-
ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ(?),
ΕΙΜΑΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΣΤΟ ΑΠΘ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΘΕΜΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ 'ΠΙΣΤΑ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 ΣΤΗ ΡΟΔΟ' , ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΑΛΙΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΕΙΡΙΣΤΩ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ (ΔΕΝ ΕΧΩ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΚΛΠ ΚΛΠ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΑΓΛΥΦΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ) ΕΠΟΜΕΝΩΣ:
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
ΕΡΩΤΗΣΗ 1Η: ΠΩΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ Η ΙΔΕΑ ΝΑ ΣΥΝΔΕΣΩ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ , (ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΠΑΖΛ ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ GRAND PRIX )
ΕΡΩΤΗΣΗ 2Η: ΠΟΙΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΘΕΑΜΑΤΙΚΩΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
ΚΑΙ
**ΕΡΩΤΗΣΗ 3Η: ΓΙΑ ΤΑ 150.000 ΕΥΡΩ **
ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΜΜΟΠΑΓΙΔΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙ ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ ΑΥΤΕΣ ( ΓΩΝΙΑ ΣΤΡΟΦΗΣ? ΦΑΡΔΟΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ? ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΟΝΟΘΕΣΙΩΝ?)ΥΓ
ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΤΡΑΡΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟPIC ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΟΥΛΛΑΚΗΣ -
ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ(?),
ΕΙΜΑΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΣΤΟ ΑΠΘ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΘΕΜΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ 'ΠΙΣΤΑ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 ΣΤΗ ΡΟΔΟ' , ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΑΛΙΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΕΙΡΙΣΤΩ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ (ΔΕΝ ΕΧΩ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΚΛΠ ΚΛΠ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΑΓΛΥΦΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ) ΕΠΟΜΕΝΩΣ:
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
ΕΡΩΤΗΣΗ 1Η: ΠΩΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ Η ΙΔΕΑ ΝΑ ΣΥΝΔΕΣΩ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ , (ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΠΑΖΛ ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ GRAND PRIX )
ΕΡΩΤΗΣΗ 2Η: ΠΟΙΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΘΕΑΜΑΤΙΚΩΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
ΚΑΙ
**ΕΡΩΤΗΣΗ 3Η: ΓΙΑ ΤΑ 150.000 ΕΥΡΩ **
ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΜΜΟΠΑΓΙΔΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙ ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ ΑΥΤΕΣ ( ΓΩΝΙΑ ΣΤΡΟΦΗΣ? ΦΑΡΔΟΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ? ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΟΝΟΘΕΣΙΩΝ?)ΥΓ
ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΤΡΑΡΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟPIC ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΟΥΛΛΑΚΗΣ -
ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ(?),
ΕΙΜΑΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΣΤΟ ΑΠΘ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΘΕΜΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ 'ΠΙΣΤΑ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 ΣΤΗ ΡΟΔΟ' , ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΑΛΙΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΕΙΡΙΣΤΩ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ (ΔΕΝ ΕΧΩ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΚΛΠ ΚΛΠ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΑΓΛΥΦΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ) ΕΠΟΜΕΝΩΣ:
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
ΕΡΩΤΗΣΗ 1Η: ΠΩΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ Η ΙΔΕΑ ΝΑ ΣΥΝΔΕΣΩ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ , (ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΠΑΖΛ ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ GRAND PRIX )
ΕΡΩΤΗΣΗ 2Η: ΠΟΙΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΘΕΑΜΑΤΙΚΩΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
ΚΑΙ
**ΕΡΩΤΗΣΗ 3Η: ΓΙΑ ΤΑ 150.000 ΕΥΡΩ **
ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΜΜΟΠΑΓΙΔΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙ ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ ΑΥΤΕΣ ( ΓΩΝΙΑ ΣΤΡΟΦΗΣ? ΦΑΡΔΟΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ? ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΟΝΟΘΕΣΙΩΝ?)ΥΓ
ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΤΡΑΡΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟPIC ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΟΥΛΛΑΚΗΣ -
λυπαμαι που δεν μπορω να σε βοηθησω απαντωντας στις ερωτησεις σου αλλα εαν προκειται να γινει καποτε μια πιστα με προδιαγραφες f1 στην ελλαδα τοτε μαλλον ο Ορχομενος, για ευνοητους λογους, θα πρεπει να ειναι η επιλογη και οχι ενα αεροδρομιο οπουδηποτε στην ελλαδα μονο και μονο επειδη εχει καποια χιλιομετρα διαθεσιμης πιστας.
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
λυπαμαι που δεν μπορω να σε βοηθησω απαντωντας στις ερωτησεις σου αλλα εαν προκειται να γινει καποτε μια πιστα με προδιαγραφες f1 στην ελλαδα τοτε μαλλον ο Ορχομενος, για ευνοητους λογους, θα πρεπει να ειναι η επιλογη και οχι ενα αεροδρομιο οπουδηποτε στην ελλαδα μονο και μονο επειδη εχει καποια χιλιομετρα διαθεσιμης πιστας.θα ηθελα να επεκταθεις οσο αφορα στο ευνοητους λόγους...
Η ροδος δε χρησιμοποιείται επειδη εχει απλά αεροδρομιο εγκαταλειμενο ,
αλλά επειδή έχει (για πλάκα μάλιστα) την πολυτέλεια να φιλοξενίσει 150.000 επισκέπτες (εκτός σεζον), στις ξενοδοχειακές της εγκαταστάσεις, έχει επίσης τον χαρακτήρα του μέρους εκείνου που μπορεί να προσθέσει 'κάτι' απο γκλάμουρ στην πίστα, λόγω του ότι είναι γνωστή ως κοσμικό θέρετρο, φαντάσου την ταμπέλα πχ( Rhodes F1 GP kai ORXOMENOS 2006) , νομίζω τέλος πάντων πως λόγω του οτι η ρόδος είναι πιο 'μπασταρδεμένος' τόπος (είμαι ροδίτης μη βαρέσει κανείς) έχει μεγαλύτερη απήχηση. Εξ΄άλλου ζούμε στην εποχή που η λειτουργικότητα και η ευκολία (αν αυτοί είναι οι 'ευνόητοι λόγοι' έχουν περάσει σε δευτερη μοίρα , δίνοντας τόπο στον εντυπωσιασμό και το wanabe της υπόθεσης, και δεν μπορούμε αυτο (τουλάχιστον εγώ) ,όσο και αν διαφωνω, να το παραβλέψω,
θα ήθελα να ακούσω την αντιθετη γνώμη οπωσδήποτε... -
Ο χρήστης jmaroull έγραψε:
θα ηθελα να επεκταθεις οσο αφορα στο ευνοητους λόγους...
Η ροδος δε χρησιμοποιείται επειδη εχει απλά αεροδρομιο εγκαταλειμενο ,
αλλά επειδή έχει (για πλάκα μάλιστα) την πολυτέλεια να φιλοξενίσει 150.000 επισκέπτες (εκτός σεζον), στις ξενοδοχειακές της εγκαταστάσεις, έχει επίσης τον χαρακτήρα του μέρους εκείνου που μπορεί να προσθέσει 'κάτι' απο γκλάμουρ στην πίστα, λόγω του ότι είναι γνωστή ως κοσμικό θέρετρο, φαντάσου την ταμπέλα πχ( Rhodes F1 GP kai ORXOMENOS 2006) , νομίζω τέλος πάντων πως λόγω του οτι η ρόδος είναι πιο 'μπασταρδεμένος' τόπος (είμαι ροδίτης μη βαρέσει κανείς) έχει μεγαλύτερη απήχηση. Εξ΄άλλου ζούμε στην εποχή που η λειτουργικότητα και η ευκολία (αν αυτοί είναι οι 'ευνόητοι λόγοι' έχουν περάσει σε δευτερη μοίρα , δίνοντας τόπο στον εντυπωσιασμό και το wanabe της υπόθεσης, και δεν μπορούμε αυτο (τουλάχιστον εγώ) ,όσο και αν διαφωνω, να το παραβλέψω,
θα ήθελα να ακούσω την αντιθετη γνώμη οπωσδήποτε...Μια πίστα δεν μπορεί να συντηρηθεί μόνο με έναν αγώνα F1 εκεί το χρόνο (ας υποθέσουμε πως η FIA μας δίνει τον αγώνα). Είτε πρέπει να βρει άλλους αγώνες, εκδηλώσεις, σχολές οδήγησης, track days, και γενικά πελάτες, είτε πρέπει να την επιδοτεί συνέχεια το κράτος.
Οπότε στη Ρόδο μπορεί να φτιάξεις ένα 'γκλαμουράτο' αγώνα F1, αλλά η πίστα δεν θα μπορεί (για τους ευνόητους λόγους που ανέφερε ο alexastrag, δηλ. απουσία όλων των άλλων 'πελατών') να συντηρήσει τον εαυτό της.
Α, και το αεροδρόμιο (μιλάμε για τα Μαριτσά, σωστά ?) είναι έκταση της Πολεμικής Αεροπορίας... Δεν είναι και τόσο εγκατελειμένο (το έχεις δει ?)
Τέλος πάντων, υπάρχουν κάποια πράγματα στις σχετικές σελίδες της FIA. Για να πάρεις τις πληροφορίες που θέλεις, γράψε τους (η διεύθυνσή τους είναι στο κάτω μέρος του PDF)
-
Πριν ξεκινήσεις τη διπλωματική σου μήπως θα έπρεπε να ξανασκεφτείς το θέμα της;
Εξηγούμε: Ενά μετά το άλλο τα Ευρωπαικά GP θα μας λένε αντίο εξαιτίας των απαγορεύσεων στις διαφημίσεις τσιγάρων.
Η Ελλάδα είναι μια από τις χώρες της ΕΕ και κατά συνέπεια είναι θέμα χρόνου μέχρι να εφαρμοστούν στο 100% όλοι οι περιορισμοί. Ακόμα και αν ήταν έτοιμο το 2004 ένα αυτοκινητοδρόμιο προδιαγραφών F1 και πέρναμε και αγώνα από τη FIA δεν θα τον κρατάγαμε για περισσότερα από 1 ή 2 χρόνια....
Επιπροσθέτως συμφωνώ με nass , πως η ύπαρξη μιας πίστας F1 πρέπει να μαζέψει και πολλές άλλες δραστηριότητες (πχ , ETCC με παρελκόμενα, , Formula Renault, Formula Nissan, F3000, F3, Moto GP, Superbikes, Clio cup ή κάποιο από τα πολλά άλλα ευρωπαικά cups, εθνικά πρωταθλήματα κλπ) προκειμένου να μην είναι προβληματική. Άρα μην βάλεις στο μυαλό σου μόνο προδιαγραφές F1 -
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Πριν ξεκινήσεις τη διπλωματική σου μήπως θα έπρεπε να ξανασκεφτείς το θέμα της;
Εξηγούμε: Ενά μετά το άλλο τα Ευρωπαικά GP θα μας λένε αντίο εξαιτίας των απαγορεύσεων στις διαφημίσεις τσιγάρων.
Η Ελλάδα είναι μια από τις χώρες της ΕΕ και κατά συνέπεια είναι θέμα χρόνου μέχρι να εφαρμοστούν στο 100% όλοι οι περιορισμοί. Ακόμα και αν ήταν έτοιμο το 2004 ένα αυτοκινητοδρόμιο προδιαγραφών F1 και πέρναμε και αγώνα από τη FIA δεν θα τον κρατάγαμε για περισσότερα από 1 ή 2 χρόνια....
Επιπροσθέτως συμφωνώ με nass , πως η ύπαρξη μιας πίστας F1 πρέπει να μαζέψει και πολλές άλλες δραστηριότητες (πχ , ETCC με παρελκόμενα, , Formula Renault, Formula Nissan, F3000, F3, Moto GP, Superbikes, Clio cup ή κάποιο από τα πολλά άλλα ευρωπαικά cups, εθνικά πρωταθλήματα κλπ) προκειμένου να μην είναι προβληματική. Άρα μην βάλεις στο μυαλό σου μόνο προδιαγραφές F1NAΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ CALENDAR ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ EVENTS ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΧΑΡΑΞΗ ,(ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΠΙΣΤΕΣ ΚΤΛ)
ΕΠΙΣΗΣ ΔΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΛΟΓΩ ΔΙΑΦΗΜΗΣΕΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ GP ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ , ΓΙΑ ΕΥΝΟΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ -
Ο χρήστης jmaroull έγραψε:
NAΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ CALENDAR ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ EVENTS ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΧΑΡΑΞΗ ,(ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΠΙΣΤΕΣ ΚΤΛ)Ναι, αυτό προσπαθούμε να σου πούμε: πως χωροθετώντας την πίστα στη Ρόδο μπορεί να είναι ΟΚ για F1, αλλά για όλες τις άλλες χρήσεις είναι λάθος. Ελληνικό Πρωτάθλημα ? Με το ζόρι γίνεται σήμερα ένας αγώνας στη Ρόδο. Διάφορα Ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα ? Πολύ μακριά (δεν μετακινούνται με αεροπλάνα όπως η F1 αλλά με νταλίκες). Οχι αγώνες αλλά άλλες χρήσεις ? Ποιό είναι το κοινό που θα τις υποστηρίξει ?
ΕΠΙΣΗΣ ΔΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΛΟΓΩ ΔΙΑΦΗΜΗΣΕΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ GP ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ , ΓΙΑ ΕΥΝΟΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ
Προφανώς μιλάμε για μια διπλωματική και άρα μπορείς να κάνεις ό,τι υποθέσεις θέλεις. Απλά επισημαίνουμε τα πραγματικά προβλήματα ενός τέτοιου εγχειρήματος.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Τέλος πάντων, υπάρχουν κάποια πράγματα στις σχετικές σελίδες της FIA. Για να πάρεις τις πληροφορίες που θέλεις, γράψε τους (η διεύθυνσή τους είναι στο κάτω μέρος του PDF)Το δεύτερο Link στο οποίο οδηγεί το παραπάνω (AutoCAD template with blocs and lines types), δίνει όλα τα εργαλεία για σχεδιασμό πίστας σε autocad!!! Είναι φοβερό!!!
-
Φίλε μου, εγώ επειδή προσπάθησα πέρισυ να κάνω μία εργασία εξαμήνου σχετικά με πιθανή αξιοποίηση μέρος της έκτασης του Ελληνικού για πίστα F1, σου λέω να αλλάξεις το θέμα σου όσο προλαβαίνεις. Εκτός από τα πολλά προβλήματα εφικτότητας της επένδυσης που θα συναντήσεις (αν βέβαια θέλεις να το κάνεις με ρεαλιστικούς όρους και όχι απλά για να το κάνεις), θα έχεις πρόβλημα στην εύρεση βιβλιογραφίας και στις αντιδράσεις από την επιτροπή που θα αξιολογήσει τη δουλειά σου. Για κάποιο λόγο στους καθηγητές μας δεν έχει περάσει καλά το μήνυμα ενός αυτοκινητοδρομίου προδιαγραφών F1.
Εννοείται φυσικά ότι συμφωνώ με όλα όσα γράφτηκαν παραπάνω από τους υπόλοιπους φίλους. Πάντως, πραγματικά, αποδεικνύεται ότι μία πίστα F1 στην Ελλάδα δεν είναι τόσο καλή ιδέα, όσο θα θέλαμε να φανταζόμαστε! Αν συνεχίσεις με το θέμα σου θα το καταλάβεις κι εσύ. Ελπίζω όχι πολύ αργά. Τι σχολή είσαι αν επιτρέπεται; -
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Φίλε μου, εγώ επειδή προσπάθησα πέρισυ να κάνω μία εργασία εξαμήνου σχετικά με πιθανή αξιοποίηση μέρος της έκτασης του Ελληνικού για πίστα F1, σου λέω να αλλάξεις το θέμα σου όσο προλαβαίνεις. Εκτός από τα πολλά προβλήματα εφικτότητας της επένδυσης που θα συναντήσεις (αν βέβαια θέλεις να το κάνεις με ρεαλιστικούς όρους και όχι απλά για να το κάνεις), θα έχεις πρόβλημα στην εύρεση βιβλιογραφίας και στις αντιδράσεις από την επιτροπή που θα αξιολογήσει τη δουλειά σου. Για κάποιο λόγο στους καθηγητές μας δεν έχει περάσει καλά το μήνυμα ενός αυτοκινητοδρομίου προδιαγραφών F1.
Εννοείται φυσικά ότι συμφωνώ με όλα όσα γράφτηκαν παραπάνω από τους υπόλοιπους φίλους. Πάντως, πραγματικά, αποδεικνύεται ότι μία πίστα F1 στην Ελλάδα δεν είναι τόσο καλή ιδέα, όσο θα θέλαμε να φανταζόμαστε! Αν συνεχίσεις με το θέμα σου θα το καταλάβεις κι εσύ. Ελπίζω όχι πολύ αργά. Τι σχολή είσαι αν επιτρέπεται;ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ, ΘΕΣ/ΝΙΚΗ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΚΑΝΩ , ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ 'ΠΛΑΣΘΕΙ' ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ. Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΙΑΣ ΠΙΣΤΑΣ (ΚΑΙ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟΛΟΓΙΚΟ ΤΗΣ) 'ΦΩΝΑΖΕΙ' ΣΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗ, ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ 'ΠΑΡΘΕΝΟ'
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΛΠ , ΔΕ ΘΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΩ ΣΕ ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΣ , ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ, ΩΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΓΡΑΜΜΕΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΜΕ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ. -
ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ (ΑΠΟ ΔΥΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΛΩΝΟΥΣ ) :
http://www.f1ultra.pl
ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ :
http://www.etracks.freeserve.co.uk
ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΜΙΑ ΓΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ, ΠΟΥ ΘΑΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΟΥΝ, ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΟΥΝ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΜΙΑ ΠΙΣΤΑ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ F1 ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΦΥΛΟΞΕΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΛΛΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ (ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΕΚΑΔΕΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ) -
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Τέλος πάντων, υπάρχουν κάποια πράγματα στις σχετικές σελίδες της FIA. Για να πάρεις τις πληροφορίες που θέλεις, γράψε τους (η διεύθυνσή τους είναι στο κάτω μέρος του PDF)
Το δεύτερο Link στο οποίο οδηγεί το παραπάνω (AutoCAD template with blocs and lines types), δίνει όλα τα εργαλεία για σχεδιασμό πίστας σε autocad!!! Είναι φοβερό!!!
ΜΠΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΦΟΒΕΡΟ, ΑΠΛΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ PROJECT ΠΑΡΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ
-
jmaroull
ΩΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΓΡΑΜΜΕΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΜΕ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.
Αυτο παλι δεν το καταλαβα Υποτιθεται πως η διπλωματικη γινεται σε συνεργασια με τον υπευθυνο καθηγητη, οποτε πως γινεται να εχεις 'γραμμενη' την επιτροπη; Εκτος αν υπαρχει αλλο συστημα. Παντως για τη διπλωματικη μην το ψαχνεις τοσο πολυ, μιας και η προταση θα ειναι ανεφαρμοστη και οπως γραφτηκε και παραπανω θα δυσκολευτεις πολυ να βρεις βιβλιογραφια. Γνωμη μου ειναι αν θελεις να την κανεις, να μην επιμεινεις σε διαδικαστικα θεματα και πολλες λεπτομερειες
-
Ο χρήστης jmaroull έγραψε:
Το δεύτερο Link στο οποίο οδηγεί το παραπάνω (AutoCAD template with blocs and lines types), δίνει όλα τα εργαλεία για σχεδιασμό πίστας σε autocad!!! Είναι φοβερό!!!
ΜΠΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΦΟΒΕΡΟ, ΑΠΛΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ PROJECT ΠΑΡΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ
Συγνώμη, αλλά διαθέτει 68 έτοιμα layers (με τυπους γραμμών, πάχη, χρώμματα κλπ) για οτιδήποτε σχεδιάσεις και επιπλέον μια συλλογή από blocks για όλα τα πιθανά τυποποιημένα αντικείμενα.
Τι άλλο χρειάζεσαι εσύ για να σχεδιάσεις;
Πρόκειται για ένα υπερπλήρες εργαλείο, που η αξία του είναι ακόμα μεγαλύτερη αν αναλογιστείς οτί όλα όσα περιέχονται είναι τυποποιημένα και αναγνωρισμένα από τη FIA.......Εκτός βέβαια και αν δεν σε ενδιαφέρει η σχεδίαση που έγκειται σε κανόνες , ή αν έχεις σκοπό να φτιάξεις μόνος σου ένα ένα, τα 68 layers...κατά φαντασία.... -
Μάλλον ο φίλος περισσότερο να παίξει σκοπεύει παρά να κάνει διπλωματική! Γιατί όταν κάνεις διπλωματική, σίγουρα σε ενδαιφέρει η άποψη της επιτροπής αξιολόγισης, μιας και αυτή θα σε βαθμολογίσει και σίγουρα θέλεις να κάνεις την καλύτερη δουλειά από άποψη ρεαλισμού και εφικτότητας. Τουλάχιστον στη δική μου σχολή έτσι είναι! Τώρα, πώς εσύ μπορείς να αδιαφορείς για όλα εκτός από την πίστα στη Ρόδο, δεν μπορώ να το καταλάβω... Εν πάση περιπτώσει, καλή προσπάθεια και καλό πτυχίο!
-
Ο χρήστης jmaroull έγραψε:
Τέλος πάντων, υπάρχουν κάποια πράγματα στις σχετικές σελίδες της FIA. Για να πάρεις τις πληροφορίες που θέλεις, γράψε τους (η διεύθυνσή τους είναι στο κάτω μέρος του PDF)
Το δεύτερο Link στο οποίο οδηγεί το παραπάνω (AutoCAD template with blocs and lines types), δίνει όλα τα εργαλεία για σχεδιασμό πίστας σε autocad!!! Είναι φοβερό!!!
ΜΠΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΦΟΒΕΡΟ, ΑΠΛΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ PROJECT ΠΑΡΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ
Μάλλον εννοείς το PDF, που όντως είναι αυτό. Το άλλο όμως είναι αυτό που λέει ο takinen
-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Το δεύτερο Link στο οποίο οδηγεί το παραπάνω (AutoCAD template with blocs and lines types), δίνει όλα τα εργαλεία για σχεδιασμό πίστας σε autocad!!! Είναι φοβερό!!!
ΜΠΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΦΟΒΕΡΟ, ΑΠΛΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ PROJECT ΠΑΡΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ
Συγνώμη, αλλά διαθέτει 68 έτοιμα layers (με τυπους γραμμών, πάχη, χρώμματα κλπ) για οτιδήποτε σχεδιάσεις και επιπλέον μια συλλογή από blocks για όλα τα πιθανά τυποποιημένα αντικείμενα.
Τι άλλο χρειάζεσαι εσύ για να σχεδιάσεις;
Πρόκειται για ένα υπερπλήρες εργαλείο, που η αξία του είναι ακόμα μεγαλύτερη αν αναλογιστείς οτί όλα όσα περιέχονται είναι τυποποιημένα
και αναγνωρισμένα από τη FIA.......Εκτός βέβαια και αν δεν σε ενδιαφέρει η σχεδίαση που έγκειται σε κανόνες , ή αν έχεις σκοπό να φτιάξεις μόνος σου ένα ένα, τα 68 layers...κατά φαντασία....ΕΝΣΤΑΣΗ1 !!! ΑΛΛΟ ΤΟ ΤΙ ΘΕΛΕΙ Η FIA ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΠΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΜΕ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ LAYERS KLP , ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ, (ΔΕΝ ΜΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ 68 LAYERS, ΑΝ ΔΕ ΤΗ ΣΤΕΙΛΩ ΣΤΗ ΦΙΑ.)
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ -
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Μάλλον ο φίλος περισσότερο να παίξει σκοπεύει παρά να κάνει διπλωματική! Γιατί όταν κάνεις διπλωματική, σίγουρα σε ενδαιφέρει η άποψη της επιτροπής αξιολόγισης, μιας και αυτή θα σε βαθμολογίσει και σίγουρα θέλεις να κάνεις την καλύτερη δουλειά από άποψη ρεαλισμού και εφικτότητας. Τουλάχιστον στη δική μου σχολή έτσι είναι! Τώρα, πώς εσύ μπορείς να αδιαφορείς για όλα εκτός από την πίστα στη Ρόδο, δεν μπορώ να το καταλάβω... Εν πάση περιπτώσει, καλή προσπάθεια και καλό πτυχίο!ΕΝΣΤΑΣΗ2 ΠΡΟΦΑΝΗΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ: ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ ΠΑΡΑ Ο ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ , ΚΑΙ Ο ΒΟΗΘΟΣ ΤΟΥ , ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΕΧΩ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΩ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ (ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΕΡΕΥΝΑ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΜΗΝΩΝ) ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑ ΣΤΗ 'ΓΡΑΜΜΕΝΗ' ΕΠΙΤΡΟΠΗ (ΒΛΑΚΕΙΑ ΜΟΥ) , ΕΝΝΟΩΝΤΑΣ ΠΩΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ ΤΗΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΩ ΤΟ ΘΕΜΑ.
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΑΡΑΘΕΣΗ: ΠΡΙΝ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΑΠΘ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΛΕΥΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ , ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΘΗΚΕ ΠΑΡΌΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ 10 ΚΑΙ ΔΙΘΥΡΑΜΒΟΥΣ ΚΛΠ ΚΛΠ
ΚΛΕΙΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΣΚΟΠΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΩ ΜΙΑ ΠΙΣΤΑ (ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΔΕ ΤΑ ΚΤΙΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΕΡΚΙΔΕΣ ΤΗΣ) , ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΣΕ ΡΕΑΛΙΣΜΟ, ΕΧΩ ΞΕΣΚΙΣΤΕΙ ΝΑ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΧΑΡΑΞΕΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΛΠ ( ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ) ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΗ ΒΙΑΖΕΣΤΕ ΝΑ ΜΕ ΚΡΑΞΕΤΕ, (ΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ΠΩΣ ΕΔΩΣΑ ΤΗΝ ΑΦΟΡΜΗ)
ΑΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΔΕΝ ΘΑ ΗΜΟΥΝΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ FORUM , (ΟΥΤΕ ΣΕ ΑΛΛΑ 3 ) , ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΑΤΟΜΩΝ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ
HELP: ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ: ΠΙΣΤΑ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 ΣΤΗ ΡΟΔΟ