Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηonda Civic 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ηonda Civic 2005
    • 1
    • 2
    • 102
    • 103
    • 104
    • 105
    • 106
    • 389
    • 390
    • 104 / 390
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    313
    7794
    85936
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickval last edited by

      Φίλε zeus τα είπαμε για το συναγερμό μέσω redliners

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zeus last edited by

        Ο χρήστης nickval έγραψε:
        Φίλε zeus τα είπαμε για το συναγερμό μέσω redliners

        σωστος

        Θα δοκιμασω σημερα να βγαλω το VSA στο off να δω αν θα γραψει παραπανω το κοντερ (μου φανταζει πολυ πιθανο)
        Ετσι για την ιστορια...οχι για την ουσια του θεματος

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          popol-ros last edited by

          τι σου κανει ενα καλο (;;;) σχημα.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            coyote last edited by

            Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
            τι σου κανει ενα καλο (;;;) σχημα.....

            δηλαδη?
            μονο το σχήμα είναι? αυτό εννοείς?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              miatagreece last edited by

              Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
              τι σου κανει ενα καλο (;;;) σχημα.....

              Θα μπορούσες να είσαι λίγο πιο αναλυτικός?

              (όπως στο blog σου, ας πούμε )

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                popol-ros last edited by

                δεν θυμαμαι για το προηγουμενο σιβικ να ειχε γινει τοσος ντορος....
                δεν θυμαμι στο προηγουμενο σιβικ να ειχε τοσες πωλησεις ο σαρακακης....
                γιατι; μηπως το προηγουμενο σιβικ ηταν ασχημο αυτοκινητο??? δεν νομιζω, μαλλον πολυ καλο ηταν ΑΛΛΑ επεσε θυμα του bad styling.....

                σου λεει η χοντα γιατι να χανω πωλησεις??? και ΔΩΣΕ χρηματα για σχεδιαση και ξανα ΔΩΣΕ και τελικα??? τα ΚΑΤΑΦΕΡΕ..... δημιουργησε ενα ξεχωριστο σχημα και τσιμπησε τα ανυποψιαστα πουλακια......

                ειλικρινα στενοχωριεμαι , πως μια τετοια εταιρια σαν την χοντα με τοση παραδοση πισω της να πεφτει θυμα του μαρκετινγκ και να υποβιβαζει τοσο πολυ το αναστημα της για χαρη των πωλησεων..... η εταιρια που ολοι θαυμαζαν για τους κινητηρες της (και μην προτρεξουν μερικοι, ΝΑΙ ειναι καλος ο 1,800αρης αλλα πολυ ευρωπαικος ρε παιδακι μου), τα κιβωτια της, τα διπλα της ψαλιδια σε ολες τις γωνιες κατεληξε να συμβιβαζεται με εναν πεταμενο ημιακαμπτο αξονα και μεγαλους τροχους /λαστιχα για να καταφερει να κρατησει το αμαξι στο δρομο........
                ΚΡΙΜΑ , ειλικρινα ΚΡΙΜΑ....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coyote last edited by

                  θα αρχίσουμε πάλι από τα βασικά

                  Το έχεις οδηγήσει?
                  Γιατί όσοι το πηραν είναι πάρα πολύ χαρούμενοι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    popol-ros last edited by

                    Ο χρήστης coyote έγραψε:
                    θα αρχίσουμε πάλι από τα βασικά

                    Το έχεις οδηγήσει?
                    Γιατί όσοι το πηραν είναι πάρα πολύ χαρούμενοι

                    ναι , παρακατω....... αλλη ερωτηση

                    (κουτη ερωτηση)

                    παρατηρηση : δεν υπαρχει ανθρωπος που να εχει αγορασει ενα αυτοκινητο με τα δικα του χρηματα και μην λεει οτι δεν ειναι καλο και οτι δεν ειναι ευχαριστημενος.......

                    μην κολας 😉

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros last edited by

                      Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                      παρατηρηση : δεν υπαρχει ανθρωπος που να εχει αγορασει ενα αυτοκινητο με τα δικα του χρηματα και μην λεει οτι δεν ειναι καλο και οτι δεν ειναι ευχαριστημενος.......

                      μην κολας 😉

                      ειδικα αν πριν οδηγουσε κατι πολυ χειροτερο!
                      και ακομη περισσοτερο αν δεν εχει δει και απο κοντα τον ανταγωνισμο...

                      Θειος μου, αγορασε το cordoba 1.4 Πριν ειχε simca (σε αριστη κατασταση). E, νομιζε οτι μπηκε σε Maybach...

                      *** δεν μιλαω για τα παιδια που πηραν το Σιβικ. Μιλαω για ολους τους υποψηφιους αγοραστες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        popol-ros last edited by

                        something like that

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nickval last edited by

                          Θα συμφωνήσω με το popol@ros μόνο στο θέμα του ημιάκαμπτου. Υο προηγούμενο Civic δεν ήταν ιδιαίτερα όμορφο και οι πωλήσεις του στην Ελλάδα σώθηκαν από το sedan και το Type-R. Θα υπήρχε πρόβλημα εάν η Honda στο βωμό της σχεδίασης ξεχνούσε τη αξιοπιστία και τη ποιότητα. Βέβαια για το ημιάκαμπτο τα πράγματα δεν είναι ΤΟΣΟ άσχημα. Εϊναι ΣΧΕΤΙΚΑ καλά σχεδιασμένος, χωρίς να λέω πως δεν υστερεί. Ο κινητήρας μοιάζει μάλλον 'φιμωμένος'. ιδιαιτέρως άν ισχυει το θέμα του κόφτη...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tazio last edited by

                            Έχεται φαγωθεί με τον ημιάκαμπτο. Το μόνο, το πρώτο ή το τελευταίο είναι που έχει αυτή την ανάρτηση πίσω;
                            Το τι βάζει η κάθε εταιρεία σίγουρα είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων.
                            Αν στο συγκεκριμένο μοντέλο η εταιρεία έκρινε ότι θέλει, πρέπει, επιβάλεται, κ.λ.π. να βάλει ημιάκαμπτο κάτι θα ξέρει.

                            Δηλαδή το νεο clio sport που έχει ημιάκαμπτο είναι για πέταμα;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kid last edited by

                              Ο χρήστης tazio έγραψε:
                              Δηλαδή το νεο clio sport που έχει ημιάκαμπτο είναι για πέταμα;

                              Ναι, δεν νοείται σπορ αυτοκίνητο χωρίς πολλαπλούς και διπλά ψαλίδια.-

                              Για άλλη μία φορά, μετράει η υλοποίηση και όχι η συνδεσμολογία..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                popol-ros last edited by

                                Ο χρήστης tazio έγραψε:
                                Έχεται φαγωθεί με τον ημιάκαμπτο. Το μόνο, το πρώτο ή το τελευταίο είναι που έχει αυτή την ανάρτηση πίσω;
                                Το τι βάζει η κάθε εταιρεία σίγουρα είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων.
                                Αν στο συγκεκριμένο μοντέλο η εταιρεία έκρινε ότι θέλει, πρέπει, επιβάλεται, κ.λ.π. να βάλει ημιάκαμπτο κάτι θα ξέρει.

                                Δηλαδή το νεο clio sport που έχει ημιάκαμπτο είναι για πέταμα;

                                μηπως δεν τους μεινανε χρηματα για να βαλουν κατι καλυτερο?????

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pskarm last edited by

                                  το να συγκρινεις εναν ημιακαμπτο με μια αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων ειναι σα να συγκρινεις τη ζιζελ στα 17 της με τη παμελα αντερσον στα 30της...
                                  η μια ακομα και ....παρθενα σε εφηβικη ηλικια ειναι πανεμορφη ποιοτικη και με απειρες δυνατοτητες - ενω η αλλη με 102 πλαστικες μεχρι και στα αυτια της ειναι μια υπερεξελιγμενη εκδοση που δεν εχει να σου δωσει απολυτως τιποτα....

                                  ο γαλλος για να φτιαξει ενα αξιοπρεπη αξονα στο megane rs και το κλιο ΙΙ σπορ εφτυσε αιμα αν θυμαται κανεις και εισεπραξε τις χειροτερες δυνατες κριτικες...
                                  πως περιμενετε απο τον ιαπωνα να στησει αμαξι οταν ουδεποτε στο παρελθον εχει βαλει ημιακαμπτο πισω στα μοντελα του τα τελευταια 10-15+++χρονια! θυμαστε σιβικ με αξονα πισω?οεο?οεο?
                                  μα θα μου πεις δε στριβανε.χαιρω πολυ. ολα ειναι θεμα εξελιξης...
                                  οταν εμαθε ο ιαπωνας γιατι γαζωναν τα εκαστοτε type-r??(integra-prelude-civic τελευταιο?)

                                  και για να το γυρναει ο ιαπωνας στον αξονα κατι παιζει...περα απο τη μειωση κοστους την αυξηση του χωρου αποσκευων η ιστορια εχει ζουμι...
                                  και ο γαλλος στο 307 τα ιδια εκανε...εφαγε τα μουτρα του και αποοτι φαινεται στο 207 εμαθε και εφτιαξε ενα αξιοπρεπες πισω μερος...

                                  ξερει κανεις σας ποσο καστιζει μια αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων σε σχεση με ενα αξονα σε ενα κατασκευαστη και σε κατασκευη και σε ερευνα???οεο???οεο???

                                  υ.γ οσον αφορα το σιβικ μετα απο 5χρονια με το βολβο του πατερα μου (s40) δε θα ξαναπαιρνα αυτοκινητο απο σαρακακη και να μου το χαριζαν...τα κερδη του ειναι τραγικα πολλα η τιμες των χοντα-μιτσουμπισι αθλια υψηλες εν συγκριση με την ευρωπη και αν ποτε του παρουν την αντιπροσωπεια θα πεσουν στο πατο οπως εγινε με τα βολβο...
                                  το δικομου οταν του πηρε η βολβο την αντιπροσωπεια επεσε 3000ευρω σε μια βδομαδα η τιμη του!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                  επισης περιμενα τοτε ενα εμπρος δεξι θολο 1μηνα τωρα!!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    τελικα εχει κοφτη?

                                    δεν εχω διαβασει κατι τετοιο σε καμια δοκιμη παντως.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tazio last edited by

                                      Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                                      Έχεται φαγωθεί με τον ημιάκαμπτο. Το μόνο, το πρώτο ή το τελευταίο είναι που έχει αυτή την ανάρτηση πίσω;
                                      Το τι βάζει η κάθε εταιρεία σίγουρα είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων.
                                      Αν στο συγκεκριμένο μοντέλο η εταιρεία έκρινε ότι θέλει, πρέπει, επιβάλεται, κ.λ.π. να βάλει ημιάκαμπτο κάτι θα ξέρει.

                                      Δηλαδή το νεο clio sport που έχει ημιάκαμπτο είναι για πέταμα;

                                      μηπως δεν τους μεινανε χρηματα για να βαλουν κατι καλυτερο?????

                                      Μπορεί και αυτό να έγινε (κοίτα τι έγραψα) αλλά θα κριθεί στο αποτέλεσμα σαν μοντέλο.
                                      Αυτό που θέλω να πω είναι να μη κολάμε σε ένα συγκεκριμένο σημείο κάθε αυτοκινήτου, αλλά να το βλέπουμε σαν σύνολο.
                                      Και η Mercedes για να κάνει τα αυτοκινητά της να στρίβουν να φρενάρουν κ.λ.π. βασίζεται, όσο ίσως καμμία άλλη εταιρεία, στα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Αυτό σημαίνει ότι δεν βγάζει καλά μοντέλα σε κάποιες κατηγορίες;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jazzouras last edited by

                                        Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                        τελικα εχει κοφτη?

                                        δεν εχω διαβασει κατι τετοιο σε καμια δοκιμη παντως.

                                        Το έκανα test-drive και έσκασα την 2α. Κόφτης στις 7500, αλλά κλασσικός παρά το ηλεκτρόγκαζο (γκννν-γκννν-γκννν... με πιάνεις? )
                                        Όχι σαν του Jazz, ένα μαρσάρισμα σε σταθερές στροφές.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:

                                          τελικα εχει κοφτη?

                                          δεν εχω διαβασει κατι τετοιο σε καμια δοκιμη παντως.

                                          Το έκανα test-drive και έσκασα την 2α. Κόφτης στις 7500, αλλά κλασσικός παρά το ηλεκτρόγκαζο (γκννν-γκννν-γκννν... με πιάνεις? )
                                          Όχι σαν του Jazz, ένα μαρσάρισμα σε σταθερές στροφές.

                                          δεν μιλαω για κοφτη στροφων, που προφανως ολα τα αυτοκινητα εχουν, αλλα για κοφτη χιλιομετρων που αναφερθηκε πιο πριν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jazzouras last edited by

                                            Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                            τελικα εχει κοφτη?

                                            δεν εχω διαβασει κατι τετοιο σε καμια δοκιμη παντως.

                                            Το έκανα test-drive και έσκασα την 2α. Κόφτης στις 7500, αλλά κλασσικός παρά το ηλεκτρόγκαζο (γκννν-γκννν-γκννν... με πιάνεις? )
                                            Όχι σαν του Jazz, ένα μαρσάρισμα σε σταθερές στροφές.

                                            δεν μιλαω για κοφτη στροφων, που προφανως ολα τα αυτοκινητα εχουν, αλλα για κοφτη χιλιομετρων που αναφερθηκε πιο πριν.

                                            Ooops, γράψε λάθος!

                                            Καλύτερα να μασάς...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 106
                                            • 389
                                            • 390
                                            • 104 / 390
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr