Τον ΙΑΝ 2005 παρέλαβα στη Ρόδο ένα Volvo S40 Mommentum.
Τα καλά: όμορφο (υποκειμενικό), στιβαρό, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, αίσθηση ασφάλειας.
Τα κακά:
1)1 μήνα αργότερα θόρυβος στους επιτόπιους ελιγμούς που προερχόταν κάπου από την περιοχή των αναρτήσεων
2)Τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα γυρίζοντας το κλειδί στη μίζα δεν κατάφερνε να πάρει μπροστά, έπρεπε νε βγει το κλειδί και να ξαναγίνει η διαδικάσία (κάτι σαν restart)
3)Δύσκολο κούμπωμα 2ης και 3ης σχέσης σε σημείο που μερικές φορές να 'κρεμά' τοα αυτοκίνητο
4)Τριγμοί στo βάθος του tableau σε ταχύτητες 100 km/h και πάνω
5)Τρεμόπαιγμα στα φώτα (ασταθής ένταση) όταν γύριζε το τιμόνι (ηλεκτροϋδραυλικό)
6)Απροσδόκητο σβήσιμο του κινητήρα στο ρελαντί 2 φορές
Στη Ρόδο δεν υπήρχε ακόμη εξουσιοδοτημένο service, το αυτοκίνητο με ευθύνη της Volvo μεταφέρθηκε σε κάποιo Service Center (Σαρακάκης, Αθήνα) όπου τίποτα δεν εντοπίστηκε (!!!) αλλά επιπλέον άλλαξαν το μπροστινό παρμπρίζ επειδή (είπαν) στο online σύστημα έτσι είχε προτείνει η Volvo για κάποια οχήματα (χωρίς επίσημη ανάκληση)
Για να μην σας κουράζω...
15 μήνες μετά από επανειλημμένες επισκέψεις και στο service της Ρόδου (που στο μεταξύ είχε οργανωθεί) μόνο ο θόρυβος στο γύρισμα του τιμονιού είχε φτιαχτεί (αλλαγή κάποιων ελαστικών στις βάσεις των ελατηρίων).
Μετά από πίεση και διαμαρτυρίες τελικά η Volvo Car Hellas άγόρασε το αυτοκίνητό μου και με χρηματοδότησε ως ένα βαθμό στην αγορά ενος νέου S40 1,8L Summum.
Το έχω εδώ και 40 ημέρες και μαντέψτε.
Όλα καλά αλλά το τελευταίο 10 ημερο 'αρνήθηκε' να πάρει μπροστά 2 φορές (!!!).
Γενικά έχω ακούσει για αρκετά προβλήματα με τα νέα Volvo και στην Ελλάδα αλλά και σε fora εξωτερικού.
Αναμένω από εσάς τυχόν παρόμοιες εμπειρίες, ιδιαίτερα στο θέμα της εκκίνησης του κινητήρα.