια τζαμαρία, σε μικρή απόσταση. Με αναμμένη τη μηχανή γύρισε απότομα το τιμόνι αριστερά - δεξιά και παρατήρησε αν ο φωτισμός τρεμοπαίζει. Αν, δε, παρατηρήσεις προσεκτικά σε σκοτεινό μέρος με αναμμένο τα εσωτερικά φώτα του αυτοκινήτου (πλαφονιέρα) θα παρατηρήσεις ότι και αυτά τρεμοπαίζουν (κατά πάσα πιθανότητα) -
Ο χρήστης TheodGR έγραψε:
Όσο αφορά αυτό που ανέφερε ο patro, από το 2000 ή το 2003 (δε θυμάμαι ακριβώς τι είπε ο δικηγόρος μου) η δυνατότητα αναστροφής αγοράς ισχύει για **2 έτη **και όχι μόνο για 6 μήνες όπως ήταν παλαιότερα.Prometheas,
αν μπορείς κάνε την παρακάτω δοκιμασία με το Summum σου:
Βράδυ, στάσου με αναμμένα τα φώτα στάθμευσης (θα φαινόταν και στα φώτα πορείας αν ήταν κλασσικά αλογόνου -Momentum- και όχι Xenon) μπροστά σε μια τζαμαρία, σε μικρή απόσταση. Με αναμμένη τη μηχανή γύρισε απότομα το τιμόνι αριστερά - δεξιά και παρατήρησε αν ο φωτισμός τρεμοπαίζει. Αν, δε, παρατηρήσεις προσεκτικά σε σκοτεινό μέρος με αναμμένο τα εσωτερικά φώτα του αυτοκινήτου (πλαφονιέρα) θα παρατηρήσεις ότι και αυτά τρεμοπαίζουν (κατά πάσα πιθανότητα)Εχω Xenon.. αλλα εκανα το τεστ και δεν παρατήρησα τιποτα να τρεμοπαίζει, ουτε στον εσωτερικο φωτισμο ούτε εξω.. (μονο η γυναικα μου με κοιτούσε με ενα περίεργο βλέμμα )
Επ ευκαιρίας ρώτησα στην Autoforum (πολύ φιλος) για το προβλημα που αναφερεις και μου ειπαν οτι αφορα μια συγκεκριμενη παρτίδα αυτοκινήτων (~ 100) για τα οποια εχουν δοθει οδηγίες στα εξουσιοδοτημενα συνεργεια για την αντιμετώπιση του προβλήματος (περιπου 40 λεπτά δουλεια ειναι). Δεν ξερω τι πραγματικά συμβαινει παντως πιεσε να στο φτιαξουν, δεν ειναι τιποτα σπουδαίο
-
αφου το πηρανε πίσω, εγω λέω όλα καλά
Προβλήματα με Volvo S40 1.8L