Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HONDA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HONDA FORUM
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 82
    • 83
    • 6 / 83
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    55
    1651
    20123
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonitrans last edited by

      Ρε φιλαρακι δηλαδη τι εχει το αμαξι?
      Πρωτα απο ολα ειναι HONDA σημαινει απολυτη αξιοπιστια και οχι προβληματα οπως ολα τα Ευρωπαικα (πχVW GROUP)
      Περιμενω να μας πεις επιτελους γιατι δεν θα το αγοραζες,και τι εχεις σκοπο να παρεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        έλεος...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          caryothraystis last edited by

          antonitrans ωραιο nick

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mousatos last edited by

            Δε θα το έπαιρνα εξαιτίας του πισωγυρίσματος στον ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Ένα διαστημικό σχήμα σαν κι αυτό δεν επιτρέπεται να έχει αρχαιολογίες. Το θεωρώ απαράδεκτο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              funkyreverend last edited by

              Omikrone3
              Περιμένουμε, ε;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                obelix last edited by

                To ίδιο αρνητικός είμαι κι εγώ στον ημιάκαμπτο ( τα ίδια λέω και για την C4) αλλά μάλλον 1ο λόγο στην συμπεριφορά παίζει η ρύθμιση της ανάρτησης και μετα η αρχιτεκτονική της. Παράδειγμα σύμφωνα με τον τύπο το νέο Σιβίκ που η έκδοση με τον ημιάκαμπτο έιναι καλύτερη οδηγικά από την έκδοση με τους πολ/πλους συνδέσμους.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  caryothraystis last edited by

                  Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                  Δε θα το έπαιρνα εξαιτίας του πισωγυρίσματος στον ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Ένα διαστημικό σχήμα σαν κι αυτό δεν επιτρέπεται να έχει αρχαιολογίες. Το θεωρώ απαράδεκτο.

                  για τον ίδιο λογο δεν παιρνω κι εγω porsche. για τα μουσεία ειναι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    funkyreverend last edited by

                    emoticon με μαστίγιο γρήγορα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      caryothraystis last edited by

                      Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                      emoticon με μαστίγιο γρήγορα!

                      pare tin ouritsa mou!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • F
                        funkyreverend last edited by

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Z
                          zardoz last edited by

                          Ο χρήστης chrmes έγραψε:
                          Παράδειγμα σύμφωνα με τον τύπο το νέο Σιβίκ που η έκδοση με τον
                          ημιάκαμπτο έιναι καλύτερη οδηγικά από την έκδοση με τους πολ/πλους συνδέσμους.

                          Παρότι έχω πολλαπλούς συνδέσμους στο αυτοκίνητο, δεν θα τους υπερασπιστώ απέναντι στον
                          ημιάκαμπτο, απλά γιατί η 'σύγκριση' ημιάκαμπτού-πολλαπλού απλά δεν μπορεί να γίνει.

                          Ο ημιάκαμπτος (και τα διπλα ψαλίδια) έχουν απίστευτη βιβλιογραφία στη μηχανολογία τόσα
                          χρόνια, οπότε ένας μοντέρνος καλορυθμισμένος ημιάκαμπτος υπερέχει από μια μέτρια
                          πολλαπλών συνδέσμων. Φυσικά αν η honda διατηρούσε τα ψαλίδια όπως στο παλιό civic δεν
                          θα μιλούσαμε κάν (ενώ η πολλαπλών συνδέσμων της - βλ accord ήταν για τα κλάμματα).

                          Αυτό γιατί υπάρχουν τόσες πολλές καλές ΚΑΙ ΚΑΚΕΣ υλοποίησεις στους πολλαπλούς συνδέσμους

                          Η κλασική υλοποίηση με τους τρείς συνδέσμους είναι έτσι...
                          http://www.madsci.org/posts/archives/se ... 1.Eg.2.gif
                          και αν και θεωρητικά λειτουργεί, η αίσθησή της (λένε) είναι χάλια.

                          Οι περισσότεροι κατασκευαστές θεωρούν ότι το λιγότερο απαιτούνται 4εις σύνδεσμοι.
                          Πχ η η audi χρησιμοποιεί 4 συνδέσμους, ομοίως και η BMW αλλά τους έχει σαν 'Ζ'.
                          Οι παραλλαγές είναι τόσο πολλές που δεν μπορείς να βγάλεις άκρη. Ο καθένας κάνει
                          το μακρύ του και το κοντό του, ενώ δεν υπάρχουν σαφείς δημοσιευμένες μελέτες
                          (οι εταιρίες κρατούν τις -πανεπιστημιακές- μελέτες για την πάρτη τους - κάτι που
                          θα γίνεται και στην Ελλάδα με κάτι νομοσχέδια που έρχονται).

                          Αν η υλοποίηση είναι καλή η διαφορά στο handling είναι σημαντική. Πχ στο focus η ford
                          ουσιαστικά έκανε μια πατέντα που την ονόμασε 'control blade' και είναι μια μοντέρνα-φθηνή-ελαφριά
                          ψευτο-πολλαπλών συνδέσμων , και όμως πράγματι η ανάρτηση έδειξε την ανωτερότητά της.
                          Σε άλλες υλοποιήσεις, η ανάρτηση όμως δεν υπερέχει.

                          Οι πιστοί ας διαβάσουν εδώ:
                          http://www.carbibles.com/suspension_bible.html

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            caryothraystis last edited by

                            ειστε όλοι άσχετοι

                            Και εσύ παραβαίνεις τον κανονισμό του Forum.

                            (Moderator nass)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • O
                              omikrone3 last edited by

                              Σε υψηλο επιπεδο το τοπικ,χαιρομαι!

                              ΠΑμε μετα ναχαλασουμε και το thread του Civic!

                              Το...ποστ μου ετοιμαζεται,ετσι?

                              Krusenstern αν χρησιμοποιουσες και την ομορφη πρασινη γραματοσειρα σου δε θα χαν και μεγαλυτερο κυρος τα posts σου?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                Αν ήταν ο οδηγικός χαρακτήρας ενός μοντέλου να καθορίζεται από τις διάφορες τυπολογίες και διατάξεις της ανάρτησης, θα ήταν άνεργοι όλοι οι ανά τον κόσμο automotive engineers...

                                Ευτυχώς όμως δεν ισχύει και όλες οι διατάξεις, με την κατάλληλη ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ, έχουν κάτι να δώσουν.

                                Παράδειγμα: ποιό στρίβει καλύτερα ? Το Clio II 2.0 (ημιάκαμπτος) ή το Focus Ι ST 2.0 (control blade / πολλαπλών συνδέσμων) ?

                                Προτείνω να δείτε καλύτερα την ουσία (= αποτελεσματικότητα σύμφωνα με τα κριτήρια του καθενός, πχ. άνεση, κράτημα, handling) και αφήστε τις ανούσιες διαμάχες και τα αδιέξοδα 'holy wars'.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stayrros46 last edited by

                                  Και τα 2αέρα έστριβαν οπότε δν είναι κ εύκολο να τα συγκρίνεις αυτά τα 2..
                                  Πάντως συνφωνώ πως πρέπει να κοιτάμε το αποτέλεσμα..
                                  Αν στρίβει όπως μ'αρέσει και άκαμπτο να έχει γιατί να με πειράζει?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    adis4gr last edited by

                                    σιβικ δε θα αγοραζα για το λογο του οτι το βρισκω ακριβο για το επιπεδο εξοπλισμου που προσφερει...ειναι βεβαια πολυ ομορφο και φουτουριστικο αλλα το κοστος ειναι μεγαλο...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyote last edited by

                                      Εγω πραγματικά δεν έχω καταλάβει γιατί τετοιο μίσος για το ΝΕΟ civic και ειδικά από τον τύπο που άνοιξει το τοπικ

                                      Τόσο πολύ ζορίζεται που το αμαξάκι αρέσει?

                                      Να το κάνουμε σύστημα και να βγάζουμε θέματα για όλα τα μοντέλα
                                      Εγω ειλικρινά δε μπορώ να καταλάβω τι τοπικ είναι αυτό?
                                      Αν ήτανε ΓΙΑ σεατ ΚΑΙ vw ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΑΤΕ ΚΛΕΊΣΕΙ....

                                      ΛΕΣ και υπάρχει μία εθνική ανάγκη να ενημερωσουμε τον κόσμο γιατί προσωπικά δε μας αρέσει το Παγωτό σοκολάτα..
                                      Τι είναι αυτό ρε παιδιά ... βάλτε το σε κάποια άλλη θεματική ενότητα (τι κατασκευαστές και μοντέλα?????)
                                      Ακόμα και ο τίτλος του τοπικ είναι αρνητικός για κάποιον που σκέφτεται να παρει το αμάξι,... (συνήθως κάνει ο κόσμος ψηφοφορία) Αλλά ξέχασα κάναμε μία και έχασε το άλλο αμάξι

                                      Και στην ουσία ανοιγουμε ένα τοπικ επειδή κάποιος θέλεις όλη την ώρα να γράφει κάτι αρνητικό για το civic. Οι μοντερατορσ το βλέπουν σωστό αυτό...????
                                      Για μένα είναι εμπάθεια ορισμένων η οποία στοχεύει πάντα την ίδια εταιρία και δε μου αρέσει

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        kouk last edited by

                                        coyote
                                        η προσπάθεια είναι αν θέλει κάποιος να πει κάτι (ακόμα και αν είναι απαράδεκτο ή εντελώς προσωπική του εκτίμηση) να μπορεί να το πει.

                                        Ο χρήστης που άνοιξε το θέμα προφανώς εχει μια άποψη.
                                        Καλύτερο δεν είναι να μπορέσουμε ΚΑΙ να ακούσουμε τι θέλει να πει ΚΑΙ να πούμε ότι διαφωνούμε/συμφωνούμε?

                                        Τα περί άλλων αυτοκινήτων τα αφήνω ασχολίαστα.

                                        Τα θέματα κλειδώνονται όταν πλακώνουν τα μπινελίκια και οι προσωπικές επιθέσεις. Οχι όταν δεν μας αρέσει το θέμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • S
                                          skye last edited by

                                          Ο χρήστης kouk έγραψε:
                                          coyote
                                          η προσπάθεια είναι αν θέλει κάποιος να πει κάτι (ακόμα και αν είναι απαράδεκτο ή εντελώς προσωπική του εκτίμηση) να μπορεί να το πει.

                                          Ο χρήστης που άνοιξε το θέμα προφανώς εχει μια άποψη.
                                          Καλύτερο δεν είναι να μπορέσουμε ΚΑΙ να ακούσουμε τι θέλει να πει ΚΑΙ να πούμε ότι διαφωνούμε/συμφωνούμε?

                                          Τα περί άλλων αυτοκινήτων τα αφήνω ασχολίαστα.

                                          Τα θέματα κλειδώνονται όταν πλακώνουν τα μπινελίκια και οι προσωπικές επιθέσεις. Οχι όταν δεν μας αρέσει το θέμα.

                                          Περιμενουμε, περιμενουμε....
                                          μεχρι τωρα δεν εχει πει τιποτα..
                                          εκτος αν το θεμα ειναι χιουμοριστικου χαρακτηρα, αν ειναι ετσι, πασο..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nicknt last edited by

                                            Καλά, πρώτα ξεκίνησε κατά της Opel, ακολούθησε η Renault και τώρα ήρθε η σειρά της Honda! Αναφέρομαι βέβαια στην μάλλον απρόκλητη επίθεση κατά μιας εταιρίας, και οι περιπτώσεις που ανέφερα είναι απλώς αυτές που θυμάμαι τον λίγο καιρό που συμμετέχω στο φόρουμ.

                                            Πέραν τούτου, φυσικά η πλειοψηφία του κόσμου δεν αγοράζει Civic, Golf, Astra, C- Class, Megane, Focus κτλ. Είναι αυτονόητο! Κανένα αυτοκίνητο δεν παίρνει πλειοψηφικό μερίδιο στην κατηγορία του (σε πλαίσια λογικού κόστους). Το καθένα μοιράζεται ένα ποσοστό προφανώς. Αν από αυτούς που διαθέτουν το τάδε ποσό στη δείνα κατηγορία, λογικό είναι πως για κάθε μοντέλο υπάρχει ένα 5% που το πήρε και ένα 95% που δεν το πήρε!

                                            Άρα, τι νόημα να βγαίνει ο καθένας και να λέει 'γιατί δεν θα αγόραζα ποτέ Golf'; Πρέπει το 10% που το αγόρασε να μπει στη διαδικασία υπεράσπισης της επιλογής του απέναντι στο 50% που το απέρριψε π.χ. (το άλλο 40% που είχε να δώσει 20000 ευρώ μπορεί απλά να μην ασχολείται με τέτοιες διενέξεις);

                                            Βέβαια, στην περίπτωση του Omikrone3, το θέμα ξεκίνησε από αλλού, άρα δεν θα ήθελα να πάρω θέση εναντίον του προσωπικά, απλά πιστεύω πως το να απορρίψεις ως αγοραστική επιλογή μια εταιρία είναι κάτι πολύ εύκολο εν τέλει, μιας και αγοράζεις από μία μόνο και απορρίπτεις άλλες 10. Ε, και; Γούστα είναι, και επαναλαμβάνω: αυτονόητα πράγματα!

                                            Στο θέμα μας: στα 25000 ευρώ το 1.8 είναι πολύ καλή επιλογή. Απλά θα ήθελα σε αυτά τα λεφτά ίσως κάτι λιγότερο all around και περισσότερο ειδικό. Τσιμπημένο δυστυχώς... Αλλά, αν δεν θέλεις sedan ή MX-5, τι άλλο να πάρεις στα 25000 (μην απαντάτε, μπορώ να βρω μερικά, αλλά όχι καλύτερα από το civic).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 82
                                            • 83
                                            • 6 / 83
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr