-
Ποιος θα φροντίσει επιτέλους για τους κωλοδρομούς με τους οποίους ερχόμαστε καθημερινά αντιμέτωποι.Πόσοι θα χαθούνε ακόμα ρε γαμώτο...
Σε παρακαλώ πρόσεχε τους τίτλους των θεμάτων που ανοίγεις. [kouk]
-
Ποιος θα φροντίσει επιτέλους για τους κωλοδρομούς με τους οποίους ερχόμαστε καθημερινά αντιμέτωποι.Πόσοι θα χαθούνε ακόμα ρε γαμώτο...
Σε παρακαλώ πρόσεχε τους τίτλους των θεμάτων που ανοίγεις. [kouk]
-
Ποιος θα φροντίσει επιτέλους για τους κωλοδρομούς με τους οποίους ερχόμαστε καθημερινά αντιμέτωποι.Πόσοι θα χαθούνε ακόμα ρε γαμώτο...
Σε παρακαλώ πρόσεχε τους τίτλους των θεμάτων που ανοίγεις. [kouk]
-
στατιστικα, ειναι 2 νεκροι τη μερα..
οποτε, υπολογισε.. -
sobara? toso polu?
-
Σου φαινεται περιεργο;
Τοσοι ειναι δυστυχως -
Εγώ πάλι γιατί νομίζω οτί είναι πολύ περισσότεροι...
Τουλάχιστον διπλοί απο ότι γράφει ο skye:
1470 νεκροί για το 2005, με 365 ημέρες το χρόνο, κάντε τα μαθηματικά...
Αλλά και πάλι σε σχέση με το limit-up του 1998 (2000 νεκροί ) λίγοι είναι. -
Ο χρήστης lukeduke έγραψε:
Εγώ πάλι γιατί νομίζω οτί είναι πολύ περισσότεροι...Τουλάχιστον διπλοί απο ότι γράφει ο skye:
1470 νεκροί για το 2005, με 365 ημέρες το χρόνο, κάντε τα μαθηματικά...
Αλλά και πάλι σε σχέση με το limit-up του 1998 (2000 νεκροί ) λίγοι είναι.Μηπως ειναι 2 νεκροι τη μερα στο νομο Αττικης;
δε θυμαμαι -
Ρε παιδιά, για να καταλάβω. Βρίζουμε τους δρόμους μας επειδή είμαστε κουλοί; ΟΚ, οι δρόμοι είναι χάλια, γλιστράνε, έχουν λακούβες, ανάποδες κλίσεις, you name it. Αλλά, όπως λέει ο πατέρας μου, ο δρόμος άψυχο πράγμα είναι! Εσύ οδηγείς!
Χτες πήγαινα σε κάτι στροφιλίκια όπου κάποια στιγμή ανακάλυψα ότι γλιστράς για πλάκα και με 50-60χαω. Τι έπρεπε να κάνω; Να συνεχίσω να πηγαίνω με 60-70, με όλα τα ρίσκα που αυτό συνεπάγεται, για να το παίζω Kimi; Ή να σοβαρευτώ και να πάω μαζεμένα;
Για να μιλάμε λίγο λογικά ρε παιδιά, λίγο λογικά!!!
Καλή μας μέρα!
-
Εχθές στον Ασπρόπυργο συγγενικό μου πρόσωπο καταπλακώθηκε απο φορτηγο με αμμο και ξύλα.Αίτια το κάκιστο οδοστρωμα και η ανευθυνότητα του ελληνικού ναυτικού στο οποίο ανηκε το φορτηγό.Και ρωτώ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ...Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ???
-
Ο χρήστης Monster έγραψε:
Εχθές στον Ασπρόπυργο συγγενικό μου πρόσωπο καταπλακώθηκε απο φορτηγο με αμμο και ξύλα.Αίτια το κάκιστο οδοστρωμα και η ανευθυνότητα του ελληνικού ναυτικού στο οποίο ανηκε το φορτηγό.Και ρωτώ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ...Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ???Ώπα, αυτό είναι όντως τραγικό! Πώς έγινε το περιστατικό;
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Εγώ πάλι γιατί νομίζω οτί είναι πολύ περισσότεροι...
Τουλάχιστον διπλοί απο ότι γράφει ο skye:
1470 νεκροί για το 2005, με 365 ημέρες το χρόνο, κάντε τα μαθηματικά...
Αλλά και πάλι σε σχέση με το limit-up του 1998 (2000 νεκροί ) λίγοι είναι.Μηπως ειναι 2 νεκροι τη μερα στο νομο Αττικης;
δε θυμαμαιO Σταθακης μιλησε για 6 κατα μεσο ορο (στην επικρατεια) σε ρ/φ εκπομπη αυτη την εβδομαδα..
-
DOUBLE POST!
-
Το θέμα για μένα είναι ΛΑΘΟΣ !
Το θέμα δεν είναι η κατάσταση των δρόμων - την οποία ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ εδώ και δεκαετίες!
Το θέμα είναι η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ των οδηγών , η (οδηγική και όχι μόνο) ΠΑΙΔΕΙΑ τους, η κατασταση των αυτοκινήτων τους και η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ τους ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ!
Ψαχνετε να βρειτε αιτίες σε λάθος μεριά!...
-
Δεν είναι μόνο η άθλια ποιότητα των δρόμων.... αλλά και η γελοία χάραξη τους... η όποια δεν είναι άψυχη:
Εχει υπογραφή και όνομα μηχανικού
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Εχθές στον Ασπρόπυργο συγγενικό μου πρόσωπο καταπλακώθηκε απο φορτηγο με αμμο και ξύλα.Αίτια το κάκιστο οδοστρωμα και η ανευθυνότητα του ελληνικού ναυτικού στο οποίο ανηκε το φορτηγό.Και ρωτώ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ...Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ???
Ώπα, αυτό είναι όντως τραγικό! Πώς έγινε το περιστατικό;
το διαβασα νομιζω στο greekrenaultclub..το φορτηγο πηρε με παραπανω απο οτι επρεπε μια στροφη, εφυγε στο αντιθετο ρευμα και επεσε πανω σε ενα απο τα διερχομενα αυτοκινητα...
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Δεν είναι μόνο η άθλια ποιότητα των δρόμων.... αλλά και η γελοία χάραξη τους... η όποια δεν είναι άψυχη:Εχει υπογραφή και όνομα μηχανικού
ΜΗΝ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΚΟΤΩΝΟΜΑΣΤΕΕΕΕΕ ΛΕΜΕ!!!
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ, ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ! ΔΕΝ ΘΑ ΣΗΚΩΘΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΑΚΑΡΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ! ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗ!!!
Μεταφέρω δημοσίευσή μου στο clubfiesta...
Καλημέρα παιδιά!
Όταν στα 15 μου, ο πατέρας μου μου μάθαινε να οδηγώ, μου έλεγε: Ο δρόμος αυτός είναι, πήγαινε όπως πρέπει! Ούτε ανάποδες κλίσεις μετράνε, ούτε γλιστερό οδόστρωμα, ούτε τίποτα. Αυτό που κάνεις εσύ.
Στην πορεία συνειδητοποίησα ότι είχε μόνο κατά ένα μέρος δίκιο, το μεγαλύτερο όμως! Όπως γράφει ο GeoF1, αν δεν τρέχεις, όλοι οι δρόμοι είσαι ασφαλείς! Όλοι; Όχι όλοι κύριοι, δυστυχώς! Και τι εννούμε 'αν δεν τρέχεις'; Να πηγαίνεις με τα αστεία όρια ταχύτητας του εθνικού και επαρχιακού μας δικτύου, που σε ορισμένα του σημεία, ειδικά εδώ, δεν ξέρω πάνω τι γίνεται, τα όρια είναι χαμηλότερα και από 50 χαω, το εντός κατοικημένων περιοχών όριο δηλαδή; Όχι, οι ταχύτητες αυτές δεν είναι ασφαλείς, και θα σας πω για ποιο λόγο το λέω: Όταν χρειάζεσαι να κάνεις 128 χιλιόμετρα για να πας Χανιά και τα κάνεις σε 3 ώρες με τα όρια, θα κουραστείς! Και όταν κουραστείς/βαρεθείς είναι πιθανόν να προκαλέσεις ατύχημα! Επίσης, επειδή κανείς δεν είναι τροχονόμος κανενός, θα βρεθεί έστω ένας που θα πάει παραπάνω. Αυτόν λοιπόν, ο πολύ αργά κινούμενος (ο οποίος κινείται στην αριστερή λωρίδα -ελλείψει οδηγικής παιδείας) θα τον ενοχλήσει, θα τον εκνευρίσει, θα τον τρομάξει αν θέλετε και... το τροχαίο δεν θέλει πολύ για να γίνει!
Στο θέμα των δρόμων: Οι δρόμοι μας είναι απαράδεκτοι, μας κάνουν να αλλάζουμε ζάντες, λάστιχα, αναρτήσεις πιο συχνά, αλλά that's all! Το μόνο ενδεχόμενο ατύχημα στο οποίο αναγνωρίζω ευθύνη του δρόμου, είναι σε σημείο εντελώς καθαρό και ωραίο, να υπάρχει λακούβα-βάραθρο, να μην προλάβω να τη δω και να πέσω μέσα, καταστρέφοντας το εμπρός μου σύστημα και πέφτωντας πάνω σε κάποιον άλλον εξ αιτίας αυτού. Το να τρέχω σε δρόμο που δεν ξέρω και μου εμφανιστεί τυφλή στροφή, ανάποδη κλίση κτλ, φταίω εγώ που έτρεχα σε άγνωστο δρόμο.
Τα ζώα (τετράποδα, μην παρεξηγηθώ) που μπαίνουν στο δρόμο είναι επίσης αστάθμητος παράγοντας και ευθύνη της πολιτείας! Όσοι τα έχουν συναντήσει ήταν πολύ άτυχοι, αρκετοί έχουν χάσει και τη ζωή τους. Οι υπόλοιποι, να προσέχουμε.
Τα ζώα (δίποδα αυτή τη φορά) που μπαίνουν στο δρόμο, μέσα σε ένα αμάξι, πίσω από ένα τιμόνι, είναι ευθύνη της κοινωνίας! Το παλικαράκι των 18 ετών που πήρε μόλις δίπλωμα και μπαίνει στο αμάξι με καρδιοχτύπι, λες και δίνει εξετάσεις, παίρνει αγκαλιά το τιμόνι, το γκάζι έχει καρφάκια κτλ, είναι παράγων ατυχήματος! Το ίδιο και ο οικογενειάρχης που βγαίνει με όλο του το σόι (γυναίκα, 3 παιδιά, πεθερά) σε ένα Lacetti (λέμε τώρα) και πάει βόλτα, με όλο το πλήρωμα του οχήματος χωρίς ζώνες, ανοιχτά παράθυρα και χέρια-κεφάλια έξω, κεφτεδάκια να βολτάρουν απ' τα τάπερ στην εταζέρα μέχρι το στόμα του οδηγού, έχοντας περάσει απ' τα χέρια των μισών επιβατών, είναι παράγων ατυχήματος.
Ο παππούς μου, που είναι 80-κάτι ετών και οδηγεί 6 χιλιόμετρα κάθε μέρα, απ' το σπίτι του στο χωράφι, κάνοντας μία διαδρομή που ναι μεν γνωρίζει άψογα, αλλά ακόμα κι εγώ όταν περνάω από δίπλα του δεν με γνωρίζει, δεν με βλέπει καν (=καμία αντίληψη του περιβάλλοντος και των λοιπών συνθηκών), είναι παράγων ατυχήματος! Και εγώ είμαι ζώο που δεν του έχω συζητήσει ακόμα ότι πρέπει να πάψει να οδηγεί... Αλλά ποιος θα τον μετακινεί μετά; ::)
Τι θέλω να πω με τα παραπάνω; Οι άνθρωποι εκείνοι που συνειδητά τρέχουν, αναγνωρίζοντας τις συνθήκες της διαδρομής, έχοντας περάσει πολλές φορές απ' το ίδιο σημείο, πριν το περάσουν flat ή στο όριο εν πάση περιπτώσει, πιστεύω ότι δυσκολότερα θα προκαλέσουν ατύχημα. Ναι, μπορεί να εμπλακούμε σε ένα, που θα έχει προκαλέσει ένας άλλος απ' τους παραπάνω. Και εκεί είναι η ευθύνη και το ρίσκο που παίρνουμε. Αλλά δύσκολα θα το προκαλέσουμε. Είναι όμως πιθανό να εμπλακούμε, άρα θεωρητικά, κακώς τρέχουμε.
Που θέλω να καταλήξω και σας τα ζάλισα;
Ούτε το ένα άκρο είναι ασφαλές, ούτε το άλλο!
Οι δρόμοι μας είναι εκεί, τους ξέρουμε, ξέρουμε ότι από σήμερα μέχρι αύριο μπορεί να υπάρχουν ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ διαφορές στην κατάσταση των διαδρομών που ακολουθούμε! Όλα αυτά πρέπει να τα λαμβάνουμε υπόψη μας!
Γι' αυτό λέμε:
α) ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ, οδηγική παιδεία! Στα σχολεία, στην οικογένεια, στις σχολές οδηγών! ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ αλλαγή στον τρόπο απόκτησης διπλωμάτων οδήγησης! Δεν χρειάζεται να γίνονται πιο ακριβά, για να τσεπώνουν οι δάσκαλοι. Χρειάζεται να γίνονται ουσιαστικά!
β) Ορθολογική διαχείριση οδικών μεταφορών. Σωστά όρια, σωστή σήμανση. Ξέρετε ότι πήγα ταξίδι στην ευρώπη και πινακίδες στους δρόμους σου έλεγαν μέχρι πότε κρίνεται ορθότερο να χρησιμοποιείς μηχανόφρενο; Ας μη μιλήσω για άλλα, θα κλάψουμε!
γ) Ουσιαστική αστυνόμευση. Δεν τη στήνουμε στην ευθεία που έχει όριο 80, για να γράψουμε αυτούς που πάνε με τη διαστημική ταχύτητα των 120 χαω. ΔΕΝ κάνουμε αναστροφή μέσα στην εθνική οδό με το υπηρεσιακό τζιπάκι, για να πάμε στην καντίνα απέναντι να βρούμε τους συναδέλφους, ΕΝ ΩΡΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ! Παίρνουμε το ωραίο μας υπηρεσιακό και γράφουμε 500 χιλιομετράκια στη βάρδια μας, κινούμενοι στο εθνικό ή/και επαρχιακό δίκτυο, σταματάμε τους φορτηγατζίδες με φορτίο που κινδυνεύει να εγκαταλείψει το όχημα σε οποιαδήποτε στροφή με πλευρική φόρτιση μεγαλύτερη των 0,2g, σταματάμε τον κάθε τυπάκο που κινείται με 40 στην αριστερή λωρίδα και βέβαια, κυνηγάμε και σταματάμε και τον τύπο που μπαίνει με 150 και γραμμές στα στροφιλίκια (ναι, δυστυχώς κι εμείς είμαστε μέρος του προβλήματος)...
δ) Βελτίωση της κατάστασης του δικτύου
ε) Μέριμνα για τη σωστή κατάσταση των κινούμενων στους δρόμους οχημάτων. ΔΕΝ έχουν όλα τα τετράτροχα αντικείμενα δικαίωμα να χαρακτηρίζονται αμάξια.Αυτά! Όσοι διαβάσατε μέχρι εδώ, αξίζετε καφέ! Συγγνώμη για τη μακροσκελή δημοσίευση! Αλλά κάνω πολλά χιλιόμετρα στην Κρήτη (=δύσκολα χιλιόμετρα) και έχω δει πολλά, έχω τρομάξει αρκετά και θεωρώ πολλές φορές τον εαυτό μου τυχερό, όταν επιστρέφω το βράδυ σπίτι μου!
-
Η άποψη που λέει 'αυτοί είναι οι δρόμοι μας, να προσαρμοσουμε την οδήγησή μας σε αυτούς' είναι τραγικά απλοϊκή, διότι για τον απλούστατο λόγο δε λαμβάνει υπόψη της την παράμετρο που έχει να κάνει με τη χαρά της αυτοκίνησης.
Εάν ήταν έτσι δε χρειαζόμαστε 2λιτρα αυτοκίνητα με 150 και 200 ίππους. Εάν ήταν έτσι, αρκούσε ένα Matiz, μια που η ταχύτητά που μπορεί να αναπτύξει είναι ανάλογη με τους δρόμους που θα κυκλοφορεί (τους δικούς μας).
Και αν θέλουμε να το ...κάψουμε πάει και με 130 στην Α.Ο.Οι δρόμοι μας είναι αίσχος και ντροπή για μια χώρα που θέλει να λέγεται ευρωπαϊκή τον 21ο αιώνα αλλά περισσότερο ...αίσχος είναι αυτοί που είναι επιφορτισμένοι με τη χάραξη , τη συντήρηση κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο έχει σχέση με τους δρόμους.
Τα παραδείγματα είναι άπειρα, τα έχουμε πει και σε άλλα thread, το να τα ξαναπούμε ακόμα μια δε θα συνεισφέρουμε σε κάτι. Δυστυχώς.
-
Δεν θα συμβιβαστούμε με το αυτοι είναι οι δρόμοι μας, ας οδηγούμε ανάλογα. Υπάρχουν ευθύνες για την ποιότητα των δρόμων και πρέπει να αποδοθούν. Αν κατασκευάστηκαν σύμφωνα με τις προδιαγραφές, υπεύθυνος είναι αυτός που έδωσε αυτές τις προδιαγραφές. Αν κατασκευάστηκαν εκτός προδιαγραφών, υπεύθυνος είναι ο εργολάβος που τους κατασκεύασε και ο υπεύθυνος του κράτους που τους παρέλαβε. Μήπως κάποτε πρέπει κάποιος να τιμωρηθεί για τις κακοτεχνίες, ειδικά από τη στιγμή που κοστίζουν εκτός από υλικές φθορές στα οχήματα, και ανθρώπινες ζωές, τραυματισμούς κλπ.?
-
Ασχετο το ένα με το άλλο
Δηλ. μέχρι να φτιαχτούν οι δρόμοι μας εμείς τι θα κανουμε;
- Θα προσπερνάμε , παραβιάζοντας τη διπλη διαχωριστικη, πάνω στη στροφή (ας πούμε στην 'Ε.Ο' Κορινθου - Πατρών)
- Θα τρέχουμε με 130 στα Τέμπη ή στα Καμμένα Βούρλα;
TRAVELLER
Η άποψη που λέει 'αυτοί είναι οι δρόμοι μας, να προσαρμοσουμε την οδήγησή μας σε αυτούς' είναι τραγικά απλοϊκή, διότι για τον απλούστατο λόγο δε λαμβάνει υπόψη της την παράμετρο που έχει να κάνει με τη χαρά της αυτοκίνησης.
Ενώ αυτο δεν είναι απλοϊκό!; Εσύ είσε διατεθιμένος να σκοτωθείς για να κάνεις δηλ. παντιλίκια ή να πηγαίνεις με 200 σε δρομους που δεν είναι καταλληλοι γι αυτη τη δουλεια;
Και εν πασει περ. εσυ γουσταρεις....ο άλλος;Λοιπόν, ας είμαστε λίγο προσεκτικοί και ας βάζουμε το μυαλό μας να δουλέψει, γιατί σε όλους μας που συμμετεχουμε σε αυτό το φορουμ αρεσει η αυτοκινηση και η ταχυτητα και τα παντιλίκια, αλλά παρόλα αυτα πρεπει να είμαστε και υπευθυνοι.
edited Κατάσταση των δρόμων